Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!

Kerékpározás

Online
Avatar
asebestyen
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 6144
Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
Értékelés: 7592
Tartózkodási hely: Bokod

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: asebestyen »

AAttila írta:
2023.04.10., hétf. 19:46
asebestyen írta:
2023.04.10., hétf. 19:37
Srácok! Akkor szombaton pontosan mikor és honnan indulunk? Illetve Attinál jó lenne, ha összefutnának a szálak, gondolok itt telefonszámra, ilyenekre, ha valaki késik 10p-et, nehogy ne várjuk meg, stb.
Szerintem indulhatunk onnan,amit betettem. Bia széle, ahol elágazik az út Sóskút és Etyek felé. Ott elfér pár autó és nem is kell rögtön egy nagy emelkedővel kezdeni ( csak majdnem :rolleyes: )
Az időpont legyen úgy,hogy 11-11,15 körül tudjunk indulni. Ahhoz lője be mindenki az érkezést.
Ha van más javaslat,nem vagyok ellene.
Engem itt tudtok elérni : 06húsz50négy2827
Szerintem tök jó! Köszi!
Még 1x felidézném, hogy ez egy ~ 3000+ kalóriás tekerésnek ígérkezik. Tudom, sokaknak ez semmi, de ha valaki nem szokott esetleg hosszúakat menni, neki(k) mindenképp felhívnám a figyelmét, hogy hozzon kaját, amit közben bevesz a gyomra! :smile53: Én is fogok vinni "mentőcsomagot", ha valaki elszámolná, nem hagyjuk eléhezni, ami jobb a semminél, de nem olyan jó, mint ami már bevált az adott embernek.
Alces 6 | Mac Mini M1 | Audio-gd Reference 10.32 | Genelec 1031APM aktív monitorok | DIY Oyaide kábelezés



 

Online
Avatar
AAttila
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5734
Csatlakozott: 2008.09.08., hétf. 11:47
Értékelés: 3556

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: AAttila »

asebestyen írta:
2023.04.10., hétf. 19:37
Srácok! Akkor szombaton pontosan mikor és honnan indulunk? Illetve Attinál jó lenne, ha összefutnának a szálak, gondolok itt telefonszámra, ilyenekre, ha valaki késik 10p-et, nehogy ne várjuk meg, stb.
Szerintem indulhatunk onnan,amit betettem. Bia széle, ahol elágazik az út Sóskút és Etyek felé. Ott elfér pár autó és nem is kell rögtön egy nagy emelkedővel kezdeni ( csak majdnem :rolleyes: )
Az időpont legyen úgy,hogy 11-11,15 körül tudjunk indulni. Ahhoz lője be mindenki az érkezést.
Ha van más javaslat,nem vagyok ellene.
Engem itt tudtok elérni : 06húsz50négy2827

Online
Avatar
asebestyen
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 6144
Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
Értékelés: 7592
Tartózkodási hely: Bokod

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: asebestyen »

Srácok! Akkor szombaton pontosan mikor és honnan indulunk? Illetve Attinál jó lenne, ha összefutnának a szálak, gondolok itt telefonszámra, ilyenekre, ha valaki késik 10p-et, nehogy ne várjuk meg, stb.
Alces 6 | Mac Mini M1 | Audio-gd Reference 10.32 | Genelec 1031APM aktív monitorok | DIY Oyaide kábelezés



 

Online
Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 13979
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4398
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

Vinkler írta:
2023.04.10., hétf. 10:02
revox írta:
2023.04.09., vas. 23:04
ennyit arról, amikor azt hiszed, azt vetted a boltban, amit a nagyok is használnak :rolleyes:

At Milan-San Remo, the new tyres were mounted on Shimano Dura-Ace C60 deep-section tubeless wheels. Shimano makes the C60s stiffer than the C50s that van der Poel was riding at E3 Saxo Classic, using 1.8mm spokes in place of 1.5mm. It says that this makes them better for manoeuvring at high speeds - useful for a race-winning descent of the Poggio then.
Az van, hogy ezeken a versenyeken tesztelik is a fejlesztéseket, aztán, ami jónak ígérkezik azt a földi halandó is meg tudja venni 1-2 év múlva.
A másik, ahogy azt Valter Attila műszaki igazgatója is lenyilatkozta ezen a szinten már közösen történnek a fejlesztések. Ezért is kukázták a Bianchit (teljesen passzívak voltak) és állapodtak meg a Cervélo-val. Partnerek mindenben és egyedi igényeket is kielégítenek. Valószínűleg pont ezért nem is fogsz olyan vázat venni, mint amivel mennek, de annak egy általánosított un. Origo vázát igen.
ez nyilván így van, de pl a nagyobb külőkkel szerelt kerék valsz nem fog változni, mert nőne a tömege és az átlagjuzernek többet jelent a grammháború. de alapvetően csak azért dobtam be, mert Atival pont ezt okoskodtuk, hogy semmi garancia nincs arra, hogy a proTour azzal megy, amit megvehetsz a boltban :rolleyes:
a másik, tetszik ez a megközelítés, főleg, hogy kerékbuzi vagyok :D
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Online
Avatar
Vinkler
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 14036
Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
Értékelés: 8986
Tartózkodási hely: Szentendre

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Vinkler »

revox írta:
2023.04.09., vas. 23:04
ennyit arról, amikor azt hiszed, azt vetted a boltban, amit a nagyok is használnak :rolleyes:

At Milan-San Remo, the new tyres were mounted on Shimano Dura-Ace C60 deep-section tubeless wheels. Shimano makes the C60s stiffer than the C50s that van der Poel was riding at E3 Saxo Classic, using 1.8mm spokes in place of 1.5mm. It says that this makes them better for manoeuvring at high speeds - useful for a race-winning descent of the Poggio then.
Az van, hogy ezeken a versenyeken tesztelik is a fejlesztéseket, aztán, ami jónak ígérkezik azt a földi halandó is meg tudja venni 1-2 év múlva.
A másik, ahogy azt Valter Attila műszaki igazgatója is lenyilatkozta ezen a szinten már közösen történnek a fejlesztések. Ezért is kukázták a Bianchit (teljesen passzívak voltak) és állapodtak meg a Cervélo-val. Partnerek mindenben és egyedi igényeket is kielégítenek. Valószínűleg pont ezért nem is fogsz olyan vázat venni, mint amivel mennek, de annak egy általánosított un. Origo vázát igen.
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos

Online
Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 13979
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4398
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

AAttila írta:
2023.04.09., vas. 23:39
revox írta:
2023.04.09., vas. 23:04
ennyit arról, amikor azt hiszed, azt vetted a boltban, amit a nagyok is használnak :rolleyes:

At Milan-San Remo, the new tyres were mounted on Shimano Dura-Ace C60 deep-section tubeless wheels. Shimano makes the C60s stiffer than the C50s that van der Poel was riding at E3 Saxo Classic, using 1.8mm spokes in place of 1.5mm. It says that this makes them better for manoeuvring at high speeds - useful for a race-winning descent of the Poggio then.
Emlékszel? Pont ma mondtam, csak a P vázakkal kapcsolatban. Azt hiszed vettél egy bicót,mint amivel az Ineos megy, de azt nem tudod,hogy nekik személyre szabottan gyártják és sosem vehetsz olyan vázat.
Ezért is kacagtam fel némán magamban, amikor ezt dobta a gugli. Régebben Sagannak is átméretezett Cannondale volt, de így illúzió a Conti Competition szingó is, ami csak névben azonos az ltd verzióval amivel a pro megy.
Egyébként azt kerestem, milyen gumival mentek rubén, tbls vagy tblr. Az a defekt elég cumi volt, de nem derült ki.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Online
Avatar
AAttila
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5734
Csatlakozott: 2008.09.08., hétf. 11:47
Értékelés: 3556

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: AAttila »

revox írta:
2023.04.09., vas. 23:04
ennyit arról, amikor azt hiszed, azt vetted a boltban, amit a nagyok is használnak :rolleyes:

At Milan-San Remo, the new tyres were mounted on Shimano Dura-Ace C60 deep-section tubeless wheels. Shimano makes the C60s stiffer than the C50s that van der Poel was riding at E3 Saxo Classic, using 1.8mm spokes in place of 1.5mm. It says that this makes them better for manoeuvring at high speeds - useful for a race-winning descent of the Poggio then.
Emlékszel? Pont ma mondtam, csak a P vázakkal kapcsolatban. Azt hiszed vettél egy bicót,mint amivel az Ineos megy, de azt nem tudod,hogy nekik személyre szabottan gyártják és sosem vehetsz olyan vázat.

Online
Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 13979
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4398
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

ennyit arról, amikor azt hiszed, azt vetted a boltban, amit a nagyok is használnak :rolleyes:

At Milan-San Remo, the new tyres were mounted on Shimano Dura-Ace C60 deep-section tubeless wheels. Shimano makes the C60s stiffer than the C50s that van der Poel was riding at E3 Saxo Classic, using 1.8mm spokes in place of 1.5mm. It says that this makes them better for manoeuvring at high speeds - useful for a race-winning descent of the Poggio then.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Online
Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 13979
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4398
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

AAttila írta:
2023.04.09., vas. 21:17
Hát igen. Van,aki Shimano, van, aki Sram v Campa. Én szinte kizárólag Srammal mentem. Az első bicómon force volt, de ezt már Sram Red-del építettük. 3 éve nem nagyon volt ettől feljebb, tulajdonképpen most sincs, csak már elektromosan váltanak, én meg nem. Nekem bevált. Amikor felül fogok, akkor is csak kisujjal lenyúlok és már váltottam is. ;peace; Igaz, a fogsort leszámítva minden Red.Az pg1170, az sem rossz. Kicsit nehezebb,mint a Red és nem 1 tömbből van. De 3x annyiba kerül. Először azt raktam rá, de később már csak ezt.
jó az a force sor. a red baromi könnyű,de nekem az a kis felületen történő kapcsolata a rotorral érdekes. volt régebben sram s40-es kerekem, azon volt red sor. az fix, bazi könnyű volt és ezt lehetett is érezni hajtáskor, de már csak arra emléxem, volt egy 105ös, azt tettem az s40-re. most meg a 11es shimanokra force megy :D
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
st81
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 550
Csatlakozott: 2007.01.30., kedd 14:07
Értékelés: 277

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: st81 »

AAttila írta:
2023.04.09., vas. 20:29
st81 írta:
2023.04.09., vas. 20:24
Kedves hifi- és sporttársak!

Sajnos a hétvégi dunántúli tekerést le kell mondanom. Szűkebb családi köröm sajnálta volna ha elfáradok a túrán, így inkább beosztottak egy könnyed, 2 napos aljzatbetonozásra sad.gif
No comment...
Sajnálom, hogy nem találkozunk, de később még úgy is tekerünk együtt. ;) :napsut:
Remélem, hogy legközelebb összejön!
Japán vonal: Accuphase, Denon
Német vonal: Lindemann, Quadral
Magyar vonal: "Fapaci-féle" Luxor Gold

Online
Avatar
AAttila
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5734
Csatlakozott: 2008.09.08., hétf. 11:47
Értékelés: 3556

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: AAttila »

Hát igen. Van,aki Shimano, van, aki Sram v Campa. Én szinte kizárólag Srammal mentem. Az első bicómon force volt, de ezt már Sram Red-del építettük. 3 éve nem nagyon volt ettől feljebb, tulajdonképpen most sincs, csak már elektromosan váltanak, én meg nem. Nekem bevált. Amikor felül fogok, akkor is csak kisujjal lenyúlok és már váltottam is. ;peace; Igaz, a fogsort leszámítva minden Red.Az pg1170, az sem rossz. Kicsit nehezebb,mint a Red és nem 1 tömbből van. De 3x annyiba kerül. Először azt raktam rá, de később már csak ezt.
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára AAttila 2023.04.09., vas. 21:19-kor.

Online
Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 13979
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4398
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

revox írta:
2023.04.09., vas. 20:34
AAttila írta:
2023.04.09., vas. 19:18
Azt viszont el kell ismerni, Revi Reacto-ja az enyémhez képest túrabicikli. 31_1_21.gif már ami a kényelmet illeti. Nekem a 8,5bar is felütött olyanokat, pattogott a gépem olyanokat....Kipróbáltam a Reacto-t, csak siklott az úton 36_1_11.gif
csak alacsonyan száll, héliummal töltve :fekverohog:
ha hülyeséget félreteszem, nekem a Deda(ád) közvetlensége is tetszik. nekem a pinarello gan mutat hasonlót. a reacto után hirtelen szokatlan, de ha megyek vele másodjára, már nem tűnik fel. Kedvet is kaptam hozzá, szerintem legközelebb azzal csapok egy kört :rolleyes:
ami viszont pozitív volt, az a Sram rendszer agresszivitása. jó,bekoppanós hajtás, kellően agresszív. ez a sram más, mint sok éve volt. bár az én lábam kevésbé ért le, ez azért megvillant. az a pár méter, amit gurultam vele bőven elég volt kiismerni a gépet. merev, érződik, hogy gyors. jó, a Deda se most jött a 6:20-assal...
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Online
Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 13979
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4398
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

AAttila írta:
2023.04.09., vas. 19:18
Azt viszont el kell ismerni, Revi Reacto-ja az enyémhez képest túrabicikli. 31_1_21.gif már ami a kényelmet illeti. Nekem a 8,5bar is felütött olyanokat, pattogott a gépem olyanokat....Kipróbáltam a Reacto-t, csak siklott az úton 36_1_11.gif
csak alacsonyan száll, héliummal töltve :fekverohog:
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Online
Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 13979
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4398
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

AAttila írta:
2023.04.09., vas. 19:16
pärt írta:
2023.04.09., vas. 17:41
Akkor TT géppel jött, ugye? :D
Azzal 31_1_21.gif és edzőcipőben, én a rutintalan :party:
legközelebb odaragasztjuk barnával :D
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Online
Avatar
AAttila
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5734
Csatlakozott: 2008.09.08., hétf. 11:47
Értékelés: 3556

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: AAttila »

st81 írta:
2023.04.09., vas. 20:24
Kedves hifi- és sporttársak!

Sajnos a hétvégi dunántúli tekerést le kell mondanom. Szűkebb családi köröm sajnálta volna ha elfáradok a túrán, így inkább beosztottak egy könnyed, 2 napos aljzatbetonozásra sad.gif
No comment...
Sajnálom, hogy nem találkozunk, de később még úgy is tekerünk együtt. ;) :napsut:

Online
Avatar
asebestyen
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 6144
Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
Értékelés: 7592
Tartózkodási hely: Bokod

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: asebestyen »

st81 írta:
2023.04.09., vas. 20:24
Kedves hifi- és sporttársak!

Sajnos a hétvégi dunántúli tekerést le kell mondanom. Szűkebb családi köröm sajnálta volna ha elfáradok a túrán, így inkább beosztottak egy könnyed, 2 napos aljzatbetonozásra sad.gif
No comment...
Sajnálom! sad.gif
Alces 6 | Mac Mini M1 | Audio-gd Reference 10.32 | Genelec 1031APM aktív monitorok | DIY Oyaide kábelezés



 

Online
Avatar
AAttila
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5734
Csatlakozott: 2008.09.08., hétf. 11:47
Értékelés: 3556

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: AAttila »

Screenshot_20230409_202611_Strava.jpg
Screenshot_20230409_202611_Strava.jpg (299.08 KiB) Megtekintve 883 alkalommal

Avatar
st81
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 550
Csatlakozott: 2007.01.30., kedd 14:07
Értékelés: 277

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: st81 »

Kedves hifi- és sporttársak!

