Versenyzéshez úgy általában láma vagyok, pályához meg végképp fogalmatlan, szóval lehet, hogy tényleg beleragadtak a négyszögtengelybe. A négyszögtengelynek több előnye is van:revox írta: ↑2023.04.24., hétf. 07:33Semmi extra, de a pályabringák zöme mai napig négyszögtengelyes. Rövid távokon brutál nagy erőt fejtenek ki a pályás megindulások. Gondolom ez a legbiztosabb kontakt tengely és hajtókar között. Sokan a petentpedál mellé klipszszíjat is használnak a stabil pedálfogásért.
1. Olcsó.
A többi nem jut eszembe. Szerintem ahol a hajtás hatékonysága fontos, ott felejtős. Első váltóssal meg pláne, lehetetlen úgy beállítani, hogy ne súroljon be. Magamfajta pálcikaembernél is, flekkenezős rájderek alatt meg pláne. Már a közel harminc éves Octalink is körökkel jobb nála minden szempontból.