A Fórum működési költségeihez járulsz hozzá azzal, ha hirdetéseket jeleníthetünk meg. Kérjük, hogy fontold meg ezen az oldalon az „Adblock” rendszered kikapcsolását.
Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
Ha téli időszakba is szeretnél gurulgatni vele, akkor mindenképpen tegyél rá télit!
Nagyon nehéz így a szezon közepén téligumit rendelni. A webshopok vagy nem mutatnak készletet, vagy jól láthatóan ugyanabból a raktárkészletből dolgoznak egy-egy márka/típus esetén, és ha ugyanazt a márkát/típust akarom 2 külön méretben (2-2-t mindegyik méretből(, extra nehezített pályán mozgok most. Igazából az egyetlen (belátható szállítási időben is) megfelelő készletet az általad javasolt Hankook-okból tudtam csak összerakni (bár nagyon szerettem volna Bridgestone Blizzak LM005-ösöket). Michelinből gyári rendelést kell leadni, Dunlopból, Goodyear-ből, Nikanból nem találtam egy webshopban sem mindkét méretet, és több helyen a készlet sem volt tiszta. Az általam ismert és nagy gumishálózattal működő megszokott helyeken (AKH, GrandGumi) elképesztően gyenge a választék most ezekben a méretekben... (ami nem csoda, ezeknél rengetegen rendelnek, cégek is, gondolom az átszerelési szezon végére lefogy a készletük rendesen.
Szóval az általad javasolt Hankook lesz egyelőre a téli, megrendeltem a gumiwebshop.hu-n. Még szállítási idő visszaigazolásom nincs, de szereléssel (és gumitárolással) kértem a budaörsi szervizükbe, remélhetőleg a jövő hét végéig (várhatóan akkor tudom átvenni az autót) megérkeznek, és mehetek a járgánnyal közvetlenül gumishoz.
Fő rendszer: Mac (Roon Server) | Thorens 206 + Goldring 2200 | NAD M55 → NAD M33 → Audio Physic Classic 20
Más: Eladtam az öreg Vti-m. :( Egy könnycseppet elmorzsoltam, igy 23 év után. Gyűjteménybe kerül, jó helyre. (remélem) Nem éreztem már késztetést tovább nyalogatni.
Uuuuuuuuuu, sajnálom és megértem! Nekem több ilyen elengedésem volt, de szerencsére mindegyik jó helyre került.
Most azon agyalok, vegyek-e a gyereknek egy mini krosszmotort. Iszonyat jól bringázik. Az asszony azt mondta addig maradhatok, amíg haza hozom. Még puhítok.
Vegyél magadnak, aztán add oda a gyereknek.
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Szvsz egy ilyen vas értéktelen már a bontó részéről is.
Nem lepsz meg,
Pontosan erre számítok. Meg arra, hogy fizetnem kell a bontási igazolásért. Korrekt.
Szóval azt mondod, nincs olyan bontó, ami el is szállítja a roncsot? Pénzért, of course.
Az mellékes, hogy te intézel egy trélert vagy a bontó. Csak vegyék át. Az sem biztos hogy könnyű lesz találni olyat aki hajlandó. Ráadásul ne legyen túl messze tőled.
Ezt nem értem. Ha engem köteleznek a bontási engedélyre, akkor a legális bontókat nem kötelezik, hogy átvegyék a roncsot? Akkor is, ha nincs benne értékes alkatrész (elvileg lehetne, de nincs kinek azokat eladni).
Fő rendszer: Mac (Roon Server) | Thorens 206 + Goldring 2200 | NAD M55 → NAD M33 → Audio Physic Classic 20
Más: Eladtam az öreg Vti-m. :( Egy könnycseppet elmorzsoltam, igy 23 év után. Gyűjteménybe kerül, jó helyre. (remélem) Nem éreztem már késztetést tovább nyalogatni.
Uuuuuuuuuu, sajnálom és megértem! Nekem több ilyen elengedésem volt, de szerencsére mindegyik jó helyre került.
Most azon agyalok, vegyek-e a gyereknek egy mini krosszmotort. Iszonyat jól bringázik. Az asszony azt mondta addig maradhatok, amíg haza hozom. Még puhítok.
Szvsz egy ilyen vas értéktelen már a bontó részéről is.
Nem lepsz meg,
Pontosan erre számítok. Meg arra, hogy fizetnem kell a bontási igazolásért. Korrekt. De azért be kell vegyék nem, még ha fizetnem is kell? Már ha bontási engedély szükséges a forgalomból való végleges kivonáshoz…
Szóval azt mondod, nincs olyan bontó, ami el is szállítja a roncsot? Pénzért, of course.
Fő rendszer: Mac (Roon Server) | Thorens 206 + Goldring 2200 | NAD M55 → NAD M33 → Audio Physic Classic 20
Más: Eladtam az öreg Vti-m. :( Egy könnycseppet elmorzsoltam, igy 23 év után. Gyűjteménybe kerül, jó helyre. (remélem) Nem éreztem már késztetést tovább nyalogatni.
Uuuuuuuuuu, sajnálom és megértem! Nekem több ilyen elengedésem volt, de szerencsére mindegyik jó helyre került.
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Szerintem a bontásért majd neked kell fizetni, plusz a trélert is ami elviszi. De háztól elvitelt a bontó részéről még nem hallottam. Szvsz egy ilyen vas értéktelen már a bontó részéről is.
Más: Eladtam az öreg Vti-m. :( Egy könnycseppet elmorzsoltam, igy 23 év után. Gyűjteménybe kerül, jó helyre. (remélem) Nem éreztem már késztetést tovább nyalogatni.
Mert ezek az amerikaiak hülyék az autókhoz,gumikhoz.
Az ok hogy lehet hülyén és közveszélyesen vezetni,de ezt téli gumival is lehet művelni.
Azt az irdatlan nyomatékot ami a hátsó kerekekre kerül az említett vasakon,hát gumi legyen a talpán ami elbírja csúszkálás nélkül,de tudomásul kell venni,hogy egy mustang direkt ilyen tervezésű,és nem a gumikon múlik az hogy atomstabil vagy nem,mert soha nem lesz az,lehet azon akármilyen gumi is.
Gumik:
Utcai gumikban nagyon gyengék. Verseny, terep felhasználásra szánt gumikban jobbak.
De! A gumin nagyon, NAGYON sok múlik! A téli sokkal szűkebb keresztmetszet. Abból is lehet kihozni sokat, csak tudni kell, h mik a célok, miket kell teljesíteni, ami a Mustang esetében még nehézkesebb. Szerencsére télen és nyáron is elég sok ilyen autót sikerült vezetnem, nem a levegőbe beszélek. Szóval a “direkt ilyen tervezésű” mivoltja miatt nagyon nehez ez. Ezt próbálom postokon át elmagyarázni.
Autók:
Egy egy esetet kivéve sajnos azok.
Autóban még csak-csak, de általában azokat is lehúzták a klotyón, ahogy a HEMI motort is. Tudnának azok, kalapáccsal is, mert ott a kalapács is karbonból van, de valamiért lassan a Mustangon kívül csak a Corvette marad.
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Ezeket az amerikai specifikáns gumikat meg inkább hagyjuk! Pl ez az általad is említett 4 évszakos Pirelli. Az konkrétan közveszélyes. Nézz meg egy két videot havas amerikai utakról, tele van velük a net! Ön és közveszélyes!
A másik p zero, amivel gyárilag szerelték, azt sem értettem, egy Mustangon és egy Challengeren próbáltam, hát mit mondjak, meghagyom másnak. De azok az autó tulajdonosok is lecserélték 1 hónapon belül.
Mert ezek az amerikaiak hülyék az autókhoz,gumikhoz.
Az ok hogy lehet hülyén és közveszélyesen vezetni,de ezt téli gumival is lehet művelni.
Azt az irdatlan nyomatékot ami a hátsó kerekekre kerül az említett vasakon,hát gumi legyen a talpán ami elbírja csúszkálás nélkül,de tudomásul kell venni,hogy egy mustang direkt ilyen tervezésű,és nem a gumikon múlik az hogy atomstabil vagy nem,mert soha nem lesz az,lehet azon akármilyen gumi is.
Az én javaslatom az hogy minden képpen ki kell vinni egy versenypályára,többször is,ott kiismerni a határait,viselkedését,és ezután már bátrabban lehet közlekedni vele az utakon is úgy,hogy ne kapjunk a szívünkhöz mikor egy egy alkalommal elkezdi tolni a farát.Egyszerűen nem lehet megállni azt egy egy ilyen vasat vezetve,hogy ne toljuk túl a gázt időnként,már csak a hangja miatt sem,és ezért is ajánlott a rutin hozzájuk.Itt mellettünk is van egy ilyen pálya,sok sportverda tulaj használja élményvezetésre,plusz arra is nagyon jó amit fentebb említettem,a saját lovat betörni,megismerni.
Jan vége felé is járunk,és lehet két hét múlva már tavaszias idő lesz,én tuti nem gumiztatnám most már fel a verdát erre a kis időre,majd őszig lehet ezen agyalni,és akkor lesz választék a gumikból is,és nem csak a maradvány készletek közt kell keresgélni most és azonnal kell alapon.
Más, de lazán kapcsolódó: tudtok jó márkafüggetlen autóbóntót ajánlani, akik el is viszoik a "roncsot" itthonról, és akiknél "eltemettethetném" a 29 éves, bontásra érett Ford Scorpiómat, korrekt áron? Szükségem van a rendes bontási igazolásra, mert hivatalosan is kivonatnám a forgalomból, hogy érdekmúlással át tudjam vinni a B10 biztosítási kategóriámat róla a Mustang-ra...
Fő rendszer: Mac (Roon Server) | Thorens 206 + Goldring 2200 | NAD M55 → NAD M33 → Audio Physic Classic 20
Ezeket az amerikai specifikáns gumikat meg inkább hagyjuk! Pl ez az általad is említett 4 évszakos Pirelli. Az konkrétan közveszélyes. Nézz meg egy két videot havas amerikai utakról, tele van velük a net! Ön és közveszélyes!
A másik p zero, amivel gyárilag szerelték, azt sem értettem, egy Mustangon és egy Challengeren próbáltam, hát mit mondjak, meghagyom másnak. De azok az autó tulajdonosok is lecserélték 1 hónapon belül.
Na igen. Pirelli négyévszakos, hát nem emlékszem már, hogy milyen típusú (pedig megnézhetném, kinn van a Scorpión), de iszonyat szar (volt)...
Az USA-ban sokkal jobban elterjedtek a négyévszakos gumik, annyira, hogy még az európai gyártók is azzal viszik az autóikat az ottani piacra. Közben meg vannak náluk is téli viszonyok dögivel, még viszonylag déli fekvésű államkban is, mint pl. Arizona - november végén úgy le volt fagyva reggel minden Flagstaff-ban (Arizona), hogy csak néztem ki a fejemből... aztán persze délelőttre már elolvadt, de akkor is...
Amúgy nem kell megnézzek videót róla, volt már alkalmam pl. Quebec City - Ottawa közötti autópályán sűrű havazás után és közben menni (egy Suzuki Grnd Vitarával, amit ott Geo valaminek hívtak), hát jobbra-balra több tíz járgány volt kicsúszva. Fene sem érti. sok helyen szabályos hóekét szerelnek az autóik orrára télen, miközben négyévszakos gumikkal közlekednek...
Fő rendszer: Mac (Roon Server) | Thorens 206 + Goldring 2200 | NAD M55 → NAD M33 → Audio Physic Classic 20
Ezeket az amerikai specifikáns gumikat meg inkább hagyjuk! Pl ez az általad is említett 4 évszakos Pirelli. Az konkrétan közveszélyes. Nézz meg egy két videot havas amerikai utakról, tele van velük a net! Ön és közveszélyes!
A másik p zero, amivel gyárilag szerelték, azt sem értettem, egy Mustangon és egy Challengeren próbáltam, hát mit mondjak, meghagyom másnak. De azok az autó tulajdonosok is lecserélték 1 hónapon belül.
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
A téli gumiknak szerintem többféle üzemi körülménnyel kell megküzdeniük:
1. hideg , 0 fok alatti, körüli száraz útfelület.
2. 0 fok körüli nedves (nem vizes) útfelület. Ködszitálás, pára.
3. 0 fok feletti vizes útfelület.
4. havas útfelület. (letaposott hó, friss hó)
5. jeges útfelület.
5. Száraz 10 fok feletti (esetleg azt jóval meghaladó) nyári üzemállapot (Jó magyar szokás szerint)
Az utolsót nem releváns de sajnos nagyon gyakran előfordul, ezt inkább csak megemlítettem. A 4. kis hazánkban (sajnos) egyre ritkább előforduló, már-már ritkaság számba megy. Alapvetően senki ne várjon ugyanolyan tapadást a téli gumiktól mint a nyáriaktól és ez nagyobb teljesítményű autóknál fokozottan igaz szerintem. Az általam használt Vredestein Snowtrack 205/65 R16 pl. 2. esetben kifejezetten sz@r, többször csúsztam meg vele pl egy egyszerű körforgalomban, úgy hogy lassabban mentem mint az előttem menő.
@Aszpirin ha csak 1. esetben használod én akkor is vennék rá téli gumit, de biztosan nem forszíroznám az élményvezetést még ilyenkor sem. Jobb a békesség. Fiatal koromban egy 1200 zsigulit kiflibe hajtottam ónos esőben, eleje fának, hátulja villanyoszlopnak csapódott, szerencsére megúsztam egy agyrázkódással, azóta lehet már túl óvatos vagyok. És az épphogy megközelítette a Mustang teljesítményét
"A szépség nem maguknak a dolgoknak a tulajdonsága, hanem pusztán az azokat szemlélő elmében keletkezik."
Megnézem neked kedden,akkor leszek bent a műhelyben hogy elérhető e valahol ez a gumi.De mivel ez a vas nem arra való hogy télen is úgy használd mint nyáron,lehet át kellene gondolni azt hogy kell e erre téli gumi.
Sz@r időben úgy sem használod,ha meg jobb az idő,elgurul az a nyárival is,szerintem.
De mi a gyártói,forgalmazói ajánlás a rávaló gumi ügyben,erről nincs infó?
Köszi!!!!
Ami az utolsó kérdésedet illeti, k.va jó felvetés, nem is értem, hogy nem jutott eszembe, gyorsan utána is néztem - ChatGPT ilyenkor jóbarát!
Ha helyzet az, hogy a Mustang GT-ket tipikusan kétféle gumival szerelik gyárilag:
- a "normál" esetben Pirelli P Zero All Weather - vagyis négyévszakos gumikkal
- a Performance Pack esetében Pirelli P Zero Summer Performance - vagyis nyári gumikkal.
Az én tütüm az Premium kivitelű, Performance opciós csomagot is tartalmazó változat, ami ezeket a spéci kerékmnéreteket eredményezi gyárilag.
A ford ajánlása ezek után természetesen a Pirelli P Zero, de:
Reputable tire alternatives (e.g., Michelin Pilot series, Goodyear Eagle F1, Continental ExtremeContact) that meet or exceed OE specs are generally acceptable replacements if they match size/load/speed ratings.
Seasonal Considerations
In areas with moderate to severe winters, Ford (and most tire manufacturers) suggest an all-season or dedicated winter tire set if you drive in cold, wet, or snowy conditions.
Performance Package owners especially might consider switching from summer tires to an all-season or winter setup in cold climates, since summer compounds can lose traction and can be damaged by freezing temperatures.
Az utolsó mondat azért elgondolkodtató...
Fő rendszer: Mac (Roon Server) | Thorens 206 + Goldring 2200 | NAD M55 → NAD M33 → Audio Physic Classic 20
Aszpirin autója pedig egy másik fejezet. Nem véletlenül írtam, h szerintem a Mustangra nem lehet jó télit venni. Nem azért mert nem jó az abroncs, hanem azért (és itt jön be az előző fejezetem utolsó mondata), mert annak az autónak a futómű geometriája, hajtása, nyomatékleadása, váltóhangolása, stb. nem teszi lehetővé a téli útviszonyok közötti élvezetes és biztonságos autózást, közel sem úgy, mint egy jó nyárival, ahol fülig ér a száj. De nem csak a Mustanra jellemző ez, hanem az összes Muscle carra és ezt nem légből kapott dolog, sok ilyen autóval szerzett tapasztalatom alapján írom. Ennyi.
Ezt értsem úgy, hogy nem érdemes téligumit venni rá?
A téli útviszonyoknál az emberek hajlamosak havas/latyakos utakra gondolni, én nem szándékozom a Mustangot ilyen körülmények között használni. Arra ott lesz a céges Volvo, illetve addig, amíg azt megkapom, a szerencsétlen Ocatvia. Különben is csak hétvégi autó lesz ez a Mustang (nyáron is). De mostanság télen is vannak szép napos száraz, ám hideg napok, azt nem szeretném, ha ilyen napokon /főleg hétvégéken/ nem tudnék biztonságosan élvezkedni, vagy ha kedvem támad nem tudnék azzal bemenni az irodába.
Nekem egyébként már a próbaúton is (ami szintén egy viszonylag szép és teljesen száraz téli napon volt) fülig ért a szám, a rajta lévő nyári gumikkal. Egyáltalán vegyek téli gumit rá?
Ha téli időszakba is szeretnél gurulgatni vele, akkor mindenképpen tegyél rá télit!
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Szóval én csakis valamelyik prémium márkát venném a fent említett háromból, vagy még ott a Michelin és Bridgestone is természetesen.
Ha esetleg tudod, vagy meg tudod nézni a kedvenc gumisodnál - vagy bárki más itt a fórumban - hogy hol találhatnék 2 darab Bridgestone Blizzak LM005-öt 255/40R19 méretben (és lehetőleg ugyanott kettőtt 275/40R19 méretben is, de ez nem annyira kritérium, mert abból akad, nem gond, ha máshonnan kell rendelnem), kérlek írd / írjátok meg, mert azt vennék, de az eddigi webshopokban, amelyeket sikerült kikeresnem, vagy nincs, vagy pontosan 1 darab van, vagy fura a webshop és nincs bizalmam bennük /egy ilen van, "Európai raktárakból" szállít). Olyan, mintha az egész Magyarországon jelenleg egyetlen darab lenne Blizzak LM005-ből, és mindenki azt árulná /szerintem ez is a helyzet/. Csakhogy egy darabbal nincs mit kezdenem....
A szívem most már nagyon a Bridgestone-ra vágyik, de ha nem találok megfelelő méretben, el kell engednem... még kb 1 hetem van arra, hogy beszerezzem a téligumikat.
Megnézem neked kedden,akkor leszek bent a műhelyben hogy elérhető e valahol ez a gumi.De mivel ez a vas nem arra való hogy télen is úgy használd mint nyáron,lehet át kellene gondolni azt hogy kell e erre téli gumi.
Sz@r időben úgy sem használod,ha meg jobb az idő,elgurul az a nyárival is,szerintem.
De mi a gyártói,forgalmazói ajánlás a rávaló gumi ügyben,erről nincs infó?
Aszpirin autója pedig egy másik fejezet. Nem véletlenül írtam, h szerintem a Mustangra nem lehet jó télit venni. Nem azért mert nem jó az abroncs, hanem azért (és itt jön be az előző fejezetem utolsó mondata), mert annak az autónak a futómű geometriája, hajtása, nyomatékleadása, váltóhangolása, stb. nem teszi lehetővé a téli útviszonyok közötti élvezetes és biztonságos autózást, közel sem úgy, mint egy jó nyárival, ahol fülig ér a száj. De nem csak a Mustanra jellemző ez, hanem az összes Muscle carra és ezt nem légből kapott dolog, sok ilyen autóval szerzett tapasztalatom alapján írom. Ennyi.
Ezt értsem úgy, hogy nem érdemes téligumit venni rá?
A téli útviszonyoknál az emberek hajlamosak havas/latyakos utakra gondolni, én nem szándékozom a Mustangot ilyen körülmények között használni. Arra ott lesz a céges Volvo, illetve addig, amíg azt megkapom, a szerencsétlen Ocatvia. Különben is csak hétvégi autó lesz ez a Mustang (nyáron is). De mostanság télen is vannak szép napos száraz, ám hideg napok, azt nem szeretném, ha ilyen napokon /főleg hétvégéken/ nem tudnék biztonságosan élvezkedni, vagy ha kedvem támad nem tudnék azzal bemenni az irodába.
Nekem egyébként már a próbaúton is (ami szintén egy viszonylag szép és teljesen száraz téli napon volt) fülig ért a szám, a rajta lévő nyári gumikkal. Egyáltalán vegyek téli gumit rá?
Fő rendszer: Mac (Roon Server) | Thorens 206 + Goldring 2200 | NAD M55 → NAD M33 → Audio Physic Classic 20
Az abroncsokról azt kell tudni, hogy nagyon specifikusak. Nem lehet általánosítani márkára, vagy csak minimálisan. Eléggé érdekelnek a gumik ezért nagyon beleástam magam a témába és napi szinten tudok tapasztalatot szerezni, ami nagy mértékben segíti eme érdeklődésemet. Azt viszont látni kell, hogy itt egy-egy típusról lehet csak vélekedni, a gyártónak egyéb típusú abroncsaiból szinte semmilyen infót nem lehet áthozni, vagy csak nagyon általánosan, vagy időszakosan, ilyen volt mondjuk, amikor a Bridgestone-ok, Dunlop-ok, Good Year nyári abroncsok egy időben hamar felkeményedtek, azt lehetett tudni, hogy mindegyik típusa ilyen lesz, de már ez sincs így. Azt is lehetett tudni, hogy a Pirelli nyári gumijai kevés visszajelzést adnak az útról és viszonylag hirtelen vesztik el a tapadásukat határértéknél, ráadásul visítanak, mint egy patkány, de van olyan típusa, ami nem ilyen. Az én egyik kedvenc télim, a Yokohama w905-ös után (de előtte is tizenévig más típust használtam ettől a gyártótól) megvettem az asszony autójára a W906-ot, tapasztalat nélkül vakon bízva a korábbi tapasztalataim alapján és sajna nagyon rácsesztem. Nem kicsit csalódás, konkrétan 3. Szezonjára kb használhatatlanná, hangossá vált, pedig profilmélysége nagyon jó. Viszont pozitív csalódás volt a korábban már említett Conti 870P a korábbiak típusok után. Ezer ilyen példát tudnék még felhozni, talán a Michelin az egyetlen gyártó, aki konstans a mindenben jó, de itt is van ellenpélda.
Ezt tetézve egyébként jönnek az azonos gyártó, azonos típusú, de különböző méretű abroncsok közti eltérései. Ráadásul ezt is lehet fokozni, hogy az az abroncs abban a méretben egy első, egy hátsó, vagy egy összkerekes autóra kerül, mert ott is vannak eltérések, de az egy másik történet.
Aszpirin autója pedig egy másik fejezet. Nem véletlenül írtam, h szerintem a Mustangra nem lehet jó télit venni. Nem azért mert nem jó az abroncs, hanem azért (és itt jön be az előző fejezetem utolsó mondata), mert annak az autónak a futómű geometriája, hajtása, nyomatékleadása, váltóhangolása, stb. nem teszi lehetővé a téli útviszonyok közötti élvezetes és biztonságos autózást, közel sem úgy, mint egy jó nyárival, ahol fülig ér a száj. De nem csak a Mustanra jellemző ez, hanem az összes Muscle carra és ezt nem légből kapott dolog, sok ilyen autóval szerzett tapasztalatom alapján írom. Ennyi.
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Szóval én csakis valamelyik prémium márkát venném a fent említett háromból, vagy még ott a Michelin és Bridgestone is természetesen.
Ha esetleg tudod, vagy meg tudod nézni a kedvenc gumisodnál - vagy bárki más itt a fórumban - hogy hol találhatnék 2 darab Bridgestone Blizzak LM005-öt 255/40R19 méretben (és lehetőleg ugyanott kettőtt 275/40R19 méretben is, de ez nem annyira kritérium, mert abból akad, nem gond, ha máshonnan kell rendelnem), kérlek írd / írjátok meg, mert azt vennék, de az eddigi webshopokban, amelyeket sikerült kikeresnem, vagy nincs, vagy pontosan 1 darab van, vagy fura a webshop és nincs bizalmam bennük /egy ilen van, "Európai raktárakból" szállít). Olyan, mintha az egész Magyarországon jelenleg egyetlen darab lenne Blizzak LM005-ből, és mindenki azt árulná /szerintem ez is a helyzet/. Csakhogy egy darabbal nincs mit kezdenem....
A szívem most már nagyon a Bridgestone-ra vágyik, de ha nem találok megfelelő méretben, el kell engednem... még kb 1 hetem van arra, hogy beszerezzem a téligumikat.
Fő rendszer: Mac (Roon Server) | Thorens 206 + Goldring 2200 | NAD M55 → NAD M33 → Audio Physic Classic 20
Hankook esetében az RS2-vel 2 teljes téli szezont nyomtam le, ami hóban jó, de nedves úton viszont pocsé, mert nagyon könnyen elveszti a tapadást, jobban, mint elvárható lenne. És mivel idehaza leginkább utóbbi fordul elő, én emiatt nem tudom jó szívvel ajánlani.
Teljesen más méret, teljesen más típus.
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Saját tapasztalatom a téli gumikról, igaz nem ebben az úthenger méretben, hanem a 195/65R15 és 225/45R17-ben, hogy a Vredestein elmegy, míg a Dunlop, Pirelli, Continental remek.
Hankook esetében az RS2-vel 2 teljes téli szezont nyomtam le, ami hóban jó, de nedves úton viszont pocsé, mert nagyon könnyen elveszti a tapadást, jobban, mint elvárható lenne. És mivel idehaza leginkább utóbbi fordul elő, én emiatt nem tudom jó szívvel ajánlani.
Szóval én csakis valamelyik prémium márkát venném a fent említett háromból, vagy még ott a Michelin és Bridgestone is természetesen.