Lemaradt: Itt a Fórumunkon az egyik legmegbecsültebb tag.

Lemaradt: Itt a Fórumunkon az egyik legmegbecsültebb tag.
Tudom, hogy már ortofon om3 is létezik (nem véletlenül írom kisbetűvel :( ) , de ilyen szintűeknél, amiket írtál, nem szabadna gyengébbeket tenni ma a lemezjátszókba! Nagyon sok "probléma megoldódna" ha az emberek nem gombokért akarnának mindig vásárolni. Azokért hangszedőt sem lehet. Red-del elég jól sikerült belépnie Hana-nak a magasabb kategóriákba. Egy jól árazott, jó hangszedő lett. És már a Rega lemezjátszókba sem 2m-ek meg olcsóbbak lennének valók. De még egy Exact-tal is nagyon "gatyán" szól. Nyugodtan lehet merni bele jobbat tenni! :) Eroica helyett is Denon 103r - t! :)revox írta: ↑2025.03.12., szer. 15:16lemezjátszóba kell az isennyire csak nem éles a határ, elbír két gondolatot... végülis Tarzan lemezjátszóját akarjuk összedobni,abba meg PU is kell
![]()
A Hanákat még Kürthy hozta első körben,amikor a sibatech(.co.jp) volt az exportőr. akkor még csak a két kicsi volt és annak verziói.A baráti körben kapkodták is rendesen. De ez valsz kevés volt a gyártónak és átkerült a populárisabb kereksedelmi/exportőr/importőri körbe, ahol nagyobb eladásokat lehetett prognosztizálni, mint az undergroundban (nem tudom,ez hazánkban beigazolódott e). Tamásnál az utolsó verzió az ML volt és már ezek is nagyon jól szerepetek, igaz azért egy közepes, vagy fölötte ZYX odavert nekik (bááár,használok most egy R50Bloomot is, az is tudja a szintet,legfeljebb más, de árban még az is az ML fölött van jócskán).
Később én is az Umamira akartam rávetődni, főleg,amikor akciózták, csak voltak emlékeim az ezüstcsévés ZYX-ről (a polcon van, tűcsereérett vagy 10 éve) és jött egy új kedvező áron, arra neveztem be, de csak azért,hogy akkor a csévétől végigmegy az ezüst, de holtbiztos,hogy az Umami is odabax az árkategóriának. Arra emlékszem, amikor 110ezer volt az EL és 180 az SL, 500ezres PU-öket cserélgettek ilyenekre. Amit megfigeltem,elég háklis a karmagasságra és az antiskatingre, (így érdemes olyan lemezjátszóban gondolkodni, ami ezeket tudja, vagyis nem hártrány,de elvan egy Regában is) de ha ezeket eltalálja az ember (csak pici léptékben adagolni!), akkor egyszercsak beüt a múzikamire emléxem, az első sms-ek erről szóltak: "van itt bugi rendesen"
lemezjátszóba kell az is
Tökeletesen egyetértek azzal amit leírtál.revox írta: ↑2025.03.12., szer. 13:23hallatlanban nem akartam véleményezni, mert nem is nagyon lehet, de két részt dőlten szedtem. A harmadikat nem,hogy egy kártyán van az egész megoldva,de ez van más gyártónál is...supravox írta: ↑2025.03.12., szer. 11:47Fú nálam volt ez a Gold Note phono.revox írta: ↑2025.03.12., szer. 09:40
hirtelen ezt dobja a gugli:
A PH-5 az első Gold Note termék, amelyet érintőképernyős interfésszel terveztek: az összes beállítás könnyen elérhető és módosítható az innovatív és páratlanul felhasználóbarát kijelzőnek köszönhetően, amely lehetővé teszi az összes opció valós időben történő kiválasztását és kezelését. A phono színpad egy teljesen új kialakításon alapul; a teljes elektronikát egyetlen kártyába integrálja. A digitális interfész teljes analóg szívvel van kombinálva: valóban, a jelút különálló, hangminőségű komponenseken és lezárt egyetlen kapcsolókon keresztül történik, és úgy van optimalizálva, hogy lerövidítse a távolságot és minimalizálja az esetleges interferenciákat. Az érintőképernyőn kiválasztott beállítás az audiojelre vonatkozik, amely a relé használatával vált. A PH-5 „analóg tisztasága” kiváló hangminőséget biztosít, és még a legfinomabb részleteket is kiemeli a bakelitlemezről.
Szerintem elég gyötrelmes hangja van.
De biztos az akkori Dynavector XV1s-em volt a hunyó.
