Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
Kerékpározás
Online
- Vinkler
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 13961
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 8898
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Kerékpározás
A 60-as kerék már eléggé hardcore. Meg az is kár, hogy lemaradtak 19 mm-nél, miközben a trend már szélesedik.
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Re: Kerékpározás
én se annak szántam, csak gyors közreadtam. haver ma reggel küldte. minden évben új bicajt vesz, gondolom most megint váltott valamit és ilyenkor kiszórja a "régi"-t. megláttam az árat, akit érdekel, ennyiért ez elég kedvező, csak szóltam. szerintem már a 3ezer eurót nyaldossa a WTO. viszont,ha valakit érdekel, nem tudom centrírozni. nem tudom betenni az állványba az átütös kereket. ha valakinek kell,adok egy telszámot,aztán megebszélitek. nekem a végső árat mondta, nemtom mennyiért hirdeti facebook trithlonos és egyéb hirdetőkben.
...
most nézem, lentebb ment az ára... csak 2450... azt nem értem, itt USB csapágyakat írnak,de én ebben CULT-ra emlékszem. de akkor lehet rosszul...
https://www.campagnolo.com/us-en/bora-w ... WTO60.html
edit: egy peremes szettet találtam amagicbike-nál,az volt 550ezer

a faxt... a tárcsást is annyiért adják... akkor passz, mennyire jó vétel...
https://magicbike.hu/termek/campagnolo- ... erekszett/
Szalon tudja megmondani akkor, mi az igazság...
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
- Vinkler
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 13961
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 8898
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Kerékpározás
Nekem van pár kulacstartóm elfekvőbe. De nem apróhirdetés, így nem teszem fel ide. 
Pedig van citromsárga is, milyen jól menne az SMP nyereghez!

Pedig van citromsárga is, milyen jól menne az SMP nyereghez!

Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Re: Kerékpározás
Bora wto 60 +szelep.
3-4ezret ment kb, hobbista
400ezer
3-4ezret ment kb, hobbista
400ezer
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
11 órás indulásra szavazok.
Japán vonal: Accuphase, Denon
Német vonal: Lindemann, Quadral
Magyar vonal: "Fapaci-féle" Luxor Gold
Német vonal: Lindemann, Quadral
Magyar vonal: "Fapaci-féle" Luxor Gold
Re: Kerékpározás
A parkoló alkalnas mindenre :)
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
- Vinkler
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 13961
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 8898
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Kerékpározás
Legyen 11:00
Tiszafüred Lidl parkoló?
Vagy esetleg lenne tipp átöltözésre alkalmasabb helyre?
Tiszafüred Lidl parkoló?
Vagy esetleg lenne tipp átöltözésre alkalmasabb helyre?
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Re: Kerékpározás
Ezt részben magamra veszem.
Nekem a 11:00 ideális, de a 10:30 is még simán működhet. Csak a duplázókra gondolva, amiben szerintem én is benne lehetek, és a vissza kocsikázást sem elfelejtve

Lindemann Musicbook Source; Anthem P2; Elac FS 409, HiDiamond
Online
Online
Mikor legyen a start?
- Vinkler
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 13961
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 8898
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Kerékpározás
Esélyes lehet.pärt írta: ↑2025.04.09., szer. 20:14Mi sem szoktunk letérni róla, megállni is inkább csak egy csokira, pisilésre, fotóra. Mivel széltől eltekintve nem nagyon van ami kifárasszon, inkább csak a végén lazulunk lángosozás közben. Tényleg nem hosszú az egész, de ugye ez most nem verseny, bőven lesz alkalom nézelődni közben. A táj kellemes, de persze kissé monoton a műfaj miatt: füves töltésoldal, facsoportok, itt-ott látszik a víz is. Az elején a hidakon azért elég látványos.st81 írta: ↑2025.04.09., szer. 19:58Nem ismerem a környéket, hogy milyen leágazások vannak ahová érdemes eltekerni, pihenni egyet, aztán visszatérni a bringaútra. Kétszer voltam ott versenyen, de az a kerékpárúton ment végig, nem volt idő nézelődni. Abszolút benne vagyok a gurulós, megpihenős verzióban.
(A visszakört félkomolyan írtam, de ha valaki nagyon erősködne, lehet, hogy egy lángos után betársulnék.)
Mikor legyen a start?
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Online
(A visszakört félkomolyan írtam, de ha valaki nagyon erősködne, lehet, hogy egy lángos után betársulnék.
)
- pärt
- Hazajáró lélek
- Hozzászólások: 3887
- Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
- Értékelés: 4981
- Tartózkodási hely: Eger
Re: Kerékpározás
Mi sem szoktunk letérni róla, megállni is inkább csak egy csokira, pisilésre, fotóra. Mivel széltől eltekintve nem nagyon van ami kifárasszon, inkább csak a végén lazulunk lángosozás közben. Tényleg nem hosszú az egész, de ugye ez most nem verseny, bőven lesz alkalom nézelődni közben. A táj kellemes, de persze kissé monoton a műfaj miatt: füves töltésoldal, facsoportok, itt-ott látszik a víz is. Az elején a hidakon azért elég látványos.st81 írta: ↑2025.04.09., szer. 19:58Nem ismerem a környéket, hogy milyen leágazások vannak ahová érdemes eltekerni, pihenni egyet, aztán visszatérni a bringaútra. Kétszer voltam ott versenyen, de az a kerékpárúton ment végig, nem volt idő nézelődni. Abszolút benne vagyok a gurulós, megpihenős verzióban.
(A visszakört félkomolyan írtam, de ha valaki nagyon erősködne, lehet, hogy egy lángos után betársulnék.

Re: Kerékpározás
Nem ismerem a környéket, hogy milyen leágazások vannak ahová érdemes eltekerni, pihenni egyet, aztán visszatérni a bringaútra. Kétszer voltam ott versenyen, de az a kerékpárúton ment végig, nem volt idő nézelődni. Abszolút benne vagyok a gurulós, megpihenős verzióban.pärt írta: ↑2025.04.08., kedd 22:59A bringaúton szoktunk menni (és csak egy kört![]()
), így tényleg viszonylag hamar megvan. De kalandvágyból tényleg mehetünk egyszer egy oda-visszát is.
Bár az én öreg csontjaim rövidebbekre vannak kalibrálva, de vannak itt páran, akik szoktak hosszabbakat is gurulni, úgyhogy hajrá.
Japán vonal: Accuphase, Denon
Német vonal: Lindemann, Quadral
Magyar vonal: "Fapaci-féle" Luxor Gold
Német vonal: Lindemann, Quadral
Magyar vonal: "Fapaci-féle" Luxor Gold
Re: Kerékpározás
ami nekem még erről beugrik,hogy nem is csak a tempó, hanem a kanyarok még a kockakő előtt elnyújtják a sort és nem egyszerre érkezik oda 100ember, hanem eloszlik. Magyarul,már az S kombó előtt helyezkednie kell,annak,aki menni akar a kövesen és persze elől akar lenni (pl magának megválasztva a nyomvonalat) lesz tülekedésSnipi írta: ↑2025.04.09., szer. 11:56Most néztem a Roubaix idei útvonalát, és megint mókoltak egyet az Arenberg-nél. (Most tudom hogy ez az Arenberg, még kb. 10 percig.). Tavaly egy "sikán" volt a bejárat előtt, ezzel próbálták meg elkerülni azt, hogy ezer-háromszázzal zúgjanak rá a zötyögőre, idén kb. 500 méterrel előbb elmennek egy párhuzamos utcába, és a kockakő előtt egy jobb-bal kanyarral (visszajönnek az eredeti útra) akarják a sebességet csökkenteni.

avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
Most néztem a Roubaix idei útvonalát, és megint mókoltak egyet az Arenberg-nél. (Most tudom hogy ez az Arenberg, még kb. 10 percig.
). Tavaly egy "sikán" volt a bejárat előtt, ezzel próbálták meg elkerülni azt, hogy ezer-háromszázzal zúgjanak rá a zötyögőre, idén kb. 500 méterrel előbb elmennek egy párhuzamos utcába, és a kockakő előtt egy jobb-bal kanyarral (visszajönnek az eredeti útra) akarják a sebességet csökkenteni.

Re: Kerékpározás
asebestyen írta: ↑2025.04.09., szer. 10:35Hát jah, ha ezt (rendszeresen) olvassák, egy verseny pszichés terhelése már semmi.revox írta: ↑2025.04.09., szer. 10:30jaaaa,én a látható törzsmagra gondoltam csak. Még Zoli néha hallatja a hangját, de sokan csak read onlyasebestyen írta: ↑2025.04.09., szer. 10:15
Vannak itt nálam - akár sokkal - powerebb meg több munkát elvégző kerékpárosok, csak Ők nem nem fognak jönni (az az érzésem sajnos).de én is tudok olyanról, akiről nem is képzeltem volna, hogy olvassa
![]()
![]()
![]()


Aki versenyzői szinten bringázik, az nagyon más szinten míveli ezt az egészet. ide szeritnem sokan, én legalábbis biztos, inkább csak trécselni járok a cimbikhez. néha bringázunk, de főleg pärttal tudok összefutni. de nekem pl bicaj alig volt a seggem alatt az elmúlt évben. másnem,egy kicsit itt pótolok az élményből, hacsak gondolati síkon is teszem

avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
- asebestyen
- V.I.P.
- Hozzászólások: 6123
- Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
- Értékelés: 7545
- Tartózkodási hely: Bokod
Re: Kerékpározás
Hát jah, ha ezt (rendszeresen) olvassák, egy verseny pszichés terhelése már semmi.revox írta: ↑2025.04.09., szer. 10:30jaaaa,én a látható törzsmagra gondoltam csak. Még Zoli néha hallatja a hangját, de sokan csak read onlyasebestyen írta: ↑2025.04.09., szer. 10:15Vannak itt nálam - akár sokkal - powerebb meg több munkát elvégző kerékpárosok, csak Ők nem nem fognak jönni (az az érzésem sajnos).revox írta: ↑2025.04.09., szer. 09:12
Jelenleg, van egy igen erős sejtésem Sebi, aki kimagaslik a csoportból ez elvégzett munkát tekintve. Ha előreáll, majd loboghat a hajunk![]()
Egyébként, aki nagyon power, úgyis néha előremegy,majd vissza a dögsorra, így akinek több kell, annak lehet lesz ez 85 is a 65 helyett.
de én is tudok olyanról, akiről nem is képzeltem volna, hogy olvassa
![]()


Alces 6 | Mac Mini M1 | Audio-gd Reference 10.32 | Genelec 1031APM aktív monitorok | DIY Oyaide kábelezés
Re: Kerékpározás
jaaaa,én a látható törzsmagra gondoltam csak. Még Zoli néha hallatja a hangját, de sokan csak read onlyasebestyen írta: ↑2025.04.09., szer. 10:15Vannak itt nálam - akár sokkal - powerebb meg több munkát elvégző kerékpárosok, csak Ők nem nem fognak jönni (az az érzésem sajnos).revox írta: ↑2025.04.09., szer. 09:12
Jelenleg, van egy igen erős sejtésem Sebi, aki kimagaslik a csoportból ez elvégzett munkát tekintve. Ha előreáll, majd loboghat a hajunk![]()
Egyébként, aki nagyon power, úgyis néha előremegy,majd vissza a dögsorra, így akinek több kell, annak lehet lesz ez 85 is a 65 helyett.


avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Re: Kerékpározás
ja. ott nem volt innováció,csak egy ötlet. De akkor elég hamar lefejezték

ez a kerékpumpálós dolog, előbb-utóbb, valsz bekerülhet, elterjedhet versenyeken. De ott is csak akkor lesz érdemes használni,ha van oka. Mondjuk a Bükk fennsíkra felmenni, pontosabban onnan lefele lenne vele mit kezdeni... Pärt nem véletlenül tudott egyből példálózni

avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
- asebestyen
- V.I.P.
- Hozzászólások: 6123
- Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
- Értékelés: 7545
- Tartózkodási hely: Bokod
Re: Kerékpározás
Vannak itt nálam - akár sokkal - powerebb meg több munkát elvégző kerékpárosok, csak Ők nem nem fognak jönni (az az érzésem sajnos).revox írta: ↑2025.04.09., szer. 09:12
Jelenleg, van egy igen erős sejtésem Sebi, aki kimagaslik a csoportból ez elvégzett munkát tekintve. Ha előreáll, majd loboghat a hajunk![]()
Egyébként, aki nagyon power, úgyis néha előremegy,majd vissza a dögsorra, így akinek több kell, annak lehet lesz ez 85 is a 65 helyett.
Alces 6 | Mac Mini M1 | Audio-gd Reference 10.32 | Genelec 1031APM aktív monitorok | DIY Oyaide kábelezés
Online
- Vinkler
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 13961
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 8898
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Kerékpározás
Egy egyszerű, montikon is használt dropper nyeregcső volt.
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Re: Kerékpározás
akkor ez egyszer ellőhető,kiskapu volt


avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu
Online
- Vinkler
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 13961
- Csatlakozott: 2011.02.13., vas. 23:02
- Értékelés: 8898
- Tartózkodási hely: Szentendre
Re: Kerékpározás
A verseny után be is tiltották.revox írta: ↑2025.04.09., szer. 09:49
ezekről eszembe jutott az a leengedhető nyeregcső... nem tudom, az UCI vizsgálta e, de akkor még szerintem az a szabály élt egységesen, magasságtól függően (mostmár magasságfüggő), hogy a nyereg orrának a középtengely függőleges síkjától minimum 5 centire kell lenni. Ha leengednek egy nyerget,az előrébb kúszik... nem tudom, mérték e a nyeregorrt leengedett állásban... Ha nem és valaki megóvja és belül esik az 5 centin, ugrik az első hely. De lehet ezt lemodellezték, csak akkor meg felemelve van nagyon hátul. de megnyerte, de mintha nem forradalmasította volna a versenpályákat...![]()
Apple / PS Audio / Linn / Parasound / Diy Active ATC
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Gyertyára sem vet rossz fényt az, hogy fogyton fogy, amíg világít. / Fodor Ákos
Online
Re: Kerékpározás
ezekről eszembe jutott az a leengedhető nyeregcső... nem tudom, az UCI vizsgálta e, de akkor még szerintem az a szabály élt egységesen, magasságtól függetlenül (mostmár magasságfüggő), hogy a nyereg orrának a középtengely függőleges síkjától minimum 5 centire kell lenni. Ha leengednek egy nyerget,az előrébb kúszik... nem tudom, mérték e a nyeregorrt leengedett állásban... Ha nem és valaki megóvja és belül esik az 5 centin, ugrik az első hely. De lehet ezt lemodellezték, csak akkor meg felemelve van nagyon hátul. de megnyerte, de mintha nem forradalmasította volna a versenpályákat...Snipi írta: ↑2025.04.09., szer. 09:28A Sagan-nak volt valamelyik Roubaix-on olyan bringája, hogy valamit tudott a kormányon kapcsolgatni. Ha jól emlékszem az első villa (teleszkóp ? ) rugózását tudta vele valahogy állítani. De részleteket nem tudok.revox írta: ↑2025.04.09., szer. 09:21
ott a nyeregmagasság volt állítható. lejtmentben így lentebb van a súlypont, de -súlyponttól függetlenül is- manőverezni is jobban lehet alacsony üléspoziban (kanyarokban jobban tudsz helyezkedni az ülésen,jobbra-balra és a karod is lazábban markolja a kormányt, jobban ki tudod mozgatni a bicajt magad alatt), meg kicsit áramvonalasabb is az ember, de az első kettő viszi a dolog nagy hányadát.
de rubéra is találtak már ki teleszkópos nyeregcsövet,amit lehet merevíteni a síkon, ahol nem baj,ha nem rugózik a rider.
de ez eladhatóbb találmány lesz... amúgy az állítható nyeregcső talán FSA, de erre nem teszem a nyakam. talán sima 27,2-es körszelvényű volt.

A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára revox 2025.04.09., szer. 09:51-kor.
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu
halfnote.hu