Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
Kerékpározás
- asebestyen
- V.I.P.
- Hozzászólások: 6154
- Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
- Értékelés: 7607
- Tartózkodási hely: Bokod
Re: Kerékpározás
Sokkal érdekesebb dolgok vannak... zsír anyagcsere, glükóz anyagcsere, táplálkozás / emésztés, hidratálás / dehidratáció, hőadaptációs edzés, hidegben edzés, regenerációt segítő/gyorsító gyakorlatok, kezelések és stratégiák, stb...
Alces 6 | Mac Mini M1 | Audio-gd Reference 10.32 | Genelec 1031APM aktív monitorok | DIY Oyaide kábelezés
- Vinkler
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 14047
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 9001
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Kerékpározás
De van! DE VAN!asebestyen írta: ↑2024.12.05., csüt. 11:09
Az egyénre szabás a lényeg, ha bike fitting, ha étrend, ha edzésterv.
Írtam egy hosszabbat, de kitöröltem, semmi értelme itt...![]()

Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Re: Kerékpározás
egyetértünk. én se akartam hosszút,csak már olyan régen kerülgetünk itt fölöslegesen hülyeségeket, hogy meghagytam,csak offba vágtam, másnem ,a felétasebestyen írta: ↑2024.12.05., csüt. 11:09
Az egyénre szabás a lényeg, ha bike fitting, ha étrend, ha edzésterv.
Írtam egy hosszabbat, de kitöröltem, semmi értelme itt...![]()

Amúgy a Q faktorról mesélhetsz, mit láttál, ugyi,mi max annyit használjuk ki,amit a cipőn és a stopli helyzete enged, de érdekel,merre tendál ez a sztori. bár,ezzel is így vagyok,mint a kormányszélességgel. szemem behunyom,előrenyújtom a karom és marokrafogom a "légkormányt" és ezt megméri az asszony. Persze, ez a szélesség-igény módosulhat,amikor markolni is kell, xal ezt azért felül kell vizsgálni a gyakorlatban. De sokan, a korábbi szélesebb kormányfogáson szűkítettek az utóbbi években (túl szűk se jó,mert összpréseli a mellkast és a tüdő nem tud kellően tágulni), változik a világ és a trendek.
ezt lábbal is el lehet játszani, behunyt szemmel, milyen fesztávban tekersz kényelmesen, csak amikor nagy erőt kell kifejteni, ez is felülíródhat.
lábjegyzet: Q faktor=a hajtkarok síkja közti távolság
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
- asebestyen
- V.I.P.
- Hozzászólások: 6154
- Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
- Értékelés: 7607
- Tartózkodási hely: Bokod
Re: Kerékpározás
Az egyénre szabás a lényeg, ha bike fitting, ha étrend, ha edzésterv.revox írta: ↑2024.12.05., csüt. 10:15asebestyen írta: ↑2024.12.05., csüt. 06:58A nagy mintákon végzett mérések szerint sem a hajtókar hosszának bármilyen irányú változtatásától, sem az ovál-kör lánctányérok közti változtatástól nem lesz erősebb a kerékpáros. Kivételek persze mindig lehetnek, itt az AVX-en meg vannak, ennél mi sem természetesebb.
De akkor mégis miért váltanak emberek? Röviden azért, mert Mir Mur a kandúr. :)
Pogi és a 165-ös hajtókar.... a bikefitterek már régóta csökkentgetik a hajtókarhosszt, ha az indokolt - és a legtöbbször indokolt - Pogi hajtókar hosszának csökkentésében semmilyen újdonság nem volt, csak általa terjedt el a köztudatban. Érdekes, hogy a Q faktor változtatása még nem terjedt el, majd el fog.
Növeljetek hajtókarhosszt, stucnik alól ki a hézagolókat, 25mm offsetes nyeregcsőre szerelt nyerget tessék hátratolni koppig, keskeny felnire ragasztott vékonka szingót tessék 15bar-ra fújni, így jó lesz a CDA, ami nagyon fontos, főleg 150W-nál, ha szembe jön egy kolléga ...![]()
Sebi, Te nem változol
szereted a szarkazmust
de egye fene, ez már ilyen marad
![]()
A hajtókar hosszának rövidítése valóban egy régi történet. A fitterek régen emlegetik,hogy 160-162mm környékén lenne a számításaik szerint nem optimális, "maximális". Ettől függetlenül a gyakorlat nem teljesen hozta még ezt el, de bármi lehet. Nagyon régen mennek sokan rövidebb hajtókarral, de ezt az esetek igen nagy hányadában nem a hajtás hatékonysága szülte, hanem ezek a gazemberek lejtőn is tekernek a kanyarban és ott a rövidebb karral jobban tudják feszegetni a határaikat, a hajtókar leérése nélkül. A Merida kitalálta az akkori terndekkel ellentésen a Reactonál, hogy a középcsapágy esését csökkentik, pont e célból és a szokásos 70mm helyett 60-ra álíltották (járulékos hozadéka,hogy az üléspozíció fentebb kerül,jobban lehet hasalni), de hosszútávon nem aratott sikert, de mai napig, úgy látom megőriztek ebből valamit, mert a Rotox gépének geoját nézegetve azt figyeltem meg, hogy XS méretig 70mm a BB esés, után 66mm, kompenzálandó a hosszabb kurblit.
Hézagolók ,fejcső,stb... A versenybicikli, ahogy a neve mutatja, versenybicikli. A versenyzők egyik nagy célja, azon a biciklin a lehető legáramvonalasabban ülni, mélyen előre hajolni. Szívük szerint olyan bicikliket használnának,amit pärt nemrég betett a hosszú stucnival... Ez persze túlzás, de sokan annyira lemennek vázméretben, amennyire le tudnak, ugyanis az UCI szabályok a beállított kerákpár méreteit igen szigorúan szabályozzák (pl a nyeregorr is ide tartozik, aminek helyzete több fixált méret kiindulópontja), pont ezt megakadályozva, hogy sokan az aszfaltot nyalják, mert legszívesebben azt tennék. Ez egy örök harc az UCI szabályozás ellen,hogy tudják a szabályokon belül tartani a bringát, de azon lehető legjobb aerodinmaikus pozíciót felvenni. Igen, mert más az élet, amikor 50 vagy fölötte kell közlekedni és más, ahol mi közlekedünk. De saját példámon tudom, amikor tavasszal kiszabadultam pár DKSI edzésre és elkezdtünk menni, már éreztem,hogy a Pinarellon a kormányt lentebb kell fordítani, amit beálíltottam mezei lötyögésre egyedül. A gyártók is megtesznek ezért mindent, ezért vannak ezek az irdatlan alacsony fejcsövek és ezért aratott hosszútávon sikert az aero geometria (ami az AVX-en is elterjedt elég rendesen: Szalon, Ati, Géza,valamikor Lacee,immáron Te... szójon,akit kihagytam), aminek eredeti rendeltetése nem az,hogy maga a váz aerodinmaikus legyen, hanem a bringa és az azon ülő rider együtt. Olyan geometriai "fogásokat" alkalmaztak (pl elnyújtott felső vázcső, lásd Ati Deájának a lankásabb nyergcsőszögét és a meredek fejcsövet), amivel azt segítik, hogy a versenyző, a szabályokon belül maradva, minél jobban feküdjön a bringán. A hézagolók használata, vagy nemhasználata innen nézve érthető, amit nem kötelező nem használni és senki nem röhög, ha valakinek van betéve hézagolás, ha neki úgy adja ki. Ahogy az se törvényszrű, ha Poginak a rövideb vált be, akkor Trane se érzi jól,hogy neki a hosszabb.
Igen, tudom, aki itt van, nem versenyző, kivéve, ha mégis. Ez nem is érdekes és nem is csinált ebből senki problémát, ha valaki "lifegni" vesz bringát és tele van tolva hézagolóval. Itt mindent szabad![]()
Írtam egy hosszabbat, de kitöröltem, semmi értelme itt...

Alces 6 | Mac Mini M1 | Audio-gd Reference 10.32 | Genelec 1031APM aktív monitorok | DIY Oyaide kábelezés
Re: Kerékpározás
asebestyen írta: ↑2024.12.05., csüt. 06:58A nagy mintákon végzett mérések szerint sem a hajtókar hosszának bármilyen irányú változtatásától, sem az ovál-kör lánctányérok közti változtatástól nem lesz erősebb a kerékpáros. Kivételek persze mindig lehetnek, itt az AVX-en meg vannak, ennél mi sem természetesebb.
De akkor mégis miért váltanak emberek? Röviden azért, mert Mir Mur a kandúr. :)
Pogi és a 165-ös hajtókar.... a bikefitterek már régóta csökkentgetik a hajtókarhosszt, ha az indokolt - és a legtöbbször indokolt - Pogi hajtókar hosszának csökkentésében semmilyen újdonság nem volt, csak általa terjedt el a köztudatban. Érdekes, hogy a Q faktor változtatása még nem terjedt el, majd el fog.
Növeljetek hajtókarhosszt, stucnik alól ki a hézagolókat, 25mm offsetes nyeregcsőre szerelt nyerget tessék hátratolni koppig, keskeny felnire ragasztott vékonka szingót tessék 15bar-ra fújni, így jó lesz a CDA, ami nagyon fontos, főleg 150W-nál, ha szembe jön egy kolléga ...![]()




