Most azon agyalok, vegyek-e a gyereknek egy mini krosszmotort. Iszonyat jól bringázik. Az asszony azt mondta addig maradhatok, amíg haza hozom.

Most azon agyalok, vegyek-e a gyereknek egy mini krosszmotort. Iszonyat jól bringázik. Az asszony azt mondta addig maradhatok, amíg haza hozom.
Nem lepsz meg,
Uuuuuuuuuu, sajnálom és megértem! Nekem több ilyen elengedésem volt, de szerencsére mindegyik jó helyre került.
Gumik:Shimano írta: ↑2025.01.19., vas. 12:52
Mert ezek az amerikaiak hülyék az autókhoz,gumikhoz.![]()
Az ok hogy lehet hülyén és közveszélyesen vezetni,de ezt téli gumival is lehet művelni.
Azt az irdatlan nyomatékot ami a hátsó kerekekre kerül az említett vasakon,hát gumi legyen a talpán ami elbírja csúszkálás nélkül,de tudomásul kell venni,hogy egy mustang direkt ilyen tervezésű,és nem a gumikon múlik az hogy atomstabil vagy nem,mert soha nem lesz az,lehet azon akármilyen gumi is.
Mert ezek az amerikaiak hülyék az autókhoz,gumikhoz.Vinkler írta: ↑2025.01.19., vas. 10:53Ezeket az amerikai specifikáns gumikat meg inkább hagyjuk! Pl ez az általad is említett 4 évszakos Pirelli. Az konkrétan közveszélyes. Nézz meg egy két videot havas amerikai utakról, tele van velük a net! Ön és közveszélyes!
A másik p zero, amivel gyárilag szerelték, azt sem értettem, egy Mustangon és egy Challengeren próbáltam, hát mit mondjak, meghagyom másnak. De azok az autó tulajdonosok is lecserélték 1 hónapon belül.
Na igen. Pirelli négyévszakos, hát nem emlékszem már, hogy milyen típusú (pedig megnézhetném, kinn van a Scorpión), de iszonyat szar (volt)...Vinkler írta: ↑2025.01.19., vas. 10:53Ezeket az amerikai specifikáns gumikat meg inkább hagyjuk! Pl ez az általad is említett 4 évszakos Pirelli. Az konkrétan közveszélyes. Nézz meg egy két videot havas amerikai utakról, tele van velük a net! Ön és közveszélyes!
A másik p zero, amivel gyárilag szerelték, azt sem értettem, egy Mustangon és egy Challengeren próbáltam, hát mit mondjak, meghagyom másnak. De azok az autó tulajdonosok is lecserélték 1 hónapon belül.
Köszi!!!!Shimano írta: ↑2025.01.19., vas. 10:04Megnézem neked kedden,akkor leszek bent a műhelyben hogy elérhető e valahol ez a gumi.De mivel ez a vas nem arra való hogy télen is úgy használd mint nyáron,lehet át kellene gondolni azt hogy kell e erre téli gumi.![]()
Sz@r időben úgy sem használod,ha meg jobb az idő,elgurul az a nyárival is,szerintem.
De mi a gyártói,forgalmazói ajánlás a rávaló gumi ügyben,erről nincs infó?
Az utolsó mondat azért elgondolkodtató...Reputable tire alternatives (e.g., Michelin Pilot series, Goodyear Eagle F1, Continental ExtremeContact) that meet or exceed OE specs are generally acceptable replacements if they match size/load/speed ratings.
Seasonal Considerations
In areas with moderate to severe winters, Ford (and most tire manufacturers) suggest an all-season or dedicated winter tire set if you drive in cold, wet, or snowy conditions.
Performance Package owners especially might consider switching from summer tires to an all-season or winter setup in cold climates, since summer compounds can lose traction and can be damaged by freezing temperatures.
Ha téli időszakba is szeretnél gurulgatni vele, akkor mindenképpen tegyél rá télit!Aszpirin írta: ↑2025.01.19., vas. 10:00Ezt értsem úgy, hogy nem érdemes téligumit venni rá?Vinkler írta: ↑2025.01.19., vas. 09:10Aszpirin autója pedig egy másik fejezet. Nem véletlenül írtam, h szerintem a Mustangra nem lehet jó télit venni. Nem azért mert nem jó az abroncs, hanem azért (és itt jön be az előző fejezetem utolsó mondata), mert annak az autónak a futómű geometriája, hajtása, nyomatékleadása, váltóhangolása, stb. nem teszi lehetővé a téli útviszonyok közötti élvezetes és biztonságos autózást, közel sem úgy, mint egy jó nyárival, ahol fülig ér a száj. De nem csak a Mustanra jellemző ez, hanem az összes Muscle carra és ezt nem légből kapott dolog, sok ilyen autóval szerzett tapasztalatom alapján írom. Ennyi.
