csak.hogy ne érezd magad magányosnak, nem

csak.hogy ne érezd magad magányosnak, nem




ez Akesz? kevés a verseny itthon,de az akesztől mentesen az ég. de valami biztosítás csak lesz. ha magamból indulok ki, hogy mentünk a parádsasvár-mátraháza szakaszon felfele,... már nem bicóval
 ótóval... good luck
 ótóval... good luck 
sok sikertAAttila írta: ↑2025.08.27., szer. 21:48Nah, a magyar valóság. Megnéztem a Mátra-kör kiírását. Gyöngyösön rajt, utána a szokásos kör, de nem kell felmenni a Kékestetőre,hanem Mátrafüreden lesz a befutó. Na de! A verseny nem lezárt pályán megy,tehát a KRESZ szabályait be kell tartani, KÜLÖNÖSEN a lejtmenetben, nem szabad elhagyni a jobb ssávotmert szemben jöhetnekIgazán izgalmas lehet így versenyezni

U17-es csapattársam,most volt a válogatottal versenyen. A lejtmenetben 100-110-zel jöttek le. U17!


aki ismeri a Mátrát, tudja, jó időben mi van ott...
 
   na, ha ebből nem lesz egy komolyabb baleset, akkor az biza' isteni csoda
  na, ha ebből nem lesz egy komolyabb baleset, akkor az biza' isteni csoda  
Biza! A mászás a második oldal, utolsó 3 km-én (9,9%), 43 km felfelé utáni eufória.

 
 
 Igazán izgalmas lehet így versenyezni
 Igazán izgalmas lehet így versenyezni  
 a fotón is a "spirálnak" nevezett,valójában tekercsrugós megoldásos bovdenház van, ahogy én látom (ami semmit nem jelentpärt írta: ↑2025.08.27., szer. 12:14Ezzel a tyúkbéllel aligha, ide Vz a minimum.
De ezeket nem így tervezték, szerintem gyorsan elfűrészeli a bowdenszál a hüvelyt.
Nokon-nal meg lehet csinálni, de minek? Aki ilyen régiséget használ, legyen férfi, és vezesse rendesen kívül. :DScreenshot_2025-08-27-10-19-47-22_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg
 ). De nagy feltaláló volt aki elkövette. Sose jutott volna eszembe
 ). De nagy feltaláló volt aki elkövette. Sose jutott volna eszembe  
 

Ezzel a tyúkbéllel aligha, ide Vz a minimum.


Már sajnos nem emlékszem melyik versenyen volt, de arra igen, hogy a közvetítés első részében. A kommentátor keresett valakit a PCS-en, és beírta, hogy "VAN" és Téged hozott fel, és mondta, hogy jéé a Vanik Zoltán-t hozta fel a keresés, meg mondta, hogy "aki nem tudná, ő nyert TDH-t 2002-ben, és most a TDH hivatalos fotósa". Én meg mondtam magamban hogy "de tudom".marconi írta: ↑2025.08.27., szer. 11:18Nocsak, nem is gondoltam volna hogy ismernek… úgyhogy érdekelne minek kapcsán emlegettek (nem emlékszem hogy csuklottam volna). Össze lehet foglalni? Vagy ha lehetne tudni melyik szakaszok kb mikor akkor visszakeresném.Snipi írta: ↑2025.08.26., kedd 16:50Egyik nap meg lettél említve a magyar Eurosportos kommentátor urak által. (Vuleta vagy Renevi Tour már nem emlékszem ... ) Mondták, a neved, meg hogy "akik nem tudnák ... " én meg mondtam magamban "... de tudom ... "marconi írta: ↑2025.08.26., kedd 16:09Tegyél fel előre 50/36 ot vagy 48/34 et, de még a 46 os nagytányér is teljesen oké, nekem gravelen most az van fent. A másik biciklimen ami cyclocross de országútinak használva, valamint gravelezek is vele, ott elől 53/39 van, hátul edzésre 14-34 es sor, versenyre 12-30. Nem teljesen gyáriak, különböző shimano sorokból vannak összerakva.

Nocsak, nem is gondoltam volna hogy ismernek… úgyhogy érdekelne minek kapcsán emlegettek (nem emlékszem hogy csuklottam volna). Össze lehet foglalni? Vagy ha lehetne tudni melyik szakaszok kb mikor akkor visszakeresném.Snipi írta: ↑2025.08.26., kedd 16:50Egyik nap meg lettél említve a magyar Eurosportos kommentátor urak által. (Vuleta vagy Renevi Tour már nem emlékszem ... ) Mondták, a neved, meg hogy "akik nem tudnák ... " én meg mondtam magamban "... de tudom ... "marconi írta: ↑2025.08.26., kedd 16:09Tegyél fel előre 50/36 ot vagy 48/34 et, de még a 46 os nagytányér is teljesen oké, nekem gravelen most az van fent. A másik biciklimen ami cyclocross de országútinak használva, valamint gravelezek is vele, ott elől 53/39 van, hátul edzésre 14-34 es sor, versenyre 12-30. Nem teljesen gyáriak, különböző shimano sorokból vannak összerakva.
mondjuk nekem az a bowden gyanús, most nézem,mintha nem a hosszanti szálas külső lenne, hanem a tekert. Láttam már ilyen megoldást kisebb kategóriában,azt nem tudom,tévedés volt,vagy szándékos
ha működik,igen
 
 

 
  )
)Engem csak a feladatoknál zavar. Ha olyan viszonyok pl szél vannak,akkor nem tudom tartani a megfelelő fordulatot. A 17 lassú, a 19 gyors. De nem vagyok egy akkora bringás,hogy ettől ne tudnék jókat tekerni. Nekem marad elöl az 50/34, hátul a 11-28.pärt írta: ↑2025.08.26., kedd 22:52Nekem is 17-ig tart az egyesével ugrás (10-es rendszer), utána kettesével megy, tehát itt is hiányzik a 18-as, de mivel az már kapaszkodósabb, pörgetősebb régió, nem annyira zavaró a nagyobb ugrás. De erre is volna megoldás, ha 12 fogtól induló sort használnék, akkor a 11-es lánckerékért cserébe ott lenne a 18-as.
A mostani sorok baromi széles áttételt kezelnek, de eltűnt a szűkebb áttételi tartományú, de kisebb ugrásokkal operáló alternatíva.

Nekem is 17-ig tart az egyesével ugrás (10-es rendszer), utána kettesével megy, tehát itt is hiányzik a 18-as, de mivel az már kapaszkodósabb, pörgetősebb régió, nem annyira zavaró a nagyobb ugrás. De erre is volna megoldás, ha 12 fogtól induló sort használnék, akkor a 11-es lánckerékért cserébe ott lenne a 18-as.

Most 50/34-11/34 van fent.marconi írta: ↑2025.08.26., kedd 16:09Tegyél fel előre 50/36 ot vagy 48/34 et, de még a 46 os nagytányér is teljesen oké, nekem gravelen most az van fent. A másik biciklimen ami cyclocross de országútinak használva, valamint gravelezek is vele, ott elől 53/39 van, hátul edzésre 14-34 es sor, versenyre 12-30. Nem teljesen gyáriak, különböző shimano sorokból vannak összerakva.Vinkler írta: ↑2025.08.26., kedd 14:41Én most pont abban a stádiumban vagyok, ahol nem jó a 12-es hátsó sor kiosztása. Már nem vagyok annyira teszetosza, hogy a csak a tetejét használjam, de még nem vagyok sehol, hogy az alját. Középen az ugrásnál ahol kb váltás van, rendszeresen beleakadok. 11-34-es sor. 21-24-nél a váltás nem esik jól, vagyis kibaszott idegesítő.revox írta: ↑2025.08.26., kedd 14:12
Nem láttam a tesztet, meg kb el se tudom képzelni, mekkora tányért akarnak rátenni hárul és az meddig ér, de a nagyobb esetén is vélhetően probléma lesz. A láncvilla hossza általában standard, vagy csak picit változik típuson belül a méretek miatt, máshol tologatják a vázat. Így egy nagyobb méreten ülőnek ez ugyanúgy probléma,sőt! A mellett,hogy a lábuk nagyobb, a hajtókar is nagyobb, ami hátsó holtponton nagyobb távolságot mutat.
csak felültek rá, hogy kipróbálják, bízzunk bennede engem se fenyeget... néha meg tudom nyomni a váltót fel vagy le és egész jó kiosztások vannak mér 11 esetén is, 12-nél még gazdagabb

Egyik nap meg lettél említve a magyar Eurosportos kommentátor urak által. (Vuleta vagy Renevi Tour már nem emlékszem ... ) Mondták, a neved, meg hogy "akik nem tudnák ... " én meg mondtam magamban "... de tudom ... "marconi írta: ↑2025.08.26., kedd 16:09Tegyél fel előre 50/36 ot vagy 48/34 et, de még a 46 os nagytányér is teljesen oké, nekem gravelen most az van fent. A másik biciklimen ami cyclocross de országútinak használva, valamint gravelezek is vele, ott elől 53/39 van, hátul edzésre 14-34 es sor, versenyre 12-30. Nem teljesen gyáriak, különböző shimano sorokból vannak összerakva.

puliszkaAAttila írta: ↑2025.08.26., kedd 15:47Nálam dettó, csak 11-nél. 17-ig egyesével lèp,majd 2-3-3-3 Marha rossz a 17-19 közötti lépés. Sokszor a domborzat vagy a szél miatt, a 17 "nehéz", de a 19 elforog, 18 meg nincs.Vinkler írta: ↑2025.08.26., kedd 14:41
Én most pont abban a stádiumban vagyok, ahol nem jó a 12-es hátsó sor kiosztása. Már nem vagyok annyira teszetosza, hogy a csak a tetejét használjam, de még nem vagyok sehol, hogy az alját. Középen az ugrásnál ahol kb váltás van, rendszeresen beleakadok. 11-34-es sor. 21-24-nél a váltás nem esik jól, vagyis kibaszott idegesítő.

 
   
 