Ezt alá tudom támasztani. Revi kis fekete reactoja ha nem vigyáz az ember,könnyen fejreállhat. Én még egy felnifékes bicónál sem tapasztaltam ilyen fékhatást.

Ezt alá tudom támasztani. Revi kis fekete reactoja ha nem vigyáz az ember,könnyen fejreállhat. Én még egy felnifékes bicónál sem tapasztaltam ilyen fékhatást.
Én soha nem éreztem egyetlen felni féket sem jónak karbon kerékkel, sz@rnak meg kb. Mindegyiket. Csak a fém peremes volt jó, de az meg olyan, amilyen…revox írta: ↑2023.04.25., kedd 21:34
el ne hidd. olyat satuzik a karbon is, mint a siccegyébként a Triban kerókra vettem spéci betétet, alu fulcrum van benük. a decathlonis fékrendszerrel jóesetben csak lassít, míg az Ultegra fékek a karbonkerékkel, ha nem adagolsz, azonal blokkolóra fogja elsőt,hátsót. gondolom 105 is....
nem azt mondom, hogy ne vegyen tárcsát,aki akar, de amit felhoznak oknak, az nemigazán ok. a kis erő, amivel működtethető, már az. ugyanez igaz a villanyváltóra. az axxony is mindig bénázott az első váltóval, azt jobban meg kell húzni, de kicsi hozzá a keze. a villanyon egy mikrokapcsolót kel nyomogatni, nem ugyanaz![]()
el ne hidd. olyat satuzik a karbon is, mint a siccVinkler írta: ↑2023.04.25., kedd 21:08Felni fék szerintem csak alu kerékkel jó. Karbonhoz meg a tárcsa kell. Pont.revox írta: ↑2023.04.25., kedd 21:02nekem sincs, csak nem kérem. de itt arról is egész okos gondolatok vannak. pl én arra sose gondoltam, hogy van, aki egyszerűen nem bírje behúzni a féket. többen írnak ilyet. vagy reumás, fáj a keze, vagy gyönge nő, nekik a tárcsa lényegesen. kisebb erővel működtethető. Persze szépen leírják az adagolhatóság finomságát a felnifék esetén. De aztis kifejtik egész inteligencsen, hogy a kerék lesatuzása mindkét esetben adott, a gumi tapadása fogja meghatározni a fékhatást.
azért ezek a főként brittek kicsit racionálisabban érvelnek (mint pl egy hazai kereskedő, vagy kufár) és vannak számomra is teljesen elfogadható dolgok a tárcsa mellett. De ezek nagyon nem azok, amit ránktolnak. én azt gondolom, nekem nincs rá azükségem. alföldön akkor fékezek, ha piros a lámpa és jön is autó. Hegyen, lefele néha kanyarok előtt óvatosan rácsúsztatok, ha nem belátható, de nem cserélek sűrűn fékbetétet.
A kerekek fűzése egy másik sztori, de tableten azt nem vállalomde látok néhány dolgot, aminek köszönhetően ugyanaz a tárcsás kerék,hogy tartsa a merevséget és a tömeget, élettartamban fog csorbát szenvedni. a felnin tudják megspórolni a plusz küllók súlyát, de a sok helyen alkalmazott körszelvényű küllőket ugyanahoz a feszességhez (merevséghez,hajtáshatékonysághoz) sokkal erősebben kell meghúzni, ami abnormális terheléskor a felnit jobban megrángatja, azt a felnit, amiből az anyagot kezdik kispórolni, hogy a súlyt tudja tartani. belefut egy ördögi körbe a kerék és úgy fog törni, mint a ropi, vagy a Campa Bora
Ne így legyen, de vannak aggályaim. De ez inkább csak elméleti aggály, de a Borákat látom,hogy törnek, még felniféks verzióban is, míg a vaskosabb Vision Metronok, vagy DuraAcek nem jellemző.... Mindegy, amúgy, szerintem hobbista alatt nem fog összcsuklani, aki meg racsingol, majd kiderül...
elopva a kifejezést, ez a tahóság mászott be a bringás világba. emgem az nem zavar, hogy van tárcsafék, vagy villanyváltó, de az, hogy rádkényszerítik (nyilván az érte elkérhető sokkal magasabb ár miatt, de mindenki pénzből él) már igen. és ebből jön, hogy eme tahóság miatt megvan a kizáró okpärt írta: ↑2023.04.25., kedd 20:55Autóügyben nem vagyok tájékozott - mivel a bringához hasonlóan azt is évtizeden túl használom, mielőtt cserélném - de valamikor belefutottam a hírbe, hogy a BMW valami extrát - tán űlésfűtés - alapból belerak a gépbe, de csak külön díjért aktiválhatod. Sőt, úgy rémlik, hogy havidíjas "szolgáltatás".Nem tudnék úgy belebuzulni egy márkába, hogy ilyen tahóság ne legyen kizáró ok.
