Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!

Kerékpározás

Online
Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 14015
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4431
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

Vinkler írta:
2023.04.25., kedd 21:50
revox írta:
2023.04.25., kedd 21:34

el ne hidd. olyat satuzik a karbon is, mint a sicc :D egyébként a Triban kerókra vettem spéci betétet, alu fulcrum van benük. a decathlonis fékrendszerrel jóesetben csak lassít, míg az Ultegra fékek a karbonkerékkel, ha nem adagolsz, azonal blokkolóra fogja elsőt,hátsót. gondolom 105 is....
nem azt mondom, hogy ne vegyen tárcsát,aki akar, de amit felhoznak oknak, az nemigazán ok. a kis erő, amivel működtethető, már az. ugyanez igaz a villanyváltóra. az axxony is mindig bénázott az első váltóval, azt jobban meg kell húzni, de kicsi hozzá a keze. a villanyon egy mikrokapcsolót kel nyomogatni, nem ugyanaz :smile53:
Én soha nem éreztem egyetlen felni féket sem jónak karbon kerékkel, sz@rnak meg kb. Mindegyiket. Csak a fém peremes volt jó, de az meg olyan, amilyen…
Kérdezd meg asebit is, mennyire jó ultegra fékkel. Nekem úgy rémlik, h semennyire.
OK, megkérdezem... de várj! most jut eszembe, lehet van karbonkerekem, majd kipróbálom ;peace;
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
AAttila
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5737
Csatlakozott: 2008.09.08., hétf. 11:47
Értékelés: 3561

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: AAttila »

pärt írta:
2023.04.25., kedd 21:57
Peremes karbonkerekek tesztjében mindig kiemelt pont a fékhatás, és elég nagy a szórás. Reviét próbáltam, az például harap, mint állat (csak a speckó felület miatt a hangja is elég állat).
Ezt alá tudom támasztani. Revi kis fekete reactoja ha nem vigyáz az ember,könnyen fejreállhat. Én még egy felnifékes bicónál sem tapasztaltam ilyen fékhatást. :smile32:

Online
Avatar
pärt
Hazajáró lélek
Hazajáró lélek
Hozzászólások: 3938
Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
Értékelés: 5032
Tartózkodási hely: Eger

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: pärt »

Peremes karbonkerekek tesztjében mindig kiemelt pont a fékhatás, és elég nagy a szórás. Reviét próbáltam, az például harap, mint állat (csak a speckó felület miatt a hangja is elég állat).

Avatar
mechazseni
Fórumlakó
Fórumlakó
Hozzászólások: 589
Csatlakozott: 2015.02.28., szomb. 14:03
Értékelés: 365

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: mechazseni »

Hát Srácok én nemtom Ti, hogy vagytok vele….de fékhatást bicin csak ebike-on tapasztaltam ami tényleg harap is…
203-as tárcsák 4 dugattyús fékek…
Ehhez képest Virslin…csak “némi” lassulás…
Bár tényleg nem hasonlítható a kettő….
már..."mind1"
SONY
- TA-N1
- TA-E1
- CDP-R1
- DAS-R1
- HAP-Z1
- M.I.T. Oracle V 1.1
- PS Audio P10
Klipsch- REF 7

Online
Avatar
Vinkler
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 14051
Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
Értékelés: 9004
Tartózkodási hely: Szentendre

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Vinkler »

revox írta:
2023.04.25., kedd 21:34

el ne hidd. olyat satuzik a karbon is, mint a sicc :D egyébként a Triban kerókra vettem spéci betétet, alu fulcrum van benük. a decathlonis fékrendszerrel jóesetben csak lassít, míg az Ultegra fékek a karbonkerékkel, ha nem adagolsz, azonal blokkolóra fogja elsőt,hátsót. gondolom 105 is....
nem azt mondom, hogy ne vegyen tárcsát,aki akar, de amit felhoznak oknak, az nemigazán ok. a kis erő, amivel működtethető, már az. ugyanez igaz a villanyváltóra. az axxony is mindig bénázott az első váltóval, azt jobban meg kell húzni, de kicsi hozzá a keze. a villanyon egy mikrokapcsolót kel nyomogatni, nem ugyanaz :smile53:
Én soha nem éreztem egyetlen felni féket sem jónak karbon kerékkel, sz@rnak meg kb. Mindegyiket. Csak a fém peremes volt jó, de az meg olyan, amilyen…
Kérdezd meg asebit is, mennyire jó ultegra fékkel. Nekem úgy rémlik, h semennyire.
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos

Online
Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 14015
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4431
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

Vinkler írta:
2023.04.25., kedd 21:08
revox írta:
2023.04.25., kedd 21:02
Vinkler írta:
2023.04.25., kedd 17:39


Azt nem hinném, de azt, hogy pénzért már személyre konfigurálható váltóműködést, gyorsabb váltási sebességet esetleg precízebb beállitásokat kapsz, na azt simán. Szép új világ! :tutiok:

Ui. Revi! A tárcsafékkel nekem nincs fenntartásom továbbra sem, sőt! ;peace;
nekem sincs, csak nem kérem. de itt arról is egész okos gondolatok vannak. pl én arra sose gondoltam, hogy van, aki egyszerűen nem bírje behúzni a féket. többen írnak ilyet. vagy reumás, fáj a keze, vagy gyönge nő, nekik a tárcsa lényegesen. kisebb erővel működtethető. Persze szépen leírják az adagolhatóság finomságát a felnifék esetén. De aztis kifejtik egész inteligencsen, hogy a kerék lesatuzása mindkét esetben adott, a gumi tapadása fogja meghatározni a fékhatást.
azért ezek a főként brittek kicsit racionálisabban érvelnek (mint pl egy hazai kereskedő, vagy kufár) és vannak számomra is teljesen elfogadható dolgok a tárcsa mellett. De ezek nagyon nem azok, amit ránktolnak. én azt gondolom, nekem nincs rá azükségem. alföldön akkor fékezek, ha piros a lámpa és jön is autó :kapdelm: . Hegyen, lefele néha kanyarok előtt óvatosan rácsúsztatok, ha nem belátható, de nem cserélek sűrűn fékbetétet.
A kerekek fűzése egy másik sztori, de tableten azt nem vállalom :D de látok néhány dolgot, aminek köszönhetően ugyanaz a tárcsás kerék,hogy tartsa a merevséget és a tömeget, élettartamban fog csorbát szenvedni. a felnin tudják megspórolni a plusz küllók súlyát, de a sok helyen alkalmazott körszelvényű küllőket ugyanahoz a feszességhez (merevséghez,hajtáshatékonysághoz) sokkal erősebben kell meghúzni, ami abnormális terheléskor a felnit jobban megrángatja, azt a felnit, amiből az anyagot kezdik kispórolni, hogy a súlyt tudja tartani. belefut egy ördögi körbe a kerék és úgy fog törni, mint a ropi, vagy a Campa Bora ;peace; Ne így legyen, de vannak aggályaim. De ez inkább csak elméleti aggály, de a Borákat látom,hogy törnek, még felniféks verzióban is, míg a vaskosabb Vision Metronok, vagy DuraAcek nem jellemző.... Mindegy, amúgy, szerintem hobbista alatt nem fog összcsuklani, aki meg racsingol, majd kiderül...
Felni fék szerintem csak alu kerékkel jó. Karbonhoz meg a tárcsa kell. Pont.
el ne hidd. olyat satuzik a karbon is, mint a sicc :D egyébként a Triban kerókra vettem spéci betétet, alu fulcrum van benük. a decathlonis fékrendszerrel jóesetben csak lassít, míg az Ultegra fékek a karbonkerékkel, ha nem adagolsz, azonal blokkolóra fogja elsőt,hátsót. gondolom 105 is....
nem azt mondom, hogy ne vegyen tárcsát,aki akar, de amit felhoznak oknak, az nemigazán ok. a kis erő, amivel működtethető, már az. ugyanez igaz a villanyváltóra. az axxony is mindig bénázott az első váltóval, azt jobban meg kell húzni, de kicsi hozzá a keze. a villanyon egy mikrokapcsolót kel nyomogatni, nem ugyanaz :smile53:
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Online
Avatar
pärt
Hazajáró lélek
Hazajáró lélek
Hozzászólások: 3938
Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
Értékelés: 5032
Tartózkodási hely: Eger

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: pärt »

Angliában állandó a takony idő, ott nem is kérdés, tárcsát használnék.

