Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
Autós topik autósoknak
Autós topik autósoknak
- ertsuk, ugy, hogy meggyozott az R8
Nagyon jó autó,de nekem nem kellene.
Ha megtehetném akkor Porsche turbót vennék.
Akivel együtt mentem a tesztre annak az van és nem cserélné el audira.
Én maradok az RS6-nál.
Én is oda meg vissza vagyok a Porsche Turbókért, pedig sose vezettem ilyet
Valami hátrányát tudnád említeni (az árán kívül), hogy ne sajnáljam, hogy nincs rá pénzem?
Ha két méter feletti vagy akkor nem kényelmes.Ja még egy méteres hóban sem jó.
Szóval ne sajnáld,mert nem jó ez semmire.Ráadásul még az NDK utánfutó sem illik hozzá.
Hát ezek komoly hibák, így tényleg nem érdemes venni!
Kép: RX470 - SR6003 - HW55ES/UE40JU7000 Hang: Xonar Essence ST/XB 930QS - Octave - Unico - GX200 Csend: Canamp - HD600
"Az a baj az interneten talált idézetekkel, hogy sosem lehetsz biztos a forrásban." - Abraham Lincoln
"Az a baj az interneten talált idézetekkel, hogy sosem lehetsz biztos a forrásban." - Abraham Lincoln
Autós topik autósoknak
- ertsuk, ugy, hogy meggyozott az R8
Nagyon jó autó,de nekem nem kellene.
Ha megtehetném akkor Porsche turbót vennék.
Akivel együtt mentem a tesztre annak az van és nem cserélné el audira.
Én maradok az RS6-nál.
Én is oda meg vissza vagyok a Porsche Turbókért, pedig sose vezettem ilyet
Valami hátrányát tudnád említeni (az árán kívül), hogy ne sajnáljam, hogy nincs rá pénzem?
Ha két méter feletti vagy akkor nem kényelmes.Ja még egy méteres hóban sem jó.
Szóval ne sajnáld,mert nem jó ez semmire.Ráadásul még az NDK utánfutó sem illik hozzá.
Webáruház:
http://www.avxcafe.hu/
http://www.avxcafe.hu/
Autós topik autósoknak
- ertsuk, ugy, hogy meggyozott az R8
Nagyon jó autó,de nekem nem kellene.
Ha megtehetném akkor Porsche turbót vennék.
Akivel együtt mentem a tesztre annak az van és nem cserélné el audira.
Én maradok az RS6-nál.
Én is oda meg vissza vagyok a Porsche Turbókért, pedig sose vezettem ilyet
Valami hátrányát tudnád említeni (az árán kívül), hogy ne sajnáljam, hogy nincs rá pénzem?
Kép: RX470 - SR6003 - HW55ES/UE40JU7000 Hang: Xonar Essence ST/XB 930QS - Octave - Unico - GX200 Csend: Canamp - HD600
"Az a baj az interneten talált idézetekkel, hogy sosem lehetsz biztos a forrásban." - Abraham Lincoln
"Az a baj az interneten talált idézetekkel, hogy sosem lehetsz biztos a forrásban." - Abraham Lincoln
Autós topik autósoknak
atctrade: Igen ott voltam a Ringen, de nem a VIP-újságíró programot csináltam végig, hanem két órát nyúztuk magában az R8-at. R8-at automatával?
Azon kívül az R8 NAGYON nincs kihegyezve. Ez egy kényelemre hangolt sportautó.
Óriási lábtér, kellő fejtér, finom anyagok. A pedálok könnyen járnak, egy kicsit keményebb kuplung még jól is jött volna a hajszolásnál. Ügyesen beszervózott kormány. A váltó a Lamborghinitől jön, remek, a kulisszák meg jól mutatnak és nagy segíség őrültködés közben. A motorhang remek, de felcsukott ablakokkal nem durva, még úgy sem, hogy a vezető fejétől két arasznyira van az erőforrás. Bárki lazán elvezetheti ezt a kocsit. Ja, és még rugózása is van!
De azért igen jól megy. Kicsit csalós volt a próba, mert a Micheline Pilot gumik majdhogynem versenyabroncs puhaságúak voltak, és nem lehetett kikapcsolni a stabilizáló elektronikákat - ugye ez a túlélés zálóga az Audi részéről egy ilyen monstre bemutatón. Így totálisan bolondbiztos volt az R8, lehetett íven csúszni vele finoman, miközben kicsit bírkózni kellett vele, de ugye bedolgozott az összkerékhajtás, és az elektronika is - mindenesetre az élvezetet nem vette el, csak durvább pedálkezelésre sarkall.
Összeségében szerintem igen jól sikerült autó az R8. Az itthoni kvóta idénre 10 autó, abból már 8 elkelt, szerintem a maradék kettőnek is gyorsan gazdája akad a mostani bemutató után.
Ha tudom,hogy itt egy szakember is lesz közöttünk az R8 bemutatóról akkor nem nem tépem a számat.
Én ugyan ezt erősíthetem meg amit írtál.Volt kézi váltós R8 is 2 db.2 pedig automata.
A fitalabb srácoknak átengedtük a vezetés élményét.
Gondolom te is az ifjabb generációhoz tartozol ezért beszélsz ilyen szenvedélyesen a kocsiról.
Erősíts meg abban,hogy milyen jól mentek az RS4-esek.
Kár hogy nem találkoztunk a bemutatón.
Szia
Mint írtam, én nem a hivatalos programon mentem, hanem külön, így semmit sem tudok sem megerősíteni -sem cáfolni, és ezért nem is tudtunk volna találkozni.
Hát a fiatalságot azért annyira nem vállanám magamra. Középkor eleje inkább.
Amúgy biztos jól mentek az RS4-ek, de ilyenkor szabály, hogy messze-messze nem élen autózás folyik, csak olyan tempó hogy komoly bénázásnál se legyen gond, ha lehet még autótörés sem. Ez azért az emberek túlnyomó többségének már versenytempó.
Nálam biztos ügyesebbek voltak az RS4 pilóták,de azért mi sem voltunk annyira bénák.A célegyenesben azért mi is közel 200-ig kihúzattuk,a kanyarokban is morogtak a gumik rendesen.
Szegedről csak 4-en voltunk.Ha annyira béna lennék akkor bizonyára engem sem hívtak volna,de bevallom,hogy voltak nálam jobbak.Az egyik srác ferrarival a másik pedig Porsche turboval jár egy ideje.Ők jobbak voltak,de azért én sem maradtam annyira le.
Ha egyszer szegedre jössz akkor az öreg kombimmal majd teszünk egy kört.
Szia
Webáruház:
http://www.avxcafe.hu/
http://www.avxcafe.hu/
Autós topik autósoknak
atctrade: Igen ott voltam a Ringen, de nem a VIP-újságíró programot csináltam végig, hanem két órát nyúztuk magában az R8-at. R8-at automatával?
Azon kívül az R8 NAGYON nincs kihegyezve. Ez egy kényelemre hangolt sportautó.
Óriási lábtér, kellő fejtér, finom anyagok. A pedálok könnyen járnak, egy kicsit keményebb kuplung még jól is jött volna a hajszolásnál. Ügyesen beszervózott kormány. A váltó a Lamborghinitől jön, remek, a kulisszák meg jól mutatnak és nagy segíség őrültködés közben. A motorhang remek, de felcsukott ablakokkal nem durva, még úgy sem, hogy a vezető fejétől két arasznyira van az erőforrás. Bárki lazán elvezetheti ezt a kocsit. Ja, és még rugózása is van!
De azért igen jól megy. Kicsit csalós volt a próba, mert a Micheline Pilot gumik majdhogynem versenyabroncs puhaságúak voltak, és nem lehetett kikapcsolni a stabilizáló elektronikákat - ugye ez a túlélés zálóga az Audi részéről egy ilyen monstre bemutatón. Így totálisan bolondbiztos volt az R8, lehetett íven csúszni vele finoman, miközben kicsit bírkózni kellett vele, de ugye bedolgozott az összkerékhajtás, és az elektronika is - mindenesetre az élvezetet nem vette el, csak durvább pedálkezelésre sarkall.
Összeségében szerintem igen jól sikerült autó az R8. Az itthoni kvóta idénre 10 autó, abból már 8 elkelt, szerintem a maradék kettőnek is gyorsan gazdája akad a mostani bemutató után.
Ha tudom,hogy itt egy szakember is lesz közöttünk az R8 bemutatóról akkor nem nem tépem a számat.
Én ugyan ezt erősíthetem meg amit írtál.Volt kézi váltós R8 is 2 db.2 pedig automata.
A fitalabb srácoknak átengedtük a vezetés élményét.
Gondolom te is az ifjabb generációhoz tartozol ezért beszélsz ilyen szenvedélyesen a kocsiról.
Erősíts meg abban,hogy milyen jól mentek az RS4-esek.
Kár hogy nem találkoztunk a bemutatón.
Szia
Webáruház:
http://www.avxcafe.hu/
http://www.avxcafe.hu/
Autós topik autósoknak
De azóta eltelt 10 év. Sokat változtak azóta az új olasz autók. Érdemes kipróbálni a 157-est.
Ööö... ha rajzolsz egyet magadnak, akkor talán kipróbálhatod...
Nem 159-est? Vagy Brerát? GT-t?
Maradjunk a 9-esnél.

"When I was doing The Bridges of Madison County, I said to myself, this romantic stuff is really tough. I can't wait to get back to shooting and killing."
Autós topik autósoknak
De azóta eltelt 10 év. Sokat változtak azóta az új olasz autók. Érdemes kipróbálni a 157-est.
Ööö... ha rajzolsz egyet magadnak, akkor talán kipróbálhatod...
Nem 159-est? Vagy Brerát? GT-t?
Autós topik autósoknak
Másodszor az R8 (...) Sokkal kevésbé van kihegyezve, mint a te sportkombid, mégis ad nagyjából annyi élvezetet, és sokkal többen figyelnek fel rá - ez is fontos szempont.
Ezzel nem értek egyet. Szvsz az R8 sokkal nagyobb élvezetet ad értő kezekben, és sokkal jobban ki van hegyezve.
Az RS4-esek szerintem voltak olyan jók a kanyarokban,mint az R8.
Semmi billegés és kicsúszás nem volt.
Azért van egy pici magasság- és nyomtávbéli különbség.
Hát én nem vagyok egy F1-es versenyző.
Én nem tudtam és nem is mertem kipróbálni a kocsikat a határon.
Egy vérbeli versenyző az A8-ból bizonyára többet hozott volna ki mint én.
Én csak az élményért mentem vezetni,de mint már mondtam én erős kombi párti vagyok.
Webáruház:
http://www.avxcafe.hu/
http://www.avxcafe.hu/
Autós topik autósoknak
Másodszor az R8 (...) Sokkal kevésbé van kihegyezve, mint a te sportkombid, mégis ad nagyjából annyi élvezetet, és sokkal többen figyelnek fel rá - ez is fontos szempont.
Ezzel nem értek egyet. Szvsz az R8 sokkal nagyobb élvezetet ad értő kezekben, és sokkal jobban ki van hegyezve.
Az RS4-esek szerintem voltak olyan jók a kanyarokban,mint az R8.
Semmi billegés és kicsúszás nem volt.
Azért van egy pici magasság- és nyomtávbéli különbség.
"When I was doing The Bridges of Madison County, I said to myself, this romantic stuff is really tough. I can't wait to get back to shooting and killing."
Autós topik autósoknak
Csak Alfát ne. Nagyon rosszul vannak összeszerelve. Persze ha szerencséd van akkor jó.
Tiltakozom! A 3. Alfámat nyúzom és egyik sem esett szét eddig. Az árukat hamar eldobják, de így legalább meg tudok venni emberi áron egy csúcsmodellt is 2-3 évesen. Volt közben BMW-m is, semmivel sem volt jobban összerakva, csak másként.
Nekem volt 156 uj mikor az év autója volt.
Beesett a kuplungja.
Utána a belseje kezdett szétesni.
3 hónaposan visszavittem.
Lehet,hogy csak nem volt szerencsém.
De azóta eltelt 10 év. Sokat változtak azóta az új olasz autók. Érdemes kipróbálni a 157-est.
"When I was doing The Bridges of Madison County, I said to myself, this romantic stuff is really tough. I can't wait to get back to shooting and killing."
Autós topik autósoknak
Az RS4-esek szerintem voltak olyan jók a kanyarokban,mint az R8.Semmi billegés és kicsúszás nem volt.
Ma pont láttunk egy parkoló RS4-et a városban, elég szép kis autó.
Így lazán vezetve persze vannak olyan jók, mint az R8, de értő kezekben határon egész máshogy viselkednének. Az RS4 egy inkább fronthajtásos, határon eléggé alulkormányozott verda (orrnehéz, mint minden audi), míg az R8 egy jellemzően hátsókerekesre hangolt cucc, sokkal neutrálisabb kanyarodással.
Legalábbis ezt mondják az ex f1, meg hasonló rangú teszterek .
Amúgy ma elég zúzós autókat láttam forgalomban. Pl egy fekete Ferrari 599, Z-s rendszámmal, nem hiszem, hogy ezen az egyen kívül van már ilyen típus itthon. Aztán hazafele utamra már csak egy piros Testarossa jutott.
Autós topik autósoknak
Másodszor az R8 (...) Sokkal kevésbé van kihegyezve, mint a te sportkombid, mégis ad nagyjából annyi élvezetet, és sokkal többen figyelnek fel rá - ez is fontos szempont.
Ezzel nem értek egyet. Szvsz az R8 sokkal nagyobb élvezetet ad értő kezekben, és sokkal jobban ki van hegyezve.
- 21.-el ertek egyet, el kell olvasni par tesztet, megnezni par musort akik vezettek..., nem veletlen, hogy a porsche mellett a bmw es mercik is kenytelenek 'lepni'...
Már vezettem pár durva Audit, és az R8-at is, ami ma újra próbálunk. Az R8 alapból sportautó, és tényleg nagyon jól lehet vele élvezkedni, de kevésbé van kihegyezve, mint az RS változatok, amelyek alapból személyautók, és igazán sportos szintre vannak húzva.
Te is ott voltál a ringen ma?
Webáruház:
http://www.avxcafe.hu/
http://www.avxcafe.hu/
Autós topik autósoknak
Másodszor az R8 (...) Sokkal kevésbé van kihegyezve, mint a te sportkombid, mégis ad nagyjából annyi élvezetet, és sokkal többen figyelnek fel rá - ez is fontos szempont.
Ezzel nem értek egyet. Szvsz az R8 sokkal nagyobb élvezetet ad értő kezekben, és sokkal jobban ki van hegyezve.
Az RS4-esek szerintem voltak olyan jók a kanyarokban,mint az R8.
Semmi billegés és kicsúszás nem volt.
Webáruház:
http://www.avxcafe.hu/
http://www.avxcafe.hu/
Autós topik autósoknak
- ertsuk, ugy, hogy meggyozott az R8
Nagyon jó autó,de nekem nem kellene.
Ha megtehetném akkor Porsche turbót vennék.
Akivel együtt mentem a tesztre annak az van és nem cserélné el audira.
Én maradok az RS6-nál.
Webáruház:
http://www.avxcafe.hu/
http://www.avxcafe.hu/
Autós topik autósoknak
- ertsuk, ugy, hogy meggyozott az R8
T A M I . H U
Kapcsolat: T-VDSL 23008 down/ 5022 up
"... like a bridge ower troubled water ... "
Kapcsolat: T-VDSL 23008 down/ 5022 up
"... like a bridge ower troubled water ... "
Autós topik autósoknak
Leírom a mai élményem.
20 autót hoztak a hungaroringre.
4-RS4
8-S5
4-S8
4-R8
Az RS4-ek voltak a felvezető autók amiket profi német versenyzők vezettek.
Nem volt szégyenkezni valója az RS4-eseknek.
Az R8 nagyon jól feküdt a kanyarokban.
Az S8-as csak egy kicsit maradt alul a kanyarokban mint az R8
Nekem az S5 nem jött be nagyon.
Az R8-nak nagyon brutális hangja van.
Én autómatát vezettem.Bukósisakkal kellett menni a végén ami nem volt egyszerű a szűk hely miatt.
Jó élmény volt.
Webáruház:
http://www.avxcafe.hu/
http://www.avxcafe.hu/
Autós topik autósoknak
Egy kicsit megint vitatkozni fogok.A vevők akiknek van ezekre pénzük egy kicsit másként gondolkodnak,mint akik csak áhitoznak ezekről.
Az R8 nem olcsó autó,mert kevesebb mint 20000 euróval olcsóbb csak mint a Porshe turbó.Az akinek van annyi pénze,hogy jó kocsit vegyen az lazán kifizeti a + árat és megveszi a Porschét,mert az fényévekkel többet tud,mint az audi R8.
Ha majd kijön a 10 hengeres tipus akkor már gond lehet.
Az én kocsim kb így megy mint az R8.Majd szerdán beszámolok,hogy mi a külömbség a két kocsi között.Az enyém is megy 300-at és a gyursulása is ugyan annyi,viyzont a nagy előnye,hogy sokkal komfortosabb és nem feltünő.
Ezzel meg én vitatkoznék. Az Audi R8-ak nagyjából két évre előre el vannak adva, és Neckarsulmban most azon legóznak, hogy tudnák egy kicsit növelni a gyártáskapacitást.
Másodszor az R 8 nem egy kőkemény sportautó. Gyors, nagyon jól vezethető, bámulatosan dekoratív, és van benne egy csomó technikai finomság - de közben megmaradt a mindennapi használhatóság is. Sokkal kevésbé van kihegyezve, mint a te sportkombid, mégis ad nagyjából annyi élvezetet, és sokkal többen figyelnek fel rá - ez is fontos szempont.
Azon kívül a Porsche Turbo egy más kategória. Egy alapvetően nehezen kezelhető farmotoros kocsi okosan visszaszelidített változatát, egy nagyon könnyű karosszériás, középmotoros, összkerékhajtásúnak tervezett kocsihoz hasonlítani lehet, de ez kicsit körte-alma dolog.
Hát barátom nem akarlak megsérteni,de a Porsche Turbó az 4 kerék hajtású.
És Ear ennek hol állította az ellenkezőjét?
Lehet hogy félre olvastam.
Bocs.
Webáruház:
http://www.avxcafe.hu/
http://www.avxcafe.hu/
Autós topik autósoknak
Csak Alfát ne. Nagyon rosszul vannak összeszerelve. Persze ha szerencséd van akkor jó.
Tiltakozom! A 3. Alfámat nyúzom és egyik sem esett szét eddig. Az árukat hamar eldobják, de így legalább meg tudok venni emberi áron egy csúcsmodellt is 2-3 évesen. Volt közben BMW-m is, semmivel sem volt jobban összerakva, csak másként.
Nekem volt 156 uj mikor az év autója volt.
Beesett a kuplungja.
Utána a belseje kezdett szétesni.
3 hónaposan visszavittem.
Lehet,hogy csak nem volt szerencsém.
Webáruház:
http://www.avxcafe.hu/
http://www.avxcafe.hu/
Autós topik autósoknak
Szlalom és gyorsulás Dodge Viper SRT10 Coupe Porsche 911 Turbo Chevrolet Corvette Z06 Audi R8!
http://www.popularmechanics.com/automot ... 17681.html
Autós topik autósoknak
Másodszor az R8 (...) Sokkal kevésbé van kihegyezve, mint a te sportkombid, mégis ad nagyjából annyi élvezetet, és sokkal többen figyelnek fel rá - ez is fontos szempont.
Ezzel nem értek egyet. Szvsz az R8 sokkal nagyobb élvezetet ad értő kezekben, és sokkal jobban ki van hegyezve.
- 21.-el ertek egyet, el kell olvasni par tesztet, megnezni par musort akik vezettek..., nem veletlen, hogy a porsche mellett a bmw es mercik is kenytelenek 'lepni'...
T A M I . H U
Kapcsolat: T-VDSL 23008 down/ 5022 up
"... like a bridge ower troubled water ... "
Kapcsolat: T-VDSL 23008 down/ 5022 up
"... like a bridge ower troubled water ... "
Autós topik autósoknak
Másodszor az R8 (...) Sokkal kevésbé van kihegyezve, mint a te sportkombid, mégis ad nagyjából annyi élvezetet, és sokkal többen figyelnek fel rá - ez is fontos szempont.
Ezzel nem értek egyet. Szvsz az R8 sokkal nagyobb élvezetet ad értő kezekben, és sokkal jobban ki van hegyezve.
"Nem az a baj, ha hülye vagy, hanem az, ha nem tudsz róla"
Autós topik autósoknak
Egy kicsit megint vitatkozni fogok.A vevők akiknek van ezekre pénzük egy kicsit másként gondolkodnak,mint akik csak áhitoznak ezekről.
Az R8 nem olcsó autó,mert kevesebb mint 20000 euróval olcsóbb csak mint a Porshe turbó.Az akinek van annyi pénze,hogy jó kocsit vegyen az lazán kifizeti a + árat és megveszi a Porschét,mert az fényévekkel többet tud,mint az audi R8.
Ha majd kijön a 10 hengeres tipus akkor már gond lehet.
Az én kocsim kb így megy mint az R8.Majd szerdán beszámolok,hogy mi a külömbség a két kocsi között.Az enyém is megy 300-at és a gyursulása is ugyan annyi,viyzont a nagy előnye,hogy sokkal komfortosabb és nem feltünő.
Ezzel meg én vitatkoznék. Az Audi R8-ak nagyjából két évre előre el vannak adva, és Neckarsulmban most azon legóznak, hogy tudnák egy kicsit növelni a gyártáskapacitást.
Másodszor az R 8 nem egy kőkemény sportautó. Gyors, nagyon jól vezethető, bámulatosan dekoratív, és van benne egy csomó technikai finomság - de közben megmaradt a mindennapi használhatóság is. Sokkal kevésbé van kihegyezve, mint a te sportkombid, mégis ad nagyjából annyi élvezetet, és sokkal többen figyelnek fel rá - ez is fontos szempont.
Azon kívül a Porsche Turbo egy más kategória. Egy alapvetően nehezen kezelhető farmotoros kocsi okosan visszaszelidített változatát, egy nagyon könnyű karosszériás, középmotoros, összkerékhajtásúnak tervezett kocsihoz hasonlítani lehet, de ez kicsit körte-alma dolog.
Hát barátom nem akarlak megsérteni,de a Porsche Turbó az 4 kerék hajtású.
És Ear ennek hol állította az ellenkezőjét?
"Nem az a baj, ha hülye vagy, hanem az, ha nem tudsz róla"
- Luxor Audio
- Otthon vagyok
- Hozzászólások: 15730
- Csatlakozott: 2003.03.27., csüt. 22:09
- Értékelés: 11003
- Tartózkodási hely: Budapest
- Kapcsolat:
Autós topik autósoknak
Csak Alfát ne. Nagyon rosszul vannak összeszerelve. Persze ha szerencséd van akkor jó.
Tiltakozom! A 3. Alfámat nyúzom és egyik sem esett szét eddig. Az árukat hamar eldobják, de így legalább meg tudok venni emberi áron egy csúcsmodellt is 2-3 évesen. Volt közben BMW-m is, semmivel sem volt jobban összerakva, csak másként.