A téli útviszonyoknál az emberek hajlamosak havas/latyakos utakra gondolni, én nem szándékozom a Mustangot ilyen körülmények között használni. Arra ott lesz a céges Volvo, illetve addig, amíg azt megkapom, a szerencsétlen Ocatvia. Különben is csak hétvégi autó lesz ez a Mustang (nyáron is). De mostanság télen is vannak szép napos száraz, ám hideg napok, azt nem szeretném, ha ilyen napokon /főleg hétvégéken/ nem tudnék biztonságosan élvezkedni, vagy ha kedvem támad nem tudnék azzal bemenni az irodába.
Nekem egyébként már a próbaúton is (ami szintén egy viszonylag szép és teljesen száraz téli napon volt) fülig ért a szám, a rajta lévő nyári gumikkal. Egyáltalán vegyek téli gumit rá?![]()
Megnézem neked kedden,akkor leszek bent a műhelyben hogy elérhető e valahol ez a gumi.De mivel ez a vas nem arra való hogy télen is úgy használd mint nyáron,lehet át kellene gondolni azt hogy kell e erre téli gumi.Aszpirin írta: ↑2025.01.19., vas. 05:10Ha esetleg tudod, vagy meg tudod nézni a kedvenc gumisodnál - vagy bárki más itt a fórumban - hogy hol találhatnék 2 darab Bridgestone Blizzak LM005-öt 255/40R19 méretben (és lehetőleg ugyanott kettőtt 275/40R19 méretben is, de ez nem annyira kritérium, mert abból akad, nem gond, ha máshonnan kell rendelnem), kérlek írd / írjátok meg, mert azt vennék, de az eddigi webshopokban, amelyeket sikerült kikeresnem, vagy nincs, vagy pontosan 1 darab van, vagy fura a webshop és nincs bizalmam bennük /egy ilen van, "Európai raktárakból" szállít). Olyan, mintha az egész Magyarországon jelenleg egyetlen darab lenne Blizzak LM005-ből, és mindenki azt árulná /szerintem ez is a helyzet/. Csakhogy egy darabbal nincs mit kezdenem....Alex_Aston írta: ↑2025.01.18., szomb. 20:45Szóval én csakis valamelyik prémium márkát venném a fent említett háromból, vagy még ott a Michelin és Bridgestone is természetesen.
A szívem most már nagyon a Bridgestone-ra vágyik, de ha nem találok megfelelő méretben, el kell engednem... még kb 1 hetem van arra, hogy beszerezzem a téligumikat.
Ezt értsem úgy, hogy nem érdemes téligumit venni rá?Vinkler írta: ↑2025.01.19., vas. 09:10Aszpirin autója pedig egy másik fejezet. Nem véletlenül írtam, h szerintem a Mustangra nem lehet jó télit venni. Nem azért mert nem jó az abroncs, hanem azért (és itt jön be az előző fejezetem utolsó mondata), mert annak az autónak a futómű geometriája, hajtása, nyomatékleadása, váltóhangolása, stb. nem teszi lehetővé a téli útviszonyok közötti élvezetes és biztonságos autózást, közel sem úgy, mint egy jó nyárival, ahol fülig ér a száj. De nem csak a Mustanra jellemző ez, hanem az összes Muscle carra és ezt nem légből kapott dolog, sok ilyen autóval szerzett tapasztalatom alapján írom. Ennyi.
Ha esetleg tudod, vagy meg tudod nézni a kedvenc gumisodnál - vagy bárki más itt a fórumban - hogy hol találhatnék 2 darab Bridgestone Blizzak LM005-öt 255/40R19 méretben (és lehetőleg ugyanott kettőtt 275/40R19 méretben is, de ez nem annyira kritérium, mert abból akad, nem gond, ha máshonnan kell rendelnem), kérlek írd / írjátok meg, mert azt vennék, de az eddigi webshopokban, amelyeket sikerült kikeresnem, vagy nincs, vagy pontosan 1 darab van, vagy fura a webshop és nincs bizalmam bennük /egy ilen van, "Európai raktárakból" szállít). Olyan, mintha az egész Magyarországon jelenleg egyetlen darab lenne Blizzak LM005-ből, és mindenki azt árulná /szerintem ez is a helyzet/. Csakhogy egy darabbal nincs mit kezdenem....Alex_Aston írta: ↑2025.01.18., szomb. 20:45Szóval én csakis valamelyik prémium márkát venném a fent említett háromból, vagy még ott a Michelin és Bridgestone is természetesen.
Teljesen más méret, teljesen más típus.Alex_Aston írta: ↑2025.01.18., szomb. 20:45Hankook esetében az RS2-vel 2 teljes téli szezont nyomtam le, ami hóban jó, de nedves úton viszont pocsé, mert nagyon könnyen elveszti a tapadást, jobban, mint elvárható lenne. És mivel idehaza leginkább utóbbi fordul elő, én emiatt nem tudom jó szívvel ajánlani.
Esetleg érdemes lenne a típus fórumain is érdeklődni, mert nem tudom ezen a felületen hányan tudnak (személyemet is beleértve) releváns információt adni a gumikérdésekre.
Mert az Apollo megvette egy ideje.... itthon is gyártják Gyöngyöshalászon....