Online
Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 14015
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4431
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

pärt írta:
2023.04.25., kedd 20:55
revox írta:
2023.04.25., kedd 20:33

a balenoban még nem :fekverohog:

bár a sport swift vége 250LE volt, 1,9piston kit + supercharger + ecu

de gondolom, Te másra gondolsz, szerencsére még azzal nem találkoztam...
Autóügyben nem vagyok tájékozott - mivel a bringához hasonlóan azt is évtizeden túl használom, mielőtt cserélném - de valamikor belefutottam a hírbe, hogy a BMW valami extrát - tán űlésfűtés - alapból belerak a gépbe, de csak külön díjért aktiválhatod. Sőt, úgy rémlik, hogy havidíjas "szolgáltatás". 36_1_5.gif Nem tudnék úgy belebuzulni egy márkába, hogy ilyen tahóság ne legyen kizáró ok.
elopva a kifejezést, ez a tahóság mászott be a bringás világba. emgem az nem zavar, hogy van tárcsafék, vagy villanyváltó, de az, hogy rádkényszerítik (nyilván az érte elkérhető sokkal magasabb ár miatt, de mindenki pénzből él) már igen. és ebből jön, hogy eme tahóság miatt megvan a kizáró ok :D
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Online
Avatar
Vinkler
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 14051
Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
Értékelés: 9004
Tartózkodási hely: Szentendre

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Vinkler »

revox írta:
2023.04.25., kedd 21:02
Vinkler írta:
2023.04.25., kedd 17:39
pärt írta:
2023.04.25., kedd 17:30
Némi puhítás után minden elképzelhető. :D
Én így csinálnám: alapból ingyen tudná a 4-9 lánckerekeket, perkálás után 1-12-ig mind váltható. Fék: ingyen 75% teljesítmény, fizetés után 100%. Alapból lockolt teló fizetés után már mozogna is...
Azt nem hinném, de azt, hogy pénzért már személyre konfigurálható váltóműködést, gyorsabb váltási sebességet esetleg precízebb beállitásokat kapsz, na azt simán. Szép új világ! :tutiok:

Ui. Revi! A tárcsafékkel nekem nincs fenntartásom továbbra sem, sőt! ;peace;
nekem sincs, csak nem kérem. de itt arról is egész okos gondolatok vannak. pl én arra sose gondoltam, hogy van, aki egyszerűen nem bírje behúzni a féket. többen írnak ilyet. vagy reumás, fáj a keze, vagy gyönge nő, nekik a tárcsa lényegesen. kisebb erővel működtethető. Persze szépen leírják az adagolhatóság finomságát a felnifék esetén. De aztis kifejtik egész inteligencsen, hogy a kerék lesatuzása mindkét esetben adott, a gumi tapadása fogja meghatározni a fékhatást.
azért ezek a főként brittek kicsit racionálisabban érvelnek (mint pl egy hazai kereskedő, vagy kufár) és vannak számomra is teljesen elfogadható dolgok a tárcsa mellett. De ezek nagyon nem azok, amit ránktolnak. én azt gondolom, nekem nincs rá azükségem. alföldön akkor fékezek, ha piros a lámpa és jön is autó :kapdelm: . Hegyen, lefele néha kanyarok előtt óvatosan rácsúsztatok, ha nem belátható, de nem cserélek sűrűn fékbetétet.
A kerekek fűzése egy másik sztori, de tableten azt nem vállalom :D de látok néhány dolgot, aminek köszönhetően ugyanaz a tárcsás kerék,hogy tartsa a merevséget és a tömeget, élettartamban fog csorbát szenvedni. a felnin tudják megspórolni a plusz küllók súlyát, de a sok helyen alkalmazott körszelvényű küllőket ugyanahoz a feszességhez (merevséghez,hajtáshatékonysághoz) sokkal erősebben kell meghúzni, ami abnormális terheléskor a felnit jobban megrángatja, azt a felnit, amiből az anyagot kezdik kispórolni, hogy a súlyt tudja tartani. belefut egy ördögi körbe a kerék és úgy fog törni, mint a ropi, vagy a Campa Bora ;peace; Ne így legyen, de vannak aggályaim. De ez inkább csak elméleti aggály, de a Borákat látom,hogy törnek, még felniféks verzióban is, míg a vaskosabb Vision Metronok, vagy DuraAcek nem jellemző.... Mindegy, amúgy, szerintem hobbista alatt nem fog összcsuklani, aki meg racsingol, majd kiderül...
Felni fék szerintem csak alu kerékkel jó. Karbonhoz meg a tárcsa kell. Pont.
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos

Online
Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 14015
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4431
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

pärt írta:
2023.04.25., kedd 19:17
Vinkler írta:
2023.04.25., kedd 17:39
pärt írta:
2023.04.25., kedd 17:30
Némi puhítás után minden elképzelhető. :D
Én így csinálnám: alapból ingyen tudná a 4-9 lánckerekeket, perkálás után 1-12-ig mind váltható. Fék: ingyen 75% teljesítmény, fizetés után 100%. Alapból lockolt teló fizetés után már mozogna is...
Azt nem hinném, de azt, hogy pénzért már személyre konfigurálható váltóműködést, gyorsabb váltási sebességet esetleg precízebb beállitásokat kapsz, na azt simán. Szép új világ! :tutiok:

Ui. Revi! A tárcsafékkel nekem nincs fenntartásom továbbra sem, sőt! ;peace;
Szándékosan túlrajzoltam. ;) A sok újítás közül igazán csak az e-váltás van a bögyömben, de az is csak azért, mert a hobbista masszának az tényleg csak felesleges pénzégetés. A mechanikus opció mindenesetre maradni fog, csak a póroknak való alsóbb kategóriákban, hogy meglegyen a késztetés majd "fejleszteni, feljebb lépni".
ott lesz a sunrace... nekem van sorom, tökéletes...
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Online
Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 14015
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4431
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

Vinkler írta:
2023.04.25., kedd 17:39
pärt írta:
2023.04.25., kedd 17:30
Némi puhítás után minden elképzelhető. :D
Én így csinálnám: alapból ingyen tudná a 4-9 lánckerekeket, perkálás után 1-12-ig mind váltható. Fék: ingyen 75% teljesítmény, fizetés után 100%. Alapból lockolt teló fizetés után már mozogna is...
Azt nem hinném, de azt, hogy pénzért már személyre konfigurálható váltóműködést, gyorsabb váltási sebességet esetleg precízebb beállitásokat kapsz, na azt simán. Szép új világ! :tutiok:

Ui. Revi! A tárcsafékkel nekem nincs fenntartásom továbbra sem, sőt! ;peace;
nekem sincs, csak nem kérem. de itt arról is egész okos gondolatok vannak. pl én arra sose gondoltam, hogy van, aki egyszerűen nem bírje behúzni a féket. többen írnak ilyet. vagy reumás, fáj a keze, vagy gyönge nő, nekik a tárcsa lényegesen. kisebb erővel működtethető. Persze szépen leírják az adagolhatóság finomságát a felnifék esetén. De aztis kifejtik egész inteligencsen, hogy a kerék lesatuzása mindkét esetben adott, a gumi tapadása fogja meghatározni a fékhatást.
azért ezek a főként brittek kicsit racionálisabban érvelnek (mint pl egy hazai kereskedő, vagy kufár) és vannak számomra is teljesen elfogadható dolgok a tárcsa mellett. De ezek nagyon nem azok, amit ránktolnak. én azt gondolom, nekem nincs rá azükségem. alföldön akkor fékezek, ha piros a lámpa és jön is autó :kapdelm: . Hegyen, lefele néha kanyarok előtt óvatosan rácsúsztatok, ha nem belátható, de nem cserélek sűrűn fékbetétet.
A kerekek fűzése egy másik sztori, de tableten azt nem vállalom :D de látok néhány dolgot, aminek köszönhetően ugyanaz a tárcsás kerék,hogy tartsa a merevséget és a tömeget, élettartamban fog csorbát szenvedni. a felnin tudják megspórolni a plusz küllók súlyát, de a sok helyen alkalmazott körszelvényű küllőket ugyanahoz a feszességhez (merevséghez,hajtáshatékonysághoz) sokkal erősebben kell meghúzni, ami abnormális terheléskor a felnit jobban megrángatja, azt a felnit, amiből az anyagot kezdik kispórolni, hogy a súlyt tudja tartani. belefut egy ördögi körbe a kerék és úgy fog törni, mint a ropi, vagy a Campa Bora ;peace; Ne így legyen, de vannak aggályaim. De ez inkább csak elméleti aggály, de a Borákat látom,hogy törnek, még felniféks verzióban is, míg a vaskosabb Vision Metronok, vagy DuraAcek nem jellemző.... Mindegy, amúgy, szerintem hobbista alatt nem fog összcsuklani, aki meg racsingol, majd kiderül...
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Online
Avatar
pärt
Hazajáró lélek
Hazajáró lélek
Hozzászólások: 3938
Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
Értékelés: 5032
Tartózkodási hely: Eger

