Azér' a hétvégén a Liege-n amikor Evenepoel hirtelen kiállva megindult és a(z akkor még) száraz aszfalton is "elkapart" a hátsó kerék, kíváncsi lennék, hogy az hány W (vagy Nm, vagy HP




Azér' a hétvégén a Liege-n amikor Evenepoel hirtelen kiállva megindult és a(z akkor még) száraz aszfalton is "elkapart" a hátsó kerék, kíváncsi lennék, hogy az hány W (vagy Nm, vagy HP
Hát a kicsin már inkább csak álltam,mint ültemrevox írta: ↑2023.04.24., hétf. 16:18azóta mentem egy kört a Gannal![]()
Ha eladom,tuti borulok egyet és eltöröm a villát, amit majd nem találok sehol![]()
mer kéne? átgondolhatom... ha jó célt szolgál, egye-fene, de alapvetően most visszatartom alkatrésznek (villa,nyeregcső, bilincsek,cssvarok,apróságok,ami egyedi...) De Te különlegesen kegyelt vagy, ha kell, az jó helyre megy. Kellet Neked ráülni a kicsire![]()
oszt még így is majd Te tekered a legtöbbet. mi lenne, ha lenne motivációd?asebestyen írta: ↑2023.04.24., hétf. 15:32Egyszerű motivációvesztés. :) Aztán beneveztem egy monti versenyre, hátha majd attól megjön, hogy készülni kell, de nem jött meg, úgyhogy átadtam a nevezésem Zolinak.![]()
azóta mentem egy kört a Gannal
Egyszerű motivációvesztés. :) Aztán beneveztem egy monti versenyre, hátha majd attól megjön, hogy készülni kell, de nem jött meg, úgyhogy átadtam a nevezésem Zolinak.
mer mi a baj? tök jó számokat produkálsz. senki nem hajt, olyan ütemben csinálod ,ahogy Neked jó.asebestyen írta: ↑2023.04.24., hétf. 14:27A múltkor közel voltam, hogy abbahagyom a sport szintű kerékpározást, a tervszerű edzést meg végképp. Én se igen tekertem vagy 2 hétig, de lehet több.Most kezdek megint tekerni, de néha elég nehéz rávenni magam.
![]()
A múltkor közel voltam, hogy abbahagyom a sport szintű kerékpározást, a tervszerű edzést meg végképp. Én se igen tekertem vagy 2 hétig, de lehet több.
Én kb 2 hete nem tudtam edzeni sem.
És Te végül nem indultál?
ja, ezt csak piszkoskodásnak írtam oda (pályások és országútisoknál között divat az élcelődés) ráadásul a goodMorning szmájli gőzöm sincs, hogy került belerevox írta: ↑2023.04.23., vas. 22:19
ááá, pályások négyszögtengellyel járnak. Egy mezei integráltat ledarálnak, ha megindul a nyomatékpärt írta: ↑2023.04.23., vas. 22:03Ja, valóban. Azok a mutatós, meseküllőzésű kerekek nem biztos, hogy boldogok lennének a kihívástól. Meg gondolom, a treking némileg alkalmasabb is az újrakezdéshez.
De pofás gép.Azért akármennyire is leslankulsz majd, az a középcsapágy/hajtómű páros mindenképp szűk keresztmetszet lesz.
én se tudom, miért ez, de ez az egy észérv jut eszembe, hogy a sok megindulással járó versenyszámok esetén azokat a bődületes Wattokat az ifx, hogy legjobban a négyszögtengely viseli el. Vinkler tudná ezt jól elmesélni, én bevallom, eltévedek a pályaversenyek nevében, de rengeteg olyan szám van,ahol hirtelen, nagyon rövid távon, 50-100méter kell iszonyatosan nagyot katapultálni. Ezek bicók se elől, se hátul nem rendelkeznek váltóval. a Verseny elején belövöd,mi az az áttétel ami neked jó és azt rakod fel a bicajra és azzal tolod végig az etapot, de ez sok esetben csak 100-200méter, vagy 400méter, vagy 1 kili, vagy 4 kili. A 4km már hosszúnak számítpärt írta: ↑2023.04.24., hétf. 12:05Versenyzéshez úgy általában láma vagyok, pályához meg végképp fogalmatlan, szóval lehet, hogy tényleg beleragadtak a négyszögtengelybe. A négyszögtengelynek több előnye is van:revox írta: ↑2023.04.24., hétf. 07:33Semmi extra, de a pályabringák zöme mai napig négyszögtengelyes. Rövid távokon brutál nagy erőt fejtenek ki a pályás megindulások. Gondolom ez a legbiztosabb kontakt tengely és hajtókar között. Sokan a petentpedál mellé klipszszíjat is használnak a stabil pedálfogásért.
1. Olcsó.
A többi nem jut eszembe. Szerintem ahol a hajtás hatékonysága fontos, ott felejtős. Első váltóssal meg pláne, lehetetlen úgy beállítani, hogy ne súroljon be. Magamfajta pálcikaembernél is, flekkenezős rájderek alatt meg pláne. Már a közel harminc éves Octalink is körökkel jobb nála minden szempontból.
Versenyzéshez úgy általában láma vagyok, pályához meg végképp fogalmatlan, szóval lehet, hogy tényleg beleragadtak a négyszögtengelybe. A négyszögtengelynek több előnye is van:revox írta: ↑2023.04.24., hétf. 07:33Semmi extra, de a pályabringák zöme mai napig négyszögtengelyes. Rövid távokon brutál nagy erőt fejtenek ki a pályás megindulások. Gondolom ez a legbiztosabb kontakt tengely és hajtókar között. Sokan a petentpedál mellé klipszszíjat is használnak a stabil pedálfogásért.
meg sisak, szemüveg... egyesületi megbeszélésen, ahol civilben volt mindenki, volt, akin elgondolkodtam, ki is lehetst81 írta: ↑2023.04.24., hétf. 07:15Nagy a valószínűsége:-) Suhanás közben gyors reakció kell a másik felismerésében:-)asebestyen írta: ↑2023.04.23., vas. 20:38Az is jó kör, 2022-ben elég sokat mentem arra.![]()
Biztos találkoztunk már az úton, csak nem tudtuk, hogy ki a másik.Illetve én néha magamat se ismerem fel.
![]()
![]()
Semmi extra, de a pályabringák zöme mai napig négyszögtengelyes. Rövid távokon brutál nagy erőt fejtenek ki a pályás megindulások. Gondolom ez a legbiztosabb kontakt tengely és hajtókar között. Sokan a petentpedál mellé klipszszíjat is használnak a stabil pedálfogásért.
Nagy a valószínűsége:-) Suhanás közben gyors reakció kell a másik felismerésében:-)asebestyen írta: ↑2023.04.23., vas. 20:38Az is jó kör, 2022-ben elég sokat mentem arra.![]()
Biztos találkoztunk már az úton, csak nem tudtuk, hogy ki a másik.Illetve én néha magamat se ismerem fel.
![]()
![]()
Nah, ezt fejtsd ki, kérlek!
ááá, pályások négyszögtengellyel járnak. Egy mezei integráltat ledarálnak, ha megindul a nyomatékpärt írta: ↑2023.04.23., vas. 22:03Ja, valóban. Azok a mutatós, meseküllőzésű kerekek nem biztos, hogy boldogok lennének a kihívástól. Meg gondolom, a treking némileg alkalmasabb is az újrakezdéshez.
De pofás gép.Azért akármennyire is leslankulsz majd, az a középcsapágy/hajtómű páros mindenképp szűk keresztmetszet lesz.
És hogy tervezed? Mennyi kg-val tudsz felülni?Vinkler írta: ↑2023.04.23., vas. 21:43Nem.
Mondom, h még nem tudok felülni rá.![]()
Ja, valóban. Azok a mutatós, meseküllőzésű kerekek nem biztos, hogy boldogok lennének a kihívástól. Meg gondolom, a treking némileg alkalmasabb is az újrakezdéshez.