A hajtókar hosszának rövidítése valóban egy régi történet. A fitterek régen emlegetik,hogy 160-162mm környékén lenne a számításaik szerint nem optimális, "maximális". Ettől függetlenül a gyakorlat nem teljesen hozta még ezt el, de bármi lehet. Nagyon régen mennek sokan rövidebb hajtókarral, de ezt az esetek igen nagy hányadában nem a hajtás hatékonysága szülte, hanem ezek a gazemberek lejtőn is tekernek a kanyarban és ott a rövidebb karral jobban tudják feszegetni a határaikat, a hajtókar leérése nélkül. A Merida kitalálta az akkori terndekkel ellentésen a Reactonál, hogy a középcsapágy esését csökkentik, pont e célból és a szokásos 70mm helyett 60-ra álíltották (járulékos hozadéka,hogy az üléspozíció fentebb kerül,jobban lehet hasalni), de hosszútávon nem aratott sikert, de mai napig, úgy látom megőriztek ebből valamit, mert a Rotox gépének geoját nézegetve azt figyeltem meg, hogy XS méretig 70mm a BB esés, után 66mm, kompenzálandó a hosszabb kurblit.
Hézagolók ,fejcső,stb... A versenybicikli, ahogy a neve mutatja, versenybicikli. A versenyzők egyik nagy célja, azon a biciklin a lehető legáramvonalasabban ülni, mélyen előre hajolni. Szívük szerint olyan bicikliket használnának,amit pärt nemrég betett a hosszú stucnival... Ez persze túlzás, de sokan annyira lemennek vázméretben, amennyire le tudnak, ugyanis az UCI szabályok a beállított kerákpár méreteit igen szigorúan szabályozzák (pl a nyeregorr is ide tartozik, aminek helyzete több fixált méret kiindulópontja), pont ezt megakadályozva, hogy sokan az aszfaltot nyalják, mert legszívesebben azt tennék. Ez egy örök harc az UCI szabályozás ellen,hogy tudják a szabályokon belül tartani a bringát, de azon lehető legjobb aerodinmaikus pozíciót felvenni. Igen, mert más az élet, amikor 50 vagy fölötte kell közlekedni és más, ahol mi közlekedünk. De saját példámon tudom, amikor tavasszal kiszabadultam pár DKSI edzésre és elkezdtünk menni, már éreztem,hogy a Pinarellon a kormányt lentebb kell fordítani, amit beálíltottam mezei lötyögésre egyedül. A gyártók is megtesznek ezért mindent, ezért vannak ezek az irdatlan alacsony fejcsövek és ezért aratott hosszútávon sikert az aero geometria (ami az AVX-en is elterjedt elég rendesen: Szalon, Ati, Géza,valamikor Lacee,immáron Te... szójon,akit kihagytam), aminek eredeti rendeltetése nem az,hogy maga a váz aerodinmaikus legyen, hanem a bringa és az azon ülő rider együtt. Olyan geometriai "fogásokat" alkalmaztak (pl elnyújtott felső vázcső, lásd Ati Deájának a lankásabb nyergcsőszögét és a meredek fejcsövet), amivel azt segítik, hogy a versenyző, a szabályokon belül maradva, minél jobban feküdjön a bringán. A hézagolók használata, vagy nemhasználata innen nézve érthető, amit nem kötelező nem használni és senki nem röhög, ha valakinek van betéve hézagolás, ha neki úgy adja ki. Ahogy az se törvényszrű, ha Poginak a rövideb vált be, akkor Trane se érzi jól,hogy neki a hosszabb.
Igen, tudom, aki itt van, nem versenyző, kivéve, ha mégis. Ez nem is érdekes és nem is csinált ebből senki problémát, ha valaki "lifegni" vesz bringát és tele van tolva hézagolóval. Itt mindent szabad

avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
- asebestyen
- V.I.P.
- Hozzászólások: 6154
- Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
- Értékelés: 7607
- Tartózkodási hely: Bokod
Re: Kerékpározás
A nagy mintákon végzett mérések szerint sem a hajtókar hosszának bármilyen irányú változtatásától, sem az ovál-kör lánctányérok közti változtatástól nem lesz erősebb a kerékpáros. Kivételek persze mindig lehetnek, itt az AVX-en meg vannak, ennél mi sem természetesebb.
De akkor mégis miért váltanak emberek? Röviden azért, mert Mir Mur a kandúr. :)
Pogi és a 165-ös hajtókar.... a bikefitterek már régóta csökkentgetik a hajtókarhosszt, ha az indokolt - és a legtöbbször indokolt - Pogi hajtókar hosszának csökkentésében semmilyen újdonság nem volt, csak általa terjedt el a köztudatban. Érdekes, hogy a Q faktor változtatása még nem terjedt el, majd el fog.
Növeljetek hajtókarhosszt, stucnik alól ki a hézagolókat, 25mm offsetes nyeregcsőre szerelt nyerget tessék hátratolni koppig, keskeny felnire ragasztott vékonka szingót tessék 15bar-ra fújni, így jó lesz a CDA, ami nagyon fontos, főleg 150W-nál, ha szembe jön egy kolléga ...
De akkor mégis miért váltanak emberek? Röviden azért, mert Mir Mur a kandúr. :)
Pogi és a 165-ös hajtókar.... a bikefitterek már régóta csökkentgetik a hajtókarhosszt, ha az indokolt - és a legtöbbször indokolt - Pogi hajtókar hosszának csökkentésében semmilyen újdonság nem volt, csak általa terjedt el a köztudatban. Érdekes, hogy a Q faktor változtatása még nem terjedt el, majd el fog.
Növeljetek hajtókarhosszt, stucnik alól ki a hézagolókat, 25mm offsetes nyeregcsőre szerelt nyerget tessék hátratolni koppig, keskeny felnire ragasztott vékonka szingót tessék 15bar-ra fújni, így jó lesz a CDA, ami nagyon fontos, főleg 150W-nál, ha szembe jön egy kolléga ...

Alces 6 | Mac Mini M1 | Audio-gd Reference 10.32 | Genelec 1031APM aktív monitorok | DIY Oyaide kábelezés
- Vinkler
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 14047
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 9001
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Kerékpározás
Nekem jó a 175-ös. 

Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Re: Kerékpározás
mikor versenyeztem ('86-'93.) 170-esről váltottam 172.5mm-es hajtóműre, és nekem (a relatíve hosszú lábaimmal, nomeg ugyi akkor még volt erő is
) észrevehetően jobb volt mind erőátadás, mind forgatás szempontjából a hosszabb hajtókar
. szóval ha van alkalma kipróbálni a pógárnak, érdemes, mielőtt a jelenlegiről bármerre vált
- és persze télleg nem mindenki Pogi






védd a fákat> egyél hódot! ;-)))
Re: Kerékpározás
Na ez érdekes,Te semmit nem teszel divatból. Minden,ami az edzésekkel összefüggésbe hozható, azok "tudományos " alapokon nyugszanak. Mit neked a mainstream, ha az nem a hatékonyságot szolgáljaasebestyen írta: ↑2024.12.04., szer. 17:35Felfeküdtem a divathullámra és 170mm-es hajtókarokra váltottam. Sajnos 165mm nem volt elérhető. Visz a mainstream, majd a sziklapärt megállít.


- asebestyen
- V.I.P.
- Hozzászólások: 6154
- Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
- Értékelés: 7607
- Tartózkodási hely: Bokod
Re: Kerékpározás
Felfeküdtem a divathullámra és 170mm-es hajtókarokra váltottam. Sajnos 165mm nem volt elérhető. Visz a mainstream, majd a sziklapärt megállít.
Alces 6 | Mac Mini M1 | Audio-gd Reference 10.32 | Genelec 1031APM aktív monitorok | DIY Oyaide kábelezés
- Vinkler
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 14047
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 9001
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Kerékpározás
Fuckin’ finaly
.
.
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Re: Kerékpározás
Egész nap csap csak mormognád: SZÚÚÚSZÁÁÁÁ

Re: Kerékpározás
ezaz. a hobbista dédelgeti,azé nem fog csörögni

avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
a versneybiciglit arról ismered meg,hogy csörög-csattog, mint a bazári, láncos körhinta üresenpärt írta: ↑2024.12.03., kedd 18:47Ez igaz, sőt ki is mérhető a hatékonyságbeli különbség. De a kulcs valóban az "érzet". Sűrűbb anyaggal tésztásabb, lustább érzetet kelt, odataposásnál halkabb, tompítottabb (Revi nünükéje, a gázreakció). Viasz előtt én mégis a sűrűbb cuccokat használtam, mert pont a csendes hajtás volt a preferencia - a túl hangos rotoroktól is kiver a víz.

avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
Én egyszer jártam majdnem így. Ráadásul én kismotorral mentem. Szerencsére lépésben. Piszok nagy szerencsém volt, hogy az utolsó pillanatban el tudtam még rántani a kormányt. Aztán amikor megálltam és számon kértem (nem halkan) még annak állt feljebb aki az ajtót kinyitotta. (Jelzőlámpás kereszteződésben éppen piros volt a lámpa, és ő úgy gondolta : ott kiszáll ... az út közepén.)aladin66 írta: ↑2024.12.04., szer. 09:19Az semmi. Nekem 2 hónapja eltört 3 bordám, a lapockám, és a medencecsontom 2 helyen, varrni kellett egy ujjamat, a könyömkömön porcleválás. Rámnyitotta egy nő az ajtót a parkoló autóból. Pont elkaptam a kormányszarv végével az ajtó végét (3 ajtós változat volt, hosszabb ajtó mint az 5 ajtóson). Úgy levágott rögtön az aszfaltra, hogy semmi időm nem volt tompítani az esést.
Szóval az ilyet a micsodájánál fogva (kit-kit a megfelelőre) kötném fel a legközelebbi - hogy stílusos legyek - jelzőlámpa-vasra. Egyszerűen szégyen, hogy itt ma (és tegnap is) két keréken közlekedni életveszély.
Mielőbbi gyógyulást kívánok, és utána ennél szerencsésebb közlekedést. (Mert itt már sajna csak a szerencse segít ... )
- aladin66
- Kezdő Fórumlakó
- Hozzászólások: 282
- Csatlakozott: 2018.10.24., szer. 16:39
- Értékelés: 46
- Tartózkodási hely: Budapest
Re: Kerékpározás
Az semmi. Nekem 2 hónapja eltört 3 bordám, a lapockám, és a medencecsontom 2 helyen, varrni kellett egy ujjamat, a könyömkömön porcleválás. Rámnyitotta egy nő az ajtót a parkoló autóból. Pont elkaptam a kormányszarv végével az ajtó végét (3 ajtós változat volt, hosszabb ajtó mint az 5 ajtóson). Úgy levágott rögtön az aszfaltra, hogy semmi időm nem volt tompítani az esést.
Re: Kerékpározás
Csóri Evenepoel, borda-,lapocka-,jobb kartörés. 

Re: Kerékpározás
És még ettől durvábbakkal is találkozik az emberVinkler írta: ↑2024.12.03., kedd 18:38Mondjuk a lánc kenőanyagoknál egész érezhető különbségek tudnak lenni hajtásérzet szempontjából.pärt írta: ↑2024.12.03., kedd 18:22Mi szintünkön kb.akkora relevanciája van ilyesmiknek, mint pl. a különféle csapágy kenőanyagok eltérő surlódásának.AAttila írta: ↑2024.12.03., kedd 16:24Tessék egy kis összehasonlítás:
https://www.instagram.com/reel/DC9aZ9ny ... JkOHlsOXMz
Megkockáztatom, profiknál sem sokkal nagyobb. "Hány Wattos az erősítő?" jellegű összevetés.

- pärt
- Hazajáró lélek
- Hozzászólások: 3938
- Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
- Értékelés: 5031
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Kerékpározás
Ez igaz, sőt ki is mérhető a hatékonyságbeli különbség. De a kulcs valóban az "érzet". Sűrűbb anyaggal tésztásabb, lustább érzetet kelt, odataposásnál halkabb, tompítottabb (Revi nünükéje, a gázreakció

- Vinkler
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 14047
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 9001
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Kerékpározás
Mondjuk a lánc kenőanyagoknál egész érezhető különbségek tudnak lenni hajtásérzet szempontjából.pärt írta: ↑2024.12.03., kedd 18:22Mi szintünkön kb.akkora relevanciája van ilyesmiknek, mint pl. a különféle csapágy kenőanyagok eltérő surlódásának.AAttila írta: ↑2024.12.03., kedd 16:24Tessék egy kis összehasonlítás:
https://www.instagram.com/reel/DC9aZ9ny ... JkOHlsOXMz
Megkockáztatom, profiknál sem sokkal nagyobb. "Hány Wattos az erősítő?" jellegű összevetés.
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
- Vinkler
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 14047
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 9001
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Kerékpározás
Többek között ezért is.asebestyen írta: ↑2024.12.03., kedd 15:521 dolog biztosnak tűnik a képről, a Shimano 12-es rendszere igen toleráns.

Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
- Vinkler
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 14047
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 9001
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Kerékpározás
Én imádom a 105 Di2-t.AAttila írta: ↑2024.12.03., kedd 16:24Tessék egy kis összehasonlítás:
https://www.instagram.com/reel/DC9aZ9ny ... JkOHlsOXMz
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos