Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
Kerékpározás
Kerékpározás
Szokni minden nyerget kell, az tény. Ha a csontot nyomja, akkor jó, ha a lágy részek fájnak, nem jó.
Megszokni mindent meg lehet. Ha pofán verik az embert minden nap, azt is megszokja, de attól még nem jó.
Online
Na ma lenyomtan egy hosszabb túrát,jól esett,és szerintem barátom lesz ez a canga mert jó ez..A beállításokat kell még finomítani,de ez majd kiforja magát.A nyereggel még ismerkedem,tologálom ide oda.A bicajboltos azt mondta hogy ha most kezdtem még csak kerekezni,akkor adjak még időt ennek a gyári nyeregnek,mert szerinte jó lesz az.Mondjuk ma már jobban is esett,lehet tényleg szokni kell.
Kell rá egy pár kiegészítő még amiket már most is hiányoltam.Kulacs meg váztáska mindenképpen.
Még az első telókon kell szerintem keményíteni,mintha puha lenne egy kicsit.
Később lehet kell egy szélesebb gumigarnitúra is,ezekkel elég izgalmas homokos földúton tekerni,mondjuk nem tudom hogy a szélesebb jobb e lenne,csak úgy tippelek hogy talán igen.
Szóval alakul ez,megy is mint a meszes,pedig még csak a hátsó váltóval játszadoztam,az első középen van.
Megmozgat ez rendesen ha tolja neki az ember,de hát ezt is akartam,jó is ez így.
Hajrá!
Bátran használd a váltót, azért van!
A nyeregkérdéssel várhatsz, az első 3-5 alkalom után megszokja az ülep, ha kihagysz pár hetet újra kell kezdeni, de mindegyik nyeregnél, nincs kivétel. Ha nyár közepén sem lesz komfortos, akkor érdemes lehet másikat keresni.
- Vinkler
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 14024
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 8971
- Tartózkodási hely: Szentendre
Kerékpározás
Na ma lenyomtan egy hosszabb túrát,jól esett,és szerintem barátom lesz ez a canga mert jó ez..A beállításokat kell még finomítani,de ez majd kiforja magát.A nyereggel még ismerkedem,tologálom ide oda.A bicajboltos azt mondta hogy ha most kezdtem még csak kerekezni,akkor adjak még időt ennek a gyári nyeregnek,mert szerinte jó lesz az.Mondjuk ma már jobban is esett,lehet tényleg szokni kell.
Kell rá egy pár kiegészítő még amiket már most is hiányoltam.Kulacs meg váztáska mindenképpen.
Még az első telókon kell szerintem keményíteni,mintha puha lenne egy kicsit.
Később lehet kell egy szélesebb gumigarnitúra is,ezekkel elég izgalmas homokos földúton tekerni,mondjuk nem tudom hogy a szélesebb jobb e lenne,csak úgy tippelek hogy talán igen.
Szóval alakul ez,megy is mint a meszes,pedig még csak a hátsó váltóval játszadoztam,az első középen van.
Megmozgat ez rendesen ha tolja neki az ember,de hát ezt is akartam,jó is ez így.
Hajrá!
Bátran használd a váltót, azért van!
A nyeregkérdéssel várhatsz, az első 3-5 alkalom után megszokja az ülep, ha kihagysz pár hetet újra kell kezdeni, de mindegyik nyeregnél, nincs kivétel. Ha nyár közepén sem lesz komfortos, akkor érdemes lehet másikat keresni.
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Kerékpározás
Na ma lenyomtan egy hosszabb túrát,jól esett,és szerintem barátom lesz ez a canga mert jó ez..A beállításokat kell még finomítani,de ez majd kiforja magát.A nyereggel még ismerkedem,tologálom ide oda.A bicajboltos azt mondta hogy ha most kezdtem még csak kerekezni,akkor adjak még időt ennek a gyári nyeregnek,mert szerinte jó lesz az.Mondjuk ma már jobban is esett,lehet tényleg szokni kell.
Kell rá egy pár kiegészítő még amiket már most is hiányoltam.Kulacs meg váztáska mindenképpen.
Még az első telókon kell szerintem keményíteni,mintha puha lenne egy kicsit.
