Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
Kábelezzünk
Re: Kábelezzünk
Elég lenne az utolsó szintet idézni. / Azt sem kötelező az egészet.../
Online
Re: Kábelezzünk
Csak a jegyzőkönyv kedvéért jegyzem meg, hogy megint személyeskedsz, inszunálsz, a Kondo-Clarinet "vetélkedést" például beleképzeled a leírtakba. NIncs vetélkedés, főképpen hogy lassan 20 éve, hogy nincs Kondo és főképpen, hogy kb 30 éve ismerem Ákost (nálam hallotta először a Kagekit), az első japán nyelvű erősítő építő könyveket is tőlem vette, amikor Kondo halála után úgy döntött, hogy csinál valami sajátot.revox írta: ↑2025.02.07., pén. 10:24az az előfok akkor már használatban volt vagy 2 éve, csak bejáródott),mikor én hallgattam,annak csak ártott az átkábelezés. Azért az audio innovations csapatából lett később audio note, border patrol és a Quad II Classic felélsztésében is benne volt a kezük. Tök kezdő banda,akiket egy hazai pákász azonnal leüberelkaef2 írta: ↑2025.02.07., pén. 07:59A Nirvanat kb 200 órát kellett minimum járatni, ahhor hogy szépen kisimuljon és elkezdjen úgy szólni, ahogy kevés más kábel tud, belső kábelként. Az Audience belső kábele miután kicserélésére került rá a NIrvana, már könnyebben járódott, ott elég volt 80-100 óra is.revox írta: ↑2025.02.06., csüt. 20:54
És előtte hallottad eredeti àllapotban a Kondo Gaku Oh monoblokkokkal? Mert én voltam beállítani, ott történtek dolgok... Régen jártam arra, majd megnézem.
Nirvana àtkábekezést egyszer láttam, egy Audio Innovations S1000 phono preampot(akkor ez volt az AI teteje). Ütött, vágott, harapot, első félórában irigykedve hallgattam, mire rájöttem, hogy csak az lett belőle kiölve, amiért készült. Az enyèm gyári állapitban volt, az zenélt, a piszkált hifizett.
Egyébként a Te idődben még kiforratlanabb volt az AA, akár dobhatott is rajta.
Ettől még működhet, de kicsit szkeptikus vagyok, de ez az én gondom...
Cserébe, modt kedvet kaptam betenni az ezüstöt a kis FAL-ba. Jó lett, de kidobja, hogy rézcsévés a hangszóró![]()
Nem tudom és nem is igazán érdekel, hogy Ákosnál hogy szólhatott több, mint egy (két?) évtizeddel ezelőtt egy Kondo erősítő.
A mostani rendszere mindenben más és minden bizonnyal jobban szól a mono blokk PSE 300B-vel és jobban is tetszene az itt olvasgatók többségének, mint bármi, amit valaha hallott és talán attól is jobban, mint bármelyik Kondo rendszer úgy általában (legalábbis az én izlésem szerint).
Nagyon átgondolt, nagyon egységes rendszer, amit mostanában csak LP-ről hallgat a gazdája.
A 211-es sztereó végfoka nálam volt egy jó félévig és a Djabe is demózott az erősítőivel külföldön.
Ők nem tudom,milyen szerelőkábelt használtak, de a jelkábelek ezüst audio note-ok voltak eredetileg. Ezt az egész hóbelevancot saját kútfőből lecserélni, most tökmindegy mire fejlövés. Az,hogy történetesen Nirvana volt, ezt ne vedd magadra, csak erről eszembejutott a sztori. Nem tudom ,miért kell felhorkanni, ha valaki úgy gondolja, hogy a szerinted szent tehén nem is annyira szent, vagy nem mindenhol.
![]()
De mindettől eltekintve, teljesen mindegy, ki mondja, csak azt hiszem el,amit hallok.
Majd meghallgatom emberünk rendszerét, ha arra járok. Amikor váltott (gyártásba kezdett) Clarinet-ra, nagyon nem érdekelt a hifi, kimaradt az életemből. Még az se érdekel, ha jobbnak hallod a Kondo cucoktól,még az is lehet, hogy tényleg jobb (bár amiket mostanában írtál, számomra teljesen mindegy,mit hallassz jónak, hallottam a Hóbaglyot). Bár ezt nehéz elképzelni, de legyen döntetlen. De nem ezt megyek el meghallgatni, ha elmegyek, csak régen találkoztam az "emberrel" és számorma érthetetlen okokból, ahogy Te itt Kondo vs Clarinet vetélkedőt rittyentettél, Ő biztos nem fog (ezt a részt tényleg nem értem). Jelzem,hogy azt az embert barátomnak tekintem, jó lenne nem xarnál bele a ventillátorba (és kényszrítsz egy halom OFF-ba), főleg,hogy csöppet sem érdekel, mi a jobb hifi, az Övé vagy a Kondo.
![]()
egyébként az a vicces, kiindulva "megnemnevezett" átkábelezéséből, elgondolkodtam halványan ezen, de idővel biztos elengedem...
írj még 20 oldalt, nagyon várjuk. nem mindenki most kezdte a szakmát, nem mindenkit lehet szédíteni
Re: Kábelezzünk
Igen, és az is kristálytisztán lejött, hogy a 'nagymenőknél' is erősen különböznek a szemüvegek... hiába az 50× árkülönbség...
Blog: Komoly Zenei Ajánló
Pro-Ject RS2-T - Gustard A26 - Heed Nexus - Spendor SP1 - Radnai kábelek
Pro-Ject RS2-T - Gustard A26 - Heed Nexus - Spendor SP1 - Radnai kábelek
Online
de akkor elemsélem,amiről este csak említést tettem:
elővettem a kis FAL-at, amiben eddig egy KSL SPc madzag volt. Mint említettem,van rajta két csatlakozópár, így van lehetőség bekötni egy másik drótot is. Volt otthon, még régi AN QSSC Sp kábelem (nem hamisítvány
) és ebből betoltam azt a kb 35 centis darabot. Átcipeltem a nagy rendszerbe, ahol megküldtem egy ezüsttel jól megrakott erősítővel, ezüst tápdrótokkal és ezüst hangfalkábellel (ezüst IC-k)... ja,igen, a hangkarban is ezüst van, de sajna a hangszedő csak rézcsévés volt, az ezüst nincs itthon. Sokszor hallottam ezt a kis hangfalat már a nagy rendszerben is, de ez a 35 centis madzag új szintre emelte a prezentációját. De,ez egy egyutas szélessávú és ha nem jön össze,akkor se veszett sok. DE igen, itt működött. Már lusta voltam kipróbálni a kisebb rendszerben,ahol réz a drótozás, de emlékeim szerint,amikor Kürthy Tomi Ilyen dobozát próbáltuk réz kábelezéssel, az ezüst aljzatban, nekem nem tetszett, a rézzel jobban egyensúlyban volt a rendszer, bár fura,mert az a 35 centi ezüst is erősen hatott a hangképre, csak nekem kevésbé tetszett.
Az esti, első próba után, kissé szarkaksztikusan írtam, "így legalább megmutatja,hogy a hangszóró rézcsévés", de az volt a fura,miután kikötöttem, csak a fejemben maradt a hangja és inkább pozitív gondolatok születtek, mint negatív.
mire leírtam, nem is tudom, mit akartam ezzel mondani. Talán annyit, mindent a helyén kell kezelni és kábelrendszerben gondolkodni és lehetőleg nem mixelni.
Re: Kábelezzünk
azért este óta nem sokat gazdagodott senki, szerintem erre célzott. De legalább tudjuk, hogy az Avantgardeot kell tuningolni, illetve nem kell

de akkor elemsélem,amiről este csak említést tettem:
elővettem a kis FAL-at, amiben eddig egy KSL SPc madzag volt. Mint említettem,van rajta két csatlakozópár, így van lehetőség bekötni egy másik drótot is. Volt otthon, még régi AN QSSC Sp kábelem (nem hamisítvány

Az esti, első próba után, kissé szarkaksztikusan írtam, "így legalább megmutatja,hogy a hangszóró rézcsévés", de az volt a fura,miután kikötöttem, csak a fejemben maradt a hangja és inkább pozitív gondolatok születtek, mint negatív.
mire leírtam, nem is tudom, mit akartam ezzel mondani. Talán annyit, mindent a helyén kell kezelni és kábelrendszerben gondolkodni és lehetőleg nem mixelni.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
Re: Kábelezzünk
Én azt hiszem ez így elbeszélgetés egymás mellett. Ráadásul nagyon rossz az idézések stílusa, csak azt a mondatot kéne idézni, amit vitatunk. Így áttekinthetetlen a sok szöveg!
Re: Kábelezzünk
Miért is?
Ja tudom
AudioPc+SotM lan usb cclk switch,Bricasti M1 dac,Core Audio Karuna Ref, Soulnote A3 erősítő, Odeon Helix hangfal
Technics SP10mk2+Glanz10Bt,Hana Umami Red pu Soulnote E1 phono ,WW Platinum8 XLR hegyek,Valhalla Draco Ref aes/ebu, Hydrasound usb, Vertere LAN, WW Platinum tápok
Technics SP10mk2+Glanz10Bt,Hana Umami Red pu Soulnote E1 phono ,WW Platinum8 XLR hegyek,Valhalla Draco Ref aes/ebu, Hydrasound usb, Vertere LAN, WW Platinum tápok
- Voyager
- V.I.P.
- Hozzászólások: 4921
- Csatlakozott: 2009.03.21., szomb. 21:59
- Értékelés: 2112
- Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Re: Kábelezzünk
Szerintem pont így jó a beszélgetés, hogy nem mindenki ugyanazt fújja. Nem kell buborékban élni, ahol például mindenki csak az általad megépített kábeleidet dicséri — még ha az nyilván csodákra is képesek.
„Vén épület már a világ. Le, alacsonyra sűlyedett. Ha egyenest jársz: beütöd a gerendában fejedet. Hajolj meg, ha a fejtörő gerenda ellenedre van...
Én inkább betöröm fejem, semhogy meghajtsam derekam!”
Én inkább betöröm fejem, semhogy meghajtsam derekam!”
Online
Nálam is volt egy szett szerintem, vagyis hangfaldrót (nem emlészem mi volt, de szerintem PowerR. fehér köpenyben és trikábel. egy ismerősöm ajánlotta,akinek szintén Duoja volt). biztos egyéb kábelektől is függ. Nekem a meglévő kábeleimet nem lépte túl, de nálam pl nem szólt rosszul.
De ez épp biciklizgetős korszakom volt, kevésbé figyeltem ezekre a dolgokra, nem követtem Tamás ténykedését se, csak ezen akadt meg a szemem.. volt,hogy egy hónapig be se kapcsoltam a cuccot
Re: Kábelezzünk
hello :) még nem is láttalak hifhez hozzászólniSzalon írta: ↑2025.02.07., pén. 12:17Azért nem túl sok ideig használta azokat a PowerR kábeleket... nagyjából talán addig, mig ki nem próbált rendes kábeleket.revox írta: ↑2025.02.06., csüt. 12:03na,ezt én is most olvastam el újra és persze nem emlékeztem semmire.
Háttérinfó,ami nekem összeállt és már dereng is, hogy akkor Carboncopy a hangfalon kívül PowerR kábeleket használt,nagy elégedettséggel. Ezért akarta belülre is azt tenni. Nehogy ez félremenjen és itt boszorkányüldözésbe kezdjen pár emberDe a lényegi mondanivalót ez egyébként nem befolyásolja
![]()
Nálam is volt az a PowerR, de számomra az egyik legrosszabb hang volt, amit valaha hallottam. Totálisan, minden tekintetben tönkretett mindent, amit szeretek a rendszeremben. Nem is értettem, hogy neki mi is tetszett benne, mert én tényleg nem találtam semmi szerethetőt abban a kábelben. Dinamikát megölte, szinpadkép-térérzet teljesen megszűnt, kemény és gombócos lett az egész hangzás és tonálisan is felborult az egész... mindenból kb egy MP3 minőségű agyonkompresszált poppzenét "varázsolt"Pedig amúgy izlésünk hasonló Tamással

Nálam is volt egy szett szerintem, vagyis hangfaldrót (nem emlészem mi volt, de szerintem PowerR. fehér köpenyben és trikábel. egy ismerősöm ajánlotta,akinek szintén Duoja volt). biztos egyéb kábelektől is függ. Nekem a meglévő kábeleimet nem lépte túl, de nálam pl nem szólt rosszul.
De ez épp biciklizgetős korszakom volt, kevésbé figyeltem ezekre a dolgokra, nem követtem Tamás ténykedését se, csak ezen akadt meg a szemem.. volt,hogy egy hónapig be se kapcsoltam a cuccot

avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
- Szalon
- Fórumlakó
- Hozzászólások: 969
- Csatlakozott: 2011.11.14., hétf. 13:09
- Értékelés: 1506
- Tartózkodási hely: Basel
Re: Kábelezzünk
Azért nem túl sok ideig használta azokat a PowerR kábeleket... nagyjából talán addig, mig ki nem próbált rendes kábeleket.revox írta: ↑2025.02.06., csüt. 12:03na,ezt én is most olvastam el újra és persze nem emlékeztem semmire.
Háttérinfó,ami nekem összeállt és már dereng is, hogy akkor Carboncopy a hangfalon kívül PowerR kábeleket használt,nagy elégedettséggel. Ezért akarta belülre is azt tenni. Nehogy ez félremenjen és itt boszorkányüldözésbe kezdjen pár emberDe a lényegi mondanivalót ez egyébként nem befolyásolja

Nálam is volt az a PowerR, de számomra az egyik legrosszabb hang volt, amit valaha hallottam. Totálisan, minden tekintetben tönkretett mindent, amit szeretek a rendszeremben. Nem is értettem, hogy neki mi is tetszett benne, mert én tényleg nem találtam semmi szerethetőt abban a kábelben. Dinamikát megölte, szinpadkép-térérzet teljesen megszűnt, kemény és gombócos lett az egész hangzás és tonálisan is felborult az egész... mindenből kb egy MP3 minőségű agyonkompresszált poppzenét "varázsolt"

Avantgarde Acoustic Duo G2
Avantgarde Acoustic Model THREE
Lumin A1
Siltech
Avantgarde Acoustic Model THREE
Lumin A1
Siltech
Online
Re: Kábelezzünk
Nem lenne jobb, ha ebben a topikban általános kábelezési elvekről vitatkoznánk, mintsem mindenki a saját favorizált kábeleit dicsőítené?
Online
Vagy arra akarsz rábeszélni, hogy cseréljem Clarinet kábelre? Ismereve emberünket, azért túl messze nem eshet a hangja a Kondotól.
de ez a kérdés költői. De az a vicces, elmerengtem rajta
Re: Kábelezzünk
akkor, a témánál maradva és kerülve az OFFolást, ha nem vált be (amúgy az SPz lehetett a Vz interkonnekt,de fene se igazodik ki ezeken) a kondo ezüst, miért akartok engem arra rábeszélni,hogy cseréljem arra?
Vagy arra akarsz rábeszélni, hogy cseréljem Clarinet kábelre? Ismereve emberünket, azért túl messze nem eshet a hangja a Kondotól.
de ez a kérdés költői. De az a vicces, elmerengtem rajta
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
Ők nem tudom,milyen szerelőkábelt használtak, de a jelkábelek ezüst audio note-ok voltak eredetileg. Ezt az egész hóbelevancot saját kútfőből lecserélni, most tökmindegy mire fejlövés. Az,hogy történetesen Nirvana volt, ezt ne vedd magadra, csak erről eszembejutott a sztori. Nem tudom ,miért kell felhorkanni, ha valaki úgy gondolja, hogy a szerinted szent tehén nem is annyira szent, vagy nem mindenhol.
De mindettől eltekintve, teljesen mindegy, ki mondja, csak azt hiszem el,amit hallok.
Majd meghallgatom emberünk rendszerét, ha arra járok. Amikor váltott (gyártásba kezdett) Clarinet-ra, nagyon nem érdekelt a hifi, kimaradt az életemből. Még az se érdekel, ha jobbnak hallod a Kondo cucoktól,még az is lehet, hogy tényleg jobb (bár amiket mostanában írtál, számomra teljesen mindegy,mit hallassz jónak, hallottam a Hóbaglyot). Bár ezt nehéz elképzelni, de legyen döntetlen. De nem ezt megyek el meghallgatni, ha elmegyek, csak régen találkoztam az "emberrel" és számorma érthetetlen okokból, ahogy Te itt Kondo vs Clarinet vetélkedőt rittyentettél, Ő biztos nem fog (ezt a részt tényleg nem értem
). Jelzem,hogy azt az embert barátomnak tekintem, jó lenne nem xarnál bele a ventillátorba (és kényszrítsz egy halom OFF-ba), főleg,hogy csöppet sem érdekel, mi a jobb hifi, az Övé vagy a Kondo.
egyébként az a vicces, kiindulva "megnemnevezett" átkábelezéséből, elgondolkodtam halványan ezen, de idővel biztos elengedem...
írj még 20 oldalt, nagyon várjuk. nem mindenki most kezdte a szakmát, nem mindenkit lehet szédíteni
Re: Kábelezzünk
az az előfok akkor már használatban volt vagy 2 éve, csak bejáródott),mikor én hallgattam,annak csak ártott az átkábelezés. Azért az audio innovations csapatából lett később audio note, border patrol és a Quad II Classic felélsztésében is benne volt a kezük. Tök kezdő banda,akiket egy hazai pákász azonnal leüberelkaef2 írta: ↑2025.02.07., pén. 07:59A Nirvanat kb 200 órát kellett minimum járatni, ahhor hogy szépen kisimuljon és elkezdjen úgy szólni, ahogy kevés más kábel tud, belső kábelként. Az Audience belső kábele miután kicserélésére került rá a NIrvana, már könnyebben járódott, ott elég volt 80-100 óra is.revox írta: ↑2025.02.06., csüt. 20:54
És előtte hallottad eredeti àllapotban a Kondo Gaku Oh monoblokkokkal? Mert én voltam beállítani, ott történtek dolgok... Régen jártam arra, majd megnézem.
Nirvana àtkábekezést egyszer láttam, egy Audio Innovations S1000 phono preampot(akkor ez volt az AI teteje). Ütött, vágott, harapot, első félórában irigykedve hallgattam, mire rájöttem, hogy csak az lett belőle kiölve, amiért készült. Az enyèm gyári állapitban volt, az zenélt, a piszkált hifizett.
Egyébként a Te idődben még kiforratlanabb volt az AA, akár dobhatott is rajta.
Ettől még működhet, de kicsit szkeptikus vagyok, de ez az én gondom...
Cserébe, modt kedvet kaptam betenni az ezüstöt a kis FAL-ba. Jó lett, de kidobja, hogy rézcsévés a hangszóró![]()
Nem tudom és nem is igazán érdekel, hogy Ákosnál hogy szólhatott több, mint egy (két?) évtizeddel ezelőtt egy Kondo erősítő.
A mostani rendszere mindenben más és minden bizonnyal jobban szól a mono blokk PSE 300B-vel és jobban is tetszene az itt olvasgatók többségének, mint bármi, amit valaha hallott és talán attól is jobban, mint bármelyik Kondo rendszer úgy általában (legalábbis az én izlésem szerint).
Nagyon átgondolt, nagyon egységes rendszer, amit mostanában csak LP-ről hallgat a gazdája.
A 211-es sztereó végfoka nálam volt egy jó félévig és a Djabe is demózott az erősítőivel külföldön.


