Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!

Kerékpározás

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 14073
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4476
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

pärt írta:
2023.04.11., kedd 10:14
Nem rossz a WD40 nyeregcső fixáláshoz, de próbáld ki jól lesütött kacsazsírral is! :D
Mondjuk azzal lehet, hogy nem nyiszog, hanem hápog? gondolkodik.gif
csak le fogom törölni ronggyal, de nem mosom szárazra. annyi elég lesz neki kenésnek, a régit nem is kentem, de itt nem tudtam,mi nyiszog,így mindehova fújtam, az a biztos :D de a réginél a pálcát kentem előtte zsírral, az sose nyiszorgott...
Sajnálom,mert elég jól el volt találva valamikor, csak nem tűnt fel,hogy megy lefele szép lassan. A többi bicajt meg hiába mérem,mind más kicsit, főleg a téli és a görgős,mert azokon a nyereg azért ruganyosabb és borításos is. de talán a görgős bicajom most a legjobban eltalált, azon nem szokott a térdem nagyon elpukkanni. (térdfájás az egyik jele az alacsony üléspozíciónak, nekem, meg valsz hatványozottan kijön,hogy beteg)
Nyilván nincs itt a világvége,csak utálom az állítgatós köröket, főleg,amikor alig van időm menni és ilyenre megy el :smile51: :smile51: :smile51:
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
pärt
Hazajáró lélek
Hazajáró lélek
Hozzászólások: 3966
Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
Értékelés: 5063
Tartózkodási hely: Eger

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: pärt »

Nem rossz a WD40 nyeregcső fixáláshoz, de próbáld ki jól lesütött kacsazsírral is! :D
Mondjuk azzal lehet, hogy nem nyiszog, hanem hápog? gondolkodik.gif

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 14073
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4476
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

asebestyen írta:
2023.04.11., kedd 09:54
revox írta:
2023.04.11., kedd 09:46
fenét csavar... nyaraláskor mentem vele első értelmesebbet és valami nyiszorgott, így hazaérve a nyeregpálcát és a csövet mefújtam wd40-el, lusta voltam kiszedni és megkenni... ami szárazon fogta,szép lassan a wd40-el lecsúszott... gyanús volt nekem, még mondtam is Atinak, hogy ezen majd lehet emelni kellene, csak annyira ritkán megyek vele, még nem volt idő ráébredni,hogy csalás van :D
tanulság: higgy a lábadnak, ha azt mondja, valami nem OK :D
Meg ne fújkodd wd40-nel soha. :D
:D
sima zsírral szoktam megkenni véknyan. ennek eleve szemcsés a nyeregcsöve, könnyen fogja a bilincs. axxem a wd40 nem volt olyan jó ötlet :D már-csak azt nem tudom, mennyire volt lent (mert majdnem jó volt,de érezhetően kicsit alacsony) és Atesz 80kilója mennyit tolt rajta lefele. de így legalább tuti kiszedem. már egyébként is terveztem újraállítani, csak a lustaság... émeg azt hittem,úgy lefgogytam, hogy a kormány már megint magas :D már azon töprengtem,hogy engedem lentebb, mert a Deda stucni minimumon van :D de nem ott lesz a gond :D az a vicces, mértem centivel is, de elég hullámos a nyereg teteje és kb majdnem annyi volt,mint amire emlékeztem, de ott is rezgett a léc. mindettől függetlenül lett volna egy új beállítás, mert sok gyanús jel volt, de így már fixen lesz :D :D :D
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
asebestyen
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 6181
Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
Értékelés: 7652
Tartózkodási hely: Bokod

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: asebestyen »

revox írta:
2023.04.11., kedd 09:46
fenét csavar... nyaraláskor mentem vele első értelmesebbet és valami nyiszorgott, így hazaérve a nyeregpálcát és a csövet mefújtam wd40-el, lusta voltam kiszedni és megkenni... ami szárazon fogta,szép lassan a wd40-el lecsúszott... gyanús volt nekem, még mondtam is Atinak, hogy ezen majd lehet emelni kellene, csak annyira ritkán megyek vele, még nem volt idő ráébredni,hogy csalás van :D
tanulság: higgy a lábadnak, ha azt mondja, valami nem OK :D
Meg ne fújkodd wd40-nel soha. :D
Alces 6 | Mac Mini M1 | Audio-gd Reference 10.32 | Genelec 1031APM aktív monitorok | DIY Oyaide kábelezés



 

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 14073
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4476
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

fenét csavar... nyaraláskor mentem vele első értelmesebbet és valami nyiszorgott, így hazaérve a nyeregpálcát és a csövet mefújtam wd40-el, lusta voltam kiszedni és megkenni... ami szárazon fogta,szép lassan a wd40-el lecsúszott... gyanús volt nekem, még mondtam is Atinak, hogy ezen majd lehet emelni kellene, csak annyira ritkán megyek vele, még nem volt idő ráébredni,hogy csalás van :D
tanulság: higgy a lábadnak, ha azt mondja, valami nem OK :D
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 14073
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4476
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

revox írta:
2023.04.09., vas. 16:15
Na jó, ez már kicsi neki :rolleyes:
20230409_160047.jpg

20230409_143607.jpg
na,még jó,hogy csináltuk ezt a fotót... néztem,hogy aránytalannak hat,ahogy a nyeregcső kilóg a vázból, túl alacsony... de gondoltam,biztos valami perpektív torzítás... lllófaxt... megkerestem régebbi képeket, a fleX X-e itt szinte belelóg a vázba, egyébként meg bőven kint van 12-15mm-t :D

ez a csavar axxem fellazult :D
stucni_expert.jpg
stucni_expert.jpg (844.47 KiB) Megtekintve 750 alkalommal
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
asebestyen
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 6181
Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
Értékelés: 7652
Tartózkodási hely: Bokod

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: asebestyen »

AAttila írta:
2023.04.10., hétf. 19:46
asebestyen írta:
2023.04.10., hétf. 19:37
Srácok! Akkor szombaton pontosan mikor és honnan indulunk? Illetve Attinál jó lenne, ha összefutnának a szálak, gondolok itt telefonszámra, ilyenekre, ha valaki késik 10p-et, nehogy ne várjuk meg, stb.
Szerintem indulhatunk onnan,amit betettem. Bia széle, ahol elágazik az út Sóskút és Etyek felé. Ott elfér pár autó és nem is kell rögtön egy nagy emelkedővel kezdeni ( csak majdnem :rolleyes: )
Az időpont legyen úgy,hogy 11-11,15 körül tudjunk indulni. Ahhoz lője be mindenki az érkezést.
Ha van más javaslat,nem vagyok ellene.
Engem itt tudtok elérni : 06húsz50négy2827
Szerintem tök jó! Köszi!
Még 1x felidézném, hogy ez egy ~ 3000+ kalóriás tekerésnek ígérkezik. Tudom, sokaknak ez semmi, de ha valaki nem szokott esetleg hosszúakat menni, neki(k) mindenképp felhívnám a figyelmét, hogy hozzon kaját, amit közben bevesz a gyomra! :smile53: Én is fogok vinni "mentőcsomagot", ha valaki elszámolná, nem hagyjuk eléhezni, ami jobb a semminél, de nem olyan jó, mint ami már bevált az adott embernek.
Alces 6 | Mac Mini M1 | Audio-gd Reference 10.32 | Genelec 1031APM aktív monitorok | DIY Oyaide kábelezés



 

Avatar
AAttila
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5751
Csatlakozott: 2008.09.08., hétf. 11:47
Értékelés: 3568

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: AAttila »

asebestyen írta:
2023.04.10., hétf. 19:37
Srácok! Akkor szombaton pontosan mikor és honnan indulunk? Illetve Attinál jó lenne, ha összefutnának a szálak, gondolok itt telefonszámra, ilyenekre, ha valaki késik 10p-et, nehogy ne várjuk meg, stb.
Szerintem indulhatunk onnan,amit betettem. Bia széle, ahol elágazik az út Sóskút és Etyek felé. Ott elfér pár autó és nem is kell rögtön egy nagy emelkedővel kezdeni ( csak majdnem :rolleyes: )
Az időpont legyen úgy,hogy 11-11,15 körül tudjunk indulni. Ahhoz lője be mindenki az érkezést.
Ha van más javaslat,nem vagyok ellene.
Engem itt tudtok elérni : 06húsz50négy2827

Avatar
asebestyen
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 6181
Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
Értékelés: 7652
Tartózkodási hely: Bokod

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: asebestyen »

Srácok! Akkor szombaton pontosan mikor és honnan indulunk? Illetve Attinál jó lenne, ha összefutnának a szálak, gondolok itt telefonszámra, ilyenekre, ha valaki késik 10p-et, nehogy ne várjuk meg, stb.
Alces 6 | Mac Mini M1 | Audio-gd Reference 10.32 | Genelec 1031APM aktív monitorok | DIY Oyaide kábelezés



 

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 14073
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4476
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

Vinkler írta:
2023.04.10., hétf. 10:02
revox írta:
2023.04.09., vas. 23:04
ennyit arról, amikor azt hiszed, azt vetted a boltban, amit a nagyok is használnak :rolleyes:

At Milan-San Remo, the new tyres were mounted on Shimano Dura-Ace C60 deep-section tubeless wheels. Shimano makes the C60s stiffer than the C50s that van der Poel was riding at E3 Saxo Classic, using 1.8mm spokes in place of 1.5mm. It says that this makes them better for manoeuvring at high speeds - useful for a race-winning descent of the Poggio then.
Az van, hogy ezeken a versenyeken tesztelik is a fejlesztéseket, aztán, ami jónak ígérkezik azt a földi halandó is meg tudja venni 1-2 év múlva.
A másik, ahogy azt Valter Attila műszaki igazgatója is lenyilatkozta ezen a szinten már közösen történnek a fejlesztések. Ezért is kukázták a Bianchit (teljesen passzívak voltak) és állapodtak meg a Cervélo-val. Partnerek mindenben és egyedi igényeket is kielégítenek. Valószínűleg pont ezért nem is fogsz olyan vázat venni, mint amivel mennek, de annak egy általánosított un. Origo vázát igen.
ez nyilván így van, de pl a nagyobb külőkkel szerelt kerék valsz nem fog változni, mert nőne a tömege és az átlagjuzernek többet jelent a grammháború. de alapvetően csak azért dobtam be, mert Atival pont ezt okoskodtuk, hogy semmi garancia nincs arra, hogy a proTour azzal megy, amit megvehetsz a boltban :rolleyes:
a másik, tetszik ez a megközelítés, főleg, hogy kerékbuzi vagyok :D
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Online
Avatar
Vinkler
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 14105
Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
Értékelés: 9077
Tartózkodási hely: Szentendre

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Vinkler »

revox írta:
2023.04.09., vas. 23:04
ennyit arról, amikor azt hiszed, azt vetted a boltban, amit a nagyok is használnak :rolleyes:

At Milan-San Remo, the new tyres were mounted on Shimano Dura-Ace C60 deep-section tubeless wheels. Shimano makes the C60s stiffer than the C50s that van der Poel was riding at E3 Saxo Classic, using 1.8mm spokes in place of 1.5mm. It says that this makes them better for manoeuvring at high speeds - useful for a race-winning descent of the Poggio then.
Az van, hogy ezeken a versenyeken tesztelik is a fejlesztéseket, aztán, ami jónak ígérkezik azt a földi halandó is meg tudja venni 1-2 év múlva.
A másik, ahogy azt Valter Attila műszaki igazgatója is lenyilatkozta ezen a szinten már közösen történnek a fejlesztések. Ezért is kukázták a Bianchit (teljesen passzívak voltak) és állapodtak meg a Cervélo-val. Partnerek mindenben és egyedi igényeket is kielégítenek. Valószínűleg pont ezért nem is fogsz olyan vázat venni, mint amivel mennek, de annak egy általánosított un. Origo vázát igen.
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 14073
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4476
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

AAttila írta:
2023.04.09., vas. 23:39
revox írta:
2023.04.09., vas. 23:04
ennyit arról, amikor azt hiszed, azt vetted a boltban, amit a nagyok is használnak :rolleyes:

At Milan-San Remo, the new tyres were mounted on Shimano Dura-Ace C60 deep-section tubeless wheels. Shimano makes the C60s stiffer than the C50s that van der Poel was riding at E3 Saxo Classic, using 1.8mm spokes in place of 1.5mm. It says that this makes them better for manoeuvring at high speeds - useful for a race-winning descent of the Poggio then.
Emlékszel? Pont ma mondtam, csak a P vázakkal kapcsolatban. Azt hiszed vettél egy bicót,mint amivel az Ineos megy, de azt nem tudod,hogy nekik személyre szabottan gyártják és sosem vehetsz olyan vázat.
Ezért is kacagtam fel némán magamban, amikor ezt dobta a gugli. Régebben Sagannak is átméretezett Cannondale volt, de így illúzió a Conti Competition szingó is, ami csak névben azonos az ltd verzióval amivel a pro megy.
Egyébként azt kerestem, milyen gumival mentek rubén, tbls vagy tblr. Az a defekt elég cumi volt, de nem derült ki.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
AAttila
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5751
Csatlakozott: 2008.09.08., hétf. 11:47
Értékelés: 3568

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: AAttila »

revox írta:
2023.04.09., vas. 23:04
ennyit arról, amikor azt hiszed, azt vetted a boltban, amit a nagyok is használnak :rolleyes:

At Milan-San Remo, the new tyres were mounted on Shimano Dura-Ace C60 deep-section tubeless wheels. Shimano makes the C60s stiffer than the C50s that van der Poel was riding at E3 Saxo Classic, using 1.8mm spokes in place of 1.5mm. It says that this makes them better for manoeuvring at high speeds - useful for a race-winning descent of the Poggio then.
Emlékszel? Pont ma mondtam, csak a P vázakkal kapcsolatban. Azt hiszed vettél egy bicót,mint amivel az Ineos megy, de azt nem tudod,hogy nekik személyre szabottan gyártják és sosem vehetsz olyan vázat.

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 14073
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4476
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

ennyit arról, amikor azt hiszed, azt vetted a boltban, amit a nagyok is használnak :rolleyes:

At Milan-San Remo, the new tyres were mounted on Shimano Dura-Ace C60 deep-section tubeless wheels. Shimano makes the C60s stiffer than the C50s that van der Poel was riding at E3 Saxo Classic, using 1.8mm spokes in place of 1.5mm. It says that this makes them better for manoeuvring at high speeds - useful for a race-winning descent of the Poggio then.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 14073
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4476
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

AAttila írta:
2023.04.09., vas. 21:17
Hát igen. Van,aki Shimano, van, aki Sram v Campa. Én szinte kizárólag Srammal mentem. Az első bicómon force volt, de ezt már Sram Red-del építettük. 3 éve nem nagyon volt ettől feljebb, tulajdonképpen most sincs, csak már elektromosan váltanak, én meg nem. Nekem bevált. Amikor felül fogok, akkor is csak kisujjal lenyúlok és már váltottam is. ;peace; Igaz, a fogsort leszámítva minden Red.Az pg1170, az sem rossz. Kicsit nehezebb,mint a Red és nem 1 tömbből van. De 3x annyiba kerül. Először azt raktam rá, de később már csak ezt.
jó az a force sor. a red baromi könnyű,de nekem az a kis felületen történő kapcsolata a rotorral érdekes. volt régebben sram s40-es kerekem, azon volt red sor. az fix, bazi könnyű volt és ezt lehetett is érezni hajtáskor, de már csak arra emléxem, volt egy 105ös, azt tettem az s40-re. most meg a 11es shimanokra force megy :D
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
st81
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 550
Csatlakozott: 2007.01.30., kedd 14:07
Értékelés: 277

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: st81 »

AAttila írta:
2023.04.09., vas. 20:29
st81 írta:
2023.04.09., vas. 20:24
Kedves hifi- és sporttársak!

Sajnos a hétvégi dunántúli tekerést le kell mondanom. Szűkebb családi köröm sajnálta volna ha elfáradok a túrán, így inkább beosztottak egy könnyed, 2 napos aljzatbetonozásra sad.gif
No comment...
Sajnálom, hogy nem találkozunk, de később még úgy is tekerünk együtt. ;) :napsut:
Remélem, hogy legközelebb összejön!
Japán vonal: Accuphase, Denon
Német vonal: Lindemann, Quadral
Magyar vonal: "Fapaci-féle" Luxor Gold

Avatar
AAttila
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5751
Csatlakozott: 2008.09.08., hétf. 11:47
Értékelés: 3568

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: AAttila »

Hát igen. Van,aki Shimano, van, aki Sram v Campa. Én szinte kizárólag Srammal mentem. Az első bicómon force volt, de ezt már Sram Red-del építettük. 3 éve nem nagyon volt ettől feljebb, tulajdonképpen most sincs, csak már elektromosan váltanak, én meg nem. Nekem bevált. Amikor felül fogok, akkor is csak kisujjal lenyúlok és már váltottam is. ;peace; Igaz, a fogsort leszámítva minden Red.Az pg1170, az sem rossz. Kicsit nehezebb,mint a Red és nem 1 tömbből van. De 3x annyiba kerül. Először azt raktam rá, de később már csak ezt.
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára AAttila 2023.04.09., vas. 21:19-kor.

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 14073
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4476
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

revox írta:
2023.04.09., vas. 20:34
AAttila írta:
2023.04.09., vas. 19:18
Azt viszont el kell ismerni, Revi Reacto-ja az enyémhez képest túrabicikli. 31_1_21.gif már ami a kényelmet illeti. Nekem a 8,5bar is felütött olyanokat, pattogott a gépem olyanokat....Kipróbáltam a Reacto-t, csak siklott az úton 36_1_11.gif
csak alacsonyan száll, héliummal töltve :fekverohog:
ha hülyeséget félreteszem, nekem a Deda(ád) közvetlensége is tetszik. nekem a pinarello gan mutat hasonlót. a reacto után hirtelen szokatlan, de ha megyek vele másodjára, már nem tűnik fel. Kedvet is kaptam hozzá, szerintem legközelebb azzal csapok egy kört :rolleyes:
ami viszont pozitív volt, az a Sram rendszer agresszivitása. jó,bekoppanós hajtás, kellően agresszív. ez a sram más, mint sok éve volt. bár az én lábam kevésbé ért le, ez azért megvillant. az a pár méter, amit gurultam vele bőven elég volt kiismerni a gépet. merev, érződik, hogy gyors. jó, a Deda se most jött a 6:20-assal...
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 14073
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4476
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

AAttila írta:
2023.04.09., vas. 19:18
Azt viszont el kell ismerni, Revi Reacto-ja az enyémhez képest túrabicikli. 31_1_21.gif már ami a kényelmet illeti. Nekem a 8,5bar is felütött olyanokat, pattogott a gépem olyanokat....Kipróbáltam a Reacto-t, csak siklott az úton 36_1_11.gif
csak alacsonyan száll, héliummal töltve :fekverohog:
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 14073
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4476
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

AAttila írta:
2023.04.09., vas. 19:16
pärt írta:
2023.04.09., vas. 17:41
Akkor TT géppel jött, ugye? :D
Azzal 31_1_21.gif és edzőcipőben, én a rutintalan :party:
legközelebb odaragasztjuk barnával :D
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
AAttila
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5751
Csatlakozott: 2008.09.08., hétf. 11:47
Értékelés: 3568

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: AAttila »

st81 írta:
2023.04.09., vas. 20:24
Kedves hifi- és sporttársak!

Sajnos a hétvégi dunántúli tekerést le kell mondanom. Szűkebb családi köröm sajnálta volna ha elfáradok a túrán, így inkább beosztottak egy könnyed, 2 napos aljzatbetonozásra sad.gif
No comment...
Sajnálom, hogy nem találkozunk, de később még úgy is tekerünk együtt. ;) :napsut:

Avatar
asebestyen
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 6181
Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
Értékelés: 7652
Tartózkodási hely: Bokod

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: asebestyen »

st81 írta:
2023.04.09., vas. 20:24
Kedves hifi- és sporttársak!

Sajnos a hétvégi dunántúli tekerést le kell mondanom. Szűkebb családi köröm sajnálta volna ha elfáradok a túrán, így inkább beosztottak egy könnyed, 2 napos aljzatbetonozásra sad.gif
No comment...
Sajnálom! sad.gif
Alces 6 | Mac Mini M1 | Audio-gd Reference 10.32 | Genelec 1031APM aktív monitorok | DIY Oyaide kábelezés



 

Avatar
AAttila
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5751
Csatlakozott: 2008.09.08., hétf. 11:47
Értékelés: 3568

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: AAttila »

Screenshot_20230409_202611_Strava.jpg
Screenshot_20230409_202611_Strava.jpg (299.08 KiB) Megtekintve 887 alkalommal

Avatar
st81
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 550
Csatlakozott: 2007.01.30., kedd 14:07
Értékelés: 277

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: st81 »

Kedves hifi- és sporttársak!

Sajnos a hétvégi dunántúli tekerést le kell mondanom. Szűkebb családi köröm sajnálta volna ha elfáradok a túrán, így inkább beosztottak egy könnyed, 2 napos aljzatbetonozásra sad.gif
No comment...
Japán vonal: Accuphase, Denon
Német vonal: Lindemann, Quadral
Magyar vonal: "Fapaci-féle" Luxor Gold

Avatar
AAttila
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5751
Csatlakozott: 2008.09.08., hétf. 11:47
Értékelés: 3568

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: AAttila »

asebestyen írta:
2023.04.09., vas. 19:53
Nah, a Tehénnel nem kell félnem, hogy ~avg 200W-ból avg 32.7-et megyek, max egy 5-ös sor végén, de ott is csak síkon és csak talán-talán. :D
Ne mondj ilyet! Minden csak szél kérdése 31_1_21.gif A múltkor már hazafelé támogatott a szél, akkor kb avg 245-250w-ból 40 feletti átlag lett 12 kilire. ;peace;

Válasz küldése

Vissza: “Autó Sport és szórakozás”