Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
Sztereó erősítők
Sztereó erősitők
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni a nálam tapasztaltabbaktól!Újrakezdtem a hifizést .Most állítottam össze a rendszeremet ,ami tényleg csak hifi. Az elemei Denon pma535r erősítő,a hangfalak Quadral platin mk3, és Canton fónum400. Meg vagyok alapvetőn elégedve a rendszerrel,de mintha az erősítő egy kicsit a magasba húzna, és a mélyei is kicsit véknyak.
A kérdésem az volna,hogy egy Marantz pm52 előrlépést jelentene -e a Denon-hoz képest? Az olyan dolgok ,hogy térleképzés stb.. igazán nem sokat jelentenek nekem,mivel az egyik fülemre 90%-ban hallássérült vagyok. Viszont imádok zenéthallgatni, és szeretem a tiszta,telt hangzást.
A segítséget előre is köszönöm. Üdv Zebo.
Ezt miből állapítottad meg?
"az erősítő egy kicsit a magasba húzna,"
Webáruház:
http://www.avxcafe.hu/
http://www.avxcafe.hu/
Sztereó erősitők
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni a nálam tapasztaltabbaktól!Újrakezdtem a hifizést .Most állítottam össze a rendszeremet ,ami tényleg csak hifi. Az elemei Denon pma535r erősítő,a hangfalak Quadral platin mk3, és Canton fónum400. Meg vagyok alapvetőn elégedve a rendszerrel,de mintha az erősítő egy kicsit a magasba húzna, és a mélyei is kicsit véknyak.
A kérdésem az volna,hogy egy Marantz pm52 előrlépést jelentene -e a Denon-hoz képest? Az olyan dolgok ,hogy térleképzés stb.. igazán nem sokat jelentenek nekem,mivel az egyik fülemre 90%-ban hallássérült vagyok. Viszont imádok zenéthallgatni, és szeretem a tiszta,telt hangzást.
A segítséget előre is köszönöm. Üdv Zebo.
Mielőtt erősítőt cserélnél próbáld rátolni a falra a hangdobozokat .
Sztereó erősitők
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni a nálam tapasztaltabbaktól!Újrakezdtem a hifizést .Most állítottam össze a rendszeremet ,ami tényleg csak hifi. Az elemei Denon pma535r erősítő,a hangfalak Quadral platin mk3, és Canton fónum400. Meg vagyok alapvetőn elégedve a rendszerrel,de mintha az erősítő egy kicsit a magasba húzna, és a mélyei is kicsit véknyak.
A kérdésem az volna,hogy egy Marantz pm52 előrlépést jelentene -e a Denon-hoz képest? Az olyan dolgok ,hogy térleképzés stb.. igazán nem sokat jelentenek nekem,mivel az egyik fülemre 90%-ban hallássérült vagyok. Viszont imádok zenéthallgatni, és szeretem a tiszta,telt hangzást.
A segítséget előre is köszönöm. Üdv Zebo.
Intel Nuc i5-SotM SMS 200 ultra neo-Resonessence Labs Invicta Mirus Pro-Krell KBL-Fapaci aktív nagymonitor.
MDA kábelezés
MDA kábelezés
Sztereó erősitők
Sziasztok! Érdeklődnék, hogy van-e valakinek tapasztalata a Goldenote Demidoff Signature erősítőkkel. Elég érdekes felépítés.
Köszi
Sztereó erősitők
Mert 6-7000 ért vannak taníthatók...
a LIDL-ben 2000 körül szokott lenni. Én kb 4 éve nyúzom.
A jó Hi-Fi...az varázslat.
Sztereó erősitők
Vegyél egy taníthatót és valakitől kérj kölcsön egy gyári távvezérlőt, aztán tanítsd meg a sajátodat! Jobb esetben alapból fogja tudni kezelni, ha megadod neki a készülék típusát. Viszont a jobb tanítható távnyomogatók sem olcsóbbak 15ezernél.
Erre én is gondoltam csak kinek van ilyen erősítője. Mert 6-7000 ért vannak taníthatók...
- Luxor Audio
- Otthon vagyok
- Hozzászólások: 15734
- Csatlakozott: 2003.03.27., csüt. 22:09
- Értékelés: 11014
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Sztereó erősitők
Lenne egy problémám, hátha valaki tud rá gyógymódot. Van egy TEAC A-1D erősítőm, de a tája nincs meg. Próbáltam egy.két univerzálissal, de nem irányította. Tud valaki rá gyógymódot? Esetleg megoldást? Mert egész jó kis erősítő ez. És a gyári távja 15 000ft. Az elég húzós. Annyiért már komoly univerzális távot kapni, Csak nem tudom melyikkel működne.
Vegyél egy taníthatót és valakitől kérj kölcsön egy gyári távvezérlőt, aztán tanítsd meg a sajátodat! Jobb esetben alapból fogja tudni kezelni, ha megadod neki a készülék típusát. Viszont a jobb tanítható távnyomogatók sem olcsóbbak 15ezernél.
Sztereó erősitők
Lenne egy problémám, hátha valaki tud rá gyógymódot. Van egy TEAC A-1D erősítőm, de a tája nincs meg. Próbáltam egy.két univerzálissal, de nem irányította. Tud valaki rá gyógymódot? Esetleg megoldást? Mert egész jó kis erősítő ez. És a gyári távja 15 000ft. Az elég húzós. Annyiért már komoly univerzális távot kapni, Csak nem tudom melyikkel működne.
- piercingsen
- Újonc fórumos
- Hozzászólások: 49
- Csatlakozott: 2011.09.02., pén. 22:52
- Értékelés: 17
Sztereó erősitők
Sziasztok
Van valakinek szemelyes tapasztalata ezzel az erositovel?XTZ ClassA D3
Sztereó erősitők
... azok a zenészek, akik 30 évvel korábban egy szál gitárral lettek sztárok, ma már elvárják a HighTech hangosítás, színpadi és fénytechnika, kivetítő, súgógép, effekt arzenál meglétét, az újkori sztárok pedig egyszerűen meg sem tudnának szólalni mindez nélkül, mert zenélni sem tudnak.
Ebben se éppen előrefelé halad a világ sajnos. A körítés, a lényeg elfedése fontosabb mint az a tartalom aminek értéke lenne igazából.
Sztereó erősitők
,2X80 watt,a osztály,13kg
Jól néz ki , valószínüleg jó is , de hogy nem A osztályú az biztos , a 2x80 Watt-hoz A osztályban egy kicsit könnyű súlyú .
- Luxor Audio
- Otthon vagyok
- Hozzászólások: 15734
- Csatlakozott: 2003.03.27., csüt. 22:09
- Értékelés: 11014
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Sztereó erősitők
Van jó pár mono lemezem (csak mono hangszedőm nincs még hozzájuk), és bizony sokszor kiderül, hogy a jó hangfelvételnek nem a sztereo technika, meg a sok mikrofon, meg a mindenféle utómunka a lényege, hogy a digitális felvételekről már ne is beszéljek, hanem az a megközelítés, amivel a hangmérnök a zenei produkciót kívánta reprodukálni. .
Szezon és fazon.
50-70 évvel ezelőtt volt a világon 10 hangmérnök, aki képes volt értéket teremteni. Ez már az akkori piaci igényekhez is kevés volt. A század végi lemezeladási tempó egyszerűen nem tette lehetővé a sok szöszölést és sokszor tízezer hangmérnökre volt szükség. A szakma felhígulása törvényszerű volt, de nem kizárólag a hangmérnökök oldaláról. A sokszor hajthatatlan szakik helyét átvették a producerek, akik anyagilag is érdekelve voltak a projectekben. No ott már nem a hifisták által hajtogatott u.n. hangminőség volt a fő szempont, hanem az eladhatóság, jobb esetben önmegvalósítás. Ezek a fogalmak nem keverendőek. Érdemes kicsit utána nézni, hogyan is áll össze egy album születése, felvétele és kiadása. Nem a hangmérnök dönt mindenről, ő jellemzően csak végrehajtó, tanácsadó. Kevés olyan zenésszel, zeneszerzővel találkoztam, akinél a hangminőség lett volna a fő szempont, vagy ha szóba is került, egészen másként értelmezték, mint a hifisták.
Nem közvetlenül zenei téma, de nagyon tanulságos: 10-15 évvel ezelőtt egy külföldi film magyar szinkronhangjának elkészítése hetekig tartott. Ma jellemzően 1-2 nap (!) alatt kell elvégezni mindent, mert csak így marad nyereséges a stúdió. Sejthetően teljesen más munkamódszerekre van szüksége a hangmérnöknek és a stábnak. Kritizálni persze lehet őket, csak néha érdemes meghallgatni a másik oldalt is.
Néhány napja volt szerencsém részt venni a szokásos év végi magyar koncertőrületben, aminek keretében a magyar zenekarok egymásnak adták a kilincset az Arénában, Karácsony után minden napra jutott egy nagy buli. Egy délutáni színpadi próba közben került szóba kollégáim körében, hogy azok a zenészek, akik 30 évvel korábban egy szál gitárral lettek sztárok, ma már elvárják a HighTech hangosítás, színpadi és fénytechnika, kivetítő, súgógép, effekt arzenál meglétét, az újkori sztárok pedig egyszerűen meg sem tudnának szólalni mindez nélkül, mert zenélni sem tudnak.
Sztereó erősitők
MA a professzionális, főleg digitális világban, jelentősen hátráltatja a munkát a csövek ’lelkivilága’. A csövek talán legnagyobb hátránya a félvezetőkhöz képest a statikusság hiányában rejlik. Nehéz az idő folyamán ugyanazon és állandó minőségi szinten tartani őket. Persze van néhány partizán, aki a munkájában használ csöves konvertereket, elő és végerősítőket (La Chapelle, JFC audio, Mcintosh), de nem jellemző. Jellemzőbb a digitális jel feldolgozás, és nem is állnak távol az igazságtól, mivel digitális oldalról nézve alapvetően nem is beszélhetünk már analog integritásról. De nem is nagy baj. Csak kár, hogy kevesen csinálják jól, mert az eredmények, a felvételek és az eladott megvehető média hordozók, a lemezek maguk, elképesztő differenciákról tanúskodnak.
Régen a 75rpm-es cellulóz acetát, majd a golden age idején, és később a digitális korszak beköszöntekor jellemzőbbek voltak a csöves technikák, és a csöves technikákat előszerettel használó stúdiók, ám inkább tartottam az akkori megszállott hangmérnököket művészeknek, mint ma a melós, előírásszerű sémákat, munkaköri leírásokat követő lustább, piac konform celeb (hang)mérnököket.
>
Van jó pár mono lemezem (csak mono hangszedőm nincs még hozzájuk), és bizony sokszor kiderül, hogy a jó hangfelvételnek nem a sztereo technika, meg a sok mikrofon, meg a mindenféle utómunka a lényege, hogy a digitális felvételekről már ne is beszéljek, hanem az a megközelítés, amivel a hangmérnök a zenei produkciót kívánta reprodukálni.
Mostanában sokat foglalkoztat a kérdés, nem lenne-e érdemes ráállni egy teljes mono láncra.
.
Sztereó erősitők
Jó , azt értem , hogy digitálisan lehet olyan felhang struktúrát mixelni , ami olyan mintha csöves szólna , de nem egyszerűbb akkor csöves berendezést használni egyből ?
MA a professzionális, főleg digitális világban, jelentősen hátráltatja a munkát a csövek ’lelkivilága’. A csövek talán legnagyobb hátránya a félvezetőkhöz képest a statikusság hiányában rejlik. Nehéz az idő folyamán ugyanazon és állandó minőségi szinten tartani őket. Persze van néhány partizán, aki a munkájában használ csöves konvertereket, elő és végerősítőket (La Chapelle, JFC audio, Mcintosh), de nem jellemző. Jellemzőbb a digitális jel feldolgozás, és nem is állnak távol az igazságtól, mivel digitális oldalról nézve alapvetően nem is beszélhetünk már analog integritásról. De nem is nagy baj. Csak kár, hogy kevesen csinálják jól, mert az eredmények, a felvételek és az eladott megvehető média hordozók, a lemezek maguk, elképesztő differenciákról tanúskodnak.
