nem érdemes sokat agyalni rajta. amivel jónak érzed, nyilván, az a jó számodra. én pl nem tudtam megbarátkozni sokáig a karbonkerekekel. hirtelen megszűnt a nehéz kerékel járó lendkerék-effektus.asebestyen írta: ↑2023.08.11., pén. 22:37Vingegaard meg a hegyi időfutamon agyonvert mindenkit a teli hátsó kerékkel időfutam bicajjal végig, de bármelyik bicajjal és bármelyik kerékkel ugyanez lett volna kb.![]()
Szóval, ha valaki gyenge, mint én, akkor azért tök mindegy, ha meg erős, mint pl Vingegaard, akkor azért mindegy.
Nekem ez az 50-es kerék van most, nem jobb és nem rosszabb, mint a 32-es alufelnis, pont tök mindegy. A rajta lévő gumi viszont nem mindegy, bár lehet tényleg olyan tanyasi bringás vagyok, azt is rosszul mérem, érzem.![]()
Lényeg a W/tskg, a többi marginális. Nekem.![]()
Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
Kerékpározás
Re: Kerékpározás
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
speed 40


most a vision metronom le van téve. majd lehet odaadom 1-2 hétre, csak nemtom, mikor megyünk arra. de ha debiben vagy,előtte nap rámszólsz és előhalászom. csak ne fektesd meg



avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
tyű, ez még most ült be. a Hyperon 1240g/szett
az elég betyáros tömeg... majdnem szingó... nekem a bora35 valami 1220 kb, az ultra verzió 1180 kb (csak kb, nem emléxem pontosan). ez azért igen megközelíti. és ha az újabb gumik könnyebbek lesznek, a szerelt tömegük egész kellemes lesz. de rox hír, a könnyebb kereket is tekerni kell
de ez figyelemre méltó adat... nemrég mértük meg a 40-es speedet(első kerék) clincher verzióban gumizva (conti5000 25) és a bora35 usb-t, ami kategóriában ugyanaz és bő 200g difi volt. de a speed 40-es, így felbecsültük a borat 40-re. a bora35 és 50 közötti eltérés 60g, az 30/kerék és 10g/5mm. xal felszorozva is majd 200g eltérés maradt, csak első keréken (Conti Competition 25, kb az 5000 kategóriája szingóban,butyl, közepesen nehéz)
de ez a Hyperon ad a mateknak. de érdemes kézbeveni. nem e nagyon ki van spórolva az anyag... 37-es peremesben ez brutál könnyű...

az elég betyáros tömeg... majdnem szingó... nekem a bora35 valami 1220 kb, az ultra verzió 1180 kb (csak kb, nem emléxem pontosan). ez azért igen megközelíti. és ha az újabb gumik könnyebbek lesznek, a szerelt tömegük egész kellemes lesz. de rox hír, a könnyebb kereket is tekerni kell

de ez a Hyperon ad a mateknak. de érdemes kézbeveni. nem e nagyon ki van spórolva az anyag... 37-es peremesben ez brutál könnyű...

avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
figyeltem, csak kisebb-kontra nagyobb sztorikat vázoltamSzalon írta: ↑2023.08.11., pén. 22:41Lehet nem figyeltél, de a 3 Campa a következő:revox írta: ↑2023.08.11., pén. 22:20amúgy ez télibicó lenne? mert akkor érdemes bekalkulálni a télen erősebb szelet is. lehet egy fulcrum speed 40 lenne nyerő. Gianni nemrég vett egy szettet, nem panaszkodik. nekem 50-es van. ez jobb vagy a campa? azonos kategóriájú kerék esetén többet jelent a gumiban fél bar nyomáseltérés. nálam mindkettő 50-es és a cult verzió. nagy difit nem érzek. cserébe a fulcrumot könnyebb cemtrírozni. campa talán hangyafinggal jobb, de csak nagyon kicsi hangyaszelentéssel
az új speedek nem cult? de ha campa, szerintem 45. hegyre nekem az 50es jobban mászik, mint a 35. hiába nehezebb. Merevebb. a 35öst a sok megindításkor éreztem gyorsabbnak, amikor sokszor kel. hirtelen kigyorsítani. de főleg az, hogy hegyen a kis és nagy felnit máshogy kel forgatni. a nyáridon nagy van és ahhoz vagy szokva. de nem vészes az átállás se nagyról kicsire és vissza. szerintem a szél alaoján dönts. ha felétek is jobban befúj télen, a nagy felnit meg tudja lengetni. főleg lefele szerpentinen, amikor hol erről, hol arról fúj
1 - WTO 45 - USB csapágy - 1520g
2 - WTO 45 ULTRA - CULT csapágy - 1425g
3 - Hyperon Ultra (37mm) - CULT csapágy - 1240g
Képernyőfotó 2023-08-11 - 22.34.58.png
Képernyőfotó 2023-08-11 - 22.35.51.png
Képernyőfotó 2023-08-11 - 22.35.22.png

a végén summáztam, a széltől tenném függővé. ha télen nagy a szél, jobb a 37es. ha nem érdekes, akkor a 45ös CULT

mi sokat jártunk télen, de ithon. ami még megmaradt, ha defekt van. az idő ellened dolgozik. ha le kell szállni, a pulzus pillanatok alatt lemegy és az izzadtságot se szellőzteti ki a memetszél a technikai ruházatban. magyarul baromi hamar elkezdesz fázni. ha felétek is hideg van(gondolom), legyen a kerék tubeless, de lehet a téli mínuszokban célszerűbb sima külső-belső rendszert használni. ritkán volt defektünk, de ha volt, mire belsőt cseréltünk, már a végére alig volt kéz, ami a szelepet vissza bírta tekerni. sose legyen, de ha egyszer beüt és nem segít a tej, gondban leszel.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
A 2-ra szavazokSzalon írta: ↑2023.08.11., pén. 22:41Lehet nem figyeltél, de a 3 Campa a következő:revox írta: ↑2023.08.11., pén. 22:20amúgy ez télibicó lenne? mert akkor érdemes bekalkulálni a télen erősebb szelet is. lehet egy fulcrum speed 40 lenne nyerő. Gianni nemrég vett egy szettet, nem panaszkodik. nekem 50-es van. ez jobb vagy a campa? azonos kategóriájú kerék esetén többet jelent a gumiban fél bar nyomáseltérés. nálam mindkettő 50-es és a cult verzió. nagy difit nem érzek. cserébe a fulcrumot könnyebb cemtrírozni. campa talán hangyafinggal jobb, de csak nagyon kicsi hangyaszelentéssel
az új speedek nem cult? de ha campa, szerintem 45. hegyre nekem az 50es jobban mászik, mint a 35. hiába nehezebb. Merevebb. a 35öst a sok megindításkor éreztem gyorsabbnak, amikor sokszor kel. hirtelen kigyorsítani. de főleg az, hogy hegyen a kis és nagy felnit máshogy kel forgatni. a nyáridon nagy van és ahhoz vagy szokva. de nem vészes az átállás se nagyról kicsire és vissza. szerintem a szél alaoján dönts. ha felétek is jobban befúj télen, a nagy felnit meg tudja lengetni. főleg lefele szerpentinen, amikor hol erről, hol arról fúj
1 - WTO 45 - USB csapágy - 1520g
2 - WTO 45 ULTRA - CULT csapágy - 1425g
3 - Hyperon Ultra (37mm) - CULT csapágy - 1240g
Képernyőfotó 2023-08-11 - 22.34.58.png
Képernyőfotó 2023-08-11 - 22.35.51.png
Képernyőfotó 2023-08-11 - 22.35.22.png

- Szalon
- Fórumlakó
- Hozzászólások: 968
- Csatlakozott: 2011.11.14., hétf. 13:09
- Értékelés: 1501
- Tartózkodási hely: Basel
Re: Kerékpározás
Lehet nem figyeltél, de a 3 Campa a következő:revox írta: ↑2023.08.11., pén. 22:20amúgy ez télibicó lenne? mert akkor érdemes bekalkulálni a télen erősebb szelet is. lehet egy fulcrum speed 40 lenne nyerő. Gianni nemrég vett egy szettet, nem panaszkodik. nekem 50-es van. ez jobb vagy a campa? azonos kategóriájú kerék esetén többet jelent a gumiban fél bar nyomáseltérés. nálam mindkettő 50-es és a cult verzió. nagy difit nem érzek. cserébe a fulcrumot könnyebb cemtrírozni. campa talán hangyafinggal jobb, de csak nagyon kicsi hangyaszelentéssel
az új speedek nem cult? de ha campa, szerintem 45. hegyre nekem az 50es jobban mászik, mint a 35. hiába nehezebb. Merevebb. a 35öst a sok megindításkor éreztem gyorsabbnak, amikor sokszor kel. hirtelen kigyorsítani. de főleg az, hogy hegyen a kis és nagy felnit máshogy kel forgatni. a nyáridon nagy van és ahhoz vagy szokva. de nem vészes az átállás se nagyról kicsire és vissza. szerintem a szél alaoján dönts. ha felétek is jobban befúj télen, a nagy felnit meg tudja lengetni. főleg lefele szerpentinen, amikor hol erről, hol arról fúj
1 - WTO 45 - USB csapágy - 1520g
2 - WTO 45 ULTRA - CULT csapágy - 1425g
3 - Hyperon Ultra (37mm) - CULT csapágy - 1240g
Avantgarde Acoustic Duo G2
Avantgarde Acoustic Model THREE
Lumin A1
Siltech
Avantgarde Acoustic Model THREE
Lumin A1
Siltech
Online
- pärt
- Hazajáró lélek
- Hozzászólások: 3968
- Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
- Értékelés: 5067
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Kerékpározás
Legtöbb újdonság hidegen hagy, de egy pár komolyabb kerék gondolata azért piszkál - (mondjuk az ős alu Ksyriumomnál mi nem komolyabb?
). Peremes, mászósabb, de nem idiótán könnyűre reszelgetett, meg nem is túl magas profilúból mit ajánlanátok?

Online
- asebestyen
- V.I.P.
- Hozzászólások: 6182
- Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
- Értékelés: 7656
- Tartózkodási hely: Bokod
Re: Kerékpározás
Vingegaard meg a hegyi időfutamon agyonvert mindenkit a teli hátsó kerékkel időfutam bicajjal végig, de bármelyik bicajjal és bármelyik kerékkel ugyanez lett volna kb.
Szóval, ha valaki gyenge, mint én, akkor azért tök mindegy, ha meg erős, mint pl Vingegaard, akkor azért mindegy.
Nekem ez az 50-es kerék van most, nem jobb és nem rosszabb, mint a 32-es alufelnis, pont tök mindegy. A rajta lévő gumi viszont nem mindegy, bár lehet tényleg olyan tanyasi bringás vagyok, azt is rosszul mérem, érzem.
Lényeg a W/tskg, a többi marginális. Nekem.

Szóval, ha valaki gyenge, mint én, akkor azért tök mindegy, ha meg erős, mint pl Vingegaard, akkor azért mindegy.

Nekem ez az 50-es kerék van most, nem jobb és nem rosszabb, mint a 32-es alufelnis, pont tök mindegy. A rajta lévő gumi viszont nem mindegy, bár lehet tényleg olyan tanyasi bringás vagyok, azt is rosszul mérem, érzem.

Lényeg a W/tskg, a többi marginális. Nekem.

Alces 6 | Mac Mini M1 | Audio-gd Reference 10.32 | Genelec 1031APM aktív monitorok | DIY Oyaide kábelezés
Re: Kerékpározás
fulcrumot visszaszívtam, ha az azonos tömegű és árú campa cult-al jön ki.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
amúgy ez télibicó lenne? mert akkor érdemes bekalkulálni a télen erősebb szelet is. lehet egy fulcrum speed 40 lenne nyerő. Gianni nemrég vett egy szettet, nem panaszkodik. nekem 50-es van. ez jobb vagy a campa? azonos kategóriájú kerék esetén többet jelent a gumiban fél bar nyomáseltérés. nálam mindkettő 50-es és a cult verzió. nagy difit nem érzek. cserébe a fulcrumot könnyebb cemtrírozni. campa talán hangyafinggal jobb, de csak nagyon kicsi hangyaszelentéssel 
az új speedek nem cult? de ha campa, szerintem 45. hegyre nekem az 50es jobban mászik, mint a 35. hiába nehezebb. Merevebb. a 35öst a sok megindításkor éreztem gyorsabbnak, amikor sokszor kel. hirtelen kigyorsítani. de főleg az, hogy hegyen a kis és nagy felnit máshogy kel forgatni. a nyáridon nagy van és ahhoz vagy szokva. de nem vészes az átállás se nagyról kicsire és vissza. szerintem a szél alaoján dönts. ha felétek is jobban befúj télen, a nagy felnit meg tudja lengetni. főleg lefele szerpentinen, amikor hol erről, hol arról fúj

az új speedek nem cult? de ha campa, szerintem 45. hegyre nekem az 50es jobban mászik, mint a 35. hiába nehezebb. Merevebb. a 35öst a sok megindításkor éreztem gyorsabbnak, amikor sokszor kel. hirtelen kigyorsítani. de főleg az, hogy hegyen a kis és nagy felnit máshogy kel forgatni. a nyáridon nagy van és ahhoz vagy szokva. de nem vészes az átállás se nagyról kicsire és vissza. szerintem a szél alaoján dönts. ha felétek is jobban befúj télen, a nagy felnit meg tudja lengetni. főleg lefele szerpentinen, amikor hol erről, hol arról fúj
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
- Szalon
- Fórumlakó
- Hozzászólások: 968
- Csatlakozott: 2011.11.14., hétf. 13:09
- Értékelés: 1501
- Tartózkodási hely: Basel
Re: Kerékpározás
Fulcrumnak van új Speed szériája, de igazából ennyiért inkább a Campa WTO Ultra 45-öt venném, abban Cult csapágy van, a Fulcrumba még USB...
Szóval a igazából a kérdés, h a 3 Campából melyik és miért?

Avantgarde Acoustic Duo G2
Avantgarde Acoustic Model THREE
Lumin A1
Siltech
Avantgarde Acoustic Model THREE
Lumin A1
Siltech
Re: Kerékpározás
maradj a campánál szerintem. a kónuszos agy nem rossz dolog. de a 45mm-est szerintem. esetleg fulcrum, bár axxem, már náluk sincs 50-es, csak 40 és 55 (de lehet nem jól emléxem).Szalon írta: ↑2023.08.11., pén. 15:24Üdv újra mindenkinek!
Akinek van kedve fotelszakérteni tárcsafékes kerekeket, ne fogja vissza magát.
Számomra végleg eljött az idő a tárcsafékes bicajra, kerekeken kivül minden más el van már döntve.
Mindenképpen közepes méretű felnit szeretnék, amivel hegyre is fel lehet menni, meg gyorsabb gorup ridon sikon sem szenved nagy hátrányt, azaz 40-50mm körül gondolkozom. Tubless gumi alap követelmény, belső-szingo kizárva...
Igazából első körben maradnék a Campanal, van 3 kategória, az "alap" wto 45 1520g, a wto 45 Ultra 1425g, vagy az új Hyperon Ultra 1240g, ami messze a legkönnyebb de csupán 37mm-es... :)
Az alap WTO-t lehet kerámia csapágyra upgadelni, ezt megtettem a mostani kerekemmel és jó döntés volt.
Az új Hyepron nem a szokásos Campa G3-as küllőkiosztást használja, nem tudom ez pozitiv, vagy negativ-e...
Amúgy még amin még gondolkozom, a Roval Rapid CLX és vagy Alpinist. de az egyik túl hegyi, a másik meg túl magas peremes... Aztán mivel a belseje amúgy is DT-Swiss, akár az is szóba jöhet, ARC 1100 DICUT® DB 50 vagy
ERC 1100 DICUT DB 45... elvileg ezek iis könnyen/jól szervizelhetőek, ami fontos, mivel télen/rossz időben is lesznek használva.
A hookless nem igazán győzött még meg elméletben, bár hosszú távú saját tapasztalatom nincs vele. Tartok a túl alacsony nyomás-lefordul könnyen a gumi kanyarban nagyobb sebességnél. (80-90+km/h rendszeresen előfordul)
Gondolatban eljátszottam extrém kerekekkel is, mint a Lightweight vagy a SYNCROS CAPITAL SL de azért tartok ezektől a karbon küllőktől, bár kiváncsi lennék azért a reakciójukra, tényleg annyira jók-e, mint ahogy állitják...
Szóval ki-mit venne és miért?![]()
youtu.be/trjW11UPh4Q
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
- Szalon
- Fórumlakó
- Hozzászólások: 968
- Csatlakozott: 2011.11.14., hétf. 13:09
- Értékelés: 1501
- Tartózkodási hely: Basel
Re: Kerékpározás
Nem szempont, hogy jól nézzen ki, arra ott a Dogma...asebestyen írta: ↑2023.08.11., pén. 16:11Hát milyen kerék illik abba a vázba?
Mer' aztán megkapja, hogy tehén szmokingban vagy hogy gazella gumicsizmában...![]()

Szóval csak a felhasználás a lényeg, arra meg a 40-50mm körüli lenne az ideális.
Avantgarde Acoustic Duo G2
Avantgarde Acoustic Model THREE
Lumin A1
Siltech
Avantgarde Acoustic Model THREE
Lumin A1
Siltech
Re: Kerékpározás
rágják ezt a csontot évek óta. peremes kerekek esetén engem nagyon nem is mozgat a kérdés, csak a télibicón van. a marketingszekér is ezt az irányt tolja,de így legalább az eddig 20ezres top peremes gumikat el lehet adni 50-ért (hazai árakon értem, nem a legolcsóbban fellelhető árat). felénk egyre többen ülnek vissza szingóra a tubeless kör után, de az a tubeless kontra belsős clncher témában nem érdekes. de a jövő valsz a tubeless-é. azon lehet nagyot szakítani, relatíve olcsóbb előállítási költség mellett. plazmatévé kontra lcd. nemérdekes...asebestyen írta: ↑2023.08.11., pén. 15:00De, ez bátran kimondható. :) Nálam okosabbak mondták ki, mérték meg, én csak tapasztaltam.revox írta: ↑2023.08.11., pén. 14:35ez se egyértelműen kimondható. gumiknál az a lényeg (ha azonos az alapanyag a "külső eetében"), a külső vagy a külső+belső mennyi energiát emészt fel azzal, hogy guruláskor benyomódik,majd visszarugózik. A tubeless gumik kicsit vaskosabb oldalfallal és futófelülettel készülnek, míg a véknyabb külsőt használó rendszerek esetén a belső tesz hozzá ellenállást. xal összességében a teljes rendszert kell nézni, mennyi energia alakul hővé a rugózáskor. aztán mindenre lesz példa és ellenpélda is.asebestyen írta: ↑2023.08.11., pén. 14:22
A latexes sokkal jobb, mint a butyl. A tubeless meg minden szempontból 1000x jobb a latexesnél.
az én gumim, az új 240g külső-belső és jól gurul. ezt a súlyt nehéz elérni (de tartós is kel legyen, mert a dksi-nél van olyan elire ride gumi,amit 2016-ban tettünk fel és még fut). valsz olyan kevés a falvastagság,hogy a deformációk nem esznek meg annyi energiát. a méretben azonos Corsa a latex belsővel is 275-280g.
Zoli outijára nemrég tett fel tubeless Corsa Pro-t, 28mm-es 270g mérve. Úgy kanyarodik... brutál, semmilyen szempontból nem közelíti egyik belsős se, komfortban, de kanyarodásra se. Tüköraszfalton betonra fújva meg nem számít, mert itt olyan nincs, így azt nem tudjuk. :)
Nekem corsa next-ek vannak/voltak minden verzióban, ugyanezeket tudom elmondani.

avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
Én a helyedben tennék egy próbát Szabó Mikivel, ráírnék facéén,hátha,tudod a Vas Blanka párja.Ő biztos tud tanácsot adni,itt ahogy írtad ,,fotelszakértés lesz”Szalon írta: ↑2023.08.11., pén. 15:24Üdv újra mindenkinek!
Akinek van kedve fotelszakérteni tárcsafékes kerekeket, ne fogja vissza magát.
Számomra végleg eljött az idő a tárcsafékes bicajra, kerekeken kivül minden más el van már döntve.
Mindenképpen közepes méretű felnit szeretnék, amivel hegyre is fel lehet menni, meg gyorsabb gorup ridon sikon sem szenved nagy hátrányt, azaz 40-50mm körül gondolkozom. Tubless gumi alap követelmény, belső-szingo kizárva...
Igazából első körben maradnék a Campanal, van 3 kategória, az "alap" wto 45 1520g, a wto 45 Ultra 1425g, vagy az új Hyperon Ultra 1240g, ami messze a legkönnyebb de csupán 37mm-es... :)
Az alap WTO-t lehet kerámia csapágyra upgadelni, ezt megtettem a mostani kerekemmel és jó döntés volt.
Az új Hyepron nem a szokásos Campa G3-as küllőkiosztást használja, nem tudom ez pozitiv, vagy negativ-e...
Amúgy még amin még gondolkozom, a Roval Rapid CLX és vagy Alpinist. de az egyik túl hegyi, a másik meg túl magas peremes... Aztán mivel a belseje amúgy is DT-Swiss, akár az is szóba jöhet, ARC 1100 DICUT® DB 50 vagy
ERC 1100 DICUT DB 45... elvileg ezek iis könnyen/jól szervizelhetőek, ami fontos, mivel télen/rossz időben is lesznek használva.
A hookless nem igazán győzött még meg elméletben, bár hosszú távú saját tapasztalatom nincs vele. Tartok a túl alacsony nyomás-lefordul könnyen a gumi kanyarban nagyobb sebességnél. (80-90+km/h rendszeresen előfordul)
Gondolatban eljátszottam extrém kerekekkel is, mint a Lightweight vagy a SYNCROS CAPITAL SL de azért tartok ezektől a karbon küllőktől, bár kiváncsi lennék azért a reakciójukra, tényleg annyira jók-e, mint ahogy állitják...
Szóval ki-mit venne és miért?![]()
youtu.be/trjW11UPh4Q
Online
Mer' aztán megkapja, hogy tehén szmokingban vagy hogy gazella gumicsizmában...
- asebestyen
- V.I.P.
- Hozzászólások: 6182
- Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
- Értékelés: 7656
- Tartózkodási hely: Bokod
Re: Kerékpározás
Hát milyen kerék illik abba a vázba?Szalon írta: ↑2023.08.11., pén. 15:24Üdv újra mindenkinek!
Akinek van kedve fotelszakérteni tárcsafékes kerekeket, ne fogja vissza magát.
Számomra végleg eljött az idő a tárcsafékes bicajra, kerekeken kivül minden más el van már döntve.
Mindenképpen közepes méretű felnit szeretnék, amivel hegyre is fel lehet menni, meg gyorsabb gorup ridon sikon sem szenved nagy hátrányt, azaz 40-50mm körül gondolkozom. Tubless gumi alap követelmény, belső-szingo kizárva...
Igazából első körben maradnék a Campanal, van 3 kategória, az "alap" wto 45 1520g, a wto 45 Ultra 1425g, vagy az új Hyperon Ultra 1240g, ami messze a legkönnyebb de csupán 37mm-es... :)
Az alap WTO-t lehet kerámia csapágyra upgadelni, ezt megtettem a mostani kerekemmel és jó döntés volt.
Az új Hyepron nem a szokásos Campa G3-as küllőkiosztást használja, nem tudom ez pozitiv, vagy negativ-e...
Amúgy még amin még gondolkozom, a Roval Rapid CLX és vagy Alpinist. de az egyik túl hegyi, a másik meg túl magas peremes... Aztán mivel a belseje amúgy is DT-Swiss, akár az is szóba jöhet, ARC 1100 DICUT® DB 50 vagy
ERC 1100 DICUT DB 45... elvileg ezek iis könnyen/jól szervizelhetőek, ami fontos, mivel télen/rossz időben is lesznek használva.
A hookless nem igazán győzött még meg elméletben, bár hosszú távú saját tapasztalatom nincs vele. Tartok a túl alacsony nyomás-lefordul könnyen a gumi kanyarban nagyobb sebességnél. (80-90+km/h rendszeresen előfordul)
Gondolatban eljátszottam extrém kerekekkel is, mint a Lightweight vagy a SYNCROS CAPITAL SL de azért tartok ezektől a karbon küllőktől, bár kiváncsi lennék azért a reakciójukra, tényleg annyira jók-e, mint ahogy állitják...
Szóval ki-mit venne és miért?![]()
youtu.be/trjW11UPh4Q
Mer' aztán megkapja, hogy tehén szmokingban vagy hogy gazella gumicsizmában...
Alces 6 | Mac Mini M1 | Audio-gd Reference 10.32 | Genelec 1031APM aktív monitorok | DIY Oyaide kábelezés
- Szalon
- Fórumlakó
- Hozzászólások: 968
- Csatlakozott: 2011.11.14., hétf. 13:09
- Értékelés: 1501
- Tartózkodási hely: Basel
Re: Kerékpározás
Üdv újra mindenkinek!
Akinek van kedve fotelszakérteni tárcsafékes kerekeket, ne fogja vissza magát.
Számomra végleg eljött az idő a tárcsafékes bicajra, kerekeken kivül minden más el van már döntve.
Mindenképpen közepes méretű felnit szeretnék, amivel hegyre is fel lehet menni, meg gyorsabb gorup ridon sikon sem szenved nagy hátrányt, azaz 40-50mm körül gondolkozom. Tubless gumi alap követelmény, belső-szingo kizárva...
Igazából első körben maradnék a Campanal, van 3 kategória, az "alap" wto 45 1520g, a wto 45 Ultra 1425g, vagy az új Hyperon Ultra 1240g, ami messze a legkönnyebb de csupán 37mm-es... :)
Az alap WTO-t lehet kerámia csapágyra upgadelni, ezt megtettem a mostani kerekemmel és jó döntés volt.
Az új Hyepron nem a szokásos Campa G3-as küllőkiosztást használja, nem tudom ez pozitiv, vagy negativ-e...
Amúgy még amin még gondolkozom, a Roval Rapid CLX és vagy Alpinist. de az egyik túl hegyi, a másik meg túl magas peremes... Aztán mivel a belseje amúgy is DT-Swiss, akár az is szóba jöhet, ARC 1100 DICUT® DB 50 vagy
ERC 1100 DICUT DB 45... elvileg ezek iis könnyen/jól szervizelhetőek, ami fontos, mivel télen/rossz időben is lesznek használva.
A hookless nem igazán győzött még meg elméletben, bár hosszú távú saját tapasztalatom nincs vele. Tartok a túl alacsony nyomás-lefordul könnyen a gumi kanyarban nagyobb sebességnél. (80-90+km/h rendszeresen előfordul)
Gondolatban eljátszottam extrém kerekekkel is, mint a Lightweight vagy a SYNCROS CAPITAL SL de azért tartok ezektől a karbon küllőktől, bár kiváncsi lennék azért a reakciójukra, tényleg annyira jók-e, mint ahogy állitják...
Szóval ki-mit venne és miért?
youtu.be/trjW11UPh4Q
Akinek van kedve fotelszakérteni tárcsafékes kerekeket, ne fogja vissza magát.
Számomra végleg eljött az idő a tárcsafékes bicajra, kerekeken kivül minden más el van már döntve.
Mindenképpen közepes méretű felnit szeretnék, amivel hegyre is fel lehet menni, meg gyorsabb gorup ridon sikon sem szenved nagy hátrányt, azaz 40-50mm körül gondolkozom. Tubless gumi alap követelmény, belső-szingo kizárva...
Igazából első körben maradnék a Campanal, van 3 kategória, az "alap" wto 45 1520g, a wto 45 Ultra 1425g, vagy az új Hyperon Ultra 1240g, ami messze a legkönnyebb de csupán 37mm-es... :)
Az alap WTO-t lehet kerámia csapágyra upgadelni, ezt megtettem a mostani kerekemmel és jó döntés volt.
Az új Hyepron nem a szokásos Campa G3-as küllőkiosztást használja, nem tudom ez pozitiv, vagy negativ-e...
Amúgy még amin még gondolkozom, a Roval Rapid CLX és vagy Alpinist. de az egyik túl hegyi, a másik meg túl magas peremes... Aztán mivel a belseje amúgy is DT-Swiss, akár az is szóba jöhet, ARC 1100 DICUT® DB 50 vagy
ERC 1100 DICUT DB 45... elvileg ezek iis könnyen/jól szervizelhetőek, ami fontos, mivel télen/rossz időben is lesznek használva.
A hookless nem igazán győzött még meg elméletben, bár hosszú távú saját tapasztalatom nincs vele. Tartok a túl alacsony nyomás-lefordul könnyen a gumi kanyarban nagyobb sebességnél. (80-90+km/h rendszeresen előfordul)
Gondolatban eljátszottam extrém kerekekkel is, mint a Lightweight vagy a SYNCROS CAPITAL SL de azért tartok ezektől a karbon küllőktől, bár kiváncsi lennék azért a reakciójukra, tényleg annyira jók-e, mint ahogy állitják...
Szóval ki-mit venne és miért?

youtu.be/trjW11UPh4Q
Avantgarde Acoustic Duo G2
Avantgarde Acoustic Model THREE
Lumin A1
Siltech
Avantgarde Acoustic Model THREE
Lumin A1
Siltech
Re: Kerékpározás
Most vettem 2 GP5000-t. De tuti,hogy következőleg most már én is kipróbálok valami TL verziót. 

Online
Zoli outijára nemrég tett fel tubeless Corsa Pro-t, 28mm-es 270g mérve. Úgy kanyarodik... brutál, semmilyen szempontból nem közelíti egyik belsős se, komfortban, de kanyarodásra se. Tüköraszfalton betonra fújva meg nem számít, mert itt olyan nincs, így azt nem tudjuk. :)
Nekem corsa next-ek vannak/voltak minden verzióban, ugyanezeket tudom elmondani.
- asebestyen
- V.I.P.
- Hozzászólások: 6182
- Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
- Értékelés: 7656
- Tartózkodási hely: Bokod
Re: Kerékpározás
De, ez bátran kimondható. :) Nálam okosabbak mondták ki, mérték meg, én csak tapasztaltam.revox írta: ↑2023.08.11., pén. 14:35ez se egyértelműen kimondható. gumiknál az a lényeg (ha azonos az alapanyag a "külső eetében"), a külső vagy a külső+belső mennyi energiát emészt fel azzal, hogy guruláskor benyomódik,majd visszarugózik. A tubeless gumik kicsit vaskosabb oldalfallal és futófelülettel készülnek, míg a véknyabb külsőt használó rendszerek esetén a belső tesz hozzá ellenállást. xal összességében a teljes rendszert kell nézni, mennyi energia alakul hővé a rugózáskor. aztán mindenre lesz példa és ellenpélda is.asebestyen írta: ↑2023.08.11., pén. 14:22
A latexes sokkal jobb, mint a butyl. A tubeless meg minden szempontból 1000x jobb a latexesnél.
az én gumim, az új 240g külső-belső és jól gurul. ezt a súlyt nehéz elérni (de tartós is kel legyen, mert a dksi-nél van olyan elire ride gumi,amit 2016-ban tettünk fel és még fut). valsz olyan kevés a falvastagság,hogy a deformációk nem esznek meg annyi energiát. a méretben azonos Corsa a latex belsővel is 275-280g.
Zoli outijára nemrég tett fel tubeless Corsa Pro-t, 28mm-es 270g mérve. Úgy kanyarodik... brutál, semmilyen szempontból nem közelíti egyik belsős se, komfortban, de kanyarodásra se. Tüköraszfalton betonra fújva meg nem számít, mert itt olyan nincs, így azt nem tudjuk. :)
Nekem corsa next-ek vannak/voltak minden verzióban, ugyanezeket tudom elmondani.
Alces 6 | Mac Mini M1 | Audio-gd Reference 10.32 | Genelec 1031APM aktív monitorok | DIY Oyaide kábelezés
Online

TL-t ki kéne próbálni, hogy tudjam, milyen is, de annyira meg nem izgató a kérdés.
Latex belsők egyik nagy gyengéje, hogy minőségben nagy a szórás egy cég azonos modelljének példányai közt is. Életem első latex belsőjével évekig (!) nem volt deffektem, aztán az ugyanolyan típusú utódokkal több is. Egyiket most selejteztem, mert az alapanyagban pár tizedmilliméteres kis buborékok vannak, amik egy idő után átszakadnak, és latexes mércével mérve is gyorsan eleresztik a nyomást.
- pärt
- Hazajáró lélek
- Hozzászólások: 3968
- Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
- Értékelés: 5067
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Kerékpározás
A jósági ezres szorzót kizárólag hifi esetében tudom elfogadni.asebestyen írta: ↑2023.08.11., pén. 14:22
A latexes sokkal jobb, mint a butyl. A tubeless meg minden szempontból 1000x jobb a latexesnél.

TL-t ki kéne próbálni, hogy tudjam, milyen is, de annyira meg nem izgató a kérdés.
Latex belsők egyik nagy gyengéje, hogy minőségben nagy a szórás egy cég azonos modelljének példányai közt is. Életem első latex belsőjével évekig (!) nem volt deffektem, aztán az ugyanolyan típusú utódokkal több is. Egyiket most selejteztem, mert az alapanyagban pár tizedmilliméteres kis buborékok vannak, amik egy idő után átszakadnak, és latexes mércével mérve is gyorsan eleresztik a nyomást.
Re: Kerékpározás
ez se egyértelműen kimondható. gumiknál az a lényeg (ha azonos az alapanyag a "külső eetében"), a külső vagy a külső+belső mennyi energiát emészt fel azzal, hogy guruláskor benyomódik,majd visszarugózik. A tubeless gumik kicsit vaskosabb oldalfallal és futófelülettel készülnek, míg a véknyabb külsőt használó rendszerek esetén a belső tesz hozzá ellenállást. xal összességében a teljes rendszert kell nézni, mennyi energia alakul hővé a rugózáskor. aztán mindenre lesz példa és ellenpélda is.asebestyen írta: ↑2023.08.11., pén. 14:22
A latexes sokkal jobb, mint a butyl. A tubeless meg minden szempontból 1000x jobb a latexesnél.
az én gumim, az új 240g külső-belső és jól gurul. ezt a súlyt nehéz elérni (de tartós is kel legyen, mert a dksi-nél van olyan elire ride gumi,amit 2016-ban tettünk fel és még fut). valsz olyan kevés a falvastagság,hogy a deformációk nem esznek meg annyi energiát. a méretben azonos Corsa a latex belsővel is 275-280g.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
- asebestyen
- V.I.P.
- Hozzászólások: 6182
- Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
- Értékelés: 7656
- Tartózkodási hely: Bokod
Re: Kerékpározás
A latexes sokkal jobb, mint a butyl. A tubeless meg minden szempontból 1000x jobb a latexesnél.revox írta: ↑2023.08.11., pén. 13:50lassan én is kiveszem a rendszerből (két szetten latexes van). jól gurul, de nekem főleg ez a beragadás nem tetszett. az a gumi nem gurult 300 kilinél többet és kuka (szingónál nem úszod meg belsőcserével,hacsak nem vagy vírrómester). egyébként egy tufo elite ride ment a helyére,ami síkon szerintem gyorsabb (igaz,elég vékony valami. 240g mérve,nem katalógusban) majd hegyi lejtőn kiderül, kiveri e a seggét, vagy ez is befordul. A latexes vittoria jól fordult... ami érdekes volt, a latexesek általában kiméletesebbek az úthibával. a tufo is 23-as,mint a corsa volt, lehet icipicit ballonosabb, de a döcögős xar úton jobban csillapít,mint a corsa tette.
de ebből általánosítani utópia lenne, de most úgy tűnik,találtam egy olyan butylos gumit, ami jól gurul, így nem fogom erőltetni a latexet. bár első keréken otthagytam. lágyan simogatja kezeimet így az úthiba![]()
Alces 6 | Mac Mini M1 | Audio-gd Reference 10.32 | Genelec 1031APM aktív monitorok | DIY Oyaide kábelezés
Re: Kerékpározás
lassan én is kiveszem a rendszerből (két szetten latexes van). jól gurul, de nekem főleg ez a beragadás nem tetszett. az a gumi nem gurult 300 kilinél többet és kuka (szingónál nem úszod meg belsőcserével,hacsak nem vagy vírrómester). egyébként egy tufo elite ride ment a helyére,ami síkon szerintem gyorsabb (igaz,elég vékony valami. 240g mérve,nem katalógusban) majd hegyi lejtőn kiderül, kiveri e a seggét, vagy ez is befordul. A latexes vittoria jól fordult... ami érdekes volt, a latexesek általában kiméletesebbek az úthibával. a tufo is 23-as,mint a corsa volt, lehet icipicit ballonosabb, de a döcögős xar úton jobban csillapít,mint a corsa tette.
de ebből általánosítani utópia lenne, de most úgy tűnik,találtam egy olyan butylos gumit, ami jól gurul, így nem fogom erőltetni a latexet. bár első keréken otthagytam. lágyan simogatja kezeimet így az úthiba

avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
ez tuti manipulált kép, Revi nincs ekkorarevox írta: ↑2023.08.11., pén. 13:36itt szerintem már mindent tapostamasebestyen írta: ↑2023.08.11., pén. 12:58AeroRevi nem aero pozícióban. De miért az első agynál akarod hajtani a gépet?Ólmot kell rakni a zsebedbe lassan, nehogy felkapjon a szél ahogy felegyenesedsz.
![]()
![]()
.
Revi.jpga 34/17et teszteltem, mire elég. a bélkönél vannak 12-14% meredekségek. aztán Part nem cicózott,váltott egyet, csinált egy ritmusváltást, amit nem tudtam átvenni és otthagyott, mint eb a x...t. a végén feladtam és elváltottam 34/21-re,de addigra a combom meghalt
emlékezetes kaptató volt, ami elgondolkodtatott, hogy nem kell mindent izomból megoldani
![]()
de azt nézem, itt be voltam böffenve kicsit![]()


Re: Kerékpározás
Az nem úgy van, nekem mondta: ez kimondottan 1 lábas edzés, csak a jobb lábával hajt, de nem mindig sikerül egyenletesen a forgatás és ha jobban megrúgja, akkor elemeli az elejét. Ezért a bal lábával nyomja felülről, hogy folyamatosan a földön tudja tartani az első kereket.asebestyen írta: ↑2023.08.11., pén. 12:58De miért az első agynál akarod hajtani a gépet?![]()
.
Revi.jpg


