Golden era.



Nem sokáig ha Kína így nyomul főleg úgy, hogy folyamatosan mennek le az árral és a felszereltség is nagyon jó…Shimano írta: ↑Tegnap, 08:18A héten volt nálunk egy BYD,nem tudom pontosan melyik típus,de,a beltér teljesen prémium érzet,a garancia 6 év,az akksira meg még több is,8 év,jól is nézett ki,és 16 milla volt az ára.A merci,audi,bmw ezt a kategóriát 50-60.milláért adja,kérdés hogy meddig tudja.![]()
Szerintem Kína agyonvágja az európai autógyárakat rövid időn belül.


A beépített anyagok minősége egy dolog, de itt egy egyszerű szoftveres történet, hogy nem fér ki a kijelzőre a felirat, ami a minőségellenőrzésen senkinek nem tűnt felVinkler írta: ↑2025.12.12., pén. 10:38A németek évek óta gáncsolják saját magukat. Egyre silányabb minőség, (lassan tényleg kínai) egyre durvább áron. Mégis ki gondolna úgy, hogy ez sikertörténet lesz?nemtomm írta: ↑2025.12.12., pén. 10:34Pedig ez nem jó stratégia szerintem mert ennyi kavicsért adhatnának már minőséget.thxfan írta: ↑2025.12.12., pén. 09:11BMW M4 Competition, kb. 45 millás ár, egy-két belső műanyag még a Dacia szintet sem éri el, de nem az újakat, a TLX-et sem, egy 20 éves alap 3-asban puhább, kellemesebb tapintású volt minden, a kijelző no comment.
![]()
Siralmas, hogy ennyire képes a német prémium, nincs nehéz dolga Kínának.![]()
Elfordulnak a vevők még jobban előtérbe kerül a többi olcsobb gyártó.....![]()
Pár év és alig lessz egy pár gyártó a piacon![]()
![]()
![]()

A németek évek óta gáncsolják saját magukat. Egyre silányabb minőség, (lassan tényleg kínai) egyre durvább áron. Mégis ki gondolna úgy, hogy ez sikertörténet lesz?nemtomm írta: ↑2025.12.12., pén. 10:34Pedig ez nem jó stratégia szerintem mert ennyi kavicsért adhatnának már minőséget.thxfan írta: ↑2025.12.12., pén. 09:11BMW M4 Competition, kb. 45 millás ár, egy-két belső műanyag még a Dacia szintet sem éri el, de nem az újakat, a TLX-et sem, egy 20 éves alap 3-asban puhább, kellemesebb tapintású volt minden, a kijelző no comment.
![]()
Siralmas, hogy ennyire képes a német prémium, nincs nehéz dolga Kínának.![]()
Elfordulnak a vevők még jobban előtérbe kerül a többi olcsobb gyártó.....![]()
Pár év és alig lessz egy pár gyártó a piacon![]()
![]()
Pedig ez nem jó stratégia szerintem mert ennyi kavicsért adhatnának már minőséget.thxfan írta: ↑2025.12.12., pén. 09:11BMW M4 Competition, kb. 45 millás ár, egy-két belső műanyag még a Dacia szintet sem éri el, de nem az újakat, a TLX-et sem, egy 20 éves alap 3-asban puhább, kellemesebb tapintású volt minden, a kijelző no comment.
![]()
Siralmas, hogy ennyire képes a német prémium, nincs nehéz dolga Kínának.


Az első Audim ilyen gömbölyű 80-as volt még a Zsigulis korban, majd jött a 100 2.3 turbo 5 hengerrel. Zseniális autó volt.

Gondolom már sérülés mentes így ránézésre

Az ilyen.

Fura a motorháztető illesztés


Láttam már ilyet fóliánál is.
Nekem volt 93-as Audi 100. (2000-es benzines) Pont ilyen színben. Imádtam.tonee73 írta: ↑2025.12.10., szer. 19:10Kiváló péda erre a '91-'95 közötti Audi 80.Akkoriban érdekesen gömbölyded volt az egyenes vonalai mellett és szerintem sok mai design-nak odaver még mindig a kinézete.
Audi 80 (1).jpg


Nem fólia?violin írta: ↑2025.12.10., szer. 19:29Garanciális javítás miatt. Úgy tűnik típushiba, hogy a kéttónusú fényezés nem mindig sikerül tökéletesen.
Néhány autónál előfordul, hogy kisebb foltokban leválik a fekete és kilátszik alóla az alapszín.
Külföldi fórumon már korábban is szóba került néha, de az átvételkor erre nem figyeltem... csak 1-2 héttel később néztem meg. Egyébként egy nagyjából 5x5cm-es területről van szó, ahol kb mintha egy foltra fújták volna a feketét. Még rendesen lefotózni sem lehet....
Valami porszem kerülhetett a gépezetbe, nem készítették elő megfelelően a felületet.... vagy a fene tudja.
De sebaj, ennél nagyobb bajom ne legyen...![]()
Garanciális javítás miatt. Úgy tűnik típushiba, hogy a kéttónusú fényezés nem mindig sikerül tökéletesen.

Ez a 80-as széria mindig is tetszett, de a kombi, a kupé és a kabrió. És, az 5 hengeres turbo motor. De akkor már a 100, vagy az első A6, mindegy a C4. Vagy S6, nem is, S6 Plus.tonee73 írta: ↑2025.12.10., szer. 19:10Kiváló péda erre a '91-'95 közötti Audi 80.Akkoriban érdekesen gömbölyded volt az egyenes vonalai mellett és szerintem sok mai design-nak odaver még mindig a kinézete.
Audi 80 (1).jpg

Miért kellett leadni a Lexust?violin írta: ↑2025.12.10., szer. 19:01Pár napra kaptam egy Yaris Cross csereautót, ami alapjául szolgált a Lexus LBX-nek.
94f15b5f-4135-42f9-a4f0-a6e9e0189a6f.jpg
Kicsit örültem is, a direkt összehasonlításnak, mert az összes teszt azt vizsgálta, hogy vajon csak egy átmatricázott Yaris-e a kis Lexus...
Azért nagyon más kávéház a kettő...Az árkülönbség bőven érezhető, nem nagyon kell magyarázni...
A Yaris nyersebb, sprődebb...zajosabb. Pattog, ráz, rezeg a tükör, bőg a motor, lomhább, darabosabb az egész.

Kiváló péda erre a '91-'95 közötti Audi 80.Akkoriban érdekesen gömbölyded volt az egyenes vonalai mellett és szerintem sok mai design-nak odaver még mindig a kinézete.