Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
Kerékpározás
Kerékpározás
Pedersen velo a mai napig gyártják németországban
"Még egy kávé és teret váltok." Star Trek - Voyager (Jane Way)
Audio Analogue Maestro & Chario & TEAC & Era300
Audio Analogue Maestro & Chario & TEAC & Era300
Kerékpározás
4Ever Virus a legjobb dizájn kategória győztese a Brno-i bike kiállításon
Montiban ez is nagyon szép..
Kerékpározás
egy gyönyörű Pinarello
ez tényleg csodaszép...
hát igen, ha országúti akkor a taljánok verhetetlenek
"Még egy kávé és teret váltok." Star Trek - Voyager (Jane Way)
Audio Analogue Maestro & Chario & TEAC & Era300
Audio Analogue Maestro & Chario & TEAC & Era300
Kerékpározás
Pacific Cycles összecsukható gépe
"Még egy kávé és teret váltok." Star Trek - Voyager (Jane Way)
Audio Analogue Maestro & Chario & TEAC & Era300
Audio Analogue Maestro & Chario & TEAC & Era300
Kerékpározás
Felt curbside single speed mókás külső komoly megépítés
"Még egy kávé és teret váltok." Star Trek - Voyager (Jane Way)
Audio Analogue Maestro & Chario & TEAC & Era300
Audio Analogue Maestro & Chario & TEAC & Era300
Kerékpározás
Grammo cég carbon kerekei
"Még egy kávé és teret váltok." Star Trek - Voyager (Jane Way)
Audio Analogue Maestro & Chario & TEAC & Era300
Audio Analogue Maestro & Chario & TEAC & Era300
Kerékpározás
Cycloholic koncepció na nem semmi
"Még egy kávé és teret váltok." Star Trek - Voyager (Jane Way)
Audio Analogue Maestro & Chario & TEAC & Era300
Audio Analogue Maestro & Chario & TEAC & Era300
Kerékpározás
4Ever Virus a legjobb dizájn kategória győztese a Brno-i bike kiállításon
"Még egy kávé és teret váltok." Star Trek - Voyager (Jane Way)
Audio Analogue Maestro & Chario & TEAC & Era300
Audio Analogue Maestro & Chario & TEAC & Era300
Kerékpározás
Litespeed Ghisalo 5,1 kg
"Még egy kávé és teret váltok." Star Trek - Voyager (Jane Way)
Audio Analogue Maestro & Chario & TEAC & Era300
Audio Analogue Maestro & Chario & TEAC & Era300
Kerékpározás
ez már kormány..
"Még egy kávé és teret váltok." Star Trek - Voyager (Jane Way)
Audio Analogue Maestro & Chario & TEAC & Era300
Audio Analogue Maestro & Chario & TEAC & Era300
Kerékpározás
egy gyönyörű Pinarello
"Még egy kávé és teret váltok." Star Trek - Voyager (Jane Way)
Audio Analogue Maestro & Chario & TEAC & Era300
Audio Analogue Maestro & Chario & TEAC & Era300
Kerékpározás
S-Works Mountain
"Még egy kávé és teret váltok." Star Trek - Voyager (Jane Way)
Audio Analogue Maestro & Chario & TEAC & Era300
Audio Analogue Maestro & Chario & TEAC & Era300
Kerékpározás
olvasgatva a bike mag-ot találtam egy két jó bringát
"Még egy kávé és teret váltok." Star Trek - Voyager (Jane Way)
Audio Analogue Maestro & Chario & TEAC & Era300
Audio Analogue Maestro & Chario & TEAC & Era300
Kerékpározás
Itt egy szép kis Gios!
A bringát is nézzétek majd meg!
Jó kis cucc, na jó a bringa sem rossz...
Kerékpározás
Itt egy szép kis Gios!
A bringát is nézzétek majd meg!
Kerékpározás
Ezt nem ismerem. És jó az aszfalt minősége?
Hát a dombon egész tűrhető (hébe-hóba országútisokkal is össze szoktam futni), de az odáig vezető bekötő az elég "lyukas". Én Gyömrő felől járok ki és montival, úgyhogy nekem ez nem szempont.
Kerékpározás
Mathias, a volt ruszki laktanyához nem szoktál kitekerni. Én oda járok ki montizni, nagyon jó kis edzőterep van arrafelé. Ami megy fel aszfaltos út a laktanyához annak pl. 10-11% az átlagos emelkedése, de van benne 18-19%-os szakasz is.
Pécel és Isaszeg között Nagytarcsa felé elkanyarodó útra gondolsz?
Az jó kis emelkedő. De szerintem az aszfalton 4% meredek átlagban. Bár van benne 10%os rész is. Egyszer néztem, valami 100m szint 2,5kmen. Bár én magam soha nem mértem mert nincs olyan órám.
Nem, nem. Ahogy kiérsz Pécelről (Isaszeg felé), rögtön a kanyarban, a tanya előtt kell jobbra lekanyarodni és onnan kb. 1,5 km-re kezdődik ez a jó kis dombocska. Amit te mondasz, azt is ismerem, de az piskóta ehhez képest.
Viszont jó hosszú és szép a táj. Arra is tekertem már 1x-2x.
Ezt nem ismerem. És jó az aszfalt minősége?
Kerékpározás
Mathias, a volt ruszki laktanyához nem szoktál kitekerni. Én oda járok ki montizni, nagyon jó kis edzőterep van arrafelé. Ami megy fel aszfaltos út a laktanyához annak pl. 10-11% az átlagos emelkedése, de van benne 18-19%-os szakasz is.
Pécel és Isaszeg között Nagytarcsa felé elkanyarodó útra gondolsz?
Az jó kis emelkedő. De szerintem az aszfalton 4% meredek átlagban. Bár van benne 10%os rész is. Egyszer néztem, valami 100m szint 2,5kmen. Bár én magam soha nem mértem mert nincs olyan órám.
Nem, nem. Ahogy kiérsz Pécelről (Isaszeg felé), rögtön a kanyarban, a tanya előtt kell jobbra lekanyarodni és onnan kb. 1,5 km-re kezdődik ez a jó kis dombocska. Amit te mondasz, azt is ismerem, de az piskóta ehhez képest.
Viszont jó hosszú és szép a táj. Arra is tekertem már 1x-2x.
Kerékpározás
Én szívem szerint valami űber cuccokkal felszerelt de acélvázas bringát szeretnék....Nekem nem fontos a súly elvégre nem versenyzem már, viszont legyen tartós és erős...
No meg azok szépek! Meg többségüket igazi mesteremberek csinálták. Érdemes lesz kimenni a bringaexpora. Ott fog kiállítani rob4bike . És marha szép acél cuccai vannak! Igazi minőségi szépen kidolgozott gyönyörű cuccok!
Nekem a régi cangim is Columbus csövekből volt, bivaly erős volt, és azért nem volt az annyira nehéz sem...
Hát azért nem veszik fel a versenyt a mai alu meg karbon vázakkal se súlyban, se merevségben. Kényelemben igen, de egy hobby bringásnak nem is kell más. Az én régebbi Columbus Cromor csöves országútim volt kb 11kg a mostani alu meg 8,5kg. Jó persze a szett is könnyebb, meg a kerék is könnyebb.
Kerékpározás
Én szívem szerint valami űber cuccokkal felszerelt de acélvázas bringát szeretnék....Nekem nem fontos a súly elvégre nem versenyzem már, viszont legyen tartós és erős...
No meg azok szépek! Meg többségüket igazi mesteremberek csinálták. Érdemes lesz kimenni a bringaexpora. Ott fog kiállítani rob4bike . És marha szép acél cuccai vannak! Igazi minőségi szépen kidolgozott gyönyörű cuccok!
Nekem a régi cangim is Columbus csövekből volt, bivaly erős volt, és azért nem volt az annyira nehéz sem...
Kerékpározás
Pár jobb video: http://video.google.com/videoplay?docid ... 1389850787
Kerékpározás
Én szívem szerint valami űber cuccokkal felszerelt de acélvázas bringát szeretnék....Nekem nem fontos a súly elvégre nem versenyzem már, viszont legyen tartós és erős...
No meg azok szépek! Meg többségüket igazi mesteremberek csinálták. Érdemes lesz kimenni a bringaexpora. Ott fog kiállítani rob4bike . És marha szép acél cuccai vannak! Igazi minőségi szépen kidolgozott gyönyörű cuccok!
Kerékpározás
Mathias, a volt ruszki laktanyához nem szoktál kitekerni. Én oda járok ki montizni, nagyon jó kis edzőterep van arrafelé. Ami megy fel aszfaltos út a laktanyához annak pl. 10-11% az átlagos emelkedése, de van benne 18-19%-os szakasz is.
Pécel és Isaszeg között Nagytarcsa felé elkanyarodó útra gondolsz?
Az jó kis emelkedő. De szerintem az aszfalton 4% meredek átlagban. Bár van benne 10%os rész is. Egyszer néztem, valami 100m szint 2,5kmen. Bár én magam soha nem mértem mert nincs olyan órám.
Kerékpározás
Én szívem szerint valami űber cuccokkal felszerelt de acélvázas bringát szeretnék....Nekem nem fontos a súly elvégre nem versenyzem már, viszont legyen tartós és erős...