Ezen az oldalon amit megadtal ott a csaladi Qobuz Studio Duo-t kell valasztani ami 5.30 euro? mi a kulonbseg a nem csaladi 12 euros csomagban es a csaladiban?pali923 írta: ↑2024.09.03., kedd 13:08Az üzenőfalon megjelent megoldással (https://www.sharesub.com/hu) sikerült hozzájutnom egy működő Qobuz előfizetéshez, ezúttal is hála hodykának.![]()
Olyan 2 órás hallgatózás után az első benyomásom az, hogy kicsivel jobban szólnak a kedvenc zenéim itt, mint Tidalen. Dinamikusabbnak tűnnek, a mély tartomány meg egyértelműen hangsúlyosabb az én rendszeremen. Még azt kell kitalálnom, hogy megéri-e két streaming egyszerre, és ha nem, akkor melyik maradjon.
Talán segítene a döntésben, ha tudnám telepíteni a Qobuz alkalmazást a telefonomra, de azt közli a guglipléj, hogy az én országomban nem telepíthetem. Erre kérek szépen valamilyen okos megoldást, ami működik is. Gyanítom, hogy valami vpn kéne, de melyik működik?
Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
Streaming szolgáltatók és ami velük kapcsolatos / Tidal, Spotify stb...
- tottyi
- Hazajáró lélek
- Hozzászólások: 3758
- Csatlakozott: 2013.06.19., szer. 16:37
- Értékelés: 870
- Tartózkodási hely: Šamorín
Re: Streaming szolgáltatók és ami velük kapcsolatos / Tidal, Spotify stb...
Audio PC - WW Platunim 7 | USB - Shunyata Research Sigma v2 | Chord Dave - WW Platinum 7 | WW Platinum Eclipse 8 XLR | Benchmark HPA4 | Hangfalkabel - Valhalla Draco Reference V3 XLR | ATC SCM150ASL Pro | Tapkabel hangfalba (2x) - WW Platinum 7 | Betapkabel - Valhalla Draco V3/2 HC R
Online
Re: Streaming szolgáltatók és ami velük kapcsolatos / Tidal, Spotify stb...
Az üzenőfalon megjelent megoldással (https://www.sharesub.com/hu) sikerült hozzájutnom egy működő Qobuz előfizetéshez, ezúttal is hála hodykának.
Olyan 2 órás hallgatózás után az első benyomásom az, hogy kicsivel jobban szólnak a kedvenc zenéim itt, mint Tidalen. Dinamikusabbnak tűnnek, a mély tartomány meg egyértelműen hangsúlyosabb az én rendszeremen. Még azt kell kitalálnom, hogy megéri-e két streaming egyszerre, és ha nem, akkor melyik maradjon.
Talán segítene a döntésben, ha tudnám telepíteni a Qobuz alkalmazást a telefonomra, de azt közli a guglipléj, hogy az én országomban nem telepíthetem. Erre kérek szépen valamilyen okos megoldást, ami működik is. Gyanítom, hogy valami vpn kéne, de melyik működik?

Olyan 2 órás hallgatózás után az első benyomásom az, hogy kicsivel jobban szólnak a kedvenc zenéim itt, mint Tidalen. Dinamikusabbnak tűnnek, a mély tartomány meg egyértelműen hangsúlyosabb az én rendszeremen. Még azt kell kitalálnom, hogy megéri-e két streaming egyszerre, és ha nem, akkor melyik maradjon.
Talán segítene a döntésben, ha tudnám telepíteni a Qobuz alkalmazást a telefonomra, de azt közli a guglipléj, hogy az én országomban nem telepíthetem. Erre kérek szépen valamilyen okos megoldást, ami működik is. Gyanítom, hogy valami vpn kéne, de melyik működik?
erősítő: LZ 7, cd: Marantz CD5000 modifikált, dvd: Cambridge Audio DVD89, lemezjátszó: REGA Planar2+RB250 AN kábel+Roksan Corus Black+Orbit2+Heed Quasar streamer: Electrocompaniet RENA S1+Schiit Bifrost Multibit, hangfal: Triangle Antal EX, kábel: Wireworld, Chord, Valhalla
- white-tiger
- Kezdő Fórumlakó
- Hozzászólások: 485
- Csatlakozott: 2017.10.08., vas. 09:59
- Értékelés: 95
Re: Streaming szolgáltatók és ami velük kapcsolatos / Tidal, Spotify stb...
“Még egy Jarre-val is csodát tettek, de Mike Oldfield 2-3 albumával is. “
Melyek ezek, kiváncsi lennék rá. Talán nem csak én…
Melyek ezek, kiváncsi lennék rá. Talán nem csak én…

Re: Streaming szolgáltatók és ami velük kapcsolatos / Tidal, Spotify stb...
Fiatalabb vagyok sokatoknál (40-es éveim végén járok), én a Counterparts és a Test for Echo közül hallottam valamelyiket elsőként a Rushtól. Azok nem annyira heréltek, mint a régebbiek. Meg is lepődtem, mennyire más a hangzás az ős-Rush lemezeken. Többek között ezért is maradt tőlük a kedvenc a Counterparts.Luxor Audio írta: ↑2024.08.30., pén. 17:40...A Rush nagyon penge muzsikát csinál, de a hangzásuk engem is bosszant...
Egyébként nem is meglepő, hogy Alex Lifeson 'Victor' albuma teljesen más hangzás.
- turho
- Kezdő Fórumlakó
- Hozzászólások: 495
- Csatlakozott: 2009.12.13., vas. 08:24
- Értékelés: 64
- Tartózkodási hely: Szolnok
Re: Streaming szolgáltatók és ami velük kapcsolatos / Tidal, Spotify stb...
Lehet hogy sejtjük is az okokat, igen... :) de nem zavar, ha leírod.Luxor Audio írta: ↑2024.08.30., pén. 17:40Ebben egyetértünk. A Rush nagyon penge muzsikát csinál, de a hangzásuk engem is bosszant. Nem akarom mindenáron felmenteni a hangmérnökeiket, de ez tényleg nem az ő saruk és nem is keverési hiba. A zenekarban Geddy Lee a főnök és nála ez a vékony megszólalás koncepció, a saját színpadi soundja is kiherélt az én fülemnek, pedig abba rajta kívül nem nyúl bele senki.
A listádról ismerek még néhány albumot és némelyik valóban kukorékol (legalábbis a mai hangzásideálhoz képest), de kérted, hogy ne magyarázzam meg, így hát nem vágok bele.
Rush: régóta az az érzésem náluk is, hogy az első 1-2 albumuk vérszegény keverését folytatták, mint kvázi megszólalási hagyományt. Tudom hogy a Red Barchettás album egy időben oedig audiophil "etalon" volt széles körben.
Gentle Giant-tól pont 2 perce találtam a Tidalon pl. egy Remastered verziór (2 week in Spain), ami végre jobban szól. Megjött 100 Hz alatt is némi élet :)
Klipsch magassugárzó-pár tölcsérekkel, modifikált rezonancia, hibátlan állapotban eladó, egy alig futott r-28f dobozpárból.
- Luxor Audio
- Otthon vagyok
- Hozzászólások: 15752
- Csatlakozott: 2003.03.27., csüt. 22:09
- Értékelés: 11028
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Streaming szolgáltatók és ami velük kapcsolatos / Tidal, Spotify stb...
Ebben egyetértünk. A Rush nagyon penge muzsikát csinál, de a hangzásuk engem is bosszant. Nem akarom mindenáron felmenteni a hangmérnökeiket, de ez tényleg nem az ő saruk és nem is keverési hiba. A zenekarban Geddy Lee a főnök és nála ez a vékony megszólalás koncepció, a saját színpadi soundja is kiherélt az én fülemnek, pedig abba rajta kívül nem nyúl bele senki.
A listádról ismerek még néhány albumot és némelyik valóban kukorékol (legalábbis a mai hangzásideálhoz képest), de kérted, hogy ne magyarázzam meg, így hát nem vágok bele.
- turho
- Kezdő Fórumlakó
- Hozzászólások: 495
- Csatlakozott: 2009.12.13., vas. 08:24
- Értékelés: 64
- Tartózkodási hely: Szolnok
Re: Streaming szolgáltatók és ami velük kapcsolatos / Tidal, Spotify stb...
Vegyesen, műfajfüggetlenülLuxor Audio írta: ↑2024.08.30., pén. 08:48Mondj néhány példát és meglátjuk, miként vélekednek róluk mások!
-összes Erasure album
-majdnem az összes Moon Safari
-Alphaville 2. album
-Cocteau Twins fele
-Gentle Giant majd em mind
-összes régi Jon Anderson
-Camel régebbi albumai
-ELO összes szinte
-Magenta pár albuma
-Phideaux bő fele
-PFM egy része
-Running Wild kb. mind
-Rush egy része
-Tangerine Dream fele
-XTC egy része
-YES 3-4 albuma.
Abba is hagyom a mazsolázást, hiszen úgy is megmagyarázható, ezek miért szólnak tompán, vérszegényen, kiegyensúlyozatlanul, vagy kicsit bután. Ez csak pár kiragadott.
Van, aki elégedett velük.
Van, aki a Yes 1-2 a fiatalabb albumán sem hallja a túlvezérlést.
Csak hogy értsd, nem óhajtok vitát nyitni, és írhatnám még...
A felvételek korára ne hivatkozzunk, mert azokból a korokból meg van 1254 db másik album és zenekar, ahol sikerült egy kellemes magas-mély stb. egyensúlyt kikeverni.
Szeretem a Rush-t is, de egy emberméretű óriásdobozon is vérszegény nekem.
Nem vagyok elnéző, nem szeretem ha egy felvétel indokolatlaul kukorékol, vagy magasba húz, alja nincs, de a legtisztább teteje sincs meg, stb.
Néha egy jó remaster csodák csodája ebből visszahoz, olyankor örülök. Még egy Jarre-val is csodát tettek, de Mike Oldfield 2-3 albumával is. Nála pl. a QE2 az egyik kedvencem, na ezt sikerült pont kiegyensúlyozatlanra keverni.
Van, aki osztja esetleg a véleményem, van aki meg nem. Hálisten van EQ, nem kell már abban a béklyóban vergődni, hogy komoly hifista nem használ semmilyen eq-t, hanem hallgatja a jedvencei fülreszelőre kevert számait. :)
Szubjektív magánvéleményemet fogalmaztam meg, szigorúan, nem is várnék cáfolatot. Se hülye se süket nem vagyok, mint ahogy a legtöbbünk nem az.
Klipsch magassugárzó-pár tölcsérekkel, modifikált rezonancia, hibátlan állapotban eladó, egy alig futott r-28f dobozpárból.
- Luxor Audio
- Otthon vagyok
- Hozzászólások: 15752
- Csatlakozott: 2003.03.27., csüt. 22:09
- Értékelés: 11028
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Streaming szolgáltatók és ami velük kapcsolatos / Tidal, Spotify stb...
Mondj néhány példát és meglátjuk, miként vélekednek róluk mások!
- turho
- Kezdő Fórumlakó
- Hozzászólások: 495
- Csatlakozott: 2009.12.13., vas. 08:24
- Értékelés: 64
- Tartózkodási hely: Szolnok
Re: Streaming szolgáltatók és ami velük kapcsolatos / Tidal, Spotify stb...
A dinamika elfogyott, linearitás nem is volt, a kivezérlésmérő pedig javítás alatt volt. De tényleg bevittek a keverőpult mellé egy VEF rádiót és egy fadobozos Teslát is, biztos ami biztos?
Tulajdonképpen igazad van. Nem számoltak mindenkivel

Klipsch magassugárzó-pár tölcsérekkel, modifikált rezonancia, hibátlan állapotban eladó, egy alig futott r-28f dobozpárból.
- turho
- Kezdő Fórumlakó
- Hozzászólások: 495
- Csatlakozott: 2009.12.13., vas. 08:24
- Értékelés: 64
- Tartózkodási hely: Szolnok
Re: Streaming szolgáltatók és ami velük kapcsolatos / Tidal, Spotify stb...
Bizonyos kereteken belül azért lehetnének "egyformábbak" legalább a hanganyagok...gondolok itt az elképesztő tonális és hangerő-különbségekre is. Sok jó zenének kutya rossz a keverése, mintha konyharádióhoz kellett volna optimalizálni mindenképp.Luxor Audio írta: ↑2024.08.29., csüt. 13:36A témához kapcsolódva talán nem ártana kicsit elgondolkodni a mastering céljáról. Az eljárásnak nem célja, hogy a zenehallgatóknak rossz legyen.
Egy kiadvány hangzásának beállításánál mindig felmerül a kérdés, hogy a hallgató milyen körülmények között, milyen berendezésekkel fogja hallgatni, de ez általában ugye nem ismert, ezért valamilyen "átlagos" megszólalást állítanak be. Már csak ezért is örömmel üdvözölném, ha egy kiadványból több master készülne, amik közül a lehallgatási körülményektől függően lehetne választani, akár automatizálva. Voltak már erre próbálkozások, de mindegyik elhalt. Lehetséges, hogy nagyobb a vele járó macera, mint a nyereség.
Klipsch magassugárzó-pár tölcsérekkel, modifikált rezonancia, hibátlan állapotban eladó, egy alig futott r-28f dobozpárból.
- Luxor Audio
- Otthon vagyok
- Hozzászólások: 15752
- Csatlakozott: 2003.03.27., csüt. 22:09
- Értékelés: 11028
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Re: Streaming szolgáltatók és ami velük kapcsolatos / Tidal, Spotify stb...
A témához kapcsolódva talán nem ártana kicsit elgondolkodni a mastering céljáról. Az eljárásnak nem célja, hogy a zenehallgatóknak rossz legyen.
Egy kiadvány hangzásának beállításánál mindig felmerül a kérdés, hogy a hallgató milyen körülmények között, milyen berendezésekkel fogja hallgatni, de ez általában ugye nem ismert, ezért valamilyen "átlagos" megszólalást állítanak be. Már csak ezért is örömmel üdvözölném, ha egy kiadványból több master készülne, amik közül a lehallgatási körülményektől függően lehetne választani, akár automatizálva. Voltak már erre próbálkozások, de mindegyik elhalt. Lehetséges, hogy nagyobb a vele járó macera, mint a nyereség.
Egy kiadvány hangzásának beállításánál mindig felmerül a kérdés, hogy a hallgató milyen körülmények között, milyen berendezésekkel fogja hallgatni, de ez általában ugye nem ismert, ezért valamilyen "átlagos" megszólalást állítanak be. Már csak ezért is örömmel üdvözölném, ha egy kiadványból több master készülne, amik közül a lehallgatási körülményektől függően lehetne választani, akár automatizálva. Voltak már erre próbálkozások, de mindegyik elhalt. Lehetséges, hogy nagyobb a vele járó macera, mint a nyereség.
Online
Re: Streaming szolgáltatók és ami velük kapcsolatos / Tidal, Spotify stb...
Online
Az audiofil userek száma igen csekély, .
A jogi helyzet nem engedi, illetve olyan mértékben bonyolítaná meg a media managementet, és az elszámolást, ami (szerintem) kizárja, hogy ezt megcsinálják.
Re: Streaming szolgáltatók és ami velük kapcsolatos / Tidal, Spotify stb...
Nincs rá mérhető igény valószínűleg.wittao írta: ↑2024.08.29., csüt. 11:44Minden megoldhato, ha van ra igeny - szandek es lehetoseg.kaef2 írta: ↑2024.08.29., csüt. 11:29Az eredeti felvétel kiadói jogainak a tulajdonosa adhat licenszet más kiadóknak egy - egy album új kiadására, akár remasteringgel együtt.wittao írta: ↑2024.08.29., csüt. 10:47Tovabbra is oriasi hibanak tartom, hogy egy studio sem teszi (teheti?) fel egyazon album eredeti es masterelt verziojat IS a streaming platformokra. Es/vagy kulonbozo felbontasokban. Persze a szolgaltatonal ez dupla tarhely berles, de lehet kifizetnek az osszeget, ha lenne ra igeny.
Pont a fentiek miatt erzem ugy, hogy ez mar inkabb streamszolgaltatoi oldalrol lehet gond, 2x-3x akkora adatbazisokat mozgatni 100millio ZENESZAM eseten, mint kiadoi reszrol feltolteni.
Lehet latni a loudness war-ral kapcsolatosan megjelent CD kiadvanyokra vonatkozo spektrum-spektrogram osszehasonlitasokat, ezek mutatnak ra valojaban mekkora szukseg is lenne ezekre az eredeti felvetelek elerhetosegere. Persze a buszon beats fulessel majdnem mindegy, de otthon lehet valakinek fontos lenne.
Es peldaul egy MQA helyett inkabb ez a ket valasztasi lehetoseg sokkal nagyobbat dobott volna:
1. Original Format (1975)
2. Remastered Format (2011)
Es a lejatszoban beallitani melyiket preferalja ha mindketto rendelkezesre all…
Vagyis sok esetben nem az tölti fel a kiadványt a streaming szolgáltatókhoz, akié az eredeti kiadói jog, hanem az, aki megkapta az album licenszelésének jogát. Akinek meg az eredeti licensz nincs meg. Vagyis az esetek többségében nem megvalósítható, amit leírtál.
Az audiofil userek száma igen csekély, .
A jogi helyzet nem engedi, illetve olyan mértékben bonyolítaná meg a media managementet, és az elszámolást, ami (szerintem) kizárja, hogy ezt megcsinálják.
Online
Bár a buszosok valószínűleg nagyon nagy arányban spotit hallgatnak.
Re: Streaming szolgáltatók és ami velük kapcsolatos / Tidal, Spotify stb...
Lehet, hogy a streaming-szolgáltatók mérlegelik, mekkora az arány a buszos hallgatók és az ilyen őskövület hifisták közt.

erősítő: LZ 7, cd: Marantz CD5000 modifikált, dvd: Cambridge Audio DVD89, lemezjátszó: REGA Planar2+RB250 AN kábel+Roksan Corus Black+Orbit2+Heed Quasar streamer: Electrocompaniet RENA S1+Schiit Bifrost Multibit, hangfal: Triangle Antal EX, kábel: Wireworld, Chord, Valhalla
Online
- Vinkler
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 14142
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 9128
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Streaming szolgáltatók és ami velük kapcsolatos / Tidal, Spotify stb...
Elég sok album fent van többféle verzióban is.
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Re: Streaming szolgáltatók és ami velük kapcsolatos / Tidal, Spotify stb...
Minden megoldhato, ha van ra igeny - szandek es lehetoseg.kaef2 írta: ↑2024.08.29., csüt. 11:29Az eredeti felvétel kiadói jogainak a tulajdonosa adhat licenszet más kiadóknak egy - egy album új kiadására, akár remasteringgel együtt.wittao írta: ↑2024.08.29., csüt. 10:47Tovabbra is oriasi hibanak tartom, hogy egy studio sem teszi (teheti?) fel egyazon album eredeti es masterelt verziojat IS a streaming platformokra. Es/vagy kulonbozo felbontasokban. Persze a szolgaltatonal ez dupla tarhely berles, de lehet kifizetnek az osszeget, ha lenne ra igeny.
Pont a fentiek miatt erzem ugy, hogy ez mar inkabb streamszolgaltatoi oldalrol lehet gond, 2x-3x akkora adatbazisokat mozgatni 100millio ZENESZAM eseten, mint kiadoi reszrol feltolteni.
Lehet latni a loudness war-ral kapcsolatosan megjelent CD kiadvanyokra vonatkozo spektrum-spektrogram osszehasonlitasokat, ezek mutatnak ra valojaban mekkora szukseg is lenne ezekre az eredeti felvetelek elerhetosegere. Persze a buszon beats fulessel majdnem mindegy, de otthon lehet valakinek fontos lenne.
Es peldaul egy MQA helyett inkabb ez a ket valasztasi lehetoseg sokkal nagyobbat dobott volna:
1. Original Format (1975)
2. Remastered Format (2011)
Es a lejatszoban beallitani melyiket preferalja ha mindketto rendelkezesre all…
Vagyis sok esetben nem az tölti fel a kiadványt a streaming szolgáltatókhoz, akié az eredeti kiadói jog, hanem az, aki megkapta az album licenszelésének jogát. Akinek meg az eredeti licensz nincs meg. Vagyis az esetek többségében nem megvalósítható, amit leírtál.
Core Audio termékek gyártása, TARA LABS kábelek forgalmazása
MBL, PrimaLuna, PASS Labs, ODEON, NAT Audio, Vivid, Entreq, Esoteric
MBL, PrimaLuna, PASS Labs, ODEON, NAT Audio, Vivid, Entreq, Esoteric
Online
Re: Streaming szolgáltatók és ami velük kapcsolatos / Tidal, Spotify stb...
az előző hsz négyszer ment fel, nem tudom miért.
Online
Online
Online
Vagyis sok esetben nem az tölti fel a kiadványt a streaming szolgáltatókhoz, akié az eredeti kiadói jog, hanem az, aki megkapta az album licenszelésének jogát. Akinek meg az eredeti licensz nincs meg. Vagyis az esetek többségében nem megvalósítható, amit leírtál.
Re: Streaming szolgáltatók és ami velük kapcsolatos / Tidal, Spotify stb...
Az eredeti felvétel kiadói jogainak a tulajdonosa adhat licenszet más kiadóknak egy - egy album új kiadására, akár remasteringgel együtt.wittao írta: ↑2024.08.29., csüt. 10:47Tovabbra is oriasi hibanak tartom, hogy egy studio sem teszi (teheti?) fel egyazon album eredeti es masterelt verziojat IS a streaming platformokra. Es/vagy kulonbozo felbontasokban. Persze a szolgaltatonal ez dupla tarhely berles, de lehet kifizetnek az osszeget, ha lenne ra igeny.
Pont a fentiek miatt erzem ugy, hogy ez mar inkabb streamszolgaltatoi oldalrol lehet gond, 2x-3x akkora adatbazisokat mozgatni 100millio ZENESZAM eseten, mint kiadoi reszrol feltolteni.
Lehet latni a loudness war-ral kapcsolatosan megjelent CD kiadvanyokra vonatkozo spektrum-spektrogram osszehasonlitasokat, ezek mutatnak ra valojaban mekkora szukseg is lenne ezekre az eredeti felvetelek elerhetosegere. Persze a buszon beats fulessel majdnem mindegy, de otthon lehet valakinek fontos lenne.
Es peldaul egy MQA helyett inkabb ez a ket valasztasi lehetoseg sokkal nagyobbat dobott volna:
1. Original Format (1975)
2. Remastered Format (2011)
Es a lejatszoban beallitani melyiket preferalja ha mindketto rendelkezesre all…
Vagyis sok esetben nem az tölti fel a kiadványt a streaming szolgáltatókhoz, akié az eredeti kiadói jog, hanem az, aki megkapta az album licenszelésének jogát. Akinek meg az eredeti licensz nincs meg. Vagyis az esetek többségében nem megvalósítható, amit leírtál.
Online
Vagyis sok esetben nem az tölti fel a kiadványt a streaming szolgáltatókhoz, akié az eredeti kiadói jog, hanem az, aki megkapta az album licenszelésének jogát. Akinek meg az eredeti licensz nincs meg. Vagyis az esetek többségében nem megvalósítható, amit leírtál.
Re: Streaming szolgáltatók és ami velük kapcsolatos / Tidal, Spotify stb...
Az eredeti felvétel kiadói jogainak a tulajdonosa adhat licenszet más kiadóknak egy - egy album új kiadására, akár remasteringgel együtt.wittao írta: ↑2024.08.29., csüt. 10:47Tovabbra is oriasi hibanak tartom, hogy egy studio sem teszi (teheti?) fel egyazon album eredeti es masterelt verziojat IS a streaming platformokra. Es/vagy kulonbozo felbontasokban. Persze a szolgaltatonal ez dupla tarhely berles, de lehet kifizetnek az osszeget, ha lenne ra igeny.
Pont a fentiek miatt erzem ugy, hogy ez mar inkabb streamszolgaltatoi oldalrol lehet gond, 2x-3x akkora adatbazisokat mozgatni 100millio ZENESZAM eseten, mint kiadoi reszrol feltolteni.
Lehet latni a loudness war-ral kapcsolatosan megjelent CD kiadvanyokra vonatkozo spektrum-spektrogram osszehasonlitasokat, ezek mutatnak ra valojaban mekkora szukseg is lenne ezekre az eredeti felvetelek elerhetosegere. Persze a buszon beats fulessel majdnem mindegy, de otthon lehet valakinek fontos lenne.
Es peldaul egy MQA helyett inkabb ez a ket valasztasi lehetoseg sokkal nagyobbat dobott volna:
1. Original Format (1975)
2. Remastered Format (2011)
Es a lejatszoban beallitani melyiket preferalja ha mindketto rendelkezesre all…
Vagyis sok esetben nem az tölti fel a kiadványt a streaming szolgáltatókhoz, akié az eredeti kiadói jog, hanem az, aki megkapta az album licenszelésének jogát. Akinek meg az eredeti licensz nincs meg. Vagyis az esetek többségében nem megvalósítható, amit leírtál.
Re: Streaming szolgáltatók és ami velük kapcsolatos / Tidal, Spotify stb...
Tovabbra is oriasi hibanak tartom, hogy egy studio sem teszi (teheti?) fel egyazon album eredeti es masterelt verziojat IS a streaming platformokra. Es/vagy kulonbozo felbontasokban. Persze a szolgaltatonal ez dupla tarhely berles, de lehet kifizetnek az osszeget, ha lenne ra igeny.
Pont a fentiek miatt erzem ugy, hogy ez mar inkabb streamszolgaltatoi oldalrol lehet gond, 2x-3x akkora adatbazisokat mozgatni 100millio ZENESZAM eseten, mint kiadoi reszrol feltolteni.
Lehet latni a loudness war-ral kapcsolatosan megjelent CD kiadvanyokra vonatkozo spektrum-spektrogram osszehasonlitasokat, ezek mutatnak ra valojaban mekkora szukseg is lenne ezekre az eredeti felvetelek elerhetosegere. Persze a buszon beats fulessel majdnem mindegy, de otthon lehet valakinek fontos lenne.
Es peldaul egy MQA helyett inkabb ez a ket valasztasi lehetoseg sokkal nagyobbat dobott volna:
1. Original Format (1975)
2. Remastered Format (2011)
Es a lejatszoban beallitani melyiket preferalja ha mindketto rendelkezesre all…
Pont a fentiek miatt erzem ugy, hogy ez mar inkabb streamszolgaltatoi oldalrol lehet gond, 2x-3x akkora adatbazisokat mozgatni 100millio ZENESZAM eseten, mint kiadoi reszrol feltolteni.
Lehet latni a loudness war-ral kapcsolatosan megjelent CD kiadvanyokra vonatkozo spektrum-spektrogram osszehasonlitasokat, ezek mutatnak ra valojaban mekkora szukseg is lenne ezekre az eredeti felvetelek elerhetosegere. Persze a buszon beats fulessel majdnem mindegy, de otthon lehet valakinek fontos lenne.
Es peldaul egy MQA helyett inkabb ez a ket valasztasi lehetoseg sokkal nagyobbat dobott volna:
1. Original Format (1975)
2. Remastered Format (2011)
Es a lejatszoban beallitani melyiket preferalja ha mindketto rendelkezesre all…
Core Audio termékek gyártása, TARA LABS kábelek forgalmazása
MBL, PrimaLuna, PASS Labs, ODEON, NAT Audio, Vivid, Entreq, Esoteric
MBL, PrimaLuna, PASS Labs, ODEON, NAT Audio, Vivid, Entreq, Esoteric
Online
A Tidalnak (vagy más streaming szolgáltatónak) semmi köze nincs hozzá.
A Tidalon kb 110 - 120 millió track van fent.
A világ összes streaming szolgáltatójánál összesen kb 170-180 millió. Lehet, hogy "K. sok album nincs fent", de ez azért elég nagy szám így is. Ha valami nincs fent és nagyon kellene, akkor meg kell venni valamilyen formában. Nem ördögtől való fizetni egy albumért.
Re: Streaming szolgáltatók és ami velük kapcsolatos / Tidal, Spotify stb...
Az, hogy mi van fent, a kiadó dönti el vagy az aktuális album licenszének aktuális tulajdonosa.kargidje írta: ↑2024.08.24., szomb. 19:27Nálam az elvárható lenne, egy pl. milliós, pláne egy T3/X1/P1 ami több millióba kerül, hogy hibátlan, bug nélküli legyen a hozzá készített app!Zewaa írta: ↑2024.08.24., szomb. 14:06lumin lejátszóm van , eszem ágában se volt appját használni, évi 2x rádió adások hallgatása kivételével) csak be-ki kapcsolásra használom appját. A connect funkció a világ legstabilabb és legegyszerűbb dolga streamerekhez. bármivel rácsatlakozol és appon belül csinálod amit akarsz, tök felesleges szenvedni bármi mással. (Azt meg se emlitem hogy a tárolgatott zenéknek sincs értelme 2024-be, ha vki nem talál zenét magának a több millió szám közül tidalon, ne is hallgasson zenét inkább)
"(Azt meg se emlitem hogy a tárolgatott zenéknek sincs értelme 2024-be, ha vki nem talál zenét magának a több millió szám közül tidalon, ne is hallgasson zenét inkább)"
Ezt meg inkább ne is említsd!![]()
Úgy hallgatom, tárolom, hallgatom, meg más is, ahogyan akarom, akarjuk.![]()
K. sok album nincs fent Tidalon vagy a 20-30éve kiadott albumok újrakevert kiadása van fent, ami közelében nincs az eredetinek! Kösz, nem.
A Tidalnak (vagy más streaming szolgáltatónak) semmi köze nincs hozzá.
A Tidalon kb 110 - 120 millió track van fent.
A világ összes streaming szolgáltatójánál összesen kb 170-180 millió. Lehet, hogy "K. sok album nincs fent", de ez azért elég nagy szám így is. Ha valami nincs fent és nagyon kellene, akkor meg kell venni valamilyen formában. Nem ördögtől való fizetni egy albumért.