
.
Öcsém most jött haza Kínából, kb 1 hetet volt kinn, Shanghai és környékén céges ügyből kifolyólag. Annyit mondott, hogy Európa elesett. Mesélt durva dolgokat....stx írta: ↑2025.10.06., hétf. 18:57Európai/amerikai luxusatóknak hány év kell? K*rva ronda, de..
https://www.youtube.com/watch?v=wlaZWRXgB_I
https://www.youtube.com/watch?v=8MqeFgyGnD4
Ami neked kevés,az másoknak lehet sok.Minden évben viszem valamelyik verdát műszakira,és a huszonakárhányezer után a 45000 nekem sokknak tűnik,de ez van,lenyelem,ezt is.
Lehet ott annyi,de eddig itt is ahová hordom a verdákat kb ennyit fizettem,és most meg szembe jött ez a 45000,ami kissé meglepett,de hát ez van.Vinkler írta: ↑2025.10.02., csüt. 12:56Ha NKH-hoz viszed, vagy olyan vizsgaállomásra, ahol benne van a szerződésükben, hogy kötelező hatósági áras műszaki vizsga lehetőséget is biztosítani, akkor 26700 Ft-ért (hatósági áron) lehet vizsgáztatni. Ebben az esetben, viszont nem történik előzetes vizsgálat, ha megbukik az autó (akár egy izzóhiba miatt), akkor autómatikusan bukod a díjat, az ismételt vizsgáért idmételten fizetni kell.Shimano írta: ↑2025.10.02., csüt. 12:34A múltkor pedzegették az évenkénti vizsgát a 10 +-os autóknál,amiből nem tudom mi lesz,de ma vittem az egyik verdát műszakira,és 45000ftvolt.
Biztosan azért ez a drasztikus emelés, mert mi előre megyünk és nem hátra.Most ebben igen jól előre szaladtunk,hogy b@szódjanak meg.
Ha NKH-hoz viszed, vagy olyan vizsgaállomásra, ahol benne van a szerződésükben, hogy kötelező hatósági áras műszaki vizsga lehetőséget is biztosítani, akkor 26700 Ft-ért (hatósági áron) lehet vizsgáztatni. Ebben az esetben, viszont nem történik előzetes vizsgálat, ha megbukik az autó (akár egy izzóhiba miatt), akkor autómatikusan bukod a díjat, az ismételt vizsgáért idmételten fizetni kell.Shimano írta: ↑2025.10.02., csüt. 12:34A múltkor pedzegették az évenkénti vizsgát a 10 +-os autóknál,amiből nem tudom mi lesz,de ma vittem az egyik verdát műszakira,és 45000ftvolt.
Biztosan azért ez a drasztikus emelés, mert mi előre megyünk és nem hátra.Most ebben igen jól előre szaladtunk,hogy b@szódjanak meg.
Rajtam nem múlik.... ma egészen a 103. kilóméterig jutottam...
Egy szösszenetet írhatnál egy pár hét múlva az autóról
Lexus-t?violin írta: ↑2025.09.17., szer. 18:55Ez most legyen éppen szerdai...![]()
Talán feltűnt némelyeknek, hogy az erős olasz befolyásoltság ellenére, mostanában mindenféle távolkeleti rizskályha képeit raktam ide. Ennek oka pedig az, hogy ma átvettem az új "céges" autómat...![]()
6eb8b839-2117-4497-98a7-316249b8bda2.jpg
Jó is az még a legkisebb 6 hengeres szívó motorral is.
Az volt a belépő kategória. Cupra-ból a 150 Le a belépő motor. Ez még egy átmeneti autó. Valójában a Leon egy Seat termék, nem Cupra, csak Cuprásították. Jellemzően erősebb modelpalettája van a Cupra-nak, de tettek bele kisebb teljesítményű modelleket PHEV-eket is, akinek a külcsín miatt tetszene meg.Aszpirin írta: ↑2025.09.08., hétf. 12:48Ha már Seat. A barátom fia néhány napja egy kölcsön Cupra Leon-nal jött hozzánk, és egy kicsit megnyálaztam az autót.
A 150 lovas 1.5-ös motor, amit nem értek, nem az volt, hogy a cupra az a SEAT sport változata? N, biztos nem követtem rendesen...
De nem ez volt a lényeg. Nekem ezen az autón majdnem minden tetszett, a belseje, a külseje, a nagyon markáns bronzszínű logó, ami annyira más, mint a többi márkánál, egyetlen dologba tudtam belekötni: nekem valahogy nagyon kényelmetlen volt a vezetőülése, és kissé szők is volt a hely, ami érdekes, mert ez a Golf-kategória, nem? Na mindegy, ez nem egy teszt volt, nem is mentem vele jóformán semmit, csak ilyen első benyomásféle.
Fair enough. Ezt simán el tudom fogadni, sőt valahol egyet is értek.Vinkler írta: ↑2025.09.08., hétf. 10:07Itt is megírtam pár éve (vissza lehet keresni), hogy engem a belső terek ilyen fajta kimaxolása, amit Vályi emleget, hidegen hagy. Én a műszaki taralmat sokkal többre tartom, mint csicsát. Konkrétan, hogy egy elfogadható minőségi szinttől nincs értelme szerintem jobbat gyártani, mert csak az autó árát viszi felfelé. Nem arról van szó, hogy gagyi legyen, de ha egy jó, elffogadható mértéket megüt, akkor részemről nincs igény többre. Inkább legyen olcsóbb az autó.
Ha már Seat. A barátom fia néhány napja egy kölcsön Cupra Leon-nal jött hozzánk, és egy kicsit megnyálaztam az autót.