Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
Autós topik autósoknak
- Azuroo andrew
- Fórumlakó

- Hozzászólások: 868
- Csatlakozott: 2005.09.07., szer. 15:40
- Értékelés: 0
Autós topik autósoknak
Tetszik ez a letisztult, "no bullshit" műszerfal
nem olyan burzsuj mint a Benz-é és nem olyan high-tech mint az Audi-é...ez a legjobb nálam is
Lcd : Sony Bravia "S" 3000 Crt: Sony Wega trinitron kv-32cs70
Hi-Fi : Panasonic av és lejátszó...
Directors: Stanley Kubrick, Alfred Hitchcock, David Fincher
Szürreál víziók: Luis Bunuel, David Lynch, Huszárik Zoltán
Zene : Isaac Hayes, Curtis Mayfield, Stevie Wonder, Dexter Wansel, The Dramatics, The Isley Brothers, George Clinton & Parliament Funkadelic
Hi-Fi : Panasonic av és lejátszó...
Directors: Stanley Kubrick, Alfred Hitchcock, David Fincher
Szürreál víziók: Luis Bunuel, David Lynch, Huszárik Zoltán
Zene : Isaac Hayes, Curtis Mayfield, Stevie Wonder, Dexter Wansel, The Dramatics, The Isley Brothers, George Clinton & Parliament Funkadelic
- Azuroo andrew
- Fórumlakó

- Hozzászólások: 868
- Csatlakozott: 2005.09.07., szer. 15:40
- Értékelés: 0
Autós topik autósoknak
3.
nekem ez a valag megoldás "nyomika"
Lcd : Sony Bravia "S" 3000 Crt: Sony Wega trinitron kv-32cs70
Hi-Fi : Panasonic av és lejátszó...
Directors: Stanley Kubrick, Alfred Hitchcock, David Fincher
Szürreál víziók: Luis Bunuel, David Lynch, Huszárik Zoltán
Zene : Isaac Hayes, Curtis Mayfield, Stevie Wonder, Dexter Wansel, The Dramatics, The Isley Brothers, George Clinton & Parliament Funkadelic
Hi-Fi : Panasonic av és lejátszó...
Directors: Stanley Kubrick, Alfred Hitchcock, David Fincher
Szürreál víziók: Luis Bunuel, David Lynch, Huszárik Zoltán
Zene : Isaac Hayes, Curtis Mayfield, Stevie Wonder, Dexter Wansel, The Dramatics, The Isley Brothers, George Clinton & Parliament Funkadelic
Autós topik autósoknak
Szerintem a miniben lévő 1.6 turbó 175 lovas változata sem lenne rossz, és legalább jóval olcsóbb lehetne.
Igen, az valóban jó lenne. Nem csak az ár lenne szerényebb, hanem az autó tömege is
"Nem az a baj, ha hülye vagy, hanem az, ha nem tudsz róla"
Autós topik autósoknak
Egyébként arányai ennek az 1-esnek nekem bejönnek. Nem az a bumfordi, mint a 3 meg az 5 ajtós, és egy ilyen autóban szinte felesleges nagyobb.
Főleg annak tudatában, hogy már ez a "picurka" kupé is 1560 kg-ot nyom!
"Nem az a baj, ha hülye vagy, hanem az, ha nem tudsz róla"
Autós topik autósoknak
Csak érdekességképpen, már vannak árak is. Az 135i 11.8 milla, az 120d 7.7 milla, és van mostmár 123d is, az 8.8 milla. Az 123d az biturbó 2 literes dízelmotor, 204 lovas lett. Gondolom idővel lesz több benzines is a lehetőségek között. Szerintem a miniben lévő 1.6 turbó 175 lovas változata sem lenne rossz, és legalább jóval olcsóbb lehetne.
Autós topik autósoknak
Tetszik ez a letisztult, "no bullshit" műszerfal
Bizony, nekem is nagyon bejön. Még az I-drive az, amit feltétlenül nem rendelnék, és akkor tökéletes a kabin. (Egy hordozható gps szvsz amúgy is hasznosabb, hiszen jellemzően nem az autóban szeretném megtervezni az útvonalat, hanem még előtte otthon fotelben.)
Egyébként arányai ennek az 1-esnek nekem bejönnek. Nem az a bumfordi, mint a 3 meg az 5 ajtós, és egy ilyen autóban szinte felesleges nagyobb. A 3as coupe-t is kicsit sokkaltam méretre..
Autós topik autósoknak
A 3as coupé aktív kormányzásáról én eddig csak jót hallottam.
Állítólag sokkal mesterségesebb érzést ad, mint a hagyományos szerkezet.
"Nem az a baj, ha hülye vagy, hanem az, ha nem tudsz róla"
Autós topik autósoknak
Tetszik ez a letisztult, "no bullshit" műszerfal
"Nem az a baj, ha hülye vagy, hanem az, ha nem tudsz róla"
Autós topik autósoknak
A másik amit nagyon várok, az 1-es coupé és kabrió (ami állítólag 2-es lesz (?)). Főleg a 235i lehet nagyon érdekes
Egyes lesz az is, íme a 135i Coupe:
"Nem az a baj, ha hülye vagy, hanem az, ha nem tudsz róla"
Autós topik autósoknak
Eddig nem igazán volt rossz M BMW
Érdekes módon pont a korábban említett Z4 Coupe esetében a "mezei" 3.0i kezesebb, egységesebb, jobban vezethető, mint az M változat (még a run flat gumik ellenére is!). Általános problémája a Z4-es BMW-knek, hogy nem túl kiegyenlített a futóművük, állítólag folyamatosan erőteljes alulkormányzottság és brutális túlkormányzottság között táncolnak, különösen igaz ez az M verzióra. Emiatt folyamatos korrekciót és komoly összpontosítást követel a vezetőtől. Hiányzik belőlük az a nyugodt kiegyensúlyozottság, ami pl. az M3-as BMW-re jellemző.
"Nem az a baj, ha hülye vagy, hanem az, ha nem tudsz róla"
Autós topik autósoknak
Ezt a gumiproblémát már én is hallottam. Viszont azt is, hogy már nem ennyire rossz a helyzet. Bevezetés elején, talán az 5ösben volt csapnivaló, mostmár sikerült addig játszani a futóművel, hogy ne legyen olyan vész az új típusokban.
Állítólag valóban javult a helyzet, de még mindig messze vannak a végső megoldástól. Az EVO legutóbbi számában pont a BMW Z4 3.0i-t hasonlították össze az új Nissan 350Z-vel, és többek között ezért találtatott gyengébbnek a BMW, mert rossz útviszonyok között egyszerűen "szétesett", bizonytalanná vált a futómű. Vagy ott van a BMW 335i Touring, ami tartós teszten van náluk: ott is leírták, hogy igen kellemetlen meglepetéseket tud okozni, ha például egy nagy sebességgel vett kanyarban hirtelen huplira hajt az ember, ami azonnal megdobja az autót, kizökkentve ezzel a ritmusból. Vagy az az olvasói levél, ahol egy Mini tulajdonos írja le, mekkora megdöbbenést okozott neki, amikor kipróbálta egyik barátja Minijét, amelyiken a run flat gumik hagyományosra lettek cserélve. Állítólag ég és föld.
"Nem az a baj, ha hülye vagy, hanem az, ha nem tudsz róla"
Autós topik autósoknak
Hát igen az M3 mindig is külön kaszt volt azért.
Ezt a gumiproblémát már én is hallottam. Viszont azt is, hogy már nem ennyire rossz a helyzet. Bevezetés elején, talán az 5ösben volt csapnivaló, mostmár sikerült addig játszani a futóművel, hogy ne legyen olyan vész az új típusokban. A 3as coupé aktív kormányzásáról én eddig csak jót hallottam. Persze az M-be nem való ez se, de én simán elfogadnám. Egy 335i úgysem az állandó száguldásról szól, a mindennapokban meg kényelmes lehet, ha megszokja az ember.
De ez az M3 még csak előjáték, amire igazán kíváncsi vagyok az a sportkocsi az M5 V10-es motorjával.. Eddig nem igazán volt rossz M BMW kíváncsi vagyok nagyon mit alkotnak.. Főleg azért, mert az az autó bizony kemény versenyben kell, hogy bizonyítson, kapásból ugye ott a 911 x ezer év múltjával.
A másik amit nagyon várok, az 1-es coupé és kabrió (ami állítólag 2-es lesz (?)). Főleg a 235i lehet nagyon érdekes ugyebár, mondjuk az igazi az lenne, ha a régi M3 motorját beraknák, és akkor M2. Félek, hogy nem teszik meg, túl erős belső konkurrencia lenne a Z4M coupénak és talán még M3-nak is.
Autós topik autósoknak
Hamár így szóba került.. A 335i-ről is áradozik a sajtó, nekem elég is lenne. A "kipufogó-elrendezése" jobban is tetszik, mint az M3-é.
Azért az M3 egy külön kategória, habár a 335i valószínüleg népszerűbb lesz a különböző tuningműhelyeknél, mivel a turbo miatt jobban "húzható"
Állítólag az új BMW-k egyik leggyengébb pontját a defekttűrő abroncsok jelentik, amelyek az összes modellen szériában szereltek, kivéve az M-szériás típusokat. Speciális kialakítása miatt sokkal merevebb az oldalfala, mint a hagyományos gumiabroncsoknak, ezáltal jobban pattog, dobál, rázkódik, ami egyrészt kényelmetlen, másrészt nagy sebességnél rossz útfelületen haladva (amiből nálunk sajnos van bőven ) idegessé, instabillá teszi az autót. Ráadásul sokkal érzéketlenebb, nagyon kevés visszajelzést ad a vezetőnek, nem érezni a pontos tapadási határát, ami nem éppen önbizalom növelő tempós haladás mellett.
Nem véletlen, hogy az M részleg nem használja ezeket az abroncsokat, mint ahogy a "zseniális" aktív kormányzást sem lehet megtalálni egyetlen M modellben sem
"Nem az a baj, ha hülye vagy, hanem az, ha nem tudsz róla"
Autós topik autósoknak
Egyetértettünk benne, hogy kár lett volna a dízelt vennie.
Én is egyetértek. Dízelt venni lúzerség
"Nem az a baj, ha hülye vagy, hanem az, ha nem tudsz róla"
Autós topik autósoknak
ennek is jó hangja van, fene egye meg, esküszöm csak ezért fogok egyszer autót cserélni, valahogy ez a hang valahol nagyon érzékeny pontot talál el.
Ismerős érzés, az a BMW soros hathengeres egy rafinált, érzéki dög
"Nem az a baj, ha hülye vagy, hanem az, ha nem tudsz róla"
Autós topik autósoknak
Pénteken majdnem seggre ültem... elmesélem... Venni akarok a verdára gumikat és kinéztem a Vredestein Ultrac SUV Sessanta, 255/55 ZR 19 111 W XL -t. Felhívtam a Vredestein Kft-t, ahol közölték, hogy 99 407Ft darabja.... Ezek után elkezdtem kotorászni a neten és találtam a sógoroknál nettó 37EFt-ért, a németeknél még ennél is olcsóbban...
Egyszóval hánynom kell a magyarországi árképzéstől! Azért mert nagy kocsim van, le kell kaszálni? Menjenek tönkre és dögöljenek éhen, azt kívánom nekik!
Ugyan ezt a Vredestein-t vetted 37 eFt-ért, újonnan?
Nekem az egy kicsit gyanúsan olcsó...
"Nem az a baj, ha hülye vagy, hanem az, ha nem tudsz róla"
Autós topik autósoknak
Pénteken majdnem seggre ültem... elmesélem... Venni akarok a verdára gumikat és kinéztem a Vredestein Ultrac SUV Sessanta, 255/55 ZR 19 111 W XL -t. Felhívtam a Vredestein Kft-t, ahol közölték, hogy 99 407Ft darabja.... Ezek után elkezdtem kotorászni a neten és találtam a sógoroknál nettó 37EFt-ért, a németeknél még ennél is olcsóbban...
Egyszóval hánynom kell a magyarországi árképzéstől! Azért mert nagy kocsim van, le kell kaszálni? Menjenek tönkre és dögöljenek éhen, azt kívánom nekik!
Cuccaim
Házimoziszoba: Arcam P1000 power amplifier, Arcam AVP700 pre-amp processor, Arcam DV137 DVD, Blu-Ray: Pioneer BDP-LX70, Konzol: PS3, Hangfalak: Klipsch RF-35, RC-35, RS-35, RW-12, Projektor/vászon: Samsung SP-H800BE, Projecta VariVision electrol 240cm, Kábelek: IsoTek Elite és Nordost Shiva Power, Nordost CinemaFlex BassLine, Nordost Red Dawn Interconnect, Nordost Whitelight Glass Fiber Optic, Nordost Wyrewizard HDMI, Monitor Silver Slim Line Speaker.
Nappali: Samsung PS-63P5H plazma tv, Samsung HT-P1200 kompakt cucc
Hálószoba: Panasonic TH-50PZ700E plazma tv
Autós topik autósoknak
Hamár így szóba került.. A 335i-ről is áradozik a sajtó, nekem elég is lenne. A "kipufogó-elrendezése" jobban is tetszik, mint az M3-é.
Autós topik autósoknak
Nekem az E46 compact 2.0td sokáig favorit volt, vadásztam is rá a használtautó piacon, de amíg volt lehetőség nem igazán volt normális eladó. Szvsz kicsit nőies a lámpája elöl, de ennyit megbocsájtottam volna. Közben persze a dolgok máshogy alakultak, úgyhogy nem lett bmw, dehát egyszer majd..
M3: hát igen, egy autó amit gondolkodás nélkül elfogadnák. Vaddisznó, de azért mégis valamennyire "szolíd". Az új motor meg egy kész csoda, 4.0 V8 420 ló. Pár éve még a 360-as Ferrari rendelkezett ilyen paraméterekkel. Két hete mikor München fele voltunk láttam a városban a 4 ajtós M3-ast, amiről a totalcarban is volt kép. Nekem az a kocsi így "félig látatlanban" is a tökéletességet súrolja. Kényelmes utazóautó, semmi csicsa, de igazi műszaki csemege. Persze lehet mondani, hogy ott az M5, de azért az mindig egy kicsit "túl nagy".
Autós topik autósoknak
Én tegnap egy 2007-es 325i Coupe-t vezettem (218le, 0-100 6.9sec), a képen látható, hogy jobbkormányos volt a kocsi, ezáltal külön érdekességet nyújtott a magyar utakon rossz oldalon ülve nyomulni (utcán rendesen megnéztek!), szerencséje a gazdája hagyta hogy rendesen leteszteljem.
Jelentem ez az autó baromi jó, nem is tudom milyen lehet az M3... A futómű már ebben is kifejezetten tetszett (azt hiszem 18 -as kerekek vannak rajta), a beltér is igényes, habár nem valami nagy. Attól féltem hogy ez a széria már túl konszolidált lesz és a motorhang belülről majd csak letekert ablakkal fog beszűrődni, de nem, ennek is jó hangja van, fene egye meg, esküszöm csak ezért fogok egyszer autót cserélni, valahogy ez a hang valahol nagyon érzékeny pontot talál el.
Meglepően jól is fogyaszt a srácnak.. Egyetértettünk benne, hogy kár lett volna a dízelt vennie.
- D-O-M-I
- Törzsvendég

- Hozzászólások: 1428
- Csatlakozott: 2004.10.01., pén. 21:33
- Értékelés: 138
- Tartózkodási hely: Budapest
Autós topik autósoknak
Bár nem M3-as, de BMW.
Tegnap vezettem egy 320d Compact BMW-t. Hát nekem nagyon bejött. Az E46-os széria Compact-ja volt, abból is az újabb, és a beltere nagyon szép volt. És a motor meg amit művelt... 150 LE, eszetlen erő, stb. Igazából a formájával nem vagyok kibékülve. Az E46-os 3-as az egyik kedvencem, de a Compact nem tetszik a B oszloptól nézve. A fara meg egyenesen csúnya.
AV: Marantz SR7015 / AQ NRG2; TV: Samsung UE75RU7102 / AQ Chocolate; Front: Focal Chorus 826 V / AQ Rocket33; Center: Focal Chorus CC800 V / AQ Rocket88; Surround: Focal Chorus 806 V; Sub: Dali SUB E-12F / AQ NRG-X3 / AQ Boxer; CD: Denon DCD-635 / AQ Tower; HTPC / AQ Cinnamon