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: pärt »

revox írta:
2023.04.25., kedd 20:33

a balenoban még nem :fekverohog:

bár a sport swift vége 250LE volt, 1,9piston kit + supercharger + ecu

de gondolom, Te másra gondolsz, szerencsére még azzal nem találkoztam...
Autóügyben nem vagyok tájékozott - mivel a bringához hasonlóan azt is évtizeden túl használom, mielőtt cserélném - de valamikor belefutottam a hírbe, hogy a BMW valami extrát - tán űlésfűtés - alapból belerak a gépbe, de csak külön díjért aktiválhatod. Sőt, úgy rémlik, hogy havidíjas "szolgáltatás". 36_1_5.gif Nem tudnék úgy belebuzulni egy márkába, hogy ilyen tahóság ne legyen kizáró ok.

Online
Avatar
Vinkler
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 14051
Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
Értékelés: 9004
Tartózkodási hely: Szentendre

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Vinkler »

Ezen besírtam! :fekverohog:
.
.
IMG_5111.jpeg
IMG_5111.jpeg (302.89 KiB) Megtekintve 707 alkalommal
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos

Online
Avatar
Vinkler
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 14051
Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
Értékelés: 9004
Tartózkodási hely: Szentendre

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Vinkler »

pärt írta:
2023.04.25., kedd 19:17
Vinkler írta:
2023.04.25., kedd 17:39
pärt írta:
2023.04.25., kedd 17:30
Némi puhítás után minden elképzelhető. :D
Én így csinálnám: alapból ingyen tudná a 4-9 lánckerekeket, perkálás után 1-12-ig mind váltható. Fék: ingyen 75% teljesítmény, fizetés után 100%. Alapból lockolt teló fizetés után már mozogna is...
Azt nem hinném, de azt, hogy pénzért már személyre konfigurálható váltóműködést, gyorsabb váltási sebességet esetleg precízebb beállitásokat kapsz, na azt simán. Szép új világ! :tutiok:

Ui. Revi! A tárcsafékkel nekem nincs fenntartásom továbbra sem, sőt! ;peace;
Szándékosan túlrajzoltam. ;) A sok újítás közül igazán csak az e-váltás van a bögyömben, de az is csak azért, mert a hobbista masszának az tényleg csak felesleges pénzégetés. A mechanikus opció mindenesetre maradni fog, csak a póroknak való alsóbb kategóriákban, hogy meglegyen a késztetés majd "fejleszteni, feljebb lépni".
Éreztem az iróniát, de ma komolyabb hangulatom van. Sorry. :kiss:
Az elektromos váltást én sem éreztem, aztán láttam olyan gyönyörű bringat, ahol full rejtett a “bowdenezés”. Na! Oda kell! ;peace; És nekem is kéne! :D
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos

Online
Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 14015
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4431
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

Vinkler írta:
2023.04.25., kedd 17:33
revox írta:
2023.04.25., kedd 16:48
ez jó.... :D bár ne röhögjünk, mit lehet tudni...

