

Annyit tudok a tipusról - ilyenem volt, azért szoktam nézegetni, hogy mi a felhozatal - ha a hajtásláncnak annyi, akkor kb. kuka a kocsi.
Most ezzel mi a bajod, ha nem akarod megvenni? Miért teszel be ide más hirdetését? Keresgéled hogy szétcincáld, vagy csak unatkozó íráskényszer ez?
Szerintem ennél sokkal gázabb hirdetések is vannak a Face-en. Korrekt eladó, leírta a hibákat
Igen, ez egy tamagotchi.Vinkler írta: ↑2022.12.11., vas. 13:50Már nem gyártják. Ez van helyette, amit a képen látsz. Amit az előbb postoltam, az egy újjáépített tuning verzió.Shimano írta: ↑2022.12.11., vas. 13:13Szép szavak,de én amondó vagyok hogy ezt a verdát vezesse az aki szereti az önsanyargatást.Egyszerűen nem hiszem el hogy a mai technika mellett csak erre telik még most is.Ezen minden kényelmetlen ami csak kényelmetlen lehet egy autóban,(kormány,pedálok,üléspozíció,váltó)szóval minden ami fontosabb.Persze soha nem rohad szét,és kimegy a világból is,szóval örök élet meg egy nap,de azért az árért amit kérnek érte max a szadomazo kedvelőknek csalhat mosolyt az arcára.
![]()
BA2D5430-49B5-4D78-A08B-44AEE08C359D.jpeg
Egyébként szerintem (és ezt valamelyest az idő is megmutatta) egy köztes alternatívaként a Discovery volt a legjobb Land Rover választás. Abból is a Series II. Mai napig több vadász és offroad-os ismerősöm ezt a típust használja.
84BBE129-E2A2-4408-90C2-0B64CA37706A.jpeg
Már nem gyártják. Ez van helyette, amit a képen látsz. Amit az előbb postoltam, az egy újjáépített tuning verzió.Shimano írta: ↑2022.12.11., vas. 13:13Szép szavak,de én amondó vagyok hogy ezt a verdát vezesse az aki szereti az önsanyargatást.Egyszerűen nem hiszem el hogy a mai technika mellett csak erre telik még most is.Ezen minden kényelmetlen ami csak kényelmetlen lehet egy autóban,(kormány,pedálok,üléspozíció,váltó)szóval minden ami fontosabb.Persze soha nem rohad szét,és kimegy a világból is,szóval örök élet meg egy nap,de azért az árért amit kérnek érte max a szadomazo kedvelőknek csalhat mosolyt az arcára.
![]()
Nem, nem tudja. Nekem volt pár cápám, nosztalgiáztam is egyet, amikor ismét vezethettem, több, mint 20 év után az egyiket. Jópofa autó, de utazási komfortja nem hogy elmarad egy mai hasonló kategóriájú autótól, hanem nincs.Alex_Aston írta: ↑2022.12.11., vas. 13:19Egy ilyen már azért bőven tudta/tudja. És szívesebben is mennék vele bárhova, mint egy mai 5-össel.
Ezt nem az X5-ös alternatívájaként kell venni. Hiába gondolják sokan, hogy valami olyasmi autó lehet, csak jobb terepen. Nem. Ez csak terepre való, sehova máshova.Shimano írta: ↑2022.12.11., vas. 13:13
Szép szavak,de én amondó vagyok hogy ezt a verdát vezesse az aki szereti az önsanyargatást.Egyszerűen nem hiszem el hogy a mai technika mellett csak erre telik még most is.Ezen minden kényelmetlen ami csak kényelmetlen lehet egy autóban,(kormány,pedálok,üléspozíció,váltó)szóval minden ami fontosabb.Persze soha nem rohad szét,és kimegy a világból is,szóval örök élet meg egy nap,de azért az árért amit kérnek érte max a szadomazo kedvelőknek csalhat mosolyt az arcára.
![]()
Egy ilyen már azért bőven tudta/tudja. És szívesebben is mennék vele bárhova, mint egy mai 5-össel.
Szép szavak,de én amondó vagyok hogy ezt a verdát vezesse az aki szereti az önsanyargatást.Vinkler írta: ↑2022.12.11., vas. 12:52Itt másféle vezetési élményt kapsz. Tulajdonképpen a 48-as megjelenése óta a legnagyobb változások szinte csak a motorok terén történtek, a karosszéria is modernizálódott némiképp, de a többi műszaki tartalom nagyjából maradt. Ezeket az autókat még vezetni kellett, de igaz volt ez a Zsigulikra, Trabantokra és egyéb hasonló korú autóra is. Terepen amúgy is megváltoznak az átlagos felhasználási szokások, és ez az autó oda lett tervezve, azért ezt ne felejtsük el.
Na, meg az van, hogy a mostani autók szépen elkényelmesítették a használókat, persze lehet fikázni, hogy a sok vezetés támogató és egyéb kényelmi eszköz néha elromlik, de a mai autókkal simán le elehet nyomni 1000-1500 km-t szinte kipihenve, ezt a régebbi vasak azért jóval kevésbé tudják.
Itt másféle vezetési élményt kapsz. Tulajdonképpen a 48-as megjelenése óta a legnagyobb változások szinte csak a motorok terén történtek, a karosszéria is modernizálódott némiképp, de a többi műszaki tartalom nagyjából maradt. Ezeket az autókat még vezetni kellett, de igaz volt ez a Zsigulikra, Trabantokra és egyéb hasonló korú autóra is. Terepen amúgy is megváltoznak az átlagos felhasználási szokások, és ez az autó oda lett tervezve, azért ezt ne felejtsük el.
Pofás verda,de basszus ezt vezetni egy szenvedés.Az ok hogy felmegy még a holdra is,szóval jó terepjárós vas,de kb ennyi,és csak oda való mert a vezetési kényelmére szavak nincsenenek,
Nekem bejön.Alex_Aston írta: ↑2022.12.04., vas. 19:01Ez így, ebben a formában nekem sajna ocsmány.
Pedig van benne munka. Csak szerintem rossz az irány. Ez nem egy stricimobil...
Ez így, ebben a formában nekem sajna ocsmány.
javul vagy fokozodik a helyzet ?Aszpirin írta: ↑2022.11.20., vas. 21:28Semmi. Ígéretet kaptam már, de tettet még nem. A f.. kivan, én tuti mégegyszer sem ezzel a dilettáns cégcsoporttal, sem az autóikkal sem nem akarok semmiféle viszonyba kerülni. Ennyit már elértek. Csak valahogy bírjam ki a hátralévő 2,5 évet ezzel a fossal......
Nyilván nem mindegy az sem, hogy -5, vagy +35 fokról indul az olajhőmérséklet, meg az sem, hogy milyen terhelés mellett használod. Ha mondjuk a budai hegyekből fentről indulsz lefelé, lassabban fog bemelegedni, mintha lentről tartanák felfelé…Shimano írta: ↑2022.11.26., szomb. 13:11Megnéztem most +3°-nál,és most már sejtem hogy miért kezdték el előbb utóbb egyre jobb étvággyal enni az olajat nálam az eddigi vw motorok.
Kellett kb 15km mire felment 90° körüli értékre az olajhő.Na ezt én nem vártam ki eddig.Még jó hogy a mostani vas nagyságrendekkel alacsonyabb fordulatszámon megy,mint az előzőek.
Kivi leszek hogy a keményebb fagyoknál hogyan lesz ez.
Megnéztem most +3°-nál,és most már sejtem hogy miért kezdték el előbb utóbb egyre jobb étvággyal enni az olajat nálam az eddigi vw motorok.