Ez a koncert megjelent lemezen. teljes biztonsággal megmondom vele, melyik drót a jobb
youtu.be/T04fEQpRdzI
Majdnem igaz, csak nem olvastál figyelmesencables írta: ↑2025.07.12., szomb. 23:32Szerintem alapvető zavar van itt a "komplex" zenékkel. Az a kábel, ami jobban, szebben átviszi az egy lány egy gitár zenét, az jobban átviszi a az ordibálós katyvaszt is. Az elektronok nem válogatnak a zenei stílusokban. Viszont élve az itteni szóhasználattal a xar kábel az elvérzik a finom zenén, viszont katyvaszabb katyvaszt csinál az ordítós zenéből és az tetszik annak aki ezt szereti. De hogy ordítós zenével nem lehet kábel minőségét tesztelni az 1000%.
Igen, a cink a tettes, amit kb. 20-40% - ban adnak a vörösrézhez.
A sárgaréz ötvözet. Valamiért az ebből a huzalból készített kábelek hangja nem kellemes.
Ez most komoly?tottyi írta: ↑2025.07.12., szomb. 15:42Vittunk magunkal amit itt vettunk amirol tudjuk, higy milyen ize van. A finom kutiviz mindenkinek izlik de a jo zene az szubjektiv. Neha en is keresem vagy harom orat mire megtalalom a jo zenet a sajat albumaim kozott. :)SoundMania írta: ↑2025.07.12., szomb. 15:38Vettetek, vagy vittetek Budvart? Mert nagyon nem mindegy!tottyi írta: ↑2025.07.12., szomb. 15:33
Milyen vizet hasznalsz hozza? Allitolag a cseh sör azert olyan jo mert finom kutivizet hasznalnak. A magyar sörök nem olyan jok de pl vittunk mar Budvart horvatorszagban es hat ott nem volt olyan az ize mint nalunk, vegul megegyeztunk abban, hogy a sós levego az oka ennek. :)
Milyen a finom kútvíz? Mint a jó zene? :)
Vittunk magunkal amit itt vettunk amirol tudjuk, higy milyen ize van. A finom kutiviz mindenkinek izlik de a jo zene az szubjektiv. Neha en is keresem vagy harom orat mire megtalalom a jo zenet a sajat albumaim kozott. :)SoundMania írta: ↑2025.07.12., szomb. 15:38Vettetek, vagy vittetek Budvart? Mert nagyon nem mindegy!tottyi írta: ↑2025.07.12., szomb. 15:33Milyen vizet hasznalsz hozza? Allitolag a cseh sör azert olyan jo mert finom kutivizet hasznalnak. A magyar sörök nem olyan jok de pl vittunk mar Budvart horvatorszagban es hat ott nem volt olyan az ize mint nalunk, vegul megegyeztunk abban, hogy a sós levego az oka ennek. :)
Milyen a finom kútvíz? Mint a jó zene? :)
Vettetek, vagy vittetek Budvart? Mert nagyon nem mindegy!tottyi írta: ↑2025.07.12., szomb. 15:33Milyen vizet hasznalsz hozza? Allitolag a cseh sör azert olyan jo mert finom kutivizet hasznalnak. A magyar sörök nem olyan jok de pl vittunk mar Budvart horvatorszagban es hat ott nem volt olyan az ize mint nalunk, vegul megegyeztunk abban, hogy a sós levego az oka ennek. :)supravox írta: ↑2025.07.12., szomb. 13:35Tökeletesen egyetértek.Shimano írta: ↑2025.07.12., szomb. 11:09
Nem sok mindenben értek együtt revivel,de van igazság abban amit itt mond,mutat napok óta.Én is úgy tesztelem a rendszerben matatás eredményét ahogy ő,tehát megküldöm a legnehezebb zenékkel,és mivel én egy 60-70-es évek buzi is vagyok,progrock,jazzrock,stb,így az ilyen a rendszert rendesen megizzasztó zene van nálam bőven.A tapasztalat nálam az,hogy ha pl egy későbbi "agyament" king crimsont,egy kőkemény motörhedet stb lehoz úgy a rendszer hogy érezhető bennük az a csapjunk bele a lecsóba érzés,a nyers erő,gyorsaság,és most nem ugrik be jobb jelző mint a mocskosság ami ezekben van,akkor egy mike oldfield,vagy egy vonósnégyes egy laza és könnyű reggeli lesz neki.
Van nagyon sok olyan eszementnek tűnő zene,amitől sokan fejfesztve menekülnének,ezt meg is értem,de ezek állítják a legnehezebb feladat elé a rendszereket,és ha itt jók,akkor máshol is,szerintem,de kivételek biztosan vannak,tehát ez sincs kőbe vésve.
És ha már drótos topik,na nekem pont itt nem tudnak labdába rúgni azok a hifis kábelek amiket még meg tudok venni,mert olyan bénán szólnak velük ezek a zenék,és itt pl a pro kábelek hihetőbbek,nekem.
Majd még kifejtem.csak épp sört főzök![]()
Milyen vizet hasznalsz hozza? Allitolag a cseh sör azert olyan jo mert finom kutivizet hasznalnak. A magyar sörök nem olyan jok de pl vittunk mar Budvart horvatorszagban es hat ott nem volt olyan az ize mint nalunk, vegul megegyeztunk abban, hogy a sós levego az oka ennek. :)supravox írta: ↑2025.07.12., szomb. 13:35Tökeletesen egyetértek.Shimano írta: ↑2025.07.12., szomb. 11:09Nem sok mindenben értek együtt revivel,de van igazság abban amit itt mond,mutat napok óta.Én is úgy tesztelem a rendszerben matatás eredményét ahogy ő,tehát megküldöm a legnehezebb zenékkel,és mivel én egy 60-70-es évek buzi is vagyok,progrock,jazzrock,stb,így az ilyen a rendszert rendesen megizzasztó zene van nálam bőven.A tapasztalat nálam az,hogy ha pl egy későbbi "agyament" king crimsont,egy kőkemény motörhedet stb lehoz úgy a rendszer hogy érezhető bennük az a csapjunk bele a lecsóba érzés,a nyers erő,gyorsaság,és most nem ugrik be jobb jelző mint a mocskosság ami ezekben van,akkor egy mike oldfield,vagy egy vonósnégyes egy laza és könnyű reggeli lesz neki.juliush írta: ↑2025.07.12., szomb. 10:10
Nem tudom, mit értesz "maszatolós" zenék alatt, de ha tényleg úgy hiszed, hogy a rendszer, ami egy "Prodigy koncert lendületét és atmoszféráját lehozza", automatikusan ugyanúgy képes lesz mondjuk egy vonósnégyes, vagy akár egy csembaló produkcióját hitelesen közvetíteni, akkor csak azt bizonyítod, mennyire nincs tapasztalatod az utóbbi műfajokkal, sem élőben, sem felvételekkel, következésképp teljesen téves elképzelésed lehet ezek hangzását illetően.
Van nagyon sok olyan eszementnek tűnő zene,amitől sokan fejfesztve menekülnének,ezt meg is értem,de ezek állítják a legnehezebb feladat elé a rendszereket,és ha itt jók,akkor máshol is,szerintem,de kivételek biztosan vannak,tehát ez sincs kőbe vésve.
És ha már drótos topik,na nekem pont itt nem tudnak labdába rúgni azok a hifis kábelek amiket még meg tudok venni,mert olyan bénán szólnak velük ezek a zenék,és itt pl a pro kábelek hihetőbbek,nekem.
Majd még kifejtem.csak épp sört főzök![]()
Ezt sajnos nem értem. Kifejtenéd, hogy értetted?
Nem vitatom, de én arra a fenti hozzászólásodra reagáltam, ahol szó sem volt szép szólamokról és finomságról.Shimano írta: ↑2025.07.12., szomb. 13:27Nem tudom mennyire vagy jártas a 60-70-es évek,vagy akár későbbi korok zenéiben prog,jazzrock vonalon,de ezek csodásan szép szólamokat,finomságokat is tartalmaznak,tehát nem csak a nyers erőn és a gyorsaságon van a hangsúj...Shimano írta: ↑2025.07.12., szomb. 11:09
A tapasztalat nálam az,hogy ha pl egy későbbi "agyament" king crimsont,egy kőkemény motörhedet stb lehoz úgy a rendszer hogy érezhető bennük az a csapjunk bele a lecsóba érzés,a nyers erő,gyorsaság,... egy vonósnégyes egy laza és könnyű reggeli lesz neki.
Van nagyon sok olyan eszementnek tűnő zene,amitől sokan fejfesztve menekülnének,ezt meg is értem,de ezek állítják a legnehezebb feladat elé a rendszereket...
A keményebb,bonyolultabb zenéket,pl a progrockot elintézni úgy hogy itt nem számít a kiegyensújozottság és a finomságok megléte,szerintem hibás megközelítés,mert korántsem van ez így.
Tökeletesen egyetértek.Shimano írta: ↑2025.07.12., szomb. 11:09Nem sok mindenben értek együtt revivel,de van igazság abban amit itt mond,mutat napok óta.Én is úgy tesztelem a rendszerben matatás eredményét ahogy ő,tehát megküldöm a legnehezebb zenékkel,és mivel én egy 60-70-es évek buzi is vagyok,progrock,jazzrock,stb,így az ilyen a rendszert rendesen megizzasztó zene van nálam bőven.A tapasztalat nálam az,hogy ha pl egy későbbi "agyament" king crimsont,egy kőkemény motörhedet stb lehoz úgy a rendszer hogy érezhető bennük az a csapjunk bele a lecsóba érzés,a nyers erő,gyorsaság,és most nem ugrik be jobb jelző mint a mocskosság ami ezekben van,akkor egy mike oldfield,vagy egy vonósnégyes egy laza és könnyű reggeli lesz neki.juliush írta: ↑2025.07.12., szomb. 10:10Nem tudom, mit értesz "maszatolós" zenék alatt, de ha tényleg úgy hiszed, hogy a rendszer, ami egy "Prodigy koncert lendületét és atmoszféráját lehozza", automatikusan ugyanúgy képes lesz mondjuk egy vonósnégyes, vagy akár egy csembaló produkcióját hitelesen közvetíteni, akkor csak azt bizonyítod, mennyire nincs tapasztalatod az utóbbi műfajokkal, sem élőben, sem felvételekkel, következésképp teljesen téves elképzelésed lehet ezek hangzását illetően.revox írta: ↑2025.07.12., szomb. 09:50műfajfüggetlenség jeligére
Vannak rendszerek, melyekben nem portás van, hanem kábel és szűrő nélkűl, minden zenei stílust beenged.
Ide kell felnőni. Hiba leene azt hinni, hogy egy prodigy koncert lendületét és atmoszféráját könnyü megjeleníteni. Ami ezt lehozza, normál, ehhez képest maszatolós zenéket balkézzel megoldja. Csak én installnál nem pöcsölök, egyből a legnehezebbel ugrok nek, kerülve a fölösleges lépcsőfokoat, az idő pénz, minek húzni![]()
Van nagyon sok olyan eszementnek tűnő zene,amitől sokan fejfesztve menekülnének,ezt meg is értem,de ezek állítják a legnehezebb feladat elé a rendszereket,és ha itt jók,akkor máshol is,szerintem,de kivételek biztosan vannak,tehát ez sincs kőbe vésve.
És ha már drótos topik,na nekem pont itt nem tudnak labdába rúgni azok a hifis kábelek amiket még meg tudok venni,mert olyan bénán szólnak velük ezek a zenék,és itt pl a pro kábelek hihetőbbek,nekem.
Nem tudom mennyire vagy jártas a 60-70-es évek,vagy akár későbbi korok zenéiben prog,jazzrock vonalon,de ezek csodásan szép szólamokat,finomságokat is tartalmaznak,tehát nem csak a nyers erőn és a gyorsaságon van a hangsúj,ha nem a hihetőségen,szerintem.Rock60 írta: ↑2025.07.12., szomb. 12:24Szerintem meg nem.Shimano írta: ↑2025.07.12., szomb. 11:09
A tapasztalat nálam az,hogy ha pl egy későbbi "agyament" king crimsont,egy kőkemény motörhedet stb lehoz úgy a rendszer hogy érezhető bennük az a csapjunk bele a lecsóba érzés,a nyers erő,gyorsaság,és most nem ugrik be jobb jelző mint a mocskosság ami ezekben van,akkor egy mike oldfield,vagy egy vonósnégyes egy laza és könnyű reggeli lesz neki.
Van nagyon sok olyan eszementnek tűnő zene,amitől sokan fejfesztve menekülnének,ezt meg is értem,de ezek állítják a legnehezebb feladat elé a rendszereket...
Nem vitatom, nyilván úgy van, hogy ha megvan a nyers erő és gyorsaság, az King Crimsonnak nagyon jót tesz, de abban nem fontosak a pontos hangszínek, mert kb. kit érdekel ?
Az akkor derül ki egy rendszerről, hogy a képességei ott sem hibádzanak, ha meghallgatod rajta a vonósnégyest, vagy a barokk kamarazenét.
Az a helyzet, hogy revinek abban igaza van, hogy azon a bizonyos egyenesen a 2-es, 3 - as szint felett már találkozhatunk olyan rendszerekkel, amik megbírkóznak az egymástól ilyen távolságra lévő stílusokkal is, de a mi léptékünkön ezt még kizártnak tartom.
Így aztán aki rendszert épít, el kell döntenie kb, hogy mit szeretne hallgatni.
Szerintem, persze.![]()
DeProtector írta: ↑2025.07.12., szomb. 12:16Miért is?
Az, hogy te ennyire kis szeletét tudod csak értelmezni a zenének (és láthatóan a hifinek is), ám legyen, szíved joga. De azért nehogy már az legyen csak a normális, ha valaki ennyire egysíkú!
És főleg ne nézd már alantas dolognak azt, ha valaki képes mondjuk Vivaldi után a Kraftverket feltenni.
Ne gondold már magadat ennyivel különb zenehallgatónak, csak mert a barokk zenén kívül neked megszűnik a világ.
Mindennek van azért határa...
nagyon sok jónak vélt rendszernek beletőrik a bicskája pont az élő zene "hangulatának" regenerálásában,és itt nem hangerőre gondolok...tompitanak,megszűrik,lekerekitik,elfinomokdják a dolgokat,és pont az élő zene varázsa tűnik el...nem kell agytrösztnek lenni,kb belőhető,aki koncertekre jár,hogy mi az amit kapni fog,legyen az komolyzene,rock vagy jazz...kb 1 év elteltével,3 "trió" koncerten voltam:The Necks,Rymden és Nkatini Nduduozo,alapjaiban,mind a 3 ugyanaz:zongora,bőgő és dob...igaz 3 koncerterem volt:Zeneháza,Trafó és Eifell Műhelyház,a hangositás sem ugyanaz volt,hangmérnökök sem,de mind a 3 esetben,a zongorának,zongora hangja volt,és nem úgy szólt mint egy trombita,a bőgő,az bőgő volt,és nem Fender Jazz Bass hangjuk volt nekik,a dobkészletek is nem úgy szóltak mint az uttörő kisdobosokA probléma ezekkel az "eszementnek tűnő" zenékkel, különösen a koncertfelvételekkel az, hogy legfeljebb arról lehet elképzelésetek korábbi hasonló élő tapasztalatok alapján, hogy mennyire tudja közvetíteni a hangulatát a felvétel/rendszer, de a leghalványabb fogalmatok sincs, hogy szólt valójában ott, hangszíneket, arányokat tekintve, lévén egyedileg torzított, mesterségesen processzált és hangosított hangzásról szó. Ez persze elegendő mankó lehet azon rendszerfejlesztők számára, akiknek a klasszikus zene, különösen a kamara és hangszeres formáiban legfeljebb alkalmi kitérő a keményebb rockzenék mellett.
Szerintem meg nem.Shimano írta: ↑2025.07.12., szomb. 11:09
A tapasztalat nálam az,hogy ha pl egy későbbi "agyament" king crimsont,egy kőkemény motörhedet stb lehoz úgy a rendszer hogy érezhető bennük az a csapjunk bele a lecsóba érzés,a nyers erő,gyorsaság,és most nem ugrik be jobb jelző mint a mocskosság ami ezekben van,akkor egy mike oldfield,vagy egy vonósnégyes egy laza és könnyű reggeli lesz neki.
Van nagyon sok olyan eszementnek tűnő zene,amitől sokan fejfesztve menekülnének,ezt meg is értem,de ezek állítják a legnehezebb feladat elé a rendszereket...
Miért is?
Shimano írta: ↑2025.07.12., szomb. 11:41Ha tudnám hogy mit értesz mennyiségen,és mit minőségen,azt még akár érteném is,de ez így nekem nem mond semmit.tunerman írta: ↑2025.07.12., szomb. 11:32Van nagyon sok olyan eszementnek tűnő zene,amitől sokan fejfesztve menekülnének,ezt meg is értem,de ezek állítják a legnehezebb feladat elé a rendszereket,és ha itt jók,akkor máshol is,szerintem,de kivételek biztosan vannak,tehát ez sincs kőbe vésve.
A mennyiség nem minőség.
TJ.
Nem hinném.zenta írta: ↑2025.07.12., szomb. 11:40A kábelek mentén, de általánosságban is mondom, talán nem OFF. Elsősorban, de nem kizárólag chordnak és revoxnak címezve. Az már rég kiderült, hogy mást kerestek a hifiben, az otthoni zenehallgatásban és ez rendben is van. De miért van szükség egymás kioktatására, rendszerek fikázására, stb...? Amennyit írtok róla, ezalatt akár el is mehetnétek Debrecenből Veszprémbe vagy fordítva egy jó kis közös zenehallgatásra, beszélgetésre. Feltételezem, érdekes tanulságai lennének.
Igen, és valószínűleg a 'jó hangzás', mint fogalom, ott is más vonalon haladunk tőle.juliush írta: ↑2025.07.12., szomb. 10:10Nem tudom, mit értesz "maszatolós" zenék alatt, de ha tényleg úgy hiszed, hogy a rendszer, ami egy "Prodigy koncert lendületét és atmoszféráját lehozza", automatikusan ugyanúgy képes lesz mondjuk egy vonósnégyes, vagy akár egy csembaló produkcióját hitelesen közvetíteni, akkor csak azt bizonyítod, mennyire nincs tapasztalatod az utóbbi műfajokkal, sem élőben, sem felvételekkel, következésképp teljesen téves elképzelésed lehet ezek hangzását illetően.revox írta: ↑2025.07.12., szomb. 09:50műfajfüggetlenség jeligére
Vannak rendszerek, melyekben nem portás van, hanem kábel és szűrő nélkűl, minden zenei stílust beenged.
Ide kell felnőni. Hiba leene azt hinni, hogy egy prodigy koncert lendületét és atmoszféráját könnyü megjeleníteni. Ami ezt lehozza, normál, ehhez képest maszatolós zenéket balkézzel megoldja. Csak én installnál nem pöcsölök, egyből a legnehezebbel ugrok nek, kerülve a fölösleges lépcsőfokoat, az idő pénz, minek húzni![]()
Ha tudnám hogy mit értesz mennyiségen,és mit minőségen,azt még akár érteném is,de ez így nekem nem mond semmit.tunerman írta: ↑2025.07.12., szomb. 11:32Van nagyon sok olyan eszementnek tűnő zene,amitől sokan fejfesztve menekülnének,ezt meg is értem,de ezek állítják a legnehezebb feladat elé a rendszereket,és ha itt jók,akkor máshol is,szerintem,de kivételek biztosan vannak,tehát ez sincs kőbe vésve.
A mennyiség nem minőség.
TJ.
Van nagyon sok olyan eszementnek tűnő zene,amitől sokan fejfesztve menekülnének,ezt meg is értem,de ezek állítják a legnehezebb feladat elé a rendszereket,és ha itt jók,akkor máshol is,szerintem,de kivételek biztosan vannak,tehát ez sincs kőbe vésve.