Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!

Autós topik autósoknak

Avatar
alfa
Kezdő Fórumlakó
Kezdő Fórumlakó
Hozzászólások: 256
Csatlakozott: 2003.03.24., hétf. 11:02
Értékelés: 0

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: alfa »


Az lenne jó, ha árulnának prémium 95-öst, amit ugyanúgy adalékkolnának
Árulnak. Ez a V-Power. Én ezzel járok.
TV-Philips 32PW 9525, DVD-Philips Q50, DVD író-Pioneer DVR-630H; DVR-LX61, Receiver-Denon AVR-3806, Hangsugárzók-PolkAudio Front:RTi10, Center:CSi5, Rear:Monitor30, Sub:PSW12

Avatar
momba
Törzsvendég
Törzsvendég
Hozzászólások: 1024
Csatlakozott: 2005.08.04., csüt. 14:04
Értékelés: 0

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: momba »


- megerositem, januarban mikor az olaszoknal sieltunk 2 tanknyi 100-ast 'egettem' el, es nagyon erzodik a difi. - de arra a kovetkeztetesre jutottam, hogy idehaza amolyan munkabajaros belvatosi dugos kozlekedesre nincs ertelme, hosszabb utra sztem nagyon megeri, es a fogyim is elegge jolalakult vele.

Az lenne jó, ha árulnának prémium 95-öst, amit ugyanúgy adalékkolnának, mint ahogy valószínűleg a 98-ast vagy a 100-ast, mert hát nekem például kihasználhatatlan a 95-ösnél magasabb oktánszámú üzemanyag, és ezzel úgy az autósok 80-90%-a így van!
Mozi: JVC DLA-NP5, Zidoo Z9X, Anthem AVM 60, Myryad MXA7150, B&W 603S2, B&W HTM7, B&W 601S2, Jamo SW505E.
Zene: Hansugárzók: Almássy Audio Magus A, Előfok: Dénes Péter, Végfok: Dénes Péter monoblock pár, Marantz SA-15S1, Marantz ST-15S1, LP: Tesla nc 440 + Shure M95ED pickup

Avatar
momba
Törzsvendég
Törzsvendég
Hozzászólások: 1024
Csatlakozott: 2005.08.04., csüt. 14:04
Értékelés: 0

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: momba »


Tegnap a csömöri úti Esso kútnál kifogyott a 95-ös, ezért a 98-ast adták 95-ös árban: 242,9!   Ha ezt tudom,  tartálykocsival megyek!
Hehh durva, még 95ösnek is alacsony ár...

Nyilván azért mentem oda!
Mozi: JVC DLA-NP5, Zidoo Z9X, Anthem AVM 60, Myryad MXA7150, B&W 603S2, B&W HTM7, B&W 601S2, Jamo SW505E.
Zene: Hansugárzók: Almássy Audio Magus A, Előfok: Dénes Péter, Végfok: Dénes Péter monoblock pár, Marantz SA-15S1, Marantz ST-15S1, LP: Tesla nc 440 + Shure M95ED pickup

Avatar
Tami
Hazajáró lélek
Hazajáró lélek
Hozzászólások: 3627
Csatlakozott: 2003.03.17., hétf. 08:26
Értékelés: 3

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: Tami »


Az OMW-nél tankoltam tegnap 100-as oktánszámú cuccot és hát nem gyenge a különbség a 95-össel összevetve! (nem az árára gondoltam... )
- megerositem, januarban mikor az olaszoknal sieltunk 2 tanknyi 100-ast 'egettem' el, es nagyon erzodik a difi.
- de arra a kovetkeztetesre jutottam, hogy idehaza amolyan munkabajaros belvatosi dugos kozlekedesre nincs ertelme, hosszabb utra sztem nagyon megeri, es a fogyim is elegge jolalakult vele.
T A M I . H U
Kapcsolat: T-VDSL 23008 down/ 5022 up
"... like a bridge ower troubled water ... "

Avatar
saca
Fórumlakó
Fórumlakó
Hozzászólások: 844
Csatlakozott: 2003.03.23., vas. 12:24
Értékelés: 0

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: saca »

Az OMW-nél tankoltam tegnap 100-as oktánszámú cuccot és hát nem gyenge a különbség a 95-össel összevetve! (nem az árára gondoltam... )

Cuccaim
 
Házimoziszoba: Arcam P1000 power amplifier, Arcam AVP700 pre-amp processor, Arcam DV137 DVD, Blu-Ray: Pioneer BDP-LX70, Konzol: PS3, Hangfalak: Klipsch RF-35, RC-35, RS-35, RW-12, Projektor/vászon: Samsung SP-H800BE, Projecta VariVision electrol 240cm, Kábelek: IsoTek Elite és Nordost Shiva Power, Nordost CinemaFlex BassLine, Nordost Red Dawn Interconnect, Nordost Whitelight Glass Fiber Optic, Nordost Wyrewizard HDMI, Monitor Silver Slim Line Speaker.
 
Nappali: Samsung PS-63P5H plazma tv, Samsung HT-P1200 kompakt cucc
Hálószoba: Panasonic TH-50PZ700E plazma tv

Avatar
D-O-M-I
Törzsvendég
Törzsvendég
Hozzászólások: 1428
Csatlakozott: 2004.10.01., pén. 21:33
Értékelés: 138
Tartózkodási hely: Budapest

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: D-O-M-I »


Tegnap a csömöri úti Esso kútnál kifogyott a 95-ös, ezért a 98-ast adták 95-ös árban: 242,9! Ha ezt tudom, tartálykocsival megyek!
Essonak jó árai vannak. Én a múlt héten tankoltam 98-ast a Váci úti (Lehel térnél) kútnál 249,9-ért. Ma néztem, és ma is csak 254,9 a 98-as.
AV: Marantz SR7015 / AQ NRG2; TV: Samsung UE75RU7102 / AQ Chocolate; Front: Focal Chorus 826 V / AQ Rocket33; Center: Focal Chorus CC800 V / AQ Rocket88; Surround: Focal Chorus 806 V; Sub: Dali SUB E-12F / AQ NRG-X3 / AQ Boxer; CD: Denon DCD-635 / AQ Tower; HTPC / AQ Cinnamon

Avatar
andix
Törzsvendég
Törzsvendég
Hozzászólások: 1071
Csatlakozott: 2006.01.05., csüt. 16:04
Értékelés: 0

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: andix »


Tegnap a csömöri úti Esso kútnál kifogyott a 95-ös, ezért a 98-ast adták 95-ös árban: 242,9! Ha ezt tudom, tartálykocsival megyek!
Hehh durva, még 95ösnek is alacsony ár...

Avatar
momba
Törzsvendég
Törzsvendég
Hozzászólások: 1024
Csatlakozott: 2005.08.04., csüt. 14:04
Értékelés: 0

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: momba »

Tegnap a csömöri úti Esso kútnál kifogyott a 95-ös, ezért a 98-ast adták 95-ös árban: 242,9! Ha ezt tudom, tartálykocsival megyek!
Mozi: JVC DLA-NP5, Zidoo Z9X, Anthem AVM 60, Myryad MXA7150, B&W 603S2, B&W HTM7, B&W 601S2, Jamo SW505E.
Zene: Hansugárzók: Almássy Audio Magus A, Előfok: Dénes Péter, Végfok: Dénes Péter monoblock pár, Marantz SA-15S1, Marantz ST-15S1, LP: Tesla nc 440 + Shure M95ED pickup

Avatar
momba
Törzsvendég
Törzsvendég
Hozzászólások: 1024
Csatlakozott: 2005.08.04., csüt. 14:04
Értékelés: 0

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: momba »


De pl. kíváncsi lennék, hogy milyen gumit tesznek rá. Merthogy a VW horribilis költséggel fejlesztett ki megfelelőt, és nem hinném, hogy a technológiákat kiadnák a kezük közül.
Egyébként elsősorban nem a 400 km/h miatt kellett új gumit fejleszteni (persze azért itt ne gondoljunk olyan fejlesztésre, mint a 10 milliós példányszámban eladott gumik esetében), hanem a Bugatti tömege miatt!
Mozi: JVC DLA-NP5, Zidoo Z9X, Anthem AVM 60, Myryad MXA7150, B&W 603S2, B&W HTM7, B&W 601S2, Jamo SW505E.
Zene: Hansugárzók: Almássy Audio Magus A, Előfok: Dénes Péter, Végfok: Dénes Péter monoblock pár, Marantz SA-15S1, Marantz ST-15S1, LP: Tesla nc 440 + Shure M95ED pickup

Avatar
WiZARD
Nincs visszaút
Nincs visszaút
Hozzászólások: 248
Csatlakozott: 2003.03.06., csüt. 12:30
Értékelés: 0

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: WiZARD »


De pl. kíváncsi lennék, hogy milyen gumit tesznek rá.
Michelin Pilot Sport PS2 Front 275/30ZR19 Rear 335/30ZR20

Jelenleg egyetlen széria gyártású gumiabroncs sem alkalmas 400 km/h feletti sebesség elviselésére. A Veyron ezért kapott egyedi gyártású, speciális gumiabroncsot,amelyben a nyomást a rendszer a sebesség függvényében folyamatosan állítja.

veyron gumija sem alkalmas folyamatos 400km/h-ra.
topgear-ben tesztelték, hogy a 407 km/h sebességet tényleg megfutja-e, és megvolt.
közben hozzátették, hogy ezzel a sebességgel 15 percet bírnak a gumik, de ez nem lehet gond, mivel 10 perc alatt fogy ki a benzin

házimozi:
projector: Samsung SP-A600 vászon: Bydium 96" oldalfeszített erősítő: harman/kardon AVR360 center: B&W LCR-600 S3 (van den Hul CS-122) front: B&W 603 S2 (van den Hul CS-122) surround: Focal Sib-XL sub: B&W ASW-600 (Neotech KHS-441SM)

Avatar
gemini
Törzsvendég
Törzsvendég
Hozzászólások: 1765
Csatlakozott: 2004.01.13., kedd 10:05
Értékelés: 1

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: gemini »




Nekem van egy Sokdám... unsure.gif


 
nekem is és eladó rolleyes.gif
 


 
Wow! Milyen és mennyiért?
 
(Bocs hogy megszakítom az utcára gyártott repülőgépekről folyó parttalan vitát ilyen földhözragadt dologgal)

120L

Avatar
andix
Törzsvendég
Törzsvendég
Hozzászólások: 1071
Csatlakozott: 2006.01.05., csüt. 16:04
Értékelés: 0

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: andix »


Andix: aszem te vagy itt a nagy Volvo mániás. Legalábbis úgy emlékszem. Most jutott eszembe, hogy ezt neked fényképeztem, csak elfelejtettem még feltenni. 
Limuzin Volvo S80. (Párizs, Concorde tér, Hotel de Crillon előtt)

Köszi!! Valóban, én vagyok a Volvo mániás.. Nagyon mókásak ezek az S80 limuzinok, kéne egy ilyen .

Avatar
Acme
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 2285
Csatlakozott: 2005.12.05., hétf. 12:23
Értékelés: 500

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: Acme »




Nekem van egy Sokdám... unsure.gif


 
nekem is és eladó rolleyes.gif
 


 
Wow! Milyen és mennyiért?
 
(Bocs hogy megszakítom az utcára gyártott repülőgépekről folyó parttalan vitát ilyen földhözragadt dologgal)
Kép: RX470 - SR6003 - HW55ES/UE40JU7000 Hang: Xonar Essence ST/XB 930QS - Octave - Unico - GX200 Csend: Canamp - HD600
 
"Az a baj az interneten talált idézetekkel, hogy sosem lehetsz biztos a forrásban." - Abraham Lincoln

Avatar
momba
Törzsvendég
Törzsvendég
Hozzászólások: 1024
Csatlakozott: 2005.08.04., csüt. 14:04
Értékelés: 0

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: momba »


Csakhogy a Veyronba beültetsz egy laikust, akkor megfutja a 400-at, semmi dráma. És ezt meg tudja csinálni sokszor. Sőt az autóval lehet menni több ezer kilómétert is gond nélkül.Na de az ilyen "szinte versenytechnikás" gépeknél pont az a baj, hogy versenyre vannak tervezve. Márpedig ez általában azt jelenti, hogy sok minden az autón arra van hangolva, hogy max egy 24 órás versenyt, de általában csak sokkal rövidebbet bírjon ki.

Ebben egyetértünk, de az árkülönbözetért egy életen át lehet saját szerelőt tartani! És a jóval egyszerűbb felépítés miatt, valószínűleg meg is fogja tudni javítani.
Mozi: JVC DLA-NP5, Zidoo Z9X, Anthem AVM 60, Myryad MXA7150, B&W 603S2, B&W HTM7, B&W 601S2, Jamo SW505E.
Zene: Hansugárzók: Almássy Audio Magus A, Előfok: Dénes Péter, Végfok: Dénes Péter monoblock pár, Marantz SA-15S1, Marantz ST-15S1, LP: Tesla nc 440 + Shure M95ED pickup

Avatar
D-O-M-I
Törzsvendég
Törzsvendég
Hozzászólások: 1428
Csatlakozott: 2004.10.01., pén. 21:33
Értékelés: 138
Tartózkodási hely: Budapest

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: D-O-M-I »


Andix: aszem te vagy itt a nagy Volvo mániás. Legalábbis úgy emlékszem. Most jutott eszembe, hogy ezt neked fényképeztem, csak elfelejtettem még feltenni.
 
Limuzin Volvo S80. (Párizs, Concorde tér, Hotel de Crillon előtt)

AV: Marantz SR7015 / AQ NRG2; TV: Samsung UE75RU7102 / AQ Chocolate; Front: Focal Chorus 826 V / AQ Rocket33; Center: Focal Chorus CC800 V / AQ Rocket88; Surround: Focal Chorus 806 V; Sub: Dali SUB E-12F / AQ NRG-X3 / AQ Boxer; CD: Denon DCD-635 / AQ Tower; HTPC / AQ Cinnamon

Avatar
andix
Törzsvendég
Törzsvendég
Hozzászólások: 1071
Csatlakozott: 2006.01.05., csüt. 16:04
Értékelés: 0

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: andix »


Érdemes a Bugatti weboldalát megnézni, mindent elmond arról, kinek szánják és hova pozíciónálják az autójukat. A Suzuki oldalán több műszaki adatot lehet találni, mint ott. Bezzeg szín konfigurátor az van! 
Hát ezt már párszor kitárgyaltuk itt. Sajnos el kell fogadni, hogy a szuperautók nagy része fűtött garázsban parkol 5-10 hasonló szuperautó társaságában. Illetve sokat olyanok vesznek meg, akik nem is tudják értékelni a mögöttes tartalmat, csak "menőznek/kompenzálnak"...
 




Avatar
andix
Törzsvendég
Törzsvendég
Hozzászólások: 1071
Csatlakozott: 2006.01.05., csüt. 16:04
Értékelés: 0

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: andix »


Momba: Nézd, nem a Saleent szapultam, fogalmam sincs milyen autók, valóban nem vezettem . Simán elhiszem, hogy pályán akár az 550 lovas S7-es jobb köridőt fut, mint a túlsúlyos Veyron. Versenyautó alapok, nyilván kanyarodással sem lesz gond.
Nekem azzal van bajom, hogy megcsinálták ezt a Bugattit, ami megfutja a 400-at és hirtelen minden kis sportkocsicégnek felnyílt a szeme, hogy bazze, akkor nyomják az 1001 + epszilon lovat a gépbe, oszt lehet reklámozni, hogy "Veyron killer" féláron.
Csakhogy a Veyronba beültetsz egy laikust, akkor megfutja a 400-at, semmi dráma. És ezt meg tudja csinálni sokszor. Sőt az autóval lehet menni több ezer kilómétert is gond nélkül.
Na de az ilyen "szinte versenytechnikás" gépeknél pont az a baj, hogy versenyre vannak tervezve. Márpedig ez általában azt jelenti, hogy sok minden az autón arra van hangolva, hogy max egy 24 órás versenyt, de általában csak sokkal rövidebbet bírjon ki.

Avatar
tsc
Beköltözött
Beköltözött
Hozzászólások: 2707
Csatlakozott: 2003.03.22., szomb. 13:57
Értékelés: 14

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: tsc »


Arról nem is beszélve, hogy az én hitvallásom szerint az autóvezetés a kanyarnál kezdődik
Vagy sokszor inkább végződik.

Avatar
21st
Törzsvendég
Törzsvendég
Hozzászólások: 1453
Csatlakozott: 2005.04.02., szomb. 13:28
Értékelés: 0

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: 21st »


ilyen sebességnél már trakció problémák sem lépnek fel így a légellenállás, a váltó áttételezése és a súly a döntő, elsősorban
Addig a sebességig valahogy el is kell ám érni. 1000 LE-t szabadítani a hátsó kerekekre egy utcai autónál, utcai gumikra (aminél van egyébként a Michelin-nek egy komolyabb abroncsa, a Pilot Sport Cup, széria pl. a Porsche 911 GT3 ill. GT3 RS modelleknél), kifinomult hajtást felügyelő elektronikák hiányában, vasalódeszka hátsó spoiler nélkül - háááát, elég bátor dolog (mellesleg a britt illetőségű Bristol is valami hasonlóval próbálkozik, ők sem akarják alább adni 1000 lónál)
 
Arról nem is beszélve, hogy az én hitvallásom szerint az autóvezetés a kanyarnál kezdődik
"Nem az a baj, ha hülye vagy, hanem az, ha nem tudsz róla"

Avatar
21st
Törzsvendég
Törzsvendég
Hozzászólások: 1453
Csatlakozott: 2005.04.02., szomb. 13:28
Értékelés: 0

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: 21st »


De pl. kíváncsi lennék, hogy milyen gumit tesznek rá.
Michelin Pilot Sport PS2 Front 275/30ZR19 Rear 335/30ZR20

Jelenleg egyetlen széria gyártású gumiabroncs sem alkalmas 400 km/h feletti sebesség elviselésére. A Veyron ezért kapott egyedi gyártású, speciális gumiabroncsot,amelyben a nyomást a rendszer a sebesség függvényében folyamatosan állítja.
"Nem az a baj, ha hülye vagy, hanem az, ha nem tudsz róla"

Avatar
21st
Törzsvendég
Törzsvendég
Hozzászólások: 1453
Csatlakozott: 2005.04.02., szomb. 13:28
Értékelés: 0

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: 21st »


Ami tény, hogy motorikusan egy őskori kövület a maga 2 szelepes nyomórudas Ford motorjával, de nálam ilyen téren a Bugatti se indul jobb pozícióból dupla Passat W8-asával! Az autó többi része pedig elég korszerű kompozit anyagokból épül, amit a súlya is bizonyít: 1340 kg. A Bugatti 1890 kiló.
Van egy "apró" különbség a két gép között: a Bugatti Veyron-t a kezdetektől 1000 LE-s autónak fejlesztették, ezzel szemben a Saleen S7 asszem 550 LE, amire hirtelen felindulásból rádobtak egy pár turbót, és ta-raaam! - kész az 1000 LE-s csodagép. Nyílván amit lehet, azt átalakítotak rajta, de kétlem, hogy olyan kiforrott lenne, mint a VW Group sok száz milliós fejlesztési költségű mega-sportkocsija.
"Nem az a baj, ha hülye vagy, hanem az, ha nem tudsz róla"

Avatar
momba
Törzsvendég
Törzsvendég
Hozzászólások: 1024
Csatlakozott: 2005.08.04., csüt. 14:04
Értékelés: 0

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: momba »


Jól beszélsz. Az egy dolog, hogy valami papíron gyors meg erős, de hogy miképpen adja le a teljesítményét a való életben, azt a műszaki adatok lapján nem tudod megmondani.  
Azért én remélem, hogy hamarosan lehull az emberek szeméről a hályog, és felismerik, hogy nem attól leszel jó az ágyban, ha 50 cm-es a farkad

Nekem már lehullt egy ideje, köszi!
 
Sok mindenre valóban nem lehet következtetni az adatokból, de mivel itt a motorfelépítés és a teljesítmény nagyon hasonló és ilyen sebességnél már trakció problémák sem lépnek fel így a légellenállás, a váltó áttételezése és a súly a döntő, elsősorban. Mivel egyikünknek sincs közvetlen tapasztalata egyik géppel kapcsolatban se, így marad a logikusan végigvezetett következtetés!
 
 
 
Azért én láttam már győzni S7-est FIA GT versenyen és ezen a szinten olyan rettenetesen nagy eltérés nincs ám a széria és a versenygép között. Ha egy rakás szar lenne az utcai változat, akkor nem valószínű, hogy bárki is versenyzésre átalakítaná! Ami tény, hogy motorikusan egy őskori kövület a maga 2 szelepes nyomórudas Ford motorjával, de nálam ilyen téren a Bugatti se indul jobb pozícióból dupla Passat W8-asával! Az autó többi része pedig elég korszerű kompozit anyagokból épül, amit a súlya is bizonyít: 1340 kg. A Bugatti 1890 kiló. Szerintem egyébként mindkét autó egy megalomán őrültség, hogy 600e $-os Saleen vagy az 1,5m $-os Veyron e nagyobb azt mindenki döntse el maga. Valószínűleg a két autó célközönsége is más: az egyik egy cicomás brutálisan erős GT, a másik meg egy puritán utcai versenyautó .
 
Érdemes a Bugatti weboldalát megnézni, mindent elmond arról, kinek szánják és hova pozíciónálják az autójukat. A Suzuki oldalán több műszaki adatot lehet találni, mint ott. Bezzeg szín konfigurátor az van!
Mozi: JVC DLA-NP5, Zidoo Z9X, Anthem AVM 60, Myryad MXA7150, B&W 603S2, B&W HTM7, B&W 601S2, Jamo SW505E.
Zene: Hansugárzók: Almássy Audio Magus A, Előfok: Dénes Péter, Végfok: Dénes Péter monoblock pár, Marantz SA-15S1, Marantz ST-15S1, LP: Tesla nc 440 + Shure M95ED pickup

Avatar
momba
Törzsvendég
Törzsvendég
Hozzászólások: 1024
Csatlakozott: 2005.08.04., csüt. 14:04
Értékelés: 0

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: momba »


Bugatti egy műszaki csoda, modern korunk Concordeja.

Ezt akár a Fókuszban vagy az Auto Bild-ben is leadhatnák olyan jól hangzik!
Namost ehhez képest a Saleen, hát nem tudom, nem mondom, hogy sufnitunning, de gyanús...
Szerintem ennek még egy kicsit járj utána, mert ezzel az erővel az összes létező versenyautó, beleértve az F1-eseket is, mind sufnitunning.
De pl. kíváncsi lennék, hogy milyen gumit tesznek rá.
Michelin Pilot Sport PS2 Front 275/30ZR19 Rear 335/30ZR20
Mozi: JVC DLA-NP5, Zidoo Z9X, Anthem AVM 60, Myryad MXA7150, B&W 603S2, B&W HTM7, B&W 601S2, Jamo SW505E.
Zene: Hansugárzók: Almássy Audio Magus A, Előfok: Dénes Péter, Végfok: Dénes Péter monoblock pár, Marantz SA-15S1, Marantz ST-15S1, LP: Tesla nc 440 + Shure M95ED pickup

Avatar
21st
Törzsvendég
Törzsvendég
Hozzászólások: 1453
Csatlakozott: 2005.04.02., szomb. 13:28
Értékelés: 0

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: 21st »


Űber... Drámai ahogy 200-ról 300-ra gyorsul... 
A Saleen S7 TT, 2007-es, gyárilag 1040 lóerős változata (1340 kg!!!) valószínűleg lenyomja! 0-100-on is ráver 1 tizedet és kb. a harmadába kerül!

Bugatti egy műszaki csoda, modern korunk Concordeja. Concorde fejlesztésénél is már a munka harmadánál látszott, hogy sose fog a fejlesztés megtérülni, de presztízsként csak azértis megcsinálták. Ugyanez igaz a Veyronra is.
 
Namost ehhez képest a Saleen, hát nem tudom, nem mondom, hogy sufnitunning, de gyanús... Persze a felszíni szemlélő szerint, illetve papíron; tűnhet jobbnak. De pl. kíváncsi lennék, hogy milyen gumit tesznek rá. Merthogy a VW horribilis költséggel fejlesztett ki megfelelőt, és nem hinném, hogy a technológiákat kiadnák a kezük közül. Amúgy, ha igaz amit hallottam a Veyron hivatalosan 1050 lóra van hangolva. Azért, mert a motorok közt +-4% szórás teljesítményben simán van, ami ilyen szinten igen jelentős (30-40 ló), de így tudják biztosítani, hogy minden átadott autó garantáltan legalább 1001 lovas.

Jól beszélsz. Az egy dolog, hogy valami papíron gyors meg erős, de hogy miképpen adja le a teljesítményét a való életben, azt a műszaki adatok lapján nem tudod megmondani.
 
Azért én remélem, hogy hamarosan lehull az emberek szeméről a hályog, és felismerik, hogy nem attól leszel jó az ágyban, ha 50 cm-es a farkad
"Nem az a baj, ha hülye vagy, hanem az, ha nem tudsz róla"

Avatar
andix
Törzsvendég
Törzsvendég
Hozzászólások: 1071
Csatlakozott: 2006.01.05., csüt. 16:04
Értékelés: 0

Autós topik autósoknak

Hozzászólás Szerző: andix »


Űber... Drámai ahogy 200-ról 300-ra gyorsul... 
A Saleen S7 TT, 2007-es, gyárilag 1040 lóerős változata (1340 kg!!!) valószínűleg lenyomja! 0-100-on is ráver 1 tizedet és kb. a harmadába kerül!

Bugatti egy műszaki csoda, modern korunk Concordeja. Concorde fejlesztésénél is már a munka harmadánál látszott, hogy sose fog a fejlesztés megtérülni, de presztízsként csak azértis megcsinálták. Ugyanez igaz a Veyronra is.
 
Namost ehhez képest a Saleen, hát nem tudom, nem mondom, hogy sufnitunning, de gyanús... Persze a felszíni szemlélő szerint, illetve papíron; tűnhet jobbnak. De pl. kíváncsi lennék, hogy milyen gumit tesznek rá. Merthogy a VW horribilis költséggel fejlesztett ki megfelelőt, és nem hinném, hogy a technológiákat kiadnák a kezük közül. Amúgy, ha igaz amit hallottam a Veyron hivatalosan 1050 lóra van hangolva. Azért, mert a motorok közt +-4% szórás teljesítményben simán van, ami ilyen szinten igen jelentős (30-40 ló), de így tudják biztosítani, hogy minden átadott autó garantáltan legalább 1001 lovas.

Válasz küldése

Vissza: “Autó Sport és szórakozás”