Később lehet kell egy szélesebb gumigarnitúra is,ezekkel elég izgalmas homokos földúton tekerni,mondjuk nem tudom hogy a szélesebb jobb e lenne,csak úgy tippelek hogy talán igen.
Szóval alakul ez,megy is mint a meszes,pedig még csak a hátsó váltóval játszadoztam,az első középen van.
Megmozgat ez rendesen ha tolja neki az ember,de hát ezt is akartam,jó is ez így.
Online
valaki említette az órát. vettem kínából egy garmin rendszerű komzol+öntapadós "apa" szettet. a telefonhoz egy "back cover"-t,amire felragasztottam az anyát. kormányra fel a konzolt és garmin dokkolással lehet telefont használni. érdemes valmai kicsit beszerezni,pl samsung pocket neo vagy young2. ezen ha fut egy endomondo,4 adatot lehet a képernyőre tenni és logolja is az utat. ha kell, térképen naivgál. na jó,ez az asszonyén van. magamnak garmin dokkolással egy sony smartwatc 3 okosórát tettem fel,de azon is endomondo fut.
érdemes elgondolkodni rajta. főleg ha nem hatalmas a telefonod,nem is kell másikat venni,de azért tegyük hozzá,a túl nagy műszer bénán néz ki bicajon...
ha nem értheő, és érdekel valkit,kifejtem linkekkel,honna lehet rndelni,csak most rohanok a lényeg,ezt amikor garminban kaartam megvenni, 180ezer lett volna. az olcsóbbak nem tudnak adHoc térképet,csak ha előre feltöltöd az útvonalat és akkor is elég béna a térkép rajta. túráknál ez jól jöhet,főleg ha kombinálod,hogy pl wikiloc-ot is használsz, vagy humap-ot
Kerékpározás
valaki említette az órát. vettem kínából egy garmin rendszerű komzol+öntapadós "apa" szettet. a telefonhoz egy "back cover"-t,amire felragasztottam az anyát. kormányra fel a konzolt és garmin dokkolással lehet telefont használni. érdemes valmai kicsit beszerezni,pl samsung pocket neo vagy young2. ezen ha fut egy endomondo,4 adatot lehet a képernyőre tenni és logolja is az utat. ha kell, térképen naivgál. na jó,ez az asszonyén van. magamnak garmin dokkolással egy sony smartwatc 3 okosórát tettem fel,de azon is endomondo fut.
érdemes elgondolkodni rajta. főleg ha nem hatalmas a telefonod,nem is kell másikat venni,de azért tegyük hozzá,a túl nagy műszer bénán néz ki bicajon...
ha nem értheő, és érdekel valkit,kifejtem linkekkel,honna lehet rndelni,csak most rohanok a lényeg,ezt amikor garminban kaartam megvenni, 180ezer lett volna. az olcsóbbak nem tudnak adHoc térképet,csak ha előre feltöltöd az útvonalat és akkor is elég béna a térkép rajta. túráknál ez jól jöhet,főleg ha kombinálod,hogy pl wikiloc-ot is használsz, vagy humap-ot
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Kerékpározás
Szia,
NO, akkor igazán örülök, hogy pár perc kereséssel, ilyen jót találtam neked. Kényes vagyok a bringámra, és a bringákra, de ez elsőre is jó vételnek tűnt...
Sok-sok kellemes km-ert vele..
Gratula a nagyszerű cangához!
Üdv.
Imi
Köszi Imi.
Szuper a gép,csak a nyereggel kell majd valamit csinálni,mert így elsőre nem ok.Lehet csak állítani kell,nem tudom,de majd holnap több időm lesz ezzel foglalkozni,ma még csak egy rövid próba volt.
Még a pedál is fura egy kicsit a recéivel,de ehhez még hozzá lehet szokni,vagy cserélni arra amit ajánlottak.
Majd az idő megold mindent.
Online
Minap még láttam tekerni, pont szakaszt nyert. Ott mondták, hogy Aru térde nincs rendben, így ő lesz az Astana első embere a Giro-n, gondoltam utolsó óriási lehetésége..
A sors kegyetlen volt vele..
R.I.P.
R.I.P.
Kerékpározás
Minap még láttam tekerni, pont szakaszt nyert. Ott mondták, hogy Aru térde nincs rendben, így ő lesz az Astana első embere a Giro-n, gondoltam utolsó óriási lehetésége..
A sors kegyetlen volt vele..