Vagy nem.
Azt tudom,hogy a CD-mben, többek között azt szeretem, hogy a kijelző kikapcsolható és nem is keveset ront a hangon (kompresszál), ha be van kapcsolva. Még mindig nem tudom, mit tudhat, de engem speciel nem vonz az érintőképernyős, digitális irányítás. Ha ezt az űrtechnikát kivonom az árából, már nem is annyira magas a megmaradt büdzsé a 3 féle EQ-t tudó, phono -analóg(?)- szekcióra.
Mindenesetre ahol ezt olvastam, éppen nem kapható.. Vagy ennyire jó és elkapkodták, vagy... csak simán elfogyott...![]()
sokszor beszélek sületlenséget, aminek ránézésre se füle, se farka, de aki tud olvasni a sorok között, megtalálja az értelmét. A mostaninak a TMP ANT MC phono, mellé olcsó tipp a Hana (bár a Hana csontot már bedobtuk párszor, nagyon csodálkozom, hogy nem terjedt el nagy tömegben. Az árán messze túlmutat. Ilyenkor merül fel bennem a -költői- kérdés, hogy a hifisták nem hallanak ennyire, vagy ennyire jó az ellenpropaganda, már-ha van)
* az utolsóról jut eszembe Pásztor Pisti az Acustic Centerből, amikor mutogatta a 4-5 milliós Excel Sound hangszedőjét a kis dobozkában... úgy mutatta be, "itt egy ES, tudod, aki a Hanát gyártja"![]()
hallatlanban nem akartam véleményezni, mert nem is nagyon lehet, de két részt dőlten szedtem. A harmadikat nem,hogy egy kártyán van az egész megoldva,de ez van más gyártónál is...supravox írta: ↑2025.03.12., szer. 11:47Fú nálam volt ez a Gold Note phono.revox írta: ↑2025.03.12., szer. 09:40hirtelen ezt dobja a gugli:Taarzan írta: ↑2025.03.12., szer. 09:18
Igen - Igen minden helyes..
Minden lemezen hallani, ismerősöknél és kiállításokon ennyire nem szokott "zajos" lenni...
Mondjuk eddig nem is mostam őket... persze törlőm és ilyen, de vákuumos, infrás mosáson nem voltak.. mentségemre az újjak is "sercegnek"
Ha már itt beszélünk róla milyen Phono-t érdemes, ha nyitva akarom hagyni mondjuk a MC lehetőséget is?
Goldnote PH-5 néztem (mondjuk ennél kapásból nem lehet kapacitást álítani, csak a nagy tesónál - PH-10) ezzel vannak tapasztalatok?
A PH-5 az első Gold Note termék, amelyet érintőképernyős interfésszel terveztek: az összes beállítás könnyen elérhető és módosítható az innovatív és páratlanul felhasználóbarát kijelzőnek köszönhetően, amely lehetővé teszi az összes opció valós időben történő kiválasztását és kezelését. A phono színpad egy teljesen új kialakításon alapul; a teljes elektronikát egyetlen kártyába integrálja. A digitális interfész teljes analóg szívvel van kombinálva: valóban, a jelút különálló, hangminőségű komponenseken és lezárt egyetlen kapcsolókon keresztül történik, és úgy van optimalizálva, hogy lerövidítse a távolságot és minimalizálja az esetleges interferenciákat. Az érintőképernyőn kiválasztott beállítás az audiojelre vonatkozik, amely a relé használatával vált. A PH-5 „analóg tisztasága” kiváló hangminőséget biztosít, és még a legfinomabb részleteket is kiemeli a bakelitlemezről.
Szerintem elég gyötrelmes hangja van.
De biztos az akkori Dynavector XV1s-em volt a hunyó.
Vagy nem.
Korrigálnék.
Mióta hallod ezt a sercegést ? Nem tudod valami eseménnyel összekötni időben ?
Fú nálam volt ez a Gold Note phono.revox írta: ↑2025.03.12., szer. 09:40hirtelen ezt dobja a gugli:Taarzan írta: ↑2025.03.12., szer. 09:18Igen - Igen minden helyes..
Minden lemezen hallani, ismerősöknél és kiállításokon ennyire nem szokott "zajos" lenni...
Mondjuk eddig nem is mostam őket... persze törlőm és ilyen, de vákuumos, infrás mosáson nem voltak.. mentségemre az újjak is "sercegnek"
Ha már itt beszélünk róla milyen Phono-t érdemes, ha nyitva akarom hagyni mondjuk a MC lehetőséget is?
Goldnote PH-5 néztem (mondjuk ennél kapásból nem lehet kapacitást álítani, csak a nagy tesónál - PH-10) ezzel vannak tapasztalatok?
A PH-5 az első Gold Note termék, amelyet érintőképernyős interfésszel terveztek: az összes beállítás könnyen elérhető és módosítható az innovatív és páratlanul felhasználóbarát kijelzőnek köszönhetően, amely lehetővé teszi az összes opció valós időben történő kiválasztását és kezelését. A phono színpad egy teljesen új kialakításon alapul; a teljes elektronikát egyetlen kártyába integrálja. A digitális interfész teljes analóg szívvel van kombinálva: valóban, a jelút különálló, hangminőségű komponenseken és lezárt egyetlen kapcsolókon keresztül történik, és úgy van optimalizálva, hogy lerövidítse a távolságot és minimalizálja az esetleges interferenciákat. Az érintőképernyőn kiválasztott beállítás az audiojelre vonatkozik, amely a relé használatával vált. A PH-5 „analóg tisztasága” kiváló hangminőséget biztosít, és még a legfinomabb részleteket is kiemeli a bakelitlemezről.
az ML csiszolása nyilván jobb, de az már elég precíz beállítást kér. persze,nem kell nagyon bonyolult dologra gondolni, de pl az EL sokkal igénytelenebb és strapabíróbbnak bizonyult, mellé zenei mindenevő. bár az a többiről is elmondható, ez egy MM igénytelenségével hoz finom hangot. de, persze, hajrá ML, jó meglátás
vagy azimut probléma (bár az is többniyre tűsérülésből fakad,ha a kar jól áll)
tűtisztitó folyadékot használsz ?...lehet csak le kéne takaritani a tűhegyet...az AT tűprofilok hajlamosak összeszedni szépen a barázdák mélységeiben lévő koszokat...esetleg nem ártana szakival meg is nézetni,hogy mi a helyzet,igazándibol
Az MC-k között szerepel Hana a bucketlistben... igaz az ML-lel szemezek.
Hát ném tudom, majd megpróbálom valahogy rögzíteni a hangját...
hirtelen ezt dobja a gugli:Taarzan írta: ↑2025.03.12., szer. 09:18Igen - Igen minden helyes..
Minden lemezen hallani, ismerősöknél és kiállításokon ennyire nem szokott "zajos" lenni...
Mondjuk eddig nem is mostam őket... persze törlőm és ilyen, de vákuumos, infrás mosáson nem voltak.. mentségemre az újjak is "sercegnek"
Ha már itt beszélünk róla milyen Phono-t érdemes, ha nyitva akarom hagyni mondjuk a MC lehetőséget is?
Goldnote PH-5 néztem (mondjuk ennél kapásból nem lehet kapacitást álítani, csak a nagy tesónál - PH-10) ezzel vannak tapasztalatok?
amennyiben valóban sercegést hallasz, nem lehet, hogy a tű sérült meg
Igen - Igen minden helyes..
minden lemezednél úgy érzed hogy gond van,vagy csak egy párnál?...az az ATVM760SLC egy elég szofisztikált tűprofilal van szerelve :Special Line Contact, a kivánt terhelése:100 – 200pF...ha az alapfeltételek meg vannak adva neki,nem kéne hogy gond legyen vele,volt a rendszeremben még annó,nyilt-eleven,nagyon részletező,preciz hangja van neki,speciel hogy kiemelte volna a lemezzajokat,nem igazán emlékszem rá,sem a 126/SME III,sema Lenco L-75-sben használva
Ez egy összetett kérdés. A felületi vagy barázdazaj mértéke és jellege számos tényezőtől függ, így általánosságban nehéz róla beszélni.
mi ez a nagy izgalom a kapúpánt csavar körül ?...valaki kipróbálta,leirta,én azt az infót,megosztottam,itt...ha neki úgy jó volt,mint profi DJnek,Téged mért zavar ?.....ugyanolyan trükk lehet,mint másik sokezer ebben a sportban...mindenki úgy élvez ahogyan tud,izlések,és pofonok...Rock60 írta: ↑2025.03.11., kedd 18:19Dixie:
" Megakadt a lemez."
Persze, hiszen a kpcsavar " nem vicc és nem kéne ítélkezni előre ", meg ha CsI találta volna ki, biztosan nem kételkednék a nagyszerűségében, meg amúgy is DJ bácsi mennyi mindennél kipróbálta már és nagy örömmel használta...
Ezek után csak megér egy próbát nem ?![]()
10 perc, 100 Forint...![]()