Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!

Kerékpározás

Vendég

Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Vendég »


Meg, persze. Nem is keveset. Én ugye a Pilisben szoktam tekergőzni, ahol elég sok profival össze szoktam futni. Néha ámulok miket mennek, vag,y hogyan mennek el mellettem Dobogókő felé. Szóval kell egy alap kondi és tehetség ez nem kérdés. Armstronggal kapcsolatban szoktam mondani, hogy attól, hogy szétcuccolták, az eredményeket nem (csak) a kox és a legyek hordták össze, ne legyünk naivak, az elejében (az első 5-10)emberek ugyan azt a "törődést" megkapták, szóval egy szó, mint 100, kell a megfelelő alap is.
Maga a teljesítmény szép, biztos. Hogy hány % a cucc, lényegtelen. Mindenki azt mondja, az semmiség. Ha semmiség akkor minek? És mindenki azért mert hát a másik is. Az hogy ki hogy veri magát tönkre, nagyon nem érdekel, de tudom sajnos. Hogy a pénzért meg az így - úgy megszerzett dicsőségért megy a móka, az se.
Egy dolog a lényeg, nehogy ezeket tegyük a gyerekek elé példaképnek, könyörgöm. Inkább legyenek normális, akár kerékpározó, rendszeresen sportoló  egészséges emberek, max nem lesz egy serleg se a polcon, na bumm. Sokkal fontosabb kéne legyen, hogy szeressen sportolni és ezt ne öljék ki belőle a teljesítménykényszerrel. De ez már messze visz, ugyanakkor alapja lenne sokmindennek...
Nem kell különösebben túlmisztifikálni, magyarázni a dolgot. Az olimpiai eszmét át kéne olvasgatni sokaknak (egyes vizsgázott hölgynek, úrnak ismét), mert sikerült nagyon elfelejteni, pedig nem biztos ami nem ma íródott vagy nem nagyon modern, az rossz. Persze, már mindenből versenyt csinál az ember, ami esetleg kicsi, azon művileg növelünk, lényeg hogy úgy tűnjön a külvilág számára hogy mintha..... Ezt az eszme dolgot is belülről jövő igényként kéne megélni, már az is baj, hogy le kellett ezt írni, de ha már le van, néha el kell olvasni. Persze ez most tűnhet idealista naivitásnak, valahol az is, de vannak értékek amiket nem vagyok hajlandó eldobni, mer ilyen a világ amilyen.

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 13883
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4358
Kapcsolat:

Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »


tegnap linkltem, ( http://bikemag.hu/magazin/hirek/kiproba ... hajtott-de)de nem néztem kommneteket. persze más vonalon is előkerült a téma és újra belinkeltem,de most beleolvastam a kommnetekbe. ez érdekes és örömmel vettem,hogy más is látja így. és a végén utal rá,ettől sokkal olcsóbban és könyebben lehet csalni. tudom melyik versenyről van szó. a 14-es páros időfutam magyar bajnokságról. Fejes Gabi és az akkor még DKSI-s Róka Tibi olyan erőben volt, hogy Rókát az egyéni időfutam OB-ncsak úgy tudták megverni, hogy amikor pályán volt,beengedteek elé egy kamion,míg Fejes évek óta a magyar bajnok. ketten összeálltak a párosra,hogy revanst vegyenek az egyéniben elszenvedett mocsokság miatt és a kontinentális csapatnak megmutassák(utensilnord), hogy tudnak, ha kell. nézték az időt és míg azt gondolták, 40másodperc előnyük van(amire kényelemsen ráültek), mivel az utensilnord párosa 1perc késéssel indult, kikaptak 20másodperccel. persze ez sajnos versenyszervezési probléma is.nem lett volna szabad engedni a későbbi indulást. a zsivány konti csapat vezetője tudta,hogy kell ingyen csalni és sírn iazt tud "de a petikének fosnia kell"
 
*******************
csabatini szerint:
2014. szeptember 9. - 23:16 Ezt olvassátok el ! Maga a fejlesztés (mivel nem látom benne mi a találmány) zseniális, szivesen fogadnám egy világjáró bicajban, ahol a csomagok és a mindent kibíró de nehéz német gumik tömegét kompenzálnám vele. Esetleg útközben 1-2 nagyképű sporttársat akik flegmán elhúznak mellettem, visszaelőznék, de aztán később meghívnám őket valamire, és elmesélném hogyan és mivel sikerült ez, és csak azért volt, mert a húszkilós súlykülönbséget figyelmen kívül hagyva akartak büszke tartásban elhúzni mellettem. Kb. ennyi fér a tisztesség kereteibe.
Munkába is eljárnék egy ilyennel, ha tartós is, és olcsóbb lenne. Más : Nem tudok szó nélkül elmenni a cikk nagyképű bennfentes infók ismeretére támaszkodó, és a manipulatív felhasználást cinkos összekacsintással kezelő hangneme mellett. De viccelni is szeretnék, így senki ne sértődjön meg.
1. Cancellara esetét szinte tényként olvashatjuk a Varjas féle fejlesztéssel összefüggésben néhány külföldi netes oldalon, megérne egy újabb cikket, ki milyen kerékpárral készülhet az 1 órás rekord kisérletre vagy a VB-re. : ) ha már bennfentesek vagyunk…
2. Régebben írtam hogy Armstrong teljesítményét fenntartásokkal azért tartom tiszteletben mert a 2000-es évek érájában azért sokan éltek tiltott szerekkel és nem lett maradéktalanul kivizsgálva minden. A csapatok azért bárkitől jobban tisztában voltak ennek a tényével és a méreteivel, ennek elhazudása mellett is, tehát hasonló esélyekkel mentek az érintettek, másképp hamarább szivárogtattak volna az érintett rivális vagy a nem érintett csapatok. A zsarolások egyéb dolgok persze elitélendők. Miért írom ezt most ? Mert ugyanaz a bikemag most szinte hőssé emeli a cikk szövegében a titokzatoskodó fejlesztőt aki mosolyogva jelzi hogy hétpecsétes titkokról van szó, és ne beszéljünk róla kinek a gépén bábáskodott a múltban esetleg győzelemre segítve őt. Di Luka benfenntes infóit persze kétkedve fogadták, anno, miközben a hülye is sejtheti, hogy Di Luka védekező rágalmazásai – és az hogy az UCI érdeke az óriási pénzek és ezzel összefüggésben egy újabb, többeket érintő botrány elkerülése kb 50-50%. Ennek részleteiről, 5 vagy húsz versenyző érintett vagy 1 sem, vitán felül gőzünk sem lehet.
3.”Felejtse el mindenki a hétköznapi iparban használt anyagokat, akár a csigaáttétel, akár a motorban használt mágneses vezetők szempontjából. Itt haditechnikával van dolgunk, sőt, a fejlesztő szerint például a marsjáróban is alkalmaznak hasonló anyagokat, mint ebben a kis motorban.” “Olyan információval is gazdagodtunk, hogy a legújabb generációs „láthatatlan motorok” már nem a középtengelyt hajtják, sőt, létezik olyan fejlesztés, amit „ha a kerékpársportban alkalmaznánk, vb-t nyerhetnénk vele, majd leszállva a bicikliről odaadhatnánk az UCI-bírónak, hogy fűrészelje szét, nem jönne rá, hogy áll össze a meghajtás”” Nagyképű baromságok.
-melyik marsjáróban ? (több is van-de 1 sem titkos)
-Nem ismerem az UCI bírók kvalitásait, de apró darabokra szedve hová rejti a cuccost, valaki ezt elhiszi. Az átvilágítások ellen vannak megoldások de azok többnyire árnyékolások. Ha azokat a részeket szeletekre vágod akkor megtalálsz bármit.
– nincs olyan Nasa v military fejlesztés amit a németek, japánok ne tudnának reprodukálni ha arról lenne szó hogy meg kell fejteni egy rejtélyt elektromotorok témakörben. Ismert a folyékony mágneses folyadék, a szupererős neodímium v. egyéb mágnesek, a speciális keresztmetszeti alakú vezetékek (hatékonyság,térkitöltés). Lehet a nagytisztaságú réznél jobb vezetőket alkalmazni, egzotikus és drága anyagokkal (titán) súlyt csökkenteni, hatékonyságot növelni. Lehet karbon a karbonban szigetelt módon áramot odavezetni (röntgen ellen).
Rejtett módon a kulacstartó csavarjai segítségével kontaktust kialakítani, mint korábban írtam a csapatrádió adásgombjával meg tudnám oldani a szerkezet vezérlését, azt vizsgálná az UCI ? Minek ide rejtett nyomógomb. A fékkarba épített Reed-relé (2x10mm) és a kesztyűbe épített mágnessel is megoldható, így moddolt Di2 fékváltókarral csak a darabokra szedéssel deríthető fel a megoldás de a motor nem ilyen egyszerű, ill. az átvilágító eszköztől függhet a felderítés. Elképzelhető egy indokolatlanul vastag fallal bíró agytestbe rejtett tekercs, vastag alu tengelybe rejtett mágnessel, átvilágítást átverő áramhozzávezetéssel, lánckerekek kitakaró hatását is felhasználva, drága hadi technológiák felhasználása stb.
De az átverés sikere a felderítő technológia paramétereinek ismeretétől is függ. Ne higgyetek el laikusan mindent.
Bármelyik komolyabb labor kipakolja az asztalra a cuccot ha roncsolhatja a kerékpárt, hacsak nem az ufok csinálták és Varjas a megbízott forgalmazójuk, a kínai meg majd felszeleteli, és legyártja kétezer euróból 20 dekával nehezebben, háromezerért meg már Pinarelló vázba integrálva is megkapod. : )
-Az árak és a neten olvasható infók alapján inkább szélhámosságnak tűnik a dolog, ami arról szólhat h valóban ennyibe kerül az alapkütyü a villantani akaró nyugat európai júzernek, de a 40e euró üzenet a profik felé, h sok lehetőség van még ami drágább technológiát igényel és rengeteg többlet munkaórát az elrejtés miatt (20e) meg még 20ezret a titoktartásért. : ) A belinkelt apehes dolgokkal kapcsolatban körvonalazódik h Varjas eddig is próbált zűrös de könnyű pénzhez jutni, vagy áldozat és stróman volt valamilyen sötét sportbizniszben, vagy téved az apeh s akkor minden alaptalan ellene. Kíváncsi lennék a végkifejletre, az sokat segítene a rejtélyes titkok megfejtésében.
-minden egyébben Eisenkrammer Károllyal értek egyet
-ja, nekem a google fél perc után ezt dobta ki :
http://www.ceginfo.hu/ceg/limemotion-hu ... cegkivonat
ez nyilvánosnak tűnik, mivel egy átlagos google találat, semmi extra, nézd az időpontokat ! Ha ez a cég nem érintett akkor elnézést kérek. Én csak rákerestem a limemotion szóra, amit az egyik hozzászólásban olvastam.
-ha bárhol majd meg lehet vásárolni a technikát akkor be lehet majd építeni az időfutambringákba is és akkor nem kell 1 perc késéssel indítani az “esélyes” csapatot, hogy az ellenfél hátha eltaktikázza magát. : ) : ) Bocs, de ha korrekt akarok lenni és nem előre terveztem meg a dolgot, akkor mobilon felhívom a másik érintett csapat vezetőjét és szólok h ne a fiaimat figyeljék, mert később indultunk. A másik verzió h senki sem tudott róla engedelmetekkel nem hihető. Mindenki vágja h melyik nem régiben lezajlott versenyről van szó.
 
