Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!

Kerékpározás

Online
Avatar
lacee
Beköltözött
Beköltözött
Hozzászólások: 2776
Csatlakozott: 2015.02.10., kedd 18:22
Értékelés: 1149

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: lacee »

Szokásos jó a téli formán :D 102,7 kg. 31_1_21.gif
Hozzá kellene kezdeni valamit csinálni, mire itt a tavasz megint kezdhetek mindent előről…csak séta+napi 6 km. bringa…egyelőre ennyi.Decemberben is elestem a munkába menet, kicsúszott a kanyarban a bringa alólam,jót estem,de hát kell nekem menőzni Continental slick gumival :P Kinti tekerés hosszabb távon így nálam nem aktuális,spinning gépem meg ott rohad a sarokba.
IMG_0838.jpeg
IMG_0838.jpeg (97.1 KiB) Megtekintve 666 alkalommal
Azért ennyire nem :D

Online
Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 13784
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4321
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

pärt írta:
2024.01.09., kedd 10:46
Azért Taiwan és népi Kína két világ - ez itt az előbbi. Taiwanon már harminc éve is tudtak jó cuccokat készíteni, utóbbiban meg kb. az utóbbi évtizedben, de simán előfordul, hogy a tervezéstől a csomagolásig bezárólag egy csomó olyan emberen megy át, akik még a saját munkafázisukat sem látják át, nemhogy egy lépéssel azon túl, minőségellenőrzés meg csak a normális cégeknél létezik, a tyúkól manufaktúráikban nulla. Mondjuk például egy Winspace Lún Hyper valószínűleg ugyanazt tudja, mint egy jobb taiwani gyártó terméke, csak még olcsóbb is valamivel, de az alis fostengerből halászni kész orosz rulett.
jogos! milyen náci vagyok :D amúgy a kínai mágusok is elég komoly gépsort szoktak mutogatni, persze mutatják a certifikált AN Vx kábelt is
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Online
Avatar
pärt
Hazajáró lélek
Hazajáró lélek
Hozzászólások: 3895
Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
Értékelés: 4989
Tartózkodási hely: Eger

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: pärt »

Azért Taiwan és népi Kína két világ - ez itt az előbbi. Taiwanon már harminc éve is tudtak jó cuccokat készíteni, utóbbiban meg kb. az utóbbi évtizedben, de simán előfordul, hogy a tervezéstől a csomagolásig bezárólag egy csomó olyan emberen megy át, akik még a saját munkafázisukat sem látják át, nemhogy egy lépéssel azon túl, minőségellenőrzés meg csak a normális cégeknél létezik, a tyúkól manufaktúráikban nulla. Mondjuk például egy Winspace Lún Hyper valószínűleg ugyanazt tudja, mint egy jobb taiwani gyártó terméke, csak még olcsóbb is valamivel, de az alis fostengerből halászni kész orosz rulett.

Online
Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 13784
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4321
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

nem tudom,mennyire xarok a kínai kerekek, nemigazán próbáltam még, bár a mr wheel is félig china és nem volt annyira fényes, de ilyen soron, ilyen technikai lehetőségekkel és a végén számomra egy kondo ezüstbányával felérő kerékösszeszerelő munkaasztallal, hogyazistenbe nem tudnak jót gyártani? Bár, biztos vannak jók is, csak nehéz megtalálni a sok lom között. mellesleg kína afféle nyersanyagnagyhatalom, még az ág se húzza őket...


youtu.be/C5aXws6mijQ
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Online
Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 13784
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4321
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

aladin66 írta:
2024.01.09., kedd 08:32
Anélkül, hogy értenék hozzá; a Garmin szerint... ;)
Nekem Polar Vantage V2 méri/becsüli a VO2maxot, ott (nekem) 43 fölött már elit kategória van.
Szeptemberben még 54-56 között volt, most 50-52.
téli álom, majd felmegy :smile32:
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Online
Avatar
AAttila
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5693
Csatlakozott: 2008.09.08., hétf. 11:47
Értékelés: 3526

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: AAttila »

aladin66 írta:
2024.01.09., kedd 08:32
Anélkül, hogy értenék hozzá; a Garmin szerint... ;)
Nekem Polar Vantage V2 méri/becsüli a VO2maxot, ott (nekem) 43 fölött már elit kategória van.
Szeptemberben még 54-56 között volt, most 50-52.
[/quote]

Nekem Garmin Hrm Tri van. Most, hogy még nem olyan jellegű a munka, nekem is 49-51. Tavaly alapozás után 55-57, de már március vége,április eleje után nem tudtam edzeni. Idén töltöm be az 50-et. Kíváncsi leszek. :rolleyes:

Avatar
aladin66
Kezdő Fórumlakó
Kezdő Fórumlakó
Hozzászólások: 282
Csatlakozott: 2018.10.24., szer. 16:39
Értékelés: 45
Tartózkodási hely: Budapest

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: aladin66 »

Anélkül, hogy értenék hozzá; a Garmin szerint... ;)
[/quote]

Nekem Polar Vantage V2 méri/becsüli a VO2maxot, ott (nekem) 43 fölött már elit kategória van.
Szeptemberben még 54-56 között volt, most 50-52.

Online
Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 13784
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4321
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

pärt írta:
2024.01.08., hétf. 21:22
Az X8 kicsit érzelemdúsabb, áramlóbb hangon duruzsol hajtáskor, míg a dekás tízsebességes egy precízebb, ugyanakkor kissé technicista kerregést produkál. Jobban odabax, de érzed, hogy a pedál odarúgásánál a bekattanásban nincs ott a kellő dög, a vázon végigfutó rezgés nem markolja meg és tépi ki a szíved. Melyik a jobb? Nehéz kérdés, mindenképp együtt kell élni velük. Felszínes, pár száz kilométeres benyomások könnyen bevisznek az erdőbe, aztán azon kapjuk magunkat, hogy egy nap, valahol Hajdúszoboszló alatt rémesen vágyódni kezdünk a régi nyolcsebességes analógos ízű láncunk után.
Nehéz sport ez.
azért agyalj el rajta, hogy ugyanazon kazettán egyik esetben 8, míg másik esetben 10 lánckerék van, melyiknek lesz jobb a febontása, színmélysége? naugye...
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Online
Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 13784
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4321
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

asebestyen írta:
2024.01.08., hétf. 21:02
revox írta:
2024.01.08., hétf. 17:24
előtte X8 volt rajta, a nikkel bevonatos, nem állítom,hogy érzek eltérést.
Ez a hülye hifizés teljesen tönkretesz Téged, Revi! :rolleyes: :D
:D :fekverohog:
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Online
Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 13784
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4321
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

AAttila írta:
2024.01.08., hétf. 18:48
Szerintem a képen Revi(az alacsonyabb) és Asebi (a magasabb) látható álruhában a tanítványukkal. Revi felel a bringaprecizitásért/kezelésért, Ákos a feladatok személyre szabásáért és annak pontos végrehajtásáért. Ha valami nem stimmel, kéznél a fenyítőeszköz 31_1_21.gif
A faszinak tuti jó az anyagcseréje és a zsírszázaléka sem több 2-nél. :fekverohog:
pont a kicsit szúrtam ki, milyen matekzseni tekintete van :tutiok:
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Online
Avatar
pärt
Hazajáró lélek
Hazajáró lélek
Hozzászólások: 3895
Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
Értékelés: 4989
Tartózkodási hely: Eger

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: pärt »

Az X8 kicsit érzelemdúsabb, áramlóbb hangon duruzsol hajtáskor, míg a dekás tízsebességes egy precízebb, ugyanakkor kissé technicista kerregést produkál. Jobban odabax, de érzed, hogy a pedál odarúgásánál a bekattanásban nincs ott a kellő dög, a vázon végigfutó rezgés nem markolja meg és tépi ki a szíved. Melyik a jobb? Nehéz kérdés, mindenképp együtt kell élni velük. Felszínes, pár száz kilométeres benyomások könnyen bevisznek az erdőbe, aztán azon kapjuk magunkat, hogy egy nap, valahol Hajdúszoboszló alatt rémesen vágyódni kezdünk a régi nyolcsebességes analógos ízű láncunk után.
Nehéz sport ez.

Avatar
asebestyen
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 6126
Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
Értékelés: 7548
Tartózkodási hely: Bokod

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: asebestyen »

revox írta:
2024.01.08., hétf. 17:24
előtte X8 volt rajta, a nikkel bevonatos, nem állítom,hogy érzek eltérést.
Ez a hülye hifizés teljesen tönkretesz Téged, Revi! :rolleyes: :D
Alces 6 | Mac Mini M1 | Audio-gd Reference 10.32 | Genelec 1031APM aktív monitorok | DIY Oyaide kábelezés



 

Online
Avatar
AAttila
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5693
Csatlakozott: 2008.09.08., hétf. 11:47
Értékelés: 3526

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: AAttila »

Szerintem a képen Revi(az alacsonyabb) és Asebi (a magasabb) látható álruhában a tanítványukkal. Revi felel a bringaprecizitásért/kezelésért, Ákos a feladatok személyre szabásáért és annak pontos végrehajtásáért. Ha valami nem stimmel, kéznél a fenyítőeszköz 31_1_21.gif
A faszinak tuti jó az anyagcseréje és a zsírszázaléka sem több 2-nél. :fekverohog:

Online
Avatar
pärt
Hazajáró lélek
Hazajáró lélek
Hozzászólások: 3895
Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
Értékelés: 4989
Tartózkodási hely: Eger

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: pärt »

revox írta:
2024.01.08., hétf. 17:15
Rotox írta:
2024.01.07., vas. 14:14

29,350 km.
Chain never cleaned and changed only once.
nesze neked KMC :D
Ahol a kerékpárműszerész cimbik kalasnyikovval állnak be veled egy közös fotóhoz, ott bőven 1% feletti nyúlás is megengedett. :D
Túl azon, hogy durva hangja lehetett a láncnak, annyi tudomány azért lehet mögötte, hogy ha nincs lehetőség a rendszeres mosásra, akkor a dzsuvára ráolajozás többet árt, mint a kenés hiánya. Az olajos, homokos, saras zagy ideális csiszolóanyag.

Online
Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 13784
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4321
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

apropó kmc...
nemrég vettem a görgős keróra deathlonból láncot. gyanús volt a lánszemek kialakítása, aztán ráolvasva kiderült, a kmc gyártja nekik, csak töredékáron, igaz, semmi csillivilli bevonat. nem emlékszem,de valami 8 ezer körül volt a 10-es lánc. nyúzom egy ideje (na jó,barokkos túlzás, de ment már eleget), de nemigazán találok rá panaszt. a gyári zsírja nagyon büdös volt. Kicsit hígítottam olajjal (lusta voltam kimosni). Még bűzlött vagy 2-3 alkalommal, de szerintem elmúlt. ez kint nem annyira érdekes, de szobában volt szaga :D ami a lényeg, ez ennyiért azért elég jó láncnak tűnik. előtte X8 volt rajta, a nikkel bevonatos, nem állítom,hogy érzek eltérést. váltó is szépen fut vele, best buy

bocs, 7ezer
https://www.decathlon.hu/p/10-sebessege ... mc=8555637
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Online
Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 13784
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4321
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

Rotox írta:
2024.01.07., vas. 14:14

29,350 km.
Chain never cleaned and changed only once.
nesze neked KMC :D
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Online
Avatar
Rotox
Beköltözött
Beköltözött
Hozzászólások: 2079
Csatlakozott: 2017.04.21., pén. 19:59
Értékelés: 1260
Tartózkodási hely: Pécs

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Rotox »

pärt írta:
2024.01.07., vas. 14:23
Naponta 60 kilométer kellemes, ráérős, van idő barátkozni a helyi tevékkel. Figyelemre méltó a hajtókar feletti árnyékoló, gondolom a szandálos tekerésnél védi a lábat a szénné égéstől.
Ahogy elnézem, nem csak a tevékkel barátkozott. És a szandál is stimmel. Amúgy olasz a srác, Nápoly mellől (a középső).
Csatolmányok
Nicola.jpg

Online
Avatar
pärt
Hazajáró lélek
Hazajáró lélek
Hozzászólások: 3895
Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
Értékelés: 4989
Tartózkodási hely: Eger

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: pärt »

Naponta 60 kilométer kellemes, ráérős, van idő barátkozni a helyi tevékkel. Figyelemre méltó a hajtókar feletti árnyékoló, gondolom a szandálos tekerésnél védi a lábat a szénné égéstől.

Online
Avatar
Rotox
Beköltözött
Beköltözött
Hozzászólások: 2079
Csatlakozott: 2017.04.21., pén. 19:59
Értékelés: 1260
Tartózkodási hely: Pécs

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Rotox »

pärt írta:
2024.01.04., csüt. 10:01
... Én ilyen kihívást legfeljebb a napsütötte délen vállalnék. ...
Ilyen esetleg? Nekem egyre jobban birizgálják a fantáziámat az ilyen és hasonló sztorik (Bicycle Travellers FB csoportból lopva, önkényes rövidítések és kiemelés tőlem):
Period: from 02/09/2022 to 26/12/2023
...
480 days, 29,350 km. Countries visited, even several times: Italy, San Marino, Slovenia, Croatia, Bosnia, Serbia, Kosovo, Macedonia, Bulgaria, Turkey, Kurdistan, Iraq, Kuwait, Saudi Arabia, Emirates, Oman, Emirates, Saudi Arabia, Qatar, Saudi Arabia , Kuwait, Iraq, Iran, Afghanistan, Tajikistan, Uzbekistan, Kazakhstan, Russia, Georgia, Turkey, Bulgaria, Romania, Hungary, Slovenia, Italy.
...
Tires changed only once.
Chain never cleaned and changed only once.
Rear chassis, in aluminium, broken 3 times, once in Iran and twice in Afghanistan. Welded."
Csatolmányok
Afganisztán.jpg

Online
Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 13784
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4321
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

Szalon írta:
2024.01.04., csüt. 09:49
pärt írta:
2023.12.31., vas. 21:26
Összejött az 500?
Jaja, 1 kis szépséghibával, 66km bent történt... a többi kint, kb fele esőben... Hezitáltam, hogy még azt a 66km-t letekerem kint, de inkább snowboardozni mentem helyette... :rolleyes: Kell vmit hagyni jövőre is... :D
szobában tartott, nemdohányzó :D ;peace;
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Online
Avatar
pärt
Hazajáró lélek
Hazajáró lélek
Hozzászólások: 3895
Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
Értékelés: 4989
Tartózkodási hely: Eger

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: pärt »

Szalon írta:
2024.01.04., csüt. 09:49

Jaja, 1 kis szépséghibával, 66km bent történt... a többi kint, kb fele esőben... Hezitáltam, hogy még azt a 66km-t letekerem kint, de inkább snowboardozni mentem helyette... :rolleyes: Kell vmit hagyni jövőre is... :D
Felmentelek. :D Én ilyen kihívást legfeljebb a napsütötte délen vállalnék.
Nem olvastam részletesen, hogy is néz ki pontosan ez az egész: azt hittem négy fal közti kilométerekkel is érvényes. :rolleyes:

Avatar
Szalon
Fórumlakó
Fórumlakó
Hozzászólások: 967
Csatlakozott: 2011.11.14., hétf. 13:09
Értékelés: 1498
Tartózkodási hely: Basel

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Szalon »

pärt írta:
2023.12.31., vas. 21:26
Összejött az 500?
Jaja, 1 kis szépséghibával, 66km bent történt... a többi kint, kb fele esőben... Hezitáltam, hogy még azt a 66km-t letekerem kint, de inkább snowboardozni mentem helyette... :rolleyes: Kell vmit hagyni jövőre is... :D
Csatolmányok
dirty2.jpg
dirty.jpg
Avantgarde Acoustic Duo G2
Avantgarde Acoustic Model THREE
Lumin A1
Siltech

Avatar
asebestyen
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 6126
Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
Értékelés: 7548
Tartózkodási hely: Bokod

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: asebestyen »

Hátha érdekel valakit, hogy melyik zónában mennyi időt érdemes tölteni és az mit fejleszt, Andy Coggan zónázás. A 6. zóna, anaerobic capacity nincs benne valamiért, de könnyen kikövetkeztethető az előtte-utána zónákból. :)
Csatolmányok
Andy Cogan zones.png
Andy Cogan zones.png (229.62 KiB) Megtekintve 798 alkalommal
Alces 6 | Mac Mini M1 | Audio-gd Reference 10.32 | Genelec 1031APM aktív monitorok | DIY Oyaide kábelezés



 

Online
Avatar
AAttila
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5693
Csatlakozott: 2008.09.08., hétf. 11:47
Értékelés: 3526

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: AAttila »

pärt írta:
2024.01.02., kedd 17:25

(Azért a zombi apokalipszisra felkészülve nekem is van még két acélvázam a férfibarlang tetőgerendáira feldobva. :D )IMG20231231091152.jpg
A szoba másik felét mutasd meg, ahol a 2 tartalék titánváz van 31_1_21.gif

Online
Avatar
pärt
Hazajáró lélek
Hazajáró lélek
Hozzászólások: 3895
Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
Értékelés: 4989
Tartózkodási hely: Eger

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: pärt »

Valószínűleg egy nem lerúgott darabot keresett, és ilyen korú acélváznál nem egyszerű pont ideális méretben olyat találni. Azért acélvázat ma már inkább szerelemből használnak, az meg köztudottan vak, de legalábbis a külcsín vezérli. :D
De mint írtam, a gond inkább a rugalmassággal lehet. A Columbus SLX, pláne a sima SL csövek kb. eddig a méretig alkalmasak, nagyobb bringásoknak már vagy vegyesen vagy kizárólag a nagyobb vázméretekhez kifejlesztett, azonos alapanyagú, de robosztusabb SPX csövekből készült váz való.
(Azért a zombi apokalipszisra felkészülve nekem is van még két acélvázam a férfibarlang tetőgerendáira feldobva. :D )
IMG20231231091152.jpg

Válasz küldése

Vissza: “Autó Sport és szórakozás”