Győzött a jobb
Edéék sokat jönnek ide versenyezni, mi is sokat jártunk hozzájuk, bár Stubán nemrég ott kötött ki csapatigazgatóként (esetleg így kerülhetett szóba BP), de axxem ott kiismerték két év alatt, amihez nálunk 20+ kellett
Győzött a jobb

Szerintem vàsárold fel és webshopban kiszórod. Nálunk 3700.... Nem találtam a folttiaztítót, rozsdamarót vettem


Igen is, meg nem is.
Perdze. RevTools a márkája,típus jobbkézavl2 írta: ↑2022.08.07., vas. 07:13na ez az !
a sok piszkálás - tudományos tizedmilliméters állítás - során nyomatékkulccsal húzod meg ? a megfelelö nyomatéktól eltérés veszélyét írja pärt![]()
Jóhogy. Pl nekem a dogmán lévő Talon K1-et nem mindegy,lent hol fogtam,mert volt ahol a felkar beleért a kormány felső rédzébe. Ciket olvasd el,ezt nagyon eltalálták.AAttila írta: ↑2022.08.07., vas. 01:28Ez jópofa kormány, tetszikrevox írta: ↑2022.08.07., vas. 01:14Nu, megkrperestem. Sose néztem utána, mert előtre már volt fsa Vero-m, ott tetszett meg az fsa hajlítása, majd az akkor csúcs alu fsa energy wing pro (vagy valami ilyesmi neve volt, most a télikerómon van). Aztán jött az ötlet, hogy SLK, a csúcs. Bár ez a cikk nem csúcsnak írja, halovány lövésem nincs, mi volt fölötte. 2014-ben 100ezer volt akciósan, az akkor nekekm soknak tűnt![]()
Xal az fsa-k papíron azt tudják, mint sok más kormány: 80/125, de arról nimcs szó sehol, hogy mindezt úgy teszi, ha az alsó része sokkal jobban hátranyúlik, mint más kormányok esetén. Sokkal kényelmesebben le lehet nyúlni, lassab tekrperéskor is, mert a kormány vége közel van.
Mai szemmel ennyi lapítás felül már semmi, nem egy modern forma, de elég merev és mellé jól csillapít felfele. Azóta vettem egy fsa team issue alukarbont (lehet ez volt a csúcs? De ez meg nem tiszta karbon, csak héj) Talán ennek a legjobb a hajlítása és valsz a 4 közül a merevsége is. Ez a Ganban van beszerelve, az fix, mocskos merev, de talán az SLK kényelmeseb és ez jobban illik a reacto viselkedéséhez.
https://road.cc/content/review/72404-fs ... -handlebar
Itt jól látszik az alsófogás hátranyúlása...
IMG_20220807_010922_002.jpg![]()
Ez jópofa kormány, tetszikrevox írta: ↑2022.08.07., vas. 01:14Nu, megkrperestem. Sose néztem utána, mert előtre már volt fsa Vero-m, ott tetszett meg az fsa hajlítása, majd az akkor csúcs alu fsa energy wing pro (vagy valami ilyesmi neve volt, most a télikerómon van). Aztán jött az ötlet, hogy SLK, a csúcs. Bár ez a cikk nem csúcsnak írja, halovány lövésem nincs, mi volt fölötte. 2014-ben 100ezer volt akciósan, az akkor nekekm soknak tűnt![]()
Xal az fsa-k papíron azt tudják, mint sok más kormány: 80/125, de arról nimcs szó sehol, hogy mindezt úgy teszi, ha az alsó része sokkal jobban hátranyúlik, mint más kormányok esetén. Sokkal kényelmesebben le lehet nyúlni, lassab tekrperéskor is, mert a kormány vége közel van.
Mai szemmel ennyi lapítás felül már semmi, nem egy modern forma, de elég merev és mellé jól csillapít felfele. Azóta vettem egy fsa team issue alukarbont (lehet ez volt a csúcs? De ez meg nem tiszta karbon, csak héj) Talán ennek a legjobb a hajlítása és valsz a 4 közül a merevsége is. Ez a Ganban van beszerelve, az fix, mocskos merev, de talán az SLK kényelmeseb és ez jobban illik a reacto viselkedéséhez.
https://road.cc/content/review/72404-fs ... -handlebar
Itt jól látszik az alsófogás hátranyúlása...
IMG_20220807_010922_002.jpg

Na, kicsit próbáltam visszapörgetni a dolgokat. Lehet akkor már el volt piszkálva az eredeti beállítás, mert szerintem előtte már kísérletezgettem stucnikkal. 10°, 17°, eltérő hosszak, meg vettem egy karbonstucnit is, de az folyton fellazult. Amíg fogott, nagyon merev volt, de azt akkor dobtam ki, amikor együtt voltunk a parádi körön és a döcögős lejtőn kilazultak a csavarjai és szép lassan bukott előre
Olyan ez,mint a hifi, ha egyszer beállt, nem kel piszkálni. De az utóbbi kb 2 évben sokat piszkálgattam a kormányt is, ilyen-olyan stucnik próbálbatásával... A végén mindig az eredeti felállás került vixxa
Pedig lehuppant. Akkorát pukkant, azt hittem darabokra tört,de semmi, csak lefordult előre. Monnyuk bazi nagy hupliba mentem bele. Ahogy felértünk a keresztirányú járdára, ott volt. 2014-ben lett meghúzva, lehet lazult már. A reacton azóta is az a kormány van, nincs baja... Korábban a tiszatónál, a kiskőrei betontáblákon verettük nyélen, gond nélkül... Bár az nem utcai használat, inkáb paris roubaix madzsar módra (bár az akkor utcai használat

Mer nem emléxel, hogy az abádszalóki részhajrában elérve a falut, egy bazi nagy kátyúba beledöccentem és lebicsaklott... Utána nagyon nem találtam az eredeti helyét...


