Nálunk ez 85k kb.
10 000 az olajnak litere. Meg még annyi, hogy mi cserélünk leeresztő csavart is.
Nálunk ez 85k kb.
A kiterjesztett garancia lehet ilyen,de ez is egy olyan dolog ami egy ügyes húzás a képviselet részéről,mert ezzel 8 évig oda vagy láncolva a márkaszervizekhez ha élsz vele.Lemmy9.1 írta: ↑2023.01.22., vas. 11:52Nalunk nem megengedett a garihoz más szerviz beírása a szervizkönyvbe. Be lehet de ugrik a gari. Van egy 8HPQ nevű, 8évre kiterjesztett fődarabgarancia, amely feltétele az intervallumok betartása, márkaszervizben. Ha csak egyszer felkerül egy utángyártott alkatrész, idegen műhelyben, bukod. Lehet perelni, elképzelhető, hogy megnyered vagy megegyezel, de ehhez egy fogtechnikus unatkozó nyugdíjas attitűd kell, és sok év.![]()
Ha máshol csináltatod a vasadat, az neked jó mi, de ha gari gond van egyből lehet visszakullogni a márkaszervizbe és elsírni magad.
Nem tudom belinkelni,de egy csomó friss cikk ír erről.Marha egyszerű egyébként a történet,utánajárok hogy mit követel ilyen esetben a szerviz,és ennyi.
Azt ismered, hogy "annak van elsőbbsége, akinek megadják" ?
Nem hát.
Kérlek ezt ne! Ez már nekem kellemetlen.nemtomm írta: ↑2023.01.21., szomb. 21:33Ahogy látom szomorúan te is beálltál a cég érdekeit ( fogalmam sincs melyik márkánál dolgozol) képviselniVinkler írta: ↑2023.01.21., szomb. 20:52Úúúúúúr Isten! Annnyira jó vagy! Egy úttörő! Soha, senkinek nem jutott még eszébe az, ami neked! A jogszabályt senki sem olvasta el, vagy senki sem úgy, ahogy te! Kérlek vezess minket! Te vagy a fény az éjszakában!Shimano írta: ↑2023.01.21., szomb. 20:14
Akkor most mire ez a nagy magabiztosság.Eddig azt szajkóztátok hogy ilyen nincs,most meg hogy még is van,már az megy hogy van de kevés,gratulálok.
Én egy hasznos és sokakat is érinthető nem igazán köztudott dologra hívtam fel a figyelmet,erre meg azt kapom amit,köszi.
Egyébként meg teljesen hivatalos lesz a szervizem két utcányira tőlem egy márkafüggetlen szervizben,erről biztosított a tulaj is,mivel beszéltem vele erről közben.Nem egyet,és nem is kettőt csinált már,szóval csak óvatosan az ilyen én mindent jobban tudok kioktató dumákkal a jövőben.
Valami olyasmi volt egyébként a háttérben,hogy a márkaszervizek versenyelőnyét sikerült a márkafüggetleneknek csökkentenie valamilyen módon,+ a fogyasztók szabad döntési jogára is vonatkozott az a jogszabály,ami kimondja azt,hogy az sérül azzal hogy nem választhatnak csak a márkaszervizek közt.![]()
Gondolom nálad pitizni kell egy garis cserénél a legjavából , hogy megkapja az ember ami jár![]()
Az irásaidból ez jön le sajnos nem vagy semennyire sem vagy ügyfélbarát csak a profit az a legfontosabb.![]()
Jól van no,ön nyert,jár a nyalóka.
Én csak annyit tennék hozzá, hogy nem autós területről ismerem Vinklert. Azt sem tudom, hol dolgozik. De amit előtte csinált, azt bátran állítom ( többszöri, személyes tapasztalat), hogy nagyon is ügyfélbarátként csinálta. Mindig figyelt a vendégekre és maximális szolgáltatást, maximális termékeket kaptak tőle.
A legutóbbi 3 autómhoz nem volt már papíralapú szervizkönyv. 2014-es BMW F31, 2017-es BMW F31 és 2021-es Skoda Octavia.
Ahogy látom szomorúan te is beálltál a cég érdekeit ( fogalmam sincs melyik márkánál dolgozol) képviselniVinkler írta: ↑2023.01.21., szomb. 20:52Úúúúúúr Isten! Annnyira jó vagy! Egy úttörő! Soha, senkinek nem jutott még eszébe az, ami neked! A jogszabályt senki sem olvasta el, vagy senki sem úgy, ahogy te! Kérlek vezess minket! Te vagy a fény az éjszakában!Shimano írta: ↑2023.01.21., szomb. 20:14Akkor most mire ez a nagy magabiztosság.Eddig azt szajkóztátok hogy ilyen nincs,most meg hogy még is van,már az megy hogy van de kevés,gratulálok.
Én egy hasznos és sokakat is érinthető nem igazán köztudott dologra hívtam fel a figyelmet,erre meg azt kapom amit,köszi.
Egyébként meg teljesen hivatalos lesz a szervizem két utcányira tőlem egy márkafüggetlen szervizben,erről biztosított a tulaj is,mivel beszéltem vele erről közben.Nem egyet,és nem is kettőt csinált már,szóval csak óvatosan az ilyen én mindent jobban tudok kioktató dumákkal a jövőben.
Valami olyasmi volt egyébként a háttérben,hogy a márkaszervizek versenyelőnyét sikerült a márkafüggetleneknek csökkentenie valamilyen módon,+ a fogyasztók szabad döntési jogára is vonatkozott az a jogszabály,ami kimondja azt,hogy az sérül azzal hogy nem választhatnak csak a márkaszervizek közt.
Akkor most hogy már más érv nincs,átváltasz gúnyolódásba,nagyon jó,csinálhatod,de ez gyanítom senkit sem fog érdekelni,engem főként nem.
Úúúúúúr Isten! Annnyira jó vagy! Egy úttörő! Soha, senkinek nem jutott még eszébe az, ami neked! A jogszabályt senki sem olvasta el, vagy senki sem úgy, ahogy te! Kérlek vezess minket! Te vagy a fény az éjszakában!Shimano írta: ↑2023.01.21., szomb. 20:14Akkor most mire ez a nagy magabiztosság.Eddig azt szajkóztátok hogy ilyen nincs,most meg hogy még is van,már az megy hogy van de kevés,gratulálok.Vinkler írta: ↑2023.01.21., szomb. 19:18Van egy pár ilyen szerviz. De egy kezemen meg tudom számolni…nemtomm írta: ↑2023.01.21., szomb. 18:23Mielőtt egymás torkának esnétek itt van tőlem egy Audi Vw BMW azt hiszem Skoda szerviz is aki garis autókat is szervizeltet teljesen hivatalosan szervizkönyvet is vezethet … az alkatrészt az importőrtől kell rendelni sok megkötés van de működik a szerviz….pecsétes irat is van hozzá szóval létezik ilyen![]()
![]()
![]()
Mondjuk ők se olcsók de sokkal barátibb áron dolgoznak mint a német szakszervizek![]()
![]()
Én egy hasznos és sokakat is érinthető nem igazán köztudott dologra hívtam fel a figyelmet,erre meg azt kapom amit,köszi.
Egyébként meg teljesen hivatalos lesz a szervizem két utcányira tőlem egy márkafüggetlen szervizben,erről biztosított a tulaj is,mivel beszéltem vele erről közben.Nem egyet,és nem is kettőt csinált már,szóval csak óvatosan az ilyen én mindent jobban tudok kioktató dumákkal a jövőben.
Valami olyasmi volt egyébként a háttérben,hogy a márkaszervizek versenyelőnyét sikerült a márkafüggetleneknek csökkentenie valamilyen módon,+ a fogyasztók szabad döntési jogára is vonatkozott az a jogszabály,ami kimondja azt,hogy az sérül azzal hogy nem választhatnak csak a márkaszervizek közt.
Akkor most mire ez a nagy magabiztosság.Eddig azt szajkóztátok hogy ilyen nincs,most meg hogy még is van,már az megy hogy van de kevés,gratulálok.Vinkler írta: ↑2023.01.21., szomb. 19:18Van egy pár ilyen szerviz. De egy kezemen meg tudom számolni…nemtomm írta: ↑2023.01.21., szomb. 18:23Mielőtt egymás torkának esnétek itt van tőlem egy Audi Vw BMW azt hiszem Skoda szerviz is aki garis autókat is szervizeltet teljesen hivatalosan szervizkönyvet is vezethet … az alkatrészt az importőrtől kell rendelni sok megkötés van de működik a szerviz….pecsétes irat is van hozzá szóval létezik ilyen![]()
![]()
![]()
Mondjuk ők se olcsók de sokkal barátibb áron dolgoznak mint a német szakszervizek![]()
![]()
Van egy pár ilyen szerviz. De egy kezemen meg tudom számolni…nemtomm írta: ↑2023.01.21., szomb. 18:23Mielőtt egymás torkának esnétek itt van tőlem egy Audi Vw BMW azt hiszem Skoda szerviz is aki garis autókat is szervizeltet teljesen hivatalosan szervizkönyvet is vezethet … az alkatrészt az importőrtől kell rendelni sok megkötés van de működik a szerviz….pecsétes irat is van hozzá szóval létezik ilyen![]()
![]()
![]()
Mondjuk ők se olcsók de sokkal barátibb áron dolgoznak mint a német szakszervizek![]()
![]()
Engedjük!Shimano írta: ↑2023.01.21., szomb. 17:16Mondom hogy engedjük el.Vinkler írta: ↑2023.01.21., szomb. 16:41Az előző szervizhez képest 365 nap.Shimano írta: ↑2023.01.21., szomb. 16:28
Dehogy sértődöm,ahhoz több kéne,de azért ne próbáljuk ki.Szó nincs róla,csak éppen nem kaptam arról konkrét infót amit kérdeztem,és így felesleges rágni tovább a dolgot.A hetet azzal kezdem majd hogy felhívok pár vw szervizt,és meglátjuk mit mondanak.Még az sem világos hogy a 3 éves ellenőrző szerviz időpontja a forgalomba helyezéstől számított 3 év,vagy az amit a kocsi ki ír.Az életszerűség az utóbbit mondatja,annak ellenére hogy 6 ezer km sem ment bele egy év alatt,de rákérdezek erre is.A kétévesre egy hónappal előbb vittem valamiért,és azóta számol vissza az autó,most meg "mondja" egy ideje hogy vinni kell hamarosan.
Infotainment-autó-beállítások-szerviz. Meg tudod nézni.
Konkrétan leírtam, de akkor leírom így. HA NEM MÁRKASZERVIZBEN SZERVIZELED, AZ IMPORTŐR ÁLTALÁBAN MINDEN GARANCIÁLIS JELLEGŰ JAVÍTÁST ELUTASÍT.
Ettől függetlenül felhívhatsz bárkit.
Az is le van írva, hogy hogyan kell karbantartani az autót, de látszólag ezt sem olvastad el. Alapvető információk hiányában is megy a kötekedés és észosztás. Ne haragudj de ez full gáz. Tipikus unaloműzős gittrágás.
Az ellenőrző szeviz 365 naponta, vagy 30 000 km. Az olajcsere dinamikus, de Max 2 év, vagy 30 000 km.De egy konkrét eset.Ismerősöm aki ajánlotta a szakit,évek óta hozzá viszi a vasat,és most a gari vége felé volt egy probléma a kocsival amit a márkaszerviz kifogás nélkül megoldott,pedig egy többszáz ezres tételről volt szó.Valami csak lehet abban amit pedzegetek,de ha te úgy tudod ahogyan,azt is elfogadom,csak kérlek azt ne kioktató módon tedd,mert az nagyon nem jön be.
![]()
Mondom hogy engedjük el.Vinkler írta: ↑2023.01.21., szomb. 16:41Az előző szervizhez képest 365 nap.Shimano írta: ↑2023.01.21., szomb. 16:28Dehogy sértődöm,ahhoz több kéne,de azért ne próbáljuk ki.Szó nincs róla,csak éppen nem kaptam arról konkrét infót amit kérdeztem,és így felesleges rágni tovább a dolgot.A hetet azzal kezdem majd hogy felhívok pár vw szervizt,és meglátjuk mit mondanak.Még az sem világos hogy a 3 éves ellenőrző szerviz időpontja a forgalomba helyezéstől számított 3 év,vagy az amit a kocsi ki ír.Az életszerűség az utóbbit mondatja,annak ellenére hogy 6 ezer km sem ment bele egy év alatt,de rákérdezek erre is.A kétévesre egy hónappal előbb vittem valamiért,és azóta számol vissza az autó,most meg "mondja" egy ideje hogy vinni kell hamarosan.
Infotainment-autó-beállítások-szerviz. Meg tudod nézni.
Konkrétan leírtam, de akkor leírom így. HA NEM MÁRKASZERVIZBEN SZERVIZELED, AZ IMPORTŐR ÁLTALÁBAN MINDEN GARANCIÁLIS JELLEGŰ JAVÍTÁST ELUTASÍT.
Ettől függetlenül felhívhatsz bárkit.
Az is le van írva, hogy hogyan kell karbantartani az autót, de látszólag ezt sem olvastad el. Alapvető információk hiányában is megy a kötekedés és észosztás. Ne haragudj de ez full gáz. Tipikus unaloműzős gittrágás.
Az ellenőrző szeviz 365 naponta, vagy 30 000 km. Az olajcsere dinamikus, de Max 2 év, vagy 30 000 km.
Az előző szervizhez képest 365 nap.Shimano írta: ↑2023.01.21., szomb. 16:28Dehogy sértődöm,ahhoz több kéne,de azért ne próbáljuk ki.Vinkler írta: ↑2023.01.21., szomb. 15:37Te kérdeztél valamit. Én elmondtam, hogy hogyan működik. Neked ez nem tetszik, ok. Ettől meg nem kell megsértődni.Shimano írta: ↑2023.01.21., szomb. 15:33
Tudom hogy ott dolgozol,de ettől függetlenül még nem kéne csak azt az álláspontot hajtani ami a márkaszerviz érdeke.Világosan le van írva nem egy,és nem is két helyen az hogy a független szervizek is végezhetnek garin belüli cseréket.Hogy miként és milyen feltételekkel lehetséges ez,azt majd megkérdezem máshol,mert láthatóan itt csak az egyik oldal véleménye tükröződik vissza.
Engedjük is el,zárjuk a témát,mert ennek így semmi értelme.![]()
Szó nincs róla,csak éppen nem kaptam arról konkrét infót amit kérdeztem,és így felesleges rágni tovább a dolgot.A hetet azzal kezdem majd hogy felhívok pár vw szervizt,és meglátjuk mit mondanak.Még az sem világos hogy a 3 éves ellenőrző szerviz időpontja a forgalomba helyezéstől számított 3 év,vagy az amit a kocsi ki ír.Az életszerűség az utóbbit mondatja,annak ellenére hogy 6 ezer km sem ment bele egy év alatt,de rákérdezek erre is.A kétévesre egy hónappal előbb vittem valamiért,és azóta számol vissza az autó,most meg "mondja" egy ideje hogy vinni kell hamarosan.
Én az autóra “hallgatnék”.