Annak érdekében, hogy fenntartsuk ezt a szigetet, szükségünk van bevételre. Te is támogathatsz minket, ha azt szeretnéd, hogy sokáig és stabilan tudjunk működni. Amennyiben élsz ezzel a lehetőséggel, azt mi megköszönjük!

Kerékpározás

Online
Avatar
asebestyen
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 6168
Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
Értékelés: 7626
Tartózkodási hely: Bokod

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: asebestyen »

Minden műszaki eszközből - legyen az hifi vagy bicaj, akármi - ki kell írtani a tudományt. :D
Bocsánat, az edzésből még inkább ki kell. Vagy edzeni tán nem is szabad!? gondolkodik.gif :smile29:
Valójában a tudatosság kiöli az élvezetet mindenből, hifi, kerékpározás... Nem is kell semmi más, kis önimádat, kis önámítás és kísz van a bódoccsá! Ezt le tudom vezetni hifin, bicajon de bármin... mer mást nem tanultam meg, de ezt nagyon, hisz erre van szükségem, minden mást ezzel megoldok. ;peace;
Alces 6 | Mac Mini M1 | Audio-gd Reference 10.32 | Genelec 1031APM aktív monitorok | DIY Oyaide kábelezés



 

Avatar
pärt
Hazajáró lélek
Hazajáró lélek
Hozzászólások: 3959
Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
Értékelés: 5048
Tartózkodási hely: Eger

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: pärt »

zoli73 írta:
2025.07.16., szer. 09:02

Akkor megnyugodtam, hogy nem kell ezt annyira tudományos alapra helyezni...
No, azért lehet lehet ezt komolyabban, AVX-esen is csinálni :P :

"Idáig hogy használtad? Csak le volt rövidítve valamilyen hosszra? Ha ennyire nem vagy képben, jobban jársz, ha tanulni kezdesz, megnézed olyanok gépét, akik már régóta képesek normálisan rövidíteni. Fogadni mernék, hogy még soha nem ültél egy normálisan beállított gépen, amire egy rendes lánc van felrakva. Az a baj, hogy sokan egyáltalán nem ismerik a kerékpárjukat, önmagukat ámítják, hogy a filléres, gagyi láncukkal ugyanúgy gurulnak. Évtizedeket pazarolnak el, ahelyett, hogy kipróbálnának egy igazán jó láncot. Hidd el, ha egyszer felraksz egy felületkezelt, aranyozott, titánláncot, soha nem fogod már élvezni az olcsó vackokat.
Persze ha teleszkópot használsz, akkor mindegy, az úgyis kiirtja az élet csíráját is a tekerésből... Szerencsés vagy, hogy nem érzed a különbséget, így legalább spórolsz egy csomót. Én már nem lennék képes olyan hulladékot hajtani..."

És így tovább, a végtelenségig körhintázva. :D

Avatar
zoli73
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 4704
Csatlakozott: 2010.01.16., szomb. 22:11
Értékelés: 3234
Tartózkodási hely: 2465

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: zoli73 »

pärt írta:
2025.07.15., kedd 23:55
zoli73 írta:
2025.07.15., kedd 20:49
Szép estét mindenkinek!

Lenne egy szereléssel kapcsolatos kérdésem a "fekete öves" bringásokhoz...
Van formula, de én nem használom, mivel vannak a formula alóli kivételek, akkor meg már egyszerűbb a próbára hagyatkozni.
Elöl-hátul legnagyobb lánckerékre rakva - bár ezt az áttételt nem "illik" használni, de a rendszernek még tolerálnia kell - a váltó görgői közt a láncban kell lenni egy kis törésnek, nagyjából a képen látható mennyiségnek, tehát a lánc nem futhat a görgők közt majdnem egyenesen. IMG20250715223640.jpg
Ez a hossz a másik szélsőségnél, a szintén nem használatos elöl-hátul legkisebb áttételnél nagyjából így néz ki. A lánc nem lehet annyira laza, hogy a jelzett részen összeérjenIMG20250715223740.jpg Screenshot_2025-07-15-23-37-38-24_f9ee0578fe1cc94de7482bd41accb329~2.jpg

A próba idejére legegyszerűbb, ha elöl a lánckerékre rakod a lánc szabad végét, a rövidítendő szakaszt a megfelő mértékig húzva mellé illeszted, így nem kell a váltórugónak ellentartva, a levegőben zsonglőrködve feszíteni. Ha bizonytalan vagy, egy taggal hosszabbra hagyd, azt semmibe nem kerül később rövidíteni.
Itt egy elég jó kis video, ebben a legkisebb/legkisebb kombóval állítják be az ideális hosszt.
https://youtu.be/s6TodcAH948?si=VWC0JmpKGyBaokkm
Akkor megnyugodtam, hogy nem kell ezt annyira tudományos alapra helyezni!
Én is az itt szemléltetett módon állítom be a lánc hosszát, mert nem tudok ennél frappánsabb, precízebb megoldást. Mindenesetre eddig nem volt vele problémám. Az én bringám ma már eléggé retronak számít a 3x9-es váltórendszerével. Mivel hosszú évek óta hibátlanúl teszi a dolgát(megfelelő karbantartás mellett) így semmi ingerenciám nem volt ezen változtatni, fejleszteni. Ha ezt meg akarnám lépni, akkor kb. kompletten kidobhatnám az egész bringát, mert a mai, modern alkatrészekkel már semmilyen módon nem kompatibilis.
Mostanában(a fiam unszolására) fejembe vettem, hogy lecserélem az első villát(Rockshox Duke) egy fejlettebbre, de valószínüleg ebből sem lesz semmi, mert a mai villák már teljesen mások(pl. tapered villaszár), így kb. a fél bringát cserélnem kellene e miatt. Inkább nem.
MoFi MasterTracker - Funk Firm LSD - "Palotás" phono - Audio Research CD-1, LS-15, 100.2 - JBL Ti5000 - LessLoss - WireWorld - ValhallA - Siltech - Entreq - Furutech

Avatar
Rotox
Beköltözött
Beköltözött
Hozzászólások: 2097
Csatlakozott: 2017.04.21., pén. 19:59
Értékelés: 1272
Tartózkodási hely: Pécs

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Rotox »

Találtam egy kistányér / kónusz képet is (nagyon hasonló Part képéhez, tekerés végén mindig "ledobom" a láncot elöl-hátul, hogy tároláskor ne feszüljön a rendszer).
Csatolmányok
Merida Scultura 4000.jpg

Avatar
Rotox
Beköltözött
Beköltözött
Hozzászólások: 2097
Csatlakozott: 2017.04.21., pén. 19:59
Értékelés: 1272
Tartózkodási hely: Pécs

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: Rotox »

pärt írta:
2025.07.15., kedd 23:55
...
Elöl-hátul legnagyobb lánckerékre rakva...
Remélem, nem keverek bele ebbe a nagyon precíz (és szerintem is követendő! :smile53: :smile32:) leírásba; mely szerintem nagyjából összevág az én - jóval "lustább" - módszeremmel: nagytányér / kónusz állásban a váltókanál nagyjából függőlegesen álljon. (Itt a képen enyhén hátrafelé mutatnak, ha jól emlékszem, azóta egy láncszemmel meg is rövidítettem.)

Persze feltételezve azt, hogy elöl két sebességes rendszerről beszélünk. A széles áttétel tartományú (32 / 11-51) montinál nyilván teljesen más a helyzet: ott a legkisebb fogaskeréken a váltókanál majdnem vízszintesen (de a lánc nyilván ne érjen össze, lád Part képét!) hátrafelé mutat, a legnagyobb fogaskeréken pedig enyhén (a láncot még nem "ész nélkül" ;) megfeszítve és a fogaskeréksort sem elérve) előre.
Csatolmányok
Merida-Mali.jpg
Cannondale kónusz.jpg
Cannondale felső.jpg

Avatar
pärt
Hazajáró lélek
Hazajáró lélek
Hozzászólások: 3959
Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
Értékelés: 5048
Tartózkodási hely: Eger

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: pärt »

Nemrég puffogtam a tubeless-el kapcsolatban, hozzátéve, hogy a hookless-t már meg sem próbálom megérteni. Megnyugtató, hogy nálam hozzáértőbbek is szkeptikusak a témában.
https://www.bikeradar.com/news/josh-poe ... are-a-scam

Avatar
pärt
Hazajáró lélek
Hazajáró lélek
Hozzászólások: 3959
Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
Értékelés: 5048
Tartózkodási hely: Eger

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: pärt »

zoli73 írta:
2025.07.15., kedd 20:49
Szép estét mindenkinek!

Lenne egy szereléssel kapcsolatos kérdésem a "fekete öves" bringásokhoz...
Van formula, de én nem használom, mivel vannak a formula alóli kivételek, akkor meg már egyszerűbb a próbára hagyatkozni.
Elöl-hátul legnagyobb lánckerékre rakva - bár ezt az áttételt nem "illik" használni, de a rendszernek még tolerálnia kell - a váltó görgői közt a láncban kell lenni egy kis törésnek, nagyjából a képen látható mennyiségnek, tehát a lánc nem futhat a görgők közt majdnem egyenesen.
IMG20250715223640.jpg
Ez a hossz a másik szélsőségnél, a szintén nem használatos elöl-hátul legkisebb áttételnél nagyjából így néz ki. A lánc nem lehet annyira laza, hogy a jelzett részen összeérjen
IMG20250715223740.jpg
Screenshot_2025-07-15-23-37-38-24_f9ee0578fe1cc94de7482bd41accb329~2.jpg
A próba idejére legegyszerűbb, ha elöl a lánckerékre rakod a lánc szabad végét, a rövidítendő szakaszt a megfelő mértékig húzva mellé illeszted, így nem kell a váltórugónak ellentartva, a levegőben zsonglőrködve feszíteni. Ha bizonytalan vagy, egy taggal hosszabbra hagyd, azt semmibe nem kerül később rövidíteni.
Itt egy elég jó kis video, ebben a legkisebb/legkisebb kombóval állítják be az ideális hosszt.
https://youtu.be/s6TodcAH948?si=VWC0JmpKGyBaokkm

Avatar
geza123
Fórumlakó
Fórumlakó
Hozzászólások: 744
Csatlakozott: 2013.03.07., csüt. 09:33
Értékelés: 443

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: geza123 »

AAttila írta:
2025.07.15., kedd 21:52
Szia,
Most szombaton,találka a Skanzennél. Az órát még nem döntöttünk el. De általában 10,30-11,00 körül szoktuk kezdeni a tekerést.
Köszi a választ!
Szentendre a Skanzen?
Lindemann Musicbook Source; Anthem P2; Elac FS 409, HiDiamond

Avatar
AAttila
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5748
Csatlakozott: 2008.09.08., hétf. 11:47
Értékelés: 3568

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: AAttila »

geza123 írta:
2025.07.15., kedd 21:27
pärt írta:
2025.07.10., csüt. 19:33
Kár. sad.gif
Valaki még?
Úgy alakultak a körülmények, alakítottam őket, hogy mégis részt tudnék venni.
Lesz közös tekerés?
Ha igen, hol, mikor lesz a találkozás?
Szia,
Most szombaton,találka a Skanzennél. Az órát még nem döntöttünk el. De általában 10,30-11,00 körül szoktuk kezdeni a tekerést.

Avatar
geza123
Fórumlakó
Fórumlakó
Hozzászólások: 744
Csatlakozott: 2013.03.07., csüt. 09:33
Értékelés: 443

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: geza123 »

pärt írta:
2025.07.10., csüt. 19:33
Kár. sad.gif
Valaki még?
Úgy alakultak a körülmények, alakítottam őket, hogy mégis részt tudnék venni.
Lesz közös tekerés?
Ha igen, hol, mikor lesz a találkozás?
Lindemann Musicbook Source; Anthem P2; Elac FS 409, HiDiamond

Avatar
AAttila
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5748
Csatlakozott: 2008.09.08., hétf. 11:47
Értékelés: 3568

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: AAttila »

zoli73 írta:
2025.07.15., kedd 20:49
Szép estét mindenkinek!

Lenne egy szereléssel kapcsolatos kérdésem a "fekete öves" bringásokhoz.
Új lánc felszerelésénél, Ki, hogyan szokta megállapítani, kiszámolni a lánc pontos hosszát? Mert ugye a szokásos 114, 116 szem az ráhagyással van. Van erre mindenkinek valami egyéni praktikája, vagy van erre valami szabvány, képlet, netán iránymutatás a gyártók részéről? Nekem ugyan van egy praktikám, ami ugyan bevált, de egyáltalán nem biztos, hogy tökéletes beállítást produkál. Valamikor régen(legalább 25 éve), egy bringaboltos/szervizestől hallottam egy képletről, amivel akkor kiszámolva, nekem nem eredményezett megfelelő lánchosszt, rövid lett. Kellett még plusz szemeket visszategyek, és mivel nekem nem jött össze vele, így elhagytam, elfelejtettem ezt a képletet.
Köszönöm, ha megosztjátok velem, Ti, hogyan csináljátok! :smile53:
Én semmilyen képletet, praktikát nem ismerek, egyszerűen megszámolom a ledobott láncon a szemeket és akkorára "vágom" az újat.

Avatar
zoli73
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 4704
Csatlakozott: 2010.01.16., szomb. 22:11
Értékelés: 3234
Tartózkodási hely: 2465

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: zoli73 »

Szép estét mindenkinek!

Lenne egy szereléssel kapcsolatos kérdésem a "fekete öves" bringásokhoz.
Új lánc felszerelésénél, Ki, hogyan szokta megállapítani, kiszámolni a lánc pontos hosszát? Mert ugye a szokásos 114, 116 szem az ráhagyással van. Van erre mindenkinek valami egyéni praktikája, vagy van erre valami szabvány, képlet, netán iránymutatás a gyártók részéről? Nekem ugyan van egy praktikám, ami ugyan bevált, de egyáltalán nem biztos, hogy tökéletes beállítást produkál. Valamikor régen(legalább 25 éve), egy bringaboltos/szervizestől hallottam egy képletről, amivel akkor kiszámolva, nekem nem eredményezett megfelelő lánchosszt, rövid lett. Kellett még plusz szemeket visszategyek, és mivel nekem nem jött össze vele, így elhagytam, elfelejtettem ezt a képletet.
Köszönöm, ha megosztjátok velem, Ti, hogyan csináljátok! :smile53:
MoFi MasterTracker - Funk Firm LSD - "Palotás" phono - Audio Research CD-1, LS-15, 100.2 - JBL Ti5000 - LessLoss - WireWorld - ValhallA - Siltech - Entreq - Furutech

Avatar
AAttila
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5748
Csatlakozott: 2008.09.08., hétf. 11:47
Értékelés: 3568

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: AAttila »

Azt figyeltem meg,hogy az utóbbi években, egyre jobb útvonalakat rajzolnak az itthoni versenyekre is. Lehetőség szerint egyre több szintet is tartalmaznak. Viszont az utak minősége gyatra,sokszor a szervező még arra sem veszi a fáradságot, hogy legalább a lejtmeneti kanyarokban lesöprögesse a murvát,kavicsot. Nagyon nagy a balesetveszély. Főleg a fiatalokkal,akiknél nem nagyon lehet bringa kezelésről beszélni,ellenben nagyon erősek és azt hiszik erőből mindent megoldanak. Hát nagyon nem. Steig Gabi is ennek látta a kárát. sad.gif

Avatar
marconi
Fórumlakó
Fórumlakó
Hozzászólások: 516
Csatlakozott: 2011.03.30., szer. 08:42
Értékelés: 351

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: marconi »

AAttila írta:
2025.07.12., szomb. 17:53
Helyezkedni tudni kell ;peace;
Vanik Zoli fotósként (is) tudja,hogy hova kell állni/guggolni/ülni. Ma a V4 verseny egyik kanyarjában elesett egy srác, majdnem vitte Zolit is, olyan közel volt :D Jó képek lettek nagyon. :smile32:
Volt,aki a szalagkorláton is átesett,pedig párhuzamosan haladtak :rolleyes:
Azt csak onnan tudtam hogy néhány hete ott versenyeztem a Zirc GP-n és a fiatalok pont előttem sodorták el szegény Steig Gabit akit aztán kulcscsonttöréssel vitt el a mentő. Hát ilyen módon szemeltem ki azt a kanyart és sajnos ebből a mezőnyből is beszopták páran. Szalagkorlát nem volt de akit a mentő vitt el az olyan sebességgel szállt ki a kanyarból hogy a keresőn át észre se vettem. Nem volt szívem telibefényképezni az arcát mert nagyon ferdére el volt törve az orra, meg vérben úszott. :(
Arra lesz majd a Master OB is.
Audiomeca J1,Airtangent2b,SupexSD900SuperII,Krell KSP-7B(Kaisei recap), Philips cd304mkII fullBGrecap, Marantz CDA94 Vfet mod/BG recap), Philips CD100 Demo Vfet mod/BG recap, Townshend Allegri Reference mkII, Tunerman OTL twin servo, vFET srpp, Lowther Acousta (P6M square)

Avatar
AAttila
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5748
Csatlakozott: 2008.09.08., hétf. 11:47
Értékelés: 3568

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: AAttila »

pärt írta:
2025.07.15., kedd 13:55
. Így is százas fölött volt, szint meg passz, de közel a kétezerhez, szóval jól esik utána a hazatérés. :D
Akkor nem kell aggódni a szombati 67km/1225 szint miatt ;peace;

Avatar
pärt
Hazajáró lélek
Hazajáró lélek
Hozzászólások: 3959
Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
Értékelés: 5048
Tartózkodási hely: Eger

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: pärt »

revox írta:
2025.07.15., kedd 12:37

de itt, hogy gondoltad? Eger felől átjönni. vagy a nagy kör,amit ketten rúgtunk meg egyszer? az jó kis kör (képzavar :D )

vagy fel Jávorkút vagy Bánkút fele? mert az mindkét út borzalmas évek óta :(
Én csak oda-vissza gurultam - meg még egy kicsit Ómassa felé - az teljesen vállalható minőségű. Így is százas fölött volt, szint meg passz, de közel a kétezerhez, szóval jól esik utána a hazatérés. :D
De valóban, a kis mellékutak gyalázatosak. Ha valaha egyszer majd gépet váltok, azt nem a pilleváz, tárcsa, e-váltó meg 13-as sor kedvéért, hanem a 30 pluszos gumik miatt teszem.

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 14047
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4452
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

lacee írta:
2025.07.14., hétf. 17:56
Healy :smile52: :tutiok:
ja.

de a Visma megint villantott. ezek most nagyon magukra találtak. szép megoldásaik vannak
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
revox
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 14047
Csatlakozott: 2005.06.27., hétf. 10:13
Értékelés: 4452
Kapcsolat:

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: revox »

pärt írta:
2025.07.13., vas. 22:54
Én meg be akartam dobni, hogy majd itt is tekerhetnénk - ma gurultam erre - de ahogy most kinéz, ebből sem lesz HFBZK ride. sad.gif
IMG_20250713_142710.jpg
de itt, hogy gondoltad? Eger felől átjönni. vagy a nagy kör,amit ketten rúgtunk meg egyszer? az jó kis kör (képzavar :D )

vagy fel Jávorkút vagy Bánkút fele? mert az mindkét út borzalmas évek óta :(
avantgardeAcoustic, kondo, 47Lab, RS Laboratory, operaConsonanceLP5, twAcustic, vivLab, artemisLabs, zyx, hana, Quad CDP, KSL, TakeT, audioNote, furuyamaAudioLab, vdHul, tiglon, daruma, SaSuPa, onzow, loricraft, townshend, tmpAnt, hitachiSax
halfnote.hu

Avatar
lacee
Beköltözött
Beköltözött
Hozzászólások: 2797
Csatlakozott: 2015.02.10., kedd 18:22
Értékelés: 1159

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: lacee »

Healy :smile52: :tutiok:

Avatar
pärt
Hazajáró lélek
Hazajáró lélek
Hozzászólások: 3959
Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
Értékelés: 5048
Tartózkodási hely: Eger

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: pärt »

Én meg be akartam dobni, hogy majd itt is tekerhetnénk - ma gurultam erre - de ahogy most kinéz, ebből sem lesz HFBZK ride. sad.gif
IMG_20250713_142710.jpg

Avatar
st81
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 550
Csatlakozott: 2007.01.30., kedd 14:07
Értékelés: 277

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: st81 »

Sajnos idén már kifújt a fórumtagokkal való ride. Június végétől augusztus elejéig munkahely-áthelyezéssel "kedveskedtek" nekem és az eddigi - gyalog - 10 perces oda-vissza utam 200 km-re változott a lakás a és a munkahely között:-( Hétvégén örülök, ha nem kell mennem sehová.
Feleségem augusztus végére van kiírva szülésre, így utána a tekerés háttérbe fog szorulni egy ideig.
Japán vonal: Accuphase, Denon
Német vonal: Lindemann, Quadral
Magyar vonal: "Fapaci-féle" Luxor Gold

Avatar
AAttila
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 5748
Csatlakozott: 2008.09.08., hétf. 11:47
Értékelés: 3568

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: AAttila »

Helyezkedni tudni kell ;peace;
Vanik Zoli fotósként (is) tudja,hogy hova kell állni/guggolni/ülni. Ma a V4 verseny egyik kanyarjában elesett egy srác, majdnem vitte Zolit is, olyan közel volt :D Jó képek lettek nagyon. :smile32:
Volt,aki a szalagkorláton is átesett,pedig párhuzamosan haladtak :rolleyes:

Online
Avatar
asebestyen
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 6168
Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
Értékelés: 7626
Tartózkodási hely: Bokod

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: asebestyen »

pärt írta:
2025.07.11., pén. 20:27
Remélem, én nem voltam részese a lelki békéd feltúrásának.
A lelki békémet itt nem tudja már senki feltúrni szerencsére, Te pedig régebben se túrtad, meg nem is nagyon akartad szerintem. :)
Alces 6 | Mac Mini M1 | Audio-gd Reference 10.32 | Genelec 1031APM aktív monitorok | DIY Oyaide kábelezés



 

Avatar
pärt
Hazajáró lélek
Hazajáró lélek
Hozzászólások: 3959
Csatlakozott: 2011.02.21., hétf. 23:30
Értékelés: 5048
Tartózkodási hely: Eger

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: pärt »

Megnyugodtam. Tényleg kezdtem aggódni, hogy valami baj van. sad.gif Remélem, én nem voltam részese a lelki békéd feltúrásának.

A kérdésem még él a jövő hétvégével kapcsolatban. Jó lenne egy közös tekerés, ígérem, meg sem szólalok, akkor biztosan nem beszélek hülyeséget. ;) Akárhogy is lesz, én mindenképp gurulok, mert múltkor kedvet kaptam a környékhez, és most rá is tudom szervezni egy családi programunkra.

Online
Avatar
asebestyen
V.I.P.
V.I.P.
Hozzászólások: 6168
Csatlakozott: 2017.11.26., vas. 10:59
Értékelés: 7626
Tartózkodási hely: Bokod

Re: Kerékpározás

Hozzászólás Szerző: asebestyen »

geza123 írta:
2025.07.11., pén. 16:43
asebestyen írta:
2025.07.10., csüt. 22:17
Én befejeztem a kerékpározást.
Sajnálom, ha tényleg így van.
Szabad tudni az okot, okokat?
Nem hagytam abba (természetesen), de arra az abszurdumra amiket itt le tudnak írni egyesek, ez az abszurdum volt a (lehet rossz) válaszom, bár szívesebben személyeskedtem volna. ;peace;
Bocsánat! Megyek, tanulok. Az Eurosport szakkommentátorok már biztos terítik a szakmát. :D
Alces 6 | Mac Mini M1 | Audio-gd Reference 10.32 | Genelec 1031APM aktív monitorok | DIY Oyaide kábelezés



 

Válasz küldése

Vissza: “Autó Sport és szórakozás”