A Fórum működési költségeihez járulsz hozzá azzal, ha hirdetéseket jeleníthetünk meg. Kérjük, hogy fontold meg ezen az oldalon az „Adblock” rendszered kikapcsolását.
Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
Én most pont abban a stádiumban vagyok, ahol nem jó a 12-es hátsó sor kiosztása. Már nem vagyok annyira teszetosza, hogy a csak a tetejét használjam, de még nem vagyok sehol, hogy az alját. Középen az ugrásnál ahol kb váltás van, rendszeresen beleakadok. 11-34-es sor. 21-24-nél a váltás nem esik jól, vagyis kibaszott idegesítő.
Reményeim szerint 1 év múlva ilyenkor ez már semmilyen gondot nem fog jelenteni. És nem azért mert erősebb (is) leszel, mert akkor csak arrébb tolódik a probléma, hanem mert addigra a hajtás hatékonyságod sokkal szélesebb pedálfordulat tartományban lesz jó és még alatta/felette viszonylag sokáig tolerálható.
Alces 6 | Mac Mini M1 | RME ADI-2 DAC FS | Genelec 1031APM aktív monitorok
Én most pont abban a stádiumban vagyok, ahol nem jó a 12-es hátsó sor kiosztása. Már nem vagyok annyira teszetosza, hogy a csak a tetejét használjam, de még nem vagyok sehol, hogy az alját. Középen az ugrásnál ahol kb váltás van, rendszeresen beleakadok. 11-34-es sor. 21-24-nél a váltás nem esik jól, vagyis kibaszott idegesítő.
Nálam dettó, csak 11-nél. 17-ig egyesével lèp,majd 2-3-3-3 Marha rossz a 17-19 közötti lépés. Sokszor a domborzat vagy a szél miatt, a 17 "nehéz", de a 19 elforog, 18 meg nincs.
Nézegettem az új 1x13-as sram tesztjét. A hátsó váltóba kisebb vázak esetén már egy átlagos lábmérettel rendelkező kerékpáros is beverheti a sarkát alsó fokozatokban.
Nem láttam a tesztet, meg kb el se tudom képzelni, mekkora tányért akarnak rátenni hárul és az meddig ér, de a nagyobb esetén is vélhetően probléma lesz. A láncvilla hossza általában standard, vagy csak picit változik típuson belül a méretek miatt, máshol tologatják a vázat. Így egy nagyobb méreten ülőnek ez ugyanúgy probléma,sőt! A mellett,hogy a lábuk nagyobb, a hajtókar is nagyobb, ami hátsó holtponton nagyobb távolságot mutat.
csak felültek rá, hogy kipróbálják, bízzunk benne de engem se fenyeget... néha meg tudom nyomni a váltót fel vagy le és egész jó kiosztások vannak mér 11 esetén is, 12-nél még gazdagabb
Én most pont abban a stádiumban vagyok, ahol nem jó a 12-es hátsó sor kiosztása. Már nem vagyok annyira teszetosza, hogy a csak a tetejét használjam, de még nem vagyok sehol, hogy az alját. Középen az ugrásnál ahol kb váltás van, rendszeresen beleakadok. 11-34-es sor. 21-24-nél a váltás nem esik jól, vagyis kibaszott idegesítő.
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Nézegettem az új 1x13-as sram tesztjét. A hátsó váltóba kisebb vázak esetén már egy átlagos lábmérettel rendelkező kerékpáros is beverheti a sarkát alsó fokozatokban.
Nem láttam a tesztet, meg kb el se tudom képzelni, mekkora tányért akarnak rátenni hárul és az meddig ér, de a nagyobb esetén is vélhetően probléma lesz. A láncvilla hossza általában standard, vagy csak picit változik típuson belül a méretek miatt, máshol tologatják a vázat. Így egy nagyobb méreten ülőnek ez ugyanúgy probléma,sőt! A mellett,hogy a lábuk nagyobb, a hajtókar is nagyobb, ami hátsó holtponton nagyobb távolságot mutat.
csak felültek rá, hogy kipróbálják, bízzunk benne de engem se fenyeget... néha meg tudom nyomni a váltót fel vagy le és egész jó kiosztások vannak mér 11 esetén is, 12-nél még gazdagabb
Azért a Sram eléggé a toppon van, sok tekintetben meghaladja a Shimanot is. Nem nagyon értek az mtb-hez, de nekem ez az 1x nem túl szimpi és már a graveleken is azt erőltetik. A kis első lanctányér miatt teljesen béna hátsó sor és nagy átfogású váltókanál kell. Ez adja ugye a problémát. Amatőröknek szerintem nem is jó. Felfele még lehet, de lefelében meg síkon egyszerűen nem jó az áttétel. A profi mezőny teljesen más. Ott outon sem ritka elöl az egyszeres lánctányér elöl, igaz, még hegyi szakaszokon is 54 körüli mérettel.
Nem csodálkoznék, ha outon is elterjednének az egyes szettek, bár a súly már nem szempont, a minimum határ így is bőven megvan. Nekünk meg simán kell a kettes elöl, én már a kompaktot is megkedveltem, pedig régen nem gondoltam volna. Szóval érdekes, hogy merre indul el ez a történet is.
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Nézegettem az új 1x13-as sram tesztjét. A hátsó váltóba kisebb vázak esetén már egy átlagos lábmérettel rendelkező kerékpáros is beverheti a sarkát alsó fokozatokban.
egyre rosszabb fejlesztések vannak. Mintha nem törődnének azzal,hogy van negatív hatása is a fejkesztéseiknek. Kihozunk egy újítást, de nem tájékoztatunk arról,hogy ez mivel jár (hiszen nem vagyunk korrektek). Majd alkalmazkodnak hozzá a user-ek. Majd eldönti a rövidebb talpú,hogy kell-e neki, akinek meg 44-es a lába,az így járt. De az utóbbi időben szaporodnak az agyatlan fejlesztések. Tényleg olyan,mintha csak az számítana,hogy jöjjünk ki valami újjal,mert ettől leszünk elsők.
Nekem a fősulin azt tanították marketing órán,ha nem tudsz valamiben első lenni, akkor csinálj egy új kategóriát,amiben az lehetsz. De nem hiszem,hogy ezt így kellene.
Nézegettem az új 1x13-as sram tesztjét. A hátsó váltóba kisebb vázak esetén már egy átlagos lábmérettel rendelkező kerékpáros is beverheti a sarkát alsó fokozatokban.
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Tárcsafékes vázzal riogatod szegény Revit? Ráadásul 5000-es, tehát csak CF3-as váz.
az jó. már a CF3. nem vagyok róla megggyőződve,hogy nekem a cf5 jobban tetszene. Pinarelloból is maradtam a toray alsónál, ami már nem tudom mennyi, de a Gan maradt meg. kicsit kényelmetlenebb,de nekem valahogy nem volt baj az a kis plusz anyag. De a Reacto Team is csak dísz az utóbbi időben. Valahogy a pinarellot jobban érzem. Nehezebb jóval a váz, de nekem jobban fekszik.
de kivágnának,mint macskát x...ni... szerintem az utolsó csepp a legutóbbi hangfalam volt,ami "ááá,nem lesz nagy, kb,mint az előző, amit eladtam"... hááát,kicsit nagyobb lett, majdnem Avantgarde méret... nekem ennyi volt. egy kulcstartót nem vihetek haza
szerintem már haza se kellene vinnem a híd alatt jól mutatna
de lehet nagy is emlékeim szerint a jelenlegi sorból az XXS a méretem. Eltolták a számozást pár éve és ami eddig XS volt, az most XXS
Anno volt a Shimanonak egy Biopace névre keresztelt ovál lánctányéros hajtókara. Azt mondták, h átlendít a holtponton. 2 év használat után legalább 4 kellett, hogy visszaszokjak a rendes körkörös tekeréshez.
az absoluteBLACK és a Rotor ovális tányérait ma is használják (pl.) a WT mezőnyben (évekkel ezelőtt és először Froome kezdte)
Tudom, az az Ő bajuk.
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Anno volt a Shimanonak egy Biopace névre keresztelt ovál lánctányéros hajtókara. Azt mondták, h átlendít a holtponton. 2 év használat után legalább 4 kellett, hogy visszaszokjak a rendes körkörös tekeréshez.
az absoluteBLACK és a Rotor ovális tányérait ma is használják (pl.) a WT mezőnyben (évekkel ezelőtt és először Froome kezdte)
Anno volt a Shimanonak egy Biopace névre keresztelt ovál lánctányéros hajtókara. Azt mondták, h átlendít a holtponton. 2 év használat után legalább 4 kellett, hogy visszaszokjak a rendes körkörös tekeréshez.
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos