A Fórum működési költségeihez járulsz hozzá azzal, ha hirdetéseket jeleníthetünk meg. Kérjük, hogy fontold meg ezen az oldalon az „Adblock” rendszered kikapcsolását.
Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!
Lefrissitettem 21.1b-re usb pendrive keresztül. a lumin app is azt mutatja. Továbbra is fennáll 2 probléma. lefagy a lumin... spotify connect használata közben akadozások vannak hangban majd eldobja a jelet és a lumin u2 lefagy..... utána nem tudom irányitani se lumin app-ból mert az se működik.... nem tölt be... nem látja a lumint.....
a másik probléma ha működött is és az appban kikapcsoltam a powerrel (készenléti állapotba tettem) , másnap az applikáció inditásával be akarom kapcsolni.. és? és semmi nem történik... 0 komunikáció a telefon és lumin között.... aztán a főkapcsolóval kikapcs/bekapcs akkor működik 10 percig minden..... amig le nem fagy újra és megszűnik az irányitás az applikációval.. mostmár ez az egész nagyon idegesit... használhatatlan...
megirtam lumin supportnak is ezt, nektek vmi hasznos infótok van erre? a lumin appba van egy csuszka , google dns re van állitva. amikor normálisan működött minden akkor is ezen volt. Mondjuk nem csinál semmit mert ha offra teszem marad a 8.8.8.8 felette irja... gondolom routeremtől alapból azt kapja.
Konzerv zenével (NAS) van valami hasonló probléma?
Én egyszerűsített hálózaton (réz kábelen, közvetlenül a routerről) is teszelném, akár a router factory default beállításaival (a jelenlegi beállítás mentése után). Ha más szolgáltatónál nincs probléma, csak a Spotifyal, az inkább hálózati problémára utalhat, nem hardveresre.
A jelenlegi Lumin fw és app verziók, nálam sokkal rövidebb idő alatt reagálnak, mint néhány éve.
Vagy a hálózatoddal van gond, vagy előfordulhat az is, hogy a Lumin hibás. Garanciális még?
net az atomstabil optikai,kizárt,minden más eszközzel tökéletes. hw probléma is kizárt mivel sw probléma van. majd meglátom mit válaszol a supp.
Probald ki JPLAY iOS-el, az eddig is mukodott korrektul Lumin-al, de most mar hivatalosan is "tamogatott". Es nagyjabol otszor jobb control point mint a gyari app.
az is ki/be tudja kapcsolni a lumint appon keresztül, frissiti fw-t minden?
Lefrissitettem 21.1b-re usb pendrive keresztül. a lumin app is azt mutatja. Továbbra is fennáll 2 probléma. lefagy a lumin... spotify connect használata közben akadozások vannak hangban majd eldobja a jelet és a lumin u2 lefagy..... utána nem tudom irányitani se lumin app-ból mert az se működik.... nem tölt be... nem látja a lumint.....
a másik probléma ha működött is és az appban kikapcsoltam a powerrel (készenléti állapotba tettem) , másnap az applikáció inditásával be akarom kapcsolni.. és? és semmi nem történik... 0 komunikáció a telefon és lumin között.... aztán a főkapcsolóval kikapcs/bekapcs akkor működik 10 percig minden..... amig le nem fagy újra és megszűnik az irányitás az applikációval.. mostmár ez az egész nagyon idegesit... használhatatlan...
megirtam lumin supportnak is ezt, nektek vmi hasznos infótok van erre? a lumin appba van egy csuszka , google dns re van állitva. amikor normálisan működött minden akkor is ezen volt. Mondjuk nem csinál semmit mert ha offra teszem marad a 8.8.8.8 felette irja... gondolom routeremtől alapból azt kapja.
Vagy a hálózatoddal van gond, vagy előfordulhat az is, hogy a Lumin hibás. Garanciális még?
net az atomstabil optikai,kizárt,minden más eszközzel tökéletes. hw probléma is kizárt mivel sw probléma van. majd meglátom mit válaszol a supp.
Probald ki JPLAY iOS-el, az eddig is mukodott korrektul Lumin-al, de most mar hivatalosan is "tamogatott". Es nagyjabol otszor jobb control point mint a gyari app.
Lefrissitettem 21.1b-re usb pendrive keresztül. a lumin app is azt mutatja. Továbbra is fennáll 2 probléma. lefagy a lumin... spotify connect használata közben akadozások vannak hangban majd eldobja a jelet és a lumin u2 lefagy..... utána nem tudom irányitani se lumin app-ból mert az se működik.... nem tölt be... nem látja a lumint.....
a másik probléma ha működött is és az appban kikapcsoltam a powerrel (készenléti állapotba tettem) , másnap az applikáció inditásával be akarom kapcsolni.. és? és semmi nem történik... 0 komunikáció a telefon és lumin között.... aztán a főkapcsolóval kikapcs/bekapcs akkor működik 10 percig minden..... amig le nem fagy újra és megszűnik az irányitás az applikációval.. mostmár ez az egész nagyon idegesit... használhatatlan...
megirtam lumin supportnak is ezt, nektek vmi hasznos infótok van erre? a lumin appba van egy csuszka , google dns re van állitva. amikor normálisan működött minden akkor is ezen volt. Mondjuk nem csinál semmit mert ha offra teszem marad a 8.8.8.8 felette irja... gondolom routeremtől alapból azt kapja.
Vagy a hálózatoddal van gond, vagy előfordulhat az is, hogy a Lumin hibás. Garanciális még?
net az atomstabil optikai,kizárt,minden más eszközzel tökéletes. hw probléma is kizárt mivel sw probléma van. majd meglátom mit válaszol a supp.
Lefrissitettem 21.1b-re usb pendrive keresztül. a lumin app is azt mutatja. Továbbra is fennáll 2 probléma. lefagy a lumin... spotify connect használata közben akadozások vannak hangban majd eldobja a jelet és a lumin u2 lefagy..... utána nem tudom irányitani se lumin app-ból mert az se működik.... nem tölt be... nem látja a lumint.....
a másik probléma ha működött is és az appban kikapcsoltam a powerrel (készenléti állapotba tettem) , másnap az applikáció inditásával be akarom kapcsolni.. és? és semmi nem történik... 0 komunikáció a telefon és lumin között.... aztán a főkapcsolóval kikapcs/bekapcs akkor működik 10 percig minden..... amig le nem fagy újra és megszűnik az irányitás az applikációval.. mostmár ez az egész nagyon idegesit... használhatatlan...
megirtam lumin supportnak is ezt, nektek vmi hasznos infótok van erre? a lumin appba van egy csuszka , google dns re van állitva. amikor normálisan működött minden akkor is ezen volt. Mondjuk nem csinál semmit mert ha offra teszem marad a 8.8.8.8 felette irja... gondolom routeremtől alapból azt kapja.
Vagy a hálózatoddal van gond, vagy előfordulhat az is, hogy a Lumin hibás. Garanciális még?
BARTIMEX AUDIO Honlap
Főrendszer Forrás: SynologyDS713+ -Linn Majik DS DAC-fejhallgató erősítő: Antelope Audio Zodiac+ Előerősítő: Music First Audio Classic Copper Erősítő: Trafomatic Audio Experience Two Hangfal: WLM Lyra MKII Signature IC kábelek: Audioquest Columbia Hangfal kábel: Furutech u-2T Tápellátás: Trafomatic Audio Classic Power Fejhallgató: Beyerdynamic T 1
Kisrendszer Forrás: XTZ CD-100 Erősítő: XTZ Class A100-D3 Hangfal: XTZ 99.38 IC kábel: XTZ interkonnektHangfalkábel: Neotech KS-11275
Lefrissitettem 21.1b-re usb pendrive keresztül. a lumin app is azt mutatja. Továbbra is fennáll 2 probléma. lefagy a lumin... spotify connect használata közben akadozások vannak hangban majd eldobja a jelet és a lumin u2 lefagy..... utána nem tudom irányitani se lumin app-ból mert az se működik.... nem tölt be... nem látja a lumint.....
a másik probléma ha működött is és az appban kikapcsoltam a powerrel (készenléti állapotba tettem) , másnap az applikáció inditásával be akarom kapcsolni.. és? és semmi nem történik... 0 komunikáció a telefon és lumin között.... aztán a főkapcsolóval kikapcs/bekapcs akkor működik 10 percig minden..... amig le nem fagy újra és megszűnik az irányitás az applikációval.. mostmár ez az egész nagyon idegesit... használhatatlan...
megirtam lumin supportnak is ezt, nektek vmi hasznos infótok van erre? a lumin appba van egy csuszka , google dns re van állitva. amikor normálisan működött minden akkor is ezen volt. Mondjuk nem csinál semmit mert ha offra teszem marad a 8.8.8.8 felette irja... gondolom routeremtől alapból azt kapja.
Konzerv zenével (NAS) van valami hasonló probléma?
Lefrissitettem 21.1b-re usb pendrive keresztül. a lumin app is azt mutatja. Továbbra is fennáll 2 probléma. lefagy a lumin... spotify connect használata közben akadozások vannak hangban majd eldobja a jelet és a lumin u2 lefagy..... utána nem tudom irányitani se lumin app-ból mert az se működik.... nem tölt be... nem látja a lumint.....
a másik probléma ha működött is és az appban kikapcsoltam a powerrel (készenléti állapotba tettem) , másnap az applikáció inditásával be akarom kapcsolni.. és? és semmi nem történik... 0 komunikáció a telefon és lumin között.... aztán a főkapcsolóval kikapcs/bekapcs akkor működik 10 percig minden..... amig le nem fagy újra és megszűnik az irányitás az applikációval.. mostmár ez az egész nagyon idegesit... használhatatlan...
megirtam lumin supportnak is ezt, nektek vmi hasznos infótok van erre? a lumin appba van egy csuszka , google dns re van állitva. amikor normálisan működött minden akkor is ezen volt. Mondjuk nem csinál semmit mert ha offra teszem marad a 8.8.8.8 felette irja... gondolom routeremtől alapból azt kapja.
Konzerv zenével (NAS) van valami hasonló probléma?
Lefrissitettem 21.1b-re usb pendrive keresztül. a lumin app is azt mutatja. Továbbra is fennáll 2 probléma. lefagy a lumin... spotify connect használata közben akadozások vannak hangban majd eldobja a jelet és a lumin u2 lefagy..... utána nem tudom irányitani se lumin app-ból mert az se működik.... nem tölt be... nem látja a lumint.....
a másik probléma ha működött is és az appban kikapcsoltam a powerrel (készenléti állapotba tettem) , másnap az applikáció inditásával be akarom kapcsolni.. és? és semmi nem történik... 0 komunikáció a telefon és lumin között.... aztán a főkapcsolóval kikapcs/bekapcs akkor működik 10 percig minden..... amig le nem fagy újra és megszűnik az irányitás az applikációval.. mostmár ez az egész nagyon idegesit... használhatatlan...
megirtam lumin supportnak is ezt, nektek vmi hasznos infótok van erre? a lumin appba van egy csuszka , google dns re van állitva. amikor normálisan működött minden akkor is ezen volt. Mondjuk nem csinál semmit mert ha offra teszem marad a 8.8.8.8 felette irja... gondolom routeremtől alapból azt kapja.
Nekem volt hasonlo, erdemes egyszer teljesen aramtalanitani a Lumin-t es utana megprobalni. A masik meg amit Andras is irt, nezd meg a Lumin app-ban a beallitasoknal hogy mi van megadva DNS-nek.
Nekem Cloudflare van beállítva de ez rendszerszinten. Ez egyébként biztos nem ddns probléma, mert a kapcsolat meg van csak roppant lassú az adatátvitel jellemzően max. 10 KB/s
A frissites HTTP-rol jon, a regebbi tipusoknal kb 35-40MB, az ujabbaknal (P1*, U2*, X2, T3*) azt hiszem 150MB korul van. Egy probat talan meger hogy kikapcsolod a Cloudflare-t es megnezed ugy is egy Lumin restart utan.
Ez a mostani lecsurgott és települt.
A következő frissítésnél megnézem.
Nagyon jó a Lumin support. Írni kell nekik a problémáról és gyorsan válaszolnak is. Van lehetőség USB stickről is frissíteni, valószínűleg itt is az lesz majd a megoldás, amit kínálnak, ha nem valamilyen ismert hálózati beállítási gondról van szó.
Már válaszoltak is elküldték a legújabb fw és azt írták fat32 partícióval frissítsem le. ezt úgy kell hogy bekapcsolom a Lumint és úgy dugom be valamelyik USB portba a pendriveot vagy először dugjam be USB be és utána kapcsoljam be hátul a főkapcsolón? Elvileg magától elindul a frissítés.
Ha bemásolod az angol szöveget, talán könnyebb lesz segíteni. Szerintem bedugva az USB-t kell bekapcsolni, csak arra figyelj, hogy más USB ne legyen bedugva. Nekem anno komolyabb gondom volt egy D2-vel, ott resetelni is kellett.
Ezt nem fejtették ki, azért kérdeztem. Majd megnézem ha oda jutok. A kérdés innentől fog működni rendesen a frissités appon keresztül ahogy eddig? ..
Hello. U2 régóta ezt csinálja nekem is... 19. valamennyin van az fw, közben 21-nél tart most. nem frissit.. lefagy 6%-nál mindig és kurva lassú... google dns volt beállitva, most azt kikapcsoltam de ugyan úgy lefagyott 6%-nál. amúgy kikapcsolás után is a 8.8.8.8 at használja, szóval a dns kapcsolgatása nem csinált semmit.
Nagyon jó a Lumin support. Írni kell nekik a problémáról és gyorsan válaszolnak is. Van lehetőség USB stickről is frissíteni, valószínűleg itt is az lesz majd a megoldás, amit kínálnak, ha nem valamilyen ismert hálózati beállítási gondról van szó.
Már válaszoltak is elküldték a legújabb fw és azt írták fat32 partícióval frissítsem le. ezt úgy kell hogy bekapcsolom a Lumint és úgy dugom be valamelyik USB portba a pendriveot vagy először dugjam be USB be és utána kapcsoljam be hátul a főkapcsolón? Elvileg magától elindul a frissítés.
Ha bemásolod az angol szöveget, talán könnyebb lesz segíteni. Szerintem bedugva az USB-t kell bekapcsolni, csak arra figyelj, hogy más USB ne legyen bedugva. Nekem anno komolyabb gondom volt egy D2-vel, ott resetelni is kellett.
30 perc alatt 18%-ig jutott a letöltés.
Leállítottam.
Hello. U2 régóta ezt csinálja nekem is... 19. valamennyin van az fw, közben 21-nél tart most. nem frissit.. lefagy 6%-nál mindig és kurva lassú... google dns volt beállitva, most azt kikapcsoltam de ugyan úgy lefagyott 6%-nál. amúgy kikapcsolás után is a 8.8.8.8 at használja, szóval a dns kapcsolgatása nem csinált semmit.
Nagyon jó a Lumin support. Írni kell nekik a problémáról és gyorsan válaszolnak is. Van lehetőség USB stickről is frissíteni, valószínűleg itt is az lesz majd a megoldás, amit kínálnak, ha nem valamilyen ismert hálózati beállítási gondról van szó.
Már válaszoltak is elküldték a legújabb fw és azt írták fat32 partícióval frissítsem le. ezt úgy kell hogy bekapcsolom a Lumint és úgy dugom be valamelyik USB portba a pendriveot vagy először dugjam be USB be és utána kapcsoljam be hátul a főkapcsolón? Elvileg magától elindul a frissítés.
Nekem volt hasonlo, erdemes egyszer teljesen aramtalanitani a Lumin-t es utana megprobalni. A masik meg amit Andras is irt, nezd meg a Lumin app-ban a beallitasoknal hogy mi van megadva DNS-nek.
Nekem Cloudflare van beállítva de ez rendszerszinten. Ez egyébként biztos nem ddns probléma, mert a kapcsolat meg van csak roppant lassú az adatátvitel jellemzően max. 10 KB/s
A frissites HTTP-rol jon, a regebbi tipusoknal kb 35-40MB, az ujabbaknal (P1*, U2*, X2, T3*) azt hiszem 150MB korul van. Egy probat talan meger hogy kikapcsolod a Cloudflare-t es megnezed ugy is egy Lumin restart utan.
Nekem volt hasonlo, erdemes egyszer teljesen aramtalanitani a Lumin-t es utana megprobalni. A masik meg amit Andras is irt, nezd meg a Lumin app-ban a beallitasoknal hogy mi van megadva DNS-nek.
Nekem Cloudflare van beállítva de ez rendszerszinten. Ez egyébként biztos nem ddns probléma, mert a kapcsolat meg van csak roppant lassú az adatátvitel jellemzően max. 10 KB/s
30 perc alatt 18%-ig jutott a letöltés.
Leállítottam.
Hello. U2 régóta ezt csinálja nekem is... 19. valamennyin van az fw, közben 21-nél tart most. nem frissit.. lefagy 6%-nál mindig és kurva lassú... google dns volt beállitva, most azt kikapcsoltam de ugyan úgy lefagyott 6%-nál. amúgy kikapcsolás után is a 8.8.8.8 at használja, szóval a dns kapcsolgatása nem csinált semmit.
Nagyon jó a Lumin support. Írni kell nekik a problémáról és gyorsan válaszolnak is. Van lehetőség USB stickről is frissíteni, valószínűleg itt is az lesz majd a megoldás, amit kínálnak, ha nem valamilyen ismert hálózati beállítási gondról van szó.
Köszönöm a válaszokat.
Nincs semmi rádugva, hálózat hibátlan.
Tegnap ránéztem és van egy frissebb szoftververzió az ipad-ra.
Ezt feltelepítettem, ma kiderül, hogy ez volt-e a gond?
30 perc alatt 18%-ig jutott a letöltés.
Leállítottam.
Hello. U2 régóta ezt csinálja nekem is... 19. valamennyin van az fw, közben 21-nél tart most. nem frissit.. lefagy 6%-nál mindig és kurva lassú... google dns volt beállitva, most azt kikapcsoltam de ugyan úgy lefagyott 6%-nál. amúgy kikapcsolás után is a 8.8.8.8 at használja, szóval a dns kapcsolgatása nem csinált semmit.
Nagyon jó a Lumin support. Írni kell nekik a problémáról és gyorsan válaszolnak is. Van lehetőség USB stickről is frissíteni, valószínűleg itt is az lesz majd a megoldás, amit kínálnak, ha nem valamilyen ismert hálózati beállítási gondról van szó.
Köszönöm a válaszokat.
Nincs semmi rádugva, hálózat hibátlan.
Tegnap ránéztem és van egy frissebb szoftververzió az ipad-ra.
Ezt feltelepítettem, ma kiderül, hogy ez volt-e a gond?
30 perc alatt 18%-ig jutott a letöltés.
Leállítottam.
Hello. U2 régóta ezt csinálja nekem is... 19. valamennyin van az fw, közben 21-nél tart most. nem frissit.. lefagy 6%-nál mindig és kurva lassú... google dns volt beállitva, most azt kikapcsoltam de ugyan úgy lefagyott 6%-nál. amúgy kikapcsolás után is a 8.8.8.8 at használja, szóval a dns kapcsolgatása nem csinált semmit.
30 perc alatt 18%-ig jutott a letöltés.
Leállítottam.
Én ma délután frissítettem a 21.1b-re, 2 perc alatt megvolt. Szinte biztos, hogy valami hálózati gebasz van nálad, ehhez elég például egy sérült ethernet kábel, ami ugyan nem szakítja meg teljesen a hálózati kapcsolatot, de a rengeteg hibás csomag miatti csomagismétlések magas száma miatt a letöltés előbb-utóbb megszakad. De okozhat ilyesmit például egy haldokló router vagy switch is, még működik ugyan, de rengeteget hibázik. Ha nem értesz hozzá, kérj meg egy networkinges informatikust, hogy nézze át a hálózatodat. Elsőként megpróbálhatnád kicserélni a Lumin lan kábelét egy másikra.
Lenyeltem, de ez nagyon lekezelő volt.
Hálózat tökéletesen rendben van. Optikán megy az U2.
Amikor a frissítéssel próbálkozott akkor 2/3 KB/s sebességgel ment az adatforgalom.
Most a Spoty 110/600 KB/s mutat.
A nasról hibátlanul megy az összes nagy felbontású anyag, most éppen a szám indításakor 42/45 MB/s sebességgel.
A hálózat többi végpontjáról pedig mindenhol elérhető a 1000/1000 sebesség.
Szóval nem itt van a hiba.
Nekem volt hasonlo, erdemes egyszer teljesen aramtalanitani a Lumin-t es utana megprobalni. A masik meg amit Andras is irt, nezd meg a Lumin app-ban a beallitasoknal hogy mi van megadva DNS-nek.
30 perc alatt 18%-ig jutott a letöltés.
Leállítottam.
Én ma délután frissítettem a 21.1b-re, 2 perc alatt megvolt. Szinte biztos, hogy valami hálózati gebasz van nálad, ehhez elég például egy sérült ethernet kábel, ami ugyan nem szakítja meg teljesen a hálózati kapcsolatot, de a rengeteg hibás csomag miatti csomagismétlések magas száma miatt a letöltés előbb-utóbb megszakad. De okozhat ilyesmit például egy haldokló router vagy switch is, még működik ugyan, de rengeteget hibázik. Ha nem értesz hozzá, kérj meg egy networkinges informatikust, hogy nézze át a hálózatodat. Elsőként megpróbálhatnád kicserélni a Lumin lan kábelét egy másikra.
Lenyeltem, de ez nagyon lekezelő volt.
Hálózat tökéletesen rendben van. Optikán megy az U2.
Amikor a frissítéssel próbálkozott akkor 2/3 KB/s sebességgel ment az adatforgalom.
Most a Spoty 110/600 KB/s mutat.
A nasról hibátlanul megy az összes nagy felbontású anyag, most éppen a szám indításakor 42/45 MB/s sebességgel.
A hálózat többi végpontjáról pedig mindenhol elérhető a 1000/1000 sebesség.
Szóval nem itt van a hiba.
Bocs, nem tudhatom, mennyire értesz hozzá, azért írtam hogy "ha nem értesz hozzá".
Több ötletem nincs igazán, illetve esetleg még ha az internetszolgáltatód alapértelmezett saját DNS szervere van beállítva, állítsd át a google DNS szervereire, néha ez csodákat tesz.
BARTIMEX AUDIO Honlap
Főrendszer Forrás: SynologyDS713+ -Linn Majik DS DAC-fejhallgató erősítő: Antelope Audio Zodiac+ Előerősítő: Music First Audio Classic Copper Erősítő: Trafomatic Audio Experience Two Hangfal: WLM Lyra MKII Signature IC kábelek: Audioquest Columbia Hangfal kábel: Furutech u-2T Tápellátás: Trafomatic Audio Classic Power Fejhallgató: Beyerdynamic T 1
Kisrendszer Forrás: XTZ CD-100 Erősítő: XTZ Class A100-D3 Hangfal: XTZ 99.38 IC kábel: XTZ interkonnektHangfalkábel: Neotech KS-11275
Köszönöm a válaszokat.
Nincs semmi rádugva, hálózat hibátlan.
Tegnap ránéztem és van egy frissebb szoftververzió az ipad-ra.
Ezt feltelepítettem, ma kiderül, hogy ez volt-e a gond?
30 perc alatt 18%-ig jutott a letöltés.
Leállítottam.
Én ma délután frissítettem a 21.1b-re, 2 perc alatt megvolt. Szinte biztos, hogy valami hálózati gebasz van nálad, ehhez elég például egy sérült ethernet kábel, ami ugyan nem szakítja meg teljesen a hálózati kapcsolatot, de a rengeteg hibás csomag miatti csomagismétlések magas száma miatt a letöltés előbb-utóbb megszakad. De okozhat ilyesmit például egy haldokló router vagy switch is, még működik ugyan, de rengeteget hibázik. Ha nem értesz hozzá, kérj meg egy networkinges informatikust, hogy nézze át a hálózatodat. Elsőként megpróbálhatnád kicserélni a Lumin lan kábelét egy másikra.
Lenyeltem, de ez nagyon lekezelő volt.
Hálózat tökéletesen rendben van. Optikán megy az U2.
Amikor a frissítéssel próbálkozott akkor 2/3 KB/s sebességgel ment az adatforgalom.
Most a Spoty 110/600 KB/s mutat.
A nasról hibátlanul megy az összes nagy felbontású anyag, most éppen a szám indításakor 42/45 MB/s sebességgel.
A hálózat többi végpontjáról pedig mindenhol elérhető a 1000/1000 sebesség.
Szóval nem itt van a hiba.
Köszönöm a válaszokat.
Nincs semmi rádugva, hálózat hibátlan.
Tegnap ránéztem és van egy frissebb szoftververzió az ipad-ra.
Ezt feltelepítettem, ma kiderül, hogy ez volt-e a gond?
30 perc alatt 18%-ig jutott a letöltés.
Leállítottam.
Én ma délután frissítettem a 21.1b-re, 2 perc alatt megvolt. Szinte biztos, hogy valami hálózati gebasz van nálad, ehhez elég például egy sérült ethernet kábel, ami ugyan nem szakítja meg teljesen a hálózati kapcsolatot, de a rengeteg hibás csomag miatti csomagismétlések magas száma miatt a letöltés előbb-utóbb megszakad. De okozhat ilyesmit például egy haldokló router vagy switch is, még működik ugyan, de rengeteget hibázik. Ha nem értesz hozzá, kérj meg egy networkinges informatikust, hogy nézze át a hálózatodat. Elsőként megpróbálhatnád kicserélni a Lumin lan kábelét egy másikra.
BARTIMEX AUDIO Honlap
Főrendszer Forrás: SynologyDS713+ -Linn Majik DS DAC-fejhallgató erősítő: Antelope Audio Zodiac+ Előerősítő: Music First Audio Classic Copper Erősítő: Trafomatic Audio Experience Two Hangfal: WLM Lyra MKII Signature IC kábelek: Audioquest Columbia Hangfal kábel: Furutech u-2T Tápellátás: Trafomatic Audio Classic Power Fejhallgató: Beyerdynamic T 1
Kisrendszer Forrás: XTZ CD-100 Erősítő: XTZ Class A100-D3 Hangfal: XTZ 99.38 IC kábel: XTZ interkonnektHangfalkábel: Neotech KS-11275
Köszönöm a válaszokat.
Nincs semmi rádugva, hálózat hibátlan.
Tegnap ránéztem és van egy frissebb szoftververzió az ipad-ra.
Ezt feltelepítettem, ma kiderül, hogy ez volt-e a gond?
30 perc alatt 18%-ig jutott a letöltés.
Leállítottam.
Köszönöm a válaszokat.
Nincs semmi rádugva, hálózat hibátlan.
Tegnap ránéztem és van egy frissebb szoftververzió az ipad-ra.
Ezt feltelepítettem, ma kiderül, hogy ez volt-e a gond?