Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
Kerékpározás
- Luxor Audio
- Otthon vagyok
- Hozzászólások: 15733
- Csatlakozott: 2003.03.27., csüt. 22:09
- Értékelés: 11007
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Kerékpározás
Egy dolog a lényeg, nehogy ezeket tegyük a gyerekek elé példaképnek, könyörgöm.
Jogos a kérésed, de attól tartok, túl sok sebből vérzik a történet. Gyerekkoromban két barátommal együtt kezdtünk el országúti kerékpáros edzésekre járni. Néhány hét után nekem nagyon ellenszenves kezdett lenni a dolog, mert az edzők és a régebbi tagok folyamatosan arról beszéltek, mit együnk, milyen vitaminokat szedjünk. A régebben bringázóknál a beszélgetések többsége fura nevű tablettákról szólt. Pár hónap után otthagytam a sportágat, de még így 30 évvel később is rossz érzéseim vannak, ha meglátok egy országútis bolyt. Én akkor átnyergeltem a hegyi túrakerékpárra és jól érzem benne magam, kevésbé élem meg embertelennek. Persze nem akarok ellentétet szítani a két sportág között, de attól tartók, nem a média, hanem pont a résztvevők cseszték el a dolgot, tolták szörnyen hátra a sport valódi célját és helyezték minden fölé a teljesítményt.
Online
Az EPO egy peptidhormon, amit java részt a vese állít elő, főleg felnőtt korban. Ez a hormon hat a csontvelőre, hogy több vörösvérsejt termelődjön, ezáltal a vér vörösvérsejt-száma és a hemoglobin megemelkedik, kvázi több oxigént tud szállítani ugyanannyi vér. Olyan, mintha magas hegyi edzéseket végezne a kolléga, ahol kevesebb a légköri oxigén, amire a szervezet is eképp reagál. A szép benne, hogy 2 nap alatt kiürül maga a hormon, de a hatása java megmarad. Ezért van hogy akár síkságon edző állóképességi sportolók is olyan értékeket mutatnak a laborban, mintha 8 hetes magashegyi edzőtáboron lennének túl. Aztán persze mindenki náthás álladóan, meg kruppos felnőttként is, hogy a jó kis hörgőtágítókat is be lehessen vetni, megnövelve a tüdő oxigén-felvételi felületét és ezáltal képességét. Aztán jön a neocitrános kifogás (nyáron 35 fokba is). De persze a növekedési hormon is igen kedvelt, amerikában a sok birka azzal fiatalítja magát. Nem mindegy hogy ugyanarra az állapotra 1 v 3-4 nap alatt regenerálódik szervezet, főleg egy láncterhelés közben. Lehetne sorolni naphosszat... rengeteg tuning-lehetőség van még. És mennyi olyan, amiről nem hogy én, de a magyar válogatottak sportorvosai se tudnak még. Itthon még mindig képesek erősport versenyzők stanazolollal megbukni, mert képtelenek időben elkezdeni és normálisan végigcsinálni egy formaidőzítést a diétával, így rá kell segíteni, de úgy hogy a gyors fogyás miatt, ne menjen el az erő... Amibe nincs pénz, ott a sportolók próbálkoznak orvosi háttér nélkül elég bután, buknak is ahogy kell sokszor.
na,ez kafa volt. máris 100szor többet tudok,mitn eddig tudtam
Kerékpározás
Az EPO egy peptidhormon, amit java részt a vese állít elő, főleg felnőtt korban. Ez a hormon hat a csontvelőre, hogy több vörösvérsejt termelődjön, ezáltal a vér vörösvérsejt-száma és a hemoglobin megemelkedik, kvázi több oxigént tud szállítani ugyanannyi vér. Olyan, mintha magas hegyi edzéseket végezne a kolléga, ahol kevesebb a légköri oxigén, amire a szervezet is eképp reagál. A szép benne, hogy 2 nap alatt kiürül maga a hormon, de a hatása java megmarad. Ezért van hogy akár síkságon edző állóképességi sportolók is olyan értékeket mutatnak a laborban, mintha 8 hetes magashegyi edzőtáboron lennének túl. Aztán persze mindenki náthás álladóan, meg kruppos felnőttként is, hogy a jó kis hörgőtágítókat is be lehessen vetni, megnövelve a tüdő oxigén-felvételi felületét és ezáltal képességét. Aztán jön a neocitrános kifogás (nyáron 35 fokba is). De persze a növekedési hormon is igen kedvelt, amerikában a sok birka azzal fiatalítja magát. Nem mindegy hogy ugyanarra az állapotra 1 v 3-4 nap alatt regenerálódik szervezet, főleg egy láncterhelés közben. Lehetne sorolni naphosszat... rengeteg tuning-lehetőség van még. És mennyi olyan, amiről nem hogy én, de a magyar válogatottak sportorvosai se tudnak még. Itthon még mindig képesek erősport versenyzők stanazolollal megbukni, mert képtelenek időben elkezdeni és normálisan végigcsinálni egy formaidőzítést a diétával, így rá kell segíteni, de úgy hogy a gyors fogyás miatt, ne menjen el az erő... Amibe nincs pénz, ott a sportolók próbálkoznak orvosi háttér nélkül elég bután, buknak is ahogy kell sokszor.
na,ez kafa volt. máris 100szor többet tudok,mitn eddig tudtam
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Kerékpározás
persze,ez így igaz én is csak azért arom,amit írok, mert úgy tűnik, az éélsportban elkerülhetetlen. bár lehet van,aki semmit nem tol vilgáversenyeken, ugye ezt nem tudjuk,hizs mindenki azt mondja,nem tol semmit. egyébként felénk annyira nem ismert, őszintén bevallom,gőzöm sincs mitől és hogyan működnek ezek az anyagok, de nevét se tudom, csak a viccesen sokszor emlegetett epo-nak. de azt se igazán tudom,micsoda magam részéről pedig vagyok annyira hipochonder, még inni se ittam 3éve(alkoholt), nemhogy más
de az igazsághoz hozzátartozik, élsport ma nincs cuccolás nélkül, így meg kell próbálni megérteni, mirét válalja,aki vállalja. alapvetően nemv eszek róla tudomást,hogy a sportági szövetségek sem. néha meglengetnek egy-két kósza hírt,hogy működik a kontroll,de alapvetően nem érdekük, hogy a milliárdos bizniszt hazavágják azzal,hogy elkapják az összes sportolót,hogy cuccol. nem vetne túl jó fényt a sportágra.
Az EPO egy peptidhormon, amit java részt a vese állít elő, főleg felnőtt korban. Ez a hormon hat a csontvelőre, hogy több vörösvérsejt termelődjön, ezáltal a vér vörösvérsejt-száma és a hemoglobin megemelkedik, kvázi több oxigént tud szállítani ugyanannyi vér. Olyan, mintha magas hegyi edzéseket végezne a kolléga, ahol kevesebb a légköri oxigén, amire a szervezet is eképp reagál. A szép benne, hogy 2 nap alatt kiürül maga a hormon, de a hatása java megmarad. Ezért van hogy akár síkságon edző állóképességi sportolók is olyan értékeket mutatnak a laborban, mintha 8 hetes magashegyi edzőtáboron lennének túl. Aztán persze mindenki náthás álladóan, meg kruppos felnőttként is, hogy a jó kis hörgőtágítókat is be lehessen vetni, megnövelve a tüdő oxigén-felvételi felületét és ezáltal képességét. Aztán jön a neocitrános kifogás (nyáron 35 fokba is). De persze a növekedési hormon is igen kedvelt, amerikában a sok birka azzal fiatalítja magát. Nem mindegy hogy ugyanarra az állapotra 1 v 3-4 nap alatt regenerálódik szervezet, főleg egy láncterhelés közben. Lehetne sorolni naphosszat... rengeteg tuning-lehetőség van még. És mennyi olyan, amiről nem hogy én, de a magyar válogatottak sportorvosai se tudnak még. Itthon még mindig képesek erősport versenyzők stanazolollal megbukni, mert képtelenek időben elkezdeni és normálisan végigcsinálni egy formaidőzítést a diétával, így rá kell segíteni, de úgy hogy a gyors fogyás miatt, ne menjen el az erő... Amibe nincs pénz, ott a sportolók próbálkoznak orvosi háttér nélkül elég bután, buknak is ahogy kell sokszor.
Online
Nem is arra gondoltam, hogy gyerekeket cuccolnának, az már nagyon az alja lenne, de láttam sok gyereket, akire a versenyeztetés akkora terhet rakott, hogy komoly pszichikai és fizikai következményei lettek. Minden ilyen edzőnek, de szülőnek is törném kezét-lábát.
A koffein normális mennyiségben használva segíthet egy rossz napon elkezdeni, végigcsinálni az edzést, ezzel nincs semmi baj. A kakaós csiga meg tápanyag. Távtól függően érdemes lehet betölteni az izomglikogént előző napon fogyasztott minél kisebb glikémiás indexű szénhidráttal a lehető legjobban. A májglikogént meg persze lehet egyszerű szénhidráttal, de egyszerre csak kevéssel, tehát inkább sokszor kevéssel, hogy ne hintázzon a vércukorszint, az senkinek se jó. Persze minden egyénfüggő, de azért nagyvonalakban érdemes ezt betartani szerintem.
A mindenféle bogyózást ne keverjük ebbe bele. Semelyiket. Senki sem kezd el véletlenül cuccolni. A sport egyik legfőbb hozadéka, hogy tartást ad és a hétvégi buliban is el lehet tolni a piás poharat és a másfajta bogyókat, porokat is, hiába .... Persze a könnyebb út, sokaknak kecsegtető, de egy sportolóban legyen már annyi akaraterő, tartás versenyzői szinttől függetlenül. Persze nem sportolókban is lehetne...
persze,ez így igaz én is csak azért arom,amit írok, mert úgy tűnik, az éélsportban elkerülhetetlen. bár lehet van,aki semmit nem tol vilgáversenyeken, ugye ezt nem tudjuk,hizs mindenki azt mondja,nem tol semmit. egyébként felénk annyira nem ismert, őszintén bevallom,gőzöm sincs mitől és hogyan működnek ezek az anyagok, de nevét se tudom, csak a viccesen sokszor emlegetett epo-nak. de azt se igazán tudom,micsoda magam részéről pedig vagyok annyira hipochonder, még inni se ittam 3éve(alkoholt), nemhogy más
de az igazsághoz hozzátartozik, élsport ma nincs cuccolás nélkül, így meg kell próbálni megérteni, mirét válalja,aki vállalja. alapvetően nemv eszek róla tudomást,hogy a sportági szövetségek sem. néha meglengetnek egy-két kósza hírt,hogy működik a kontroll,de alapvetően nem érdekük, hogy a milliárdos bizniszt hazavágják azzal,hogy elkapják az összes sportolót,hogy cuccol. nem vetne túl jó fényt a sportágra.
Kerékpározás
Nem is arra gondoltam, hogy gyerekeket cuccolnának, az már nagyon az alja lenne, de láttam sok gyereket, akire a versenyeztetés akkora terhet rakott, hogy komoly pszichikai és fizikai következményei lettek. Minden ilyen edzőnek, de szülőnek is törném kezét-lábát.
