A Nirvanat olyan 1997-től importálta a Penna, az Audience csak később jött, olyan 2001 táján és a hangfalba való belső kábelük pedig csak 2003 táján. Vagyis amikor megvettem a Triót, és amikor át lett kábelezve a Nirvanara, akkor nem volt még Audience. Amikor a Nirvana belekerült, akkor az összes többi kábel AN Vz vagy SPz volt nálam. Az AN V kábelt próbáltam belső kábelnek a Trioban de nem vált be, utána került bele a Nirvana hook-up, amikor tudtunk végre rendelni a vastagabb verzióból. Amiket itthon sokan használtak, az a vékonyabb nIrvana hook-up volt, amiről kevesen tudtak az a vastagabb verziója. Időközben aztán az AN Vz kábeleket is kicseréltem apránként Acrolinkekre, azt követően ahogy a Pennában elkezdtük importálni.Rock60 írta: ↑2025.02.07., pén. 09:17Végül is miért lett kicserélve a Nirvana az Audience - re ?kaef2 írta: ↑2025.02.07., pén. 07:59
A Nirvanat kb 200 órát kellett minimum járatni, ahhor hogy szépen kisimuljon és elkezdjen úgy szólni, ahogy kevés más kábel tud, belső kábelként. Az Audience belső kábele miután kicserélésére került rá a NIrvana, már könnyebben járódott, ott elég volt 80-100 óra is.
Hogy viszonyulnak ezekhez a Clarinet kábelei ?
Amikor 10 év használat után egy svájci megvette a Triokat, akkor az Audience-szel kapta meg és azóta is azzal használja. A gyári tartókereteket teljesen kiszedte és a tölcséreket más keretre és más módon szerelte fel.
A Clarinet kábelek teljesen más kategóriában játszanak, mint akár a Nirvana, vagy az Audience (és az Ákos rendszerében a Vz-nél is jobban működnek).