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 13883
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4358
Kapcsolat:

Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »


Meg, persze. Nem is keveset. Én ugye a Pilisben szoktam tekergőzni, ahol elég sok profival össze szoktam futni. Néha ámulok miket mennek, vag,y hogyan mennek el mellettem Dobogókő felé. Szóval kell egy alap kondi és tehetség ez nem kérdés. Armstronggal kapcsolatban szoktam mondani, hogy attól, hogy szétcuccolták, az eredményeket nem (csak) a kox és a legyek hordták össze, ne legyünk naivak, az elejében (az első 5-10)emberek ugyan azt a "törődést" megkapták, szóval egy szó, mint 100, kell a megfelelő alap is.
egyetértek
rájuk kel tenni a kereket sose késő
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Online
Avatar
Vinkler
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 14021
Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
Értékelés: 8965
Tartózkodási hely: Szentendre

Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Vinkler »



nem vikta ez,csak beszélgetés- bár akár vitának is nevezhetjük,nincs azzal baj
ismeretes,hogy az élsportban erősen szereznek. de mindenki löki,így kiegyenlítettek az esélyek. az aamtőr,akinek nem jut jó aynag,ha lapáttal tömné magába,se tudna úgy menni,mint a profi félbetegen. attól ez még sport. attól a profik még napi 5-6órát nyeregben töltenek és tolják. persze,nem szép dolog, de az a tévhit, az aynagtól mennek,badarság. ha nem lenen hozzá fizikum, nem tudnának. egy velejáró rossz,amit nem a néző fog megsínyleni, hanem a sportoló, már ha a mai szereknek van mellékhatása. nem tudni,hisz attól elég messze vagyunk.
 
de csak azt akarom mondai, ettől ez még sport. főleg a hazai kerékpáros gárda. igaz,hogy a nemzetközi mezőnyhöz képest pi**afüst, de ezért a pi**afüstért is keményen meg kell szenvedni

Meg, persze. Nem is keveset. Én ugye a Pilisben szoktam tekergőzni, ahol elég sok profival össze szoktam futni. Néha ámulok miket mennek, vag,y hogyan mennek el mellettem Dobogókő felé. Szóval kell egy alap kondi és tehetség ez nem kérdés. Armstronggal kapcsolatban szoktam mondani, hogy attól, hogy szétcuccolták, az eredményeket nem (csak) a kox és a legyek hordták össze, ne legyünk naivak, az elejében (az első 5-10)emberek ugyan azt a "törődést" megkapták, szóval egy szó, mint 100, kell a megfelelő alap is.
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 13883
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4358
Kapcsolat:

Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »



Kitöröltem a válaszaim, nincs értelme vitázni. Kellően belülről látom a dolgokat, több irányból ráadásul. Aki szeretne, higgyen a mesékben, nekem mindegy. Lehet a hifihez, vagy a hájendhez és társaihoz hü..e vagyok, de itt azért eléggé képben vagyok.
Az élsporttól, főleg a profitól a belem kifordul sportágtól függetlenül. Számomra nem sport. Ettől más úgy áll hozzá ahogy csak akar vagy jólesik, nem akarok meggyőzni senkit. 
A kerékpárokat és a kerékpározást imádom, de személy szerint senki nem érdekel. Ha kedvem van versenyezni, önmagammal versenyzek. Biztos kudarckerülő vagyok, hogy a sportpszichológia nyelvén írjam Neked. Amúgy nem.

 
nem vikta ez,csak beszélgetés- bár akár vitának is nevezhetjük,nincs azzal baj
ismeretes,hogy az élsportban erősen szereznek. de mindenki löki,így kiegyenlítettek az esélyek. az aamtőr,akinek nem jut jó aynag,ha lapáttal tömné magába,se tudna úgy menni,mint a profi félbetegen. attól ez még sport. attól a profik még napi 5-6órát nyeregben töltenek és tolják. persze,nem szép dolog, de az a tévhit, az aynagtól mennek,badarság. ha nem lenen hozzá fizikum, nem tudnának. egy velejáró rossz,amit nem a néző fog megsínyleni, hanem a sportoló, már ha a mai szereknek van mellékhatása. nem tudni,hisz attól elég messze vagyunk.
 
de csak azt akarom mondai, ettől ez még sport. főleg a hazai kerékpáros gárda. igaz,hogy a nemzetközi mezőnyhöz képest pi**afüst, de ezért a pi**afüstért is keményen meg kell szenvedni
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Vendég

Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Vendég »



bringázol? az elmúlt félévben ittál neo-citran-t? máris megbuktál a doppingteszten érdekes a lista,,el kellene olvasni. és hiába mondod,csak egy neo-citran volt, kezüket széttárják, nem kellett volna
 
egyébként ez hülyeség. ha ezekből az emberekből kiveszed az anyagot,kb ugyanazt fogják tudni egymáshoz képest. és a profi doppingolás nem keverendő az árokszéli teljesítményfokozókkal, vagy annak kikiáltott -főleg testépítős- dolgokkal.
külföldit nem, de hazai sportolót sokat ismerek. koffeines energiazselé,izotóniás italok,... nagyjából ennyi a tudomány és a kémia itthon. nagyon riktán bukik valaki,az is mert béna volt és bevett valami fájdalomcsillapítót,mikor fájt a feje 1-2hete. de majd 50+ résztávban elmesélem a fiúnak,hogy ők nem sportolók. vagy tudok jobbat,gyere ki edzésre és mikor elsepersz résztávban pályi csabink mellett(2015 MKSZ Elit ranglista 1. helyezett), ezt súgd a fülébe: nem vagy sportoló
 
pesze csak kicsit ironizáltam,viccesen,de ne dobálózunk ezzel. van szerencsém heti4-5ször látni,mi az a "nem sport". javaslom kipróbálni, 180+ átlag pulzust produkálni 30C°melegben. nem irigylem, de aki hülye,az hülye
 
csatolok egy pscreen-t. erre versenyre debrcenből lábon ment át a csapat a 4-es úton stéherben. ez volt a melegítés. utána a versenyt megnyerte és haza ismét stéher,lazítani,mert másnap volt egy rendes verseny,nem matiné jellegű nem tolnak semmit
 
nofene,nem tudok csatolni képet

Kitöröltem a válaszaim, nincs értelme vitázni. Kellően belülről látom a dolgokat, több irányból ráadásul. Aki szeretne, higgyen a mesékben, nekem mindegy. Lehet a hifihez, vagy a hájendhez és társaihoz hü..e vagyok, de itt azért eléggé képben vagyok.
Az élsporttól, főleg a profitól a belem kifordul sportágtól függetlenül. Számomra nem sport. Ettől más úgy áll hozzá ahogy csak akar vagy jólesik, nem akarok meggyőzni senkit. 
A kerékpárokat és a kerékpározást imádom, de személy szerint senki nem érdekel. Ha kedvem van versenyezni, önmagammal versenyzek. Biztos kudarckerülő vagyok, hogy a sportpszichológia nyelvén írjam Neked. Amúgy nem.

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 13883
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4358
Kapcsolat:

Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »


kép
nem adja rendesen. avg HR 181, max HR 203

avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 13883
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4358
Kapcsolat:

Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »



Tudjátok mi hiányzik a kerékpársportból? A sport.
Az hogy mindenki tele van cuccal, mint a délibusz, azt aki a sportban (nem feltétlenül ebben) bármilyen szinten benne van, tudja. De már az amatőrök is, sőt sok olyan agyhalott van, aki soha az életben nem ér el semmit cuccal se, mégis. Még aminosavból is ketosterilt esznek, mert az vényköteles és akkor az kell. Meg amúgyis aszonta az edző meg a sportorvos, hogy az tök jó, mer segíti a regenerációt, nem terheli a kiválasztó szervrendszert, de azért hétvégén a buliba jól szétcsapja magát mind. De ezeknek már ez se elég, csalni kell ahol csak lehet, meg ahol nem, lehetőség szerint ott is. A sportnak ott van vége, mikor elindul a másokkal való versenyzés, tisztelet a nagyon kevés kivételnek, nah őket sose fogjuk a tour élbolyban látni.

 
bringázol? az elmúlt félévben ittál neo-citran-t? máris megbuktál a doppingteszten érdekes a lista,,el kellene olvasni. és hiába mondod,csak egy neo-citran volt, kezüket széttárják, nem kellett volna
 
egyébként ez hülyeség. ha ezekből az emberekből kiveszed az anyagot,kb ugyanazt fogják tudni egymáshoz képest. és a profi doppingolás nem keverendő az árokszéli teljesítményfokozókkal, vagy annak kikiáltott -főleg testépítős- dolgokkal.
külföldit nem, de hazai sportolót sokat ismerek. koffeines energiazselé,izotóniás italok,... nagyjából ennyi a tudomány és a kémia itthon. nagyon riktán bukik valaki,az is mert béna volt és bevett valami fájdalomcsillapítót,mikor fájt a feje 1-2hete. de majd 50+ résztávban elmesélem a fiúnak,hogy ők nem sportolók. vagy tudok jobbat,gyere ki edzésre és mikor elsepersz résztávban pályi csabink mellett(2015 MKSZ Elit ranglista 1. helyezett), ezt súgd a fülébe: nem vagy sportoló
 
pesze csak kicsit ironizáltam,viccesen,de ne dobálózunk ezzel. van szerencsém heti4-5ször látni,mi az a "nem sport". javaslom kipróbálni, 180+ átlag pulzust produkálni 30C°melegben. nem irigylem, de aki hülye,az hülye
 
csatolok egy pscreen-t. erre versenyre debrcenből lábon ment át a csapat a 4-es úton stéherben. ez volt a melegítés. utána a versenyt megnyerte és haza ismét stéher,lazítani,mert másnap volt egy rendes verseny,nem matiné jellegű nem tolnak semmit
 
nofene,nem tudok csatolni képet
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 13883
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4358
Kapcsolat:

Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »


Én azon lepődnék meg, ha nem lenne. A bringák jóval súlyhatár alatt vannak, szóval simán elfér rajta pár gramm többletsúly. A kerekeknek is van egy optimuma. Egy 3 hetes versenyen a megfelelő emelkedőkön mondjuk azokon az etapokon, ahol 3-4 magas kategóriás emelkedő van, minden emelkedőn csak 3-5 km-en segítsen be a rendszer, és mindig van lejtő, vagy akkora szélárnyék, ahol szép lassan vissza tud töltődni a rendszer. Ez a megfelelő etapokon 3 hét alatt simán hozhat 20-30 mp előnyt, ami ugye bőven elég egy Tour, egy Giro egy Vuelta megnyeréséhez, mert ugye 20-30 mp-en belül sokszor több versenyző van. A sprinteknél is jól jöhet. Egy sprinter azokon a síkabb szakaszokon simán elamerikázik a sprinthajráig, elég ha picit besegít az utolsó 150 méteren! Ahhoz végkép nem kell nagy teljesítmény, ami nem párosul nagy súllyal. Én úgy gondolom van alapja bőven ezeknek a feltételezéseknek.
 
