Nocsak, nem is gondoltam volna hogy ismernek… úgyhogy érdekelne minek kapcsán emlegettek (nem emlékszem hogy csuklottam volna). Össze lehet foglalni? Vagy ha lehetne tudni melyik szakaszok kb mikor akkor visszakeresném.Snipi írta: ↑2025.08.26., kedd 16:50Egyik nap meg lettél említve a magyar Eurosportos kommentátor urak által. (Vuleta vagy Renevi Tour már nem emlékszem ... ) Mondták, a neved, meg hogy "akik nem tudnák ... " én meg mondtam magamban "... de tudom ... "marconi írta: ↑2025.08.26., kedd 16:09Tegyél fel előre 50/36 ot vagy 48/34 et, de még a 46 os nagytányér is teljesen oké, nekem gravelen most az van fent. A másik biciklimen ami cyclocross de országútinak használva, valamint gravelezek is vele, ott elől 53/39 van, hátul edzésre 14-34 es sor, versenyre 12-30. Nem teljesen gyáriak, különböző shimano sorokból vannak összerakva.![]()
Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
Kerékpározás
Re: Kerékpározás
Audiomeca J1,Airtangent2b,SupexSD900SuperII,Krell KSP-7B(Kaisei recap), Philips cd304mkII fullBGrecap, Marantz CDA94 Vfet mod/BG recap), Philips CD100 Demo Vfet mod/BG recap, Townshend Allegri Reference mkII, Tunerman OTL twin servo, vFET srpp, Lowther Acousta (P6M square)
Re: Kerékpározás
mondjuk nekem az a bowden gyanús, most nézem,mintha nem a hosszanti szálas külső lenne, hanem a tekert. Láttam már ilyen megoldást kisebb kategóriában,azt nem tudom,tévedés volt,vagy szándékos
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
ha működik,igen

de elképzlhető,hogy gond nélkül megy. annyira feszes,ha húzzák,nem nagyon mozoghat, a külső bogden meg nem a fékeknél használt tekert. Esetleg a súrlódás a házon belül lehet kérdéses. láttam már olyat, a campa super recorddal nem lehetett mit kezdeni, mert az okos versenyzőnk levágta a bowdeneket lehető legrövidebbre, mert az úgy cool. De az elég precíz dolog. egy ilyen sora több játékot elvisel-het.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
- Rotox
- Beköltözött
- Hozzászólások: 2120
- Csatlakozott: 2017.04.21., pén. 19:59
- Értékelés: 1324
- Tartózkodási hely: Pécs
Re: Kerékpározás
Szerintetek ilyen kis ívvel ez tud problémamentesen működni? 
(Nem, nem az enyém...
)

(Nem, nem az enyém...


Re: Kerékpározás
Engem csak a feladatoknál zavar. Ha olyan viszonyok pl szél vannak,akkor nem tudom tartani a megfelelő fordulatot. A 17 lassú, a 19 gyors. De nem vagyok egy akkora bringás,hogy ettől ne tudnék jókat tekerni. Nekem marad elöl az 50/34, hátul a 11-28.pärt írta: ↑2025.08.26., kedd 22:52Nekem is 17-ig tart az egyesével ugrás (10-es rendszer), utána kettesével megy, tehát itt is hiányzik a 18-as, de mivel az már kapaszkodósabb, pörgetősebb régió, nem annyira zavaró a nagyobb ugrás. De erre is volna megoldás, ha 12 fogtól induló sort használnék, akkor a 11-es lánckerékért cserébe ott lenne a 18-as.
A mostani sorok baromi széles áttételt kezelnek, de eltűnt a szűkebb áttételi tartományú, de kisebb ugrásokkal operáló alternatíva.
- pärt
- Őslakos
- Hozzászólások: 4008
- Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
- Értékelés: 5106
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Kerékpározás
Nekem is 17-ig tart az egyesével ugrás (10-es rendszer), utána kettesével megy, tehát itt is hiányzik a 18-as, de mivel az már kapaszkodósabb, pörgetősebb régió, nem annyira zavaró a nagyobb ugrás. De erre is volna megoldás, ha 12 fogtól induló sort használnék, akkor a 11-es lánckerékért cserébe ott lenne a 18-as.
A mostani sorok baromi széles áttételt kezelnek, de eltűnt a szűkebb áttételi tartományú, de kisebb ugrásokkal operáló alternatíva.
- Vinkler
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 14250
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 9299
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Kerékpározás
Most 50/34-11/34 van fent.marconi írta: ↑2025.08.26., kedd 16:09Tegyél fel előre 50/36 ot vagy 48/34 et, de még a 46 os nagytányér is teljesen oké, nekem gravelen most az van fent. A másik biciklimen ami cyclocross de országútinak használva, valamint gravelezek is vele, ott elől 53/39 van, hátul edzésre 14-34 es sor, versenyre 12-30. Nem teljesen gyáriak, különböző shimano sorokból vannak összerakva.Vinkler írta: ↑2025.08.26., kedd 14:41Én most pont abban a stádiumban vagyok, ahol nem jó a 12-es hátsó sor kiosztása. Már nem vagyok annyira teszetosza, hogy a csak a tetejét használjam, de még nem vagyok sehol, hogy az alját. Középen az ugrásnál ahol kb váltás van, rendszeresen beleakadok. 11-34-es sor. 21-24-nél a váltás nem esik jól, vagyis kibaszott idegesítő.revox írta: ↑2025.08.26., kedd 14:12
Nem láttam a tesztet, meg kb el se tudom képzelni, mekkora tányért akarnak rátenni hárul és az meddig ér, de a nagyobb esetén is vélhetően probléma lesz. A láncvilla hossza általában standard, vagy csak picit változik típuson belül a méretek miatt, máshol tologatják a vázat. Így egy nagyobb méreten ülőnek ez ugyanúgy probléma,sőt! A mellett,hogy a lábuk nagyobb, a hajtókar is nagyobb, ami hátsó holtponton nagyobb távolságot mutat.
csak felültek rá, hogy kipróbálják, bízzunk bennede engem se fenyeget... néha meg tudom nyomni a váltót fel vagy le és egész jó kiosztások vannak mér 11 esetén is, 12-nél még gazdagabb
![]()
Hosszútávon szerintem a 11/30 lehet a megoldás. Az 50/34-et megszerettem.
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Re: Kerékpározás
Egyik nap meg lettél említve a magyar Eurosportos kommentátor urak által. (Vuleta vagy Renevi Tour már nem emlékszem ... ) Mondták, a neved, meg hogy "akik nem tudnák ... " én meg mondtam magamban "... de tudom ... "marconi írta: ↑2025.08.26., kedd 16:09Tegyél fel előre 50/36 ot vagy 48/34 et, de még a 46 os nagytányér is teljesen oké, nekem gravelen most az van fent. A másik biciklimen ami cyclocross de országútinak használva, valamint gravelezek is vele, ott elől 53/39 van, hátul edzésre 14-34 es sor, versenyre 12-30. Nem teljesen gyáriak, különböző shimano sorokból vannak összerakva.

Re: Kerékpározás
puliszkaAAttila írta: ↑2025.08.26., kedd 15:47Nálam dettó, csak 11-nél. 17-ig egyesével lèp,majd 2-3-3-3 Marha rossz a 17-19 közötti lépés. Sokszor a domborzat vagy a szél miatt, a 17 "nehéz", de a 19 elforog, 18 meg nincs.Vinkler írta: ↑2025.08.26., kedd 14:41
Én most pont abban a stádiumban vagyok, ahol nem jó a 12-es hátsó sor kiosztása. Már nem vagyok annyira teszetosza, hogy a csak a tetejét használjam, de még nem vagyok sehol, hogy az alját. Középen az ugrásnál ahol kb váltás van, rendszeresen beleakadok. 11-34-es sor. 21-24-nél a váltás nem esik jól, vagyis kibaszott idegesítő.![]()

nekem a 10-es soron, ha 11-28-at használtam hegyen és lejöttem, síkon a 16 hiányzott sokszor. most nem hiányzik, riktán megyek 17 alá


de két rotor, két sor megold mindent. síkon lehet menni a 11-23-al is, némi huplit simán elvisz és 19ig egyesével megy. hegyis sor meg mindegy, hegy mindehogy xar

avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
Tegyél fel előre 50/36 ot vagy 48/34 et, de még a 46 os nagytányér is teljesen oké, nekem gravelen most az van fent. A másik biciklimen ami cyclocross de országútinak használva, valamint gravelezek is vele, ott elől 53/39 van, hátul edzésre 14-34 es sor, versenyre 12-30. Nem teljesen gyáriak, különböző shimano sorokból vannak összerakva.Vinkler írta: ↑2025.08.26., kedd 14:41Én most pont abban a stádiumban vagyok, ahol nem jó a 12-es hátsó sor kiosztása. Már nem vagyok annyira teszetosza, hogy a csak a tetejét használjam, de még nem vagyok sehol, hogy az alját. Középen az ugrásnál ahol kb váltás van, rendszeresen beleakadok. 11-34-es sor. 21-24-nél a váltás nem esik jól, vagyis kibaszott idegesítő.revox írta: ↑2025.08.26., kedd 14:12Nem láttam a tesztet, meg kb el se tudom képzelni, mekkora tányért akarnak rátenni hárul és az meddig ér, de a nagyobb esetén is vélhetően probléma lesz. A láncvilla hossza általában standard, vagy csak picit változik típuson belül a méretek miatt, máshol tologatják a vázat. Így egy nagyobb méreten ülőnek ez ugyanúgy probléma,sőt! A mellett,hogy a lábuk nagyobb, a hajtókar is nagyobb, ami hátsó holtponton nagyobb távolságot mutat.
csak felültek rá, hogy kipróbálják, bízzunk bennede engem se fenyeget... néha meg tudom nyomni a váltót fel vagy le és egész jó kiosztások vannak mér 11 esetén is, 12-nél még gazdagabb
![]()
Audiomeca J1,Airtangent2b,SupexSD900SuperII,Krell KSP-7B(Kaisei recap), Philips cd304mkII fullBGrecap, Marantz CDA94 Vfet mod/BG recap), Philips CD100 Demo Vfet mod/BG recap, Townshend Allegri Reference mkII, Tunerman OTL twin servo, vFET srpp, Lowther Acousta (P6M square)
Online
- asebestyen
- V.I.P.
- Hozzászólások: 6210
- Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
- Értékelés: 7698
- Tartózkodási hely: Bokod
Re: Kerékpározás
Reményeim szerint 1 év múlva ilyenkor ez már semmilyen gondot nem fog jelenteni. És nem azért mert erősebb (is) leszel, mert akkor csak arrébb tolódik a probléma, hanem mert addigra a hajtás hatékonyságod sokkal szélesebb pedálfordulat tartományban lesz jó és még alatta/felette viszonylag sokáig tolerálható.Vinkler írta: ↑2025.08.26., kedd 14:41
Én most pont abban a stádiumban vagyok, ahol nem jó a 12-es hátsó sor kiosztása. Már nem vagyok annyira teszetosza, hogy a csak a tetejét használjam, de még nem vagyok sehol, hogy az alját. Középen az ugrásnál ahol kb váltás van, rendszeresen beleakadok. 11-34-es sor. 21-24-nél a váltás nem esik jól, vagyis kibaszott idegesítő.![]()

Alces 6 | Mac Mini M1 | RME ADI-2 DAC FS | Genelec 1031APM aktív monitorok
Re: Kerékpározás
Nálam dettó, csak 11-nél. 17-ig egyesével lèp,majd 2-3-3-3 Marha rossz a 17-19 közötti lépés. Sokszor a domborzat vagy a szél miatt, a 17 "nehéz", de a 19 elforog, 18 meg nincs.Vinkler írta: ↑2025.08.26., kedd 14:41
Én most pont abban a stádiumban vagyok, ahol nem jó a 12-es hátsó sor kiosztása. Már nem vagyok annyira teszetosza, hogy a csak a tetejét használjam, de még nem vagyok sehol, hogy az alját. Középen az ugrásnál ahol kb váltás van, rendszeresen beleakadok. 11-34-es sor. 21-24-nél a váltás nem esik jól, vagyis kibaszott idegesítő.![]()
- Vinkler
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 14250
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 9299
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Kerékpározás
Én most pont abban a stádiumban vagyok, ahol nem jó a 12-es hátsó sor kiosztása. Már nem vagyok annyira teszetosza, hogy a csak a tetejét használjam, de még nem vagyok sehol, hogy az alját. Középen az ugrásnál ahol kb váltás van, rendszeresen beleakadok. 11-34-es sor. 21-24-nél a váltás nem esik jól, vagyis kibaszott idegesítő.revox írta: ↑2025.08.26., kedd 14:12Nem láttam a tesztet, meg kb el se tudom képzelni, mekkora tányért akarnak rátenni hárul és az meddig ér, de a nagyobb esetén is vélhetően probléma lesz. A láncvilla hossza általában standard, vagy csak picit változik típuson belül a méretek miatt, máshol tologatják a vázat. Így egy nagyobb méreten ülőnek ez ugyanúgy probléma,sőt! A mellett,hogy a lábuk nagyobb, a hajtókar is nagyobb, ami hátsó holtponton nagyobb távolságot mutat.
csak felültek rá, hogy kipróbálják, bízzunk bennede engem se fenyeget... néha meg tudom nyomni a váltót fel vagy le és egész jó kiosztások vannak mér 11 esetén is, 12-nél még gazdagabb

Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Re: Kerékpározás
Nem láttam a tesztet, meg kb el se tudom képzelni, mekkora tányért akarnak rátenni hárul és az meddig ér, de a nagyobb esetén is vélhetően probléma lesz. A láncvilla hossza általában standard, vagy csak picit változik típuson belül a méretek miatt, máshol tologatják a vázat. Így egy nagyobb méreten ülőnek ez ugyanúgy probléma,sőt! A mellett,hogy a lábuk nagyobb, a hajtókar is nagyobb, ami hátsó holtponton nagyobb távolságot mutat.
csak felültek rá, hogy kipróbálják, bízzunk benne

avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
- Vinkler
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 14250
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 9299
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Kerékpározás
Azért a Sram eléggé a toppon van, sok tekintetben meghaladja a Shimanot is. Nem nagyon értek az mtb-hez, de nekem ez az 1x nem túl szimpi és már a graveleken is azt erőltetik. A kis első lanctányér miatt teljesen béna hátsó sor és nagy átfogású váltókanál kell. Ez adja ugye a problémát. Amatőröknek szerintem nem is jó. Felfele még lehet, de lefelében meg síkon egyszerűen nem jó az áttétel. A profi mezőny teljesen más. Ott outon sem ritka elöl az egyszeres lánctányér elöl, igaz, még hegyi szakaszokon is 54 körüli mérettel.
Nem csodálkoznék, ha outon is elterjednének az egyes szettek, bár a súly már nem szempont, a minimum határ így is bőven megvan. Nekünk meg simán kell a kettes elöl, én már a kompaktot is megkedveltem, pedig régen nem gondoltam volna. Szóval érdekes, hogy merre indul el ez a történet is.

Nem csodálkoznék, ha outon is elterjednének az egyes szettek, bár a súly már nem szempont, a minimum határ így is bőven megvan. Nekünk meg simán kell a kettes elöl, én már a kompaktot is megkedveltem, pedig régen nem gondoltam volna. Szóval érdekes, hogy merre indul el ez a történet is.

Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Re: Kerékpározás

Nekem a fősulin azt tanították marketing órán,ha nem tudsz valamiben első lenni, akkor csinálj egy új kategóriát,amiben az lehetsz. De nem hiszem,hogy ezt így kellene.
- Vinkler
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 14250
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 9299
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Kerékpározás
Nézegettem az új 1x13-as sram tesztjét. A hátsó váltóba kisebb vázak esetén már egy átlagos lábmérettel rendelkező kerékpáros is beverheti a sarkát alsó fokozatokban. 

Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Re: Kerékpározás
az jó. már a CF3. nem vagyok róla megggyőződve,hogy nekem a cf5 jobban tetszene. Pinarelloból is maradtam a toray alsónál, ami már nem tudom mennyi, de a Gan maradt meg. kicsit kényelmetlenebb,de nekem valahogy nem volt baj az a kis plusz anyag. De a Reacto Team is csak dísz az utóbbi időben. Valahogy a pinarellot jobban érzem. Nehezebb jóval a váz, de nekem jobban fekszik.asebestyen írta: ↑2025.08.25., hétf. 09:21Tárcsafékes vázzal riogatod szegény Revit? Ráadásul 5000-es, tehát csak CF3-as váz.![]()
de kivágnának,mint macskát x...ni... szerintem az utolsó csepp a legutóbbi hangfalam volt,ami "ááá,nem lesz nagy, kb,mint az előző, amit eladtam"... hááát,kicsit nagyobb lett, majdnem Avantgarde méret... nekem ennyi volt. egy kulcstartót nem vihetek haza

avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
szerintem már haza se kellene vinnem


de lehet nagy is

avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
Kék hírek : a Vueltán elloptak 18 bicót a Vismától ma virradóra.
Az anyagi kár jelentős. (Kb. 250.000 euró)

Az anyagi kár jelentős. (Kb. 250.000 euró)
Online
- asebestyen
- V.I.P.
- Hozzászólások: 6210
- Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
- Értékelés: 7698
- Tartózkodási hely: Bokod
Re: Kerékpározás
Revit már 1 ideje csak az ezüst drótok tudják felizgatni.

Alces 6 | Mac Mini M1 | RME ADI-2 DAC FS | Genelec 1031APM aktív monitorok
- tonee73
- Kiemelt Moderátor
- Hozzászólások: 13413
- Csatlakozott: 2008.12.12., pén. 11:49
- Értékelés: 6329
- Tartózkodási hely: SO15 0SB
Re: Kerékpározás
Izgasd csak Revit, a végén még kirakja az asszony.

Jó zenék --> Marantz CD16 --> Etalon Suprampli --> Chario Constellation Delphinus mkII
Ha meghalsz, te nem tudod, hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz.Ugyanez a helyzet akkor is, ha hülye vagy.
Ha meghalsz, te nem tudod, hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz.Ugyanez a helyzet akkor is, ha hülye vagy.
- Vinkler
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 14250
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 9299
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Kerékpározás
A tárcsafék jó!asebestyen írta: ↑2025.08.25., hétf. 09:21Tárcsafékes vázzal riogatod szegény Revit? Ráadásul 5000-es, tehát csak CF3-as váz.![]()
ACF3 jó! Az enyém is az, és még a bálna testem alatt sem reccsent meg eddig ezeken a finom kis utakon sem!
Ráadásul ez a szín nagyon tetszetős szerintem. Gyűjteménybe elfér, nem?

Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Online
- asebestyen
- V.I.P.
- Hozzászólások: 6210
- Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
- Értékelés: 7698
- Tartózkodási hely: Bokod
Re: Kerékpározás
Tárcsafékes vázzal riogatod szegény Revit? Ráadásul 5000-es, tehát csak CF3-as váz.

Alces 6 | Mac Mini M1 | RME ADI-2 DAC FS | Genelec 1031APM aktív monitorok