Felemelő volt a magyar himnuszt hallgatni egy világszínvonalú kerékpárversenyen. Tudtommal ez volt az első eset.
Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
Kerékpározás
Online
Re: Kerékpározás
Szoktam így járni. Kb 98rpm, de ha elváltom 17-re, akkor beesik 90 alá. És amikor ez van, olyankor pont nem esik jól egyik semrevox írta: ↑2023.08.14., hétf. 00:03Sram az is jó, 17ig ugyanúgy megy. ez volt itthonAAttila írta: ↑2023.08.13., vas. 22:51El is szégyelltem magam a 11-28-calrevox írta: ↑2023.08.13., vas. 21:49Itt a vég, 11-26biztos, ami biztos. De 17ig egyessével megy (sram pg1170, 105ös,acél zàróanyával). Bár itthon inkább az 50T-hez kell. Tegnap is az egyik kisebb kaptatóra 50el mentem neki, de a közepe körül döcögőssé vàlt, ott elkelt volna a 26 hátul (kis időre nyugodtan be lehet váltani full keresztbe).
3667.jpg![]()
![]()
11speedben amúgy 11-23 van fent alapban. A bbb-nek van ilyen sora. 19ig lép 1et. Fölöslegesnek tűnhet, de nálunk, néha a szeles napokon van, hogy a 17 kemény,19 túl pörgős.

Re: Kerékpározás
Sram az is jó, 17ig ugyanúgy megy. ez volt itthonAAttila írta: ↑2023.08.13., vas. 22:51El is szégyelltem magam a 11-28-calrevox írta: ↑2023.08.13., vas. 21:49Itt a vég, 11-26biztos, ami biztos. De 17ig egyessével megy (sram pg1170, 105ös,acél zàróanyával). Bár itthon inkább az 50T-hez kell. Tegnap is az egyik kisebb kaptatóra 50el mentem neki, de a közepe körül döcögőssé vàlt, ott elkelt volna a 26 hátul (kis időre nyugodtan be lehet váltani full keresztbe).
3667.jpg![]()

11speedben amúgy 11-23 van fent alapban. A bbb-nek van ilyen sora. 19ig lép 1et. Fölöslegesnek tűnhet, de nálunk, néha a szeles napokon van, hogy a 17 kemény,19 túl pörgős.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
Re: Kerékpározás
El is szégyelltem magam a 11-28-calrevox írta: ↑2023.08.13., vas. 21:49Itt a vég, 11-26biztos, ami biztos. De 17ig egyessével megy (sram pg1170, 105ös,acél zàróanyával). Bár itthon inkább az 50T-hez kell. Tegnap is az egyik kisebb kaptatóra 50el mentem neki, de a közepe körül döcögőssé vàlt, ott elkelt volna a 26 hátul (kis időre nyugodtan be lehet váltani full keresztbe).
3667.jpg

Re: Kerékpározás
Itt a vég, 11-26
biztos, ami biztos. De 17ig egyessével megy (sram pg1170, 105ös,acél zàróanyával). Bár itthon inkább az 50T-hez kell. Tegnap is az egyik kisebb kaptatóra 50el mentem neki, de a közepe körül döcögőssé vàlt, ott elkelt volna a 26 hátul (kis időre nyugodtan be lehet váltani full keresztbe).

avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
- tonee73
- Kiemelt Moderátor
- Hozzászólások: 13210
- Csatlakozott: 2008.12.12., pén. 11:49
- Értékelés: 6215
- Tartózkodási hely: SO15 0SB
Re: Kerékpározás

Jó zenék --> Marantz CD16 --> Etalon Suprampli --> Chario Constellation Delphinus mkII
Ha meghalsz, te nem tudod, hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz.Ugyanez a helyzet akkor is, ha hülye vagy.
Ha meghalsz, te nem tudod, hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz.Ugyanez a helyzet akkor is, ha hülye vagy.
Online
- zoli73
- V.I.P.
- Hozzászólások: 4676
- Csatlakozott: 2010.01.16., szomb. 22:11
- Értékelés: 3204
- Tartózkodási hely: 2465
Re: Kerékpározás
MoFi MasterTracker - Funk Firm LSD - "Palotás" phono - Audio Research CD-1, LS-15, 100.2 - JBL Ti5000 - LessLoss - WireWorld - ValhallA - Siltech - Entreq - Furutech
Re: Kerékpározás
ja. az enyém fixen fals. nem szoktam megkeresni,hol mutatja strav, de emlékeim szerint a hollóstető-lillafüred lefelében. kizárt, de ott pittyeg is a garmin. hogy nincs gps, majd megtalálja.pärt írta: ↑2023.08.13., vas. 11:12Bükkben nem nagyon emlékszem ilyen csapatósabb részre. Kékesről van egy egyenes szakasz, ott összejön, ha szépen összesimulsz a géppel. Ez enyémet ott meg is kell egy kicsit rúgni, modern cuccoknál elég a gravitáció (legalábbis Szalon ott kb. hajtás nélkül csorgott annyival a Pincsin, nekem ugyanahhoz verni kellett a habot.revox írta: ↑2023.08.13., vas. 09:56Szalon! az aug 11. tekeréseden a 85 max speed valós. vagy beméri a gps? nem kételkedek, csak bátor vagylehet nem mernék így menni, sőt
![]()
nekem bükkben van egy lefele, ahol be szokott mérni 80akat, de holtbiztis,hogy nem megyek közel se annyival. de nekem ott pittyeg is. hogy jelet vesztett.).
de bükkszin megmásztam a Táncsics utcát (le is mentem, de ott végképp nem mernék 80al, amilyen xar. bár féket markolva is beértem egy autót



avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
).
- pärt
- Hazajáró lélek
- Hozzászólások: 3935
- Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
- Értékelés: 5029
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Kerékpározás
Bükkben nem nagyon emlékszem ilyen csapatósabb részre. Kékesről van egy egyenes szakasz, ott összejön, ha szépen összesimulsz a géppel. Ez enyémet ott meg is kell egy kicsit rúgni, modern cuccoknál elég a gravitáció (legalábbis Szalon ott kb. hajtás nélkül csorgott annyival a Pincsin, nekem ugyanahhoz verni kellett a habot.revox írta: ↑2023.08.13., vas. 09:56Szalon! az aug 11. tekeréseden a 85 max speed valós. vagy beméri a gps? nem kételkedek, csak bátor vagylehet nem mernék így menni, sőt
![]()
nekem bükkben van egy lefele, ahol be szokott mérni 80akat, de holtbiztis,hogy nem megyek közel se annyival. de nekem ott pittyeg is. hogy jelet vesztett.

Re: Kerékpározás
Szalon! az aug 11. tekeréseden a 85 max speed valós. vagy beméri a gps? nem kételkedek, csak bátor vagy
lehet nem mernék így menni, sőt
nekem bükkben van egy lefele, ahol be szokott mérni 80akat, de holtbiztis,hogy nem megyek közel se annyival. de nekem ott pittyeg is. hogy jelet vesztett.


nekem bükkben van egy lefele, ahol be szokott mérni 80akat, de holtbiztis,hogy nem megyek közel se annyival. de nekem ott pittyeg is. hogy jelet vesztett.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
Az egyenlőbbekAAttila írta: ↑2023.08.12., szomb. 22:36Nah, azért az UCI megint kitett magáért. 1 nappal a monti futam előtt szabályt változtattak,hogy MVdP és Sagan előrébb kezdhesse a versenyt. Pár versenyző és vezető megírta nekik a nem tetszésüket, de simán lerázták őket. Pl az új szabály szerint Blanka, aki ugye 5. lett a 47. helyről, ő is előrébb kezdhette volna. De sokan évközben,csak azért utaztak k.va sokat egy versenyre,hogy tudjanak pontokat gyűjteni. Hááát, kár volt. Ez nekik mind kidobott pénz,energia volt.
Hajrá UCI![]()

avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
Ezekből nem fog sok itthon szaladgálni szerintem. Az áruk nem versenykèpes a féláron beszerezhető fulcrum, campa és mavicok mellett (Romániában készülnek, megy a lopeszku a gyárból). Talán Szalon kinti haverjai...
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
Re: Kerékpározás
Nah, azért az UCI megint kitett magáért. 1 nappal a monti futam előtt szabályt változtattak,hogy MVdP és Sagan előrébb kezdhesse a versenyt. Pár versenyző és vezető megírta nekik a nem tetszésüket, de simán lerázták őket. Pl az új szabály szerint Blanka, aki ugye 5. lett a 47. helyről, ő is előrébb kezdhette volna. De sokan évközben,csak azért utaztak k.va sokat egy versenyre,hogy tudjanak pontokat gyűjteni. Hááát, kár volt. Ez nekik mind kidobott pénz,energia volt.
Hajrá UCI
Hajrá UCI

Re: Kerékpározás
egyébként rágják ezt jóideje. Ezt nemrég találtam. Nem is a videó az érdekes, a kommentek. Röpködnek a pro-és kontrák. Nekem kb tökmjndegy úgyis mindenki a saját preferenciája alapján dönt. Ha valaki tömörgumival jön tiszatóra, fogok neki köszönni ugyanúgy
Telefonnal csak így tudtam meglinkelni...
https://youtube.com/watch?v=fCWRyVfoTPU ... xhciBkZWFk

Telefonnal csak így tudtam meglinkelni...
https://youtube.com/watch?v=fCWRyVfoTPU ... xhciBkZWFk
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
a defektet csak arra írtam, ha bazi hidegben ér, hamar elfagynaj az újak.
majd egyszer elkérek egyet, de felénk az első fecskék. akik szingó után tubelesre cseréltek, most megint szingóznak. nekem az valahogy jobban egybevan a felnivel, mint a peremesek.
de bármivel is érvelnék. azok csak üres frázisok. alapvetően ez már csak megszokás kérdése. nekem nyűgösebb egy tubeless felrakása, mint a szingó
defektnél meg a sztori ugyanaz, csak én nem tejezek. na jó, a ragasztó levakarása a felniről nem álom, de arra is van oldószer, csak én kínzom magam
de félre ne menjen. nem kívánok senkit rábeszélni. elég sokat fel kell tenni, mire jól megvan a mozdulat. ráadásul olyan, mint a slambuc: ha egy ideig nem csinálsz, az első mindig xar lesz 
majd egyszer elkérek egyet, de felénk az első fecskék. akik szingó után tubelesre cseréltek, most megint szingóznak. nekem az valahogy jobban egybevan a felnivel, mint a peremesek.
de bármivel is érvelnék. azok csak üres frázisok. alapvetően ez már csak megszokás kérdése. nekem nyűgösebb egy tubeless felrakása, mint a szingó



avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
- Szalon
- Fórumlakó
- Hozzászólások: 968
- Csatlakozott: 2011.11.14., hétf. 13:09
- Értékelés: 1501
- Tartózkodási hely: Basel
Re: Kerékpározás
Soha semmi gondom nem volt semmilyen szélben a 60-as kerékkel sem, 80+ kg vagyok, nem zavar ha 90+-nál fúj be egy nagyobb széllökés sem! Ez nem szempont egyáltalán.revox írta: ↑2023.08.11., pén. 23:30figyeltem, csak kisebb-kontra nagyobb sztorikat vázoltam![]()
a végén summáztam, a széltől tenném függővé. ha télen nagy a szél, jobb a 37es. ha nem érdekes, akkor a 45ös CULT![]()
mi sokat jártunk télen, de ithon. ami még megmaradt, ha defekt van. az idő ellened dolgozik. ha le kell szállni, a pulzus pillanatok alatt lemegy és az izzadtságot se szellőzteti ki a memetszél a technikai ruházatban. magyarul baromi hamar elkezdesz fázni. ha felétek is hideg van(gondolom), legyen a kerék tubeless, de lehet a téli mínuszokban célszerűbb sima külső-belső rendszert használni. ritkán volt defektünk, de ha volt, mire belsőt cseréltünk, már a végére alig volt kéz, ami a szelepet vissza bírta tekerni. sose legyen, de ha egyszer beüt és nem segít a tej, gondban leszel.
Tubeless
Próbálj ki egy tubless kereket, tényleg! Élj vele egy fél évig, szerintem soha többet nem fogod visszasírni se a belsőt, se a szigot. Pontosan a tubless ad sokkal, de sokkal nagyobb biztonságot és kevesebb problémát! Gondold végig: ha kis defekted van, azt megfogja a lötyi, meg se kell állni, mehetsz tovább, mintha mi sem történt volna! Belsővel ez minden esetben útszéli szerelést jelent ám! Amennyiben közepesebb defekted van, akkor 2 eshetőség van, vagy megállsz és felpumpálod jobban megint, mert annyira leeresztett, vagy csak hazagurulsz mondjuk 3-4 barral, mert igazából megteheted azt is. Itt továbbra is jóval kevesebb az eltöltendő idő, mintha belsőt kéne még cserélned. Ha akkora a defekt, hogy nem fogja meg a lötyi magas nyomáson, azért alacsonyabb nyomáson már meg szokott állni... azaz 6 bárra vissza fújod,de megint leenged 3 ra... ez van hogy 1-2 óra alatt történik csak meg, azaz, ha nem értél még haza, megálsz még 1x visszapumpálni kicsit. Ha meg 2 perc alatt történik meg a leengedés, akkor aznap ennyi és legrövidebb úton hazamész, mert ki fog tartani, továbbra sem kell semmit szerelned, max ráfújni kicsit.
Legrosszabb esetben kapsz egy nagy vágást, amit nem fog megfogni sehogy sem a lötyi. Ez esetben ott a lehetőség, hogy ugyanúgy beledobj egy belsőt! annyival hosszabb a művelet, hogy a lötyit kiöntöd, majd a nagyját kitörlöd, ja meg a szelepet kiszeded. Szóval legeslegrosszabb esetben is egy bazi nagy vágás esetén vagy ott, mint a legkisebb felütésnél egy belsővel.
Van még továbbá kis behúzó is, amivel a nagyobb vágást be tudod húzni, ez is gyakorlatilag egy B opció ami megint csak gyorsabb és egyszerűbb, mint egy belső csere...
Lassan 50.000km alatt eddig 2x kellet menteni, de csak azért, mert nem volt nálam semmi... :) Ha lett volna belső+co patron, akkor megoldottam volna.
Avantgarde Acoustic Duo G2
Avantgarde Acoustic Model THREE
Lumin A1
Siltech
Avantgarde Acoustic Model THREE
Lumin A1
Siltech
Online
- pärt
- Hazajáró lélek
- Hozzászólások: 3935
- Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
- Értékelés: 5029
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Kerékpározás
Pár hete, mikor Reviékkel Bükköztünk, megfogadtam, hogy soha többet nem megyek Szilvásvárad felé hétvégén. Nem éppen a társadalom szellemi krémje jár oda ilyenkor, de most mintha még szaporodtak volna is a frusztrált dürhők. Kb. húsz kilométer alatt legalább fél tucat autós dudált le minket, volt amelyik ki is ordított az ablakon, mindezt azért, mert öt másodperc késésbe került miattunk, hogy a nyomorult sült pisztrángjához hozzájusson a bazársoron. Visszafelé meg már beértünk Egerbe, mikor egy motoros kiabált ránk, de nem nagyon értettük a zajtól, hogy mit, mert jött utánna az egész horda. Nem is törődtünk velük különösebben, mi Revinével be is kanyarodtunk a Tesco parkolóba, ahol állt az autó, de Revi ment tovább, körbevéve a falkától, mert ő viszont nagyjából értette, hogy tán szerintük ki kéne takarodnunk a padkára, merthogy baromi sokan vannak, és az jár nekik. Szóval tovább gurult, hogy megtudakolja, egész pontosan mi is a bajuk. Iszonyú mázlijuk volt, mert már fáradt volt, így megúszták, hogy Revi egyenként végigpofozza, az összes bőregeret, mi meg páholyból figyelhettük volna. 

Online
Re: Kerékpározás
Sajnos én is azt tapasztalom, hogy az utóbbi hónapokban!! nagyon sokat romlott a közlekedési morál. Rengeteg türelmetlen, idegbeteg autós van. Nem is kezdek példákat írni, akár bringásként,akár autósként teleírhatnám az egész fórumot olyanokkal, ami velem történt vagy láttam mással megtörténni.asebestyen írta: ↑2023.08.12., szomb. 09:17Sokadjára úgy akartak megölni, pl tegnap is egy 50-60 közti nő, hogy jön szemből a kocsisor és mikor elém érnek, index nélkül elkezd előzni és nem érdekli, hogy én is az úton vagyok. Az utóbbi 2 hétben harmadjára kellett a makadámos padkára ugranom a bicajjal, hogy életben maradjak. Tegnap nem volt nehéz, mert kb 25-tel mentem enyhe emelkedőn, de a múltkor lefelé olyan 50 körül, az kemény volt.![]()
Elmentek otthonról az embereknél teljesen.

Online
- asebestyen
- V.I.P.
- Hozzászólások: 6144
- Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
- Értékelés: 7592
- Tartózkodási hely: Bokod
Re: Kerékpározás
Sokadjára úgy akartak megölni, pl tegnap is egy 50-60 közti nő, hogy jön szemből a kocsisor és mikor elém érnek, index nélkül elkezd előzni és nem érdekli, hogy én is az úton vagyok. Az utóbbi 2 hétben harmadjára kellett a makadámos padkára ugranom a bicajjal, hogy életben maradjak. Tegnap nem volt nehéz, mert kb 25-tel mentem enyhe emelkedőn, de a múltkor lefelé olyan 50 körül, az kemény volt.
Elmentek otthonról az embereknél teljesen.

Elmentek otthonról az embereknél teljesen.
Alces 6 | Mac Mini M1 | Audio-gd Reference 10.32 | Genelec 1031APM aktív monitorok | DIY Oyaide kábelezés
Re: Kerékpározás
Nekem volt ilyen,jó kerék,a bringádhoz illene is.
https://www.facebook.com/marketplace/it ... 768274076/
Mondjuk ez drága,habár fölmentek az árak azóta,Revi komája

Vagy
https://www.facebook.com/marketplace/it ... 154453708/
Vagy
Fulcrum wind 40,van új a facéén 339 e.,ezt nem tudtam linkelni. p
Re: Kerékpározás
Nem eladni akarom Neked, csak kipróbálni, de nincs clincherempärt írta: ↑2023.08.12., szomb. 07:14Köszi a felajánlástrevox írta: ↑2023.08.12., szomb. 00:02speed 40Neked a hegyre érdemes kónuszost. kanyarban jobban fordul. shimano, campy,fulcrum... ebből a legegyszerűbb technikailag a fulcrum. de lehet lesz egy év. mire azt mondod, tényleg jobb, mint a Ksyrium... vagy nem
![]()
most a vision metronom le van téve. majd lehet odaadom 1-2 hétre, csak nemtom, mikor megyünk arra. de ha debiben vagy,előtte nap rámszólsz és előhalászom. csak ne fektesd meg25ös latex van rajta. oxt majd meglátod, akarsz e karbonozni, vagy mégse. a kis campa szét van kapva. gumikal játszok. vagyis ragasztókal. ma éppen a vittoria mastik pro volt a program... a hasam is tiszta ragacs
. csúszós ragasztó, megcsúszott a felnin a gumi ráhasaltam, mindenem tiszta mastik pro
![]()
, de az szingó, ugye? Mindenképp maradnék peremes vonalom, egyrészt árokparton ülve is teljes értékűre szerelhető öt perc alatt és csak egy könnyű belsőt kell tartaléknak vinni, másrészt egy negyvenezres szingót szétvágni egy kaviccsal, kátyúval nagyobb gyászmunkával jár, mint a mostani, kevesebb, mint félárú külsőimnél.

Felétek a szingó szívó, de 2 hétig óvatosabban kavicsozol. Amúgy nekünk kb 7 éve szingózunk, egy defekt volt (axxony is beleértve). Azzal is jártam, csak most vettem észre. De kèsőbb leesett, màr tavaly is leeresztett másnapra 10ről 6ra. De szopóág,mindenkèpp, ha lyukad

avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
- Vinkler
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 14032
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 8983
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Kerékpározás
Az újabb generációs Shimano kerekekről egész jókat hallok. Próbált már valaki?
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Online
, de az szingó, ugye? Mindenképp maradnék peremes vonalom, egyrészt árokparton ülve is teljes értékűre szerelhető öt perc alatt és csak egy könnyű belsőt kell tartaléknak vinni, másrészt egy negyvenezres szingót szétvágni egy kaviccsal, kátyúval nagyobb gyászmunkával jár, mint a mostani, kevesebb, mint félárú külsőimnél.
- pärt
- Hazajáró lélek
- Hozzászólások: 3935
- Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
- Értékelés: 5029
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Kerékpározás
Köszi a felajánlástrevox írta: ↑2023.08.12., szomb. 00:02speed 40Neked a hegyre érdemes kónuszost. kanyarban jobban fordul. shimano, campy,fulcrum... ebből a legegyszerűbb technikailag a fulcrum. de lehet lesz egy év. mire azt mondod, tényleg jobb, mint a Ksyrium... vagy nem
![]()
most a vision metronom le van téve. majd lehet odaadom 1-2 hétre, csak nemtom, mikor megyünk arra. de ha debiben vagy,előtte nap rámszólsz és előhalászom. csak ne fektesd meg25ös latex van rajta. oxt majd meglátod, akarsz e karbonozni, vagy mégse. a kis campa szét van kapva. gumikal játszok. vagyis ragasztókal. ma éppen a vittoria mastik pro volt a program... a hasam is tiszta ragacs
. csúszós ragasztó, megcsúszott a felnin a gumi ráhasaltam, mindenem tiszta mastik pro
![]()

Re: Kerékpározás
nem érdemes sokat agyalni rajta. amivel jónak érzed, nyilván, az a jó számodra. én pl nem tudtam megbarátkozni sokáig a karbonkerekekel. hirtelen megszűnt a nehéz kerékel járó lendkerék-effektus.asebestyen írta: ↑2023.08.11., pén. 22:37Vingegaard meg a hegyi időfutamon agyonvert mindenkit a teli hátsó kerékkel időfutam bicajjal végig, de bármelyik bicajjal és bármelyik kerékkel ugyanez lett volna kb.![]()
Szóval, ha valaki gyenge, mint én, akkor azért tök mindegy, ha meg erős, mint pl Vingegaard, akkor azért mindegy.
Nekem ez az 50-es kerék van most, nem jobb és nem rosszabb, mint a 32-es alufelnis, pont tök mindegy. A rajta lévő gumi viszont nem mindegy, bár lehet tényleg olyan tanyasi bringás vagyok, azt is rosszul mérem, érzem.![]()
Lényeg a W/tskg, a többi marginális. Nekem.![]()
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
speed 40


most a vision metronom le van téve. majd lehet odaadom 1-2 hétre, csak nemtom, mikor megyünk arra. de ha debiben vagy,előtte nap rámszólsz és előhalászom. csak ne fektesd meg



avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu