Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
Kerékpározás
Kerékpározás
"Még egy kávé és teret váltok." Star Trek - Voyager (Jane Way)
Audio Analogue Maestro & Chario & TEAC & Era300
Audio Analogue Maestro & Chario & TEAC & Era300
Kerékpározás
bicaj gyártó autógyártók..
"Még egy kávé és teret váltok." Star Trek - Voyager (Jane Way)
Audio Analogue Maestro & Chario & TEAC & Era300
Audio Analogue Maestro & Chario & TEAC & Era300
Kerékpározás
Ez jó kis oldal...Egy időben nagyon rácsúsztam a súlymániára,akkor napi rendszerességgel nézegettem... :lol!:
te is csokkentetted a sulyod, vagy csak a bringat kinoztad?
Kerékpározás
talaltam ilyen topikot http://www.light-bikes.com/bikegallery/ ... sp?id=1507
http://www.light-bikes.com/bikegallery/ ... asp?id=451
Ez jó kis oldal...
Egy időben nagyon rácsúsztam a súlymániára,akkor napi rendszerességgel nézegettem... :lol!:
Saját súly vagy a kerékpáré?
- ValhallA
- Tizezresek klubja
- Hozzászólások: 12997
- Csatlakozott: 2008.02.11., hétf. 20:48
- Értékelés: 7099
Kerékpározás
talaltam ilyen topikot http://www.light-bikes.com/bikegallery/ ... sp?id=1507
http://www.light-bikes.com/bikegallery/ ... asp?id=451
Ez jó kis oldal...
Egy időben nagyon rácsúsztam a súlymániára,akkor napi rendszerességgel nézegettem... :lol!:
"Bármely eléggé fejlett technológia megkülönböztethetetlen a mágiától." Arthur C. Clarke (1917-2008)
Kerékpározás
hude jo, hogy a kutyuzhetnek bringanal nem erintett meg, mint hwek es a hifi teren :lol!:
egy 2007es cube overland discet hasznalok ket eve, remelem meg sokaig. jo dontes volt. teljesen atlagosan felszerelt bringa, de azert figyeltek arra az atlagos szinvonalra.
Cube Overland Disc Rahmen: Trekking ALU 7005 2-fach konifiziert Gabel: Suntour NCX-D-LO, Lockout (63 mm) Steuersatz: Ritchey Zero Logic, semi-integriert Lenker: Ritchey Riser Vorbau: Ritchey Sattelstütze: Scape light Sattel: Scape Active Comfort2 Kurbel: Shimano FC-M540 mit Kettenschutz Innelager: Shimano BB-ES25 Schaltwerk: Shimano XT Umwerfer: Shimano Deore Bremse: Magura Julie, hydr. Scheibenbremse vorne 180mm hinten 160mm Bremshebel: Magura Julie Schalthebel: Shimano Deore Kassette: Shimano HG50 Kette: Shimano HG53 Felgen: Rigida Taurus 2000 Disc Naben: Shimano Deore Disc Speichen: DT Champion 2.0 Vorderreifen: Schwalbe CX Comp Hinterreifen: Schwalbe CX Comp Pedale: Fasten Alu Farbe: entgegen Abbildung anthrazit Gewicht: ca 13,05 kg Gewicht bezieht sich auf die kleinste Rahmenhöhe ohne Pedale
CUBE the King!!!
Én is azon izzadok!
Kép:Sony VPL-VW50
ScreenLine Amleto 250x140 1.4Gain
CD-DVD:Sony DVP-S 7700
Erősítő:Yamaha RX-A 3030
Médialejátszó:HTPC+Bluesound Node 2i
Hangfalak:Clarus Titan front,Titan center,Rhea háttér
SUB: Focal Cobalt sw800
Kábelek:Neotech-Audioquest kábelek,Néhai tápelosztó
ScreenLine Amleto 250x140 1.4Gain
CD-DVD:Sony DVP-S 7700
Erősítő:Yamaha RX-A 3030
Médialejátszó:HTPC+Bluesound Node 2i
Hangfalak:Clarus Titan front,Titan center,Rhea háttér
SUB: Focal Cobalt sw800
Kábelek:Neotech-Audioquest kábelek,Néhai tápelosztó
Kerékpározás
Ma este(és az elkövetkezendő napokban) 19:30-tól pályakerékpár az eurosporton.
- ValhallA
- Tizezresek klubja
- Hozzászólások: 12997
- Csatlakozott: 2008.02.11., hétf. 20:48
- Értékelés: 7099
Kerékpározás
II. PORT.hu Bringaexpo - 2009.03.27-29.
2009 március 27-29. között második alkalommal kerül sor a II. PORT.hu Bringaexpóra, melyet az idei évben is a Velo.hu szervez. A tavaly debütáló esemény a kiemelkedő sikereket követően az idén is a budapesti Vasúttörténeti Parkban kap helyet. Jelentős változás, hogy a 2008-as évhez képest közel kétszer akkora területen láthatják az érdeklődők a kiállítók termékeit. Az expo szeretné megtartani a kiállítás jellegét, így a helyszínen vásárolni idén sem lehet. Természetesen most is rengeteg programmal készülünk, igyekszünk minden korcsoportnak tartalmas szórakozást nyújtani a Park területén. A látogatók a jegy mellé ingyenesen megkapják majd a Bringaexpo hivatalos kiadványát, mely egy jól áttekinthető termékkatalógus lesz, hasznos kerékpáros infókkal megspékelve.
A hétvégi (március 27-29.) II. PORT.hu Bringaexpo szervezői az idei évben még több ingyenes és szórakoztató programmal várják a látogatókat. Alapvető különbség a tavalyi rendezvényhez képest, hogy idén már 60 kiállító, 6000 nm-en mutatja be 2009-es újdonságait és termékpalettáját. A megnövekedett területhez természetesen több program is jár, lássuk most a részleteket, mire számíthatunk a kiállítói standokon kívül.
A Vasúttörténeti park területén belül igyekeztünk még több szórakoztató dolgot felállítani, az alábbiak ingyenesen igénybe vehetők lesznek a látogatók számára.
"Bármely eléggé fejlett technológia megkülönböztethetetlen a mágiától." Arthur C. Clarke (1917-2008)
Kerékpározás
Kár. De azért egyszer összefuthatnánk egy környékbeli túrára, hármasban Kimberrel. Semmi versenytempó meg 170-es pulzus, csak úgy öregesen.
Oké. Benne vagyok.
Akkó ezt majd megdumáljuk. :lol!:
Kerékpározás
Kár. De azért egyszer összefuthatnánk egy környékbeli túrára, hármasban Kimberrel. Semmi versenytempó meg 170-es pulzus, csak úgy öregesen. :lol!:
Oké. Benne vagyok.
Kerékpározás
Az jó magas. Bár ez is korfüggő, de sztem ez még 20 évesen is sok, hacsak nem a touron sikerült produkálni.
Nem volt más választásom, különben lemaradok a többiektől.:lol!: Végig azon izgultam, hogy mikor állnak le a lábaim, mondván hogy köszönik elég volt a terhelésből, de szerencsére bírtam hazáig a tempót.
Terepezni nem szoktál?
Nem. Nincs is MTB-om.:taps:
Kár. De azért egyszer összefuthatnánk egy környékbeli túrára, hármasban Kimberrel. Semmi versenytempó meg 170-es pulzus, csak úgy öregesen.
Kerékpározás
Az jó magas. Bár ez is korfüggő, de sztem ez még 20 évesen is sok, hacsak nem a touron sikerült produkálni.
Nem volt más választásom, különben lemaradok a többiektől.:lol!: Végig azon izgultam, hogy mikor állnak le a lábaim, mondván hogy köszönik elég volt a terhelésből, de szerencsére bírtam hazáig a tempót.
Terepezni nem szoktál?
Nem. Nincs is MTB-om.
Kerékpározás
egy 2007es cube overland discet hasznalok ket eve, remelem meg sokaig. jo dontes volt. teljesen atlagosan felszerelt bringa, de azert figyeltek arra az atlagos szinvonalra.
Szép bringa ettől független...
Kerékpározás
hude jo, hogy a kutyuzhetnek bringanal nem erintett meg, mint hwek es a hifi teren
egy 2007es cube overland discet hasznalok ket eve, remelem meg sokaig. jo dontes volt. teljesen atlagosan felszerelt bringa, de azert figyeltek arra az atlagos szinvonalra.
Cube Overland Disc Rahmen: Trekking ALU 7005 2-fach konifiziert Gabel: Suntour NCX-D-LO, Lockout (63 mm) Steuersatz: Ritchey Zero Logic, semi-integriert Lenker: Ritchey Riser Vorbau: Ritchey Sattelstütze: Scape light Sattel: Scape Active Comfort2 Kurbel: Shimano FC-M540 mit Kettenschutz Innelager: Shimano BB-ES25 Schaltwerk: Shimano XT Umwerfer: Shimano Deore Bremse: Magura Julie, hydr. Scheibenbremse vorne 180mm hinten 160mm Bremshebel: Magura Julie Schalthebel: Shimano Deore Kassette: Shimano HG50 Kette: Shimano HG53 Felgen: Rigida Taurus 2000 Disc Naben: Shimano Deore Disc Speichen: DT Champion 2.0 Vorderreifen: Schwalbe CX Comp Hinterreifen: Schwalbe CX Comp Pedale: Fasten Alu Farbe: entgegen Abbildung anthrazit Gewicht: ca 13,05 kg Gewicht bezieht sich auf die kleinste Rahmenhöhe ohne Pedale
Kerékpározás
Az jó magas. Bár ez is korfüggő, de sztem ez még 20 évesen is sok, hacsak nem a touron sikerült produkálni.
Nem volt más választásom, különben lemaradok a többiektől.:lol!: Végig azon izgultam, hogy mikor állnak le a lábaim, mondván hogy köszönik elég volt a terhelésből, de szerencsére bírtam hazáig a tempót.
Terepezni nem szoktál?
- ValhallA
- Tizezresek klubja
- Hozzászólások: 12997
- Csatlakozott: 2008.02.11., hétf. 20:48
- Értékelés: 7099
Kerékpározás
Az egyedileg, méretre épített kerékpár nincs hét kilogramm, pedig tárcsafékkel van felszerelve, valamint beépített GPS és szenzorok alapján tartja nyilván az edzésteljesítményt.
Az a karbon tárcsa biztosan nem nagyon emeli meg a bringa súlyát...
"Bármely eléggé fejlett technológia megkülönböztethetetlen a mágiától." Arthur C. Clarke (1917-2008)
Kerékpározás
Az jó magas. Bár ez is korfüggő, de sztem ez még 20 évesen is sok, hacsak nem a touron sikerült produkálni.
Nem volt más választásom, különben lemaradok a többiektől.:lol!: Végig azon izgultam, hogy mikor állnak le a lábaim, mondván hogy köszönik elég volt a terhelésből, de szerencsére bírtam hazáig a tempót.
Kerékpározás
Én soha nem szurkoltam Armstrongnak(bár a könyveit elolvastam), de nagyon tisztelem és sajnálom hogy ez történt vele.
Talán a szuper orvosoknak köszönhetően rekord idő alatt feljavul és akár csak görgőn is félkézzel tud picit majd edzeni 1-2hét múlva. Giro-n szerintem már részt tudna venni csak az a kérdés el akar-e menni ha nem sikerül 100%ra felkészülnie.
Kerékpározás
Hobbibiciklis alatt ilyet nem nagyon látunk majd.
Csak hobbibiciklis alatt lesz ilyen szerintem.
Profik a szponzorok bringáival mennek, amatőrök se fognak 6millás bicóval versenyezni, hogy bármikor összetörjék egy versenyen. Főleg, hogy gyorszár sincs rajta, így defektnél vége lenne a versenynek.
Gazdag hobbisták vehetnek majd ilyet 2.-ik 3.-ik bicónak szerintem.
Kerékpározás
A Factor 001 olyan luxusbicikli, amely milliós értékű Forma1 technológiát vonultat fel. Az egyedileg, méretre épített kerékpár nincs hét kilogramm, pedig tárcsafékkel van felszerelve, valamint beépített GPS és szenzorok alapján tartja nyilván az edzésteljesítményt. A sok különleges alkatészt persze meg kell fizetni.
A kerékpár ráadásul teljes mértékben számítógépesített, akár egy autó. Szenzorok mérik a teljesítményt, GPS az útvonalat, hogy az edzéshez pontos adatok álljanak rendelkezésre. Az adatok egy részét vezetékek nélkül továbbítja a rendszer a "fedélzeti számítógépbe".
A többi vezeték, ahogy a hidraulikus fékek csövei is, a vázba integrálva futnak. Ez csak úgy valósulhatott meg, hogy sok alkatrész egyedi, csak ezen a biciklin található meg. Ezek legfontosabbja a teljes kényelmet nyújtó, egyedileg, méretre készülő váz és az erős, könnyű kompozit kerekek.
A csúcstechnológiáért rekord árat is kérnek, a Forma1-technikát felvonultató kerékpár 27 720 dollár (6,3 millió forint). Hobbibiciklis alatt ilyet nem nagyon látunk majd.
Kerékpározás
Az 5500 eurós Porsche FS Evolution 2000-ben nyert Red Dot díjat
Kerékpározás
Az ismert autó- és motorgyártó emberi erővel hajtott kétkerekűeket is készít. Nem is akármilyeneket, az egyik idei modelljük ára 4200 euró - nem csak a presztízs miatt.A kerékpárra tárcsafékek kerülnek, a levegővel működő, blokkolható teleszkópokat a Manitou cég szállítja.
Kerékpározás
Az a gáz, h igy még felkészülni sem nagyon tud a következő versenyre...