Sajnos a hétvégi dunántúli tekerést le kell mondanom. Szűkebb családi köröm sajnálta volna ha elfáradok a túrán, így inkább beosztottak egy könnyed, 2 napos aljzatbetonozásra sad.gif
No comment...
Japán vonal: Accuphase, Denon
Német vonal: Lindemann, Quadral
Magyar vonal: "Fapaci-féle" Luxor Gold

Online
Avatar
AAttila
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5734
Csatlakozott: 2008.09.08., hétf. 11:47
Értékelés: 3556

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: AAttila »

asebestyen írta:
2023.04.09., vas. 19:53
Nah, a Tehénnel nem kell félnem, hogy ~avg 200W-ból avg 32.7-et megyek, max egy 5-ös sor végén, de ott is csak síkon és csak talán-talán. :D
Ne mondj ilyet! Minden csak szél kérdése 31_1_21.gif A múltkor már hazafelé támogatott a szél, akkor kb avg 245-250w-ból 40 feletti átlag lett 12 kilire. ;peace;

Online
Avatar
asebestyen
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 6144
Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
Értékelés: 7592
Tartózkodási hely: Bokod

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: asebestyen »

Nah, a Tehénnel nem kell félnem, hogy ~avg 200W-ból avg 32.7-et megyek, max egy 5-ös sor végén, de ott is csak síkon és csak talán-talán. :D
Alces 6 | Mac Mini M1 | Audio-gd Reference 10.32 | Genelec 1031APM aktív monitorok | DIY Oyaide kábelezés



 

Online
Avatar
AAttila
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5734
Csatlakozott: 2008.09.08., hétf. 11:47
Értékelés: 3556

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: AAttila »

Azt viszont el kell ismerni, Revi Reacto-ja az enyémhez képest túrabicikli. 31_1_21.gif már ami a kényelmet illeti. Nekem a 8,5bar is felütött olyanokat, pattogott a gépem olyanokat....Kipróbáltam a Reacto-t, csak siklott az úton 36_1_11.gif

Online
Avatar
AAttila
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5734
Csatlakozott: 2008.09.08., hétf. 11:47
Értékelés: 3556

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: AAttila »

pärt írta:
2023.04.09., vas. 17:41
Akkor TT géppel jött, ugye? :D
Azzal 31_1_21.gif és edzőcipőben, én a rutintalan :party:

Online
Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 13979
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4398
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

pärt írta:
2023.04.09., vas. 17:41
Akkor TT géppel jött, ugye? :D
aero ;peace;
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Online
Avatar
pärt
Hazajáró lélek
Hazajáró lélek
Hozzászólások: 3937
Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
Értékelés: 5031
Tartózkodási hely: Eger

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: pärt »

Akkor TT géppel jött, ugye? :D

Online
Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 13979
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4398
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

asebestyen írta:
2023.04.09., vas. 17:14
revox írta:
2023.04.09., vas. 17:12
AAttila írta:
2023.04.09., vas. 17:10
Egyébként Revi simán megoldotta rutinból. A térde miatt mentem egy kicsit többet elöl, levegővel,izommal bírta simán. :tutiok:
Kicsit :kapdelm:
Revi! Azt tudod, hogy Atti most elvette a felmentésed? ;peace;
Mifélét? Én csak utaztam. A kereket még jól tudom rakni :D Oroszlánrészt Ati vitte és abban a szélben amit diktált, tisztességes volt. Az átlag gáz, mert szèp lassan szeltük át a vàrost, meg a 33as utat is kicsit széttúrtàk, így ment a bénázás hol is kell menni, egyáltalán, hol az út. De 35-38, néha 40el húzta és nem lengett, be lehetett bátran tenni a kereket 36_1_11.gif
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Válasz küldése

Vissza: “Autó Sport és szórakozás”