Ezzel a tyúkbéllel aligha, ide Vz a minimum.

De ezeket nem így tervezték, szerintem gyorsan elfűrészeli a bowdenszál a hüvelyt.
Nokon-nal meg lehet csinálni, de minek? Aki ilyen régiséget használ, legyen férfi, és vezesse rendesen kívül.

Ezzel a tyúkbéllel aligha, ide Vz a minimum.
Már sajnos nem emlékszem melyik versenyen volt, de arra igen, hogy a közvetítés első részében. A kommentátor keresett valakit a PCS-en, és beírta, hogy "VAN" és Téged hozott fel, és mondta, hogy jéé a Vanik Zoltán-t hozta fel a keresés, meg mondta, hogy "aki nem tudná, ő nyert TDH-t 2002-ben, és most a TDH hivatalos fotósa". Én meg mondtam magamban hogy "de tudom".marconi írta: ↑2025.08.27., szer. 11:18Nocsak, nem is gondoltam volna hogy ismernek… úgyhogy érdekelne minek kapcsán emlegettek (nem emlékszem hogy csuklottam volna). Össze lehet foglalni? Vagy ha lehetne tudni melyik szakaszok kb mikor akkor visszakeresném.Snipi írta: ↑2025.08.26., kedd 16:50Egyik nap meg lettél említve a magyar Eurosportos kommentátor urak által. (Vuleta vagy Renevi Tour már nem emlékszem ... ) Mondták, a neved, meg hogy "akik nem tudnák ... " én meg mondtam magamban "... de tudom ... "marconi írta: ↑2025.08.26., kedd 16:09Tegyél fel előre 50/36 ot vagy 48/34 et, de még a 46 os nagytányér is teljesen oké, nekem gravelen most az van fent. A másik biciklimen ami cyclocross de országútinak használva, valamint gravelezek is vele, ott elől 53/39 van, hátul edzésre 14-34 es sor, versenyre 12-30. Nem teljesen gyáriak, különböző shimano sorokból vannak összerakva.![]()
Nocsak, nem is gondoltam volna hogy ismernek… úgyhogy érdekelne minek kapcsán emlegettek (nem emlékszem hogy csuklottam volna). Össze lehet foglalni? Vagy ha lehetne tudni melyik szakaszok kb mikor akkor visszakeresném.Snipi írta: ↑2025.08.26., kedd 16:50Egyik nap meg lettél említve a magyar Eurosportos kommentátor urak által. (Vuleta vagy Renevi Tour már nem emlékszem ... ) Mondták, a neved, meg hogy "akik nem tudnák ... " én meg mondtam magamban "... de tudom ... "marconi írta: ↑2025.08.26., kedd 16:09Tegyél fel előre 50/36 ot vagy 48/34 et, de még a 46 os nagytányér is teljesen oké, nekem gravelen most az van fent. A másik biciklimen ami cyclocross de országútinak használva, valamint gravelezek is vele, ott elől 53/39 van, hátul edzésre 14-34 es sor, versenyre 12-30. Nem teljesen gyáriak, különböző shimano sorokból vannak összerakva.![]()
mondjuk nekem az a bowden gyanús, most nézem,mintha nem a hosszanti szálas külső lenne, hanem a tekert. Láttam már ilyen megoldást kisebb kategóriában,azt nem tudom,tévedés volt,vagy szándékos
ha működik,igen
Engem csak a feladatoknál zavar. Ha olyan viszonyok pl szél vannak,akkor nem tudom tartani a megfelelő fordulatot. A 17 lassú, a 19 gyors. De nem vagyok egy akkora bringás,hogy ettől ne tudnék jókat tekerni. Nekem marad elöl az 50/34, hátul a 11-28.pärt írta: ↑2025.08.26., kedd 22:52Nekem is 17-ig tart az egyesével ugrás (10-es rendszer), utána kettesével megy, tehát itt is hiányzik a 18-as, de mivel az már kapaszkodósabb, pörgetősebb régió, nem annyira zavaró a nagyobb ugrás. De erre is volna megoldás, ha 12 fogtól induló sort használnék, akkor a 11-es lánckerékért cserébe ott lenne a 18-as.
A mostani sorok baromi széles áttételt kezelnek, de eltűnt a szűkebb áttételi tartományú, de kisebb ugrásokkal operáló alternatíva.
Nekem is 17-ig tart az egyesével ugrás (10-es rendszer), utána kettesével megy, tehát itt is hiányzik a 18-as, de mivel az már kapaszkodósabb, pörgetősebb régió, nem annyira zavaró a nagyobb ugrás. De erre is volna megoldás, ha 12 fogtól induló sort használnék, akkor a 11-es lánckerékért cserébe ott lenne a 18-as.
Most 50/34-11/34 van fent.marconi írta: ↑2025.08.26., kedd 16:09Tegyél fel előre 50/36 ot vagy 48/34 et, de még a 46 os nagytányér is teljesen oké, nekem gravelen most az van fent. A másik biciklimen ami cyclocross de országútinak használva, valamint gravelezek is vele, ott elől 53/39 van, hátul edzésre 14-34 es sor, versenyre 12-30. Nem teljesen gyáriak, különböző shimano sorokból vannak összerakva.Vinkler írta: ↑2025.08.26., kedd 14:41Én most pont abban a stádiumban vagyok, ahol nem jó a 12-es hátsó sor kiosztása. Már nem vagyok annyira teszetosza, hogy a csak a tetejét használjam, de még nem vagyok sehol, hogy az alját. Középen az ugrásnál ahol kb váltás van, rendszeresen beleakadok. 11-34-es sor. 21-24-nél a váltás nem esik jól, vagyis kibaszott idegesítő.revox írta: ↑2025.08.26., kedd 14:12
Nem láttam a tesztet, meg kb el se tudom képzelni, mekkora tányért akarnak rátenni hárul és az meddig ér, de a nagyobb esetén is vélhetően probléma lesz. A láncvilla hossza általában standard, vagy csak picit változik típuson belül a méretek miatt, máshol tologatják a vázat. Így egy nagyobb méreten ülőnek ez ugyanúgy probléma,sőt! A mellett,hogy a lábuk nagyobb, a hajtókar is nagyobb, ami hátsó holtponton nagyobb távolságot mutat.
csak felültek rá, hogy kipróbálják, bízzunk bennede engem se fenyeget... néha meg tudom nyomni a váltót fel vagy le és egész jó kiosztások vannak mér 11 esetén is, 12-nél még gazdagabb
![]()
Egyik nap meg lettél említve a magyar Eurosportos kommentátor urak által. (Vuleta vagy Renevi Tour már nem emlékszem ... ) Mondták, a neved, meg hogy "akik nem tudnák ... " én meg mondtam magamban "... de tudom ... "marconi írta: ↑2025.08.26., kedd 16:09Tegyél fel előre 50/36 ot vagy 48/34 et, de még a 46 os nagytányér is teljesen oké, nekem gravelen most az van fent. A másik biciklimen ami cyclocross de országútinak használva, valamint gravelezek is vele, ott elől 53/39 van, hátul edzésre 14-34 es sor, versenyre 12-30. Nem teljesen gyáriak, különböző shimano sorokból vannak összerakva.
puliszkaAAttila írta: ↑2025.08.26., kedd 15:47Nálam dettó, csak 11-nél. 17-ig egyesével lèp,majd 2-3-3-3 Marha rossz a 17-19 közötti lépés. Sokszor a domborzat vagy a szél miatt, a 17 "nehéz", de a 19 elforog, 18 meg nincs.Vinkler írta: ↑2025.08.26., kedd 14:41
Én most pont abban a stádiumban vagyok, ahol nem jó a 12-es hátsó sor kiosztása. Már nem vagyok annyira teszetosza, hogy a csak a tetejét használjam, de még nem vagyok sehol, hogy az alját. Középen az ugrásnál ahol kb váltás van, rendszeresen beleakadok. 11-34-es sor. 21-24-nél a váltás nem esik jól, vagyis kibaszott idegesítő.![]()
Tegyél fel előre 50/36 ot vagy 48/34 et, de még a 46 os nagytányér is teljesen oké, nekem gravelen most az van fent. A másik biciklimen ami cyclocross de országútinak használva, valamint gravelezek is vele, ott elől 53/39 van, hátul edzésre 14-34 es sor, versenyre 12-30. Nem teljesen gyáriak, különböző shimano sorokból vannak összerakva.Vinkler írta: ↑2025.08.26., kedd 14:41Én most pont abban a stádiumban vagyok, ahol nem jó a 12-es hátsó sor kiosztása. Már nem vagyok annyira teszetosza, hogy a csak a tetejét használjam, de még nem vagyok sehol, hogy az alját. Középen az ugrásnál ahol kb váltás van, rendszeresen beleakadok. 11-34-es sor. 21-24-nél a váltás nem esik jól, vagyis kibaszott idegesítő.revox írta: ↑2025.08.26., kedd 14:12Nem láttam a tesztet, meg kb el se tudom képzelni, mekkora tányért akarnak rátenni hárul és az meddig ér, de a nagyobb esetén is vélhetően probléma lesz. A láncvilla hossza általában standard, vagy csak picit változik típuson belül a méretek miatt, máshol tologatják a vázat. Így egy nagyobb méreten ülőnek ez ugyanúgy probléma,sőt! A mellett,hogy a lábuk nagyobb, a hajtókar is nagyobb, ami hátsó holtponton nagyobb távolságot mutat.
csak felültek rá, hogy kipróbálják, bízzunk bennede engem se fenyeget... néha meg tudom nyomni a váltót fel vagy le és egész jó kiosztások vannak mér 11 esetén is, 12-nél még gazdagabb
![]()
Reményeim szerint 1 év múlva ilyenkor ez már semmilyen gondot nem fog jelenteni. És nem azért mert erősebb (is) leszel, mert akkor csak arrébb tolódik a probléma, hanem mert addigra a hajtás hatékonyságod sokkal szélesebb pedálfordulat tartományban lesz jó és még alatta/felette viszonylag sokáig tolerálható.Vinkler írta: ↑2025.08.26., kedd 14:41
Én most pont abban a stádiumban vagyok, ahol nem jó a 12-es hátsó sor kiosztása. Már nem vagyok annyira teszetosza, hogy a csak a tetejét használjam, de még nem vagyok sehol, hogy az alját. Középen az ugrásnál ahol kb váltás van, rendszeresen beleakadok. 11-34-es sor. 21-24-nél a váltás nem esik jól, vagyis kibaszott idegesítő.![]()
Nálam dettó, csak 11-nél. 17-ig egyesével lèp,majd 2-3-3-3 Marha rossz a 17-19 közötti lépés. Sokszor a domborzat vagy a szél miatt, a 17 "nehéz", de a 19 elforog, 18 meg nincs.Vinkler írta: ↑2025.08.26., kedd 14:41
Én most pont abban a stádiumban vagyok, ahol nem jó a 12-es hátsó sor kiosztása. Már nem vagyok annyira teszetosza, hogy a csak a tetejét használjam, de még nem vagyok sehol, hogy az alját. Középen az ugrásnál ahol kb váltás van, rendszeresen beleakadok. 11-34-es sor. 21-24-nél a váltás nem esik jól, vagyis kibaszott idegesítő.![]()
Én most pont abban a stádiumban vagyok, ahol nem jó a 12-es hátsó sor kiosztása. Már nem vagyok annyira teszetosza, hogy a csak a tetejét használjam, de még nem vagyok sehol, hogy az alját. Középen az ugrásnál ahol kb váltás van, rendszeresen beleakadok. 11-34-es sor. 21-24-nél a váltás nem esik jól, vagyis kibaszott idegesítő.revox írta: ↑2025.08.26., kedd 14:12Nem láttam a tesztet, meg kb el se tudom képzelni, mekkora tányért akarnak rátenni hárul és az meddig ér, de a nagyobb esetén is vélhetően probléma lesz. A láncvilla hossza általában standard, vagy csak picit változik típuson belül a méretek miatt, máshol tologatják a vázat. Így egy nagyobb méreten ülőnek ez ugyanúgy probléma,sőt! A mellett,hogy a lábuk nagyobb, a hajtókar is nagyobb, ami hátsó holtponton nagyobb távolságot mutat.
csak felültek rá, hogy kipróbálják, bízzunk bennede engem se fenyeget... néha meg tudom nyomni a váltót fel vagy le és egész jó kiosztások vannak mér 11 esetén is, 12-nél még gazdagabb
Nem láttam a tesztet, meg kb el se tudom képzelni, mekkora tányért akarnak rátenni hárul és az meddig ér, de a nagyobb esetén is vélhetően probléma lesz. A láncvilla hossza általában standard, vagy csak picit változik típuson belül a méretek miatt, máshol tologatják a vázat. Így egy nagyobb méreten ülőnek ez ugyanúgy probléma,sőt! A mellett,hogy a lábuk nagyobb, a hajtókar is nagyobb, ami hátsó holtponton nagyobb távolságot mutat.
az jó. már a CF3. nem vagyok róla megggyőződve,hogy nekem a cf5 jobban tetszene. Pinarelloból is maradtam a toray alsónál, ami már nem tudom mennyi, de a Gan maradt meg. kicsit kényelmetlenebb,de nekem valahogy nem volt baj az a kis plusz anyag. De a Reacto Team is csak dísz az utóbbi időben. Valahogy a pinarellot jobban érzem. Nehezebb jóval a váz, de nekem jobban fekszik.asebestyen írta: ↑2025.08.25., hétf. 09:21Tárcsafékes vázzal riogatod szegény Revit? Ráadásul 5000-es, tehát csak CF3-as váz.![]()
szerintem már haza se kellene vinnem
Revit már 1 ideje csak az ezüst drótok tudják felizgatni.