Pin Ky
9 nappal ezelőtt
@David it won't be long to they move to a subscription model and you have to pay them ten pounds a month or your gears won't work
Egyébként igen. Az autógyártásban ez már “bevett szokás” sajnos. :nonononono:
a balenoban még nem :fekverohog:

bár a sport swift vége 250LE volt, 1,9piston kit + supercharger + ecu

de gondolom, Te másra gondolsz, szerencsére még azzal nem találkoztam.

egyébként nem sok kel már. az újabbak bluettot mennek. innen már csak egy ugrás, hogy telóval kell szinkronizálni, az meg mászik is a netre, aztán if van befizetve then tárulj szezám else kabbe kcsg... :rolleyes:

de nem tudom, azt láttàtok e, aki azt nehezményezi, hogy a gyerekeket totál elzárják a bicajozástól. mióta kapitalisták lettünk és önerőből kell eljutni addig a szintig, hogy kapj bicajt egyesülettől, rengeteg gyerek kiszállt, mert a technika nem volt biztosított és a szülők már a régebbi, sokkal kedvezőbb árat se tudták kifizetni sok esetben. ez mai árak mellett hatványozódik.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Online
Avatar
asebestyen
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 6157
Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
Értékelés: 7609
Tartózkodási hely: Bokod

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: asebestyen »

Én azért szívesen elhagynám a bowdenezést, ha lenne rá módom, de nincs. :) Mondjuk 1 pillanatig se hiányozna. Ugyanakkor nem halok bele a mechanikus váltásba sem, természetesen.
Alces 6 | Mac Mini M1 | Audio-gd Reference 10.32 | Genelec 1031APM aktív monitorok | DIY Oyaide kábelezés



 

Online
Avatar
pärt
Hazajáró lélek
Hazajáró lélek
Hozzászólások: 3938
Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
Értékelés: 5032
Tartózkodási hely: Eger

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: pärt »

Vinkler írta:
2023.04.25., kedd 17:39
pärt írta:
2023.04.25., kedd 17:30
Némi puhítás után minden elképzelhető. :D
Én így csinálnám: alapból ingyen tudná a 4-9 lánckerekeket, perkálás után 1-12-ig mind váltható. Fék: ingyen 75% teljesítmény, fizetés után 100%. Alapból lockolt teló fizetés után már mozogna is...
Azt nem hinném, de azt, hogy pénzért már személyre konfigurálható váltóműködést, gyorsabb váltási sebességet esetleg precízebb beállitásokat kapsz, na azt simán. Szép új világ! :tutiok:

Ui. Revi! A tárcsafékkel nekem nincs fenntartásom továbbra sem, sőt! ;peace;
Szándékosan túlrajzoltam. ;) A sok újítás közül igazán csak az e-váltás van a bögyömben, de az is csak azért, mert a hobbista masszának az tényleg csak felesleges pénzégetés. A mechanikus opció mindenesetre maradni fog, csak a póroknak való alsóbb kategóriákban, hogy meglegyen a késztetés majd "fejleszteni, feljebb lépni".

Online
Avatar
Vinkler
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 14051
Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
Értékelés: 9004
Tartózkodási hely: Szentendre

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Vinkler »

pärt írta:
2023.04.25., kedd 17:30
Némi puhítás után minden elképzelhető. :D
Én így csinálnám: alapból ingyen tudná a 4-9 lánckerekeket, perkálás után 1-12-ig mind váltható. Fék: ingyen 75% teljesítmény, fizetés után 100%. Alapból lockolt teló fizetés után már mozogna is...
Azt nem hinném, de azt, hogy pénzért már személyre konfigurálható váltóműködést, gyorsabb váltási sebességet esetleg precízebb beállitásokat kapsz, na azt simán. Szép új világ! :tutiok:

Ui. Revi! A tárcsafékkel nekem nincs fenntartásom továbbra sem, sőt! ;peace;
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos

Online
Avatar
Vinkler
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 14051
Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
Értékelés: 9004
Tartózkodási hely: Szentendre

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Vinkler »

revox írta:
2023.04.25., kedd 16:48
ez jó.... :D bár ne röhögjünk, mit lehet tudni...

Pin Ky
9 nappal ezelőtt
@David it won't be long to they move to a subscription model and you have to pay them ten pounds a month or your gears won't work
Egyébként igen. Az autógyártásban ez már “bevett szokás” sajnos. :nonononono:
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos

Online
Avatar
pärt
Hazajáró lélek
Hazajáró lélek
Hozzászólások: 3938
Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
Értékelés: 5032
Tartózkodási hely: Eger

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: pärt »

Némi puhítás után minden elképzelhető. :D
Én így csinálnám: alapból ingyen tudná a 4-9 lánckerekeket, perkálás után 1-12-ig mind váltható. Fék: ingyen 75% teljesítmény, fizetés után 100%. Alapból lockolt teló fizetés után már mozogna is...

Online
Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 14015
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4431
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

ez jó.... :D bár ne röhögjünk, mit lehet tudni...

Pin Ky
9 nappal ezelőtt
@David it won't be long to they move to a subscription model and you have to pay them ten pounds a month or your gears won't work
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Online
Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 14015
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4431
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

ja, tévedés ne essék, én is felültem a szekérre az aero vázzal, de azt gondolom, azok tényleg jobbak. 9 éve azon ülök, nem szeretnék normál vázon ülni, bár biztos túlélném. épp tegnap ecseteltem a nyeregcső, egyéb pillempátyok miatti raktározást a régebbei reactomnak, de pl elektromos szett és tárcsafék, illetve típusspecifikus kormányszerkezetek (főleg integrált) nélkül elég jól elvagyok. Még azt se mondanám, hogy ősermber lennék, mert pl az integrált hajtóművek nagy mérföldkövet hoztak a hajtáshatékonyság területén, egyértelműen pozitív. De ilyen mértékű és jellegű újítást én nem láttam az elmúlt 10 évben, hacsak az aero általános elterjedése és mára eiismert "felsőbbrendűsége" nem nevezhető annak.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Online
Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 14015
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4431
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

egy nem annyira érdekes video, de annál több kommnent... viszonylag friss...
bár nekem visszatetsző, ahogy a srác nyomja az új techet. Nyilván, nekik ez a dolguk, független újságírás nincs. akinek volt már köze hifimagazinhoz, az tudja, ezek miként mennek és a kerékpárvásárlóknak kb ugyanannyi százaléka ért is a bicajhoz, mint a hifisták a hifihez.
Nálam az a mondat csap, hogy a vevők ha vennének felnifékes kereket, a gyártók gyártanák. Csak a vásárlók zöme pont az ilyen kommunikáció miatt nem vesz pl felnifékes kereket: beléjüksulykolták úton- útfélen, ha hagyományos rendszereket vásárol, egy őskövület és xarral gurigázik. És lássuk be, ez a stratégia, igen jól bevált. Az emberek elhitték, hogy mindenre szükségük van, ami újítás és ezt meg is vásárolják bődületesen sokkal drágábban és ehhez a gyártók hülyék lennének nem asszisztálni. Mindenkinek jut a falatból. A hajtás/váltás gyártóknak bőven, a fékgyártóknak bőven, kerekeseknek bőven de mivel ezek a kütyük csak újabb vázra szerelhetők fel, a széles gumik csak új vázba férnek be (nekem befér a régibe is :P ), tarol a kerékpárgyártó is.
De itt a kommentekből látszik, van, ahol már az első szupergépek elérték azt a kort, amikor bele kell nézni rendesebben és lehullt a rózsaszín köd. Előkerülnek az inkompatibilitási problémák, az alkatrészpótlás, azok cserélhetősége, szervizigénye, otthoni szerelhetősége, egyszerűsége, stb... felültünk erre a szekérre, csak senki nem mondta, merre is megy pontosan...

talán itt indul egy érdekesebb beszélgetés, kicsit görgetni kell a kommentek között:

Turbobuttes
10 nappal ezelőtt
My biggest issue with modern tech is not how it rides, it's how you have to maintain it and how there's less and less intercompatibility every year. Some bikes are incredibly aero but lock you into a frameset and stem because of just how things go together. Can barely mix and match anything about the shifting anymore. Tire clearances are so small you're basically locked into one tire size on some bikes. You have to deal with tubeless sealant goop and brake fluids. Disc brakes have a million tiny screws on them for adjustments. Basically it's becoming more and more of an industry of getting a bike and then throwing away the entire thing after a couple years to get a completely new bike because you could carry over hardly anything from one to another anyway, and every time you get a new bike maintenance becomes more of a headache.



nem zavar, tőlem bármi elfér. lemezjátszóm van és CD-m, "100éves" csöves technikával, kb ennyiidős (technikán alapuló) egyutas, vagy tölcséres dobozokkal... mosoly van arcomon, ha csak rágondolok,... ha meg bekapsolom... Egy félelmem lesz.... az oldSchool nem fog eltűnni, de rettenetes ára lesz idővel, mint lett mára pl az LP-nek (de egy korai nyomat CD-nek is, sőt! kazettának, a jazz at the pawnshop műsoros orsón meg 1,2 milla körül keringet az ebayn), a reprint meg kacat...

https://www.youtube.com/watch?v=nwsG49-C7I4


youtu.be/nwsG49-C7I4
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Online
Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 14015
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4431
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

árakról jut eszembe... meséltem minidg, a versenyzői árat, vagy csapatárat... megtaláltam egy listát... mai szemmel ezeket az árakat már igen nehéz felfogni, de ezek akkor is igen jók voltak... Nekem a reacto, pro vázzal, de csak ultegrával, fulcrum 5 kerékkel 600 volt...


1. CUBE:
http://www.cube.eu/en/bikes/road-race/a ... hred-2015/

- 11S ULTEGRÁVAL: 370000FT (compakt hajtómű 50/34)
- 11S 105-sel: 330000FT (compakt hajtómű 50/34)

2. WILIER:
http://www.wilier.com/it/prodotti/int/road/gtr
- GTR granturismo
(10s centaurral szerelve, Miche lánc és sor, a hajtóművet lecserélik 53/39-re)
Az ára: 320000FT
- van egy másik, olcsóbb és nem ennyire jó full carbon vázzal, az előző felszereléssel 290000FT

3. CORRATEC: (compakt hajtóművel 50/34)
- 105-sel 11s szerelve: 270000FT
http://www.corratec.com/node/2669

http://www.corratec.com/node/2677

- ULTEGRA 11s szerelve: 350000FT
http://www.corratec.com/bikes/road/carb ... -50/34-rot

http://www.corratec.com/bikes/road/carb ... 50/34-gelb

4. BOTTECCHIA: compakt hajtómű 50/34
- 8AVIO EVO . 10s Veloce mix szereléssel: 340000FT

http://www.bottecchia.com/en/modelli/8avio-evo

- Bottecchia 8AVIO EVO (felszerelése vegyes): Ára – 370000FT
Shimano Ultegra Mix 22s
Guarnitura FSA Omega Megaexo Alu
Ruote: Fulcrum Racing Sport (kerék)
Freni: Bottecchia R340
Coperture Vittoria Zaffiro
Piega: Dera RHM EL


5. PINARELLO:
Pinarello Razha ; Ára: 460000FT
manubrio: most alluminio
attacco: most alu
ruote: Fulcrum Racing 7 (kerék)
Gruppo: Campagnolo Veloce 10s oppure Shimano 105 11s (felszerelése)
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Online
Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 14015
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4431
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

Megyer írta:
2023.04.25., kedd 10:16
Sziasztok! Annak a segítségét szeretném kérni aki képben van a mostani használtpiaci árakkal. Anno kb. 15 éve letettem az országúti paripát és nem is foglalkoztam vele. Szóval eladnám és nem tudom mennyit ér. Alu váz, karbon villa,105-ös Shimano szett van rajta. Privát üzenet formájában írjatok. /Elnézést ha rossz helyre írtam akkor egy Modi megoldja/
nekem gőzöm sincs, csak szólok, hogy délután ,estefele keverednek elő páran, akik esetleg tudhatják :rolleyes:
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Válasz küldése

Vissza: “Autó Sport és szórakozás”