Szekeres István elég nagy lemezjátszó és AT lejátszó szakértő, mert forgalmazza is őket.
Én őt keresném:
https://lemezjatszok.blog.hu/
Szekeres István elég nagy lemezjátszó és AT lejátszó szakértő, mert forgalmazza is őket.
Kínai O gyűrű.Az Ali-n megveheted gombokért..mishow írta: ↑2025.09.10., szer. 09:47Az ebay egyébként leggyakrabban ezeket "Perform" márkájú szilikon szíjakat dobja fel leginkább, ezzel van tapasztalata valakinek?
https://www.ebay.co.uk/itm/383451049558
Ez jó hír
Elsőre az ugrott be, hogy ez a "Gudyir" vmi izlandi márkanév lehet...
Köszi! Azt néztem én is, de a Reference jelenleg a magyar forgalmazónál nem kapható. Sajnos egyelőre csak az Advanced EBLT szíj rendelhető. A szilikon szíjakkal van valakinek tapasztalata?
Nem vagyok megszólítva de abban biztos,lehetsz ,hogy egy normális rip fényévekkel jobb lesz mint a Tidalos verzió.
Szerintem a masolas is felvethet szerzoi jogokat. Eddig probaltak valaszolni csak az nem aki meg lett szolitva.
Egy nyilvános fórumon nem illik ilyesmit kérni, szerzői jogi problémákat vethet fel, mármint a teljesítése.
Lehet privatban is. Nem akarok egesz albumokat csak az osszehasonlitas kedveert a Tidal es sajat rippeles kozotti kulonbseg erdekelne.ELEX írta: ↑2025.07.15., kedd 10:53Ha valami modernebbet akarok hallgatni, arra ott a digitális világ. Szerencsére abból is van "elfogadható" szintű lejátszó berendezésem. A stream zenehallgatásra kizárólag saját szerverről. A netes szolgáltatók minősége megbízhatatlan, hangjuk valamivel vagy jóval alatta marad a saját ripelésű anyagoknak, aminek tudom a forrását. Ha netán háttérzene kell, akkor akár mehet a TIDAL is, de csak annak. Számomra az élvezeti értéke nulla. Meg van bőven elég egyéb saját zeném, zenehordozóm, amiket élvezettel tudok gallgatni.
Csak a mihez tartás végett.ELEX írta: ↑2025.07.15., kedd 10:53Szerencsére nem vagyunk egyformák.
Azok, akik ezeket megveszik (itthon is), hidd el, BÁRMIT megvehetnének.
Az hogy neked van egy DD becsípődésed, lelked rajta, élvezd. Csak ne vetítsd ki a saját véleményedet azokra, akik másként vélekednek, másban találják meg a zene élvezetéhez vezető útjukat.
Az SME-knél (20 Mk2-től felfelé V karral) én eddig csak egy másik mai gyártó szíjas futóműveit tartottam jobbnak, azok közül is vákum leszorítású légcsapágyasakat, a TecDas-t.
A régiek közül a Micro Seikiket (3000-től felfelé).
És igen, itthon is megveszik ezeket a legmagasabb kategóriákban is ( SME 60, SME 30, SME 30 12, SME 20 12, SME 20/3 (történetesen én is ezt hallgatom éppen).
A kezeim között megfordult igen sok DD a valamikori legmagasabbra értékelt típusok közül is. Sosem éreztem késztetést, hogy váltsak. Ismerősnél Grand Prix Audio Monaco DD szól közel 60000 USD-ért, de sosem éreztem azt, hogy váltanom kéne.
Jól szólnak azok is, de teljességgel kívül rekesztenek a zenéből. Nem vonnak be, nem felejtetik el,sosem, hogy konzervet hallgatok.
Mondjuk az zenei palettám nagy része klasszikus, az is a 70-es évektől korábbi felvételek, rengeteg opera.
Ha zokogni akarsz...tottyi írta: ↑2025.07.15., kedd 13:55Szia, tudnal egy ilyen sajat rippelesu anyagot valahova feltolteni, hogy ossze tudnam hasonlitani a Tidal-al? Erre igen kivancsi lennek mert en csak Tidal-t hallgatok.ELEX írta: ↑2025.07.15., kedd 10:53Szerencsére nem vagyunk egyformák.
Azok, akik ezeket megveszik (itthon is), hidd el, BÁRMIT megvehetnének.
Az hogy neked van egy DD becsípődésed, lelked rajta, élvezd. Csak ne vetítsd ki a saját véleményedet azokra, akik másként vélekednek, másban találják meg a zene élvezetéhez vezető útjukat.
Az SME-knél (20 Mk2-től felfelé V karral) én eddig csak egy másik mai gyártó szíjas futóműveit tartottam jobbnak, azok közül is vákum leszorítású légcsapágyasakat, a TecDas-t.
A régiek közül a Micro Seikiket (3000-től felfelé).
És igen, itthon is megveszik ezeket a legmagasabb kategóriákban is ( SME 60, SME 30, SME 30 12, SME 20 12, SME 20/3 (történetesen én is ezt hallgatom éppen).
A kezeim között megfordult igen sok DD a valamikori legmagasabbra értékelt típusok közül is. Sosem éreztem késztetést, hogy váltsak. Ismerősnél Grand Prix Audio Monaco DD szól közel 60000 USD-ért, de sosem éreztem azt, hogy váltanom kéne.
Jól szólnak azok is, de teljességgel kívül rekesztenek a zenéből. Nem vonnak be, nem felejtetik el,sosem, hogy konzervet hallgatok.
Mondjuk az zenei palettám nagy része klasszikus, az is a 70-es évektől korábbi felvételek, rengeteg opera.
Ha valami modernebbet akarok hallgatni, arra ott a digitális világ. Szerencsére abból is van "elfogadható" szintű lejátszó berendezésem. A stream zenehallgatásra kizárólag saját szerverről. A netes szolgáltatók minősége megbízhatatlan, hangjuk valamivel vagy jóval alatta marad a saját ripelésű anyagoknak, aminek tudom a forrását. Ha netán háttérzene kell, akkor akár mehet a TIDAL is, de csak annak. Számomra az élvezeti értéke nulla. Meg van bőven elég egyéb saját zeném, zenehordozóm, amiket élvezettel tudok gallgatni.
Szia, tudnal egy ilyen sajat rippelesu anyagot valahova feltolteni, hogy ossze tudnam hasonlitani a Tidal-al? Erre igen kivancsi lennek mert en csak Tidal-t hallgatok.ELEX írta: ↑2025.07.15., kedd 10:53Szerencsére nem vagyunk egyformák.
Azok, akik ezeket megveszik (itthon is), hidd el, BÁRMIT megvehetnének.
Az hogy neked van egy DD becsípődésed, lelked rajta, élvezd. Csak ne vetítsd ki a saját véleményedet azokra, akik másként vélekednek, másban találják meg a zene élvezetéhez vezető útjukat.
Az SME-knél (20 Mk2-től felfelé V karral) én eddig csak egy másik mai gyártó szíjas futóműveit tartottam jobbnak, azok közül is vákum leszorítású légcsapágyasakat, a TecDas-t.
A régiek közül a Micro Seikiket (3000-től felfelé).
És igen, itthon is megveszik ezeket a legmagasabb kategóriákban is ( SME 60, SME 30, SME 30 12, SME 20 12, SME 20/3 (történetesen én is ezt hallgatom éppen).
A kezeim között megfordult igen sok DD a valamikori legmagasabbra értékelt típusok közül is. Sosem éreztem késztetést, hogy váltsak. Ismerősnél Grand Prix Audio Monaco DD szól közel 60000 USD-ért, de sosem éreztem azt, hogy váltanom kéne.
Jól szólnak azok is, de teljességgel kívül rekesztenek a zenéből. Nem vonnak be, nem felejtetik el,sosem, hogy konzervet hallgatok.
Mondjuk az zenei palettám nagy része klasszikus, az is a 70-es évektől korábbi felvételek, rengeteg opera.
Ha valami modernebbet akarok hallgatni, arra ott a digitális világ. Szerencsére abból is van "elfogadható" szintű lejátszó berendezésem. A stream zenehallgatásra kizárólag saját szerverről. A netes szolgáltatók minősége megbízhatatlan, hangjuk valamivel vagy jóval alatta marad a saját ripelésű anyagoknak, aminek tudom a forrását. Ha netán háttérzene kell, akkor akár mehet a TIDAL is, de csak annak. Számomra az élvezeti értéke nulla. Meg van bőven elég egyéb saját zeném, zenehordozóm, amiket élvezettel tudok gallgatni.
Kedves GáborELEX írta: ↑2025.07.15., kedd 10:53Szerencsére nem vagyunk egyformák.
Azok, akik ezeket megveszik (itthon is), hidd el, BÁRMIT megvehetnének.
Az hogy neked van egy DD becsípődésed, lelked rajta, élvezd. Csak ne vetítsd ki a saját véleményedet azokra, akik másként vélekednek, másban találják meg a zene élvezetéhez vezető útjukat.
Az SME-knél (20 Mk2-től felfelé V karral) én eddig csak egy másik mai gyártó szíjas futóműveit tartottam jobbnak, azok közül is vákum leszorítású légcsapágyasakat, a TecDas-t.
A régiek közül a Micro Seikiket (3000-től felfelé).
És igen, itthon is megveszik ezeket a legmagasabb kategóriákban is ( SME 60, SME 30, SME 30 12, SME 20 12, SME 20/3 (történetesen én is ezt hallgatom éppen).
A kezeim között megfordult igen sok DD a valamikori legmagasabbra értékelt típusok közül is. Sosem éreztem késztetést, hogy váltsak. Ismerősnél Grand Prix Audio Monaco DD szól közel 60000 USD-ért, de sosem éreztem azt, hogy váltanom kéne.
Jól szólnak azok is, de teljességgel kívül rekesztenek a zenéből. Nem vonnak be, nem felejtetik el,sosem, hogy konzervet hallgatok.
Mondjuk az zenei palettám nagy része klasszikus, az is a 70-es évektől korábbi felvételek, rengeteg opera.
Ha valami modernebbet akarok hallgatni, arra ott a digitális világ. Szerencsére abból is van "elfogadható" szintű lejátszó berendezésem. A stream zenehallgatásra kizárólag saját szerverről. A netes szolgáltatók minősége megbízhatatlan, hangjuk valamivel vagy jóval alatta marad a saját ripelésű anyagoknak, aminek tudom a forrását. Ha netán háttérzene kell, akkor akár mehet a TIDAL is, de csak annak. Számomra az élvezeti értéke nulla. Meg van bőven elég egyéb saját zeném, zenehordozóm, amiket élvezettel tudok gallgatni.
én személyszerint az új 301-es extrém magas árán vagok kiakadva...gyakorlatilag egy SME20/3 környékén van,vagy az felett...értem én hogy a preciziós kézimunkát ma meg kell fizetni,és nem csak a hifiben,az életünk más szegmensében is,no de ennyire ?ELEX írta: ↑2025.07.15., kedd 10:53Szerencsére nem vagyunk egyformák.
Azok, akik ezeket megveszik (itthon is), hidd el, BÁRMIT megvehetnének.
Az hogy neked van egy DD becsípődésed, lelked rajta, élvezd. Csak ne vetítsd ki a saját véleményedet azokra, akik másként vélekednek, másban találják meg a zene élvezetéhez vezető útjukat.
Az SME-knél (20 Mk2-től felfelé V karral) én eddig csak egy másik mai gyártó szíjas futóműveit tartottam jobbnak, azok közül is vákum leszorítású légcsapágyasakat, a TecDas-t.
A régiek közül a Micro Seikiket (3000-től felfelé).
És igen, itthon is megveszik ezeket a legmagasabb kategóriákban is ( SME 60, SME 30, SME 30 12, SME 20 12, SME 20/3 (történetesen én is ezt hallgatom éppen).
A kezeim között megfordult igen sok DD a valamikori legmagasabbra értékelt típusok közül is. Sosem éreztem késztetést, hogy váltsak. Ismerősnél Grand Prix Audio Monaco DD szól közel 60000 USD-ért, de sosem éreztem azt, hogy váltanom kéne.
Jól szólnak azok is, de teljességgel kívül rekesztenek a zenéből. Nem vonnak be, nem felejtetik el,sosem, hogy konzervet hallgatok.
Mondjuk az zenei palettám nagy része klasszikus, az is a 70-es évektől korábbi felvételek, rengeteg opera.
Ha valami modernebbet akarok hallgatni, arra ott a digitális világ. Szerencsére abból is van "elfogadható" szintű lejátszó berendezésem. A stream zenehallgatásra kizárólag saját szerverről. A netes szolgáltatók minősége megbízhatatlan, hangjuk valamivel vagy jóval alatta marad a saját ripelésű anyagoknak, aminek tudom a forrását. Ha netán háttérzene kell, akkor akár mehet a TIDAL is, de csak annak. Számomra az élvezeti értéke nulla. Meg van bőven elég egyéb saját zeném, zenehordozóm, amiket élvezettel tudok gallgatni.
Szerencsére nem vagyunk egyformák.
ez az új változat ára,amit ma is gyártanak,még egy pár éve 20.000US ára volt neki...és azt a 32.400GBP,még megfejelik mondjuk az EU ban,egy kis VÁM+ÁFAvalDeProtector írta: ↑2025.07.15., kedd 09:36Arra azért kiváncsi lennék, hogy mennyiért is veszik meg végül. Csodálkoznék, ha ennyiért bárki is elvinné.supravox írta: ↑2025.07.15., kedd 08:03Ezek teljesen hülyék.dixie-chicken írta: ↑2025.07.15., kedd 07:21
most nézem,elrúgták a pöttyöst rendesen (32400GBP!),és csak egy SME M2-12 van rajta,nem az SME V/12
https://www.hificorner.co.uk/product/ga ... turntable/
15 milla.
Ennyiért azért már BÁRMIT lehet venni.
Hangszedőstől fonóstól.
Lenne is tippem:))
Arra azért kiváncsi lennék, hogy mennyiért is veszik meg végül. Csodálkoznék, ha ennyiért bárki is elvinné.supravox írta: ↑2025.07.15., kedd 08:03Ezek teljesen hülyék.dixie-chicken írta: ↑2025.07.15., kedd 07:21
most nézem,elrúgták a pöttyöst rendesen (32400GBP!),és csak egy SME M2-12 van rajta,nem az SME V/12
https://www.hificorner.co.uk/product/ga ... turntable/
15 milla.
Ennyiért azért már BÁRMIT lehet venni.
Hangszedőstől fonóstól.
Lenne is tippem:))