Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!

Autós topik autósoknak

Avatar
komarfamily
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 2236
Csatlakozott: 2015.04.27., hétf. 16:30
Értékelés: 1068
Tartózkodási hely: Dusseldorf

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: komarfamily »



Esetleg, ha tudsz várni egy kicsit...
 
2E2FA6DF-029D-4DCC-9AD4-7B20360603F6.jpeg

ez miben másabb mint ami most van?

Avatar
Tonyka
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5842
Csatlakozott: 2005.09.08., csüt. 00:27
Értékelés: 2573

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: Tonyka »


igy van, nehany napja ezt probaltam emliteni. nem ugy van, hogy diesel az rossz, benzines meg jo es kesz
Az a baj a legtöbb hozzászólás ebben a témában a tudatlanságból fakad. A többségnek halvány gőze nincs a miértekről, csak vagdalkoznak jó magyar szokás szerint. Ha valami rossz, akkor én rávágok egy másik rosszat, ezzel meg van oldva. Meg sem fordul a cseppnyi eszekben, h feltegyék a kérdést, vajon miért jutott idáig a dolog. Miért foglalkozik ezzel mindenki, miért akartak csalni az autógyártók, miért a dízeleket okolják? Csupa miért, persze a tisztelt tulajok nem kíváncsiak a miértre, csak fröcsögés van, másra mutogatva. Először is a dízel sokkal több számunkra káros anyagot bocsájt ki, mint a benzines. Értesd ez alatt megy pacekba, halmozódik benned, a testünk természetes védőernyője 0 ér ellene. Tehát ott tartunk, h nap mint nap halmozzuk magunkban a rengeteg káros részecskét, ami amúgy arról híres, h minden egyéb káros anyagot is megköt maga mellé. Szóval ott tartunk, h kivédhetetlen egészségromboló hatása van. Ez nem lehet, meg talán, hanem tény. Ez magyarázatot ad a cégek csalására, és a nyugati országokban sorra elbukott perekre, amiből rendre az emberek jönnek ki nyertesen az állam meg fizethet. Nem tud mit tenni, orvosi tény a párhuzam a dízel nano részecskéinek rákkeltő hatásáról. Tehát, van ez a kellemes tulajdonsága a Dízelnek, mind ez megfejelve az iszonyatos darabszámmal. Így nem csoda, h a városok sokszor dupláját meghaladó szennyezési érték miatt a dízeleket veszik elő. Érdekes lenne, ha darabszámra jóval csekélyebb, és káros anyag kibocsájtásra is csekélyebb benzines autókat vennék elő. Amivel amúgy megjegyzem együtt élünk 100 éve, míg a nagynyomású dízel csak kb. 18 éve rombolja az egészségünket. 
Samsung 65NU7022,Epson TW9400,Focal Electra:1027Be,CC1008 Be,1008Be,Atmos:RevelW560,Oppo UDP205,Marantz AV8802A,Parasound:5125,5250,2x Velodyne SPL12000ultra,Kábelek:Nordost,Shiva, Magus,Blue Heaven,Dream Caster,Hi Diamond 2,LAPP ÖLFLEX,2x AQ Husky,Fapaci&Kontaset,Bydium TI-TAB119"5xMiniDSP

Avatar
avl2
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 4707
Csatlakozott: 2007.08.23., csüt. 14:50
Értékelés: 1623

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: avl2 »



...Sőt amúgy az öreg kormos nem nagynyomású nem okoz akkora károkat, mint a modern. ..
 
...Ha egyszer annyira kis méretű (nano) részecskéket bocsájt ki, h egyszerűen nem tudják megfogni akkor be kell szüntetni a gyártását, vagy szabályzással lehetetlenné tenni a használatát....

 
erre van valami konkret nem ujsagiros, nepszerüsitös, linkgyüjtös, populista, stb., hanem tudomanyos, valos, bizonyitott linked ?  
 
pl.: DPF utan a reszecskeszam a reszecskemeret függvenyeben,  euro3-4-5-6 -ra vagy különbözö bef.nyomas esetere, ahol nagyobb bef.nyomassal több a kis reszecske, mint kis bef.nyomasra (hisz ezt irod)
 
 
a tudomanyos alapossaggal, igen sok euros müszerekkel, megismetelt es megismetelhetö mért tények makacs dolgok, persze erzelmeket maskepp lehet gerjeszteni.
 
pl.: https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC3973853/  fig8 (nem ugy mutatja, hogy nagyobb nyomassal több a finom reszecske:

 
fig10: nem azt mutatja, hogy DPF valahol gondot okozna.

 
 szöveg szerint:
Zikoridse [65] shows that, by using a closed particulate filter, the emitted particle number can be reduced by several orders of magnitude across the entire spectrum of sizes and that the particle number concentration downstream of the DPF is within the range of the ambient air concentration. The same is shown in Figure  10 (left, center) for a diesel passenger car with DPF. Here too, both the particle number as well as the particulate mass is reduced by several orders of magnitude and the particle number concentration is within the range of the background level. With ADAC [66], it was possible to show for different legal test cycles as well as for further driving conditions that the particle number for a vehicle with DPF is below that of a vehicle without DPF by several orders of magnitude regardless of the cycle. At a constant speed of 80 km/h, a vehicle with DPF on average emits an approximately 10,000 times lower particle number. The particle number concentration is also within the range of the background level here. Schmidt [67] shows that the particulate mass is reduced by at least 2 orders of magnitudes with a closed DPF on a commercial vehicle engine.
 
azaz: szamos valos meres a DPF hatasossagat igazolja, utana mindenfele meretü reszecske szama nagysagrenddel kevesebb, mint nelküle, es DPF utan a kipuf.gaz a környezö levegö szintjen van reszecske szempontbol.
 
ezek a meresek nem egyszerüek, többfele meröeszköz van rajuk, szuper erzekeny minden mindenre, 1 meresböl veszelyes következtetest levonni, stb.  pl.: "Based on the results of the particle number emission measurement in the NEDC of new, conditioned vehicles, it appears that there can be wide variations for different vehicles of the same type and model and that, even for repeated measurements performed on the same vehicle, differences in the range of roughly 100% must be taken into account. "
 
illetve:
"Nucleation, adsorption, absorption, and coagulation during sampling and dilution depend upon many variables, including dilution rate, (or residence time at intermediate dilution ratio), humidity, temperature, and relative concentrations of carbon and volatile matter. – Changes of more than two orders of magnitude in nanoparticle concentration may occur as dilution conditions are varied"
"A significant amount of particulate matter (e.g. 90 % of the number and 30% of the mass) is formed during exhaust dilution from material present in the vapor phase in the tailpipe (e.g., sulfuric acid, fuel and oil residues). – New particles are formed by nucleation."
 
nem egyszerü a kerdes.
 
megismetlem: nalunk a cegnel 10+ eve voltak ilyen meresek, es mar akkor azt mondtuk: a technologia tudja azt, hogy a kipufogogaz tisztabb, mint egy nagyvaros levegöje. a technologia megvan, arrol nem tehet, hogy regen nem volt meg, es arrol sem, ha nem alkalmazzak, "kikötik okosba", stb.
 
 
vagy: http://courses.washington.edu/cive494/D ... leSize.pdf  fig3 is az ellenkezöjet mutatja: modernebb, ujabb motor minden meretböl kevesebbet produkal
 

 
termeszetesen nem ez a forum az, ahol ezek a kerdesek eldölnek (söt: nem is kivanok itt vitatkozni ezen), de tenyleg erdekelne: miert irod, hogy a nagynyomasu technologia a bünös, hol vannak az objektiv meresek ennek alatamasztasara ?  en igen sok olyat lattam, hogy a nagynyomasu bef. is segiti a reszecskeszam es plane a reszecsketömeg csökkenteset. erdekelne (plane több) meres, ami ennek ellenkezöjet mutatja, azaz azt, amit mondassz es fent beideztem, köszönöm.

Avatar
avl2
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 4707
Csatlakozott: 2007.08.23., csüt. 14:50
Értékelés: 1623

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: avl2 »


Épp ezért a közvetlen befecskendezéses benzines is probléma. ...
igy van, nehany napja ezt probaltam emliteni. nem ugy van, hogy diesel az rossz, benzines meg jo es kesz

Avatar
Acme
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 2285
Csatlakozott: 2005.12.05., hétf. 12:23
Értékelés: 500

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: Acme »


Tipikus politikusok. Nyilatkoznak, ígérgetnek ész és értelem nélkül. Most ezzel lehet szavazatot szerezni. Pár éve az atomerőműveket kellet gyorsan bezárni. (A migránsokat már meg se merem említeni, Merkel ott nagyot alkotott.)
Nálunk se jobb a helyzet: a prémium kamuhibridek zöld rendszámot kapnak, miközben a valós fogyasztásuk többszöröse egy átlag autónak... hogy miért jár nekik az ingyen parkolás, továbbra is rejtély. A parkoló autó az egyetlen, ahol nem számít, milyen motor van benne.
 
Ebből sose volt, és sose lesz dízel    (kár, hogy hibrid, az lesz):
 

Kép: RX470 - SR6003 - HW55ES/UE40JU7000 Hang: Xonar Essence ST/XB 930QS - Octave - Unico - GX200 Csend: Canamp - HD600
 
"Az a baj az interneten talált idézetekkel, hogy sosem lehetsz biztos a forrásban." - Abraham Lincoln

Avatar
greenbio
Törzsvendég
Törzsvendég
Hozzászólások: 1889
Csatlakozott: 2008.01.26., szomb. 18:22
Értékelés: 412

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: greenbio »


Mindre sor fog kerülni, igazából semmi különbség kor alapján tiltani. Sőt amúgy az öreg kormos nem nagynyomású nem okoz akkora károkat, mint a modern. Maga a technológia felelős a szennyezésért, az óriási darabszám. Hozhatnak bármilyen euró 6 meg 7 motorokat. A nagynyomású porlasztás megmarad olyannak amilyen. Ha egyszer annyira kis méretű (nano) részecskéket bocsájt ki, h egyszerűen nem tudják megfogni akkor be kell szüntetni a gyártását, vagy szabályzással lehetetlenné tenni a használatát. Meg lehet érteni, így is éveket késtek ezzel, meg lehet nézni az adatokat, hogyan állnak a nagyvárosok odakint. Biztos vagyok abban is, h Budapest is fuldoklik ugyanebben. 
és könnyű megjósolni, hogy mi lesz, ha pl. Németország néhány nagyvárosa meglépi a tiltást: eladhatatlan lesz ott a dízel autó. ekkor a balkán rácuppan ezekre az autókra, "mer' keveset eszik oszt milyen jól megy"

Avatar
Mathias
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 1569
Csatlakozott: 2005.02.02., szer. 10:07
Értékelés: 274

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: Mathias »


Sőt amúgy az öreg kormos nem nagynyomású nem okoz akkora károkat, mint a modern. ... A nagynyomású porlasztás megmarad olyannak amilyen.
Épp ezért a közvetlen befecskendezéses benzines is probléma. Azokra is kell már részecskeszűrő a következő generációban. (illetve azt hiszem már most is van néhányon.)
Amúgy most ha a németeknek a NOx kibocsátással volt a bajuk és mondjuk még a 0,08g/km-es dízel Euro 6 maradhatott csak akkor a benzinesek közül ennek az Euro 4 felel meg(szintén 0,08g/km NOx-al) és akkor Euro 1-3-ig is ki kell tiltani a benzines autókat, ha következetesek akarnak lenni és tényleg a NOx szennyezést akarják csökkenteni.

Avatar
Tonyka
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5842
Csatlakozott: 2005.09.08., csüt. 00:27
Értékelés: 2573

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: Tonyka »


Azóta azt olvastam, hogy az euro4, vagy az alatt érintett. Az euro5, kesőbb jön képbe.
Mindre sor fog kerülni, igazából semmi különbség kor alapján tiltani. Sőt amúgy az öreg kormos nem nagynyomású nem okoz akkora károkat, mint a modern. Maga a technológia felelős a szennyezésért, az óriási darabszám. Hozhatnak bármilyen euró 6 meg 7 motorokat. A nagynyomású porlasztás megmarad olyannak amilyen. Ha egyszer annyira kis méretű (nano) részecskéket bocsájt ki, h egyszerűen nem tudják megfogni akkor be kell szüntetni a gyártását, vagy szabályzással lehetetlenné tenni a használatát. Meg lehet érteni, így is éveket késtek ezzel, meg lehet nézni az adatokat, hogyan állnak a nagyvárosok odakint. Biztos vagyok abban is, h Budapest is fuldoklik ugyanebben. 
Samsung 65NU7022,Epson TW9400,Focal Electra:1027Be,CC1008 Be,1008Be,Atmos:RevelW560,Oppo UDP205,Marantz AV8802A,Parasound:5125,5250,2x Velodyne SPL12000ultra,Kábelek:Nordost,Shiva, Magus,Blue Heaven,Dream Caster,Hi Diamond 2,LAPP ÖLFLEX,2x AQ Husky,Fapaci&Kontaset,Bydium TI-TAB119"5xMiniDSP

Avatar
Vinkler
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 14152
Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
Értékelés: 9151
Tartózkodási hely: Szentendre

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: Vinkler »



Nagyot tévedsz, Euro 5-ig, a 6 nincs benne csak.
 
Azóta azt olvastam, hogy az euro4, vagy az alatt érintett. Az euro5, kesőbb jön képbe.
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos

Avatar
Tonyka
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5842
Csatlakozott: 2005.09.08., csüt. 00:27
Értékelés: 2573

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: Tonyka »


Egyelőre a régebbi, korszerűtlenebb autókról van szó. Gondolom euro3, vagy az alatt.
Nagyot tévedsz, Euro 5-ig, a 6 nincs benne csak. 
Samsung 65NU7022,Epson TW9400,Focal Electra:1027Be,CC1008 Be,1008Be,Atmos:RevelW560,Oppo UDP205,Marantz AV8802A,Parasound:5125,5250,2x Velodyne SPL12000ultra,Kábelek:Nordost,Shiva, Magus,Blue Heaven,Dream Caster,Hi Diamond 2,LAPP ÖLFLEX,2x AQ Husky,Fapaci&Kontaset,Bydium TI-TAB119"5xMiniDSP

Avatar
Acme
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 2285
Csatlakozott: 2005.12.05., hétf. 12:23
Értékelés: 500

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: Acme »

Kép: RX470 - SR6003 - HW55ES/UE40JU7000 Hang: Xonar Essence ST/XB 930QS - Octave - Unico - GX200 Csend: Canamp - HD600
 
"Az a baj az interneten talált idézetekkel, hogy sosem lehetsz biztos a forrásban." - Abraham Lincoln

Avatar
Vinkler
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 14152
Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
Értékelés: 9151
Tartózkodási hely: Szentendre

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: Vinkler »



Koszi
 
elvileg az áfa után még 16%t kapok szóval remélem egy évesen annyiért fogom tudni továbbadni mint amennyiért vettem
 
én is a skodára hajlok
Esetleg, ha tudsz várni egy kicsit...  

Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos

Avatar
AVX
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 29300
Csatlakozott: 2007.02.20., kedd 22:34
Értékelés: 3308

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: AVX »


Csak hibridként lesz kapható a vadonatúj Audi A6!
https://www.vezess.hu/genfi-autoszalon/ ... acio-2018/
Bevezetéskor (2018. nyár) kétféle motorral kínálják az autót: a 3.0 TFSI 340 lóerős, csúcsnyomatéka 500 Nm, álló helyzetből 5,1 mp alatt gyorsul 100 km/órára. A 3.0 TDI 286 lóerős, nyomatéka 620 Nm, gyorsulásáról nem ír a gyári közlemény.
 
 
 





Avatar
Vinkler
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 14152
Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
Értékelés: 9151
Tartózkodási hely: Szentendre

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: Vinkler »

Egyelőre a régebbi, korszerűtlenebb autókról van szó. Gondolom euro3, vagy az alatt.
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos

Avatar
greenbio
Törzsvendég
Törzsvendég
Hozzászólások: 1889
Csatlakozott: 2008.01.26., szomb. 18:22
Értékelés: 412

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: greenbio »



Remélhetőleg uniós tagként meg fogjuk tenni a szűkséges intézkedéseket. Budapestre is ráférne a kitiltás. Idő kérdése mikorra gyűrűzik el hozzánk is. Ha el is kezdene hozzánk dőlni, lenyomná az itthoni árakat. Viszont szép lassan egyre kevesebben fogják megvenni, mert azért a hírek terjednek. Vannak egészség tudatosabb polgárok is. Ha meg nehéz lesz eladni, meg fillérekért, akkor nem lesz nagy biznisz, remélhetőleg............... Az új autó eladásokban egyértelmű a dízelek lejtmenete. Az autó gyártók, az ügyesebbek kihátrálnak, és jól is teszik, sőt minél hangosabban teszik annál jobb lesz a megítélésük. A Volvo, és a Fiat meglépi. 
 
https://totalcar.hu/magazin/hirek/2018/ ... paign=link

a PSA is:
https://totalcar.hu/magazin/hirek/2018/ ... a_citroen/
 
Róma is:
https://totalcar.hu/magazin/hirek/2018/ ... don_belul/

Avatar
Tonyka
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5842
Csatlakozott: 2005.09.08., csüt. 00:27
Értékelés: 2573

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: Tonyka »


"A döntéssel kapcsolatban még egy dolgot ki kell emelnünk: a Németországban nyomott áron értékesített dízelautók a mostaninál is nagyobb mértékben zúdulnának rá a hazai használtautó-piacra."
Remélhetőleg uniós tagként meg fogjuk tenni a szűkséges intézkedéseket. Budapestre is ráférne a kitiltás. Idő kérdése mikorra gyűrűzik el hozzánk is. Ha el is kezdene hozzánk dőlni, lenyomná az itthoni árakat. Viszont szép lassan egyre kevesebben fogják megvenni, mert azért a hírek terjednek. Vannak egészség tudatosabb polgárok is. Ha meg nehéz lesz eladni, meg fillérekért, akkor nem lesz nagy biznisz, remélhetőleg............... Az új autó eladásokban egyértelmű a dízelek lejtmenete. Az autó gyártók, az ügyesebbek kihátrálnak, és jól is teszik, sőt minél hangosabban teszik annál jobb lesz a megítélésük. A Volvo, és a Fiat meglépi. 
 
https://totalcar.hu/magazin/hirek/2018/ ... paign=link
Samsung 65NU7022,Epson TW9400,Focal Electra:1027Be,CC1008 Be,1008Be,Atmos:RevelW560,Oppo UDP205,Marantz AV8802A,Parasound:5125,5250,2x Velodyne SPL12000ultra,Kábelek:Nordost,Shiva, Magus,Blue Heaven,Dream Caster,Hi Diamond 2,LAPP ÖLFLEX,2x AQ Husky,Fapaci&Kontaset,Bydium TI-TAB119"5xMiniDSP

Avatar
Acme
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 2285
Csatlakozott: 2005.12.05., hétf. 12:23
Értékelés: 500

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: Acme »


"A döntéssel kapcsolatban még egy dolgot ki kell emelnünk: a Németországban nyomott áron értékesített dízelautók a mostaninál is nagyobb mértékben zúdulnának rá a hazai használtautó-piacra."
 

 
 
https://www.portfolio.hu/vallalatok/ceg ... paign=link

Kép: RX470 - SR6003 - HW55ES/UE40JU7000 Hang: Xonar Essence ST/XB 930QS - Octave - Unico - GX200 Csend: Canamp - HD600
 
"Az a baj az interneten talált idézetekkel, hogy sosem lehetsz biztos a forrásban." - Abraham Lincoln

Avatar
Tonyka
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5842
Csatlakozott: 2005.09.08., csüt. 00:27
Értékelés: 2573

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: Tonyka »


Végre megtörtént, Európa szépen lassan elismeri, h nagyon mellényúlt a dízel éltetésével. Szép lassan le fog esni minden dízeltulajnak, h komoly gondok vannak, és rohadt káros az a vacak amit annyira éltetnek. Remélem gyűrűzni fog, és ez a hullám végigsöpör mindenhol. Aztán újabb, és újabb szankciók fogják követni. Sok év lesz ameddig eltűnnek az országutakról, bár ha már holnap eltűnnének már az is késő lenne. 
 
https://www.portfolio.hu/vallalatok/ceg ... paign=link
Samsung 65NU7022,Epson TW9400,Focal Electra:1027Be,CC1008 Be,1008Be,Atmos:RevelW560,Oppo UDP205,Marantz AV8802A,Parasound:5125,5250,2x Velodyne SPL12000ultra,Kábelek:Nordost,Shiva, Magus,Blue Heaven,Dream Caster,Hi Diamond 2,LAPP ÖLFLEX,2x AQ Husky,Fapaci&Kontaset,Bydium TI-TAB119"5xMiniDSP

Avatar
AVX
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 29300
Csatlakozott: 2007.02.20., kedd 22:34
Értékelés: 3308

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: AVX »


Avatar
Acme
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 2285
Csatlakozott: 2005.12.05., hétf. 12:23
Értékelés: 500

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: Acme »


Bocsi, sajnos csak a facelift előttről találtam közös fotót.
Ha ugyanebben az árban van 420i, akkor nem kell sokat gondolkoznod 
 

A baj az, hogy mindkettő a régi modell
 
A biztonság kedvéért még írtam a bmws ismerősnek hátha akad egy nagyon akciós 420i

Kép: RX470 - SR6003 - HW55ES/UE40JU7000 Hang: Xonar Essence ST/XB 930QS - Octave - Unico - GX200 Csend: Canamp - HD600
 
"Az a baj az interneten talált idézetekkel, hogy sosem lehetsz biztos a forrásban." - Abraham Lincoln

Avatar
komarfamily
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 2236
Csatlakozott: 2015.04.27., hétf. 16:30
Értékelés: 1068
Tartózkodási hely: Dusseldorf

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: komarfamily »



First world problem: tessék választani
 
 

A baj az, hogy mindkettő a régi modell
 
A biztonság kedvéért még írtam a bmws ismerősnek hátha akad egy nagyon akciós 420i

Avatar
Acme
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 2285
Csatlakozott: 2005.12.05., hétf. 12:23
Értékelés: 500

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: Acme »


First world problem: tessék választani
 

Kép: RX470 - SR6003 - HW55ES/UE40JU7000 Hang: Xonar Essence ST/XB 930QS - Octave - Unico - GX200 Csend: Canamp - HD600
 
"Az a baj az interneten talált idézetekkel, hogy sosem lehetsz biztos a forrásban." - Abraham Lincoln

Avatar
Vinkler
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 14152
Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
Értékelés: 9151
Tartózkodási hely: Szentendre

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: Vinkler »



Szűkül a kör. Lebeszéltem egy találkát a Porsche Hunngáriával.
 
Vagy octavia rs vagy az új mazda 6 jön szóba.
 
Bár a mazda szalonokkal kapcsolatban még mindig csalódott vagyok mivel csesztek visszaírni de a mazda mégis jobban tetszik bár a benzines rs régi vágyam.
 
Csak fél/egy évre venném aztán meglátjuk mi sül ki belőle?

Mindkettő jó autó, de más világ.
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos

Avatar
Acme
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 2285
Csatlakozott: 2005.12.05., hétf. 12:23
Értékelés: 500

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: Acme »



 

Koszi
 
elvileg az áfa után még 16%t kapok szóval remélem egy évesen annyiért fogom tudni továbbadni mint amennyiért vettem
 
én is a skodára hajlok

Kép: RX470 - SR6003 - HW55ES/UE40JU7000 Hang: Xonar Essence ST/XB 930QS - Octave - Unico - GX200 Csend: Canamp - HD600
 
"Az a baj az interneten talált idézetekkel, hogy sosem lehetsz biztos a forrásban." - Abraham Lincoln

Avatar
komarfamily
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 2236
Csatlakozott: 2015.04.27., hétf. 16:30
Értékelés: 1068
Tartózkodási hely: Dusseldorf

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: komarfamily »



Az RS Octi nagyon jó választás, én is kacérkodtam vele anno. Baromi jól tartja az árát, és a 2.0 TSI a legmegbízhatóbbak közül való. A Skyactiv-ban vonzó az "örök élet" ígérete, de ha volt már modern turbós benzinesed, a Skyactivot gyengének fogod érezni. (Ráadásul láttunk már elromlós szívó motort is bőven, szóval a Skyactive-nak még bizonyítania kell)
+ a Skodánál jóval többet lehetett alkudni (bár nem tudom, most milyen a helyzet, de én 1 évesen annyiért láttam hirdetni az Octimat, amennyiért kihoztam a szalonból)

Koszi
 
elvileg az áfa után még 16%t kapok szóval remélem egy évesen annyiért fogom tudni továbbadni mint amennyiért vettem
 
én is a skodára hajlok

Válasz küldése

Vissza: “Autó Sport és szórakozás”