akkor elmennek konticsapatnakasebestyen írta: ↑2023.04.20., csüt. 13:52
Vagy a könyvelés division-t fejlesztették a géppark helyett.![]()



akkor elmennek konticsapatnakasebestyen írta: ↑2023.04.20., csüt. 13:52
Vagy a könyvelés division-t fejlesztették a géppark helyett.![]()
Az biztos, hogy árban,felesleges is összehasonlítani egy BMC és egy Van Rysel bicótasebestyen írta: ↑2023.04.20., csüt. 13:52Vagy a könyvelés division-t fejlesztették a géppark helyett.revox írta: ↑2023.04.20., csüt. 13:42punks not deadAAttila írta: ↑2023.04.20., csüt. 13:31Egy cikk,melyben bejelentik,hogy az Ag2R a későbbiekben nem BMC bicókkal megy, hanem Van Rysel gépekkel![]()
https://road.cc/content/news/ag2r-citro ... kes-300641![]()
![]()
Vagy a könyvelés division-t fejlesztették a géppark helyett.revox írta: ↑2023.04.20., csüt. 13:42punks not deadAAttila írta: ↑2023.04.20., csüt. 13:31Egy cikk,melyben bejelentik,hogy az Ag2R a későbbiekben nem BMC bicókkal megy, hanem Van Rysel gépekkel![]()
https://road.cc/content/news/ag2r-citro ... kes-300641![]()
punks not deadAAttila írta: ↑2023.04.20., csüt. 13:31Egy cikk,melyben bejelentik,hogy az Ag2R a későbbiekben nem BMC bicókkal megy, hanem Van Rysel gépekkel![]()
https://road.cc/content/news/ag2r-citro ... kes-300641
Van méret,de inaktív és a hablaty végén ez a rész igen megtévesztögeza123 írta: ↑2023.04.20., csüt. 01:10Nem hinném, hogy ez AZ a bizonyos darab lenne. Mivel tudsz méretet választani. Valamint a "lerúgott" bicó, köszöni szépen, jól érzi magát a gyár melletti mintaboltban kiállítva.revox írta: ↑2023.04.19., szer. 23:28
mondjuk, ha ez ténylegesen a Ganna wrec gépe, akkor, ahogy a hablaty végén írják, egy van belőle (ami szerintem kamu, mert egy wr csúcsdöntésre kizárt, hogy tartalék nincs beállítva).
xal ha ez az ominózus verda, elvakult gyűjtők kifizetik érte amit ki kell. ebben csak azt nem értem, ez két embernek érték: Gannának és a Pinarellonak. nekem hiába adnák ide, nem én készítettem és vilgarekordot se hajtottam vele, így semmi közöm ehhez a bicajhoz, számomra értéktelen. talán 50-100 év múlva lesz oldTimer értéke,egyelőre sok értelmét nem látom megvenni (na, nem, mintha szándékomban állna).
20230313_162133.jpg
Nem hinném, hogy ez AZ a bizonyos darab lenne. Mivel tudsz méretet választani. Valamint a "lerúgott" bicó, köszöni szépen, jól érzi magát a gyár melletti mintaboltban kiállítva.revox írta: ↑2023.04.19., szer. 23:28
mondjuk, ha ez ténylegesen a Ganna wrec gépe, akkor, ahogy a hablaty végén írják, egy van belőle (ami szerintem kamu, mert egy wr csúcsdöntésre kizárt, hogy tartalék nincs beállítva).
xal ha ez az ominózus verda, elvakult gyűjtők kifizetik érte amit ki kell. ebben csak azt nem értem, ez két embernek érték: Gannának és a Pinarellonak. nekem hiába adnák ide, nem én készítettem és vilgarekordot se hajtottam vele, így semmi közöm ehhez a bicajhoz, számomra értéktelen. talán 50-100 év múlva lesz oldTimer értéke,egyelőre sok értelmét nem látom megvenni (na, nem, mintha szándékomban állna).
mondjuk, ha ez ténylegesen a Ganna wrec gépe, akkor, ahogy a hablaty végén írják, egy van belőle (ami szerintem kamu, mert egy wr csúcsdöntésre kizárt, hogy tartalék nincs beállítva).pärt írta: ↑2023.04.19., szer. 22:14Uh... én csak most olvastam ezt a céges zagyvalékot, először csak az árát néztem. Mintha egy varázsgombától megkészült, másfél éve magyarul tanuló marketinges írta volna.
A cucc mindenesetre elképesztő, de érdekes lenne látni, hogy mindezt karbonból, azonos geoval milyen súlyból, milyen merevséggel és milyen összegből hozható ki. Bár a súly itt aligha tényező: egyszer rúgja fel a terminátor utazósebességre, aztán annyi.
Ja, és a 60.000 euro csak a váz+kormányszett.![]()
Zavaros a leírás (mint megannyi más ezen a lapon) , de olyan, mintha a konkrét darabot árulnák, amivel Ganna ment. Bár nem gondolnám, hogy a Pinarello rászorulna, hogy eladja a világrekord bicajt, a helyett, hogy vitrinbe tennék. Tíz 3,4milláson fognak ennyit... de, ha ez nem az a bizonyos, akkor biztos sokat jelent a bálnabőr hablaty, amikor TT versenyeken bőven parceket adnak egymásnak, nem tizedeket
az már fatBike lassanasebestyen írta: ↑2023.04.19., szer. 13:24Azt írja, 26-os a belső felni szélesség, amit nem hiszek el, szerintem elírás.
De mindegy, ezek a Mavic kerekek 19-esek általában, arra mehet a széles gumi.![]()
de szigorúan 40%-os áron. csapat,nem? de
ja. 1750 a kerék. az én vasaimhoz minden tehén, főleg ha felteszem az 1200g körüli Campákatasebestyen írta: ↑2023.04.19., szer. 13:24Érdekes egy gép, egy tehén ez is. 8kg, Revi.Azt írja, 26-os a belső felni szélesség, amit nem hiszek el, szerintem elírás.
De mindegy, ezek a Mavic kerekek 19-esek általában, arra mehet a széles gumi.![]()
boltban lehet nem lesz, de szeritnem rendelni majd tuti meg lehet oldani. most is sok olyan termék van a webshopbani s, ami külföldi raktárból jön, 10nap alatt. De, ha kellene egy,biztos elővenném a telefont és a Decás főnökökkel valamit okoskodnék,hogy hozzanak. a méret meg annyiból egyszerű, hogy a váz sokszuorugyanaz,csak a felszereltség nem. de ha nem is ugyanaz, a geo igen. ha egy ilyen aluból XS kell,akkor a karbonból is. de a karbon 105-el nálunk is szokott lenni. persze, nem mucsán, de budaörösön tuti.AAttila írta: ↑2023.04.19., szer. 12:18Sajnos szó sincs róla,hogy Magyarország kap belőle. Franciaország, Németország, Svájc és azt hiszem Belgium. De már régebben olvastam. Az biztos, hogy nálunk nem lesz.
Egyébként igen,a kerék az első lenne, amit cserélnék. Azt leszámítva, széles körnek megfelelő ez a bicó.![]()
itt a lényeg!!! amíg van aki megveszi, addig nem lefele fog menni az ára. egy csúcsbringa régen is drága volt, de pl egy alap autó fele. mára egy csúcsbicaj vetekszik pl egy közepesen felszerelt Vitarával (és tegyük hozzá,hogy az autók árai is nagyon megugrottak, de még így is veri egy fullos bicaj a közepes Vitarát, ami ha suzuki,ha nem, rég el kellett fogadni, hogy egy jó autó)