Régen a 75rpm-es cellulóz acetát, majd a golden age idején, és később a digitális korszak beköszöntekor jellemzőbbek voltak a csöves technikák, és a csöves technikákat előszerettel használó stúdiók, ám inkább tartottam az akkori megszállott hangmérnököket művészeknek, mint ma a melós, előírásszerű sémákat, munkaköri leírásokat követő lustább, piac konform celeb (hang)mérnököket.
>
Basis, graham, ortofon, ikeda, fidelity research, koetsu, moon, klyne, lamm, m9500, levinson, CEC, lavry, weiss, sansui, nakamichi, furman, analysis plus silver
„Audio is filled with dangerous amateurs”
Tim de Paravicini & David Smith
„Audio is filled with dangerous amateurs”
Tim de Paravicini & David Smith
Sztereó erősitők
Köszönöm mester,rád mindíg hallgatni fogok!!Sajnos türelmetlen ember vagyok,de azt hiszem nem bántam meg a vételt.régebben nem szerettem a kínai dolgokat,de most már csodálattal hallgatom a készülékeiket!!!!!
Ennyi pénzért egy jóval nagyobb modellt is szereztem volna neked ettől a gyártótól.
Kantonban a Jungson melletti szobában van a forgalmazó.Jól ismerem őket is.
Webáruház:
http://www.avxcafe.hu/
http://www.avxcafe.hu/
Sztereó erősitők
Ismerem a céget jól.Voltam is náluk tárgyalni.
Ők gyártják az AA erősítőket.
Kantonban ezt is megvehetted volna olcsóbban.
http://www.ebay.com/itm/ToneWinner-AD-6 ... 0518414572
Köszönöm mester,rád mindíg hallgatni fogok!!Sajnos türelmetlen ember vagyok,de azt hiszem nem bántam meg a vételt.régebben nem szerettem a kínai dolgokat,de most már csodálattal hallgatom a készülékeiket!!!!!
Sztereó erősitők
Ennyi pénzért én jobbat szereztem volna neked kínában.Kár volt kapkodnod.
Kb 25-30% kedvezményt kiharcoltam volna neked kint.
Webáruház:
http://www.avxcafe.hu/
http://www.avxcafe.hu/
Sztereó erősitők
Aztán egyik üzletben megláttam ezt a "winner "darabot.Nagyon zöldfülű vagyok még ebben a témában,a zenei stílusom sem éppen a legmegfelelőbb.De végül is ezt választottam.Nagyon masszív darab,2X80 watt,a osztály,13kg.típus :winner ad 68.ára 120körül volt.
Ismerem a céget jól.Voltam is náluk tárgyalni.
Ők gyártják az AA erősítőket.
Kantonban ezt is megvehetted volna olcsóbban.
http://www.ebay.com/itm/ToneWinner-AD-6 ... 0518414572
Webáruház:
http://www.avxcafe.hu/
http://www.avxcafe.hu/
Sztereó erősitők
Ma kimentem hogy megvegyem életem első normálisabb erősítőjét (kínában)Atc tanácsára kerestem a jungsont,de érdekes módon nem találtam egyet sem.Volt megannyi más mcintosh,naim,.....az árukat el sem mondom.Meghallgattam pár nagyon drága rendszert.A pénztárcám,és a józan eszem azonban azt parancsolta hogy az egy százezres kategóriában kell választanom.Először azt hittem nem is fogok találni.Kinéztem egy bada-t,de a kialakítása miatt picit eltántorított.Aztán egyik üzletben megláttam ezt a "winner "darabot.Nagyon zöldfülű vagyok még ebben a témában,a zenei stílusom sem éppen a legmegfelelőbb.De végül is ezt választottam.Nagyon masszív darab,2X80 watt,a osztály,13kg.típus :winner ad 68.ára 120körül volt.Tiszta fém az egész,egyszerűen tökéletes,a hangjában nem találtam hibát.Jelenleg a hangjában gyönörködök,jó érzés ebben az árkategóriában ezt a minőséget hallani.A környezetemben senkit nem érdekell a hi fi téma,ezért osztom meg tapasztalataimat itt ezen a fórumon.Ha van valakinek tapasztalata ezzel a típussal kapcsolatban azt szívesen fogadom.Ha viszont valakinek az a véleménye hogy ez nem tul jó,akkor megkérdem az illetőtől hogy miért nem jó?És továbbá azt a dolgot szeretném előtérbe helyezni hogy egy hi fi kedvelő ember számára mi a fontos?A család vagy a hangrendszer.számomra a legfontosabb téma ki mennyit költ családjára,és mennyit audio berendezésre.Sajnos nem tudok topicot indítani,pedig a témám a következő lenne.Ki mennyi fizetésből épít fel audio rendszereket.Számomra ez nagyon fontos mivel ez tükrözi leginkább az emberi önzőséget.Néha ezen a dolgon is el kellene gondolkodni,nemcsak a méregdrága berendezések tulajdonságain.
Sztereó erősitők
Az igaz, hogy nem ezen múlik a csövesek népszerűsége, ám azt határozottan mondom, meglehet nem a legjobb eszközök nem legjobb funkcióit használod, mert csak egy példát felhozva, a Dave Hill tervezte Cranesong Hedd-192 harmónikus erősítő digitális eszközzel triódás, pentódás, sőt masterszalagra jellemző harmónikus struktúra feldolgozását is beállíthatod; és azt kell mondjam, mivel dolgoztam Cranesong eszközökkel (Hedd-192, Avocet monitor vezérlő), az eredmények olyanok, amilyennek a kézikönyvben 'ígérik'.
http://www.cranesong..._MANUAL_1_2.pdf
>
Jó , azt értem , hogy digitálisan lehet olyan felhang struktúrát mixelni , ami olyan mintha csöves szólna , de nem egyszerűbb akkor csöves berendezést használni egyből ?
Sztereó erősitők
Így igaz, bár én inkább úgy mondanám, kevésbé zavaró ez az összetételű harmonikus torzítás. Ugyanakkor nem hiszem, hogy a csöves cuccok népszerűsége ezen múlna, bár szinte mindenki erre fogja. Ha bekapcsolok egy Harmonizert, vagy Pitch Shiftert és a páros felharmonikusokat kiemelem, még nem kapok csöves hangot.
Az igaz, hogy nem ezen múlik a csövesek népszerűsége, ám azt határozottan mondom, meglehet nem a legjobb eszközök nem legjobb funkcióit használod, mert csak egy példát felhozva, a Dave Hill tervezte Cranesong Hedd-192 harmónikus erősítő digitális eszközzel triódás, pentódás, sőt masterszalagra jellemző harmónikus struktúra feldolgozását is beállíthatod; és azt kell mondjam, mivel dolgoztam Cranesong eszközökkel (Hedd-192, Avocet monitor vezérlő), az eredmények olyanok, amilyennek a kézikönyvben 'ígérik'.
http://www.cranesong.com/HEDD_192_MANUAL_1_2.pdf
>
Basis, graham, ortofon, ikeda, fidelity research, koetsu, moon, klyne, lamm, m9500, levinson, CEC, lavry, weiss, sansui, nakamichi, furman, analysis plus silver
„Audio is filled with dangerous amateurs”
Tim de Paravicini & David Smith
„Audio is filled with dangerous amateurs”
Tim de Paravicini & David Smith
Sztereó erősitők
Hali!
Pesten van olyan hifi szerviz, ahol emberi áron dolgoznak? És értenek is hozzá.
- Luxor Audio
- Otthon vagyok
- Hozzászólások: 15734
- Csatlakozott: 2003.03.27., csüt. 22:09
- Értékelés: 11014
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Sztereó erősitők
Cső hiss és a csövekre jellemzőbb páros főleg alacsonyabb rendű rendezett felharmonikusok… meleg és túláradó hangzás. Hogyne, végeredményében, sokan kimondottan szeretik!
>
Így igaz, bár én inkább úgy mondanám, kevésbé zavaró ez az összetételű harmonikus torzítás. Ugyanakkor nem hiszem, hogy a csöves cuccok népszerűsége ezen múlna, bár szinte mindenki erre fogja. Ha bekapcsolok egy Harmonizert, vagy Pitch Shiftert és a páros felharmonikusokat kiemelem, még nem kapok csöves hangot.