Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!

Kerékpározás

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 14115
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4500
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

Rotox írta:
2025.08.27., szer. 08:47
Szerintetek ilyen kis ívvel ez tud problémamentesen működni? gondolkodik.gif
(Nem, nem az enyém... :ohnoohnoohno: :D)
ha működik,igen :D

de elképzlhető,hogy gond nélkül megy. annyira feszes,ha húzzák,nem nagyon mozoghat, a külső bogden meg nem a fékeknél használt tekert. Esetleg a súrlódás a házon belül lehet kérdéses. láttam már olyat, a campa super recorddal nem lehetett mit kezdeni, mert az okos versenyzőnk levágta a bowdeneket lehető legrövidebbre, mert az úgy cool. De az elég precíz dolog. egy ilyen sora több játékot elvisel-het.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
Rotox
Beköltözött
Beköltözött
Hozzászólások: 2120
Csatlakozott: 2017.04.21., pén. 19:59
Értékelés: 1324
Tartózkodási hely: Pécs

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Rotox »

Szerintetek ilyen kis ívvel ez tud problémamentesen működni? gondolkodik.gif
(Nem, nem az enyém... :ohnoohnoohno: :D)
Csatolmányok
FB_IMG_1756277126804.jpg

Avatar
AAttila
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5774
Csatlakozott: 2008.09.08., hétf. 11:47
Értékelés: 3583

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: AAttila »

pärt írta:
2025.08.26., kedd 22:52
AAttila írta:
2025.08.26., kedd 15:47

Nálam dettó, csak 11-nél. 17-ig egyesével lèp,majd 2-3-3-3 Marha rossz a 17-19 közötti lépés. Sokszor a domborzat vagy a szél miatt, a 17 "nehéz", de a 19 elforog, 18 meg nincs.
Nekem is 17-ig tart az egyesével ugrás (10-es rendszer), utána kettesével megy, tehát itt is hiányzik a 18-as, de mivel az már kapaszkodósabb, pörgetősebb régió, nem annyira zavaró a nagyobb ugrás. De erre is volna megoldás, ha 12 fogtól induló sort használnék, akkor a 11-es lánckerékért cserébe ott lenne a 18-as.
A mostani sorok baromi széles áttételt kezelnek, de eltűnt a szűkebb áttételi tartományú, de kisebb ugrásokkal operáló alternatíva.
Engem csak a feladatoknál zavar. Ha olyan viszonyok pl szél vannak,akkor nem tudom tartani a megfelelő fordulatot. A 17 lassú, a 19 gyors. De nem vagyok egy akkora bringás,hogy ettől ne tudnék jókat tekerni. Nekem marad elöl az 50/34, hátul a 11-28.

Online
Avatar
pärt
Őslakos
Őslakos
Hozzászólások: 4007
Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
Értékelés: 5105
Tartózkodási hely: Eger

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: pärt »

AAttila írta:
2025.08.26., kedd 15:47

Nálam dettó, csak 11-nél. 17-ig egyesével lèp,majd 2-3-3-3 Marha rossz a 17-19 közötti lépés. Sokszor a domborzat vagy a szél miatt, a 17 "nehéz", de a 19 elforog, 18 meg nincs.
Nekem is 17-ig tart az egyesével ugrás (10-es rendszer), utána kettesével megy, tehát itt is hiányzik a 18-as, de mivel az már kapaszkodósabb, pörgetősebb régió, nem annyira zavaró a nagyobb ugrás. De erre is volna megoldás, ha 12 fogtól induló sort használnék, akkor a 11-es lánckerékért cserébe ott lenne a 18-as.
A mostani sorok baromi széles áttételt kezelnek, de eltűnt a szűkebb áttételi tartományú, de kisebb ugrásokkal operáló alternatíva.

Online
Avatar
Vinkler
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 14250
Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
Értékelés: 9299
Tartózkodási hely: Szentendre

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Vinkler »

marconi írta:
2025.08.26., kedd 16:09
Vinkler írta:
2025.08.26., kedd 14:41
revox írta:
2025.08.26., kedd 14:12


Nem láttam a tesztet, meg kb el se tudom képzelni, mekkora tányért akarnak rátenni hárul és az meddig ér, de a nagyobb esetén is vélhetően probléma lesz. A láncvilla hossza általában standard, vagy csak picit változik típuson belül a méretek miatt, máshol tologatják a vázat. Így egy nagyobb méreten ülőnek ez ugyanúgy probléma,sőt! A mellett,hogy a lábuk nagyobb, a hajtókar is nagyobb, ami hátsó holtponton nagyobb távolságot mutat.

csak felültek rá, hogy kipróbálják, bízzunk benne :smile29: de engem se fenyeget... néha meg tudom nyomni a váltót fel vagy le és egész jó kiosztások vannak mér 11 esetén is, 12-nél még gazdagabb
Én most pont abban a stádiumban vagyok, ahol nem jó a 12-es hátsó sor kiosztása. Már nem vagyok annyira teszetosza, hogy a csak a tetejét használjam, de még nem vagyok sehol, hogy az alját. Középen az ugrásnál ahol kb váltás van, rendszeresen beleakadok. 11-34-es sor. 21-24-nél a váltás nem esik jól, vagyis kibaszott idegesítő. :rolleyes:
Tegyél fel előre 50/36 ot vagy 48/34 et, de még a 46 os nagytányér is teljesen oké, nekem gravelen most az van fent. A másik biciklimen ami cyclocross de országútinak használva, valamint gravelezek is vele, ott elől 53/39 van, hátul edzésre 14-34 es sor, versenyre 12-30. Nem teljesen gyáriak, különböző shimano sorokból vannak összerakva.
Most 50/34-11/34 van fent.
Hosszútávon szerintem a 11/30 lehet a megoldás. Az 50/34-et megszerettem.
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos

Avatar
Snipi
Törzsvendég
Törzsvendég
Hozzászólások: 1456
Csatlakozott: 2007.10.03., szer. 13:45
Értékelés: 600

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Snipi »

marconi írta:
2025.08.26., kedd 16:09
Tegyél fel előre 50/36 ot vagy 48/34 et, de még a 46 os nagytányér is teljesen oké, nekem gravelen most az van fent. A másik biciklimen ami cyclocross de országútinak használva, valamint gravelezek is vele, ott elől 53/39 van, hátul edzésre 14-34 es sor, versenyre 12-30. Nem teljesen gyáriak, különböző shimano sorokból vannak összerakva.
Egyik nap meg lettél említve a magyar Eurosportos kommentátor urak által. (Vuleta vagy Renevi Tour már nem emlékszem ... ) Mondták, a neved, meg hogy "akik nem tudnák ... " én meg mondtam magamban "... de tudom ... " :D

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 14115
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4500
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

AAttila írta:
2025.08.26., kedd 15:47
Vinkler írta:
2025.08.26., kedd 14:41

Én most pont abban a stádiumban vagyok, ahol nem jó a 12-es hátsó sor kiosztása. Már nem vagyok annyira teszetosza, hogy a csak a tetejét használjam, de még nem vagyok sehol, hogy az alját. Középen az ugrásnál ahol kb váltás van, rendszeresen beleakadok. 11-34-es sor. 21-24-nél a váltás nem esik jól, vagyis kibaszott idegesítő. :rolleyes:
Nálam dettó, csak 11-nél. 17-ig egyesével lèp,majd 2-3-3-3 Marha rossz a 17-19 közötti lépés. Sokszor a domborzat vagy a szél miatt, a 17 "nehéz", de a 19 elforog, 18 meg nincs.
puliszka :D

nekem a 10-es soron, ha 11-28-at használtam hegyen és lejöttem, síkon a 16 hiányzott sokszor. most nem hiányzik, riktán megyek 17 alá :D :fekverohog:

de két rotor, két sor megold mindent. síkon lehet menni a 11-23-al is, némi huplit simán elvisz és 19ig egyesével megy. hegyis sor meg mindegy, hegy mindehogy xar :D
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
marconi
Fórumlakó
Fórumlakó
Hozzászólások: 524
Csatlakozott: 2011.03.30., szer. 08:42
Értékelés: 361

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: marconi »

Vinkler írta:
2025.08.26., kedd 14:41
revox írta:
2025.08.26., kedd 14:12
Vinkler írta:
2025.08.26., kedd 10:44
Nézegettem az új 1x13-as sram tesztjét. A hátsó váltóba kisebb vázak esetén már egy átlagos lábmérettel rendelkező kerékpáros is beverheti a sarkát alsó fokozatokban. gondolkodik.gif
Nem láttam a tesztet, meg kb el se tudom képzelni, mekkora tányért akarnak rátenni hárul és az meddig ér, de a nagyobb esetén is vélhetően probléma lesz. A láncvilla hossza általában standard, vagy csak picit változik típuson belül a méretek miatt, máshol tologatják a vázat. Így egy nagyobb méreten ülőnek ez ugyanúgy probléma,sőt! A mellett,hogy a lábuk nagyobb, a hajtókar is nagyobb, ami hátsó holtponton nagyobb távolságot mutat.

csak felültek rá, hogy kipróbálják, bízzunk benne :smile29: de engem se fenyeget... néha meg tudom nyomni a váltót fel vagy le és egész jó kiosztások vannak mér 11 esetén is, 12-nél még gazdagabb
Én most pont abban a stádiumban vagyok, ahol nem jó a 12-es hátsó sor kiosztása. Már nem vagyok annyira teszetosza, hogy a csak a tetejét használjam, de még nem vagyok sehol, hogy az alját. Középen az ugrásnál ahol kb váltás van, rendszeresen beleakadok. 11-34-es sor. 21-24-nél a váltás nem esik jól, vagyis kibaszott idegesítő. :rolleyes:
Tegyél fel előre 50/36 ot vagy 48/34 et, de még a 46 os nagytányér is teljesen oké, nekem gravelen most az van fent. A másik biciklimen ami cyclocross de országútinak használva, valamint gravelezek is vele, ott elől 53/39 van, hátul edzésre 14-34 es sor, versenyre 12-30. Nem teljesen gyáriak, különböző shimano sorokból vannak összerakva.
Audiomeca J1,Airtangent2b,SupexSD900SuperII,Krell KSP-7B(Kaisei recap), Philips cd304mkII fullBGrecap, Marantz CDA94 Vfet mod/BG recap), Philips CD100 Demo Vfet mod/BG recap, Townshend Allegri Reference mkII, Tunerman OTL twin servo, vFET srpp, Lowther Acousta (P6M square)

Online
Avatar
asebestyen
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 6209
Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
Értékelés: 7698
Tartózkodási hely: Bokod

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: asebestyen »

Vinkler írta:
2025.08.26., kedd 14:41

Én most pont abban a stádiumban vagyok, ahol nem jó a 12-es hátsó sor kiosztása. Már nem vagyok annyira teszetosza, hogy a csak a tetejét használjam, de még nem vagyok sehol, hogy az alját. Középen az ugrásnál ahol kb váltás van, rendszeresen beleakadok. 11-34-es sor. 21-24-nél a váltás nem esik jól, vagyis kibaszott idegesítő. :rolleyes:
Reményeim szerint 1 év múlva ilyenkor ez már semmilyen gondot nem fog jelenteni. És nem azért mert erősebb (is) leszel, mert akkor csak arrébb tolódik a probléma, hanem mert addigra a hajtás hatékonyságod sokkal szélesebb pedálfordulat tartományban lesz jó és még alatta/felette viszonylag sokáig tolerálható. :napsut:
Alces 6 | Mac Mini M1 | RME ADI-2 DAC FS | Genelec 1031APM aktív monitorok



 

Avatar
AAttila
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5774
Csatlakozott: 2008.09.08., hétf. 11:47
Értékelés: 3583

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: AAttila »

Vinkler írta:
2025.08.26., kedd 14:41

Én most pont abban a stádiumban vagyok, ahol nem jó a 12-es hátsó sor kiosztása. Már nem vagyok annyira teszetosza, hogy a csak a tetejét használjam, de még nem vagyok sehol, hogy az alját. Középen az ugrásnál ahol kb váltás van, rendszeresen beleakadok. 11-34-es sor. 21-24-nél a váltás nem esik jól, vagyis kibaszott idegesítő. :rolleyes:
Nálam dettó, csak 11-nél. 17-ig egyesével lèp,majd 2-3-3-3 Marha rossz a 17-19 közötti lépés. Sokszor a domborzat vagy a szél miatt, a 17 "nehéz", de a 19 elforog, 18 meg nincs.

Online
Avatar
Vinkler
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 14250
Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
Értékelés: 9299
Tartózkodási hely: Szentendre

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Vinkler »

revox írta:
2025.08.26., kedd 14:12
Vinkler írta:
2025.08.26., kedd 10:44
Nézegettem az új 1x13-as sram tesztjét. A hátsó váltóba kisebb vázak esetén már egy átlagos lábmérettel rendelkező kerékpáros is beverheti a sarkát alsó fokozatokban. gondolkodik.gif
Nem láttam a tesztet, meg kb el se tudom képzelni, mekkora tányért akarnak rátenni hárul és az meddig ér, de a nagyobb esetén is vélhetően probléma lesz. A láncvilla hossza általában standard, vagy csak picit változik típuson belül a méretek miatt, máshol tologatják a vázat. Így egy nagyobb méreten ülőnek ez ugyanúgy probléma,sőt! A mellett,hogy a lábuk nagyobb, a hajtókar is nagyobb, ami hátsó holtponton nagyobb távolságot mutat.

csak felültek rá, hogy kipróbálják, bízzunk benne :smile29: de engem se fenyeget... néha meg tudom nyomni a váltót fel vagy le és egész jó kiosztások vannak mér 11 esetén is, 12-nél még gazdagabb
Én most pont abban a stádiumban vagyok, ahol nem jó a 12-es hátsó sor kiosztása. Már nem vagyok annyira teszetosza, hogy a csak a tetejét használjam, de még nem vagyok sehol, hogy az alját. Középen az ugrásnál ahol kb váltás van, rendszeresen beleakadok. 11-34-es sor. 21-24-nél a váltás nem esik jól, vagyis kibaszott idegesítő. :rolleyes:
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 14115
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4500
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

Vinkler írta:
2025.08.26., kedd 10:44
Nézegettem az új 1x13-as sram tesztjét. A hátsó váltóba kisebb vázak esetén már egy átlagos lábmérettel rendelkező kerékpáros is beverheti a sarkát alsó fokozatokban. gondolkodik.gif
Nem láttam a tesztet, meg kb el se tudom képzelni, mekkora tányért akarnak rátenni hárul és az meddig ér, de a nagyobb esetén is vélhetően probléma lesz. A láncvilla hossza általában standard, vagy csak picit változik típuson belül a méretek miatt, máshol tologatják a vázat. Így egy nagyobb méreten ülőnek ez ugyanúgy probléma,sőt! A mellett,hogy a lábuk nagyobb, a hajtókar is nagyobb, ami hátsó holtponton nagyobb távolságot mutat.

csak felültek rá, hogy kipróbálják, bízzunk benne :smile29: de engem se fenyeget... néha meg tudom nyomni a váltót fel vagy le és egész jó kiosztások vannak mér 11 esetén is, 12-nél még gazdagabb
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Online
Avatar
Vinkler
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 14250
Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
Értékelés: 9299
Tartózkodási hely: Szentendre

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Vinkler »

Azért a Sram eléggé a toppon van, sok tekintetben meghaladja a Shimanot is. Nem nagyon értek az mtb-hez, de nekem ez az 1x nem túl szimpi és már a graveleken is azt erőltetik. A kis első lanctányér miatt teljesen béna hátsó sor és nagy átfogású váltókanál kell. Ez adja ugye a problémát. Amatőröknek szerintem nem is jó. Felfele még lehet, de lefelében meg síkon egyszerűen nem jó az áttétel. A profi mezőny teljesen más. Ott outon sem ritka elöl az egyszeres lánctányér elöl, igaz, még hegyi szakaszokon is 54 körüli mérettel. :nonononono:
Nem csodálkoznék, ha outon is elterjednének az egyes szettek, bár a súly már nem szempont, a minimum határ így is bőven megvan. Nekünk meg simán kell a kettes elöl, én már a kompaktot is megkedveltem, pedig régen nem gondoltam volna. Szóval érdekes, hogy merre indul el ez a történet is. gondolkodik.gif
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos

Avatar
AAttila
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5774
Csatlakozott: 2008.09.08., hétf. 11:47
Értékelés: 3583

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: AAttila »

Vinkler írta:
2025.08.26., kedd 10:44
Nézegettem az új 1x13-as sram tesztjét. A hátsó váltóba kisebb vázak esetén már egy átlagos lábmérettel rendelkező kerékpáros is beverheti a sarkát alsó fokozatokban. gondolkodik.gif
:o egyre rosszabb fejlesztések vannak. Mintha nem törődnének azzal,hogy van negatív hatása is a fejkesztéseiknek. Kihozunk egy újítást, de nem tájékoztatunk arról,hogy ez mivel jár (hiszen nem vagyunk korrektek). Majd alkalmazkodnak hozzá a user-ek. Majd eldönti a rövidebb talpú,hogy kell-e neki, akinek meg 44-es a lába,az így járt. De az utóbbi időben szaporodnak az agyatlan fejlesztések. Tényleg olyan,mintha csak az számítana,hogy jöjjünk ki valami újjal,mert ettől leszünk elsők.
Nekem a fősulin azt tanították marketing órán,ha nem tudsz valamiben első lenni, akkor csinálj egy új kategóriát,amiben az lehetsz. De nem hiszem,hogy ezt így kellene.

Online
Avatar
Vinkler
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 14250
Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
Értékelés: 9299
Tartózkodási hely: Szentendre

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Vinkler »

Nézegettem az új 1x13-as sram tesztjét. A hátsó váltóba kisebb vázak esetén már egy átlagos lábmérettel rendelkező kerékpáros is beverheti a sarkát alsó fokozatokban. gondolkodik.gif
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 14115
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4500
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

asebestyen írta:
2025.08.25., hétf. 09:21
Vinkler írta:
2025.08.25., hétf. 08:46
Revi?

:smile29:
IMG_3234.jpeg
Tárcsafékes vázzal riogatod szegény Revit? Ráadásul 5000-es, tehát csak CF3-as váz. :smile29:
az jó. már a CF3. nem vagyok róla megggyőződve,hogy nekem a cf5 jobban tetszene. Pinarelloból is maradtam a toray alsónál, ami már nem tudom mennyi, de a Gan maradt meg. kicsit kényelmetlenebb,de nekem valahogy nem volt baj az a kis plusz anyag. De a Reacto Team is csak dísz az utóbbi időben. Valahogy a pinarellot jobban érzem. Nehezebb jóval a váz, de nekem jobban fekszik.

de kivágnának,mint macskát x...ni... szerintem az utolsó csepp a legutóbbi hangfalam volt,ami "ááá,nem lesz nagy, kb,mint az előző, amit eladtam"... hááát,kicsit nagyobb lett, majdnem Avantgarde méret... nekem ennyi volt. egy kulcstartót nem vihetek haza :D
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 14115
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4500
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

Vinkler írta:
2025.08.25., hétf. 08:46
Revi?

:smile29:
IMG_3234.jpeg
szerintem már haza se kellene vinnem :D a híd alatt jól mutatna :D
de lehet nagy is :kapdelm: emlékeim szerint a jelenlegi sorból az XXS a méretem. Eltolták a számozást pár éve és ami eddig XS volt, az most XXS
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
AAttila
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5774
Csatlakozott: 2008.09.08., hétf. 11:47
Értékelés: 3583

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: AAttila »

Vinkler írta:
2025.08.25., hétf. 09:24


Ráadásul ez a szín nagyon tetszetős szerintem.
Szerintem is. Nem vagyok az a csapatmez vásárlós típus,de annak idején vettem egy ilyen Bahrein mezt,mert annyira szép :rolleyes:

Avatar
Snipi
Törzsvendég
Törzsvendég
Hozzászólások: 1456
Csatlakozott: 2007.10.03., szer. 13:45
Értékelés: 600

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Snipi »

Kék hírek : a Vueltán elloptak 18 bicót a Vismától ma virradóra. sad.gif
Az anyagi kár jelentős. (Kb. 250.000 euró)

Online
Avatar
asebestyen
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 6209
Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
Értékelés: 7698
Tartózkodási hely: Bokod

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: asebestyen »

tonee73 írta:
2025.08.25., hétf. 11:09
Vinkler írta:
2025.08.25., hétf. 09:24
Gyűjteménybe elfér, nem? :rolleyes:
Izgasd csak Revit, a végén még kirakja az asszony. :kiss:
Revit már 1 ideje csak az ezüst drótok tudják felizgatni. :D
Alces 6 | Mac Mini M1 | RME ADI-2 DAC FS | Genelec 1031APM aktív monitorok



 

Avatar
tonee73
Kiemelt Moderátor
Kiemelt Moderátor
Hozzászólások: 13413
Csatlakozott: 2008.12.12., pén. 11:49
Értékelés: 6329
Tartózkodási hely: SO15 0SB

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: tonee73 »

Vinkler írta:
2025.08.25., hétf. 09:24
Gyűjteménybe elfér, nem? :rolleyes:
Izgasd csak Revit, a végén még kirakja az asszony. :kiss:
Jó zenék --> Marantz CD16 --> Etalon Suprampli --> Chario Constellation Delphinus mkII

Ha meghalsz, te nem tudod, hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz.Ugyanez a helyzet akkor is, ha hülye vagy.

Online
Avatar
Vinkler
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 14250
Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
Értékelés: 9299
Tartózkodási hely: Szentendre

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Vinkler »

asebestyen írta:
2025.08.25., hétf. 09:21
Vinkler írta:
2025.08.25., hétf. 08:46
Revi?

:smile29:
IMG_3234.jpeg
Tárcsafékes vázzal riogatod szegény Revit? Ráadásul 5000-es, tehát csak CF3-as váz. :smile29:
A tárcsafék jó!
ACF3 jó! Az enyém is az, és még a bálna testem alatt sem reccsent meg eddig ezeken a finom kis utakon sem!

Ráadásul ez a szín nagyon tetszetős szerintem. Gyűjteménybe elfér, nem? :rolleyes:
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos

Online
Avatar
asebestyen
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 6209
Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
Értékelés: 7698
Tartózkodási hely: Bokod

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: asebestyen »

Vinkler írta:
2025.08.25., hétf. 08:46
Revi?

:smile29:
IMG_3234.jpeg
Tárcsafékes vázzal riogatod szegény Revit? Ráadásul 5000-es, tehát csak CF3-as váz. :smile29:
Alces 6 | Mac Mini M1 | RME ADI-2 DAC FS | Genelec 1031APM aktív monitorok



 

Avatar
tonee73
Kiemelt Moderátor
Kiemelt Moderátor
Hozzászólások: 13413
Csatlakozott: 2008.12.12., pén. 11:49
Értékelés: 6329
Tartózkodási hely: SO15 0SB

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: tonee73 »

Vinkler írta:
2025.08.25., hétf. 08:46
Revi?

:smile29:
Dunára vizet? :D :
Jó zenék --> Marantz CD16 --> Etalon Suprampli --> Chario Constellation Delphinus mkII

Ha meghalsz, te nem tudod, hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz.Ugyanez a helyzet akkor is, ha hülye vagy.

Online
Avatar
Vinkler
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 14250
Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
Értékelés: 9299
Tartózkodási hely: Szentendre

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Vinkler »

Revi?

:smile29:
IMG_3234.jpeg
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos

Válasz küldése

Vissza: “Autó Sport és szórakozás”