Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!

Autós topik autósoknak

Vendég

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: Vendég »


Anyámnak van Suzukija most és hát én nagyon nem szeretem!Ritka az a kocsi amit utálok vezetni hát a Suzuki az pont az! Van,hogy azzal szaladunk el ide oda néha megkérdezi anyám tölem,hogy vezetek e.Én erre azt válaszolom ha nem akarod egész uton a szidkozodásomat hallgatni,hogy ez milyen szar az milyen szar a kocsidon akkor jóbban jársz ha te vezetsz!
mert az enyémet még nem vezetted volt már, bmw-überalless gyerek, aki jajjgatva szált ki a jobb1ről, hogy "ez bazzeg k*rva jó".
nem túl erős, de azt jól hasznosítja. ha autóversenyzőt megkérdezel,mi a legfontosabb, nem a lóerőkkel kezdi. futómű,reakciók, mozgékonyság, stb...
 
nálam a vigyor a pofámon az értékmérő paraméter
 
mennyi a te autód? 220LE körül? van euró és hunagroringes idő haveroknak(bár az övéké széria állapot, nekem meg már rajta van kb 1milla, bár ez nem sok változtatás a japán versenyistálók -Monster Motorsport: http://www.youtube.com/watch?v=Zaf3DsTaviw - árképzésének tükrében). az új Golf GTI (2ezres turbós és rövidebb, mint a bömbik,könnyebb is valamivel) hasonló időt futott euróringen(nem merték megmondani,csak azt tudjuk, hogy 1 személlyel az opel astra OPC 1:34-énél sokkal gyengébbet a sport swift pedig 2személlyel 1:37-et), mint a széria swift Sport 125LE-vel szal ha van valamelyiken köridőd, össze tudjuk vetni. persze ez itt utcai állapotú gépek ideje. semmi slick, semmi módosítás. ahogy kijött gyárból. nyilván egy komolyabb versenyfutómű, mervítés és slick csodákra lenne képes. a +1.5milkóba fájó -"gyári"- feltötlés beszerelése meg hab lenne a tortán. akkor asszem 0-100on is odaverne
 
0.2baros SC swift(itt fogok megállni az építéssel): http://www.suzukisport.com/SWIFT-SC/mov ... ovie_l.wmv
 
igen, a muterom 1.3-as swiftjét én se voltam hajlandó vezetni,amikor megkért rá, ahogy más egyéb "normális" autót se vagyok hajlandó vezetni, mert olyan,mintha nem fogna a fék +a kézifék mintha be lenen húzva félig. aztán a kanyartól mentsen az ég Viszont ez azt nem jelenti, hogy pl a muter autója 3milkóért full felszerelten egy 90lovas motorral kategóriájában nem érné meg. muter fizet érte havonta 26ezret. ez fullos, 1.3GS. havi 25-ért kapott volna azonos konstrukcióban -megkapaszkodni!!!- peugeot107 fapadot vagy ford fiesta fapadot 60LE-vel, nuku szervó,légzsák,stb...

Engem ezek nem érdekelnek!Amúgy 286lóerő és 6mp alatt van 100on!Nekem fontos a kényelem,minőség,megbizhatóság,megjelenés,feeling stb.Ami alap nálam az a V8-as motor és a Hátsókerék hajtás.Erröl már soha nem mondanék le egy autó vásárlásakor.Egyszer kell ilyet venni és soha többé nem vágyik vissza az ember a 4hengeresek világába!

Online
Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 14104
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4486
Kapcsolat:

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: revox »

avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Online
Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 14104
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4486
Kapcsolat:

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: revox »

avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Online
Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 14104
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4486
Kapcsolat:

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: revox »


hogy az audisok se szégyenkezzenek
 



avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Online
Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 14104
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4486
Kapcsolat:

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: revox »


Anyámnak van Suzukija most és hát én nagyon nem szeretem!Ritka az a kocsi amit utálok vezetni hát a Suzuki az pont az! Van,hogy azzal szaladunk el ide oda néha megkérdezi anyám tölem,hogy vezetek e.Én erre azt válaszolom ha nem akarod egész uton a szidkozodásomat hallgatni,hogy ez milyen szar az milyen szar a kocsidon akkor jóbban jársz ha te vezetsz!
mert az enyémet még nem vezetted volt már, bmw-überalless gyerek, aki jajjgatva szált ki a jobb1ről, hogy "ez bazzeg k*rva jó".
nem túl erős, de azt jól hasznosítja. ha autóversenyzőt megkérdezel,mi a legfontosabb, nem a lóerőkkel kezdi. futómű,reakciók, mozgékonyság, stb...
 
nálam a vigyor a pofámon az értékmérő paraméter
 
mennyi a te autód? 220LE körül? van euró és hunagroringes idő haveroknak(bár az övéké széria állapot, nekem meg már rajta van kb 1milla, bár ez nem sok változtatás a japán versenyistálók -Monster Motorsport: http://www.youtube.com/watch?v=Zaf3DsTaviw - árképzésének tükrében). az új Golf GTI (2ezres turbós és rövidebb, mint a bömbik,könnyebb is valamivel) hasonló időt futott euróringen(nem merték megmondani,csak azt tudjuk, hogy 1 személlyel az opel astra OPC 1:34-énél sokkal gyengébbet a sport swift pedig 2személlyel 1:37-et), mint a széria swift Sport 125LE-vel szal ha van valamelyiken köridőd, össze tudjuk vetni. persze ez itt utcai állapotú gépek ideje. semmi slick, semmi módosítás. ahogy kijött gyárból. nyilván egy komolyabb versenyfutómű, mervítés és slick csodákra lenne képes. a +1.5milkóba fájó -"gyári"- feltötlés beszerelése meg hab lenne a tortán. akkor asszem 0-100on is odaverne
 
0.2baros SC swift(itt fogok megállni az építéssel): http://www.suzukisport.com/SWIFT-SC/mov ... ovie_l.wmv
 
igen, a muterom 1.3-as swiftjét én se voltam hajlandó vezetni,amikor megkért rá, ahogy más egyéb "normális" autót se vagyok hajlandó vezetni, mert olyan,mintha nem fogna a fék +a kézifék mintha be lenen húzva félig. aztán a kanyartól mentsen az ég Viszont ez azt nem jelenti, hogy pl a muter autója 3milkóért full felszerelten egy 90lovas motorral kategóriájában nem érné meg. muter fizet érte havonta 26ezret. ez fullos, 1.3GS. havi 25-ért kapott volna azonos konstrukcióban -megkapaszkodni!!!- peugeot107 fapadot vagy ford fiesta fapadot 60LE-vel, nuku szervó,légzsák,stb...
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Vendég

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: Vendég »


 
milyen szutyok autókkal mászkáltok ti? ;-)  

Hát nem Suzukival az biztos!

fiatal vagy még

Anyámnak van Suzukija most és hát én nagyon nem szeretem!Ritka az a kocsi amit utálok vezetni hát a Suzuki az pont az! Van,hogy azzal szaladunk el ide oda néha megkérdezi anyám tölem,hogy vezetek e.Én erre azt válaszolom ha nem akarod egész uton a szidkozodásomat hallgatni,hogy ez milyen szar az milyen szar a kocsidon akkor jóbban jársz ha te vezetsz!
Apámnak mercije van na annál nem is kell kérdezni már nyujtom a kezem a kulcsokért!

Online
Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 14104
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4486
Kapcsolat:

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: revox »


Az RS6 Audi-nak miböl van a generátora,hogy ennyibe kerül?

RS audiból. de honnan tudod,ebből mennyi a generátor és mennyi a csere?
 
munkadíjról jut eszembe,egyszer az céges -cascos- astrát kollega megtörte és a hűtő kicsit sérült. bevittük az opelhez és felmérték. 1.4milla. felhívtam szerelő havert, aszongya kb 120-140ezer lesz. végén ragaszkodtunk a szakszervízhez(közbeszerezés) de lement kb 320ezerre
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Online
Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 14104
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4486
Kapcsolat:

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: revox »


 
milyen szutyok autókkal mászkáltok ti? ;-) 

Hát nem Suzukival az biztos!

fiatal vagy még
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Vendég

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: Vendég »


 
milyen szutyok autókkal mászkáltok ti? ;-)

Hát nem Suzukival az biztos!

Vendég

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: Vendég »


Csütörtökön volt müszaki vizsgán a kocsim pár dolgot kicseréltettem közel 150ezret költöttem rá. futómübe 2göbfej csere,hátsó féktárcsák,betétek,2kézifékhúzal,motorolaj,szürök meg a vizsga.Sokba vannak ezek a rohadt kocsik!
Generátor csere:650000 Ft volt.

nyertél 650ezer szép manny

Az RS6 Audi-nak miböl van a generátora,hogy ennyibe kerül?

Online
Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 14104
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4486
Kapcsolat:

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: revox »


Csütörtökön volt müszaki vizsgán a kocsim pár dolgot kicseréltettem közel 150ezret költöttem rá. futómübe 2göbfej csere,hátsó féktárcsák,betétek,2kézifékhúzal,motorolaj,szürök meg a vizsga.Sokba vannak ezek a rohadt kocsik!
Generátor csere:650000 Ft volt.

nyertél 650ezer szép manny
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Online
Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 14104
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4486
Kapcsolat:

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: revox »


Csütörtökön volt müszaki vizsgán a kocsim pár dolgot kicseréltettem közel 150ezret költöttem rá. futómübe 2göbfej csere,hátsó féktárcsák,betétek,2kézifékhúzal,motorolaj,szürök meg a vizsga.Sokba vannak ezek a rohadt kocsik!
 
 
 
Tisztelt Felder!
 
Akkor még egészen olcsón megúszta, mert az a márka nem éppen az olcsó alkatrészeiről híres.
 
Én jövő héten viszem az enyémet a szerelőhöz, bordásszíj csere, vezérműszíj csere, feszítőgörgők cseréje, pollenszűrő csere összesen 65 000 forint, most költöttem el a klíma javítására 110 000-et, tehát 175 000-nél tartok, és még csak vizsgáztatnom sem kellett.
 
Kíváncsi lennék, mindezek az ön „ajutójánál” mennyibe kerültek volna.
 
 
Tisztelettel: Kaporka.Microstudio

a suzukimba vezérmű-LÁNC van
 
egyébként egy pár suzukiSport első és hátsó fékbetétszet ha megúszom a vámot, kb 150ezer. mondjuk nem is füstöl le a hungaroringen
 
milyen szutyok autókkal mászkáltok ti? ;-)
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
AVX
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 29300
Csatlakozott: 2007.02.20., kedd 22:34
Értékelés: 3308

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: AVX »


 
Nekem generátor sose romlott még el egyik kocsimon se!

Eddig nekem sem,pedig ez már a 14-ik audim és ráadásul elég speciális tipus.Nem egy tömegtermék,de hát ez van.

Avatar
oriza triznyák
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 2543
Csatlakozott: 2006.12.06., szer. 00:13
Értékelés: 10

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: oriza triznyák »


Csütörtökön volt müszaki vizsgán a kocsim pár dolgot kicseréltettem közel 150ezret költöttem rá. futómübe 2göbfej csere,hátsó féktárcsák,betétek,2kézifékhúzal,motorolaj,szürök meg a vizsga.Sokba vannak ezek a rohadt kocsik!
Generátor csere:650000 Ft volt.

azt a
rolls-royce?

tv: PANA 42S30
erő: YAMI RXV-750, PANA SA-XR15, SONY TA-FE370
dvd: YAMI DVD-S2700, PANA DVD-S47, MILLENIUM MN-9504
kéksugár: SAMU BD-D5500
hangfal: PIO CS301, SONY SS-MF-600, JAMO E8 CENTER.2, JAMO S 602
lemez: TECHNICS SL-BD20
média: ASUS HDP-R1 O!PLAY

Vendég

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: Vendég »


Csütörtökön volt müszaki vizsgán a kocsim pár dolgot kicseréltettem közel 150ezret költöttem rá. futómübe 2göbfej csere,hátsó féktárcsák,betétek,2kézifékhúzal,motorolaj,szürök meg a vizsga.Sokba vannak ezek a rohadt kocsik!
Generátor csere:650000 Ft volt.

Nekem generátor sose romlott még el egyik kocsimon se!

Vendég

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: Vendég »


Csütörtökön volt müszaki vizsgán a kocsim pár dolgot kicseréltettem közel 150ezret költöttem rá. futómübe 2göbfej csere,hátsó féktárcsák,betétek,2kézifékhúzal,motorolaj,szürök meg a vizsga.Sokba vannak ezek a rohadt kocsik!
 
 
 
Tisztelt Felder!
 
Akkor még egészen olcsón megúszta, mert az a márka nem éppen az olcsó alkatrészeiről híres.
 
Én jövő héten viszem az enyémet a szerelőhöz, bordásszíj csere, vezérműszíj csere, feszítőgörgők cseréje, pollenszűrő csere összesen 65 000 forint, most költöttem el a klíma javítására 110 000-et, tehát 175 000-nél tartok, és még csak vizsgáztatnom sem kellett.
 
Kíváncsi lennék, mindezek az ön „ajutójánál” mennyibe kerültek volna.
 
 
Tisztelettel: Kaporka.Microstudio

Drága az alkatrész,de ritkább is a meghibásodás!Amiket eddig cseréltettem azok mind kopó alkatrészek voltak!Opelomnál voltak vezérszij problémák nem is egyszer el is szakadt!BMW hála isten vezérláncos nincs is ilyesmi gondja!

Avatar
AVX
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 29300
Csatlakozott: 2007.02.20., kedd 22:34
Értékelés: 3308

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: AVX »


Csütörtökön volt müszaki vizsgán a kocsim pár dolgot kicseréltettem közel 150ezret költöttem rá. futómübe 2göbfej csere,hátsó féktárcsák,betétek,2kézifékhúzal,motorolaj,szürök meg a vizsga.Sokba vannak ezek a rohadt kocsik!
Generátor csere:650000 Ft volt.

Vendég

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: Vendég »


Csütörtökön volt müszaki vizsgán a kocsim pár dolgot kicseréltettem közel 150ezret költöttem rá. futómübe 2göbfej csere,hátsó féktárcsák,betétek,2kézifékhúzal,motorolaj,szürök meg a vizsga.Sokba vannak ezek a rohadt kocsik!
 
 
 
Tisztelt Felder!
 
Akkor még egészen olcsón megúszta, mert az a márka nem éppen az olcsó alkatrészeiről híres.
 
Én jövő héten viszem az enyémet a szerelőhöz, bordásszíj csere, vezérműszíj csere, feszítőgörgők cseréje, pollenszűrő csere összesen 65 000 forint, most költöttem el a klíma javítására 110 000-et, tehát 175 000-nél tartok, és még csak vizsgáztatnom sem kellett.
 
Kíváncsi lennék, mindezek az ön „ajutójánál” mennyibe kerültek volna.
 
 
Tisztelettel: Kaporka.Microstudio

Vendég

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: Vendég »

Csütörtökön volt müszaki vizsgán a kocsim pár dolgot kicseréltettem közel 150ezret költöttem rá. futómübe 2göbfej csere,hátsó féktárcsák,betétek,2kézifékhúzal,motorolaj,szürök meg a vizsga.Sokba vannak ezek a rohadt kocsik!

Avatar
AVX
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 29300
Csatlakozott: 2007.02.20., kedd 22:34
Értékelés: 3308

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: AVX »


Nyelvi problémáik ugye nincsenek, kultúrálisak is alig. Hogy aztán egy hong-kongi, tajvani gyártató mennyire kínainak számít az érdekes kérdés. Meg az is, hogy mondjuk egy Kanadában élőt hova kell számítani.
A Hivi tulaj is kanadai állampolgár.
97 előtt,mielőtt visszacsatolták Hong Kongot kínához rengetegen kimentek kanadába.

Avatar
AVX
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 29300
Csatlakozott: 2007.02.20., kedd 22:34
Értékelés: 3308

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: AVX »


Folytassam a sort azokkal a beképzelt nyugati cégekkel, akik ugyanezt mondták, de mára már csak címkék a kínai termékeken?

Tudnék párat sorolni.
A kereskedők nem igazán örülnek annak,hogy én itt vagyok közel 4 hónapja.
 
A kínai autók egyre jobbak és szebbek.
17 éve járok ki.Az utóbbi pár évben jelentek meg igazán először kínai modellek.
Nagyon sok vegyesvállalat működik,de ez nem ugyan az,mint mikor az Audi csinál egy gyárat otthon.
Majdnem mindben kínai tulajdonosok vannak.
Itt shanghaiban a legnépszerűbb autó a VW Santana.Ebből a legújabb a 3000-es tipus.
Ez hatalmas kasza volt a VW-nek.A taxik 90%a VW Santana.
A maradék 10 %-on osztozik a KIA,Brilliance és a Hiunday.
Más városokban az arány másabb egy kicsit,de ott is legalább 60% VW Santana.
A Briliance új modelljei elég szépek.
Majd csinálok fotót.
 
Ezt a részt érdemes elolvasni:
The Company (through its 49.01% indirectly owned company, BMW Brilliance Automotive Limited) manufactures and sells all of its sedans under the "BMW" brand name in China. On 27th March, 2003, the Company (through its 98% indirectly owned subsidiary) entered into a joint venture contract with BMW Holding BV in relation to the establishment of the joint venture to manufacture, assemble and sale of the latest version of the BMW-designed and branded passenger cars, engines, parts and components in China. The 3-series and 5-series BMW sedans produced by the joint venture were launched in the Chinese sedan market in November 2003. The BMW joint venture also launched new versions of the 3-series and 5 series in September 2005 and November 2006, respectively.The BMW sedans are targeted at the premium sedan market in China.

Online
Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 14104
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4486
Kapcsolat:

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: revox »


hi AT,
 
látom, még mindig szeretsz írni
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Online
Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 14104
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4486
Kapcsolat:

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: revox »


este linkelem

 
 
 
Előre is köszönöm!

hi,
 
http://video.google.com/videoplay?docid ... 7336473908

 
 
Köszönöm!
Megnéztem, eltöltöttem vele ¾ órát, pedig egy percet sem lett volna szabad.

 
OFFTOPIC:


 
mondtam, hogy van benne zöldség, ettől függetlneül nekem sok olyan dolog volt,amivel nagyjából messzemenőkig egyetértek. pl ez a szerencsétlen iraki balfaszkodás,ahogy tényleg kergetnek egy láthattalan embert a barlangokba, miközben csak az olajukat szeretnék lenyúlni. ott az amcsik a roszfiúk...
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Vendég

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: Vendég »


A Roeve egy 15 éves európai technológián alapul.
 
 
 
Ráadásul ezzel a technológiával a nagy múltú, és a kínai autóknál jóval nagyobb presztízsű, Rover be is csődölt, a szó legszorosabb értelmében is.
Akkor most 10 év után miért lenne valami kapós, amit már tíz éve sem vettek?

A Rover egyrészt a minőségi problémák miatt nem volt kapós, másrészt az ára miatt, hiszen jóval többet akartak érte kapni, mint amit ért.
 
Ha ugyanezt Kínában jobb minőségben összerakják és fele annyiért tudják adni, akkor lesz rá érdeklődés.

 
 
 
Ha ez ilyen egyszerű lenne, akkor nem kellene elkölteni annyi temérdek pénzt modellfejlesztésre, egyszerűen csak jobb minőségben és olcsóbban kellene előállítani a régi modelleket.
 
De az autóipar nem Hi-Fi, ahol reneszánszát éli az elektroncső, mert akkor újból divatba jönnének a hörgőszelepes motorral szerelt tuskófékes autók. De én nem látom ezt a tendenciát.

Avatar
AVX
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 29300
Csatlakozott: 2007.02.20., kedd 22:34
Értékelés: 3308

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: AVX »


 
A Roeve egy 15 éves európai technológián alapul.

Engem részben meggyőztél.
Ehhez a témához te sokkal jobban konyítasz így fejet hajtok neked.
Azért 5 év múlva tényleg érdekel,hogy meddig jutnak el kínában.

Válasz küldése

Vissza: “Autó Sport és szórakozás”