

néha jobb, mint Boncz+Markos fénykorukban !
Reacton is karbon a cilla, nincs betét. Nincs vele semmi baj. Az a negyedik se direkt alu,csak a váltópapucs gondolom. Bár ott lehjet van egy kis szilárdsági fipunkcióka, mert csak ott kapja a nagy csavarást.asebestyen írta: ↑2022.08.09., kedd 19:34
Kivettem a hátsó kereket is, és megdöbbenésemre a karbon vázhoz van szorítva az agy a gyorszárral, nincs alu papucs. Gyakorlatilag egyedül a váltó felőli oldalon a külső fele alu, a másik 3 érintkezési pont karbon. Lepucoltam mindet, karbon zsírral megkentem...
Majd ha a napra kiviszed egy nagy karikára,akkor majd látsz többet is,sima Szovátba még nem láthattad+a kormány elvitte a figyelmedrevox írta: ↑2022.08.09., kedd 18:48Oxt én meg idegbeteg voltam, hogy találtam az új reacton egy kb 2 cenntis, enyhe karcot a fényezésen, bár nem nagyon látszikpärt írta: ↑2022.08.09., kedd 17:16Ha idegenkedsz a ragasztástól, akkor nagyon belenyúltál ebbe a karbon történetbe.Loctite is jó; akkor könnyebb szétszedni, ha később kedved szottyan egy pohár jó vörösbor mellett elnézegetni a bordákat.
![]()
Ezeknél nem bontható a spider/kar, de akárhogy túráztatom a memóriám, nem rémlik, hogy egyszer is szükség lett volna rá... IMG_20220809_170018.jpg
...ellentétben a tányérokkal, amik garantáltan nem egyszerre fognak elkopni . Nálam legalábbis a nagy lánckerék túlél kb. három kicsit, mert sok az emelkedő, ami gyorsabban zabálja az apraját.![]()
Az alu csészék a képeid alapján jól be vannak ragasztva: a peremeknél látszik a minimális túlfolyás.asebestyen írta: ↑2022.08.09., kedd 19:34[
Értem amit Pärt ír, a spider a hajtókarhoz csatlakozik, ezen 40Nm-re kell lehúzni a lock ring-et. Érzésre, mint Katiban a gyerek.... de megrendeltem a szerszámot hozzá meg egy tartalék lock ringet.Ellenőríztem a lánctányér csavarokat, mind ugyanúgy fog, mint amikor lehúztam őket. A karok ugyanúgy a tengelyhez, szóval semmi nem lazult fel.
Kivettem a hátsó kereket is, és megdöbbenésemre a karbon vázhoz van szorítva az agy a gyorszárral, nincs alu papucs. Gyakorlatilag egyedül a váltó felőli oldalon a külső fele alu, a másik 3 érintkezési pont karbon. Lepucoltam mindet, karbon zsírral megkentem... Addig úgyse állok meg, míg ki nem derül, mi nyekeg rajta. Persze ha a Mester Bike-ban nem tudják ezeket megcsinálni, akkor én se fogom tudni.
Srác egyébként kapásból az alu csésze, karbon középrészt mondta, aztán mondtam azok össze vannak kegyetlenül ragasztva. Erre azt mondta, nem látni bele, hogy körben mindenhol rendesen egyenletesen meg van-e ragasztva vagy csak helyenként fog, de hogy igazából már mindegy, mert azzal úgyse lehet mit csinálni.
Drukkoljatok, mert hifibuzik ride-on az őrületbe kergetek vele mindenkit, ahogy mászunk felfelé...![]()
Értem amit Pärt ír, a spider a hajtókarhoz csatlakozik, ezen 40Nm-re kell lehúzni a lock ring-et. Érzésre, mint Katiban a gyerek.... de megrendeltem a szerszámot hozzá meg egy tartalék lock ringet.revox írta: ↑2022.08.09., kedd 18:56Émmost fáradt vagyok, de mintha nem egy dologról beszélnétek Pärttal. Ő a hajtókar csatlakozását mondja a spiderre, nem a lánctányérokat a spider "másik végén". De lehet rosszul veszem az adást...asebestyen írta: ↑2022.08.09., kedd 16:34Azt terveztem, hogy ha az FSA lánctányérok elkopnak, akkor veszek rá Cannondale OPI-t https://www.cannondale-parts.de/epages/ ... P2319U10OS , ahol ugye 1 darabból van a 2 tányér, nincs csavar, stb.pärt írta: ↑2022.08.09., kedd 16:00Szerintem egy hifista elég jól belövi, hogy honnan jön a nyekergés.![]()
A spidernél nem megoldás a zsír - már amennyiben valóban ott a gond. Csak addig fog segíteni, amíg a hajtás mikromozgásai ki nem szorítják, aztán tovább nyűvi egymást a két felület, egyre nagyobb játékkal. Ha elég nagy a játék, még minimálisan teljesítményt is elzabál. Ragasztani kell: úgysincs értelme a szétszedhetőségnek azon kívül, hogy így kisebb alkatrészeket kovácsolhat a gyártó - olcsóbban.
Valahogy ezektől a ragasztásoktól idegenkedem. Valószínű hülyeség félni tőle, de nekem az olyan végleges dolognak tűnik mindig, én meg szeretem meghagyni a lehetőségét a korrigálásnak.
Végülis már mindegy, csak derülne ki, honnan nyöszörög. Olyan műanyag nyöszörgés az a bajom, nem fémes. Srác szerint szarni kell rá, ez ilyen.Engem viszont nem hagy nyugodni...
Bár szerintem is inkább középrész,de ellenörzést megér.
Émmost fáradt vagyok, de mintha nem egy dologról beszélnétek Pärttal. Ő a hajtókar csatlakozását mondja a spiderre, nem a lánctányérokat a spider "másik végén". De lehet rosszul veszem az adást...asebestyen írta: ↑2022.08.09., kedd 16:34Azt terveztem, hogy ha az FSA lánctányérok elkopnak, akkor veszek rá Cannondale OPI-t https://www.cannondale-parts.de/epages/ ... P2319U10OS , ahol ugye 1 darabból van a 2 tányér, nincs csavar, stb.pärt írta: ↑2022.08.09., kedd 16:00Szerintem egy hifista elég jól belövi, hogy honnan jön a nyekergés.![]()
A spidernél nem megoldás a zsír - már amennyiben valóban ott a gond. Csak addig fog segíteni, amíg a hajtás mikromozgásai ki nem szorítják, aztán tovább nyűvi egymást a két felület, egyre nagyobb játékkal. Ha elég nagy a játék, még minimálisan teljesítményt is elzabál. Ragasztani kell: úgysincs értelme a szétszedhetőségnek azon kívül, hogy így kisebb alkatrészeket kovácsolhat a gyártó - olcsóbban.
Valahogy ezektől a ragasztásoktól idegenkedem. Valószínű hülyeség félni tőle, de nekem az olyan végleges dolognak tűnik mindig, én meg szeretem meghagyni a lehetőségét a korrigálásnak.
Végülis már mindegy, csak derülne ki, honnan nyöszörög. Olyan műanyag nyöszörgés az a bajom, nem fémes. Srác szerint szarni kell rá, ez ilyen.Engem viszont nem hagy nyugodni...
Oxt én meg idegbeteg voltam, hogy találtam az új reacton egy kb 2 cenntis, enyhe karcot a fényezésen, bár nem nagyon látszikpärt írta: ↑2022.08.09., kedd 17:16Ha idegenkedsz a ragasztástól, akkor nagyon belenyúltál ebbe a karbon történetbe.Loctite is jó; akkor könnyebb szétszedni, ha később kedved szottyan egy pohár jó vörösbor mellett elnézegetni a bordákat.
![]()
Ezeknél nem bontható a spider/kar, de akárhogy túráztatom a memóriám, nem rémlik, hogy egyszer is szükség lett volna rá... IMG_20220809_170018.jpg
...ellentétben a tányérokkal, amik garantáltan nem egyszerre fognak elkopni . Nálam legalábbis a nagy lánckerék túlél kb. három kicsit, mert sok az emelkedő, ami gyorsabban zabálja az apraját.
Meg mellé a kicsin a lánc kevesebb fogat fog át és ugyanaz a 2000Watt kiseb felületen, jobban koptat. Halmazati bümtett, 2 év száműzetés Hortobágyra
A Biogal/Teva gyógyszergyár ipari vágánya. Émmég vonatot ott nem láttam, de vizes gumival eltaknyolókat igen
asebestyen írta: ↑2022.08.09., kedd 14:32Tegnap mentem egy kicsit keményebbet a Cannondale-lel, azóta ugyanúgy nyoszorog a közepe.![]()
Azt terveztem, hogy ha az FSA lánctányérok elkopnak, akkor veszek rá Cannondale OPI-t https://www.cannondale-parts.de/epages/ ... P2319U10OS , ahol ugye 1 darabból van a 2 tányér, nincs csavar, stb.pärt írta: ↑2022.08.09., kedd 16:00Szerintem egy hifista elég jól belövi, hogy honnan jön a nyekergés.![]()
A spidernél nem megoldás a zsír - már amennyiben valóban ott a gond. Csak addig fog segíteni, amíg a hajtás mikromozgásai ki nem szorítják, aztán tovább nyűvi egymást a két felület, egyre nagyobb játékkal. Ha elég nagy a játék, még minimálisan teljesítményt is elzabál. Ragasztani kell: úgysincs értelme a szétszedhetőségnek azon kívül, hogy így kisebb alkatrészeket kovácsolhat a gyártó - olcsóbban.
Reméljük nem használják már
Ehhez a pályafentartás mit szólt?
Ha úgy is nyekereg, hogy a csészék be vannak ragasztva, akkor egy kisebb összeget feltennék rá, hogy a spider és a kar közti rész a ludas. Le kéne szedni a gyűrűt (újabb, tíz évente használatos célszerszámasebestyen írta: ↑2022.08.09., kedd 14:32Tegnap mentem egy kicsit keményebbet a Cannondale-lel, azóta ugyanúgy nyoszorog a közepe.![]()
Túl erős vagyasebestyen írta: ↑2022.08.09., kedd 14:32Tegnap mentem egy kicsit keményebbet a Cannondale-lel, azóta ugyanúgy nyoszorog a közepe.![]()
Nem, de eligrottam a közútkezelőhöz, hogy van itt egy HŐS, aki ha kell, hétvégére leaszfaltozza a Balmazújvárosi utat a látóképi csárdáig
Húúú, Kacsika.... Minnyá bexarok