R.I.P.
R.I.P.
Lyngdorf - AP Avanti I.
Online
Szia,
NO, akkor igazán örülök, hogy pár perc kereséssel, ilyen jót találtam neked. Kényes vagyok a bringámra, és a bringákra, de ez elsőre is jó vételnek tűnt...
Sok-sok kellemes km-ert vele..
Gratula a nagyszerű cangához!
Üdv.
Imi
Na elhoztam a lovat,és egy gyors kb beállítás után már le is nyomtam próbára óvatosban négy öt km-ert vele.Hát ez marha jó.Szuper az állapota minden tekintetben,és nagyon jó tekerni.A váltó is szuper.
Féltem a mérettől,de így elsőre még majdnem hogy magas is,alig bírok leszállni róla.
Rugós az ülés rajta,viszont így elsőre kényelmetlen.Azt érzem hogy mindenhol nyom,de majd próbálgatom a beállítást,aztán meglátjuk.Most még nem jó,de így is örülök a gépnek.
Kerékpározás
Szia,
NO, akkor igazán örülök, hogy pár perc kereséssel, ilyen jót találtam neked. Kényes vagyok a bringámra, és a bringákra, de ez elsőre is jó vételnek tűnt...
Sok-sok kellemes km-ert vele..
Gratula a nagyszerű cangához!
Üdv.
Imi
Na elhoztam a lovat,és egy gyors kb beállítás után már le is nyomtam próbára óvatosban négy öt km-ert vele.Hát ez marha jó.Szuper az állapota minden tekintetben,és nagyon jó tekerni.A váltó is szuper.
Féltem a mérettől,de így elsőre még majdnem hogy magas is,alig bírok leszállni róla.
Rugós az ülés rajta,viszont így elsőre kényelmetlen.Azt érzem hogy mindenhol nyom,de majd próbálgatom a beállítást,aztán meglátjuk.Most még nem jó,de így is örülök a gépnek.
Lyngdorf - AP Avanti I.
Kerékpározás
Le sem merem írni, hogy R.I.P. Michele Scarponi. Furcsa, h nemrég szakaszt nyert, ma meg már nincs tovább...
Álljunk meg egy pillanatra, egy Bajnok távozott.
http://index.hu/sport/bringa/2017/04/22 ... _bajnokat/
R.I.P.
Dolgozó: Audiolab M-DAC Mini DSD DAC - Genelec 8020A - Genelec F One
Nappali: Auralic Vega G1 - Primare Pre32 - 2x Primare A34.2 - Antony Gallo Nucleus Reference 3
Nappali: Auralic Vega G1 - Primare Pre32 - 2x Primare A34.2 - Antony Gallo Nucleus Reference 3
Kerékpározás
Na elhoztam a lovat,és egy gyors kb beállítás után már le is nyomtam próbára óvatosban négy öt km-ert vele.Hát ez marha jó.Szuper az állapota minden tekintetben,és nagyon jó tekerni.A váltó is szuper.
Féltem a mérettől,de így elsőre még majdnem hogy magas is,alig bírok leszállni róla.
Rugós az ülés rajta,viszont így elsőre kényelmetlen.Azt érzem hogy mindenhol nyom,de majd próbálgatom a beállítást,aztán meglátjuk.Most még nem jó,de így is örülök a gépnek.
- tonee73
- Kiemelt Moderátor
- Hozzászólások: 13203
- Csatlakozott: 2008.12.12., pén. 11:49
- Értékelés: 6206
- Tartózkodási hely: SO15 0SB
Kerékpározás
Le sem merem írni, hogy R.I.P. Michele Scarponi. Furcsa, h nemrég szakaszt nyert, ma meg már nincs tovább...
Álljunk meg egy pillanatra, egy Bajnok távozott.
http://index.hu/sport/bringa/2017/04/22 ... _bajnokat/
Nyugodjék békében!
Jó zenék --> Marantz CD16 --> Etalon Suprampli --> Chario Constellation Delphinus mkII
Ha meghalsz, te nem tudod, hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz.Ugyanez a helyzet akkor is, ha hülye vagy.
Ha meghalsz, te nem tudod, hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz.Ugyanez a helyzet akkor is, ha hülye vagy.
Online
Le sem merem írni, hogy R.I.P. Michele Scarponi. Furcsa, h nemrég szakaszt nyert, ma meg már nincs tovább...
Álljunk meg egy pillanatra, egy Bajnok távozott.
http://index.hu/sport/bringa/2017/04/22 ... _bajnokat/
Wtf?! Nemááár!
- Vinkler
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 14024
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 8971
- Tartózkodási hely: Szentendre
Kerékpározás
Le sem merem írni, hogy R.I.P. Michele Scarponi. Furcsa, h nemrég szakaszt nyert, ma meg már nincs tovább...
Álljunk meg egy pillanatra, egy Bajnok távozott.
http://index.hu/sport/bringa/2017/04/22 ... _bajnokat/
Wtf?! Nemááár!
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Kerékpározás
Le sem merem írni, hogy R.I.P. Michele Scarponi. Furcsa, h nemrég szakaszt nyert, ma meg már nincs tovább...
Álljunk meg egy pillanatra, egy Bajnok távozott.
http://index.hu/sport/bringa/2017/04/22 ... _bajnokat/
- tonee73
- Kiemelt Moderátor
- Hozzászólások: 13203
- Csatlakozott: 2008.12.12., pén. 11:49
- Értékelés: 6206
- Tartózkodási hely: SO15 0SB
Kerékpározás
Egy váznak csak egy paramétere az üléscső hossza, a felső cső, vázgeometria, stb legalább annyit számít. Ha egyel kisebb a méret, azért még szinte 100% hogy be lehet úgy állítani, hogy jó legyen, inkább legyen kisebb, mint nagyobb.
Sajnos a nyereg próbálós. Vannak olyan boltok, ahol vannak demo nyergek és letéttel el lehet vinni kipróbálni. Lényeg, ha ráülsz, ne a lágy részeket nyomja, hanem érezd az ülőcsontjaidat. Először kényelmetlennek fogod érezni, de ha rendszeres sportolásra használod, rájössz, hogy az lesz a kényelmesebb és egészségesebb. Meg is szokták mérni az ülőcsontok távolságát jobb helyeken és ajánlanak hozzá nyerget, amit érdemes lehet kipróbálni a sok közül. Ha mindenképp növelni kell a komfortot, akkor inkább egy rugós nyeregcső. mint egy puha, pl zselés nyereg. Ha van valamilyen gerincproblémád, akkor is hasznos lehet egy ilyen rugós nyeregcső, egy-egy bukkanó nem ver oda akkorát.
Apropó, rugós nyeregcső: én ezt ajánlanám (a trekkingen otthon pont ez van):
https://ebike.hu/termekek/nyereg/nyereg ... nyeregcso/
Igaz, kissé húzós árban, de sokkal jobb, mint a hagyományos társai, és nem lóg, nem lötyög egy idő után.Azt is szokni kell, hogy nem közvetlenül lefelé mozog, hanem kissé hátra is, de miután belőttem a csővégben lévő csavarral a súlyomhoz már nem is volt annyira fura.Egyébként az 56-os váznak méret alapján jónak kellene lennie (nekem is akkora van-190 cm magas vagyok, 80 kg körüli súllyal), inkább a geometria lehet majd a kérdéses, de mint azt már írták az korrigálható a beállításokkal.
Jó zenék --> Marantz CD16 --> Etalon Suprampli --> Chario Constellation Delphinus mkII
Ha meghalsz, te nem tudod, hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz.Ugyanez a helyzet akkor is, ha hülye vagy.
Ha meghalsz, te nem tudod, hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz.Ugyanez a helyzet akkor is, ha hülye vagy.
Kerékpározás
Egy váznak csak egy paramétere az üléscső hossza, a felső cső, vázgeometria, stb legalább annyit számít. Ha egyel kisebb a méret, azért még szinte 100% hogy be lehet úgy állítani, hogy jó legyen, inkább legyen kisebb, mint nagyobb.
Sajnos a nyereg próbálós. Vannak olyan boltok, ahol vannak demo nyergek és letéttel el lehet vinni kipróbálni. Lényeg, ha ráülsz, ne a lágy részeket nyomja, hanem érezd az ülőcsontjaidat. Először kényelmetlennek fogod érezni, de ha rendszeres sportolásra használod, rájössz, hogy az lesz a kényelmesebb és egészségesebb. Meg is szokták mérni az ülőcsontok távolságát jobb helyeken és ajánlanak hozzá nyerget, amit érdemes lehet kipróbálni a sok közül. Ha mindenképp növelni kell a komfortot, akkor inkább egy rugós nyeregcső. mint egy puha, pl zselés nyereg. Ha van valamilyen gerincproblémád, akkor is hasznos lehet egy ilyen rugós nyeregcső, egy-egy bukkanó nem ver oda akkorát.
Na majd holnap megülöm a lovat,aztán meglátjuk milyen az ami most van rajta.Lehet az is jó.Egy ideig még biztosan,aztán majd ahogy falom a km-eket vele,a fenekem majd szól hogy jó e, vagy nem neki.
Köszi mindenkinek a segítséget.Lesz még nyűgöm biztosan,majd kérdezek még.
Kerékpározás
Köszi.
Most már csak azon izgulok hogy jó legyen,mármint méretre,mert az állapota újszerű.A fiának vette az eladó,de az valamiért nem szeretett bele a tekerésbe,szóval nem sokat ment.
Nézegettem ilyen olyan táblázatokat,és azok szerint egy mérettel lehet nagyobb kellene.Remélem be lehet ezt is állítani rám mert már nagyon rávagyok izgulva.
Nyerget hol lehet popsiméretben kapni?
Egy váznak csak egy paramétere az üléscső hossza, a felső cső, vázgeometria, stb legalább annyit számít. Ha egyel kisebb a méret, azért még szinte 100% hogy be lehet úgy állítani, hogy jó legyen, inkább legyen kisebb, mint nagyobb.
Sajnos a nyereg próbálós. Vannak olyan boltok, ahol vannak demo nyergek és letéttel el lehet vinni kipróbálni. Lényeg, ha ráülsz, ne a lágy részeket nyomja, hanem érezd az ülőcsontjaidat. Először kényelmetlennek fogod érezni, de ha rendszeres sportolásra használod, rájössz, hogy az lesz a kényelmesebb és egészségesebb. Meg is szokták mérni az ülőcsontok távolságát jobb helyeken és ajánlanak hozzá nyerget, amit érdemes lehet kipróbálni a sok közül. Ha mindenképp növelni kell a komfortot, akkor inkább egy rugós nyeregcső. mint egy puha, pl zselés nyereg. Ha van valamilyen gerincproblémád, akkor is hasznos lehet egy ilyen rugós nyeregcső, egy-egy bukkanó nem ver oda akkorát.
Kerékpározás
Sima kis szilikon villogó előre , hátra, azt jóccakát. Meg a féloldalas SPD pedál egy jó cipővel, meg a sisak. Aztán úgyis veszel ruhát nyárra meg átmenetit, meg szemüveget, hogy a bogarak ne vakítsanak. Aztán egy nyeregtáska, esetleg defektgátló, stb... Vannak hasznos dolgok, de ez majd kialakul.
Bocsánat! De van 1 nagyon fontos dolog, a legfontosabb, egy a Te hátsófeledhez illő nyereg, ami nem azt jelenti hogy kényelmes mikor ráülsz, hanem hogy az ülőcsontjaid érintkeznek a nyereggel legnagyobbrészt.
Köszi.
Most már csak azon izgulok hogy jó legyen,mármint méretre,mert az állapota újszerű.A fiának vette az eladó,de az valamiért nem szeretett bele a tekerésbe,szóval nem sokat ment.
Nézegettem ilyen olyan táblázatokat,és azok szerint egy mérettel lehet nagyobb kellene.Remélem be lehet ezt is állítani rám mert már nagyon rávagyok izgulva.
Nyerget hol lehet popsiméretben kapni?
Kerékpározás
Köszi Imi.
A lámpa nem kötelező?Este nem valószínű hogy tekerek,ha nem kell nem teszek.
Sárvédő esetleg?Vagy jobban néz ki így?Esőben sem fogok menni,mondjuk érhet meglepetés.
Felénk rendes emberek vannak,csak akkor lopnak ha nagyon muszály.
Figyelek rá persze.
Sima kis szilikon villogó előre , hátra, azt jóccakát. Meg a féloldalas SPD pedál egy jó cipővel, meg a sisak. Aztán úgyis veszel ruhát nyárra meg átmenetit, meg szemüveget, hogy a bogarak ne vakítsanak. Aztán egy nyeregtáska, esetleg defektgátló, stb... Vannak hasznos dolgok, de ez majd kialakul.
Bocsánat! De van 1 nagyon fontos dolog, a legfontosabb, egy a Te hátsófeledhez illő nyereg, ami nem azt jelenti hogy kényelmes mikor ráülsz, hanem hogy az ülőcsontjaid érintkeznek a nyereggel legnagyobbrészt.
Kerékpározás
Szia,
Amit én vennék, kulacs, kulacstartó, drót nélküli km óra, lámpa csak akkor, ha este is használni szeretnéd.. szürkületben hátra elég egy led villogó...
Arra figyelj, ha otthagyod valahol, akkor szem előtt legyen, s ne túl messze, mert jó kis darab ez a trekking canga..
Üdv.
Imi
Köszi Imi.
A lámpa nem kötelező?Este nem valószínű hogy tekerek,ha nem kell nem teszek.
Sárvédő esetleg?Vagy jobban néz ki így?Esőben sem fogok menni,mondjuk érhet meglepetés.
Felénk rendes emberek vannak,csak akkor lopnak ha nagyon muszály.
Figyelek rá persze.
Online
Szia,
Amit én vennék, kulacs, kulacstartó, drót nélküli km óra, lámpa csak akkor, ha este is használni szeretnéd.. szürkületben hátra elég egy led villogó...
Arra figyelj, ha otthagyod valahol, akkor szem előtt legyen, s ne túl messze, mert jó kis darab ez a trekking canga..
Üdv.
Imi
Milyen kiegészítő kütyüket ajánlatok erre?Lámpa kell azt látom,de más ami hasznos és jó ha van?
Kerékpározás
Szia,
Amit én vennék, kulacs, kulacstartó, drót nélküli km óra, lámpa csak akkor, ha este is használni szeretnéd.. szürkületben hátra elég egy led villogó...
Arra figyelj, ha otthagyod valahol, akkor szem előtt legyen, s ne túl messze, mert jó kis darab ez a trekking canga..
Üdv.
Imi
Milyen kiegészítő kütyüket ajánlatok erre?Lámpa kell azt látom,de más ami hasznos és jó ha van?
Lyngdorf - AP Avanti I.
Kerékpározás
Szia,
Ez szerintem egy elég frankó gép lenne, főleg kezdésnek....
http://apro.bikemag.hu/browse/tura-trek ... 86762.html
Milyen kiegészítő kütyüket ajánlatok erre?Lámpa kell azt látom,de más ami hasznos és jó ha van?
Online
Egy kerékcserén így is-úgy is elmehet a verseny (pl Sagan), szóval +pár másodperc nem oszt, nem szoroz szerintem. (Csak hozzáad )
az a pár másodperc néha sokat jelenthet. lehet normál kerékcserével még felrúgja a vasat és ha szerencséje van,épp nem rántják meg,amikor felér(persze ha egyben van a mezőny. ha valaki szökésben defektel le,annak lehet menni haza), de néha az a pár másodperc lehet épp elég lesz arra,hogy ha beledöglik se bír felmenni. persze profi mezőnyben ismerjük a kulacsfogásos trükköt,amit azért kezdenek hazai versenyzők is eltanulni innen jut eszembe,hány gyereket láttunk leszakadni,majd kulaccsal felérni... de nem óvtunk,nem problémáztunk,mert úgyis lehetett látni,hiába húzták fel kocsisorig, a következő lósznál beleszakadt. és valahol itt van jelentősélge annak a pár,szerintem 5-6-7-8-10másodperrcnek, hogy annyival lemarad,mire felrúgja,teljesen elfogy.
bár ennek az egészenk ellentmondani látszik,hogy profi csapatok odaállnak tárcsával. ezek szerint nem félnek ettől a dologtól, bár a védőburkolat nyilvánvalóan tol a kerékcsere idején.
Kerékpározás
Egy kerékcserén így is-úgy is elmehet a verseny (pl Sagan), szóval +pár másodperc nem oszt, nem szoroz szerintem. (Csak hozzáad )
az a pár másodperc néha sokat jelenthet. lehet normál kerékcserével még felrúgja a vasat és ha szerencséje van,épp nem rántják meg,amikor felér(persze ha egyben van a mezőny. ha valaki szökésben defektel le,annak lehet menni haza), de néha az a pár másodperc lehet épp elég lesz arra,hogy ha beledöglik se bír felmenni. persze profi mezőnyben ismerjük a kulacsfogásos trükköt,amit azért kezdenek hazai versenyzők is eltanulni innen jut eszembe,hány gyereket láttunk leszakadni,majd kulaccsal felérni... de nem óvtunk,nem problémáztunk,mert úgyis lehetett látni,hiába húzták fel kocsisorig, a következő lósznál beleszakadt. és valahol itt van jelentősélge annak a pár,szerintem 5-6-7-8-10másodperrcnek, hogy annyival lemarad,mire felrúgja,teljesen elfogy.
bár ennek az egészenk ellentmondani látszik,hogy profi csapatok odaállnak tárcsával. ezek szerint nem félnek ettől a dologtól, bár a védőburkolat nyilvánvalóan tol a kerékcsere idején.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
az biztos de azért nyilván macerásabb sokkal
Egy kerékcserén így is-úgy is elmehet a verseny (pl Sagan), szóval +pár másodperc nem oszt, nem szoroz szerintem. (Csak hozzáad )
- Vinkler
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 14024
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 8971
- Tartózkodási hely: Szentendre
Kerékpározás
az biztos de azért nyilván macerásabb sokkal
Egy kerékcserén így is-úgy is elmehet a verseny (pl Sagan), szóval +pár másodperc nem oszt, nem szoroz szerintem. (Csak hozzáad )
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Online
No igen...
Egyébként a lefty rulez!
A kerékcsere nem vészes, gyakorolni kell...
az biztos de azért nyilván macerásabb sokkal
Kerékpározás
No igen...
Egyébként a lefty rulez!
A kerékcsere nem vészes, gyakorolni kell...
az biztos de azért nyilván macerásabb sokkal
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
meg egy defektnél kerékcsere
egyébként nekem pl zavarja a nyugalmamat,hogy a kerék így aszimmetrikus lesz. de biztos csak megszokás kérdése lenne,egyelőre engem zavar,mint a lefty teló azt emg tudjuk a hifiből,ha nincs meg a leki béke,xart se ér a csodahifi (lásd a voodoo topic )
No igen...
Egyébként a lefty rulez!
A kerékcsere nem vészes, gyakorolni kell...
- Vinkler
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 14024
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 8971
- Tartózkodási hely: Szentendre
Kerékpározás
meg egy defektnél kerékcsere
egyébként nekem pl zavarja a nyugalmamat,hogy a kerék így aszimmetrikus lesz. de biztos csak megszokás kérdése lenne,egyelőre engem zavar,mint a lefty teló azt emg tudjuk a hifiből,ha nincs meg a leki béke,xart se ér a csodahifi (lásd a voodoo topic )
No igen...
Egyébként a lefty rulez!
A kerékcsere nem vészes, gyakorolni kell...
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Online
Dizájnosabb kerekeket lehet készíteni tárcsafékkel. Nekem teljesen mindegy milyen fék van rajta, tetszik a tárcsa is, de jó nekem a hagyományos is.
Ez a burkolat ocsmány, de egy mezőnyversenyen, bukásnál hatásos lehet.
meg egy defektnél kerékcsere
egyébként nekem pl zavarja a nyugalmamat,hogy a kerék így aszimmetrikus lesz. de biztos csak megszokás kérdése lenne,egyelőre engem zavar,mint a lefty teló azt emg tudjuk a hifiből,ha nincs meg a leki béke,xart se ér a csodahifi (lásd a voodoo topic )
Kerékpározás
Dizájnosabb kerekeket lehet készíteni tárcsafékkel. Nekem teljesen mindegy milyen fék van rajta, tetszik a tárcsa is, de jó nekem a hagyományos is.
Ez a burkolat ocsmány, de egy mezőnyversenyen, bukásnál hatásos lehet.
meg egy defektnél kerékcsere
egyébként nekem pl zavarja a nyugalmamat,hogy a kerék így aszimmetrikus lesz. de biztos csak megszokás kérdése lenne,egyelőre engem zavar,mint a lefty teló azt emg tudjuk a hifiből,ha nincs meg a leki béke,xart se ér a csodahifi (lásd a voodoo topic )
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu