A fastly-t nem ismerem sajnos, de most rákerestem, és a honlapja alapján nekem úgy tűnik, ő nem elsődleges felhőszolgáltató (nem IaaS-Provider mint pl. az AWS vagy Azure vagy Alicloud stb.. /IaaS= "Infrastructure as a Service"), hanem egy Edge PaaS-Provider (PaaS: "Platform as a Service", ami egy (vagy több) specifikus IaaS-Provider által biztosított infrastruktúrán fut /a fastly oldalán 9 darab IaaS provider van felsorolva
Ha így van, akkor elképzelhető, hogy a fastly-nál éri el a Tidal az erőforrások korlátait, deelnézve, hogy mennyi neves netes SaaS- illetve IoT-megoldás használja a Fastly-t, én inkább a "Tidal nem fizetett elő..." jellegű okra gyanakodnék, mert ha platformszintű lenne a probléma, ez minden a platformot használó egyéb szolgáltatást is érintene...
(egy kicsit nehéz hosszabb előadás nélkül pár sorban magyarázni a felhőalapú szolgáltatások rétegeit és felépítését, mert elég hosszú /tartottam már ilyen bevezető előadásokat fejlesztők számára a cégünknél, 1-másfél óra a minimum a nagyon-nagyon fogalmi szintű alapokhoz





