jatélleg, azt hittem, a megyehatár utáni szakaszon fotóztad, ott is van egy igen hasonló kilátás
egyébként pedig az érdekelt volna, a titán vázhoz képest mit érzel a karbonnal
jatélleg, azt hittem, a megyehatár utáni szakaszon fotóztad, ott is van egy igen hasonló kilátás

A váltókarok gomjai egyedileg konfigurálhatóak.pärt írta: ↑2025.10.26., vas. 23:21Még csak 2 órát tekertem vele, idáig teljesen rendben van. Tartós használattal majd kiderül, hogy sokkal boldogabb-e vele az élet. Elég kicsik a felületek - meg lehet, hogy a Sram-féle váltás intuitívabb is - de azért hamar megszoktam. Az első váltó gombjai valamiért nem voltak egyértelműek nekem, de nyilván hamar átáll az agy.gianni321 írta: ↑2025.10.26., vas. 21:36Mikor először használtam a Vengén a Di2-t, voltál eszemben (meg a tárcsafék kapcsán is) és arra gondoltam, mitől van úgy oda a Vinkler, ja, vált "oszt' kísz". Sőt, eleinte azt is gondoltam, hogy egész egyszerűen túl pici a hely, ahol el vannak helyezve a fülek és marhára keresgélni kell, hol vannak épp az ujjaim és ahol épp vannak, az fül mit fog csinálni. Azóta mentem kb. 350 kilit vele és nagyon tetszik a finomsága, gyorsasága, a kezelése, az, hogy milyen simulékony tökéletességgel dolgozik a '''lábaim'' alá. Mostmár biztosan nem cserélném vissza, de az első 2 tekerés után rendesen elgondolkoztam, kell ez nekem?!
Még nem variáltam a beállításokkal, majd kipróbálom a szinkronizálást, hobbi szinten valószínűleg teljesen OK lesz.
A tárcsa nem újdonság, a városi gépemen régóta használom, és nagyon szeretem. Errefelé kevés dolga lesz, amerre gurulok, nem sok fékeznivaló akad.

Még csak 2 órát tekertem vele, idáig teljesen rendben van. Tartós használattal majd kiderül, hogy sokkal boldogabb-e vele az élet. Elég kicsik a felületek - meg lehet, hogy a Sram-féle váltás intuitívabb is - de azért hamar megszoktam. Az első váltó gombjai valamiért nem voltak egyértelműek nekem, de nyilván hamar átáll az agy.gianni321 írta: ↑2025.10.26., vas. 21:36Mikor először használtam a Vengén a Di2-t, voltál eszemben (meg a tárcsafék kapcsán is) és arra gondoltam, mitől van úgy oda a Vinkler, ja, vált "oszt' kísz". Sőt, eleinte azt is gondoltam, hogy egész egyszerűen túl pici a hely, ahol el vannak helyezve a fülek és marhára keresgélni kell, hol vannak épp az ujjaim és ahol épp vannak, az fül mit fog csinálni. Azóta mentem kb. 350 kilit vele és nagyon tetszik a finomsága, gyorsasága, a kezelése, az, hogy milyen simulékony tökéletességgel dolgozik a '''lábaim'' alá. Mostmár biztosan nem cserélném vissza, de az első 2 tekerés után rendesen elgondolkoztam, kell ez nekem?!

Akkor azt benéztem, köszi - ő volt

Dina Márton pályán?

Meg lehet vele állni és meg is lehet szokni pár kör és 1-2 esés után, hogy nincs fék és hogy a tekerést sem lehet abbahagyni. Tényleg fura, de ez ilyen. Asszem kb. 13 voltam, mikor versenyeztünk pálya bringákkal a Millennárison, nagyon észnél kellett lenni. Az első orbitális tanyálás után már sokkal koncentráltabban teker az ember, aztán megjön a rutin ebben a fajta kerékpár kezelésben is.tamagaba írta: ↑2025.10.26., vas. 21:33Ez csapatverseny volt, asszem Dina Márton a 10-en valahanyadikként szerepelt. Ovál pálya
Hogy-hogy nem tud külön fékezni, ha kell - azt nem értem
A nyertes spanyol csávó simán megállt a palánk szélén, amikor ment ünnepelni a családjához

Hm... épp a minap mondtam a feleségemnek, hogy baromi jó ez az új bringa, de hogy sokkal jobb bringást kíván mint amilyen én vagyok, az teljesen biztos. El is kezdtem kalóriát számolni...

Mikor először használtam a Vengén a Di2-t, voltál eszemben (meg a tárcsafék kapcsán is) és arra gondoltam, mitől van úgy oda a Vinkler, ja, vált "oszt' kísz". Sőt, eleinte azt is gondoltam, hogy egész egyszerűen túl pici a hely, ahol el vannak helyezve a fülek és marhára keresgélni kell, hol vannak épp az ujjaim és ahol épp vannak, az fül mit fog csinálni. Azóta mentem kb. 350 kilit vele és nagyon tetszik a finomsága, gyorsasága, a kezelése, az, hogy milyen simulékony tökéletességgel dolgozik a '''lábaim'' alá. Mostmár biztosan nem cserélném vissza, de az első 2 tekerés után rendesen elgondolkoztam, kell ez nekem?!

Ez csapatverseny volt, asszem Dina Márton a 10-en valahanyadikként szerepelt. Ovál pálya

Nincs. Vissza kell fogni a pedálfordulatot, úgy fékezel, merthogy 'örökhajtós'. Ha meg abbahagynád a tekerést, úgy lehajít, mint a huzat. Remélem nem változott az utóbbi 30 évben, mert ha igen, akkor majd vki kijavít.

1 km-rel a megyehatár után



Majdnem. Egyrészt már a városimhoz vett példányokkal megszívtam - mint arról pár oldallal korábban kisiránkoztam magamat - másrészt csak 40-es és 80-as szeleppel lehet kapni (legalábbis abban a webshopban, ahonnan rendelni fogok), nekem viszont 60-as kell. Valószínűleg Tubolito lesz belőle. Alizni, Temuzni nincs kedvem, nem tudom, mikor ér ide, meg amúgy is: ha a felületeiket meglátom, mindig lefagyok, aztán egy fél óra, mire újraboot-ol az agyam.


Jól emlékszel, 190 centi vagyok, de az idő... Az bizony nem 2-3, hanem több, mint öt éve volt.gianni321 írta: ↑2025.10.26., vas. 12:12Használd egészséggel! Ó... az a Dura-Ace szett, meg úgy, ahogy van az egész... elég pazar! Távoli - 2 vagy 3 évvel ezelőtti Tisza-tavi bringázás - emlékeim alapján te kb. olyasmi magas vagy, mint én, (188cm) ez a bringa meg nem tűnik túl nagynak. Azt meg már az itteni benyomásaim alapján mondom, h nagyon alapos is vagy, szóval kicsit félve kérdezem, ez tuti jò méret neked...? Bocs, ha hülyeséget kérdezek vagy rosszul emlékszem.
![]()

Pirelli tpu?


Lehet kapni szelephosszabbító adaptert is.