Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
Kerékpározás
Re: Kerékpározás
Remco-nak nem adta ki:
Re: Kerékpározás
Nem lehet tudni,hogy ki flagelte.
Re: Kerékpározás
lövésem sincs, mi volt ez

trécselgettem már ezzel a sráccal, főleg tachnikáról. de ez nem is érdekes, viszont a srác csont,bőr és izom, kb 170 "magas" és lehet nincs 50kg. ennek ellenére,hogy nem egy izomgolyó, a 2024-es időfutam OB-n is 50 körüli átlagot tekert (19 km/23 perc).
Jóideje a Bahrain utánpótlás sorában van, minden adott neki,hogy jól tekerjen,talán csak magassága nincs, de viszonylag jól kezeli ezt a dolgot. végülis Quintanának sincs, meg elég sok hegyizergének.
gondolkodtam,hogy stéheredzéssel lehet e ennyit nyerni, de az is necces,mert akkor kisbusz kell elé, ami értelmesebb "vonóerőt" fejt ki,de ilyen tempón lehet az se, ellenben nagyon nehéz hegynek fel stéhereztetni, főleg busszal, amivel nehezebben látod az embered, főleg az arcát. ha, meg autóval mentek fel,az lehet gyorsabb,bár fene tudja (ez akkor, persze a véletlen úgy maradt a garmin sztori. nálunk is volt ilyen. a kölyök nem kapcsolta ki,aztán nézett Zolibá, hogy 80-al hasított a 15 éves fiú

nem követtem a posztot a facen, csak megláttam, nem ismerek semmi részletet, ilyen pedigrével meg eljátszani egy csalást nem éri meg. Ezzel nem állítom,hogy az eredmény valid, csak azt, hogy nehéz eldönteni. DE, ha itt Pogi 25-el ment fel, akkor egyértelműen valami baromság. Ha 2 másodperccel jobb a Tamás ideje, akár rá is gyúrhatott erre a hegyre és egyszer megtolta,úgy istenigazán, ami jó piár neki.
melyik ez a segment, azt lehet tudni? már a neve, vagy link. magának flaggelte ki, vagy mások?
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
Nem tudjuk,hogy hogyan történt, de már ez nem valós, flagelték azonnal. Egyébként ez a Vuelta-n is szakasz volt,ráadásul pont ott nagyon mentek,mert a szökés akart elmenni. Tomi még náluk is jobb időt ment

- pärt
- Hazajáró lélek
- Hozzászólások: 3968
- Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
- Értékelés: 5067
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Kerékpározás
Igazad van, valóban inkább a nyeregre igaz, de az extrém módon szélső helyzetbe tolt sín már mindenképp nagyobb terhelést jelent a csőre, és ezzel együtt a vázra is - bár ezt mindenképp illene nekik elviselniük, de mégsem mindig sikerül. Nekem már amúgy tört el nyeregsínem, meg nyeregbilincsrögzítő csavarom - pedig nem vagyok túl nehéz - úgyhogy eléggé óvatos vagyok velük.
Ja, és vázam is, pont pár hete raktam be a fotót a találós kérdéssel.
Re: Kerékpározás
Tadej Pogačar lost one of his KOMs today to 18 years old Hungarian Hancz Tamás.
This KOM is even more special, because it is on a segment that is classifieď as a verified segment.
Data: 7,82 km / 6% avg. gradient / 28,7 km/h avg. speed
This KOM is even more special, because it is on a segment that is classifieď as a verified segment.
Data: 7,82 km / 6% avg. gradient / 28,7 km/h avg. speed
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
- Rotox
- Beköltözött
- Hozzászólások: 2104
- Csatlakozott: 2017.04.21., pén. 19:59
- Értékelés: 1301
- Tartózkodási hely: Pécs
Re: Kerékpározás
Csak a kötözködés kedvéért;


Az első képen az új Merida nyereg a legkisebb fiam által megörökölt régi Merida montin, a második képen a Ritchey nyergem az új Merida outin. Csak nem bírtam magammal, ráadásul a kormányt is feljebb billentettem jó fél centivel.

Re: Kerékpározás
Nem UCI kompatibilis. Kormány eleje max 50mm a tengely síkjától

avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
- pärt
- Hazajáró lélek
- Hozzászólások: 3968
- Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
- Értékelés: 5067
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Kerékpározás
Még sok állítási potenciál van a gépben.
Re: Kerékpározás
ez a 73°-os nyeregcsőszöged matt van (amiről nemrég beszéltünk itt,vagyis én okoskodtam



avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
Tessék,lehet f...kázni

Re: Kerékpározás
gyerekek, Sebinél lesz itt a pont. megnéztem monitoron megnyitva (eddig telőn láttam). Nomeg, pärtnak... Ez most a sínen kb középen van, ha előrébb jön, már nem ott fogja a sínt. Próbát megér,de ha sokkal előrébb jobb lesz, elgondolkodnék a nulla offsetes csövön.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
rendes, 27centis nyereg Teee, kutyaütő

amúgy nem is lehetne bentebb, ha versenyző lenne, de nem az

amúgy ja, a nulla offset is ugyanazt hozza,csak merevebb lesz a hajtás. De ezenn a hajlítottan is van még rendesen a kép alapján. hátra lett pattintva, olyan egykerekezős-BMX-esen

avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
- Vinkler
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 14118
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 9107
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Kerékpározás
Ez egy merőben más geo, mint a klasszik Mali. Kell kis idő, hogy megszokd, de, ahogy látom a Mali-t a képen, lehet jobb választás lett volna egy kisebb abból. Mindegy is, a nyeregbeállításban rengeteg van még. Én is 2-3 hétig reszelgettem, mire belőttem nagyjából a magasságot és a távolságot és még mindig nem tökéletes, de már közel 100%, (Nagy meglepetésemre centiket mentem lejjebb, mint azt első blikkre gondoltam), ráadásul nálam folyamatosan változik is, hogy haladok a mobilizációval, fogyással, stb.Rotox írta: ↑2024.12.01., vas. 12:58
Úgy érzem, a közel azonos reach, nyeregközéptől mért alsó és felső kormányfogás távolság, valamint nagyjából szintén azonos kormány reach ellenére középső fogásban kicsit jobban előrébb kell nyúlnom (persze ebbe a nem azonos nyeregcső dőlésszögek és fékváltókar méretek is belejátszanak), a fékváltókar bütykéig közel 2 cm-el hosszabb a Merida. Korábban már írtam, hogy a kényelem érdekében a Malin kicsit „csalok” a fékváltókar feljebb helyezésével, szerintem itt is ez fog történni, csak egyelőre nem szeretném bántani a vadiúj bandázsolást (vagy esetleg kicsit feljebb billentem a kormányt). Ja, és a spacerek maradnak...Ezzel együtt most is úgy gondolom, hogy a hosszra akár megfelelő XS méret a rendkívül alacsony fejcső miatt az én koromban mindenképpen durva volna. A kérésemre 73 cm-re előre beállított nyeregmagasság a Meridán is jónak tűnik.
Ahogy páran már leírták ezt az új szettet simán lehet keresztbe használni, egyáltalán nem olyan kényes a láncvonalra, mint a régiek. Nekem viszonylag gyorsan sikerült megszoknom, szerintem neked is menni fog!Rotox írta: ↑2024.12.01., vas. 12:58A tradicionális 52/42 után még meg kell tanulnom a nagyobb fogszám különbségű kompakt hajtóművet; ha ledobom a kistányérra, egy pillanat alatt lendületet vesztek, a lábaim pedig szinte „üresjáratban” pörögnek, hátul gyorsan le kell váltanom egy-kettővel, hogy visszanyerjem a sebességet. Szintén meg kell szoknom, hogy emelkedőkön ne váltsak a kelleténél puhább áttételre, ami kényelmes ugyan, de még pörgetve sem haladós (a Malin ez nem volt gond, mert – az erőnlétemhez mérten – nem volt ilyen áttételem). Előre is köszönöm, ha van tanácsotok ezzel kapcsolatban.

Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
- pärt
- Hazajáró lélek
- Hozzászólások: 3968
- Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
- Értékelés: 5067
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Kerékpározás
Mind a nyeregcső, mind a nyereg úgy lett tervezve - túl az esztétikumon - hogy nagyjából a sín közepéhez essen a cső tengelye, másként csúnya terheléseket kapnak. Kísérletezni persze lehet az adott határok közt a végleges alkatrészek beszerzése előtt.
Azért remélem, Rotox követi minden bejegyzésünket. Még csak idén kezdett tekerni 'oszt máris mennyi új ismeretet kell mágába szívnia tőlünk!
Azért remélem, Rotox követi minden bejegyzésünket. Még csak idén kezdett tekerni 'oszt máris mennyi új ismeretet kell mágába szívnia tőlünk!

Re: Kerékpározás
mint azt lentebb már írtam volt, mindenképp' azt javaslom Rotox-nak, szokja és használja így a bringát és nyújtson, s csak akkor cseréljen/érdemben állítson rajta bármit is, ha mondjuk 2000 km után is úgy érzi, szükséges 

védd a fákat> egyél hódot! ;-)))
Online
(csak tényleg bűn ronda lesz), sőt, meg is forgathatja a nyeregcsövet, hogy előre nyúljon a cső feje és akkor megérzi, hogy jöhet a 0mm offsetes nyeregcsőben előrébb tolt nyereg, ha nem is a Grintás Cervelo mintájára azért.
- asebestyen
- V.I.P.
- Hozzászólások: 6185
- Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
- Értékelés: 7662
- Tartózkodási hely: Bokod
Re: Kerékpározás
Ha elég 10-15mm ami van még benne, akkor igaztrane írta: ↑2024.12.02., hétf. 08:58
így van, pontosan, ahogyan írod. ugyanis addig, amíg a nyereg alatti síneknek a megfelelő nyeregpozíció eléréséhez van elég mozgásterük azok befogójáig (jelen esetben előre), addig a 0 offset-es nyeregcső nem változtat semmit a dolgon, csak optikailag> Rotox-nál (mert ugye erről beszélünk most) meg ez a helyzet
. ezért írtam, amit, mégha "néhányaknak ez hihetetlen" is
![]()

Alces 6 | Mac Mini M1 | Audio-gd Reference 10.32 | Genelec 1031APM aktív monitorok | DIY Oyaide kábelezés
Re: Kerékpározás
így van, pontosan, ahogyan írodasebestyen írta: ↑2024.12.02., hétf. 08:46Értem, tehát ha egy 15mm eltolású nyeregcsövet kicserélsz 0mm eltolásúra, akkor csak optikailag lesz előrébb a nyereg, a helyzete nem változik.Inkább tegyen fel egy mtb stucnit.
![]()



védd a fákat> egyél hódot! ;-)))
Online
Inkább tegyen fel egy mtb stucnit.
Revinek nyeregorr:
. .
Engem az érdekel, hol ülök, nem a nyeregorr távolsága, mivel nem ülök a nyeregorron.
No, Rotox, ha beteszel egy 0 offsetes nyeregcsövet a 15mm offsetes helyett, előrébb jön az üléspozíciód 15mm-t, tudom néhányaknak ez hihetetlen.
Ami a lényeg, nem csak a kormány lesz közelebb, hanem a hajtómű is, nem fogja úgy nyitogatni a csípőd. Mikor mobilitási határ közelébe van állítva a kerékpár, akkor ez kritikus. Érdemes továbbá azzal számolni, hogy minden 5mm nyereg előre mozgatás kompenzálásához 3mm-t emelni kell és fordítva, ha 5mm-t hátra tolod a nyerget, 3mm-t le kell ereszteni, ha egyébként a nyeregmagasság jó volt és az alsó holtponton könnyen átgördül a láb.
- asebestyen
- V.I.P.
- Hozzászólások: 6185
- Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
- Értékelés: 7662
- Tartózkodási hely: Bokod
Re: Kerékpározás
Értem, tehát ha egy 15mm eltolású nyeregcsövet kicserélsz 0mm eltolásúra, akkor csak optikailag lesz előrébb a nyereg, a helyzete nem változik.


Revinek nyeregorr:
. .
Engem az érdekel, hol ülök, nem a nyeregorr távolsága, mivel nem ülök a nyeregorron.
No, Rotox, ha beteszel egy 0 offsetes nyeregcsövet a 15mm offsetes helyett, előrébb jön az üléspozíciód 15mm-t, tudom néhányaknak ez hihetetlen.

Ami a lényeg, nem csak a kormány lesz közelebb, hanem a hajtómű is, nem fogja úgy nyitogatni a csípőd. Mikor mobilitási határ közelébe van állítva a kerékpár, akkor ez kritikus. Érdemes továbbá azzal számolni, hogy minden 5mm nyereg előre mozgatás kompenzálásához 3mm-t emelni kell és fordítva, ha 5mm-t hátra tolod a nyerget, 3mm-t le kell ereszteni, ha egyébként a nyeregmagasság jó volt és az alsó holtponton könnyen átgördül a láb.
Alces 6 | Mac Mini M1 | Audio-gd Reference 10.32 | Genelec 1031APM aktív monitorok | DIY Oyaide kábelezés
Re: Kerékpározás
pont olyan, mint a 0 offset-es, ha nem írom el


védd a fákat> egyél hódot! ;-)))
Online
- asebestyen
- V.I.P.
- Hozzászólások: 6185
- Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
- Értékelés: 7662
- Tartózkodási hely: Bokod
Re: Kerékpározás
Milyen az a 0 fokos nyeregcső?trane írta: ↑2024.12.02., hétf. 07:04
ha mindenképp' közelebb kell kerüljön a kormány, a 0-fokos nyeregcsővel szvsz azon kívül, hogy optikailag előrébb van a nyereg, ugyanott tartasz, a helyzetét tekintve az biza' maradt ott- ellenben egy rövidebb stucnival valóban meg tudod oldani a dolgot
(a fék/váltókarokat én nem tenném följebb
, kényelmetlen lesz felsőfogásban bringázni, meg alsóból váltani/fékezni)
Alces 6 | Mac Mini M1 | Audio-gd Reference 10.32 | Genelec 1031APM aktív monitorok | DIY Oyaide kábelezés
Re: Kerékpározás
Rotox írta: ↑2024.12.01., vas. 12:58Közlési kényszerem van:kezdeti benyomások az első, tegnapi 56 km-t követően.
...Azt hiszem, ez a Merida Expert SL nyereg nem lesz a barátom, szerintem hamar ki fogom cserélni a Malin lévő Ritchey nyeregre.
Úgy érzem, a közel azonos reach, nyeregközéptől mért alsó és felső kormányfogás távolság, valamint nagyjából szintén azonos kormány reach ellenére középső fogásban kicsit jobban előrébb kell nyúlnom...
A tradicionális 52/42 után még meg kell tanulnom a nagyobb fogszám különbségű kompakt hajtóművet...
először is gratula


a nyereggel kapcsolatban: nekem is a Ritchey jött be (konkrétan a Streem), hasonló lehet a popónk

a kormány-távolság/(és fékkar-)magasságot illettően (is) azt mondom, használd még egy darabig így a gépet, lehet, némi km-eket magad mögött hagyva rájössz, nem is annyira kényelmetlen az a most ekként megélt hajtási pozíció




ha mindenképp' közelebb kell kerüljön a kormány, a 0-fokos nyeregcsővel szvsz azon kívül, hogy optikailag előrébb van a nyereg, ugyanott tartasz, a helyzetét tekintve az biza' maradt ott



végül, a kompaktot szvsz hamar meg fogod szokni, és nekünk sokkal kényelmesebb, mint az 53/39

azt' mos'má' nyomjad nekem!!!

védd a fákat> egyél hódot! ;-)))
Online
- asebestyen
- V.I.P.
- Hozzászólások: 6185
- Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
- Értékelés: 7662
- Tartózkodási hely: Bokod
Re: Kerékpározás
Egy 0mm offsetes nyeregcső kell bele és kész, sokkal-sokkal kényelmesebb lesz minden szempontból.
Alces 6 | Mac Mini M1 | Audio-gd Reference 10.32 | Genelec 1031APM aktív monitorok | DIY Oyaide kábelezés
Re: Kerékpározás
babaRotox írta: ↑2024.12.01., vas. 12:58Közlési kényszerem van:kezdeti benyomások az első, tegnapi 56 km-t követően.
A bringa érzésre egyértelműen gyorsabb és ezt a számok is igazolják.Még téli ruhában, ilyen hőmérséklet mellett is két PR a viszonylag gyakran járt, ismerős körömön (úgy, hogy nem is nyomtam fullra), de a többi szegmensnél is közelítettem a(z általában sajnos évekkel ezelőtti…
) legjobb időimhez. Ez leginkább az emelkedőkön mutatkozik meg (hát igen, nagyjából 2,3 kg tömeg különbséget mértem a két brinyó között).
Azt hiszem, ez a Merida Expert SL nyereg nem lesz a barátom, szerintem hamar ki fogom cserélni a Malin lévő Ritchey nyeregre.
Úgy érzem, a közel azonos reach, nyeregközéptől mért alsó és felső kormányfogás távolság, valamint nagyjából szintén azonos kormány reach ellenére középső fogásban kicsit jobban előrébb kell nyúlnom (persze ebbe a nem azonos nyeregcső dőlésszögek és fékváltókar méretek is belejátszanak), a fékváltókar bütykéig közel 2 cm-el hosszabb a Merida. Korábban már írtam, hogy a kényelem érdekében a Malin kicsit „csalok” a fékváltókar feljebb helyezésével, szerintem itt is ez fog történni, csak egyelőre nem szeretném bántani a vadiúj bandázsolást (vagy esetleg kicsit feljebb billentem a kormányt). Ja, és a spacerek maradnak...Ezzel együtt most is úgy gondolom, hogy a hosszra akár megfelelő XS méret a rendkívül alacsony fejcső miatt az én koromban mindenképpen durva volna. A kérésemre 73 cm-re előre beállított nyeregmagasság a Meridán is jónak tűnik.
A tradicionális 52/42 után még meg kell tanulnom a nagyobb fogszám különbségű kompakt hajtóművet; ha ledobom a kistányérra, egy pillanat alatt lendületet vesztek, a lábaim pedig szinte „üresjáratban” pörögnek, hátul gyorsan le kell váltanom egy-kettővel, hogy visszanyerjem a sebességet. Szintén meg kell szoknom, hogy emelkedőkön ne váltsak a kelleténél puhább áttételre, ami kényelmes ugyan, de még pörgetve sem haladós (a Malin ez nem volt gond, mert – az erőnlétemhez mérten – nem volt ilyen áttételem). Előre is köszönöm, ha van tanácsotok ezzel kapcsolatban.
Végül, de nem utolsósorban: Ákos, itt is köszönöm szépen a segítségedet.
youtu.be/3UhCiTa5M5g

a nyerged lehet nagyon hátul van. a Te magasságodnak kb 5cm-re jó a nyeregorr a középcsapágy síkjától. lehet a kép csalóka, de ránézésre van benne simán 1 cm.
a fékkarod is tud jönni fentebb. így hátrébb. elég lent van (szintén csalhat a kép) ha hátrahúzva béna lenne, tehetsz próbát egy FSA kompakktal. a méretei egyeznek, de más a hajlítása és a fékkar közelebb kerül azzal. de ránézésre ennek a hajlítása is hasonlít, lehet azt nyúlták, mert a merida szerette az FSA kormányokat használni régebben. ránézésre ez a kormány is elbír még egy centit és máris találtál 2-t.
ezeken az új bicókon a régi riderek, a megazokott üléspozin idővel engednek lentebb. nekem majd 1,5cm-t jött lentebb, amikor megint felültem 40körül és a spicces forgatás élt még bennem serdülőből. De azt látom, kb jól működik a belső lábhossz(csak ennek mérése elég pontatlan) xal belső láb x 0,883.
nálam a pedál alsó holtponton a sarkam a pedálon kényelmesen, lazán, semmi feszülés, áll pont.
egyébként, ha elköveted ezt a sok finomítást, főleg, ha a nyerget lentebb tolod, elgondolkodhatsz 1 hézagolón (ha centisek, mert 1 centivel lehet lentebb kerülsz)
hajtsad

ja, pärt leírta... használd nyugodtan a nagytányért. 7% körül, ha hosszú a hegy, már ledobhatod, de ott lesz időd hátul is ledobni, nem kapkodós olyankor a menés. Meg idővel ráérzel, hogy elől-hátul dobod. nem hülyül be a váltő, simán lenyomja egyszerre is.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
Az egyik leghatékonyabb és legolcsóbb tuning, a súlycsökkentés. (legolcsóbb, ha fogyunk) Ez mindenkire igaz, de főleg azokra,akik sokat másznak. A felfelében sok energiát meg lehet spórolni, hogy nem cipelünk felesleges súlyokat. De persze ezt úgy is tudod. Ettől függetlenül nem csak emiatt gyorsabb az új bicód, de ez is nagyban hozzájárul.Rotox írta: ↑2024.12.01., vas. 12:58két PR a viszonylag gyakran járt, ismerős körömön (úgy, hogy nem is nyomtam fullra), de a többi szegmensnél is közelítettem a(z általában sajnos évekkel ezelőtti…) legjobb időimhez. Ez leginkább az emelkedőkön mutatkozik meg (hát igen, nagyjából 2,3 kg tömeg különbséget mértem a két brinyó között).