Felni fék szerintem csak alu kerékkel jó. Karbonhoz meg a tárcsa kell. Pont.revox írta: ↑2023.04.25., kedd 21:02nekem sincs, csak nem kérem. de itt arról is egész okos gondolatok vannak. pl én arra sose gondoltam, hogy van, aki egyszerűen nem bírje behúzni a féket. többen írnak ilyet. vagy reumás, fáj a keze, vagy gyönge nő, nekik a tárcsa lényegesen. kisebb erővel működtethető. Persze szépen leírják az adagolhatóság finomságát a felnifék esetén. De aztis kifejtik egész inteligencsen, hogy a kerék lesatuzása mindkét esetben adott, a gumi tapadása fogja meghatározni a fékhatást.
azért ezek a főként brittek kicsit racionálisabban érvelnek (mint pl egy hazai kereskedő, vagy kufár) és vannak számomra is teljesen elfogadható dolgok a tárcsa mellett. De ezek nagyon nem azok, amit ránktolnak. én azt gondolom, nekem nincs rá azükségem. alföldön akkor fékezek, ha piros a lámpa és jön is autó. Hegyen, lefele néha kanyarok előtt óvatosan rácsúsztatok, ha nem belátható, de nem cserélek sűrűn fékbetétet.
A kerekek fűzése egy másik sztori, de tableten azt nem vállalomde látok néhány dolgot, aminek köszönhetően ugyanaz a tárcsás kerék,hogy tartsa a merevséget és a tömeget, élettartamban fog csorbát szenvedni. a felnin tudják megspórolni a plusz küllók súlyát, de a sok helyen alkalmazott körszelvényű küllőket ugyanahoz a feszességhez (merevséghez,hajtáshatékonysághoz) sokkal erősebben kell meghúzni, ami abnormális terheléskor a felnit jobban megrángatja, azt a felnit, amiből az anyagot kezdik kispórolni, hogy a súlyt tudja tartani. belefut egy ördögi körbe a kerék és úgy fog törni, mint a ropi, vagy a Campa Bora
Ne így legyen, de vannak aggályaim. De ez inkább csak elméleti aggály, de a Borákat látom,hogy törnek, még felniféks verzióban is, míg a vaskosabb Vision Metronok, vagy DuraAcek nem jellemző.... Mindegy, amúgy, szerintem hobbista alatt nem fog összcsuklani, aki meg racsingol, majd kiderül...
ott lesz a sunrace... nekem van sorom, tökéletes...pärt írta: ↑2023.04.25., kedd 19:17Szándékosan túlrajzoltam.A sok újítás közül igazán csak az e-váltás van a bögyömben, de az is csak azért, mert a hobbista masszának az tényleg csak felesleges pénzégetés. A mechanikus opció mindenesetre maradni fog, csak a póroknak való alsóbb kategóriákban, hogy meglegyen a késztetés majd "fejleszteni, feljebb lépni".
nekem sincs, csak nem kérem. de itt arról is egész okos gondolatok vannak. pl én arra sose gondoltam, hogy van, aki egyszerűen nem bírje behúzni a féket. többen írnak ilyet. vagy reumás, fáj a keze, vagy gyönge nő, nekik a tárcsa lényegesen. kisebb erővel működtethető. Persze szépen leírják az adagolhatóság finomságát a felnifék esetén. De aztis kifejtik egész inteligencsen, hogy a kerék lesatuzása mindkét esetben adott, a gumi tapadása fogja meghatározni a fékhatást.
Autóügyben nem vagyok tájékozott - mivel a bringához hasonlóan azt is évtizeden túl használom, mielőtt cserélném - de valamikor belefutottam a hírbe, hogy a BMW valami extrát - tán űlésfűtés - alapból belerak a gépbe, de csak külön díjért aktiválhatod. Sőt, úgy rémlik, hogy havidíjas "szolgáltatás".
Éreztem az iróniát, de ma komolyabb hangulatom van. Sorry.pärt írta: ↑2023.04.25., kedd 19:17Szándékosan túlrajzoltam.A sok újítás közül igazán csak az e-váltás van a bögyömben, de az is csak azért, mert a hobbista masszának az tényleg csak felesleges pénzégetés. A mechanikus opció mindenesetre maradni fog, csak a póroknak való alsóbb kategóriákban, hogy meglegyen a késztetés majd "fejleszteni, feljebb lépni".
a balenoban még nem
Szándékosan túlrajzoltam.
Azt nem hinném, de azt, hogy pénzért már személyre konfigurálható váltóműködést, gyorsabb váltási sebességet esetleg precízebb beállitásokat kapsz, na azt simán. Szép új világ!
Egyébként igen. Az autógyártásban ez már “bevett szokás” sajnos.
nekem gőzöm sincs, csak szólok, hogy délután ,estefele keverednek elő páran, akik esetleg tudhatjákMegyer írta: ↑2023.04.25., kedd 10:16Sziasztok! Annak a segítségét szeretném kérni aki képben van a mostani használtpiaci árakkal. Anno kb. 15 éve letettem az országúti paripát és nem is foglalkoztam vele. Szóval eladnám és nem tudom mennyit ér. Alu váz, karbon villa,105-ös Shimano szett van rajta. Privát üzenet formájában írjatok. /Elnézést ha rossz helyre írtam akkor egy Modi megoldja/