A koffein normális mennyiségben használva segíthet egy rossz napon elkezdeni, végigcsinálni az edzést, ezzel nincs semmi baj. A kakaós csiga meg tápanyag. Távtól függően érdemes lehet betölteni az izomglikogént előző napon fogyasztott minél kisebb glikémiás indexű szénhidráttal a lehető legjobban. A májglikogént meg persze lehet egyszerű szénhidráttal, de egyszerre csak kevéssel, tehát inkább sokszor kevéssel, hogy ne hintázzon a vércukorszint, az senkinek se jó. Persze minden egyénfüggő, de azért nagyvonalakban érdemes ezt betartani szerintem.
A mindenféle bogyózást ne keverjük ebbe bele. Semelyiket. Senki sem kezd el véletlenül cuccolni. A sport egyik legfőbb hozadéka, hogy tartást ad és a hétvégi buliban is el lehet tolni a piás poharat és a másfajta bogyókat, porokat is, hiába .... Persze a könnyebb út, sokaknak kecsegtető, de egy sportolóban legyen már annyi akaraterő, tartás versenyzői szinttől függetlenül. Persze nem sportolókban is lehetne...
persze,ez így igaz én is csak azért arom,amit írok, mert úgy tűnik, az éélsportban elkerülhetetlen. bár lehet van,aki semmit nem tol vilgáversenyeken, ugye ezt nem tudjuk,hizs mindenki azt mondja,nem tol semmit. egyébként felénk annyira nem ismert, őszintén bevallom,gőzöm sincs mitől és hogyan működnek ezek az anyagok, de nevét se tudom, csak a viccesen sokszor emlegetett epo-nak. de azt se igazán tudom,micsoda magam részéről pedig vagyok annyira hipochonder, még inni se ittam 3éve(alkoholt), nemhogy más
de az igazsághoz hozzátartozik, élsport ma nincs cuccolás nélkül, így meg kell próbálni megérteni, mirét válalja,aki vállalja. alapvetően nemv eszek róla tudomást,hogy a sportági szövetségek sem. néha meglengetnek egy-két kósza hírt,hogy működik a kontroll,de alapvetően nem érdekük, hogy a milliárdos bizniszt hazavágják azzal,hogy elkapják az összes sportolót,hogy cuccol. nem vetne túl jó fényt a sportágra.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Kerékpározás
teljesen igazad van és ami a megnyugtató, bogyók nélkül még lehet az emebr magyar bajnok. más meg semmivel már kerékpárt illetően. szóval mehet nyugodtan a gyerek tekerni, nem lesz semmi beletolva persze kérdés hol a határ. én pl nem kávéztam. szép lassan kortyolgattam és mostmár rendsezresn tolok edzés és verseny előtt. de akár ilyen tuning lehet az aldis kakaócsiga is. még sose ettem edzés előtt. minidg müzlizek. ma reggelire betoltam másfél aldis csigát és a magammal vitt kajákat ahazhoztam és az első idei résztávos edzésen kiabáltak velem,hogy lassítsak. kakaóscsiga dopping persze ezzel oda akarok kilukadni, nehéz a határt emghúzni és ahogy kezdődik a szőlőcukorral,koffeinnal észre se veszed és már cucc van benned. már persze aki eljut olyan szintre. de látom magam előtt a protour csapat versenyzőjét,amikor azt mondják, lacikám, itt rgy kis serkentő,laci meg félretolja és kiszáll. asszem 0%. én már nem érez knagy kontrasztot a cuccom és egy jól összerakott audio innovations alto rendszer között,míg akinek altoja van biztos. aki fent ül a proTour csapatban, annak ez akis serkentő is csak egy újabb korty kávé, de semmiképp nem tanítandó dolog. tévedés ne essék,nem ezt mondom,csak azt,mennyire könnyű beleesni.
Nem is arra gondoltam, hogy gyerekeket cuccolnának, az már nagyon az alja lenne, de láttam sok gyereket, akire a versenyeztetés akkora terhet rakott, hogy komoly pszichikai és fizikai következményei lettek. Minden ilyen edzőnek, de szülőnek is törném kezét-lábát.
A koffein normális mennyiségben használva segíthet egy rossz napon elkezdeni, végigcsinálni az edzést, ezzel nincs semmi baj. A kakaós csiga meg tápanyag. Távtól függően érdemes lehet betölteni az izomglikogént előző napon fogyasztott minél kisebb glikémiás indexű szénhidráttal a lehető legjobban. A májglikogént meg persze lehet egyszerű szénhidráttal, de egyszerre csak kevéssel, tehát inkább sokszor kevéssel, hogy ne hintázzon a vércukorszint, az senkinek se jó. Persze minden egyénfüggő, de azért nagyvonalakban érdemes ezt betartani szerintem.
A mindenféle bogyózást ne keverjük ebbe bele. Semelyiket. Senki sem kezd el véletlenül cuccolni. A sport egyik legfőbb hozadéka, hogy tartást ad és a hétvégi buliban is el lehet tolni a piás poharat és a másfajta bogyókat, porokat is, hiába .... Persze a könnyebb út, sokaknak kecsegtető, de egy sportolóban legyen már annyi akaraterő, tartás versenyzői szinttől függetlenül. Persze nem sportolókban is lehetne...
Online
Maga a teljesítmény szép, biztos. Hogy hány % a cucc, lényegtelen. Mindenki azt mondja, az semmiség. Ha semmiség akkor minek? És mindenki azért mert hát a másik is. Az hogy ki hogy veri magát tönkre, nagyon nem érdekel, de tudom sajnos. Hogy a pénzért meg az így - úgy megszerzett dicsőségért megy a móka, az se.
Egy dolog a lényeg, nehogy ezeket tegyük a gyerekek elé példaképnek, könyörgöm. Inkább legyenek normális, akár kerékpározó, rendszeresen sportoló egészséges emberek, max nem lesz egy serleg se a polcon, na bumm. Sokkal fontosabb kéne legyen, hogy szeressen sportolni és ezt ne öljék ki belőle a teljesítménykényszerrel. De ez már messze visz, ugyanakkor alapja lenne sokmindennek...
Nem kell különösebben túlmisztifikálni, magyarázni a dolgot. Az olimpiai eszmét át kéne olvasgatni sokaknak (egyes vizsgázott hölgynek, úrnak ismét), mert sikerült nagyon elfelejteni, pedig nem biztos ami nem ma íródott vagy nem nagyon modern, az rossz. Persze, már mindenből versenyt csinál az ember, ami esetleg kicsi, azon művileg növelünk, lényeg hogy úgy tűnjön a külvilág számára hogy mintha..... Ezt az eszme dolgot is belülről jövő igényként kéne megélni, már az is baj, hogy le kellett ezt írni, de ha már le van, néha el kell olvasni. Persze ez most tűnhet idealista naivitásnak, valahol az is, de vannak értékek amiket nem vagyok hajlandó eldobni, mer ilyen a világ amilyen.
teljesen igazad van és ami a megnyugtató, bogyók nélkül még lehet az emebr magyar bajnok. más meg semmivel már kerékpárt illetően. szóval mehet nyugodtan a gyerek tekerni, nem lesz semmi beletolva persze kérdés hol a határ. én pl nem kávéztam. szép lassan kortyolgattam és mostmár rendsezresn tolok edzés és verseny előtt. de akár ilyen tuning lehet az aldis kakaócsiga is. még sose ettem edzés előtt. minidg müzlizek. ma reggelire betoltam másfél aldis csigát és a magammal vitt kajákat ahazhoztam és az első idei résztávos edzésen kiabáltak velem,hogy lassítsak. kakaóscsiga dopping persze ezzel oda akarok kilukadni, nehéz a határt emghúzni és ahogy kezdődik a szőlőcukorral,koffeinnal észre se veszed és már cucc van benned. már persze aki eljut olyan szintre. de látom magam előtt a protour csapat versenyzőjét,amikor azt mondják, lacikám, itt rgy kis serkentő,laci meg félretolja és kiszáll. asszem 0%. én már nem érez knagy kontrasztot a cuccom és egy jól összerakott audio innovations alto rendszer között,míg akinek altoja van biztos. aki fent ül a proTour csapatban, annak ez akis serkentő is csak egy újabb korty kávé, de semmiképp nem tanítandó dolog. tévedés ne essék,nem ezt mondom,csak azt,mennyire könnyű beleesni.
Kerékpározás
Maga a teljesítmény szép, biztos. Hogy hány % a cucc, lényegtelen. Mindenki azt mondja, az semmiség. Ha semmiség akkor minek? És mindenki azért mert hát a másik is. Az hogy ki hogy veri magát tönkre, nagyon nem érdekel, de tudom sajnos. Hogy a pénzért meg az így - úgy megszerzett dicsőségért megy a móka, az se.
Egy dolog a lényeg, nehogy ezeket tegyük a gyerekek elé példaképnek, könyörgöm. Inkább legyenek normális, akár kerékpározó, rendszeresen sportoló egészséges emberek, max nem lesz egy serleg se a polcon, na bumm. Sokkal fontosabb kéne legyen, hogy szeressen sportolni és ezt ne öljék ki belőle a teljesítménykényszerrel. De ez már messze visz, ugyanakkor alapja lenne sokmindennek...
Nem kell különösebben túlmisztifikálni, magyarázni a dolgot. Az olimpiai eszmét át kéne olvasgatni sokaknak (egyes vizsgázott hölgynek, úrnak ismét), mert sikerült nagyon elfelejteni, pedig nem biztos ami nem ma íródott vagy nem nagyon modern, az rossz. Persze, már mindenből versenyt csinál az ember, ami esetleg kicsi, azon művileg növelünk, lényeg hogy úgy tűnjön a külvilág számára hogy mintha..... Ezt az eszme dolgot is belülről jövő igényként kéne megélni, már az is baj, hogy le kellett ezt írni, de ha már le van, néha el kell olvasni. Persze ez most tűnhet idealista naivitásnak, valahol az is, de vannak értékek amiket nem vagyok hajlandó eldobni, mer ilyen a világ amilyen.
teljesen igazad van és ami a megnyugtató, bogyók nélkül még lehet az emebr magyar bajnok. más meg semmivel már kerékpárt illetően. szóval mehet nyugodtan a gyerek tekerni, nem lesz semmi beletolva persze kérdés hol a határ. én pl nem kávéztam. szép lassan kortyolgattam és mostmár rendsezresn tolok edzés és verseny előtt. de akár ilyen tuning lehet az aldis kakaócsiga is. még sose ettem edzés előtt. minidg müzlizek. ma reggelire betoltam másfél aldis csigát és a magammal vitt kajákat ahazhoztam és az első idei résztávos edzésen kiabáltak velem,hogy lassítsak. kakaóscsiga dopping persze ezzel oda akarok kilukadni, nehéz a határt emghúzni és ahogy kezdődik a szőlőcukorral,koffeinnal észre se veszed és már cucc van benned. már persze aki eljut olyan szintre. de látom magam előtt a protour csapat versenyzőjét,amikor azt mondják, lacikám, itt rgy kis serkentő,laci meg félretolja és kiszáll. asszem 0%. én már nem érez knagy kontrasztot a cuccom és egy jól összerakott audio innovations alto rendszer között,míg akinek altoja van biztos. aki fent ül a proTour csapatban, annak ez akis serkentő is csak egy újabb korty kávé, de semmiképp nem tanítandó dolog. tévedés ne essék,nem ezt mondom,csak azt,mennyire könnyű beleesni.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Kerékpározás
Meg, persze. Nem is keveset. Én ugye a Pilisben szoktam tekergőzni, ahol elég sok profival össze szoktam futni. Néha ámulok miket mennek, vag,y hogyan mennek el mellettem Dobogókő felé. Szóval kell egy alap kondi és tehetség ez nem kérdés. Armstronggal kapcsolatban szoktam mondani, hogy attól, hogy szétcuccolták, az eredményeket nem (csak) a kox és a legyek hordták össze, ne legyünk naivak, az elejében (az első 5-10)emberek ugyan azt a "törődést" megkapták, szóval egy szó, mint 100, kell a megfelelő alap is.
Maga a teljesítmény szép, biztos. Hogy hány % a cucc, lényegtelen. Mindenki azt mondja, az semmiség. Ha semmiség akkor minek? És mindenki azért mert hát a másik is. Az hogy ki hogy veri magát tönkre, nagyon nem érdekel, de tudom sajnos. Hogy a pénzért meg az így - úgy megszerzett dicsőségért megy a móka, az se.
Egy dolog a lényeg, nehogy ezeket tegyük a gyerekek elé példaképnek, könyörgöm. Inkább legyenek normális, akár kerékpározó, rendszeresen sportoló egészséges emberek, max nem lesz egy serleg se a polcon, na bumm. Sokkal fontosabb kéne legyen, hogy szeressen sportolni és ezt ne öljék ki belőle a teljesítménykényszerrel. De ez már messze visz, ugyanakkor alapja lenne sokmindennek...
Nem kell különösebben túlmisztifikálni, magyarázni a dolgot. Az olimpiai eszmét át kéne olvasgatni sokaknak (egyes vizsgázott hölgynek, úrnak ismét), mert sikerült nagyon elfelejteni, pedig nem biztos ami nem ma íródott vagy nem nagyon modern, az rossz. Persze, már mindenből versenyt csinál az ember, ami esetleg kicsi, azon művileg növelünk, lényeg hogy úgy tűnjön a külvilág számára hogy mintha..... Ezt az eszme dolgot is belülről jövő igényként kéne megélni, már az is baj, hogy le kellett ezt írni, de ha már le van, néha el kell olvasni. Persze ez most tűnhet idealista naivitásnak, valahol az is, de vannak értékek amiket nem vagyok hajlandó eldobni, mer ilyen a világ amilyen.
Online
tegnap linkltem, ( http://bikemag.hu/magazin/hirek/kiproba ... hajtott-de)de nem néztem kommneteket. persze más vonalon is előkerült a téma és újra belinkeltem,de most beleolvastam a kommnetekbe. ez érdekes és örömmel vettem,hogy más is látja így. és a végén utal rá,ettől sokkal olcsóbban és könyebben lehet csalni. tudom melyik versenyről van szó. a 14-es páros időfutam magyar bajnokságról. Fejes Gabi és az akkor még DKSI-s Róka Tibi olyan erőben volt, hogy Rókát az egyéni időfutam OB-ncsak úgy tudták megverni, hogy amikor pályán volt,beengedteek elé egy kamion,míg Fejes évek óta a magyar bajnok. ketten összeálltak a párosra,hogy revanst vegyenek az egyéniben elszenvedett mocsokság miatt és a kontinentális csapatnak megmutassák(utensilnord), hogy tudnak, ha kell. nézték az időt és míg azt gondolták, 40másodperc előnyük van(amire kényelemsen ráültek), mivel az utensilnord párosa 1perc késéssel indult, kikaptak 20másodperccel. persze ez sajnos versenyszervezési probléma is.nem lett volna szabad engedni a későbbi indulást. a zsivány konti csapat vezetője tudta,hogy kell ingyen csalni és sírn iazt tud "de a petikének fosnia kell"
*******************
csabatini szerint:
2014. szeptember 9. - 23:16 Ezt olvassátok el ! Maga a fejlesztés (mivel nem látom benne mi a találmány) zseniális, szivesen fogadnám egy világjáró bicajban, ahol a csomagok és a mindent kibíró de nehéz német gumik tömegét kompenzálnám vele. Esetleg útközben 1-2 nagyképű sporttársat akik flegmán elhúznak mellettem, visszaelőznék, de aztán később meghívnám őket valamire, és elmesélném hogyan és mivel sikerült ez, és csak azért volt, mert a húszkilós súlykülönbséget figyelmen kívül hagyva akartak büszke tartásban elhúzni mellettem. Kb. ennyi fér a tisztesség kereteibe.
Munkába is eljárnék egy ilyennel, ha tartós is, és olcsóbb lenne. Más : Nem tudok szó nélkül elmenni a cikk nagyképű bennfentes infók ismeretére támaszkodó, és a manipulatív felhasználást cinkos összekacsintással kezelő hangneme mellett. De viccelni is szeretnék, így senki ne sértődjön meg.
1. Cancellara esetét szinte tényként olvashatjuk a Varjas féle fejlesztéssel összefüggésben néhány külföldi netes oldalon, megérne egy újabb cikket, ki milyen kerékpárral készülhet az 1 órás rekord kisérletre vagy a VB-re. : ) ha már bennfentesek vagyunk…
2. Régebben írtam hogy Armstrong teljesítményét fenntartásokkal azért tartom tiszteletben mert a 2000-es évek érájában azért sokan éltek tiltott szerekkel és nem lett maradéktalanul kivizsgálva minden. A csapatok azért bárkitől jobban tisztában voltak ennek a tényével és a méreteivel, ennek elhazudása mellett is, tehát hasonló esélyekkel mentek az érintettek, másképp hamarább szivárogtattak volna az érintett rivális vagy a nem érintett csapatok. A zsarolások egyéb dolgok persze elitélendők. Miért írom ezt most ? Mert ugyanaz a bikemag most szinte hőssé emeli a cikk szövegében a titokzatoskodó fejlesztőt aki mosolyogva jelzi hogy hétpecsétes titkokról van szó, és ne beszéljünk róla kinek a gépén bábáskodott a múltban esetleg győzelemre segítve őt. Di Luka benfenntes infóit persze kétkedve fogadták, anno, miközben a hülye is sejtheti, hogy Di Luka védekező rágalmazásai – és az hogy az UCI érdeke az óriási pénzek és ezzel összefüggésben egy újabb, többeket érintő botrány elkerülése kb 50-50%. Ennek részleteiről, 5 vagy húsz versenyző érintett vagy 1 sem, vitán felül gőzünk sem lehet.
3.”Felejtse el mindenki a hétköznapi iparban használt anyagokat, akár a csigaáttétel, akár a motorban használt mágneses vezetők szempontjából. Itt haditechnikával van dolgunk, sőt, a fejlesztő szerint például a marsjáróban is alkalmaznak hasonló anyagokat, mint ebben a kis motorban.” “Olyan információval is gazdagodtunk, hogy a legújabb generációs „láthatatlan motorok” már nem a középtengelyt hajtják, sőt, létezik olyan fejlesztés, amit „ha a kerékpársportban alkalmaznánk, vb-t nyerhetnénk vele, majd leszállva a bicikliről odaadhatnánk az UCI-bírónak, hogy fűrészelje szét, nem jönne rá, hogy áll össze a meghajtás”” Nagyképű baromságok.
-melyik marsjáróban ? (több is van-de 1 sem titkos)
-Nem ismerem az UCI bírók kvalitásait, de apró darabokra szedve hová rejti a cuccost, valaki ezt elhiszi. Az átvilágítások ellen vannak megoldások de azok többnyire árnyékolások. Ha azokat a részeket szeletekre vágod akkor megtalálsz bármit.
– nincs olyan Nasa v military fejlesztés amit a németek, japánok ne tudnának reprodukálni ha arról lenne szó hogy meg kell fejteni egy rejtélyt elektromotorok témakörben. Ismert a folyékony mágneses folyadék, a szupererős neodímium v. egyéb mágnesek, a speciális keresztmetszeti alakú vezetékek (hatékonyság,térkitöltés). Lehet a nagytisztaságú réznél jobb vezetőket alkalmazni, egzotikus és drága anyagokkal (titán) súlyt csökkenteni, hatékonyságot növelni. Lehet karbon a karbonban szigetelt módon áramot odavezetni (röntgen ellen).
Rejtett módon a kulacstartó csavarjai segítségével kontaktust kialakítani, mint korábban írtam a csapatrádió adásgombjával meg tudnám oldani a szerkezet vezérlését, azt vizsgálná az UCI ? Minek ide rejtett nyomógomb. A fékkarba épített Reed-relé (2x10mm) és a kesztyűbe épített mágnessel is megoldható, így moddolt Di2 fékváltókarral csak a darabokra szedéssel deríthető fel a megoldás de a motor nem ilyen egyszerű, ill. az átvilágító eszköztől függhet a felderítés. Elképzelhető egy indokolatlanul vastag fallal bíró agytestbe rejtett tekercs, vastag alu tengelybe rejtett mágnessel, átvilágítást átverő áramhozzávezetéssel, lánckerekek kitakaró hatását is felhasználva, drága hadi technológiák felhasználása stb.
De az átverés sikere a felderítő technológia paramétereinek ismeretétől is függ. Ne higgyetek el laikusan mindent.
Bármelyik komolyabb labor kipakolja az asztalra a cuccot ha roncsolhatja a kerékpárt, hacsak nem az ufok csinálták és Varjas a megbízott forgalmazójuk, a kínai meg majd felszeleteli, és legyártja kétezer euróból 20 dekával nehezebben, háromezerért meg már Pinarelló vázba integrálva is megkapod. : )
-Az árak és a neten olvasható infók alapján inkább szélhámosságnak tűnik a dolog, ami arról szólhat h valóban ennyibe kerül az alapkütyü a villantani akaró nyugat európai júzernek, de a 40e euró üzenet a profik felé, h sok lehetőség van még ami drágább technológiát igényel és rengeteg többlet munkaórát az elrejtés miatt (20e) meg még 20ezret a titoktartásért. : ) A belinkelt apehes dolgokkal kapcsolatban körvonalazódik h Varjas eddig is próbált zűrös de könnyű pénzhez jutni, vagy áldozat és stróman volt valamilyen sötét sportbizniszben, vagy téved az apeh s akkor minden alaptalan ellene. Kíváncsi lennék a végkifejletre, az sokat segítene a rejtélyes titkok megfejtésében.
-minden egyébben Eisenkrammer Károllyal értek egyet
-ja, nekem a google fél perc után ezt dobta ki :
http://www.ceginfo.hu/ceg/limemotion-hu ... cegkivonat
ez nyilvánosnak tűnik, mivel egy átlagos google találat, semmi extra, nézd az időpontokat ! Ha ez a cég nem érintett akkor elnézést kérek. Én csak rákerestem a limemotion szóra, amit az egyik hozzászólásban olvastam.
-ha bárhol majd meg lehet vásárolni a technikát akkor be lehet majd építeni az időfutambringákba is és akkor nem kell 1 perc késéssel indítani az “esélyes” csapatot, hogy az ellenfél hátha eltaktikázza magát. : ) : ) Bocs, de ha korrekt akarok lenni és nem előre terveztem meg a dolgot, akkor mobilon felhívom a másik érintett csapat vezetőjét és szólok h ne a fiaimat figyeljék, mert később indultunk. A másik verzió h senki sem tudott róla engedelmetekkel nem hihető. Mindenki vágja h melyik nem régiben lezajlott versenyről van szó.
Kerékpározás
tegnap linkltem, ( http://bikemag.hu/magazin/hirek/kiproba ... hajtott-de)de nem néztem kommneteket. persze más vonalon is előkerült a téma és újra belinkeltem,de most beleolvastam a kommnetekbe. ez érdekes és örömmel vettem,hogy más is látja így. és a végén utal rá,ettől sokkal olcsóbban és könyebben lehet csalni. tudom melyik versenyről van szó. a 14-es páros időfutam magyar bajnokságról. Fejes Gabi és az akkor még DKSI-s Róka Tibi olyan erőben volt, hogy Rókát az egyéni időfutam OB-ncsak úgy tudták megverni, hogy amikor pályán volt,beengedteek elé egy kamion,míg Fejes évek óta a magyar bajnok. ketten összeálltak a párosra,hogy revanst vegyenek az egyéniben elszenvedett mocsokság miatt és a kontinentális csapatnak megmutassák(utensilnord), hogy tudnak, ha kell. nézték az időt és míg azt gondolták, 40másodperc előnyük van(amire kényelemsen ráültek), mivel az utensilnord párosa 1perc késéssel indult, kikaptak 20másodperccel. persze ez sajnos versenyszervezési probléma is.nem lett volna szabad engedni a későbbi indulást. a zsivány konti csapat vezetője tudta,hogy kell ingyen csalni és sírn iazt tud "de a petikének fosnia kell"
*******************
csabatini szerint:
2014. szeptember 9. - 23:16 Ezt olvassátok el ! Maga a fejlesztés (mivel nem látom benne mi a találmány) zseniális, szivesen fogadnám egy világjáró bicajban, ahol a csomagok és a mindent kibíró de nehéz német gumik tömegét kompenzálnám vele. Esetleg útközben 1-2 nagyképű sporttársat akik flegmán elhúznak mellettem, visszaelőznék, de aztán később meghívnám őket valamire, és elmesélném hogyan és mivel sikerült ez, és csak azért volt, mert a húszkilós súlykülönbséget figyelmen kívül hagyva akartak büszke tartásban elhúzni mellettem. Kb. ennyi fér a tisztesség kereteibe.
Munkába is eljárnék egy ilyennel, ha tartós is, és olcsóbb lenne. Más : Nem tudok szó nélkül elmenni a cikk nagyképű bennfentes infók ismeretére támaszkodó, és a manipulatív felhasználást cinkos összekacsintással kezelő hangneme mellett. De viccelni is szeretnék, így senki ne sértődjön meg.
1. Cancellara esetét szinte tényként olvashatjuk a Varjas féle fejlesztéssel összefüggésben néhány külföldi netes oldalon, megérne egy újabb cikket, ki milyen kerékpárral készülhet az 1 órás rekord kisérletre vagy a VB-re. : ) ha már bennfentesek vagyunk…
2. Régebben írtam hogy Armstrong teljesítményét fenntartásokkal azért tartom tiszteletben mert a 2000-es évek érájában azért sokan éltek tiltott szerekkel és nem lett maradéktalanul kivizsgálva minden. A csapatok azért bárkitől jobban tisztában voltak ennek a tényével és a méreteivel, ennek elhazudása mellett is, tehát hasonló esélyekkel mentek az érintettek, másképp hamarább szivárogtattak volna az érintett rivális vagy a nem érintett csapatok. A zsarolások egyéb dolgok persze elitélendők. Miért írom ezt most ? Mert ugyanaz a bikemag most szinte hőssé emeli a cikk szövegében a titokzatoskodó fejlesztőt aki mosolyogva jelzi hogy hétpecsétes titkokról van szó, és ne beszéljünk róla kinek a gépén bábáskodott a múltban esetleg győzelemre segítve őt. Di Luka benfenntes infóit persze kétkedve fogadták, anno, miközben a hülye is sejtheti, hogy Di Luka védekező rágalmazásai – és az hogy az UCI érdeke az óriási pénzek és ezzel összefüggésben egy újabb, többeket érintő botrány elkerülése kb 50-50%. Ennek részleteiről, 5 vagy húsz versenyző érintett vagy 1 sem, vitán felül gőzünk sem lehet.
3.”Felejtse el mindenki a hétköznapi iparban használt anyagokat, akár a csigaáttétel, akár a motorban használt mágneses vezetők szempontjából. Itt haditechnikával van dolgunk, sőt, a fejlesztő szerint például a marsjáróban is alkalmaznak hasonló anyagokat, mint ebben a kis motorban.” “Olyan információval is gazdagodtunk, hogy a legújabb generációs „láthatatlan motorok” már nem a középtengelyt hajtják, sőt, létezik olyan fejlesztés, amit „ha a kerékpársportban alkalmaznánk, vb-t nyerhetnénk vele, majd leszállva a bicikliről odaadhatnánk az UCI-bírónak, hogy fűrészelje szét, nem jönne rá, hogy áll össze a meghajtás”” Nagyképű baromságok.
-melyik marsjáróban ? (több is van-de 1 sem titkos)
-Nem ismerem az UCI bírók kvalitásait, de apró darabokra szedve hová rejti a cuccost, valaki ezt elhiszi. Az átvilágítások ellen vannak megoldások de azok többnyire árnyékolások. Ha azokat a részeket szeletekre vágod akkor megtalálsz bármit.
– nincs olyan Nasa v military fejlesztés amit a németek, japánok ne tudnának reprodukálni ha arról lenne szó hogy meg kell fejteni egy rejtélyt elektromotorok témakörben. Ismert a folyékony mágneses folyadék, a szupererős neodímium v. egyéb mágnesek, a speciális keresztmetszeti alakú vezetékek (hatékonyság,térkitöltés). Lehet a nagytisztaságú réznél jobb vezetőket alkalmazni, egzotikus és drága anyagokkal (titán) súlyt csökkenteni, hatékonyságot növelni. Lehet karbon a karbonban szigetelt módon áramot odavezetni (röntgen ellen).
Rejtett módon a kulacstartó csavarjai segítségével kontaktust kialakítani, mint korábban írtam a csapatrádió adásgombjával meg tudnám oldani a szerkezet vezérlését, azt vizsgálná az UCI ? Minek ide rejtett nyomógomb. A fékkarba épített Reed-relé (2x10mm) és a kesztyűbe épített mágnessel is megoldható, így moddolt Di2 fékváltókarral csak a darabokra szedéssel deríthető fel a megoldás de a motor nem ilyen egyszerű, ill. az átvilágító eszköztől függhet a felderítés. Elképzelhető egy indokolatlanul vastag fallal bíró agytestbe rejtett tekercs, vastag alu tengelybe rejtett mágnessel, átvilágítást átverő áramhozzávezetéssel, lánckerekek kitakaró hatását is felhasználva, drága hadi technológiák felhasználása stb.
De az átverés sikere a felderítő technológia paramétereinek ismeretétől is függ. Ne higgyetek el laikusan mindent.
Bármelyik komolyabb labor kipakolja az asztalra a cuccot ha roncsolhatja a kerékpárt, hacsak nem az ufok csinálták és Varjas a megbízott forgalmazójuk, a kínai meg majd felszeleteli, és legyártja kétezer euróból 20 dekával nehezebben, háromezerért meg már Pinarelló vázba integrálva is megkapod. : )
-Az árak és a neten olvasható infók alapján inkább szélhámosságnak tűnik a dolog, ami arról szólhat h valóban ennyibe kerül az alapkütyü a villantani akaró nyugat európai júzernek, de a 40e euró üzenet a profik felé, h sok lehetőség van még ami drágább technológiát igényel és rengeteg többlet munkaórát az elrejtés miatt (20e) meg még 20ezret a titoktartásért. : ) A belinkelt apehes dolgokkal kapcsolatban körvonalazódik h Varjas eddig is próbált zűrös de könnyű pénzhez jutni, vagy áldozat és stróman volt valamilyen sötét sportbizniszben, vagy téved az apeh s akkor minden alaptalan ellene. Kíváncsi lennék a végkifejletre, az sokat segítene a rejtélyes titkok megfejtésében.
-minden egyébben Eisenkrammer Károllyal értek egyet
-ja, nekem a google fél perc után ezt dobta ki :
http://www.ceginfo.hu/ceg/limemotion-hu ... cegkivonat
ez nyilvánosnak tűnik, mivel egy átlagos google találat, semmi extra, nézd az időpontokat ! Ha ez a cég nem érintett akkor elnézést kérek. Én csak rákerestem a limemotion szóra, amit az egyik hozzászólásban olvastam.
-ha bárhol majd meg lehet vásárolni a technikát akkor be lehet majd építeni az időfutambringákba is és akkor nem kell 1 perc késéssel indítani az “esélyes” csapatot, hogy az ellenfél hátha eltaktikázza magát. : ) : ) Bocs, de ha korrekt akarok lenni és nem előre terveztem meg a dolgot, akkor mobilon felhívom a másik érintett csapat vezetőjét és szólok h ne a fiaimat figyeljék, mert később indultunk. A másik verzió h senki sem tudott róla engedelmetekkel nem hihető. Mindenki vágja h melyik nem régiben lezajlott versenyről van szó.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
Meg, persze. Nem is keveset. Én ugye a Pilisben szoktam tekergőzni, ahol elég sok profival össze szoktam futni. Néha ámulok miket mennek, vag,y hogyan mennek el mellettem Dobogókő felé. Szóval kell egy alap kondi és tehetség ez nem kérdés. Armstronggal kapcsolatban szoktam mondani, hogy attól, hogy szétcuccolták, az eredményeket nem (csak) a kox és a legyek hordták össze, ne legyünk naivak, az elejében (az első 5-10)emberek ugyan azt a "törődést" megkapták, szóval egy szó, mint 100, kell a megfelelő alap is.
egyetértek
rájuk kel tenni a kereket sose késő
Kerékpározás
Meg, persze. Nem is keveset. Én ugye a Pilisben szoktam tekergőzni, ahol elég sok profival össze szoktam futni. Néha ámulok miket mennek, vag,y hogyan mennek el mellettem Dobogókő felé. Szóval kell egy alap kondi és tehetség ez nem kérdés. Armstronggal kapcsolatban szoktam mondani, hogy attól, hogy szétcuccolták, az eredményeket nem (csak) a kox és a legyek hordták össze, ne legyünk naivak, az elejében (az első 5-10)emberek ugyan azt a "törődést" megkapták, szóval egy szó, mint 100, kell a megfelelő alap is.
egyetértek
rájuk kel tenni a kereket sose késő
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
nem vikta ez,csak beszélgetés- bár akár vitának is nevezhetjük,nincs azzal baj
ismeretes,hogy az élsportban erősen szereznek. de mindenki löki,így kiegyenlítettek az esélyek. az aamtőr,akinek nem jut jó aynag,ha lapáttal tömné magába,se tudna úgy menni,mint a profi félbetegen. attól ez még sport. attól a profik még napi 5-6órát nyeregben töltenek és tolják. persze,nem szép dolog, de az a tévhit, az aynagtól mennek,badarság. ha nem lenen hozzá fizikum, nem tudnának. egy velejáró rossz,amit nem a néző fog megsínyleni, hanem a sportoló, már ha a mai szereknek van mellékhatása. nem tudni,hisz attól elég messze vagyunk.
de csak azt akarom mondai, ettől ez még sport. főleg a hazai kerékpáros gárda. igaz,hogy a nemzetközi mezőnyhöz képest pi**afüst, de ezért a pi**afüstért is keményen meg kell szenvedni
Meg, persze. Nem is keveset. Én ugye a Pilisben szoktam tekergőzni, ahol elég sok profival össze szoktam futni. Néha ámulok miket mennek, vag,y hogyan mennek el mellettem Dobogókő felé. Szóval kell egy alap kondi és tehetség ez nem kérdés. Armstronggal kapcsolatban szoktam mondani, hogy attól, hogy szétcuccolták, az eredményeket nem (csak) a kox és a legyek hordták össze, ne legyünk naivak, az elejében (az első 5-10)emberek ugyan azt a "törődést" megkapták, szóval egy szó, mint 100, kell a megfelelő alap is.
- Vinkler
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 14027
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 8971
- Tartózkodási hely: Szentendre
Kerékpározás
nem vikta ez,csak beszélgetés- bár akár vitának is nevezhetjük,nincs azzal baj
ismeretes,hogy az élsportban erősen szereznek. de mindenki löki,így kiegyenlítettek az esélyek. az aamtőr,akinek nem jut jó aynag,ha lapáttal tömné magába,se tudna úgy menni,mint a profi félbetegen. attól ez még sport. attól a profik még napi 5-6órát nyeregben töltenek és tolják. persze,nem szép dolog, de az a tévhit, az aynagtól mennek,badarság. ha nem lenen hozzá fizikum, nem tudnának. egy velejáró rossz,amit nem a néző fog megsínyleni, hanem a sportoló, már ha a mai szereknek van mellékhatása. nem tudni,hisz attól elég messze vagyunk.
de csak azt akarom mondai, ettől ez még sport. főleg a hazai kerékpáros gárda. igaz,hogy a nemzetközi mezőnyhöz képest pi**afüst, de ezért a pi**afüstért is keményen meg kell szenvedni
Meg, persze. Nem is keveset. Én ugye a Pilisben szoktam tekergőzni, ahol elég sok profival össze szoktam futni. Néha ámulok miket mennek, vag,y hogyan mennek el mellettem Dobogókő felé. Szóval kell egy alap kondi és tehetség ez nem kérdés. Armstronggal kapcsolatban szoktam mondani, hogy attól, hogy szétcuccolták, az eredményeket nem (csak) a kox és a legyek hordták össze, ne legyünk naivak, az elejében (az első 5-10)emberek ugyan azt a "törődést" megkapták, szóval egy szó, mint 100, kell a megfelelő alap is.
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Online
Kitöröltem a válaszaim, nincs értelme vitázni. Kellően belülről látom a dolgokat, több irányból ráadásul. Aki szeretne, higgyen a mesékben, nekem mindegy. Lehet a hifihez, vagy a hájendhez és társaihoz hü..e vagyok, de itt azért eléggé képben vagyok.
Az élsporttól, főleg a profitól a belem kifordul sportágtól függetlenül. Számomra nem sport. Ettől más úgy áll hozzá ahogy csak akar vagy jólesik, nem akarok meggyőzni senkit.
A kerékpárokat és a kerékpározást imádom, de személy szerint senki nem érdekel. Ha kedvem van versenyezni, önmagammal versenyzek. Biztos kudarckerülő vagyok, hogy a sportpszichológia nyelvén írjam Neked. Amúgy nem.
nem vikta ez,csak beszélgetés- bár akár vitának is nevezhetjük,nincs azzal baj
ismeretes,hogy az élsportban erősen szereznek. de mindenki löki,így kiegyenlítettek az esélyek. az aamtőr,akinek nem jut jó aynag,ha lapáttal tömné magába,se tudna úgy menni,mint a profi félbetegen. attól ez még sport. attól a profik még napi 5-6órát nyeregben töltenek és tolják. persze,nem szép dolog, de az a tévhit, az aynagtól mennek,badarság. ha nem lenen hozzá fizikum, nem tudnának. egy velejáró rossz,amit nem a néző fog megsínyleni, hanem a sportoló, már ha a mai szereknek van mellékhatása. nem tudni,hisz attól elég messze vagyunk.
de csak azt akarom mondai, ettől ez még sport. főleg a hazai kerékpáros gárda. igaz,hogy a nemzetközi mezőnyhöz képest pi**afüst, de ezért a pi**afüstért is keményen meg kell szenvedni
Kerékpározás
Kitöröltem a válaszaim, nincs értelme vitázni. Kellően belülről látom a dolgokat, több irányból ráadásul. Aki szeretne, higgyen a mesékben, nekem mindegy. Lehet a hifihez, vagy a hájendhez és társaihoz hü..e vagyok, de itt azért eléggé képben vagyok.
Az élsporttól, főleg a profitól a belem kifordul sportágtól függetlenül. Számomra nem sport. Ettől más úgy áll hozzá ahogy csak akar vagy jólesik, nem akarok meggyőzni senkit.
A kerékpárokat és a kerékpározást imádom, de személy szerint senki nem érdekel. Ha kedvem van versenyezni, önmagammal versenyzek. Biztos kudarckerülő vagyok, hogy a sportpszichológia nyelvén írjam Neked. Amúgy nem.
nem vikta ez,csak beszélgetés- bár akár vitának is nevezhetjük,nincs azzal baj
ismeretes,hogy az élsportban erősen szereznek. de mindenki löki,így kiegyenlítettek az esélyek. az aamtőr,akinek nem jut jó aynag,ha lapáttal tömné magába,se tudna úgy menni,mint a profi félbetegen. attól ez még sport. attól a profik még napi 5-6órát nyeregben töltenek és tolják. persze,nem szép dolog, de az a tévhit, az aynagtól mennek,badarság. ha nem lenen hozzá fizikum, nem tudnának. egy velejáró rossz,amit nem a néző fog megsínyleni, hanem a sportoló, már ha a mai szereknek van mellékhatása. nem tudni,hisz attól elég messze vagyunk.
de csak azt akarom mondai, ettől ez még sport. főleg a hazai kerékpáros gárda. igaz,hogy a nemzetközi mezőnyhöz képest pi**afüst, de ezért a pi**afüstért is keményen meg kell szenvedni
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Kerékpározás
bringázol? az elmúlt félévben ittál neo-citran-t? máris megbuktál a doppingteszten érdekes a lista,,el kellene olvasni. és hiába mondod,csak egy neo-citran volt, kezüket széttárják, nem kellett volna
egyébként ez hülyeség. ha ezekből az emberekből kiveszed az anyagot,kb ugyanazt fogják tudni egymáshoz képest. és a profi doppingolás nem keverendő az árokszéli teljesítményfokozókkal, vagy annak kikiáltott -főleg testépítős- dolgokkal.
külföldit nem, de hazai sportolót sokat ismerek. koffeines energiazselé,izotóniás italok,... nagyjából ennyi a tudomány és a kémia itthon. nagyon riktán bukik valaki,az is mert béna volt és bevett valami fájdalomcsillapítót,mikor fájt a feje 1-2hete. de majd 50+ résztávban elmesélem a fiúnak,hogy ők nem sportolók. vagy tudok jobbat,gyere ki edzésre és mikor elsepersz résztávban pályi csabink mellett(2015 MKSZ Elit ranglista 1. helyezett), ezt súgd a fülébe: nem vagy sportoló
pesze csak kicsit ironizáltam,viccesen,de ne dobálózunk ezzel. van szerencsém heti4-5ször látni,mi az a "nem sport". javaslom kipróbálni, 180+ átlag pulzust produkálni 30C°melegben. nem irigylem, de aki hülye,az hülye
csatolok egy pscreen-t. erre versenyre debrcenből lábon ment át a csapat a 4-es úton stéherben. ez volt a melegítés. utána a versenyt megnyerte és haza ismét stéher,lazítani,mert másnap volt egy rendes verseny,nem matiné jellegű nem tolnak semmit
nofene,nem tudok csatolni képet
Kitöröltem a válaszaim, nincs értelme vitázni. Kellően belülről látom a dolgokat, több irányból ráadásul. Aki szeretne, higgyen a mesékben, nekem mindegy. Lehet a hifihez, vagy a hájendhez és társaihoz hü..e vagyok, de itt azért eléggé képben vagyok.
Az élsporttól, főleg a profitól a belem kifordul sportágtól függetlenül. Számomra nem sport. Ettől más úgy áll hozzá ahogy csak akar vagy jólesik, nem akarok meggyőzni senkit.
A kerékpárokat és a kerékpározást imádom, de személy szerint senki nem érdekel. Ha kedvem van versenyezni, önmagammal versenyzek. Biztos kudarckerülő vagyok, hogy a sportpszichológia nyelvén írjam Neked. Amúgy nem.
Online
kép
nem adja rendesen. avg HR 181, max HR 203
Kerékpározás
kép
nem adja rendesen. avg HR 181, max HR 203
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
Tudjátok mi hiányzik a kerékpársportból? A sport.
Az hogy mindenki tele van cuccal, mint a délibusz, azt aki a sportban (nem feltétlenül ebben) bármilyen szinten benne van, tudja. De már az amatőrök is, sőt sok olyan agyhalott van, aki soha az életben nem ér el semmit cuccal se, mégis. Még aminosavból is ketosterilt esznek, mert az vényköteles és akkor az kell. Meg amúgyis aszonta az edző meg a sportorvos, hogy az tök jó, mer segíti a regenerációt, nem terheli a kiválasztó szervrendszert, de azért hétvégén a buliba jól szétcsapja magát mind. De ezeknek már ez se elég, csalni kell ahol csak lehet, meg ahol nem, lehetőség szerint ott is. A sportnak ott van vége, mikor elindul a másokkal való versenyzés, tisztelet a nagyon kevés kivételnek, nah őket sose fogjuk a tour élbolyban látni.
bringázol? az elmúlt félévben ittál neo-citran-t? máris megbuktál a doppingteszten érdekes a lista,,el kellene olvasni. és hiába mondod,csak egy neo-citran volt, kezüket széttárják, nem kellett volna
egyébként ez hülyeség. ha ezekből az emberekből kiveszed az anyagot,kb ugyanazt fogják tudni egymáshoz képest. és a profi doppingolás nem keverendő az árokszéli teljesítményfokozókkal, vagy annak kikiáltott -főleg testépítős- dolgokkal.
külföldit nem, de hazai sportolót sokat ismerek. koffeines energiazselé,izotóniás italok,... nagyjából ennyi a tudomány és a kémia itthon. nagyon riktán bukik valaki,az is mert béna volt és bevett valami fájdalomcsillapítót,mikor fájt a feje 1-2hete. de majd 50+ résztávban elmesélem a fiúnak,hogy ők nem sportolók. vagy tudok jobbat,gyere ki edzésre és mikor elsepersz résztávban pályi csabink mellett(2015 MKSZ Elit ranglista 1. helyezett), ezt súgd a fülébe: nem vagy sportoló
pesze csak kicsit ironizáltam,viccesen,de ne dobálózunk ezzel. van szerencsém heti4-5ször látni,mi az a "nem sport". javaslom kipróbálni, 180+ átlag pulzust produkálni 30C°melegben. nem irigylem, de aki hülye,az hülye
csatolok egy pscreen-t. erre versenyre debrcenből lábon ment át a csapat a 4-es úton stéherben. ez volt a melegítés. utána a versenyt megnyerte és haza ismét stéher,lazítani,mert másnap volt egy rendes verseny,nem matiné jellegű nem tolnak semmit
nofene,nem tudok csatolni képet
Kerékpározás
Tudjátok mi hiányzik a kerékpársportból? A sport.
Az hogy mindenki tele van cuccal, mint a délibusz, azt aki a sportban (nem feltétlenül ebben) bármilyen szinten benne van, tudja. De már az amatőrök is, sőt sok olyan agyhalott van, aki soha az életben nem ér el semmit cuccal se, mégis. Még aminosavból is ketosterilt esznek, mert az vényköteles és akkor az kell. Meg amúgyis aszonta az edző meg a sportorvos, hogy az tök jó, mer segíti a regenerációt, nem terheli a kiválasztó szervrendszert, de azért hétvégén a buliba jól szétcsapja magát mind. De ezeknek már ez se elég, csalni kell ahol csak lehet, meg ahol nem, lehetőség szerint ott is. A sportnak ott van vége, mikor elindul a másokkal való versenyzés, tisztelet a nagyon kevés kivételnek, nah őket sose fogjuk a tour élbolyban látni.
bringázol? az elmúlt félévben ittál neo-citran-t? máris megbuktál a doppingteszten érdekes a lista,,el kellene olvasni. és hiába mondod,csak egy neo-citran volt, kezüket széttárják, nem kellett volna
egyébként ez hülyeség. ha ezekből az emberekből kiveszed az anyagot,kb ugyanazt fogják tudni egymáshoz képest. és a profi doppingolás nem keverendő az árokszéli teljesítményfokozókkal, vagy annak kikiáltott -főleg testépítős- dolgokkal.
külföldit nem, de hazai sportolót sokat ismerek. koffeines energiazselé,izotóniás italok,... nagyjából ennyi a tudomány és a kémia itthon. nagyon riktán bukik valaki,az is mert béna volt és bevett valami fájdalomcsillapítót,mikor fájt a feje 1-2hete. de majd 50+ résztávban elmesélem a fiúnak,hogy ők nem sportolók. vagy tudok jobbat,gyere ki edzésre és mikor elsepersz résztávban pályi csabink mellett(2015 MKSZ Elit ranglista 1. helyezett), ezt súgd a fülébe: nem vagy sportoló
pesze csak kicsit ironizáltam,viccesen,de ne dobálózunk ezzel. van szerencsém heti4-5ször látni,mi az a "nem sport". javaslom kipróbálni, 180+ átlag pulzust produkálni 30C°melegben. nem irigylem, de aki hülye,az hülye
csatolok egy pscreen-t. erre versenyre debrcenből lábon ment át a csapat a 4-es úton stéherben. ez volt a melegítés. utána a versenyt megnyerte és haza ismét stéher,lazítani,mert másnap volt egy rendes verseny,nem matiné jellegű nem tolnak semmit
nofene,nem tudok csatolni képet
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
Én azon lepődnék meg, ha nem lenne. A bringák jóval súlyhatár alatt vannak, szóval simán elfér rajta pár gramm többletsúly. A kerekeknek is van egy optimuma. Egy 3 hetes versenyen a megfelelő emelkedőkön mondjuk azokon az etapokon, ahol 3-4 magas kategóriás emelkedő van, minden emelkedőn csak 3-5 km-en segítsen be a rendszer, és mindig van lejtő, vagy akkora szélárnyék, ahol szép lassan vissza tud töltődni a rendszer. Ez a megfelelő etapokon 3 hét alatt simán hozhat 20-30 mp előnyt, ami ugye bőven elég egy Tour, egy Giro egy Vuelta megnyeréséhez, mert ugye 20-30 mp-en belül sokszor több versenyző van. A sprinteknél is jól jöhet. Egy sprinter azokon a síkabb szakaszokon simán elamerikázik a sprinthajráig, elég ha picit besegít az utolsó 150 méteren! Ahhoz végkép nem kell nagy teljesítmény, ami nem párosul nagy súllyal. Én úgy gondolom van alapja bőven ezeknek a feltételezéseknek.
mindenképp elgondolkodtató, de az az igazság,ezek a profi versenyzők már eléggé tudják,mennyit kell pihenniük,hogy a maxot tolják. sprinten is hiába segít,ha a kónuszt kipörgetik és nem forog tovább a láb. sőt,ha besegít,még rosszabb, mert nem lesz ellenállása a pedálnak és megfut a láb,nem fogja tudni leforgatni azt az rpm-et. télen hétköznap spinninget tolok. nézegetem a sprinteknél a végsebességet és próbálom kifele tolni. egyszerűen ha nem adok megfelelő terhelést, meg se közelítem a maxomat, kipörög hamarabb. de nyilván nyakam nem tenném rá, csak nem látom sok értelmét.
egyébknét a bicajok tömege, ha egy átlagos 52-54-es vázméretet nézünk alul korlátos 6,8kg-ban(ha jól emlékszem), de ennek alatta kevésbé vannak a bicajok. vannak könnyebb kirakatkerók,de az igazi versenygép kb 7kg, főleg mióta előtérbe helyezik az aero geomteriát(ott azért több az anyag) és az 40-es, 50-es kerekeket.
az idő el fogja dönteni mindenképp érdekes téma
Kerékpározás
Én azon lepődnék meg, ha nem lenne. A bringák jóval súlyhatár alatt vannak, szóval simán elfér rajta pár gramm többletsúly. A kerekeknek is van egy optimuma. Egy 3 hetes versenyen a megfelelő emelkedőkön mondjuk azokon az etapokon, ahol 3-4 magas kategóriás emelkedő van, minden emelkedőn csak 3-5 km-en segítsen be a rendszer, és mindig van lejtő, vagy akkora szélárnyék, ahol szép lassan vissza tud töltődni a rendszer. Ez a megfelelő etapokon 3 hét alatt simán hozhat 20-30 mp előnyt, ami ugye bőven elég egy Tour, egy Giro egy Vuelta megnyeréséhez, mert ugye 20-30 mp-en belül sokszor több versenyző van. A sprinteknél is jól jöhet. Egy sprinter azokon a síkabb szakaszokon simán elamerikázik a sprinthajráig, elég ha picit besegít az utolsó 150 méteren! Ahhoz végkép nem kell nagy teljesítmény, ami nem párosul nagy súllyal. Én úgy gondolom van alapja bőven ezeknek a feltételezéseknek.
mindenképp elgondolkodtató, de az az igazság,ezek a profi versenyzők már eléggé tudják,mennyit kell pihenniük,hogy a maxot tolják. sprinten is hiába segít,ha a kónuszt kipörgetik és nem forog tovább a láb. sőt,ha besegít,még rosszabb, mert nem lesz ellenállása a pedálnak és megfut a láb,nem fogja tudni leforgatni azt az rpm-et. télen hétköznap spinninget tolok. nézegetem a sprinteknél a végsebességet és próbálom kifele tolni. egyszerűen ha nem adok megfelelő terhelést, meg se közelítem a maxomat, kipörög hamarabb. de nyilván nyakam nem tenném rá, csak nem látom sok értelmét.
egyébknét a bicajok tömege, ha egy átlagos 52-54-es vázméretet nézünk alul korlátos 6,8kg-ban(ha jól emlékszem), de ennek alatta kevésbé vannak a bicajok. vannak könnyebb kirakatkerók,de az igazi versenygép kb 7kg, főleg mióta előtérbe helyezik az aero geomteriát(ott azért több az anyag) és az 40-es, 50-es kerekeket.
az idő el fogja dönteni mindenképp érdekes téma
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Kerékpározás
Tudjátok mi hiányzik a kerékpársportból? A sport.
Az hogy mindenki tele van cuccal, mint a délibusz, azt aki a sportban (nem feltétlenül ebben) bármilyen szinten benne van, tudja. De már az amatőrök is, sőt sok olyan agyhalott van, aki soha az életben nem ér el semmit cuccal se, mégis. Még aminosavból is ketosterilt esznek, mert az vényköteles és akkor az kell. Meg amúgyis aszonta az edző meg a sportorvos, hogy az tök jó, mer segíti a regenerációt, nem terheli a kiválasztó szervrendszert, de azért hétvégén a buliba jól szétcsapja magát mind. De ezeknek már ez se elég, csalni kell ahol csak lehet, meg ahol nem, lehetőség szerint ott is. A sportnak ott van vége, mikor elindul a másokkal való versenyzés, tisztelet a nagyon kevés kivételnek, nah őket sose fogjuk a tour élbolyban látni.
Online
és ha nincs lejtő és nem töltődik újra,ciplei a versneyző 200km-en?
ha már ilyet kellene használni és csapatvezető lennék,akkor se a kiemelt versenyzőre tenném. egynapos versenyen lehet értelme,hogy a töltelékemberek ilyen segítségével szétlószolják a mezőnyt, míg a saját emberük csak elmasíroz a mezőnyben,hogy a végén pihenten kilőjön. max egy szökés felvezetéséhez lehetne még jó,de semmiképp nem annak a gépében,akit dobogóra akarunk küldeni. ez az egész ahogy van vicc. amit vázoltam,azon kívül sok értelme nincs,főleg ha valóban figyelik és ellenőrzik. a top embernek nem lesz ideje kerékpéárt cserélni a cél előtt. az értékes másodpercekbe kerül,de főleg a ritmust megzavarja és a mérnöki pontossággal belőtt pulzusszámot. tudom,terjedt asszem cancellare-ról,hogy használt ilyet, nem tudom. szerintem top emberre nem merik tenni,max ha mlg nagyon új volt és nem ismerte senki. szerintem inkább szenzációhajhász értéke van. tt van wiggins. 5km-el ment többet 1óra alatt,mint amit 30éve tudtak. egyszerűen a top ennyivel job bma. ő egyedül ment,azonnal bevizgsálhatáát a keróját és utit be is vizsgálták. pisált is,vért is vettek. ez van. mondom, szerintem, d emeglepődnék,ha protour csaptoknál ilyen lenne
Én azon lepődnék meg, ha nem lenne. A bringák jóval súlyhatár alatt vannak, szóval simán elfér rajta pár gramm többletsúly. A kerekeknek is van egy optimuma. Egy 3 hetes versenyen a megfelelő emelkedőkön mondjuk azokon az etapokon, ahol 3-4 magas kategóriás emelkedő van, minden emelkedőn csak 3-5 km-en segítsen be a rendszer, és mindig van lejtő, vagy akkora szélárnyék, ahol szép lassan vissza tud töltődni a rendszer. Ez a megfelelő etapokon 3 hét alatt simán hozhat 20-30 mp előnyt, ami ugye bőven elég egy Tour, egy Giro egy Vuelta megnyeréséhez, mert ugye 20-30 mp-en belül sokszor több versenyző van. A sprinteknél is jól jöhet. Egy sprinter azokon a síkabb szakaszokon simán elamerikázik a sprinthajráig, elég ha picit besegít az utolsó 150 méteren! Ahhoz végkép nem kell nagy teljesítmény, ami nem párosul nagy súllyal. Én úgy gondolom van alapja bőven ezeknek a feltételezéseknek.
- Vinkler
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 14027
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 8971
- Tartózkodási hely: Szentendre
Kerékpározás
és ha nincs lejtő és nem töltődik újra,ciplei a versneyző 200km-en?
ha már ilyet kellene használni és csapatvezető lennék,akkor se a kiemelt versenyzőre tenném. egynapos versenyen lehet értelme,hogy a töltelékemberek ilyen segítségével szétlószolják a mezőnyt, míg a saját emberük csak elmasíroz a mezőnyben,hogy a végén pihenten kilőjön. max egy szökés felvezetéséhez lehetne még jó,de semmiképp nem annak a gépében,akit dobogóra akarunk küldeni. ez az egész ahogy van vicc. amit vázoltam,azon kívül sok értelme nincs,főleg ha valóban figyelik és ellenőrzik. a top embernek nem lesz ideje kerékpéárt cserélni a cél előtt. az értékes másodpercekbe kerül,de főleg a ritmust megzavarja és a mérnöki pontossággal belőtt pulzusszámot. tudom,terjedt asszem cancellare-ról,hogy használt ilyet, nem tudom. szerintem top emberre nem merik tenni,max ha mlg nagyon új volt és nem ismerte senki. szerintem inkább szenzációhajhász értéke van. tt van wiggins. 5km-el ment többet 1óra alatt,mint amit 30éve tudtak. egyszerűen a top ennyivel job bma. ő egyedül ment,azonnal bevizgsálhatáát a keróját és utit be is vizsgálták. pisált is,vért is vettek. ez van. mondom, szerintem, d emeglepődnék,ha protour csaptoknál ilyen lenne
Én azon lepődnék meg, ha nem lenne. A bringák jóval súlyhatár alatt vannak, szóval simán elfér rajta pár gramm többletsúly. A kerekeknek is van egy optimuma. Egy 3 hetes versenyen a megfelelő emelkedőkön mondjuk azokon az etapokon, ahol 3-4 magas kategóriás emelkedő van, minden emelkedőn csak 3-5 km-en segítsen be a rendszer, és mindig van lejtő, vagy akkora szélárnyék, ahol szép lassan vissza tud töltődni a rendszer. Ez a megfelelő etapokon 3 hét alatt simán hozhat 20-30 mp előnyt, ami ugye bőven elég egy Tour, egy Giro egy Vuelta megnyeréséhez, mert ugye 20-30 mp-en belül sokszor több versenyző van. A sprinteknél is jól jöhet. Egy sprinter azokon a síkabb szakaszokon simán elamerikázik a sprinthajráig, elég ha picit besegít az utolsó 150 méteren! Ahhoz végkép nem kell nagy teljesítmény, ami nem párosul nagy súllyal. Én úgy gondolom van alapja bőven ezeknek a feltételezéseknek.
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Online
Nem bír 200 Wattot 200 kilométeren, de tudjon csak 3-5 km-en 80-at. És ugye lejtőn újratöltődik.
és ha nincs lejtő és nem töltődik újra,ciplei a versneyző 200km-en?
ha már ilyet kellene használni és csapatvezető lennék,akkor se a kiemelt versenyzőre tenném. egynapos versenyen lehet értelme,hogy a töltelékemberek ilyen segítségével szétlószolják a mezőnyt, míg a saját emberük csak elmasíroz a mezőnyben,hogy a végén pihenten kilőjön. max egy szökés felvezetéséhez lehetne még jó,de semmiképp nem annak a gépében,akit dobogóra akarunk küldeni. ez az egész ahogy van vicc. amit vázoltam,azon kívül sok értelme nincs,főleg ha valóban figyelik és ellenőrzik. a top embernek nem lesz ideje kerékpéárt cserélni a cél előtt. az értékes másodpercekbe kerül,de főleg a ritmust megzavarja és a mérnöki pontossággal belőtt pulzusszámot. tudom,terjedt asszem cancellare-ról,hogy használt ilyet, nem tudom. szerintem top emberre nem merik tenni,max ha mlg nagyon új volt és nem ismerte senki. szerintem inkább szenzációhajhász értéke van. tt van wiggins. 5km-el ment többet 1óra alatt,mint amit 30éve tudtak. egyszerűen a top ennyivel job bma. ő egyedül ment,azonnal bevizgsálhatáát a keróját és utit be is vizsgálták. pisált is,vért is vettek. ez van. mondom, szerintem, d emeglepődnék,ha protour csaptoknál ilyen lenne
Kerékpározás
Nem bír 200 Wattot 200 kilométeren, de tudjon csak 3-5 km-en 80-at. És ugye lejtőn újratöltődik.
és ha nincs lejtő és nem töltődik újra,ciplei a versneyző 200km-en?
ha már ilyet kellene használni és csapatvezető lennék,akkor se a kiemelt versenyzőre tenném. egynapos versenyen lehet értelme,hogy a töltelékemberek ilyen segítségével szétlószolják a mezőnyt, míg a saját emberük csak elmasíroz a mezőnyben,hogy a végén pihenten kilőjön. max egy szökés felvezetéséhez lehetne még jó,de semmiképp nem annak a gépében,akit dobogóra akarunk küldeni. ez az egész ahogy van vicc. amit vázoltam,azon kívül sok értelme nincs,főleg ha valóban figyelik és ellenőrzik. a top embernek nem lesz ideje kerékpéárt cserélni a cél előtt. az értékes másodpercekbe kerül,de főleg a ritmust megzavarja és a mérnöki pontossággal belőtt pulzusszámot. tudom,terjedt asszem cancellare-ról,hogy használt ilyet, nem tudom. szerintem top emberre nem merik tenni,max ha mlg nagyon új volt és nem ismerte senki. szerintem inkább szenzációhajhász értéke van. tt van wiggins. 5km-el ment többet 1óra alatt,mint amit 30éve tudtak. egyszerűen a top ennyivel job bma. ő egyedül ment,azonnal bevizgsálhatáát a keróját és utit be is vizsgálták. pisált is,vért is vettek. ez van. mondom, szerintem, d emeglepődnék,ha protour csaptoknál ilyen lenne
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
egyébként megnéztem a csaj régebbi videóját,amit a cikkben posztoltak. valóban állvahagyja a többieket,de a videó nem megy tovább. a mezőny egy emelkedőhöz érkezett és jól látszik,,hogy a csaj picivel kisebb áttételt hajt,mint a többiek. jobban pörög,jobb a nyomaték. megindulnak és az ő áttétele kedvezőbb,ráadásul okosan kiteszi szélre,ahol nem döcög a kockakő, hanme un döngöltföld van,ergo jobban is meggurul a gépsárkány. A többeik válthatnának egyet,de ilyenkor századmásodpercek is végzetesek lehetnek és egy váltással járó ritmusváltás kizökkenthet,így helyesn,inkább felcomboznak a kaptatón a megszokott terheléssel/áttétellel, mintsem kockáztassanak. vélhetően felérve meggurulták a csajt(aki ha előnyét szeretné megtartani,váltania kell és ez neki okoz ritmsuváltást),amit már ügyesen nem mutat a videó. egyébként pelikán jani emelkedőhöz érve sokkal durvábban leszakítja a mezőnyt
lehet naív vagyok,de ez a hír sok sebből vérzik. arról nem beszélve, 2kilos kereket a profiknak is nagy meló tekerni és az akksi tuti nem bír 200Wattot tolni 200km-en, főleg ha sík és nincs hol töltődjön
szóval ne csüggedjetek, egyelőre ha odaálltok egy versenyre,nem lesznek mechanikus doppingosok vagyis nem sok
Nem bír 200 Wattot 200 kilométeren, de tudjon csak 3-5 km-en 80-at. És ugye lejtőn újratöltődik.
- Vinkler
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 14027
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 8971
- Tartózkodási hely: Szentendre
Kerékpározás
egyébként megnéztem a csaj régebbi videóját,amit a cikkben posztoltak. valóban állvahagyja a többieket,de a videó nem megy tovább. a mezőny egy emelkedőhöz érkezett és jól látszik,,hogy a csaj picivel kisebb áttételt hajt,mint a többiek. jobban pörög,jobb a nyomaték. megindulnak és az ő áttétele kedvezőbb,ráadásul okosan kiteszi szélre,ahol nem döcög a kockakő, hanme un döngöltföld van,ergo jobban is meggurul a gépsárkány. A többeik válthatnának egyet,de ilyenkor századmásodpercek is végzetesek lehetnek és egy váltással járó ritmusváltás kizökkenthet,így helyesn,inkább felcomboznak a kaptatón a megszokott terheléssel/áttétellel, mintsem kockáztassanak. vélhetően felérve meggurulták a csajt(aki ha előnyét szeretné megtartani,váltania kell és ez neki okoz ritmsuváltást),amit már ügyesen nem mutat a videó. egyébként pelikán jani emelkedőhöz érve sokkal durvábban leszakítja a mezőnyt
lehet naív vagyok,de ez a hír sok sebből vérzik. arról nem beszélve, 2kilos kereket a profiknak is nagy meló tekerni és az akksi tuti nem bír 200Wattot tolni 200km-en, főleg ha sík és nincs hol töltődjön
szóval ne csüggedjetek, egyelőre ha odaálltok egy versenyre,nem lesznek mechanikus doppingosok vagyis nem sok
Nem bír 200 Wattot 200 kilométeren, de tudjon csak 3-5 km-en 80-at. És ugye lejtőn újratöltődik.
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Online
egyébként megnéztem a csaj régebbi videóját,amit a cikkben posztoltak. valóban állvahagyja a többieket,de a videó nem megy tovább. a mezőny egy emelkedőhöz érkezett és jól látszik,,hogy a csaj picivel kisebb áttételt hajt,mint a többiek. jobban pörög,jobb a nyomaték. megindulnak és az ő áttétele kedvezőbb,ráadásul okosan kiteszi szélre,ahol nem döcög a kockakő, hanme un döngöltföld van,ergo jobban is meggurul a gépsárkány. A többeik válthatnának egyet,de ilyenkor századmásodpercek is végzetesek lehetnek és egy váltással járó ritmusváltás kizökkenthet,így helyesn,inkább felcomboznak a kaptatón a megszokott terheléssel/áttétellel, mintsem kockáztassanak. vélhetően felérve meggurulták a csajt(aki ha előnyét szeretné megtartani,váltania kell és ez neki okoz ritmsuváltást),amit már ügyesen nem mutat a videó. egyébként pelikán jani emelkedőhöz érve sokkal durvábban leszakítja a mezőnyt
lehet naív vagyok,de ez a hír sok sebből vérzik. arról nem beszélve, 2kilos kereket a profiknak is nagy meló tekerni és az akksi tuti nem bír 200Wattot tolni 200km-en, főleg ha sík és nincs hol töltődjön
szóval ne csüggedjetek, egyelőre ha odaálltok egy versenyre,nem lesznek mechanikus doppingosok vagyis nem sok
Kerékpározás
egyébként megnéztem a csaj régebbi videóját,amit a cikkben posztoltak. valóban állvahagyja a többieket,de a videó nem megy tovább. a mezőny egy emelkedőhöz érkezett és jól látszik,,hogy a csaj picivel kisebb áttételt hajt,mint a többiek. jobban pörög,jobb a nyomaték. megindulnak és az ő áttétele kedvezőbb,ráadásul okosan kiteszi szélre,ahol nem döcög a kockakő, hanme un döngöltföld van,ergo jobban is meggurul a gépsárkány. A többeik válthatnának egyet,de ilyenkor századmásodpercek is végzetesek lehetnek és egy váltással járó ritmusváltás kizökkenthet,így helyesn,inkább felcomboznak a kaptatón a megszokott terheléssel/áttétellel, mintsem kockáztassanak. vélhetően felérve meggurulták a csajt(aki ha előnyét szeretné megtartani,váltania kell és ez neki okoz ritmsuváltást),amit már ügyesen nem mutat a videó. egyébként pelikán jani emelkedőhöz érve sokkal durvábban leszakítja a mezőnyt
lehet naív vagyok,de ez a hír sok sebből vérzik. arról nem beszélve, 2kilos kereket a profiknak is nagy meló tekerni és az akksi tuti nem bír 200Wattot tolni 200km-en, főleg ha sík és nincs hol töltődjön
szóval ne csüggedjetek, egyelőre ha odaálltok egy versenyre,nem lesznek mechanikus doppingosok vagyis nem sok
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
egyébként egyszer begépeltem, de kitöröltem, hogy ez az egész csak cirkusz,mert kell a népnek. de valójában nem is cirusz,de mi sem jobb annál,minthogy ilyen olcsó módon váljon szolgáltatásunk közismertté. nem megyek bele mélyebben, de fixen nem használják a profik, de így széles körben terjeszthető ama ima,amit nem is kell sokáig keresni: ugyanez volt 14-ben,amikor a lejtőn elpörgöta csávó bicaja. egyszerű lemdületmegmaradás. még a télikeróm szétgányolt csapágyazású kereke is beindul magától,amikor a lépcsőn kaptatok vele felfele
"...Vannak azonban, akiknek maguktól leküzdhetetlen nehézséget jelentenek például az Alpok vagy a Dolomitok hosszú emelkedői, egyszerűen mert idősebbek, nincs idejük edzeni, de mondjuk korábban imádtak bringázni, és meg szeretnék még ajándékozni magukat azzal az élménnyel. Ha van egy 8-10%-os, több kilométeres emelkedő, akkor a saját folyamatos 150-200 Wattjukhoz hozzátéve a 200 Watt rásegítést, esetleg pont azt az élményt kapják, amire vágynak (fiatal korukban sokszor megküzdöttek már önerőből a hegyekkel, semmit nem akarnak bizonyítani teljesítmény szempontjából, inkább egy élvezetes sebességgel akarnak közlekedni). Lehet, hogy másoknak ez méltatlan, de különbözőek vagyunk.
Ami fantasztikus amúgy ebben a bringában, hogy a megtartott normális tömeg és a motor dinamikája miatt valóban úgy viselkedik, mintha nem lenne benne az elektromos rásegítés, és erre persze ráerősít, hogy kívülről sem tűnik fel semmi. Persze a fantasztikus érzést és a high-tech-et meg kell fizetni, a CF Colnago bringába épített rendszer 7500 euró, de akár 40 000 euróig is terjedhet egy beépítés, akár egyedi kérésektől függően..." ( http://bikemag.hu/magazin/hirek/kiproba ... hajtott-de )
nem kell mindent bevenni
Kerékpározás
egyébként egyszer begépeltem, de kitöröltem, hogy ez az egész csak cirkusz,mert kell a népnek. de valójában nem is cirusz,de mi sem jobb annál,minthogy ilyen olcsó módon váljon szolgáltatásunk közismertté. nem megyek bele mélyebben, de fixen nem használják a profik, de így széles körben terjeszthető ama ima,amit nem is kell sokáig keresni: ugyanez volt 14-ben,amikor a lejtőn elpörgöta csávó bicaja. egyszerű lemdületmegmaradás. még a télikeróm szétgányolt csapágyazású kereke is beindul magától,amikor a lépcsőn kaptatok vele felfele
"...Vannak azonban, akiknek maguktól leküzdhetetlen nehézséget jelentenek például az Alpok vagy a Dolomitok hosszú emelkedői, egyszerűen mert idősebbek, nincs idejük edzeni, de mondjuk korábban imádtak bringázni, és meg szeretnék még ajándékozni magukat azzal az élménnyel. Ha van egy 8-10%-os, több kilométeres emelkedő, akkor a saját folyamatos 150-200 Wattjukhoz hozzátéve a 200 Watt rásegítést, esetleg pont azt az élményt kapják, amire vágynak (fiatal korukban sokszor megküzdöttek már önerőből a hegyekkel, semmit nem akarnak bizonyítani teljesítmény szempontjából, inkább egy élvezetes sebességgel akarnak közlekedni). Lehet, hogy másoknak ez méltatlan, de különbözőek vagyunk.
Ami fantasztikus amúgy ebben a bringában, hogy a megtartott normális tömeg és a motor dinamikája miatt valóban úgy viselkedik, mintha nem lenne benne az elektromos rásegítés, és erre persze ráerősít, hogy kívülről sem tűnik fel semmi. Persze a fantasztikus érzést és a high-tech-et meg kell fizetni, a CF Colnago bringába épített rendszer 7500 euró, de akár 40 000 euróig is terjedhet egy beépítés, akár egyedi kérésektől függően..." ( http://bikemag.hu/magazin/hirek/kiproba ... hajtott-de )
nem kell mindent bevenni
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
Nyilván, de ez nem így működik. Amennyiben van beépített csalás (nevezzük így), akkor eleve bűnös vagy. Ez a kerékbe szerelt cucc tuti, hogy minden topp kerekes bringájában benne van és szerintem Hesjedal bringájában is ez volt (most már így gondolom). Utólag bizonyítani már lehetetlen küldetés, nem úgy mint a biológiai doppingot, ahol a mintákat megőrzik és a későbbi technológiákkal kimutatható sok minden.
igen,épp erről ír a cikk is. egy versenyen van egy valag kerék és bringa. befut,bicajt gyorsan kvieszik elóla és máris volt-nincs aztán a beállított tartalékot ebmutatják. még amatőr,serdülőben is megcsinálják,hogy áttételellenőrzés után kereket cserélnek. ott ugye nem a meghajtó miatt,de az áttételkorlátot át lehet hágni. rendszeresen csalnak,de egyszerűen elkaphattalanok, hacsak befutónál azonnal ki nem szedik az első 7-8-at,aki pontot kap versenyen. ezt bonyolítja, hogy a serdülő ksokszor egyben mennek a csajokkal és egyéb fiatalokkal,illetve a master kategóriával. beér és dobja is le a kerót és mire a pulzusa lemegy,már rég más kerék van a bicajban. szerencsére azért a többség nem ilyen,de előfordul.
Kerékpározás
Nyilván, de ez nem így működik. Amennyiben van beépített csalás (nevezzük így), akkor eleve bűnös vagy. Ez a kerékbe szerelt cucc tuti, hogy minden topp kerekes bringájában benne van és szerintem Hesjedal bringájában is ez volt (most már így gondolom). Utólag bizonyítani már lehetetlen küldetés, nem úgy mint a biológiai doppingot, ahol a mintákat megőrzik és a későbbi technológiákkal kimutatható sok minden.
igen,épp erről ír a cikk is. egy versenyen van egy valag kerék és bringa. befut,bicajt gyorsan kvieszik elóla és máris volt-nincs aztán a beállított tartalékot ebmutatják. még amatőr,serdülőben is megcsinálják,hogy áttételellenőrzés után kereket cserélnek. ott ugye nem a meghajtó miatt,de az áttételkorlátot át lehet hágni. rendszeresen csalnak,de egyszerűen elkaphattalanok, hacsak befutónál azonnal ki nem szedik az első 7-8-at,aki pontot kap versenyen. ezt bonyolítja, hogy a serdülő ksokszor egyben mennek a csajokkal és egyéb fiatalokkal,illetve a master kategóriával. beér és dobja is le a kerót és mire a pulzusa lemegy,már rég más kerék van a bicajban. szerencsére azért a többség nem ilyen,de előfordul.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
és mi van akkor,ha azt mondja,nem használta bizonyítani elég nehéz.
Nyilván, de ez nem így működik. Amennyiben van beépített csalás (nevezzük így), akkor eleve bűnös vagy. Ez a kerékbe szerelt cucc tuti, hogy minden topp kerekes bringájában benne van és szerintem Hesjedal bringájában is ez volt (most már így gondolom). Utólag bizonyítani már lehetetlen küldetés, nem úgy mint a biológiai doppingot, ahol a mintákat megőrzik és a későbbi technológiákkal kimutatható sok minden.
- Vinkler
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 14027
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 8971
- Tartózkodási hely: Szentendre
Kerékpározás
és mi van akkor,ha azt mondja,nem használta bizonyítani elég nehéz.
Nyilván, de ez nem így működik. Amennyiben van beépített csalás (nevezzük így), akkor eleve bűnös vagy. Ez a kerékbe szerelt cucc tuti, hogy minden topp kerekes bringájában benne van és szerintem Hesjedal bringájában is ez volt (most már így gondolom). Utólag bizonyítani már lehetetlen küldetés, nem úgy mint a biológiai doppingot, ahol a mintákat megőrzik és a későbbi technológiákkal kimutatható sok minden.
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Online
Sajnálom ezt az egészet, és elképesztő. Bevallom ezt nem gondoltam volna...
A belga lány motorja „a csórók doppingja”, a profik a 4. generációnál tartanak…
és mi van akkor,ha azt mondja,nem használta bizonyítani elég nehéz.
Kerékpározás
Sajnálom ezt az egészet, és elképesztő. Bevallom ezt nem gondoltam volna...
A belga lány motorja „a csórók doppingja”, a profik a 4. generációnál tartanak…
és mi van akkor,ha azt mondja,nem használta bizonyítani elég nehéz.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
Használ itt valaki Fulcrum Racing Zero kerekeket? Ha igen, szívesen venném a tapasztalatokat. Most készülék átnyergelni egy belépő szintű DT Swiss-ről a Fulcrum-ra. Próbáltam egy ilyen DT Swiss-t is, de sajnos nagyon nem jött be:
Fulcrum Quattro-ból van két szettem és a télibicóban egy 5-ösnek megfelleő racing PRC.
a kérdés,mire kell a kerék. a Zeroról is jókat hallottam, de annak nem túl magas a profilja, így számomra elvetendő,mert szeretem,ha merev a kerék. A Quattro nagyon jól gurul és a 35-ös profil még jól gyorsítható. tömege se veszélyes és ha buksz és törik, nem kell 2-300ezer, hogy új kereked legyen. szettben vettem 85-90körül,ami nagyon jó ár érte. a magasabb profil meg kerülendő,hacsak nem időfutamgépbe kell, vagy önerőből 40-42-t bírsz tekerni átlagban(egyedül).
Kerékpározás
Használ itt valaki Fulcrum Racing Zero kerekeket? Ha igen, szívesen venném a tapasztalatokat. Most készülék átnyergelni egy belépő szintű DT Swiss-ről a Fulcrum-ra. Próbáltam egy ilyen DT Swiss-t is, de sajnos nagyon nem jött be:
Fulcrum Quattro-ból van két szettem és a télibicóban egy 5-ösnek megfelleő racing PRC.
a kérdés,mire kell a kerék. a Zeroról is jókat hallottam, de annak nem túl magas a profilja, így számomra elvetendő,mert szeretem,ha merev a kerék. A Quattro nagyon jól gurul és a 35-ös profil még jól gyorsítható. tömege se veszélyes és ha buksz és törik, nem kell 2-300ezer, hogy új kereked legyen. szettben vettem 85-90körül,ami nagyon jó ár érte. a magasabb profil meg kerülendő,hacsak nem időfutamgépbe kell, vagy önerőből 40-42-t bírsz tekerni átlagban(egyedül).
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu