A Mustang GT - leírtam - nem csak hirtelen ötlet, hanem régi álmom, Az neked mióta "valami, ami gurul"? Komolyan is gondolod ezt? Miből gondolod, hogy - miközben kiadok 12 milliót egy használt példányért - nem jártam körbe a témát elég alaposan?


És hogy jön most ide a Volvo? Amit még meg sem kaptam (de elvileg holnap kellene átvennem, ez már csúszás, valószínűleg még csúszik)? Az megvan ugye, hogy a Volvo céges autó lesz, és van konkrét márka-listánk, amiből választhatunk?
A Skoda Octavia anno valóban hirtelen ötlet volt, ami rossz döntésnek bizonyult, de mentségemre szolgáljon, hogy az eredetileg kiválasztott Kia Optima kombira (amire rendesen rá voltam izgulva) - bár a Kia magyar honlapján még fenn volt a konfigurátorban - egy héttel az ajénlatbegyűjtési határidő előtt jött meg az elutasítás azzal az általam nem ismert érvvel, hogy a Kia kivonja az Optimnát az európai piacairól. Paff. És volt még egy hetem, amiben gyorsan el kellett dönteni, mi legyen... nem részletezem, maradjunk annyiban, hogy a Skoda Octavia 4 olyan mély sebet hagyott bennem, hogy jelenleg nem kell semmilyen VW-konszern-termék.
A másik, hogy utálom a SUV-okat és 2006 óta csak kombit vettem, annyira bevált nálam ez a kivitel, ami - ha tartani akarom eme igényemet - eléggé bekorlátozza a még létező modelleket.
Nem tudom, hogy jó döntés volt-e a Volvo V60, mert ennek megállapításához több tapasztalat kell, de nyugodtan írd le, Neked mi a riossz tapasztalatod vele. Kérlek.