mindenképp elgondolkodtató, de az az igazság,ezek a profi versenyzők már eléggé tudják,mennyit kell pihenniük,hogy a maxot tolják. sprinten is hiába segít,ha a kónuszt kipörgetik és nem forog tovább a láb. sőt,ha besegít,még rosszabb, mert nem lesz ellenállása a pedálnak és megfut a láb,nem fogja tudni leforgatni azt az rpm-et. télen hétköznap spinninget tolok. nézegetem a sprinteknél a végsebességet és próbálom kifele tolni. egyszerűen ha nem adok megfelelő terhelést, meg se közelítem  a maxomat, kipörög hamarabb. de nyilván nyakam nem tenném rá, csak nem látom sok értelmét.
egyébknét a bicajok tömege, ha egy átlagos 52-54-es vázméretet nézünk alul korlátos 6,8kg-ban(ha jól emlékszem), de ennek alatta kevésbé vannak a bicajok. vannak könnyebb kirakatkerók,de az igazi versenygép kb 7kg, főleg mióta előtérbe helyezik az aero geomteriát(ott azért több az anyag) és az 40-es, 50-es kerekeket.
az idő el fogja dönteni mindenképp érdekes téma
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Vendég

Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Vendég »


Tudjátok mi hiányzik a kerékpársportból? A sport.
Az hogy mindenki tele van cuccal, mint a délibusz, azt aki a sportban (nem feltétlenül ebben) bármilyen szinten benne van, tudja. De már az amatőrök is, sőt sok olyan agyhalott van, aki soha az életben nem ér el semmit cuccal se, mégis. Még aminosavból is ketosterilt esznek, mert az vényköteles és akkor az kell. Meg amúgyis aszonta az edző meg a sportorvos, hogy az tök jó, mer segíti a regenerációt, nem terheli a kiválasztó szervrendszert, de azért hétvégén a buliba jól szétcsapja magát mind. De ezeknek már ez se elég, csalni kell ahol csak lehet, meg ahol nem, lehetőség szerint ott is. A sportnak ott van vége, mikor elindul a másokkal való versenyzés, tisztelet a nagyon kevés kivételnek, nah őket sose fogjuk a tour élbolyban látni.
 

Online
Avatar
Vinkler
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 14021
Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
Értékelés: 8965
Tartózkodási hely: Szentendre

Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Vinkler »



és ha nincs lejtő és nem töltődik újra,ciplei a versneyző 200km-en?
ha már ilyet kellene használni és csapatvezető lennék,akkor se a kiemelt versenyzőre tenném. egynapos versenyen lehet értelme,hogy a töltelékemberek ilyen segítségével szétlószolják a mezőnyt, míg a saját emberük csak elmasíroz a mezőnyben,hogy a végén pihenten kilőjön. max egy szökés felvezetéséhez lehetne még jó,de semmiképp nem annak a gépében,akit dobogóra akarunk küldeni. ez az egész ahogy van vicc. amit vázoltam,azon kívül sok értelme nincs,főleg ha valóban figyelik és ellenőrzik. a top embernek nem lesz ideje kerékpéárt cserélni a cél előtt. az értékes másodpercekbe kerül,de főleg a ritmust megzavarja és a mérnöki pontossággal belőtt pulzusszámot. tudom,terjedt asszem cancellare-ról,hogy használt ilyet, nem tudom. szerintem top emberre nem merik tenni,max ha mlg nagyon új volt és nem ismerte senki. szerintem inkább szenzációhajhász értéke van. tt van wiggins. 5km-el ment többet 1óra alatt,mint amit 30éve tudtak. egyszerűen a top ennyivel job bma. ő egyedül ment,azonnal bevizgsálhatáát a keróját és utit be is vizsgálták. pisált is,vért is vettek. ez van. mondom, szerintem, d emeglepődnék,ha protour csaptoknál ilyen lenne

Én azon lepődnék meg, ha nem lenne. A bringák jóval súlyhatár alatt vannak, szóval simán elfér rajta pár gramm többletsúly. A kerekeknek is van egy optimuma. Egy 3 hetes versenyen a megfelelő emelkedőkön mondjuk azokon az etapokon, ahol 3-4 magas kategóriás emelkedő van, minden emelkedőn csak 3-5 km-en segítsen be a rendszer, és mindig van lejtő, vagy akkora szélárnyék, ahol szép lassan vissza tud töltődni a rendszer. Ez a megfelelő etapokon 3 hét alatt simán hozhat 20-30 mp előnyt, ami ugye bőven elég egy Tour, egy Giro egy Vuelta megnyeréséhez, mert ugye 20-30 mp-en belül sokszor több versenyző van. A sprinteknél is jól jöhet. Egy sprinter azokon a síkabb szakaszokon simán elamerikázik a sprinthajráig, elég ha picit besegít az utolsó 150 méteren! Ahhoz végkép nem kell nagy teljesítmény, ami nem párosul nagy súllyal. Én úgy gondolom van alapja bőven ezeknek a feltételezéseknek.
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 13883
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4358
Kapcsolat:

Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »


Nem bír 200 Wattot 200 kilométeren, de tudjon csak 3-5 km-en 80-at. És ugye lejtőn újratöltődik. 
és ha nincs lejtő és nem töltődik újra,ciplei a versneyző 200km-en?
ha már ilyet kellene használni és csapatvezető lennék,akkor se a kiemelt versenyzőre tenném. egynapos versenyen lehet értelme,hogy a töltelékemberek ilyen segítségével szétlószolják a mezőnyt, míg a saját emberük csak elmasíroz a mezőnyben,hogy a végén pihenten kilőjön. max egy szökés felvezetéséhez lehetne még jó,de semmiképp nem annak a gépében,akit dobogóra akarunk küldeni. ez az egész ahogy van vicc. amit vázoltam,azon kívül sok értelme nincs,főleg ha valóban figyelik és ellenőrzik. a top embernek nem lesz ideje kerékpéárt cserélni a cél előtt. az értékes másodpercekbe kerül,de főleg a ritmust megzavarja és a mérnöki pontossággal belőtt pulzusszámot. tudom,terjedt asszem cancellare-ról,hogy használt ilyet, nem tudom. szerintem top emberre nem merik tenni,max ha mlg nagyon új volt és nem ismerte senki. szerintem inkább szenzációhajhász értéke van. tt van wiggins. 5km-el ment többet 1óra alatt,mint amit 30éve tudtak. egyszerűen a top ennyivel job bma. ő egyedül ment,azonnal bevizgsálhatáát a keróját és utit be is vizsgálták. pisált is,vért is vettek. ez van. mondom, szerintem, d emeglepődnék,ha protour csaptoknál ilyen lenne
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Online
Avatar
Vinkler
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 14021
Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
Értékelés: 8965
Tartózkodási hely: Szentendre

Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Vinkler »



egyébként megnéztem a csaj régebbi videóját,amit a cikkben posztoltak. valóban állvahagyja a többieket,de a videó nem megy tovább. a mezőny egy emelkedőhöz érkezett és jól látszik,,hogy a csaj picivel kisebb áttételt hajt,mint a többiek. jobban pörög,jobb  a nyomaték. megindulnak és az ő áttétele kedvezőbb,ráadásul okosan kiteszi szélre,ahol nem döcög a kockakő, hanme un döngöltföld van,ergo jobban is meggurul a gépsárkány. A többeik válthatnának egyet,de ilyenkor századmásodpercek is végzetesek lehetnek és egy váltással járó ritmusváltás kizökkenthet,így helyesn,inkább felcomboznak a kaptatón a megszokott terheléssel/áttétellel, mintsem kockáztassanak. vélhetően felérve meggurulták a csajt(aki ha előnyét szeretné megtartani,váltania kell és ez neki okoz ritmsuváltást),amit már ügyesen nem mutat a videó. egyébként pelikán jani emelkedőhöz érve sokkal durvábban leszakítja a mezőnyt
 
lehet naív vagyok,de ez a hír sok sebből vérzik. arról nem beszélve, 2kilos kereket a profiknak is nagy meló tekerni és az akksi tuti nem bír 200Wattot tolni 200km-en, főleg ha sík és nincs hol töltődjön
 
szóval ne csüggedjetek, egyelőre ha odaálltok egy versenyre,nem lesznek mechanikus doppingosok vagyis nem sok

Nem bír 200 Wattot 200 kilométeren, de tudjon csak 3-5 km-en 80-at. És ugye lejtőn újratöltődik. 
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 13883
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4358
Kapcsolat:

Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »


egyébként megnéztem a csaj régebbi videóját,amit a cikkben posztoltak. valóban állvahagyja a többieket,de a videó nem megy tovább. a mezőny egy emelkedőhöz érkezett és jól látszik,,hogy a csaj picivel kisebb áttételt hajt,mint a többiek. jobban pörög,jobb  a nyomaték. megindulnak és az ő áttétele kedvezőbb,ráadásul okosan kiteszi szélre,ahol nem döcög a kockakő, hanme un döngöltföld van,ergo jobban is meggurul a gépsárkány. A többeik válthatnának egyet,de ilyenkor századmásodpercek is végzetesek lehetnek és egy váltással járó ritmusváltás kizökkenthet,így helyesn,inkább felcomboznak a kaptatón a megszokott terheléssel/áttétellel, mintsem kockáztassanak. vélhetően felérve meggurulták a csajt(aki ha előnyét szeretné megtartani,váltania kell és ez neki okoz ritmsuváltást),amit már ügyesen nem mutat a videó. egyébként pelikán jani emelkedőhöz érve sokkal durvábban leszakítja a mezőnyt
 
lehet naív vagyok,de ez a hír sok sebből vérzik. arról nem beszélve, 2kilos kereket a profiknak is nagy meló tekerni és az akksi tuti nem bír 200Wattot tolni 200km-en, főleg ha sík és nincs hol töltődjön
 
szóval ne csüggedjetek, egyelőre ha odaálltok egy versenyre,nem lesznek mechanikus doppingosok vagyis nem sok
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 13883
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4358
Kapcsolat:

Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »


egyébként egyszer begépeltem, de kitöröltem, hogy ez az egész csak cirkusz,mert kell a népnek. de valójában nem is cirusz,de mi sem jobb annál,minthogy ilyen olcsó módon váljon szolgáltatásunk közismertté. nem megyek bele mélyebben, de fixen nem használják a profik, de így széles körben terjeszthető ama ima,amit nem is kell sokáig keresni: ugyanez volt 14-ben,amikor a lejtőn elpörgöta csávó bicaja. egyszerű lemdületmegmaradás. még a télikeróm szétgányolt csapágyazású kereke is beindul magától,amikor a lépcsőn kaptatok vele felfele
 
"...Vannak azonban, akiknek maguktól leküzdhetetlen nehézséget jelentenek például az Alpok vagy a Dolomitok hosszú emelkedői, egyszerűen mert idősebbek, nincs idejük edzeni, de mondjuk korábban imádtak bringázni, és meg szeretnék még ajándékozni magukat azzal az élménnyel. Ha van egy 8-10%-os, több kilométeres emelkedő, akkor a saját folyamatos 150-200 Wattjukhoz hozzátéve a 200 Watt rásegítést, esetleg pont azt az élményt kapják, amire vágynak (fiatal korukban sokszor megküzdöttek már önerőből a hegyekkel, semmit nem akarnak bizonyítani teljesítmény szempontjából, inkább egy élvezetes sebességgel akarnak közlekedni). Lehet, hogy másoknak ez méltatlan, de különbözőek vagyunk.
Ami fantasztikus amúgy ebben a bringában, hogy a megtartott normális tömeg és a motor dinamikája miatt valóban úgy viselkedik, mintha nem lenne benne az elektromos rásegítés, és erre persze ráerősít, hogy kívülről sem tűnik fel semmi. Persze a fantasztikus érzést és a high-tech-et meg kell fizetni, a CF Colnago bringába épített rendszer 7500 euró, de akár 40 000 euróig is terjedhet egy beépítés, akár egyedi kérésektől függően..." ( http://bikemag.hu/magazin/hirek/kiproba ... hajtott-de )
 
nem kell mindent bevenni
 
 
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 13883
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4358
Kapcsolat:

Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »


Nyilván, de ez nem így működik. Amennyiben van beépített csalás (nevezzük így), akkor eleve bűnös vagy. Ez a kerékbe szerelt cucc tuti, hogy minden topp kerekes bringájában benne van és szerintem Hesjedal bringájában is ez volt (most már így gondolom). Utólag bizonyítani már lehetetlen küldetés, nem úgy mint a biológiai doppingot, ahol a mintákat megőrzik és a későbbi technológiákkal kimutatható sok minden.
igen,épp erről ír a cikk is. egy versenyen van egy valag kerék és bringa. befut,bicajt gyorsan kvieszik elóla és máris volt-nincs aztán a beállított tartalékot ebmutatják. még amatőr,serdülőben is megcsinálják,hogy áttételellenőrzés után kereket cserélnek. ott ugye nem a meghajtó miatt,de az áttételkorlátot át lehet hágni. rendszeresen csalnak,de egyszerűen elkaphattalanok, hacsak befutónál azonnal ki nem szedik az első 7-8-at,aki pontot kap versenyen. ezt bonyolítja, hogy a serdülő ksokszor egyben mennek a csajokkal és egyéb fiatalokkal,illetve a master kategóriával. beér és dobja is le a kerót és mire a pulzusa lemegy,már rég más kerék van a bicajban. szerencsére azért a többség nem ilyen,de előfordul.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Online
Avatar
Vinkler
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 14021
Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
Értékelés: 8965
Tartózkodási hely: Szentendre

Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Vinkler »


és mi van akkor,ha azt mondja,nem használta bizonyítani elég nehéz.
Nyilván, de ez nem így működik. Amennyiben van beépített csalás (nevezzük így), akkor eleve bűnös vagy. Ez a kerékbe szerelt cucc tuti, hogy minden topp kerekes bringájában benne van és szerintem Hesjedal bringájában is ez volt (most már így gondolom). Utólag bizonyítani már lehetetlen küldetés, nem úgy mint a biológiai doppingot, ahol a mintákat megőrzik és a későbbi technológiákkal kimutatható sok minden.
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 13883
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4358
Kapcsolat:

Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »



 
Sajnálom ezt az egészet, és elképesztő. Bevallom ezt nem gondoltam volna...
 
A belga lány motorja „a csórók doppingja”, a profik a 4. generációnál tartanak…

és mi van akkor,ha azt mondja,nem használta bizonyítani elég nehéz.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 13883
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4358
Kapcsolat:

Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »


Használ itt valaki Fulcrum Racing Zero kerekeket? Ha igen, szívesen venném a tapasztalatokat. Most készülék átnyergelni egy belépő szintű DT Swiss-ről a Fulcrum-ra. Próbáltam egy ilyen DT Swiss-t is, de sajnos nagyon nem jött be: 
Fulcrum Quattro-ból van két szettem és a télibicóban egy 5-ösnek megfelleő racing PRC.
a kérdés,mire kell a kerék. a Zeroról is jókat hallottam, de annak nem túl magas a profilja, így számomra elvetendő,mert szeretem,ha merev a kerék. A Quattro nagyon jól gurul és a 35-ös profil még jól gyorsítható. tömege se veszélyes és ha buksz és törik, nem kell 2-300ezer, hogy új kereked legyen. szettben vettem 85-90körül,ami nagyon jó ár érte. a magasabb profil meg kerülendő,hacsak nem időfutamgépbe kell, vagy önerőből 40-42-t bírsz tekerni átlagban(egyedül).
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Online
Avatar
Vinkler
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 14021
Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
Értékelés: 8965
Tartózkodási hely: Szentendre

Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Vinkler »


Sajnálom ezt az egészet, és elképesztő. Bevallom ezt nem gondoltam volna...
 
A belga lány motorja „a csórók doppingja”, a profik a 4. generációnál tartanak…
 

 

A sporttörténeti „technikai dopping” lebukással kapcsolatban természetesen megkérdeztük a téma legautentikusabb szakértőjét, aki az elektromágnesesség elvén rásegítő kerékről is beszélt.
A belga lány története a cyclocross világbajnokságon már-már komikus, a legfrissebb információk szerint meglett az “ismerős”, akié az ominózus rejtett motorral ellátott kerékpár. A neve Van Muylder és a Het Nieuwsblad-nak azt nyilatkozta, ővé a bringa. Hozzátehetnénk rosszmájúan, hogy persze, csak akkor mit keresett versenyen Femke Van den Driessche depójában, ugyanazzal a nyeregmagassággal, beállításokkal.
Az alábbi videón látható, ahogy a belga lány állva hagyja a többieket egy korábbi cx-versenyen, akkor nem bukott meg:

Varjas István az országúti kerékpárokba szerelhető, kívülről nem látható elektromos rásegítés atyja korábban már mutatott be számunkra hasonló bringákat és arról is beszélt, hogy ez még messze nem a profik által is alkalmazott legkifinomultabb metódus. A belga lány esetét nevetségesnek tartja…
Bikemag: Mi a véleményed erről a buktáról?
Varjas István: Nem kell túl komolyan venni az UCI (Nemzetközi Kerékpáros Szövetség) közleményét, hogy új módszerrel keresték a motorokat a cyclocross vb-n… Egyszerűen kiszúrták a lányt, mert hangos volt a motor. Nem is a fejlettebb motorokat használta, melyek csendesek, hanem a Vivax-hoz hasonló cuccot, amit bárki megvásárolhat, boltban lehet kapni, a legtöbb bringába beszerelhető. Ahogy én hallottam egy ismerőstől az UCI-tól: szólt valaki a zsűrinek, hogy hangos.
Ez a legcsóróbbak doppingja, akik normális motorral tudnak játszani, azokat sose fogták meg. Nagyon régi történet ez már. Miután nem lehetett úgy doppingolni a szigorítások miatt, mint régen, valamit ki kellett találni, mert lassan a granfondóban nagyobb átlagok jöttek ki, mint a profiknál. Az UCI sosem üldözte igazán ezt, most kénytelen valamit lépni a balhék miatt, de mindenki tudja, hogy a népnek cirkusz kell, nagy tempó, nagy átlagok. A motor és a hagyományos dopping között pedig az a nagy különbség, hogy ezt utólag nem lehet megfogni, nem hagy nyomot a szervezetben, a vizeletmintában…

a magasperemes karbonfelnikben sok “cucc” elfér

Bikemag: A Gazzetta dello Sport-on és a Cyclingnews-on is olvashatunk egy új módszerről, egy-két éve privátban te is meséltél már hasonlóról, de még nem publikus információként. Írhatunk most valamit ezekről, esetleg technikai részletekről?
Varjas István: A kerekes sztori is régóta köztudott a pelotonban, arra datálható, amikor a Sky elkezdett menni pályán is, Hesjedalnál sem véletlenül forgott ott a kerék… Itt a kerékben van minden, a tekercs, az akkumulátor és az elektronika, hogy laikusok is értsék, tulajdonképpen egy kifordított (forgórész által vezérelt) elektromotor. A láncvillákban csak a mágneses fémek vannak, semmi mozgó rész. Az még a csízió, hogy ez a kerék lejtőn visszatölt (ilyenkor meg kell változtatni az áram irányát és generátorként működik, a megforduló változó mező áramot indukál), nincs szükség túl nagy akkumulátorokra.
Ezek viszont már aranyárban vannak, negyedik-ötödik generációs sztorik. Nagyon nehéz detektálni, hiszen le van árnyékolva minden a karbonkerékben. Nem véletelenül vezették be a magasprofilú kerekeket, minél magasabb egy kerék, annál több cucc belefér. Az UCI-nál most ügyeznek az engedélyen, hogy széttörhessék a kerekeket… Most szinte megfoghatatlan, per pillanat a tömegéből lehetne következtetni, körülbelül 2 kiló egy ilyen kerék. Egy kamionban van ezer kerék, irreális mindent ellenőrizni.
Az utóbbi években már nagyon kifinomult ez a módszer, de igazából nem is nagyon akarják elkapni. A fejlettebb rendszereket pedig feltűnés nélkül kísérőkocsiból tudják menedzselni. Ugyanúgy, ahogy kocsiból látják a pulzusodat is, ezt is tudják menedzselni, mikor kell rásegíteni, vagy utántölteni.


 
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos

Online
Avatar
Vinkler
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 14021
Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
Értékelés: 8965
Tartózkodási hely: Szentendre

Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Vinkler »



Sziasztok!
 
Tudnátok ajánlani Budapesten megbízható szervizt? (É. Pest lenne a legjobb)
Telóval kellene foglalkozni (szimering, olaj, súlyomhoz belőni) illetve kormánycsapágyat cserélni.
Előre is köszi.
 
Üdv 

III. Kerületben tudok, ha az érdekes lehet.
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos

Avatar
kovibali
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 720
Csatlakozott: 2005.03.29., kedd 20:51
Értékelés: 13

Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: kovibali »


Sziasztok!
 
Tudnátok ajánlani Budapesten megbízható szervizt? (É. Pest lenne a legjobb)
Telóval kellene foglalkozni (szimering, olaj, súlyomhoz belőni) illetve kormánycsapágyat cserélni.
Előre is köszi.
 
Üdv 

UPSakku.hu
 
 

Avatar
yura
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 294
Csatlakozott: 2009.04.04., szomb. 00:53
Értékelés: 62

Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: yura »


Ez is érdekes lehet:
Hogyan edz Cancellara és a Trek-Segafredo?
Eurosport1 - kedd 20:30-tól!
Dolgozó: Audiolab M-DAC Mini DSD DAC - Genelec 8020A - Genelec F One
Nappali: Auralic Vega G1 - Primare Pre32 - 2x Primare A34.2 - Antony Gallo Nucleus Reference 3

Avatar
gianni321
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 2527
Csatlakozott: 2010.09.15., szer. 12:10
Értékelés: 825
Tartózkodási hely: Hajdúszoboszló

Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: gianni321 »

Holnap délelőtt 10 órától az Eurosport 1-en közvetítik a Dubai kör első szakaszát, ezzel az Eurosport-on is megkezdődik a 2016-os országúti kerékpár szezon. 
Hypsos Ferrum --> Lumin U1 Mini --> Audiomat Maestro 3 --> VTL TL 6.5 Signaure --> VTL ST-150 --> Sonus Faber Stradivari
Kábelezés: MDA

Avatar
gianni321
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 2527
Csatlakozott: 2010.09.15., szer. 12:10
Értékelés: 825
Tartózkodási hely: Hajdúszoboszló

Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: gianni321 »


Nah, az egy nagyon jó edzőkerék.
 
Versenyezni meg már sose fogok, így lehet, hogy marad is. Egyébként tényleg az. 
Hypsos Ferrum --> Lumin U1 Mini --> Audiomat Maestro 3 --> VTL TL 6.5 Signaure --> VTL ST-150 --> Sonus Faber Stradivari
Kábelezés: MDA

Válasz küldése

Vissza: “Autó Sport és szórakozás”