Felhívtam a Mester Bike-ot, elmondtam mi van, mit csináltam vele. a válasznak kb az volt a lényege, hogy ez ilyen. :) Mármint nincs hosszú távú megoldás rá. Időleges van, bárhová kerül 1 kis kosz, ezt fogja csinálni. Az összes pontot szét kell szedni és zsírral összetenni. Igaza van Pärt kollégának

, a spidert még nem vettem le. :) A többi viszont pont úgy van összerakva ahogy elmodta a srác. Mondtam odaviszem, csinálják meg. Azt mondta, ugyanezeket fogják végigcsinálni rajta és nem lesz gari, hogy jó lesz, hanem ha jó lesz, jó lesz, ha nem, akkor nem tudnak mit tenni, ez van.
Cannondale márkaszerviz.
Meg még azt is mondta, bárhonnan nyikorog, pl hátsó kerék tengely papucs, váltótartó fül, stb, azt is középről hallani. Viszont a középcsapágy cserére egyértelműen reagált, sokat javult. Amíg egyenletes 90rpm körül nyomom 250W-ig teljesen oké. De, ha jön kis emelkedő, leengedem 60-70rpm-re a fordulatot, akkor már 200W-nál is van hangja, 400W-nál olyan hangja lesz, mintha a műanyag szét akarna szakadni mindjárt. Ma mire felértem Pannonhalmán az apátsághoz, mintha valami ezer éves, karbantartást soha nem látott szarral érkeztem volna meg.
