
.
- IMG_3239.jpeg (137.3 KiB) Megtekintve 651 alkalommal
- IMG_3241.jpeg (137.78 KiB) Megtekintve 651 alkalommal
Az Alpina nagyon nem egy sufnicég. Simán lehet, hogy valami “Temu”-s cuccot fogtatok ki.
Így.
Ezt mind értem, de attól még, hogy van némi piaca (az "óriási" kereslet ugye eleve egy szűk rétegen belüli) még nem jelenti azt, hogy önmagában buli a cégnek alkatrészeket gyártani hozzá, hacsak nem horror áron. Az viszont komoly üzenet lehet, hogy "íme, foglalkozunk a régi vasainkkal is, veheted nyugodtan az újakat, sokáig hű társad lehet" - és az emberek rohannak új Civic-eket venni
Szerintem nem az. Ezekre az NSX-ekre eléggé vigyáznak, óriási a kereslet is irántuk, ezáltal horror áron is vannak. Sokszor drágább, mint egy korabeli Porsche, vagy Ferrari.
Pont ez a lényeg! Olvasd el. Rájöttek, hogy kellene.Lemmy9.1 írta: ↑2025.08.28., csüt. 13:46Van azért sok NSX, mivel a rozsda nem eszi megés vigyáznak a műalkotásra.
A nagy gond, hogy a Honda konkrétan lefossa a régi klasszik vasakat. A 30 év feletti verdákhoz is alig-alig van már alkatrész, sokszor csak az állókészletekben bízhatsz, hátha valamelyik külföldi kereskedés raktárának sarkában porosodik, egy, pl EG6 VTi díszléc. Az enyémhez sem volt szinte semmi. A 80-as évekbeli autókhoz meg mondhatni 0. A bontók is lassan elengedik az öreg szarokat.
Állítólag a Mercedesnél, bármelyikhez bármit meg tudsz rendelni, csak győzd lóvéval. De legalább van.
A VW-nél hogy van ez? Mondjuk egy egyes Golf Gti-hez van minden?
Ez nyilvánvalóan egy marketingfogás, mert ugye igen nagy buli lehet, tele vannak az utak első generációs NSX-ekkel, szerteszét az egész világban
Ezt naálunk is bevezethetnék.
Most nem a benyalásért, de ezek a tájak gyönyörűek
Jaja, annak a 2020-asnak a segge megfelelő fantáziával még valamennyire eszébe is juttatja az embernek a pornótkomarfamily írta: ↑2025.08.18., hétf. 12:03En maradnek inkabb a szereny bentayganal, nem kell mindig nagyzolni.