De mindettől eltekintve, teljesen mindegy, ki mondja, csak azt hiszem el,amit hallok.
Majd meghallgatom emberünk rendszerét, ha arra járok. Amikor váltott (gyártásba kezdett) Clarinet-ra, nagyon nem érdekelt a hifi, kimaradt az életemből. Még az se érdekel, ha jobbnak hallod a Kondo cucoktól,még az is lehet, hogy tényleg jobb (bár amiket mostanában írtál, számomra teljesen mindegy,mit hallassz jónak, hallottam a Hóbaglyot). Bár ezt nehéz elképzelni, de legyen döntetlen. De nem ezt megyek el meghallgatni, ha elmegyek, csak régen találkoztam az "emberrel" és számorma érthetetlen okokból, ahogy Te itt Kondo vs Clarinet vetélkedőt rittyentettél, Ő biztos nem fog (ezt a részt tényleg nem értem


egyébként az a vicces, kiindulva "megnemnevezett" átkábelezéséből, elgondolkodtam halványan ezen, de idővel biztos elengedem...
írj még 20 oldalt, nagyon várjuk. nem mindenki most kezdte a szakmát, nem mindenkit lehet szédíteni
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
Amikor 10 év használat után egy svájci megvette a Triokat, akkor az Audience-szel kapta meg és azóta is azzal használja. A gyári tartókereteket teljesen kiszedte és a tölcséreket más keretre és más módon szerelte fel.
A Clarinet kábelek teljesen más kategóriában játszanak, mint akár a Nirvana, vagy az Audience (és az Ákos rendszerében a Vz-nél is jobban működnek).
Re: Kábelezzünk
A Nirvanat olyan 1997-től importálta a Penna, az Audience csak később jött, olyan 2001 táján és a hangfalba való belső kábelük pedig csak 2003 táján. Vagyis amikor megvettem a Triót, és amikor át lett kábelezve a Nirvanara, akkor nem volt még Audience. Amikor a Nirvana belekerült, akkor az összes többi kábel AN Vz vagy SPz volt nálam. Az AN V kábelt próbáltam belső kábelnek a Trioban de nem vált be, utána került bele a Nirvana hook-up, amikor tudtunk végre rendelni a vastagabb verzióból. Amiket itthon sokan használtak, az a vékonyabb nIrvana hook-up volt, amiről kevesen tudtak az a vastagabb verziója. Időközben aztán az AN Vz kábeleket is kicseréltem apránként Acrolinkekre, azt követően ahogy a Pennában elkezdtük importálni.Rock60 írta: ↑2025.02.07., pén. 09:17Végül is miért lett kicserélve a Nirvana az Audience - re ?kaef2 írta: ↑2025.02.07., pén. 07:59
A Nirvanat kb 200 órát kellett minimum járatni, ahhor hogy szépen kisimuljon és elkezdjen úgy szólni, ahogy kevés más kábel tud, belső kábelként. Az Audience belső kábele miután kicserélésére került rá a NIrvana, már könnyebben járódott, ott elég volt 80-100 óra is.
Hogy viszonyulnak ezekhez a Clarinet kábelei ?
Amikor 10 év használat után egy svájci megvette a Triokat, akkor az Audience-szel kapta meg és azóta is azzal használja. A gyári tartókereteket teljesen kiszedte és a tölcséreket más keretre és más módon szerelte fel.
A Clarinet kábelek teljesen más kategóriában játszanak, mint akár a Nirvana, vagy az Audience (és az Ákos rendszerében a Vz-nél is jobban működnek).

Re: Kábelezzünk
Végül is miért lett kicserélve a Nirvana az Audience - re ?kaef2 írta: ↑2025.02.07., pén. 07:59
A Nirvanat kb 200 órát kellett minimum járatni, ahhor hogy szépen kisimuljon és elkezdjen úgy szólni, ahogy kevés más kábel tud, belső kábelként. Az Audience belső kábele miután kicserélésére került rá a NIrvana, már könnyebben járódott, ott elég volt 80-100 óra is.
Hogy viszonyulnak ezekhez a Clarinet kábelei ?
Online
Nem tudom és nem is igazán érdekel, hogy Ákosnál hogy szólhatott több, mint egy (két?) évtizeddel ezelőtt egy Kondo erősítő.
A mostani rendszere mindenben más és minden bizonnyal jobban szól a mono blokk PSE 300B-vel és jobban is tetszene az itt olvasgatók többségének, mint bármi, amit valaha hallott és talán attól is jobban, mint bármelyik Kondo rendszer úgy általában (legalábbis az én izlésem szerint).
Nagyon átgondolt, nagyon egységes rendszer, amit mostanában csak LP-ről hallgat a gazdája.
A 211-es sztereó végfoka nálam volt egy jó félévig és a Djabe is demózott az erősítőivel külföldön.

Re: Kábelezzünk
A Nirvanat kb 200 órát kellett minimum járatni, ahhor hogy szépen kisimuljon és elkezdjen úgy szólni, ahogy kevés más kábel tud, belső kábelként. Az Audience belső kábele miután kicserélésére került rá a NIrvana, már könnyebben járódott, ott elég volt 80-100 óra is.revox írta: ↑2025.02.06., csüt. 20:54És előtte hallottad eredeti àllapotban a Kondo Gaku Oh monoblokkokkal? Mert én voltam beállítani, ott történtek dolgok... Régen jártam arra, majd megnézem.kaef2 írta: ↑2025.02.06., csüt. 17:48Ha már Avantgarde.
Ebben az Avantgarde Trio rendszerben minden hangsugárzó belső kábel ki van cserélve a magyar Clarinet Audio ezüst kábeleire (az elektronikák is Clarinet Audio gyártmányok) és nagyon jól szólnak.
Anno én is kicseréltem az én Trioimban, előbb a Nirvana kábeleire, aztán az Audience belső kábeleire és kb 7 évig használtam így a Kondo-féle eredeti Kagekival, meg az Accuphase SACD transzporttal, DAC-kal.
![]()
Nirvana àtkábekezést egyszer láttam, egy Audio Innovations S1000 phono preampot(akkor ez volt az AI teteje). Ütött, vágott, harapot, első félórában irigykedve hallgattam, mire rájöttem, hogy csak az lett belőle kiölve, amiért készült. Az enyèm gyári állapitban volt, az zenélt, a piszkált hifizett.
Egyébként a Te idődben még kiforratlanabb volt az AA, akár dobhatott is rajta.
Ettől még működhet, de kicsit szkeptikus vagyok, de ez az én gondom...
Cserébe, modt kedvet kaptam betenni az ezüstöt a kis FAL-ba. Jó lett, de kidobja, hogy rézcsévés a hangszóró![]()
Nem tudom és nem is igazán érdekel, hogy Ákosnál hogy szólhatott több, mint egy (két?) évtizeddel ezelőtt egy Kondo erősítő.
A mostani rendszere mindenben más és minden bizonnyal jobban szól a mono blokk PSE 300B-vel és jobban is tetszene az itt olvasgatók többségének, mint bármi, amit valaha hallott és talán attól is jobban, mint bármelyik Kondo rendszer úgy általában (legalábbis az én izlésem szerint).
Nagyon átgondolt, nagyon egységes rendszer, amit mostanában csak LP-ről hallgat a gazdája.
A 211-es sztereó végfoka nálam volt egy jó félévig és a Djabe is demózott az erősítőivel külföldön.


Online
Nirvana àtkábekezést egyszer láttam, egy Audio Innovations S1000 phono preampot(akkor ez volt az AI teteje). Ütött, vágott, harapot, első félórában irigykedve hallgattam, mire rájöttem, hogy csak az lett belőle kiölve, amiért készült. Az enyèm gyári állapitban volt, az zenélt, a piszkált hifizett.
Egyébként a Te idődben még kiforratlanabb volt az AA, akár dobhatott is rajta.
Ettől még működhet, de kicsit szkeptikus vagyok, de ez az én gondom...
Cserébe, modt kedvet kaptam betenni az ezüstöt a kis FAL-ba. Jó lett, de kidobja, hogy rézcsévés a hangszóró
Re: Kábelezzünk
És előtte hallottad eredeti àllapotban a Kondo Gaku Oh monoblokkokkal? Mert én voltam beállítani, ott történtek dolgok... Régen jártam arra, majd megnézem.kaef2 írta: ↑2025.02.06., csüt. 17:48Ha már Avantgarde.
Ebben az Avantgarde Trio rendszerben minden hangsugárzó belső kábel ki van cserélve a magyar Clarinet Audio ezüst kábeleire (az elektronikák is Clarinet Audio gyártmányok) és nagyon jól szólnak.
Anno én is kicseréltem az én Trioimban, előbb a Nirvana kábeleire, aztán az Audience belső kábeleire és kb 7 évig használtam így a Kondo-féle eredeti Kagekival, meg az Accuphase SACD transzporttal, DAC-kal.
![]()
Nirvana àtkábekezést egyszer láttam, egy Audio Innovations S1000 phono preampot(akkor ez volt az AI teteje). Ütött, vágott, harapot, első félórában irigykedve hallgattam, mire rájöttem, hogy csak az lett belőle kiölve, amiért készült. Az enyèm gyári állapitban volt, az zenélt, a piszkált hifizett.
Egyébként a Te idődben még kiforratlanabb volt az AA, akár dobhatott is rajta.
Ettől még működhet, de kicsit szkeptikus vagyok, de ez az én gondom...
Cserébe, modt kedvet kaptam betenni az ezüstöt a kis FAL-ba. Jó lett, de kidobja, hogy rézcsévés a hangszóró

avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
Re: Kábelezzünk
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
Nem vagyok a 'szakértő' mérnökcsapat tagja
, de a véleményem az, hogy ezelőtt 40-50 évvel a réz réz volt, ma pedig újrahasznosított szemét.
(ezüst, arany dettó)
TJ.
- tunerman
- V.I.P.
- Hozzászólások: 2966
- Csatlakozott: 2007.09.21., pén. 17:26
- Értékelés: 2834
- Tartózkodási hely: Tatabánya
Re: Kábelezzünk
chord_ írta: ↑2025.02.06., csüt. 18:58Jómagam nagyon hasonlóan jártam.revox írta: ↑2025.02.06., csüt. 12:03
Háttérinfó,ami nekem összeállt és már dereng is, hogy akkor Carboncopy a hangfalon kívül PowerR kábeleket használt,nagy elégedettséggel. Ezért akarta belülre is azt tenni. Nehogy ez félremenjen és itt boszorkányüldözésbe kezdjen pár emberDe a lényegi mondanivalót ez egyébként nem befolyásolja
A Spendor hangváltó-hangszórók közötti kábeleket cserélgettem át. Mekkora szerencse, hogy nem forrasztások voltak, hanem saruk.
Nem lett jó.
Ráadásul tónusprobléma lett, felhang-kezelési másság, ami az egész BBC vonal értelme, az lett oda.
Visszaraktam a régit, rögtön jó lett megint.
Vagyis, ezek a régi .75-ös sodrott sima drótok nem 'bele lettek tervezve' a hangba, hanem ezekkel a drótokkal történt pl. akkoriban a hangváltó alakítása / tervezése / meghallgatása.
Ha beletennénk egy mai .75-ös drótkészletet, nagy valószínűséggel egy harmadik (sokadik) hang lenne.
Ha ez utóbbi véletlenül így lenne, akkor tényleg kíváncsi lennék a 'szakértő' mérnökcsapat indokaira, hogy ilyenkor mi is történik.
Nem vagyok a 'szakértő' mérnökcsapat tagja

(ezüst, arany dettó)
TJ.
LP: Lurné J1/Air Tangent 1B/Kiseki Agaat, PHONO: Twin Servo MCRIAA, AMPLIFIER: Münchhausen drive V-FET SE, CD: Philips CD100 trial run no NFB, TUNER: REL Precedent, CASSETTE: Nakamichi 1000/II, REEL: StellaMaster(SP-8) SPEAKER: Lowther Acousta 115/P6/7M, HEADPHONES: Stax SRA-14S/SR-009
Online
- zoli73
- V.I.P.
- Hozzászólások: 4711
- Csatlakozott: 2010.01.16., szomb. 22:11
- Értékelés: 3238
- Tartózkodási hely: 2465
Re: Kábelezzünk
"Lehet, hogy Zoli 76 - nak Ti 2500 - asa van... : )"
Kizárt dolog, ugyanis a JBL-nek ilyen hangsugárzója nincs.
Kizárt dolog, ugyanis a JBL-nek ilyen hangsugárzója nincs.
MoFi MasterTracker - Funk Firm LSD - "Palotás" phono - Audio Research CD-1, LS-15, 100.2 - JBL Ti5000 - LessLoss - WireWorld - ValhallA - Siltech - Entreq - Furutech
Re: Kábelezzünk
Jómagam nagyon hasonlóan jártam.revox írta: ↑2025.02.06., csüt. 12:03
Háttérinfó,ami nekem összeállt és már dereng is, hogy akkor Carboncopy a hangfalon kívül PowerR kábeleket használt,nagy elégedettséggel. Ezért akarta belülre is azt tenni. Nehogy ez félremenjen és itt boszorkányüldözésbe kezdjen pár emberDe a lényegi mondanivalót ez egyébként nem befolyásolja
A Spendor hangváltó-hangszórók közötti kábeleket cserélgettem át. Mekkora szerencse, hogy nem forrasztások voltak, hanem saruk.
Nem lett jó.
Ráadásul tónusprobléma lett, felhang-kezelési másság, ami az egész BBC vonal értelme, az lett oda.
Visszaraktam a régit, rögtön jó lett megint.
Vagyis, ezek a régi .75-ös sodrott sima drótok nem 'bele lettek tervezve' a hangba, hanem ezekkel a drótokkal történt pl. akkoriban a hangváltó alakítása / tervezése / meghallgatása.
Ha beletennénk egy mai .75-ös drótkészletet, nagy valószínűséggel egy harmadik (sokadik) hang lenne.
Ha ez utóbbi véletlenül így lenne, akkor tényleg kíváncsi lennék a 'szakértő' mérnökcsapat indokaira, hogy ilyenkor mi is történik.
Blog: Komoly Zenei Ajánló
Pro-Ject RS2-T - Gustard A26 - Heed Nexus - Spendor SP1 - Radnai kábelek
Pro-Ject RS2-T - Gustard A26 - Heed Nexus - Spendor SP1 - Radnai kábelek
Online
Re: Kábelezzünk
Ha már Avantgarde.
Ebben az Avantgarde Trio rendszerben minden hangsugárzó belső kábel ki van cserélve a magyar Clarinet Audio ezüst kábeleire (az elektronikák is Clarinet Audio gyártmányok) és nagyon jól szólnak.


Anno én is kicseréltem az én Trioimban, előbb a Nirvana kábeleire, aztán az Audience belső kábeleire és kb 7 évig használtam így a Kondo-féle eredeti Kagekival, meg az Accuphase SACD transzporttal, DAC-kal.

Ebben az Avantgarde Trio rendszerben minden hangsugárzó belső kábel ki van cserélve a magyar Clarinet Audio ezüst kábeleire (az elektronikák is Clarinet Audio gyártmányok) és nagyon jól szólnak.


Anno én is kicseréltem az én Trioimban, előbb a Nirvana kábeleire, aztán az Audience belső kábeleire és kb 7 évig használtam így a Kondo-féle eredeti Kagekival, meg az Accuphase SACD transzporttal, DAC-kal.

Online
de annak elég jó
amúgy Kürthytő llestem el. Neki,mint forgalmazónak, attól függően,milyen szintű rendszerben, milyen kábelezéssel kellett bemutatni a kis FAL-at jött ez a megoldás. bár,én réz rendszrben használom és az ezüst még csak férle van téve,egyszer majd legyőzöm a lustaságom és beforrasztom az ezüstöt is. a csévén nem változtat, de Tamásnál hallottam,hogy más úgy a hangja. az a vicces,hogy réz rendszerben ott is a réz dugasz volt a nyerő. Ezzel nem értett mindenki egyet, én erre jutottam és annak a kis FAL-nak az új tulaja is.
Re: Kábelezzünk
legyen ez a végszó


amúgy Kürthytő llestem el. Neki,mint forgalmazónak, attól függően,milyen szintű rendszerben, milyen kábelezéssel kellett bemutatni a kis FAL-at jött ez a megoldás. bár,én réz rendszrben használom és az ezüst még csak férle van téve,egyszer majd legyőzöm a lustaságom és beforrasztom az ezüstöt is. a csévén nem változtat, de Tamásnál hallottam,hogy más úgy a hangja. az a vicces,hogy réz rendszerben ott is a réz dugasz volt a nyerő. Ezzel nem értett mindenki egyet, én erre jutottam és annak a kis FAL-nak az új tulaja is.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
az egyutasban gond nélkül cserélgetem... főleg,ha reverzibilis a dolog. pl a FAL-on két pár hangsugárzó terminál van. Az egyiket bekötöm rézzel, másikat ezüsttel és válogathatok,hova dugom,amit dugok, rendszertől függően. de ettől tovább nem merészkedek
Re: Kábelezzünk
nem értek a hangfalépítéshez, így hiába tudom esetleg, hogy nekem melyik drót teszik,...SoundMania írta: ↑2025.02.06., csüt. 17:01Ha tudod mire valók a drótok és, hogy a jók mit csinálnak, akkor tudod, hogy igazam van! És nem csak a hangsugárzókra igazak ezek!
az egyutasban gond nélkül cserélgetem... főleg,ha reverzibilis a dolog. pl a FAL-on két pár hangsugárzó terminál van. Az egyiket bekötöm rézzel, másikat ezüsttel és válogathatok,hova dugom,amit dugok, rendszertől függően. de ettől tovább nem merészkedek
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu